Toon posts:

Welke CDrom speler is goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik wou graag even weten welke cd-rom speler ik het beste kan kopen.. ik begin een beetje :r misselijk te worden van mijn aopen 36x.. het ding tikt, leest slecht, spint op, spint af.. wordt er helemaal :r :r :r van :(

Uhm.. asus? afreey? er zijn er zoveel.. ik had zelf de asus 50x in gedachten.. ziet er wel mooi uit ook enzo..

Doe eens wat suggesties.

Alvast bedankt

Gasbrandertje

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

Sjaak_Afhaak

Bleh!

kenwood 72 x

heerlijk snel, en stil.

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
neej die wil ik niet.. heb slechte dingen gehoord erover, dat ie gebrande cd's meestal niet leest enzo, en hij is nog belachelijk duur ook nog

budget max 150

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Plextor rulezzz, niet alleen in branders, ook in readers.
Maar uhh, waarom koop je niet meteen een dvd speler? Ik ben zeer tevreden over mijn Creative dvd spelertje maar ik moet er wel bij zeggen dat ik hem ook alleen gebruik voor het afspelen van dvd's. Cdroms lezen doe ik liever met mijn Plextorrrrrr ;)

edit:

Tijdens mijn typesessie van hierboven post jij ineens een budget. Ik geloof niet dat bovenstaand daar helemaal aan voldoet. Even doorsparen dus maar :)

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

bij cdromspelers is aopen JE van HET.. ik zou of met je cdspelertje terug gaan of gewoon een nieuwe aopen kopen,krijg je geen spijt van.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:17

Wallie

Herr

Ik heb een Toshiba 36x thuis, prima ding :) Leest alles, en is ook vrij stil.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:53
Asus 50x is een zeer goede keus. (heb ik ook nml :))

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• MGSNK
  • Laatst online: 04-05 20:48
TOSHIBA RULEZ, al heb ik er nu niet een :(

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Topicstarter
van me leven geen aopen meer.. echt niet hoor.. dit ding heeft me al zowat nachtmerries opgeleverd.. sorry hoor maar ik heb het echt gehad met aopen..

Verwijderd

Topicstarter
dvd spelers zijn me nog te duur, en ik heb niet eens dvd's.. daar komt ook nog eens bij dat ik hier een klein vervelend mormel heb lopen (me kleine broertje) die niet al te zuinig is met cd's.. dus ik denk niet dat een dvd speler het lang vol houdt..

• jep

jep

Op woensdag 07 maart 2001 15:54 schreef Gasbrandertje het volgende:
van me leven geen aopen meer.. echt niet hoor.. dit ding heeft me al zowat nachtmerries opgeleverd.. sorry hoor maar ik heb het echt gehad met aopen..
De vraag is of dat aan aopen ligt of aan jou, ik hoor nooit slechte dingen over aopen.. en als ik ooit nog cdrom spelers ga kopen hoef ik echt niet te twijfelen.

Verwijderd

Topicstarter
me pa heeft ook een aopen , een 48x, en dat ding is bijna net zo bagger als die van mij hoor.. en die cd's zijn altijd schoon enzo.. en die cdrom speler is nog geen 5 maand oud!

• Overspeed
Op woensdag 07 maart 2001 15:53 schreef j3p het volgende:
bij cdromspelers is aopen JE van HET.. ik zou of met je cdspelertje terug gaan of gewoon een nieuwe aopen kopen,krijg je geen spijt van.
Dus niet he!
Aopen 40x - binnen 1 jaar kapot. :(
Aopen 48x - Binnen 4 maanden harde tik, en cdromspeler deed niks meer :(, had nog garantie, en dus een nieuwe Aopen 48x: deze was nog het ergst van allemaal: kon cd's niet goed lezen, lawaai, DAE met tikken, enz. :(

Toen een Asus 50x gekocht, en die doet 't perfecto! :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• jep

jep

Op woensdag 07 maart 2001 15:59 schreef Gasbrandertje het volgende:
me pa heeft ook een aopen , een 48x, en dat ding is bijna net zo bagger als die van mij hoor.. en die cd's zijn altijd schoon enzo.. en die cdrom speler is nog geen 5 maand oud!
Dat doe je goed.. wel eens met philips dingen gewerkt? aopen leest alles, is stil ... snel.. ik zou 't wel weten maarja :7

• The_Holy_Jampot
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:59
Teac doet het echt perfect. Doet niet moeilijk als er fouten op cd's staan en leest alles supersnel.

