Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 217 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 46.769 views

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

#Dagboekje

Nou lekker dagje gehad zeg! Maar heel kort gespeeld,
maar goed opgeschoten;
Amory nu:
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&cn=Mimer
Vandaag mn shield opgepikt van HoR normal! Na 10 runs!
Waren eerst 2 andere pallies in group met tank specs ook (ik was tank)
Ik vraag nog van, jullie niet hier voor shield he? Zogenaamd niet,
Shammy herkende 1vd2 als quiter na 2e boss (shield droppende boss) en na vote kick was die weg.
Healer pally was het ermee eens dat MS>OS jaja...
SHield dropped, de shammy need for fun :P Ik roll netjes 98! en de holy pally doet:
"OPS" need rolled, verliest en insta leaved...

Jaja, dat was vast per ongeluk...
Maar goed ik heb mn shield!
Morgen is de BS online en kan enchant erop en nu ben ik volgens mij aardig klaar met gear zonder raids.

Sta op ret spec want heb ff mn sons of hodir ook nog naar exalted schopt!
Al met al een productief dagje!
Morgen reset en hopelijk icc25 in, maar kwa signups ziet dat er niet zo veel beloved uit :(

Daarnaast zit ik in dubio hoe wat te alten nu :P
Heb een resto druid van 33, die wil ik op zich mee verder, maar duurt best lang om in dungeon te komen (zo lvl ik het liefst)
En heb ook zin om rogue op te pakken, maar Goblin rogue lvling lijkt me dan ook weer leuk, wil een goblin met engineering hehe
Dus misschien nu maar mage oppikken als DPS troll.

Ben niet zo van de pet classes en rage based tanking vond ik ook niet wat, dus zoveel keus heb ik niet naast mn pally.

Trouwens zijn er nu al mensen die een guess willen doen wanneer cata nou uit gaat komen?
Sinds vandaag kun je opt-in doen voor de beta, dus die zal binnen een maand wel van start gaan.
Al met al is cata waarschijnlijk voor mij dichter bij dan ik verwacht/gehoopt had :p

[ Voor 8% gewijzigd door JBplap op 19-05-2010 00:12 . Reden: Cata stukje ]

Verwijderd

Zooo na een poosje afwezigheid door de Aankoop van een Huisje en de bijbehorende jacht op uitzet etc etc ben ik er ook weer! gister precies optijd weer ingelogt om gelijk wintergasp weer eens in te huppelen :) was een snelle maar efficiente overwinning :)

Baal alleen een beetje van mijn verlangens naar Cataclysm,die mag van mij nou wel komen hoor haha aangezien door de Laatste veranderingen het premade verhaal een beetje verziekt is :( het is gewoon makkelijker en meer belonend om gewoon een random te joinen met 5 man (tenzij wsg,ab of eots de CTA bg is) maarja dat komt in cataclysm wel goed aangezien er dan een Rating en arena points gescoord kunnen worden in Bg's en dat dan uiteraart meer gaat wegen dan de honor bonus van de randoms :) cant wait!

in de tussentijd gaan we maar weer eens een Horde city onveilig maken tussen de bedrijven door vanavond :) hangt nog ff of ik als healer of Dps kom maarja mn healing gear is maar voor de helft een (pvp)Tiertje lager dan mn Dps dus kom al aardig uit de voeten daarmee..

hoe ist verder met de mensen hier op het Grote wow Forum?? (dagboekje komt later haha)

/wave Makron,Coast,Hawver en Exano/Dragano!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Kort dagboekje,

Het weekend heb ik nogal veel dungeons gedaan voor de Classic Dungeon Master.

Heb hiervan de mats verkocht die ik daar op pikte. In de afgelopen dagen dus al ruim 1600 gold gemaakt hiervan. Zit er toch maar over te denken om de level 60 dungeons op farm te zetten en de cloth en enchanting mats te gaan verkopen. Big business op onze server. De shards en runecloths gaan erg goed.

Verder helaas niet geloot voor de ICC run van vanavond, dus dat wordt denk ik even wat HC's doen en dan een oude dungeon in. Of mijn Pally gaan levellen. geen idee nog.

Morgen gaan we voor de gein weer met een clubje EoE in. Die heb ik nog niet op mijn priest gedaan dus dat wordt vast fun.

En hopen dat de weekly een beetje gunstig is vanavond :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:56

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Eerst heb ik met mijn Warlock, na eerst de random HC gedaan te hebben, met stip de állerslechtste PuG run PoS HC ooit meegemaakt. Tot en met Ick ging het nog redelijk, maar in de tunnel was het dikke faal, vooral van de tank en healer. De tank rende als een kip zonder kop de tunnel door zonder op te letten of de healer in de buurt was en de healer deed er ook niet echt moeite voor om in zijn buurt te blijven. De healer leavde en werd vervangen door een priest die het voor elkaar kreeg om dood te gaan onderweg naar de tunnel en vervolgens de ingang niet wist te vinden. Dat alles is hier nu kort verteld maar duurde alles bij elkaar toch zeker een half uur, als het niet meer was. Toen was mijn geduld op en ben ik geleaved.

Toen maar eens met mijn Paladin op de valreep nog even 10 potjes 3v3 gedaan zodat ik vandaag weer wat arena punten kan incasseren. We eindigden de serie met 5 gewonnen en 5 verloren potjes. De verloren potjes waren zeker 3 keer tegen teams die eigenlijk op 2k+ rating zouden moeten zitten, dus al met al ging het helemaal niet slecht. De Shaman (die van Ele naar Enh was overgestapt) heeft ondertussen al een zeer net setje gear en is ook nog wat met z'n gems aan het stoeien geweest en dat was merkbaar. Zijn DPS is er goed op vooruit gegaan.

Toen weer op mijn Warlock ingelogd en gequeued voor HoR. Al wachtend en balend van die lange queue tijden als DPS bedacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om te gaan PvP'en met mijn Warlock. Eerst maar eens op internet wezen zoeken naar leuke builds en uitgekomen op een Destruction build met bijbehorende glyphs. In mijn bank had ik nog een Hateful- en een Deadly set item liggen die ik maanden geleden al eens in VoA geloot heb. Die dus maar ge-equipped voor het eerste beetje resilience.

Toen maar eens wat random BG's gedaan. Toch best leuk eigenlijk als Warlock. Ik miste wel meteen de cooldowns van mijn Paladin, maargoed daar krijg je wel weer heel wat CC mogelijkheid voor terug met Shadowfury (korte AoE stun op korte cooldown), Howl of Terror en Fear. Echter mis ik (mede door het gebrek aan resilience natuurlijk) wel de survivability van mijn Paladin. Vooral tegen Rogues, Warriors en Mages heb ik het nog erg moeilijk. Ik denk dat ik toch ga overstappen op een Affliction build omdat die wat meer survivability heeft en omdat ik dat in PvP denk ik wat leuker ga vinden.

Erg leuk weer in ieder geval, zo'n nieuw PvP projectje :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

• _Peter2_
  • Laatst online: 30-10 11:41
Dagboekje:

Gist voor het avondeten even snel een random heroci gedaan op mijn hunter. We kwamen uit in CoT. Daarin heb ik de drake mogen looten :D

Na het avondeten met mijn DK verder gegaan. Eerst even gequeued voor een random dungeon. Ik kwam uit als tank in Violet Hold.
Ik zie dat min rol tank is, dus ik switch talents en gear naar tank en hobbel de instance in. Heb ik me daar een partij problemen met aggro.
Uiteindelijk komen we bij de tweede boss uit, maar nog steeds heb ik geen aggro control. Boss was die gast die je moet kiten met zijn shadow damage. We wipen en de groep valt uit elkaar.
Toen ik buiten de instgance stond zag ik wat er mis was...ik had geen presence actief (en dus ook geen frost presence). Want als je van talent spec veranderd worden alle presences ge-deactiveerd en ik had er na het switchen compleet geen erg in gehad om frost presence aan te zetten (schaam schaam schaam)

Daarna nogmaals gequeued en wederom kreeg ik VH om te tanken, nu had ik wel mijn frost presence aan en liep het redelijk probleemloos.

Daarna nog even doorgequest en level 76 aangetikt en mijn enchanting naar 425 omhoog gewerkt, nu komen de echt nuttige enchants in zicht!

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• HawVer
  • Laatst online: 30-10 21:56
GoTCoast schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:58:
[...]
Ben ik dat geweest ofzo? Ik sta binnen de guild bekend als de beste DK-hater! :)
Vraag maar aan Zilhem/Zilex!
Ha nee, was Milanas. :P
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 07:24:
Zooo na een poosje afwezigheid door de Aankoop van een Huisje en de bijbehorende jacht op uitzet
Haha gefeliciteerd!
hoe ist verder met de mensen hier op het Grote wow Forum?? (dagboekje komt later haha)

/wave Makron,Coast,Hawver en Exano/Dragano!
:w druk met nieuwe baan, en andere projectjes. Wel eindelijk TBC gekocht. :) Eigenlijk kan ik al naar Northrend inmiddels. 68 aangetikt. En hoe is het daar? Zit er nog een beetje groei in je PVP? :)

[ Voor 47% gewijzigd door HawVer op 19-05-2010 09:17 ]

http://hawvie.deviantart.com/

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 21:51
Zo, ook een weekboekje,

Dit weekend met undergeared Marrowgar doodgekregen in blues, en Deathwhisper naar phase 2. Die gaat komend weekend wel neer en na gunship zal de wotlk wel eindelijk een uitdaging worden.

En afgelopen maandag met mijn guild Putricide 25 hardmode neer! Dus nu zijn we 11/12 in de hardmodes, en gaan er denk ik een aantal 25 drakes gehaald worden. LK Heroic is van wat ik er tot nu toe van gezien heb toch echt een stapje te ver.

Verder besloten om de rest van de expansion mijn mage toch gewoon op Arcane te laten focussen wat betreft gear, omdat ik me daar meer in thuisvoel dan fire.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 01:02

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Om even in te gaan op de 'DK is meestal ruk' verhalen.

Ik heb in de afgelopen maanden 3 chars naar 80 gewerkt en nu bezig met de laatste (Warlock-70).
Voor elke class zijn er wel van die figuren die denken dat ze goed zijn of er gewoon niets van bakken,
gisteravond nog een warrior in UK met 300dps, eerder een rogue die net op 350 overall zat, een mage die blizzard gebruikte als dps spel of het nou 1 mob was of een boss.

Een druid 'tank' die in UK de eerste hele groep pullde en begon te schelden op de healer omdat hij in 2 tikken lag, een paladin die zichzelf helemaal geweldig vondt en wel 400dps ging doen, zat een kitty onder met 370 (beide overall aan het einde) en de paladin ging nog zitten zeiken op de druid dat hij er niets van bakte en de
tank/mage/ik op 1000-1200dps zaten

Ik heb ook een lvl 69 DK gehad die echt een super tank was, ik begon rustig maar daarna was het gewoon SoC spammen, dit heb ik nog niet eerder kunnen doen bij wat voor tank dan ook.
En dit was alleen maar op lvl70, om nog maar te zweigen over wat ik op lvl80 allemaal meemaak.

Natuurlijk heb ik ook goede ervaringen waar ik het slecht doe met 6k dps terwijl er een 61xxGS druid tank, rogue en mage 9-11k dps doen op bosses en overall op 7k zaten en ik net 4k doe.

[ Voor 12% gewijzigd door prutser001 op 19-05-2010 09:54 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Na een heule tijd te zijn gestopt ben ik gister weer begonnen (tijd over nadat vriendin besloot dat ik toch niet de ware voor der was na een poos samengewoond te hebben). Maar wat is het wennen zeg :P Ik heb volgens die nieuwe Gearscore addon toch wel 3000 GS op mijn 80 lock ;) Als ik die cijfers hier hoor is dat belabberd dus.

Heb veel shooters gespeeld de laatste tijd dus ik moest weer even wennen aan alle knoppen en informatie die langs komt. Ik heb besloten mijn level 58 warrior te gaan levelen en die te gaan gearen etc. Nu ga ik weer bijlezen... is wel nodig...

• HawVer
prutser001 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:58:
Om even in te gaan op de 'DK is meestal ruk' verhalen.

Ik heb in de afgelopen maanden 3 chars naar 80 gewerkt en nu bezig met de laatste (Warlock-70).
Voor elke class zijn er wel van die figuren die denken dat ze goed zijn of er gewoon niets van bakken,
Gisteravond nog een warrior in UK met 300dps, eerder een rogue die net op 350 overall zat,
Eens, zitten overal wel klooiers tussen. 300dps is wel erg laag voor een warrior. Volgens mij zit ik daar als tank ruim boven met mijn warrior van level 68. Ik zal volgende keer eens extra letten op mijn eigen dps. Ik heb laatst een run gehad met een lamme warlock. Het begon al dat hij zijn voidwalker gebruikte in de dungeon. Details zal ik besparen, maar één iemand kan er voor zorgen dat een groep uit elkaar valt. Het probleem is ook niet de class, maar het zijn de mensen die het spelen. Ik heb al runs gedaan met DK die vast bovenaan stonden in damage done.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005

RaseriaN

So much choices..

Zo, van mijn kant ook maar weer eens een updatje..

Gisteren een ICC25 PuG run gevonden, aangezien ik in mijn huidige guild na mijn break niet kan gaan raiden :/
Ineens zijn er teveel actieve Rogues en zou ik niet mee kunnen met mn gear/DPS (ti. 5800GS is niet slecht lijkt me?). Terugkomende op de ICC25 run, tot aan Saurfang weinig spannende dingen gebeurd, alleen dat de quest eindelijk lukte met de PuG (Rotting Frost Giant) en dat ik de Cultist Bloodsoaked Pauldrons had verloren tegen een andere Rogue ;(. Anyways, op Saurfang dropped uiteraard de token, en die Rogue wint ook nog eens, wat hem dus die Shoulders en T10.5 Shoulders gaf.. gelukkig was die zo aardig om die Cultist's Shoulders naar me toe te passen! :P.

Al met al, hoop gegem verder (fuck al die ArP/Hit/Exp caps :/) zit ik volgens de Combat/EJ/Rogue excel lijst op zon theoretische 10.1k DPS. :)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:33
Kees schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 21:46:
Echt wtf.. weer een juweel van een scammail, ik vraag me af of iemand er ooit ever intrapt.

[...]

Naja, all in all is het nog maar de 3de vandaag, beetje langzame dag voor de scammers.

[...]

Neee! Vallant!
http://www.tehgladiators.com/?p=15
(briljante comic overigens ;))
Ach ik krijg ze ook, leuke is ze komen allemaal binnen op een email die niet eens bij blizzard geregistreerd staat !

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik ben met mijn DK recentelijk 80 geworden en loop zodoende nog in best wel crappy gear. Dit keer heb ik echt de behoefte niet om mezelf als tank te gearen om zo randoms te (kunnen) doen. Dat heb ik immers al gedaan met al m'n andere tank-capable classes en het komt m'n neus nu wel uit. Hierdoor duurt het wel 2x zo lang dankzij de wachtrijen die je als dps krijgt (10m+). Het is een beetje een motivatie-killer om ook deze class helemaal te gaan gearen.

Het raiden ging gisteravond ook weer niet door. Om wat tijd te verdrijven in de hoop dat er nog wat mensen zouden inloggen stelde de RL voor om WG in te duiken in de hoop dat we eens winnen en VoA kunnen doen voor de reset. Zelf heb ik nooit (amper) pvp gedaan, laat staan WG. Met goede reden ook want ik vond er echt geen klap aan. /1 en /ra is niks anders dan whine over hoe stom/slecht iedereen wel niet is of hoe oneerlijk de horde/ally ratio is etc. Verder maakte het niet uit wat ik probeerde, het eindigde toch altijd dat ik in een groep ally loop en geen ruk meer kan doen. Nee, pvp is niet mijn ding.

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:34:
Zo, van mijn kant ook maar weer eens een updatje..

Gisteren een ICC25 PuG run gevonden, aangezien ik in mijn huidige guild na mijn break niet kan gaan raiden :/
Ineens zijn er teveel actieve Rogues en zou ik niet mee kunnen met mn gear/DPS (ti. 5800GS is niet slecht lijkt me?). Terugkomende op de ICC25 run, tot aan Saurfang weinig spannende dingen gebeurd, alleen dat de quest eindelijk lukte met de PuG (Rotting Frost Giant) en dat ik de Cultist Bloodsoaked Pauldrons had verloren tegen een andere Rogue ;(. Anyways, op Saurfang dropped uiteraard de token, en die Rogue wint ook nog eens, wat hem dus die Shoulders en T10.5 Shoulders gaf.. gelukkig was die zo aardig om die Cultist's Shoulders naar me toe te passen! :P.

Al met al, hoop gegem verder (fuck al die ArP/Hit/Exp caps :/) zit ik volgens de Combat/EJ/Rogue excel lijst op zon theoretische 10.1k DPS. :)
Denk ook dat het er mee te maken heeft dat je inconsistent bezig bent met gems, je nightmare tear niet eens gebruikt voor een socket bonus, je gewoon nog erg laag in de ArP zit en zonder T10 setbonus zit.

Sowieso niet heel gek dat je niet direct een raidspot krijgt nadat er andere mensen met moeite weer zijn gerecruit om jou te vervangen?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:32
Mektheb schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:47:
[...]

Ach ik krijg ze ook, leuke is ze komen allemaal binnen op een email die niet eens bij blizzard geregistreerd staat !
Sterker nog...ik krijg ook dergelijke mailtjes over Aoin etc, dat spel heb ik nog nooit aangeraakt.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Inferno schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:54:
[...]
Denk ook dat het er mee te maken heeft dat je inconsistent bezig bent met gems, je nightmare tear niet eens gebruikt voor een socket bonus, je gewoon nog erg laag in de ArP zit en zonder T10 setbonus zit.
Ik denk dat je naar een verkeerde char zit te kijken? Nightmare Tear hangt netjes in mn Belt in een Belt Buckle. Sowieso heb ik zeker wel 2xT10 set bonus en mn ArP heeft een duik gemaakt door het gebruik van deze Shoulders, die helemaal geen ArP heeft. :)
Sowieso niet heel gek dat je niet direct een raidspot krijgt nadat er andere mensen met moeite weer zijn gerecruit om jou te vervangen?
Zit een heel stuk verhaal aan vast natuurlijk, maar komt er op neer dat de Rogues die nu raiden niet super actief zijn, en mi. een beetje achterlopen op DPS :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:43

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

deTwisj schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:51:
Ik ben met mijn DK recentelijk 80 geworden en loop zodoende nog in best wel crappy gear. Dit keer heb ik echt de behoefte niet om mezelf als tank te gearen om zo randoms te (kunnen) doen. Dat heb ik immers al gedaan met al m'n andere tank-capable classes en het komt m'n neus nu wel uit. Hierdoor duurt het wel 2x zo lang dankzij de wachtrijen die je als dps krijgt (10m+). Het is een beetje een motivatie-killer om ook deze class helemaal te gaan gearen.
In de 60-79 bracket op onze server gaat het rustig richting de 20-25minuten, dus ik ben al wat gewend inmiddels :P Makkelijk voor de tank/heal-able classes, een ramp voor elke pure dps class.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:00:
[...]

Ik denk dat je naar een verkeerde char zit te kijken? Nightmare Tear hangt netjes in mn Belt in een Belt Buckle. Sowieso heb ik zeker wel 2xT10 set bonus en mn ArP heeft een duik gemaakt door het gebruik van deze Shoulders, die helemaal geen ArP heeft. :)

[...]

Zit een heel stuk verhaal aan vast natuurlijk, maar komt er op neer dat de Rogues die nu raiden niet super actief zijn, en mi. een beetje achterlopen op DPS :)
Ik kijk naar http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Frostmane&cn=Raserian

Ja, in je belt waardoor je dus geen socket bonus krijgt... als je hem in je head gooit heb je dus +8agi bonus ipv niks zoals je nu hebt (grappig is dat je op andere plekken zelfs oranje gems gebruikt voor kleinere bonussen en daar niet... )

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Inferno schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:04:
[...]
Ik kijk naar http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Frostmane&cn=Raserian

Ja, in je belt waardoor je dus geen socket bonus krijgt... als je hem in je head gooit heb je dus +8agi bonus ipv niks zoals je nu hebt (grappig is dat je op andere plekken zelfs oranje gems gebruikt voor kleinere bonussen en daar niet... )
Ah, nu zie ik het.. er moeten nog een paar wijzigingen doorheen hoor.. kwam gisteren een groot aantal gems te kort. Alle 10agi/10hit moeten vervangen worden met 20ap/10hit en die Nightmare Tear moet inderdaad verschoven worden, bedankt voor die laatste tip ;)

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
:o Remote auction house is nu in beta test (US only ofcourse)

Voor de rest nog steeds sindra25 HC niet neer , na een try of 3 ging 1 van de MTs offline en een vrij belangrijke healer , daarna ging het alleen maar bergafwaarts :(
Daarna maar op normal gekilled , en een nieuwe trinket voor mij is een feit :)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kowapanga schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:16:
:o Remote auction house is nu in beta test (US only ofcourse)
A wild Easy Mode has appeared!
Easy Mode uses MORE on WoW!
It is super effective.

