Toon posts:

Cdrom speler.. Welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik wil graag een nieuwe cdrom speler gaan kopen over een paar dagen, maar welke ? er is zo ontzettend veel keus.. wordt er niet goed van.. en wat voor snelheid?? 40x? 50x?? zeg het me maar.. ik weet het niet meer.

Ik had zelf in gedachten een Asus 50x, maar ik weet niet of dit een goeie is.

Wie kan mij helpen?

Tnx

Gasbrandertje

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik heb een Aopen 52x

er zaten wat mindere exemplaren tussen
maar die problemen zijn ondertussen opgelost

degene die ik heb is dus natuurlijk een goeie :):):):):):)

maar ik ben er zeer tevreden over :):)

Verwijderd

Topicstarter
GEEN aopen. Heb nu een aopen, het is dat ik een cdrom speler nodig heb, maar ik heb een gore hekel gekregen aan het apparaat.. van m'n leven geen aopen meer.

• jp73
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:29
Kijk op www.come.to/cdspeed

let vooral op de reacties van gebruikers en kom tot de conclusie of een plextor 40 speed of een teac cd 540e
Let vooral op Digital Audio Extraction als je hem wil gebruiken in combinatie met een cdbrander. (zeer goed bij bovenstaande) Ik heb zelf de plextor en deze is perfect , je kunt met dit apparaat nog on the fly audio branden tot 16 speed !
Ik had een aopen 48x en deze was max 8 speed DAE dus kon mijn 12 speed plextor niet aan , en gaf veel fouten bij DAE (= klikjes ed op je gebrande cd of gemaakte mp3)

Suc6

P.S.

De maker van deze site werkt nu voor Ahead en de tools zullen binnenkort deel uitmaken van Nero. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen brander, en "rip :?" nooit mp3's of wat dan ook .. zoek gewoon een snelle, niet al re luidruchtige, fijne cd-rom speler voor dagelijks gebruik

Verwijderd

ik denk dat aopen of een Philips daar goed genoeg voor is

Verwijderd

Topicstarter
geen asus 50x??? en hij zag er nog wel zo mooi uit ?? :9~

Verwijderd

lol ik denk niet dat je naar het uiterlijk van een CD-rom speler moet gaan kijken....kijk liever naar de prijs...:)

Verwijderd

Topicstarter
dacht iets van 125 piek ofzo.... valt toch mee

m'n budget is 150..

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 21:33 schreef Gasbrandertje het volgende:
geen asus 50x??? en hij zag er nog wel zo mooi uit ?? :9~
Ik dacht dat je een stille wilt hebben?? Dat ding maakt het geluid van een opstijgende F16.. :P

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Oke oke, hoe gek het ook mag klinken. In de 52X sector presteert die van Cyberdrive het best. Stil, snel met DAE en erg stabiel. Van A-open (alleen de 52X) is bekend dat het kan gebeuren dat je cd-rommetje letterlijk kapot kan worden gedraaid. Overigens ziet die van Asus er inderdaad wel stoer uit, mooier dan die lelijke Cyberdrive. De Plextor is een SCSI cd-rom, dus heb je ook een scsi kaart nodig.
Zelf heb ik die van Plextor, erg snelle DAE. Voor een 'gewone' cd-rom raad ik Cyberdrive aan voor de prestaties (komt bij meerdere testen als beste eruit, als we de Kenwood 72X á 300,- niet meerekenen).

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Ik heb de Aopen 52x...loopt perfect, nooit roblemen mee gehad

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik zou eerder een 40x nemen dan een 52x want die 52x maken veeel meer toeren en zijn bijna nix sneller.
Ik heb er ook al een paar gezien die helemaal uit elkaar zijn geknald door een onstabiele cd :)

Alle proemn in n drek

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Asus
Afreey
Lg

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:27
Topic: Welke CDrom speler is goed?
Author: Gasbrandertje

:(

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Ben het met Gasbrandertje eens... mijn Aopen 40x cdrom maakt een ENORME teringherrie, en kan nog niet eens het kleinste krasje op een cd aan... Een vriend van mij met een 24x Asus kan de meest bekraste cd's nog perfect lezen, terwijl die Aopen van mij dan niet eens meer de cd herkent...

• catfish
  • Laatst online: 01-06 09:24
ik heb zelf meerdere cd-rom drives (in snelheden)
mijn raad, hoe trager hoe beter!
klinkt misschien raar ('k zeg niet da je een quad speed moet gaan kopen) maar
1. de spin-up time van een 32x is korter dan van een 52x
2. het loopwerk verslijt minder snel
3. minder lawaai
4. waarom moet dat ding snel zijn? voor film af te spelen heb je met 1Mb/s zeker genoeg, spellen kun je toch full install doen (meestal toch), is alleen nuttig voor cd's te kopieren

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:05
Die snelle A-Open's zijn voor mij niks.
Ik ben heel wat herrie gewend met die casefans, maar wat die A-Open 50/52 spelertjes eruit gooien slaat alles.
De 40x heb ik hier liggen en die houdt het op een net niveau.
Kwa topbrander zeg ik Plextor Ultraplex 40x :9 Dat ding wil ik nie meer kwijt :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb zelf een AOpen 52x, geen problemen, hoort hem bijna niet, en een vriend heeft er laatst van de beurs dezelfde voor f90,- gehaald, hou je nog wat geld over he.

Verwijderd

Helemaal eens met Catfish, als je een nieuwe 24x kunt vinden dan moet je zo'n ding nemen. Die zijn echt fijn, en van dat speed gedoe merk je toch niks.
Pagina: 1