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof dat overspeed het ook wel gehad heeft met aopen..

Kortom, ik wil dus GEEN aopen. ik herhaal, GEEN aopen..

Overspeed, die asus 50x , da's dus wel een prettig dingetje?

• DaOverclocker
  • Laatst online: 05-05 21:32

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb hier een Asus 40x en wat me opvalt aan die dingen, is dat ie echyt ALLE CD'rs leest! echt de meest vern***** cd's leest ie nog!
Die cd's die ik wel kan lezen, kan mijn pa niet leze op zijn plexie 32x! ook niet op een Aopen.

Ik ga er van uit dat de 50x zo ongeveer hetzelfde is.
en op DAE is ie ook niet slecht: min 9x en max 18x, das de de 40x.

systeem specs

• Overspeed
Op woensdag 07 maart 2001 16:04 schreef Gasbrandertje het volgende:
ik geloof dat overspeed het ook wel gehad heeft met aopen..

Kortom, ik wil dus GEEN aopen. ik herhaal, GEEN aopen..

Overspeed, die asus 50x , da's dus wel een prettig dingetje?
Yep, nooit meer Aopen cdrom-spelers voor mij..

En ja, die Asus 50x is wel een goede: snel (ook DAE), stil, en kan alle cd's lezen. Een coole optie is ook SpeedSuite (of hoe dat ook heet): houdt de play-button een paar seconden vast, en hij draait "nog maar" op 40x, nog een keer levert 32x op, daarna 24x en tenslotte op 8x (fluisterstil)... FF ejecten, en hij draait weer op 50x :)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hier staat een LG 52 speed, kost maar een snipje en doet z'n werk netjes en maakt geen lawaai. :)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Whoops edit! :(

• Wouter
  • Niet online
ik zou niet voor een 50x of en 52x gaan

ze brengen niet voor niets geen snellere uit;
50x is eigenlijk al te snel voor een cd-rom: explosiegevaar

Afbeeldingslocatie: http://www.digifiel.com/wouter/asus1.jpg

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Wat heb jij dan met je speler gepresteerd? Oud en nieuw gevierd? >:)

Verwijderd

Ik heb jaren (tot 4 weken geleden) met een Philips 5 speed gewerkt...
Ik heb nu een A-open 52 X gekocht voor Fl120,- en ik ben er heeeeeeeel tevreden mee... echt een aan rader..
Hoewel even doorsparen voor een DVD natuurlijk veel beter is..

(en die gaan niet sneller kapot dan een gewone CD-rom speler, in feite heb ik zelfs gehoord dat ze iets duurzamer zijn)
Succes met je keuze :)

• x-wolf
  • Laatst online: 01-05-2024
Op woensdag 07 maart 2001 16:26 schreef Wouter17 het volgende:
ik zou niet voor een 50x of en 52x gaan

ze brengen niet voor niets geen snellere uit;
50x is eigenlijk al te snel voor een cd-rom: explosiegevaar
Is het jou wel bekend dat er een eject knop op die dingen zit? Hij hoeft niet iedere keer met een mes worden opengemaakt! ;)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Afreey
Asus
LG

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• gabberjoost
  • Laatst online: 03-05 18:56
Ik heb hier een Asus 40X en ben daar erg tevreden over!
Prima ding, als je het mij vraagt!

8-)

En die optie met die snelheid is ook erg handig. Geen zin in herrie? gewoon ff een paar keer op die knop rossen!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
* jhead22 is erg tevreden over aopen cdromspelers.
Kep zelf al zo'n 2 jaar een 36 speed en die werkt perfect. En heb al aan heel veel klanten een aopen speler geleverd en ook zei hebben er nooit problemen mee. 48 speeds vind ik beter dan 52 speeds. Deze maken zo'n herrie en het duurt soms erg lang voordat ie opgespint is. Plextor scsi is echter nog beter... Tja t kost wat maar dan heb je ook wat !

Verwijderd

nou voor de verandering ik heb twee a open 52 speed gahad.
gingen naar tydje niet meer open.
garantie twee keer omgeruild nu cyberdrive 52 x en deze doet het erg goed

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07-2025
Creative 48x

By each crime and every kindness, we birth our future

Pagina: 1