Gister m'n DK bijna 2 lvls omhoog getrapt, 2 lvls dichterbij mij uiteindelijk doel: alle classes op lvl80 hebben :P

Ook nog reactie gekregen van Blizzard Support, dat is een /wave voor mijn 4rde account (voor de X25 RAF rocket). Eerst de melding dat mij gegevens van het account niet overeenkomen met de betalingsgegevens, hele mailpakket van vorige keer meegestuurd, toen was precies hetzelfde gaande. Wat krijg je terug: opgestuurde gegevens komen niet overeen met account gegevens 8)7

Natuurlijk, ik heb schizofrenie en maak random accounts aan met compleet andere gegevens :F

Ik ga weer lekker keys kopen via de bekende wegen, via blizz store werkt dus voor geen meter.

[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 19-05-2010 10:30 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

GoTCoast schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 20:58:

[...]

LOL, dat zou echt super zijn. Dan zouden er veel hunters rondlopen met de naam Boo i.p.v. Legolas :)
*Mierenneuk-modus* Ze zouden dan altijd nog zelf Minsc moeten heten, met een pet genaamd Boo :P

Vanavond wordt het eens tijd om Sindragosa om te leggen en voor de LK terecht te komen. Afgelopen week hebben we door vakanties maar 1x ICC kunnen binnen stappen maar dat ging ontzettend vlot en soepel. En dan te bedenken dat we 3 pugs mee hadden. Uiteindelijk alles gedowned op Blood Queen, Sindy en LK na.

Daar de core nu met jeukende handjes zit te wachten om eindelijk tegenover de Lich King te mogen staan, hebben we besloten om de raid ID te verlengen. De andere bosses hebben we wel ff gezien ;) Sindy hebben we nog maar 1x eerder gedaan en kwamen toen ik een uurtje tijd al vaak in phase 3 terecht. Helaas ging het toen steeds mis met de ice blocks (men liep wel HEEL ver weg) wat niet zo snel te corrigeren was dankzij het ontbreken van voice communication. Overigens belemmerde de beroerde positie van ice blocks ons er niet van om dicht bij een kill te komen (ik geloof dat we rond de 8% uit waren gekomen). Voice is nu grotendeels gedekt en ik heb alvast de tactiek wat bijgewerkt voor die phase. Als zij vanavond niet neer gaat zou ik zwaar teleurgesteld raken.

Kortom: ik verwacht dat onze guild vanavond voor het eerst tegenover Lich King staat. Zo te lezen gaat dat een enorm pittige fight worden, maar tegelijkertijd heb ik er wel vertrouwen in dat onze raid zich redelijk snel zal vinden in hun rollen. Niet dat ik een kill verwacht, maar het zal ze op zn minst goed doen om vooruitgang te boeken tijdens de fight :)

Verwijderd

HawVer schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:24:
[...]
Eens, zitten overal wel klooiers tussen. 300dps is wel erg laag voor een warrior. Volgens mij zit ik daar als tank ruim boven met mijn warrior van level 68. Ik zal volgende keer eens extra letten op mijn eigen dps.
Ik heb gisteravond de 68 bereikt met mijn warrior en gelijk UK gedaan als DPS. Ondanks full heirloom (dual-wielding 2H, shoulders, chest, aangevuld met een beetje Outland-gear en zelfs nog wat ilvl 55 spul), kwam ik niet verder dan 500 dps...

Als ik tank doe ik echter hetzelfde (of meer) aan dps.

Ik vind 500 dps niet veel. Ligt dit aan mij en moet ik beter mijn huiswerk doen, of doet een Fury warrior met mijn gearlevel niet veel meer? Hoeveel dps doen de warriors in jullie pugs rond level 67-69?

Voor armory in dps-gear: Zalut @ Aggramar.

• porn*
  • Laatst online: 23-10 09:14
RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:06:
[...]

Ah, nu zie ik het.. er moeten nog een paar wijzigingen doorheen hoor.. kwam gisteren een groot aantal gems te kort. Alle 10agi/10hit moeten vervangen worden met 20ap/10hit en die Nightmare Tear moet inderdaad verschoven worden, bedankt voor die laatste tip ;)
Is agi/haste niet beter dan agi/hit voor oranje? Heb 400 hit op mijn rogue, misschien dat jouw 300 dan net te weinig is kan hoor. En idd de Tear, jammer atm :)

Voor de rest viel het mij ook op dat volgens de spreadsheet vanaf zo'n 400 ArP rating van gear je al beter ArP kon gemmen... tsja leuk project voor de volgende keer ik moet dat voor m'n DK ook nog steeds doen :+

Bnet pindle#2913

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Zou iemand die meer ervaren is misschien kunnen kijken naar mijn gems/enchants/talents/glyphs? Specifiek voor ICC. Ik heb op dit moment 10/12 in ICC10 normal en wil erg graag verder. Ik heb er de gear voor dus ben op zoek naar een andere guild (mijn oude guild viel een paar weken terug uit elkaar).

Ik ben op zoek naar een goede en serieuze guild, vandaar dat ik graag wat feedback ontvang over mijn Paladin, zodat ik niet kan worden afgebrand op verkeerde gems/enchants/etc. :)

Hier is mijn Paladin te vinden:
http://armory.wow-europe....=Shattered+Hand&cn=rydero

Ik heb de volgende adviezen al gekregen:

Talent
-5 Divinity
-5 Seals of the Pure
-1 Spiritual Attunement
+3 Heart of the Crusader
+4 Conviction
+1 Seal of Command
+3 Crusade

Glyphs
Glyph of Righteous Defense
Glyph of Seal of Vengeance
Glyph of Divine Plea

Glyph of Lay on HAnds
Glyph of Sense Undead

Enchants
Shoulders: Sons of Hodir exalted enchant
Cloak: +22 agility
Gloves: +18 stamina

Gems
Cloak: +30 stamina
Legs: 2 x +30 stamina

Ik weet dat mijn boots/legs erg crap zijn vergeleken met sommige andere gear dat ik heb en zal daar ook zo snel mogelijk een vervanging voor zoeken.

Zijn er nog meer dingen die ik kan verbeteren? En zijn de dingen die ik hierboven heb opgenoemd goed?

[ Voor 5% gewijzigd door ryderb op 19-05-2010 10:51 ]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ik weet niet of ik wel zo happy ben met die mobile/web auction house access eigenlijk. Volgens mij wordt het echt compleet triviaal om zo AH bots the schrijven die zonder problemen de markt compleet kunnen domineren.

Link: http://www.mmo-champion.c...the-remote-auction-house/

https://niels.nu

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:51:
Ik weet niet of ik wel zo happy ben met die mobile/web auction house access eigenlijk. Volgens mij wordt het echt compleet triviaal om zo AH bots the schrijven die zonder problemen de markt compleet kunnen domineren.

Link: http://www.mmo-champion.c...the-remote-auction-house/
Daarom zitten er ook restricties op om misbruik te voorkomen.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:49:
Is agi/haste niet beter dan agi/hit voor oranje? Heb 400 hit op mijn rogue, misschien dat jouw 300 dan net te weinig is kan hoor. En idd de Tear, jammer atm :)
Volgens de sheet was eerste agi/hit beter, maar nu ap/hit en ik denk dat dat komt door mn lage hit en ik dus in de buurt van de Crit Cap kom door de AGI. 314 hit is erg weinig.. blijft lastig om met elke upgrade met elke cap rekening te houden :P. Tear komt goed, ga vanavond mn regem rondje afmaken ;)
Voor de rest viel het mij ook op dat volgens de spreadsheet vanaf zo'n 400 ArP rating van gear je al beter ArP kon gemmen... tsja leuk project voor de volgende keer ik moet dat voor m'n DK ook nog steeds doen :+
Zonder het gemmen van hit zit ik echt ruim onder de cap, en het vervelende is, is dat ik daar niet snel iets aan kan doen :(. Blijf het min-maxxen echt leuke business vinden.. vooral ism. die sheet is het plannen van upgrades een heel stuk handiger geworden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 19-05-2010 10:56 ]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Lekker, straks kun je ook nog echte $$ betalen om je actions bold te maken of altijd boven aan te laten staan.. :S ik vind dit echt totaal niets toevoegen.
RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:55:
[...]

Volgens de sheet was eerste agi/hit beter, maar nu ap/hit en ik denk dat dat komt door mn lage hit en ik dus in de buurt van de Crit Cap kom door de AGI. 314 hit is erg weinig.. blijft lastig om met elke upgrade met elke cap rekening te houden :P. Tear komt goed, ga vanavond mn regem rondje afmaken ;)
business vinden.. vooral ism. die sheet is het plannen van upgrades een heel stuk handiger geworden ;)
Welke hitcap ben je op aant mikken? in principe hoef je maar 392 voor poison cap.
Ik ben nu zelf combat waardoor dit weer stukkie lager is, over het algemeen kom je uitstekend uit de voeten met 300+ hitrating.

[ Voor 70% gewijzigd door Dakreal op 19-05-2010 10:58 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-10 10:46
Tja, heb een leuk verhaal over VOA.

Gisteren mijn shaman een enhancement / elemental dual spec gegeven, en maar eens een voa 25 run gepugged als Enhancement. Wat denk je, dropt er gewoon de 264 elemental hands. De enigste ele shaman in de pug had ze al, en ik rolde het hoogst!! _/-\o_

Zo blij als ik was ging ik als ele shaman mn nieuwe hands uit proberen in voa 10.... Dropt daar gewoon de 251 ele legs... Was trouwens wel even schrikken, wat de andere shaman in de pug was resto, en rolde hoger. Gelukkig heeft hij ze na een dringend verzoek van de raidleader toch aan mij gegeven, aangezien deze voor mij op dat moment voor mijn mainspec was.

Vreemd dat de overige shammies in de guild niet meer met me willen praten... :+ O-)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:07
Leuk die loottable van Ruby Sanctum. Totaal niet interessant voor Hunters op 1 ring na. :(

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dakreal schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:56:
Welke hitcap ben je op aant mikken? in principe hoef je maar 392 voor poison cap.
Ik ben nu zelf combat waardoor dit weer stukkie lager is, over het algemeen kom je uitstekend uit de voeten met 300+ hitrating.
392 is voor als je maar 2/5 Precision hebt. Als je 5/5 hebt, dan heb je maar 315 hit nodig. Opzich haal ik de cap wel, maar dat is door ervoor te gemmen en dat vind ik jammer. Heb er liever andere stats voor (ArP/Agi/AP ofzo :P)

• Dakreal
RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:04:
[...]

392 is voor als je maar 2/5 Precision hebt. Als je 5/5 hebt, dan heb je maar 315 hit nodig. Opzich haal ik de cap wel, maar dat is door ervoor te gemmen en dat vind ik jammer. Heb er liever andere stats voor (ArP/Agi/AP ofzo :P)
Ah, iemand die het nog net iets beter weet ;-) Ik ben met mijn rogue voornamelijk PvP maar aangezien ik nu vrijwel alles heb wat ik nu kan vrijspelen ga ik mij op instances mikken.

Moet ook nog even uitzoeken wat voor Combat de beste gemming is e.d. Zit nu gewoon agi te stacken, maar haste of ArP lijkt me ook een goeie stat terwijl AP mogelijk nog wel beter is.

http://wtfismygearscore.c...g%20Nether&r=EU&refresh=Y

[ Voor 5% gewijzigd door Dakreal op 19-05-2010 11:06 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Hydra
Zerora schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:04:
Leuk die loottable van Ruby Sanctum. Totaal niet interessant voor Hunters op 1 ring na. :(
Dat zal wel niet de definitieve loottable zijn. Het zijn gewoon de drops die die paar guilds tot nu toe gehad hebben.

• prutser001

prutser001

[...]

[...]

Zonder het gemmen van hit zit ik echt ruim onder de cap, en het vervelende is, is dat ik daar niet snel iets aan kan doen :(. Blijf het min-maxxen echt leuke business vinden.. vooral ism. die sheet is het plannen van upgrades een heel stuk handiger geworden ;)
Even een stomme vraag hoor, maar welke sheet?
Heb namelijk een 'raar' probleem met mijn rogue, ik heb alleen maar AP gegemmed (assasination) en heb als OS Combat, zit ver over de 400hitrating, als assasination zit ik op ~22/22 expertise, als combat op 40/40 expertise, zouden bosses niet cleaven kan ik ervoor gaan staan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• porn*
[...]

[...]

Ja poison cap is dus nog 400? Ben niet meer zo actief met de rogue caps bezig enzo waar weet vrij zeker dat het niet veel meer is. En dat geval snap ik de hit ja :)
@Ras ow 2/5 precision, waarom dan niet vol pakken en in alle gemslots ArP gooien? Ofc moet je d'r de sheet op naslaan maar ik ben 90% zeker dat dat meer dps is :P

De laatste 2 weken geen full ICC25 meer kunnen doen. We hebben LK op 25 man neer en beginnen aan hardmodes - ineens begint het geslack. In plaats van 25-30 signs ineens maar 18-22 signs, bah. Kunnen we weeeer gaan recruiten...

@prutser check deze thread: http://elitistjerks.com/f...readsheets_updated_3_3_a/

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 19-05-2010 11:21 ]

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Voor paladins hetzelfde, alle drops voor pallies (die tot nu toe ontdekt zijn) hebben weer Armor Pen erop of Hit, inclusief de melee/physical dps trinket. ArPen is nou eenmaal een suboptimale stat voor Ret pallies en hit hebben de meesten (moi incluis) al veel te veel van.

Hopelijk worden er nog beter itemized drops ontdekt... (WTB Sta/Str/Crit/Haste).

• porn*
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:21:
[...]

Voor paladins hetzelfde, alle drops voor pallies (die tot nu toe ontdekt zijn) hebben weer Armor Pen erop of Hit, inclusief de melee/physical dps trinket. ArPen is nou eenmaal een suboptimale stat voor Ret pallies en hit hebben de meesten (moi incluis) al veel te veel van.

Hopelijk worden er nog beter itemized drops ontdekt... (WTB Sta/Str/Crit/Haste).
En toch pakte die nab rets maar wat graag de DBW trinket de laatste 2 ICC25 pugs die ik deed met m'n alts! Sommige mensen.... :+

Bnet pindle#2913

• KraveN
  • Laatst online: 12:24
Lief dagboek.

Laatst al aangegeven dat ik een nieuwe rogue en paladin was gestart.

Ik denk dat ik uiteindelijk verder ga met mijn paladin. Meer solo mogelijkheden ten opzichte van een rogue.
Gister wreckingball gehaald in BG, nu nog ironman. Low level pvp is veel leuker en naar mijn mening ook makkelijker om achievements in te halen.

Heb echter al een 80 paladin op dezelfde server, maar ik raak op 80 altijd uitgekeken omdat ik afhankelijk wordt van andere spelers. Heb mijzelf nu voorgenomen om lekker rustig aan te doen, gebied voor gebied af te werken en lekker achievements te farmen.

Ik twijfel nu alleen nog of ik met 1 hander en shield ga rondlopen ipv 2 hander.
Sneller slaan, meer kans op crusader procs, judgements dmg van een seal is volgens mij hetzelfde.
De extra dmg/heal/mana is volgens mij wel afhankelijk van je wapen snelheid.

Nog meer mensen die op Twisting Nether - Horde spelen ?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:47:
Ik heb gisteravond de 68 bereikt met mijn warrior en gelijk UK gedaan als DPS. Ondanks full heirloom (dual-wielding 2H, shoulders, chest, aangevuld met een beetje Outland-gear en zelfs nog wat ilvl 55 spul), kwam ik niet verder dan 500 dps...

Als ik tank doe ik echter hetzelfde (of meer) aan dps.

Ik vind 500 dps niet veel. Ligt dit aan mij en moet ik beter mijn huiswerk doen, of doet een Fury warrior met mijn gearlevel niet veel meer? Hoeveel dps doen de warriors in jullie pugs rond level 67-69?

Voor armory in dps-gear: Zalut @ Aggramar.
Prot warrior tank is niet te vergelijken, Revenge doet zo belachelijk veel damage dat ze zelfs menig dps achter zich kunnen laten :P Afaik zijn UK mobs 71-72, met 4 lvls boven je zal je waarschijnlijk niet bijzonder veel raken (zeker niet dual wield met je offhand).

Maar 500dps overal? Bekijk eens puur de damage per boss, over een hele run zijn er enorm veel factoren die meespelen dat jou DPS inzakt (je bent in combat, maar je vecht niet etc).
Ik doe niet eens moeite meer om mijn hunter te gearen, neem nu ICC normal 10 man:
Lich king crossbow, no freaking way dat ik daar binnenkort kom. Dreamwalker, freaking tank gun. Bloodqueen gun, kleine kans met 10man pug dat je daar komt.

Alternatieven? De 232 crossbow uit PoS, gelijk aan die 10 man toc Anub drop. Andere? KT Naxx, niemand doet het meer. Toc10 heroic Anub? Kleine kans. 25 man Jaxx? Teveel die er ook voor rollen. 25m onyxia? Alsof iemand die raid nog doet. Ulduar zone drop? yea right :P

Gooi daarbij je melee wapen, staan rogues en frost DK's maar ook al te graag voor in de rij.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 19-05-2010 11:32 ]

• Dakreal
SinergyX schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:24:
[...]

Prot warrior tank is niet te vergelijken, Revenge doet zo belachelijk veel damage dat ze zelfs menig dps achter zich kunnen laten :P Afaik zijn UK mobs 71-72, met 4 lvls boven je zal je waarschijnlijk niet bijzonder veel raken (zeker niet dual wield met je offhand).

Maar 500dps overal? Bekijk eens puur de damage per boss, over een hele run zijn er enorm veel factoren die meespelen dat jou DPS inzakt (je bent in combat, maar je vecht niet etc).

[...]

Ik doe niet eens moeite meer om mijn hunter te gearen, neem nu ICC normal 10 man:
Lich king crossbow, no freaking way dat ik daar binnenkort kom. Dreamwalker, freaking tank gun. Bloodqueen gun, kleine kans met 10man pug dat je daar komt.

Alternatieven? De 232 crossbow uit PoS, gelijk aan die 10 man toc Anub drop. Andere? KT Naxx, niemand doet het meer. Toc10 heroic Anub? Kleine kans. 25 man Jaxx? Teveel die er ook voor rollen. 25m onyxia? Alsof iemand die raid nog doet. Ulduar zone drop? yea right :P
Dps zakt over het algemeen in als je idd in combat bent maar niet"vecht" maar 1 van de grote drops is altijd dat er nog een dot ticked op dat moment. Daar verlies je je meeste dps.

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:22:
[...]
En toch pakte die nab rets maar wat graag de DBW trinket de laatste 2 ICC25 pugs die ik deed met m'n alts! Sommige mensen.... :+
Die heb ik al eens voorbij laten gaan met de guildruns. DMC:G (gold) en Herkuml War Token (frost emblems) zijn gemakkelijk te krijgen en al beter dan de Saurfang trinket.

In een pug zou ik er ook voor gaan trouwens. Hij is namelijk wel beter voor de gevechten waar de stacks van Herkuml eraf kunnen vallen. En ik gun de trinket eerder aan een guildy dan aan een pug'er.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:10:
Ja poison cap is dus nog 400? Ben niet meer zo actief met de rogue caps bezig enzo waar weet vrij zeker dat het niet veel meer is. En dat geval snap ik de hit ja :)

@Ras ow 2/5 precision, waarom dan niet vol pakken en in alle gemslots ArP gooien? Ofc moet je d'r de sheet op naslaan maar ik ben 90% zeker dat dat meer dps is :P
Ik heb 5/5 precision ;) Gaf alleen antwoord op Dakreal zijn post wat betreft de Hit/Poison cap.
393 is de hitcap voor poisons als je 2/5 precision hebt en 315 als je 5/5 precisions hebt. :)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08
ryderb schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:49:
Zou iemand die meer ervaren is misschien kunnen kijken naar mijn gems/enchants/talents/glyphs? Specifiek voor ICC. Ik heb op dit moment 10/12 in ICC10 normal en wil erg graag verder. Ik heb er de gear voor dus ben op zoek naar een andere guild (mijn oude guild viel een paar weken terug uit elkaar).

Talent

Enchants
Shoulders: Sons of Hodir exalted enchant

Zijn er nog meer dingen die ik kan verbeteren? En zijn de dingen die ik hierboven heb opgenoemd goed?
Ben een beetje aan het spelen met een alt pally tank vrij kort level 80, dus veel info gelezen en niet zozeer veel ervaring.
De standaard crusade build werkt idd het beste voor je threat, dat was dus een goed advies.
De SoH enchant zou je kunnen vervangen door de 15k honor stamina / resilliance enchant, deze levert je een stukje extra EH op en de resilliance werkt nog steeds als crit reduction.

De bijbel op Elitist Jerks: protection field manual. Ik heb mijn crusade build op die alt als volgt ingevuld: Susy. Veel progression raidende (off)tanks pakken echter devine sacrifice en gaurdian als talent, maar bij het heroics grinden heb je hier niet zoveel aan :)

We spend our years as a tale that is told

• HawVer
SinergyX schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:24:
[...]

Sinds de laatste patch sta ik vaak bovenaan in damage done en dps.. :Y) Als ik kijk bij gebruikte abbilities zie je inderdaad revenge, shockwave en thunderclap als beste uit de bus komen.

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10 14:37
Dutchman! schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:40:
[...]

Ben een beetje aan het spelen met een alt pally tank vrij kort level 80, dus veel info gelezen en niet zozeer veel ervaring.
De standaard crusade build werkt idd het beste voor je threat, dat was dus een goed advies.
De SoH enchant zou je kunnen vervangen door de 15k honor stamina / resilliance enchant, deze levert je een stukje extra EH op en de resilliance werkt nog steeds als crit reduction.

De bijbel op Elitist Jerks: protection field manual. Ik heb mijn crusade build op die alt als volgt ingevuld: Susy. Veel progression raidende (off)tanks pakken echter devine sacrifice en gaurdian als talent, maar bij het heroics grinden heb je hier niet zoveel aan :)
volgens mij is het 10k honor voor de enchant.

• Dakreal
Gekheid schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:24:
[...]

volgens mij is het 10k honor voor de enchant.
Geen van de WG rewards kosten honor, enkel Stonekeeper shards of WG tokens.

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-10 13:45
Gister echt een pro raid gehad!
Sindragosa heroic 25 man.

Onze raid leader had in DeadlyBossMods de optie aan staan om geen marks te zetten in de general options.
Wij gebruiken AVR om te markeren op de grond voor de Ice Blocks in de airphase. Geen marks dus iedereen rent naar een willekeurige plek, Kaboom! Ice Block mensen dood :P
Na een half uur of zo kwamen we er dus achter dat dit uit gezet kan worden in de general options, deze optie uit gevinkt en we hadden weer marks, olé progress kan beginnen.

Toen nog een uurtje of wat dan ook lopen kutten als een stel debielen, iedere try ging er wel weer iets verschrikkelijk stoms fout. Mensen met Ice Block die geen raid warning krijgen en dus de hele raid in een Ice Block zetten, mensen die geen raid warning krijgen die unchain magic hebben en dus vrolijk door casten en dan ineens de raid opblazen :P

Maar goed 15 minuten voor de break begon alles ineens te lopen en hadden we een 1.7mil wipe (3% of zo)
Begon er dus eindelijk goed uit te zien :D
Na de break nog een try ergens op 18% en toen de try daarna <1% 5 mensen in leven "You have earned the achivement [Heroic: The Frostwing Halls (25 player)]" :D
Eindelijk is ze dan neer na 4 of 5 weken wipen!

We hebben 8 healers gebruikt en 2 tanks.
Setup: 2x Holy pala, 2x resto shaman, 2x druid, 1x Disc priest, 1x Holy priest, 2x druid tank
Nou weet ik eigelijk niet of onze tanks frost resi gear droegen, vergeten te vragen.
Wel hadden we 1 resto shaman en 2 shadow priests in de tank groep voor wat extra tank healing in p3 voor als we wat ongelukkig uitkwamen met Ice Blocks en unchained op de healers.

Daarna werd ik vervangen voor Putricide omdat je daar natuurlijk geen 8 healers nodig hebt :P
Die hebben ze uiteindelijk na 3 tries rond de 40% gekregen hoorde ik net in de guild chat dus heb er wel vertrouwen in dat ie deze reset plat gaat :)

Youtube

• porn*
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Die heb ik al eens voorbij laten gaan met de guildruns. DMC:G (gold) en Herkuml War Token (frost emblems) zijn gemakkelijk te krijgen en al beter dan de Saurfang trinket.

In een pug zou ik er ook voor gaan trouwens. Hij is namelijk wel beter voor de gevechten waar de stacks van Herkuml eraf kunnen vallen. En ik gun de trinket eerder aan een guildy dan aan een pug'er.
Pff wanneer is dat nou... heb de token ook en in vrijwel alle gevechten blijft de stack up (15 sec!!!). Op PP heb je er ook geen last meer van als je hardmode doet :)
Magoed het is idd een pug verwacht ook niet anders, ik zeg dan ook verder niks dan "sux for palas, but gz" :P
RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Ik heb 5/5 precision ;) Gaf alleen antwoord op Dakreal zijn post wat betreft de Hit/Poison cap.
393 is de hitcap voor poisons als je 2/5 precision hebt en 315 als je 5/5 precisions hebt. :)
Dus als je 5/5 hebt waarom dan toch hit gemmen? Gewoon overal ArP in dan!!!

@Radiance gz man! Zal wel weer ff duren voordat wij verder kunnen met heroics op 25 man, * porn* is jaloers op guilds met stabiele raidforce (wij kunnen voor de 10e keer in 1 jaar gaan recruiten...).

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 19-05-2010 13:06 ]

Bnet pindle#2913

• Bonsaiboom
Radiance schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:36:
Gister echt een pro raid gehad!
Sindragosa heroic 25 man.

Onze raid leader had in DeadlyBossMods de optie aan staan om geen marks te zetten in de general options.
Wij gebruiken AVR om te markeren op de grond voor de Ice Blocks in de airphase. Geen marks dus iedereen rent naar een willekeurige plek, Kaboom! Ice Block mensen dood :P
Na een half uur of zo kwamen we er dus achter dat dit uit gezet kan worden in de general options, deze optie uit gevinkt en we hadden weer marks, olé progress kan beginnen.

Toen nog een uurtje of wat dan ook lopen kutten als een stel debielen, iedere try ging er wel weer iets verschrikkelijk stoms fout. Mensen met Ice Block die geen raid warning krijgen en dus de hele raid in een Ice Block zetten, mensen die geen raid warning krijgen die unchain magic hebben en dus vrolijk door casten en dan ineens de raid opblazen :P

Maar goed 15 minuten voor de break begon alles ineens te lopen en hadden we een 1.7mil wipe (3% of zo)
Begon er dus eindelijk goed uit te zien :D
Na de break nog een try ergens op 18% en toen de try daarna <1% 5 mensen in leven "You have earned the achivement [Heroic: The Frostwing Halls (25 player)]" :D
Eindelijk is ze dan neer na 4 of 5 weken wipen!

We hebben 8 healers gebruikt en 2 tanks.
Setup: 2x Holy pala, 2x resto shaman, 2x druid, 1x Disc priest, 1x Holy priest, 2x druid tank
Nou weet ik eigelijk niet of onze tanks frost resi gear droegen, vergeten te vragen.
Wel hadden we 1 resto shaman en 2 shadow priests in de tank groep voor wat extra tank healing in p3 voor als we wat ongelukkig uitkwamen met Ice Blocks en unchained op de healers.

Daarna werd ik vervangen voor Putricide omdat je daar natuurlijk geen 8 healers nodig hebt :P
Die hebben ze uiteindelijk na 3 tries rond de 40% gekregen hoorde ik net in de guild chat dus heb er wel vertrouwen in dat ie deze reset plat gaat :)
Gefeliciteerd! Tip voor putricide: Army of the dead op de transitions als soakers voor de green oozes =)

Daarmee ging mijn guild ineens van moeizame progress, naar dood in 4 tries afgelopen maandag!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:05

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Bonsaiboom schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:15:
[...]

Gefeliciteerd! Tip voor putricide: Army of the dead op de transitions als soakers voor de green oozes =)

Daarmee ging mijn guild ineens van moeizame progress, naar dood in 4 tries afgelopen maandag!
Inderdaad, ook alle pets op de green ooze.

Verder, voor HC sindragosa gebruiken wij allemaal frostres gear, iedereen heeft 1-3 pieces.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Mektheb
porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:04:
[...]

Pff wanneer is dat nou... heb de token ook en in vrijwel alle gevechten blijft de stack up (15 sec!!!). Op PP heb je er ook geen last meer van als je hardmode doet :)
Magoed het is idd een pug verwacht ook niet anders, ik zeg dan ook verder niks dan "sux for palas, but gz" :P

[...]

@Radiance gz man! Zal wel weer ff duren voordat wij verder kunnen met heroics op 25 man, * porn* is jaloers op guilds met stabiele raidforce (wij kunnen voor de 10e keer in 1 jaar gaan recruiten...).
/nod

Guildleader is MIA aka druk met SC2
2 Officers & 1 Raidleader zijn weggegaan naar een andere guild.
Kortom de guild ligt op ze gat, en ik zit er pas 4maanden / 5 maanden in, tis allemaal begonnen dat 1 officer woordewisseling had met een andere player.
Waardoor die player leavde en vervolgens binnen 2dagen 6 vrienden van hem mee nam die dus ook weg gingen omdat ze vonden die "elitestjerk" hem op een schandalige manier behandelde. ( deed hij ook )
Vervolgens wat gerecruit en wat mensen gepromote.
Waardoor dus later 1 van de tanks en ze vrouwe een healer ook weggingen omdat ze een apply hadden lopen bij een andere guild.
Toen begon het al met maar 2x per week raiden omdat er niet genoeg mensen waren ( ongeveer al 8 van de main core was weg).
Maar met wat mensen respeccen en dual spec's en dat iedereen 3/4 lvl 80's had konden we vaak wel wat in mekaar draaien en desnoods 2puggen.
Nu zijn gistere avond weer 3 van de coreraiders weg gegaan wat dus het totaal aan loss 11maakt, en er 3/4 aan recruit terug voor zijn gekomen waarvan er 2 alweer 22days offline zijn.
Kortom ik ben bang ze morgen / vanavond aankomen van we moeten samen gaan met een ander, of we geven het op.
En het jaarlijkse geslack before a new expension comes is er ook al, als ik nu op een RAID avond online kom en ik zie zoals gister 6mensen online en vanavond zou dat wel weer 12 ofzo zijn.
Begin ik al bijna te huilen. recruitment pool is er bijna niet op de server, de echt goeie guilds wat er maar 2 zijn kom je niet in zonder vriendjespolitiek, want als die al op 11/12 hc zitten en jij op 11/12 normal zit gaan ze je echt niet recruiten.
En de andere guilds van het zelfde niveau als waar ik nu in zit "niet pro ofz" die raiden vanaf 22:00 tot 0:100 wat me dus te laat is.

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:27:
[...]

/nod

Kortom de guild ligt op ze gat, en ik zit er pas 4maanden / 5 maanden in, tis allemaal begonnen dat 1 officer woordewisseling had met een andere player.
Waardoor die player leavde en vervolgens binnen 2dagen 6 vrienden van hem mee nam die dus ook weg gingen omdat ze vonden die "elitestjerk" hem op een schandalige manier behandelde. ( deed hij ook )
Waardoor dus later 1 van de tanks en ze vrouwe een healer ook weggingen omdat ze een apply hadden lopen bij een andere guild.
Toen begon het al met maar 2x per week raiden omdat er niet genoeg mensen waren ( ongeveer al 8 van de main core was weg).
Maar met wat mensen respeccen en dual spec's en dat iedereen 3/4 lvl 80's had konden we vaak wel wat in mekaar draaien en desnoods 2puggen.
Nu zijn gistere avond weer 3 van de coreraiders weg gegaan wat dus het totaal aan loss 11maakt, en er 3/4 aan recruit terug voor zijn gekomen waarvan er 2 alweer 22days offline zijn.
Kortom ik ben bang ze morgen / vanavond aankomen van we moeten samen gaan met een ander, of we geven het op.
En het jaarlijkse geslack before a new expension comes is er ook al, als ik nu op een RAID avond online kom en ik zie zoals gister 6mensen online en vanavond zou dat wel weer 12 ofzo zijn.
Begin ik al bijna te huilen. recruitment pool is er bijna niet op de server, de echt goeie guilds wat er maar 2 zijn kom je niet in zonder vriendjespolitiek, want als die al op 11/12 hc zitten en jij op 11/12 normal zit gaan ze je echt niet recruiten.
En de andere guilds van het zelfde niveau als waar ik nu in zit "niet pro ofz" die raiden vanaf 22:00 tot 0:100 wat me dus te laat is.
Tsja, je ziet het zo vaak. Zeker met nieuwe aankomende expansions begint het steeds vroeger, raiden is het namelijk slecht meer waard want eer dat je er bent als je laat begint is de gear waardeloos zodra je de 1e nieuwe blues krijgt.

En raiden voor fun? Dat is er bij vele niet bij. Valt je raid team uit elkaar, ben je al snel de pineut; zeker indien je een class hebt welk redelijk frequent gebruikt wordt. Daarnaast zijn ook factoren als raidtijden vaak nog lastig te vinden.

Naar mijn idee, met alles wat er al cross-server is, en het achievement/statistics systeem in plaats, wordt het gewoon tijd voor blizzard om alternatieven te bieden. Cross-server raiding, progression based op achievements en lettende op je equiped gear. Qua loot zelfde regeling als LFD tool, need before greed; kick mogelijkheid via vote om ninja's weg te werken. Gear tokens enkel kunnen needen tot een bepaalde max aantal keer zodat je je sets kunt bekrijgen; daarna enkel greed mogelijk om te voorkomen dat er onnodig extra geneed wordt.

Het zal het raiden waarschijnlijk veel ten goede komen; natuurlijk zal het nooit zo vlot verlopen als met een vast team, maar het zal altijd beter zijn dan nog een avond cancellen omdat men niet op komt dagen.

• porn*
Mektheb schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:27:
[...]

/nod

Ach de sfeer in onze guild is goed maar de guild bestaat al zo'n 10 jaar (oude spellen) en kent dus een groot verschil tussen de spelers, wij hebben "vriendin of nichtje van" casuals die niet veel verder komen dan wat bloemetjes plukken en geen idee hebben van wat een raid is (nouja vrijwel geen idee), en we hebben een serieuze raidforce die 3x per week semi-hardcore raid met als doel alle heroics zsm plat te krijgen.

Probleem is dat steeds meer mensen gestopt zijn met spelen of met raiden en dus bij de eerste groep zijn aangesloten zijn. Dan trekken we nieuwe mensen aan maar die moet je ook maar zien te houden, daarnaast is de playerbase op Emeriss ook echt in en in triest, op 1 echt hardcore guild na dat 11/12 heroic plat heeft, verder stelt het nauwelijks wat voor (wij zitten op 4/12 geloof ik vooral ook omdat we 3/4 van de raids moeten cancellen). Nieuwe leden aantrekken is niet makkelijk, je krijgt OF scrubs OF mensen die uiteindelijk een beter guild zoeken en servermigraten :(

Ach in Cata is het straks sowieso helemaal opgelost: dan stoppen we lekker met 25 man raiden. Ik zie atm geen reden om dat gezeik nog allemaal op je te nemen namelijk, tov lekker slacken met z'n 10en.

Edit: @psycho dat gaat nooit werken, niet voor raids. Werken misschien wel maar niet op de manier die raiders nu al kennen, en dus verwachten. Als je op dit moment LK al weeeeeeken killt, en je komt in een pug waar ze al op Deathbringer wipen.... blijf jij dan? Nee dat geduld kun je dan niet meer opbrengen. Progressie is een vast onderdeel van raiding en als de raidgroep zo dynamisch is dan is iedere individu op een ander "progressienivo"; dat zorgt voor frustraties als je zo'n groep door mekaar gaat mixen.

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 19-05-2010 14:04 ]

Bnet pindle#2913

• Mektheb
porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:00:
[...]

Ach de sfeer in onze guild is goed maar de guild bestaat al zo'n 10 jaar (oude spellen) en kent dus een groot verschil tussen de spelers, wij hebben "vriendin of nichtje van" casuals die niet veel verder komen dan wat bloemetjes plukken en geen idee hebben van wat een raid is (nouja vrijwel geen idee), en we hebben een serieuze raidforce die 3x per week semi-hardcore raid met als doel alle heroics zsm plat te krijgen.

Probleem is dat steeds meer mensen gestopt zijn met spelen of met raiden en dus bij de eerste groep zijn aangesloten zijn. Dan trekken we nieuwe mensen aan maar die moet je ook maar zien te houden, daarnaast is de playerbase op Emeriss ook echt in en in triest, op 1 echt hardcore guild na dat 11/12 heroic plat heeft, verder stelt het nauwelijks wat voor (wij zitten op 4/12 geloof ik vooral ook omdat we 3/4 van de raids moeten cancellen). Nieuwe leden aantrekken is niet makkelijk, je krijgt OF scrubs OF mensen die uiteindelijk een beter guild zoeken en servermigraten :(

Ach in Cata is het straks sowieso helemaal opgelost: dan stoppen we lekker met 25 man raiden. Ik zie atm geen reden om dat gezeik nog allemaal op je te nemen namelijk, tov lekker slacken met z'n 10en.
Hehe ja dat dacht ik dus ook al om gewoon lekker een 10man te doen etc, maar ook dat lukt niet helemaal nu zelfs :P

Ik denk cataclysm zoiezo een hoop gaat veranderen, en een goeie guild vinden op Bladefist is best lastig de horde kant heeft er wel een paar maar ook die zoeken niks of geen mage.
Mage's zie je overall al is me gear niet zo slecht ( op trinkets / wand na ) maak je weinig kans om er tussen te komen.

Denk ik maar zoals ik gistere avond heb gedaan uit pure verveling me Loremaster ga doen en ondertussen als ik een 10man kan joinen die maar join.
Heb al 10man pugger's 12/12 zien doen dus perse met de guild hoeft dat ook niet haal ik wel me kingslayer en ga ik daarna wel mee in me eigen guild ( me ouden guild noem ik eigen guild omdat ik vroeger Vice GM was ) hun helpen door ICC 10 te krijgen ( 10 man guild 10/12 )

Komt vast wel goed tis alleen balen dat het hele zaakje elk jaar weer gewoon instort en ik blijkbaar dus nog geen plekje ergens gevonden heb die stabiel is en ik thuis kan noemen.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-10 13:27

junglebeast

hier staat iets

De zomer slack komt er aan.. zomertemperaturen, vakantie's, examens.

Er zal even een kleine opleving zijn met de Ruby Sanctum maar denk dat volgende maand bij veel guilds het licht gedimd gaat worden.

Onze inschrijvingen zitten nu tussen de 12 en 18 in... Genoeg voor 1 team, maar geen 2de. Dus veel die moeten bankzitten.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Verwijderd

Wanneer komt de volgende patch uit dan ? Is Ruby Sanctum gewoon een geupgrade OS ?

• Mektheb
junglebeast schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:08:

Er zal even een kleine opleving zijn met de Ruby Sanctum maar denk dat volgende maand bij veel guilds het licht gedimd gaat worden.

Onze inschrijvingen zitten nu tussen de 12 en 18 in... Genoeg voor 1 team, maar geen 2de. Dus veel die moeten bankzitten.
Ja dat ook.
En hoeveel mensen gaan er wel niet Sc2 spelen straks als die uitkomt.
Ik vrees dat tot de nieuwe content patch het alleen maar minder gaat worden, is niet erg opzich maar ik wil toch nog wel me Kingslayer halen en starcaller en ik wil me rusted proto nog.
Ach we zien het wel :)

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Mektheb schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:17:
[...]

Ja dat ook.
En hoeveel mensen gaan er wel niet Sc2 spelen straks als die uitkomt.
Ik vrees dat tot de nieuwe content patch het alleen maar minder gaat worden, is niet erg opzich maar ik wil toch nog wel me Kingslayer halen en starcaller en ik wil me rusted proto nog.
Ach we zien het wel :)
Ja ben ook bang dat er vanaf de release van SC2 minder mensen zullen spelen. Ik o.a. ook.

En hopelijk mag ik toch ook wel de Cata beta test gaan doen, zou wel tof zijn.... maar ja met warm weer zit ik toch echt liever in de zon met een koud pilsje :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:04:
Ik heb 5/5 Precision en nu zon 8 10Agi/10Hit gems in mn gear zitten en ik zit op 314 Hit Rating.
Met alle ArP gems bij elkaar en gear (excl. Trinket) zit ik op 644 Passive ArP, zon 80 ArP te weinig tot de softcap :/

Ik moet met mn volgende upgrades gewoon wat meer Hit scoren zodat die Hit gems om kan knallen naar ArP :)
Thorval schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:26:
Ja ben ook bang dat er vanaf de release van SC2 minder mensen zullen spelen. Ik o.a. ook.
Net zoals dat was met AION, Age of Conan en nog 300 andere games (FPS/MMO's) ;)

[ Voor 21% gewijzigd door RaseriaN op 19-05-2010 14:38 ]

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Wat ik me nou afvraag: is de 10MHC zoveel gemakkelijker dan de 25MHC in ICC? Onze guild heeft, naast onvoorbereide flodders (2á3 keer wipen en dan kill op normal), een tweetal avonden nodig gehad voor zowel PP als Sindra 10HC. Lees zo vaak over weken wipen, wellicht dat wij iets verkeerd doen :P.

Op vrijdagen puggen wij (met 16-18 man uit eigen guild) ICC25, en we lopen dan in principe door heel ICC heen (vooralsnog ex LK, nooit geprobeerd duurde altijd te lang :P). Nog nooit echte progressionfights (aka wipenights) gehad, en ook PP/Sindra gaan eigenlijk simpel neer.

• Bonsaiboom
garagaholic schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:41:
Wat ik me nou afvraag: is de 10MHC zoveel gemakkelijker dan de 25MHC in ICC? Onze guild heeft, naast onvoorbereide flodders (2á3 keer wipen en dan kill op normal), een tweetal avonden nodig gehad voor zowel PP als Sindra 10HC. Lees zo vaak over weken wipen, wellicht dat wij iets verkeerd doen :P.

Op vrijdagen puggen wij (met 16-18 man uit eigen guild) ICC25, en we lopen dan in principe door heel ICC heen (vooralsnog ex LK, nooit geprobeerd duurde altijd te lang :P). Nog nooit echte progressionfights (aka wipenights) gehad, en ook PP/Sindra gaan eigenlijk simpel neer.
Ja 25HM is wel een ander spelletje dan 10HM, al is het alleen al omdat je 15 man extra hebt die de boel kunnen vernachelen. Er hoeft maar een iemand niet door te hebben dat Sindragosa haar deathgrip ability doet terwijl hij unchained magic heeft, en bam dode raid. Aangezien de heroic eindbazen toch wel 95%-100% focus vragen, is het gewoon omdat het 25 man zijn dat het alleen al moeilijker is. Bovendien, als je ICC25 semi-pugged, betekent dat dat je dus gemiddeld dat je best veel ilvl 264 hebt, in tegenstelling tot ilvl251 waarvoor 10HM bedoeld is. Je overgeared dus de 10 HM content als je met 25 Normal gear rondloopt. 25 HM kan je niet overgearen tenzij je al veel HM loot hebt.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

garagaholic schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:41:

Ja, 10HC is veel makkelijk dan 25HC

ALS

je 10HC doet in 25/25HC gear.

Ik blijf erbij dat 10HC in de daarvoor bedoelde gear (dus 10/10HC) de moeilijkheidsgraad van 25HC benadert. Het zal nooit even moeilijk zijn, want daarvoor heb je teveel discrepanties tussen 25 en 10 raids. Ruimte en spreiding maakt 10 makkelijker, maar de prijs die je betaalt voor een dode in 10 is weer hoger dan in 25, omdat je per speler een groter percentage van je raid verliest.

Helaas is het nog steeds zo dat 10 en 10HC raids worden gezien als speeltuintje voor 25HC raids. Lekker oefenen in een instance die je simpelweg outgeart. Best frustrerend om te zien als 10strict guild dat er nog steeds zo tegenaan gekeken wordt, en daarom ben ik dan ook erg blij met de op stal staande verandering in Cata waarbij je instances gewoon niet meer kunt outgearen, omdat beide versies ontworpen worden op 1 gearniveau, ipv op 2 verschillende niveaus, zoals nu het geval is.

Om het even in ilvl uit te drukken:

ICC10 is ontworpen op 232 gear
ICC10HC is getuned op 251 gear
ICC25 is ontworpen voor 245 gear
ICC25HC is getuned naar 264 gear.

Dit houdt dus in dat als je als guild, toen ICC uitkwam, al klaar was met ToGC25, je de 10HC DIRECT al outgearede. Dus ja, dan kun je dat als gemakkelijk bestempelen :P

D3 char(s)

• prutser001

prutser001

Bij mij in de guild is het ook raak, nadat 1 van de officers een 'zo staan de zaken' post had gedaan kwam er een post van 1 van de spelers overheen die net ff wat 'beter/directer' was. Valt me altijd op dat dit soort dingen gebeuren als er een key persoon weg is, GM is nog geen 2 dagen met vakantie en het gedonder en gezeik begint al.
Ondertussen zijn er al 4 uitgeschopt, 3 weggegaan, hoop discussies in de guild chat en ik kom dan nog ff langs om wat olie op het vuur te gooien :P "Why so serious?" .

Nou maakt het mij niet echt veel uit omdat ik vanaf het begin al weinig met dit guild had, hoop regels die elke keer veranderen enzo heb ik allemaal geen zin in, speel geen wow om elke avond het 'wetboek' door te nemen om te zien wat ik nu weer wel/niet mag. Regels over puggen enzo zijn waardeloos zeker als je met 5lvl 80's in dat guild zit. Wat ook een struikel punt is/was voor velen was dat sommige officers raid spots gingen vullen met alts die ondertussen beter gegeared zijn dan een hoop mains nadat hun alts gegeared waren werdt ook ineens DKP afgeschaft in 10mans.

Ze kunnen me net 1 25m raid bieden en dan mag je niet een 10man puggen. Waarschijnlijk gaan ik en een paar 'vrienden' (ongeveer 12) een eigen guild maken afhankelijk van wat er nu gebeurt, daar gaan we alvast in en 2 of 3 van de groep willen nog wat raids doen/bosses omleggen en zijn al aan het soliciteren bij andere guilds op de server.

Ik race ondertussen mijn laatste char naar 80, pug nog het 1 en ander en tegen die tijd zal Cataclysm wel te spelen zijn doe lekker rustig aan als ik of 1 van ons gekicked wordt gaan we gelijk en dan kunnen ze 25mans helemaal op hun buik schrijven.

• porn*
Mektheb schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:05:

Komt vast wel goed tis alleen balen dat het hele zaakje elk jaar weer gewoon instort en ik blijkbaar dus nog geen plekje ergens gevonden heb die stabiel is en ik thuis kan noemen.
Ken het ja klote he... vooral dat NET wanneer je raids enigsinds stabiel lijken te worden en je progress goed wordt vallen de volgende zoveel weer af en begin je weer van voor af aan...
junglebeast schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:08:

Same bij ons (naja, niet te weinig voor 2e team maar krijgen daar vrijwel nooit tanks bij, meestal zitten we op 2-3 tanks). Dus heb je weer een halve raid die moet bankzitten en dan verdwijnt je motivatie ook snel. Grappig tho: toen we pakweg een jaar geleden heel aggressief gingen recruiten en we altijd 30+ inschrijvingen hadden gingen de raids altijd door maar waren mensen NOG niet tevreden (weer een hoop gezeik over rotaties en bla) dus 't is nooit goed. Daarom wil ik ook geen GM/RL/officer meer zijn volgens mij is het gezegde stank voor dank door hen verzonnen ;)
RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:37:
[...]

Ik heb 5/5 Precision en nu zon 8 10Agi/10Hit gems in mn gear zitten en ik zit op 314 Hit Rating.
Met alle ArP gems bij elkaar en gear (excl. Trinket) zit ik op 644 Passive ArP, zon 80 ArP te weinig tot de softcap :/

Ik moet met mn volgende upgrades gewoon wat meer Hit scoren zodat die Hit gems om kan knallen naar ArP :)
Ahja 314 INCLUSIEF gems dat had ik ff gemist :P

Enne I'm gonna burst that bubble... de cap ligt tegenwoordig op 1400 geloof ik (of misschien 1300?) dus daar ga je nog lang niet aan komen, hover maar 'ns over je hit stat voor het reductiepercentage ;)
En in de zomer!

Bnet pindle#2913

• Hydra
RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:37:
Welk compleet ander genre natuurlijk, maar wel een Blizzard game. Komt bij dat ik zo vermoed dat SC2 itt tot Age of Conan geen harige ballen zuigt :P

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:14:
Ahja 314 INCLUSIEF gems dat had ik ff gemist :P

Enne I'm gonna burst that bubble... de cap ligt tegenwoordig op 1400 geloof ik (of misschien 1300?) dus daar ga je nog lang niet aan komen, hover maar 'ns over je hit stat voor het reductiepercentage ;)
He! Je bent echt niet wakker he ;) Ik heb het over de SoftCap, dus een ArP Cap die je nodig hebt zonder trinket proc. Met de NES heb je maar 723 ArP nodig (en een trinket proc) om aan de 1400 te komen :)
Die 1400 is inderdaad de HardCap en is dan ook 100% Armor Penetration.

• porn*
RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:19:
[...]

He! Je bent echt niet wakker he ;) Ik heb het over de SoftCap, dus een ArP Cap die je nodig hebt zonder trinket proc. Met de NES heb je maar 723 ArP nodig (en een trinket proc) om aan de 1400 te komen :)
Die 1400 is inderdaad de HardCap en is dan ook 100% Armor Penetration.
Ah zo, dan snap ik em. Hopen op een nieuwe trinket en gewoon lekker voor de hardcap gaan! :)

Bnet pindle#2913

• JeroenNietDoen
porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:33:
[...]

Ah zo, dan snap ik em. Hopen op een nieuwe trinket en gewoon lekker voor de hardcap gaan! :)
Ja, NES is nog potje ruk ook daar het on-crit is i.p.v. on-hit.

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:37:
Ja, NES is nog potje ruk ook daar het on-crit is i.p.v. on-hit.
Ik heb de hoop op Mjolnir allang opgegeven. Volgende optie is een DBW en dan vol op ArP gemmen.
Maarja, dan moet ik wel mn Hit Cap eerst via mn gear halen en moeten alle rukpala's eens die DBW trinket met rust laten en niet op rollen :P

Hmm, zie net de Sharpened Twilight Scale voorbij komen. Ook geen misselijke trinket :)

[ Voor 15% gewijzigd door RaseriaN op 19-05-2010 15:50 ]

• qanthony
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-10 11:43
Gister snel 80 gedinged na een lange pauze. Heb nu 2400 gs (ja heel slecht, maar heb alleen maar TBC epix), heb alleen 1 week WotlK gespeeld daarna weer gequit.

Mijn vraag is eigelijk: Waarom kan ik alle level 80 dungeons niet joinen (ToC etc.) in normal mode?
Ik zit nu vast in The Oculus etc maar daar dropped niet echt boeiende loot.

Er staat "You need to obtain better gear" maar een vriend van mij joinede al met 1800gs .. bedankt!

• JeroenNietDoen
RaseriaN schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:42:
[...]

Ik heb de hoop op Mjolnir allang opgegeven. Volgende optie is een DBW en dan vol op ArP gemmen.
Maarja, dan moet ik wel mn Hit Cap eerst via mn gear halen en moeten alle rukpala's eens die DBW trinket met rust laten en niet op rollen :P

Hmm, zie net de Sharpened Twilight Scale voorbij komen. Ook geen misselijke trinket :)
Pala die voor DBW gaat moet ook account gedelete worden. Hebben geen ruk aan ARP en heroic Death's Choice is beter voor ze.

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Bonsaiboom schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:49:
[...]

Ja 25HM is wel een ander spelletje dan 10HM, al is het alleen al omdat je 15 man extra hebt die de boel kunnen vernachelen. Er hoeft maar een iemand niet door te hebben dat Sindragosa haar deathgrip ability doet terwijl hij unchained magic heeft, en bam dode raid. Aangezien de heroic eindbazen toch wel 95%-100% focus vragen, is het gewoon omdat het 25 man zijn dat het alleen al moeilijker is. Bovendien, als je ICC25 semi-pugged, betekent dat dat je dus gemiddeld dat je best veel ilvl 264 hebt, in tegenstelling tot ilvl251 waarvoor 10HM bedoeld is. Je overgeared dus de 10 HM content als je met 25 Normal gear rondloopt. 25 HM kan je niet overgearen tenzij je al veel HM loot hebt.
Maar op individueel niveau lijkt het me niets lastiger eigenlijk, enkel op een aantal stukken waar de hele raid afstand van elkaar moet houden. Daarnaast is sindragosa HM niet in i264 te overgearen imho en LKHM ook al niet. Net als op normal mode worden de encounters gewoon zwaarder naarmate je verder in icc komt (o.a. hogere DPS eisen). Logisch ook, voordat je aan die twee toe bent, heb je al enkele raidweken er op zitten aan andere heroic bosses. Verder zegt men wel eens dat bijvoorbeeld princes op 10HM zwaarder is dan op 25HC, juist omdat je minder mensen in de ruimte hebt staan voor de bombs.

Ben het verder met blistimo eens. Het is erg jammer dat de 10M content wordt weggezet als gemakkelijk en grappig voor als je even niets te doen hebt. Het is werkelijk waar goed dat in cataclysm daar verandering in gaat brengen. Ik zit zometeen, na alle HMs doorlopen te hebben in 10m in heroic 264 gear. Iemand die minder tijd gestopt heeft in eenmaal per week 4 á 6 bosses te doen in 25m huppelt in dezelfde gear rond (afgezien van stats, gezien voor mijn spriest de meest interessante trinkets van 25M content afkomen).

Er huppelen nu al mensen in dala rond in gear die 'beter' is dan die van mij en die qua achievements niet verder komen dan 7 bosses in 25M.. Lijkt me niet 'de bedoeling' van blizzard. Hoe de 'hardcore raiders' er ook over mogen denken, 10M(HC) raiders zijn ook 'echte raiders', en ze worden nu stomweg achtergesteld.

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:00:
[...]
Edit: @psycho dat gaat nooit werken, niet voor raids. Werken misschien wel maar niet op de manier die raiders nu al kennen, en dus verwachten. Als je op dit moment LK al weeeeeeken killt, en je komt in een pug waar ze al op Deathbringer wipen.... blijf jij dan? Nee dat geduld kun je dan niet meer opbrengen. Progressie is een vast onderdeel van raiding en als de raidgroep zo dynamisch is dan is iedere individu op een ander "progressienivo"; dat zorgt voor frustraties als je zo'n groep door mekaar gaat mixen.
Daarom ook zoals ik zei een systeem waarin achi's en stats tellen. Eigenlijk weinig anders dan puggen op een willekeurige server, maar dan cross-server. Nu vragen spelers ook voor achi's als je pugged, en alhoewel het niet zo optimaal is als een vast team, zaal daarin weinig verschil zitten of je nu pugged met mensen van je server, of van een andere.

Zeker al je stats meeneemt en het aantal kandidaten is groot genoeg, dan kun je mensen welk Deathbringer al 100x gedowned hebben samen plaatsen, en niet 1 welk hem al 100x gedaan heeft plaatsen met een groep welk op trash mobs al wiped.

De gegevens om het op een redelijk niveau voor elkaar te krijgen heeft blizzard, het enige wat wacht is een leuke implantatie ervan.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Vergeet niet dat 10 mans dus ook moeilijker moeten worden gemaakt indien men de rewards gelijk trekt ;) (als dat niet gebeurt wordt het nog moeilijker om de loothoeren te motiveren naar 25 mans te komen - aangezien dat 99,9% van de raiders lijkt te zijn tegenwoordig is dat zeker een issue)
Hoe de 'hardcore raiders' er ook over mogen denken, 10M(HC) raiders zijn ook 'echte raiders', en ze worden nu stomweg achtergesteld.
Je moet gewoon niet zo op gear/ilevel gefocust zijn en gewoon spelen voor de lol/uitdaging, dan heb je er ook geen last meer van dat je het gevoel hebt (ontrecht) achtergesteld te worden.
Persoonlijk vind ik dat het ergste in wow, dat de e-peen/gear honger van de massa nu uiteindelijk nog meer negatieve effecten op raiden gaat krijgen.

[ Voor 89% gewijzigd door blouweKip op 19-05-2010 16:59 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Dakreal
blouweKip schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:54:

Je moet gewoon niet zo op gear/ilevel gefocust zijn en gewoon spelen voor de lol/uitdaging, dan heb je er ook geen last meer van dat je het gevoel hebt (ontrecht) achtergesteld te worden.
Persoonlijk vind ik dat het ergste in wow, dat de e-peen/gear honger van de massa nu uiteindelijk nog meer negatieve effecten op raiden gaat krijgen.
Hallelujah! _/-\o_

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:47
Vergeet niet dat 10 mans dus ook moeilijker moeten worden gemaakt indien men de rewards gelijk trekt ;) (als dat niet gebeurt wordt het nog moeilijker om de loothoeren te motiveren naar 25 mans te komen - aangezien dat 99,9% van de raiders lijkt te zijn tegenwoordig is dat zeker een issue)

[...]

En jij denkt niet dat Blizzard gewoon eigenhandig de nek omdraait aan 25 man raids? Het zal mij niets verbazen als 10 man raids helemaal niet zoveel moeilijker wordt gemaakt, en het in de expansion na cataclysm gewoon geheel gedaan is met 25 man raiding onder het nom van te weinig interesse volgens onze statistieken ivm 10 man raiding. Ze hebben op soortgelijke wijze het 40 man raiden zo natuurlijk ook tot een einde gebracht.

In the end is 10 man gewoon toegankelijker dan 25 man, waardoor je dus meer en sneller raids krijgt, en spelers nog sneller hun dagelijkse portie wow voorgeschoteld krijgen --> blije speler, subbed opnieuw.

Het gehele probleem met gear daarbij is dat je momenteel steeds meer gefocussed dient te zijn op je gear, wil je ook maar iets van endgame kunnen zien. Raid recruits / pugs stellen belachelijke eisen, 5k+ GS voor VoA10, 5.8k - 6k GS voor ICC10 normal, etc. Gear welk ver boven het niveau ligt waarvoor de instance eigenlijk bedoeld was. Heb je het niet, dan is de kans echter klein dat je er ook maar iets van ziet, waardoor je dus een groot deel van het spel mist.

• Dakreal
psychodude schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:46:
[...]

En jij denkt niet dat Blizzard gewoon eigenhandig de nek omdraait aan 25 man raids? Het zal mij niets verbazen als 10 man raids helemaal niet zoveel moeilijker wordt gemaakt, en het in de expansion na cataclysm gewoon geheel gedaan is met 25 man raiding onder het nom van te weinig interesse volgens onze statistieken ivm 10 man raiding. Ze hebben op soortgelijke wijze het 40 man raiden zo natuurlijk ook tot een einde gebracht.

In the end is 10 man gewoon toegankelijker dan 25 man, waardoor je dus meer en sneller raids krijgt, en spelers nog sneller hun dagelijkse portie wow voorgeschoteld krijgen --> blije speler, subbed opnieuw.

Het gehele probleem met gear daarbij is dat je momenteel steeds meer gefocussed dient te zijn op je gear, wil je ook maar iets van endgame kunnen zien. Raid recruits / pugs stellen belachelijke eisen, 5k+ GS voor VoA10, 5.8k - 6k GS voor ICC10 normal, etc. Gear welk ver boven het niveau ligt waarvoor de instance eigenlijk bedoeld was. Heb je het niet, dan is de kans echter klein dat je er ook maar iets van ziet, waardoor je dus een groot deel van het spel mist.
Gelukkig kun je altijd zelf raids starten en dan heb je dat probleem niet. Er is geen enkele reden om in Wotlk content te missen tenzij je dit zelf wilt.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
psychodude schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:46:
[...]

Helemaal mee eens. En weet je, het is ook lastig helemaal 'goed' te maken allemaal hoor. Blizzard heeft een onmogelijke taak iedereen blij te houden... En ja, als je kan kiezen om 1 iemand blij te maken of 10 (en je kent geen van allen) kies je al snel voor die 10, zeker als dat je ook nog eens meer geld oplevert...

Dit vergeten zoveel mensen dat het bijna merkwaardig is.

• JeroenNietDoen
Iedereen wil graag zijn character uitbouwen tot het beste wat er te halen valt. Daar hoort gear ook gewoon bij.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Thorval schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:26:
[...]

En hopelijk mag ik toch ook wel de Cata beta test gaan doen, zou wel tof zijn.... maar ja met warm weer zit ik toch echt liever in de zon met een koud pilsje :)
Achjoh de mensen die SC2 gaan spelen (ik ook) komen echt wel weer terug voor Cata (ik dus ook :D)
Blizzard spellen... Zucht... <3

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Hey mensen ik zit er aan te denken mijn account te verkopen, ik doe er echt niks meer mee en hoor wel eens van wat oude WoW kennisen op skype dat ze hun acc voor een paar honderd dollar konden verkopen, heeft iemand hier ervaring mee tips? of is er iemand geinteresseerd? :P

• JeroenNietDoen
Bosso1991 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:46:
Hey mensen ik zit er aan te denken mijn account te verkopen, ik doe er echt niks meer mee en hoor wel eens van wat oude WoW kennisen op skype dat ze hun acc voor een paar honderd dollar konden verkopen, heeft iemand hier ervaring mee tips? of is er iemand geinteresseerd? :P
Er is geen hond meer die nog een account wil kopen sinds de forcering van battle.net. Voorheen kon je het nog wel doen, werd er ook veel gescammed, maar sinds battle.net weet iedereen dat je zon account zo simpel kan kwijtraken.

Besides, zo makkelijk als het levelen tegenwoordig is, zo makkelijk als dat de epics naar je gegooid worden, waarom zou je nog een account kopen.

Oh ja, en in before the moraalridderspam >:)

• Mektheb
Eindelijk gunship 10man heroic trinket in de pocket nadat ik hem verloren had trade een mage me alsnog zo van jij kan hem beter gebruiken !

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Dat is precies de angst die ik heb, ik ben zelf als officer actief in een raidingguild (11/12 hc) en ik vrees met grote vreze dat het lootgezeur van 10 man lootwhores er toe zal leiden dat 10 mans niet naar het niveau van 25 mans worden geupgrade (en ja, die zijn over het algemeen moeilijker en dan heb ik t niet over 10 mans in 25 man gear - er is minder ruimte om in te opereren, moeilijker te coordineren en vaak zijn de dps vereiste hoger dan gecompenseerd kan worden door de extra raidbuffs).
Ik zie dus ook die kritiek van 10 man spelers op 25 man kwa gear niet als terecht, als je geen 25 mans wil doen is er geen enkele reden behalve e-peen om af te geven op 25 mans en is er dus ook geen reden om blij te zijn met de voorgenomen nerfs van 25 man player availabiliy dmv de nieuwe enkele lockout, sterker nog: als blizzard inderdaad woord houd en 10 mans dermate aanpast dat ze ook echt moeilijker worden dan kan dat wel eens inhouden dat 10 mans juist minder toegankelijk worden)

Bovendien zal er minder geboost worden dus per saldo zijn het niet alleen de 25 guilds die er onder lijden maar juist de mensen die hun e-peen laten afhangen van hun ilevel zullen er ook bekaaid vanaf komen.

Ik zou er geen problemen mee hebben gehad als de lockouts apart waren gebleven overigens, dan zou het minder effect hebben gehad op goed georganiseerde 25 man raiding guilds.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-10 10:52
M'n Shadow's Edge in de kast gezet en Holy offspec genomen, eigenlijk veel leuker dan Retribution :D En nu in het begin ook veel leuker dan Protection omdat het nog erg nieuw is allemaal. Wel ICC10 Heroics gehealed :P Kan niet wachten om holy mainspec te gaan in Cataclysm, protection heb ik nu wel genoeg gedaan en onder de knie, qua gear ook mooi genoeg. Ik ken een vriend die al sinds dag 1 in vanilla retribution is en dat nu nog steeds is.. Pff.. op zich ook best knap :') :+

[ Voor 37% gewijzigd door Divak op 19-05-2010 23:56 ]

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap