Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"werden niet meer door een", gok ik?Aanvragen bij Mailpolice.com werden niet meer een RHSBL-server gecontroleerd: [...]
In de inleiding: "huis-tuin-en-keuken-camera's" moet "huis-tuin-en-keukencamera's" zijn.
Pagina 2, net onder het plaatje:
Deze Brotherhood Assistence Assistance Moves, kortweg BAM, kunnen slechts beperkt worden ingezet, maar ze geven een enorm gevoel van macht.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Verie -> Versie
De download is slechts 73KB groot, maar het programma heeft wel verie 4.0 van het .Net Framework nodig.
Twee mogelijkheden:De overeenkomst heeft betrekking op de the Sims, Battlefield: Bad Company, Mass Effect, Need for Speed en Medal of Honor.
-> "Heeft betrekking op de the Sims, ..."
-> "Heeft betrekking op de games the Sims, ..."
Je mag zelf kiezen
En in beide gevallen, moet het niet "The Sims" (met hoofdletter "T") zijn?
Een groep Duitse onderzoekers van de Regentsburg-universiteit in Duitsland heeft echter een manier ontwikkeld om met behulp van een camera de zuurstofconcentratie in lucht of water te meten door simpelweg een foto te nemen.
nieuws: Nokia wil alle smartphones van nfc voorzien:
Nokia zal alle smartphones die het Finse bedrijf in 2011 op de markt zal brengen, van nfc-technologie wil voorzien.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Eerste zin:
In deze video staan Legend of Zelda Skyward Sword en Fallout: News Vegas centraal.
News = New
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Edit: Is al gewijzigd naar Maximus III Extreme
[ Voor 7% gewijzigd door __1337__ op 20-06-2010 12:33 ]
GoogleCLTekstbestanden die op Google Docs staan opgeslagen, zijn via GoogleCl in een teksteditor direct vanaf de commandline te openen en te bewerken.
Dat mag winterreces zijnPas op 24 augustus zouden alle parlementariërs weer terugkeren van het zomerreces.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
De Mauler is echter wel een Locust die eerst moet worden vrijgespeeld. Datzelfde geldt uiteraard voor de nog sterkere, en misschien wel nog onbestuurbaardere Berskerker.
Moet zijn: Berserker
Index » Review » Games » Xbox » E3: Gears of War 3 » De planeet is ziek
Eigenlijk een preview
[ Voor 15% gewijzigd door R3NC0N op 21-06-2010 00:33 ]
Eh?
Bastien schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:58:
nieuws: Australische overheid zet internetfilter mogelijk in ijskast
[...]
Dat mag winterreces zijn
Tuurlijk, tuurlijk. ThxR3NC0N schreef op maandag 21 juni 2010 @ 00:31:
review: E3: Gears of War 3
De Mauler is echter wel een Locust die eerst moet worden vrijgespeeld. Datzelfde geldt uiteraard voor de nog sterkere, en misschien wel nog onbestuurbaardere Berskerker.
Moet zijn: Berserker
Index » Review » Games » Xbox » E3: Gears of War 3 » De planeet is ziek
Eigenlijk een preview
Verwijderd
Dient: "Dezelfde bundel met een Xbox 360 Elite zou een prijs van 399 dollar krijgen." te zijnDezelfde bundel met een Xbox 350 Elite zou een prijs van 399 dollar krijgen.
"Dezelfde bundel met een Xbox 350 Elite zou een prijs van 399 dollar krijgen."
360?
EDIT: spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door arjen9551 op 21-06-2010 11:45 ]
n.a.
Laatste zin: "Dezelfde bundel met een Xbox 350 Elite zou een prijs van 399 dollar krijgen."
lijkt me toch wel dat het een Xbox 360 moet zijn.
EDIT:
ok 2 slow
[ Voor 3% gewijzigd door MaakmeGek op 21-06-2010 11:45 ]
Afkorting "evil" zoals onderaan gedefinieerd is nu electronic viewfinder interchaingeable lenses - moet zijn electronic viewfinder interchangeable lenses
teveel zooi, te weinig tijd
Ik denk dat het 'content' moet zijn in plaats van 'contect'.Dat heeft tot gevolg dat Quantic Dream is gestopt met de ontwikkeling van het tweede deel van Heavy Rain Chronicles, de downloadable contect van de game.
edit: Mijn excuses, dat was ik even vergeten, zovaak (lees: nooit) kom ik hier niet! Ik zie dat het reeds is aangepast, succes verder.
[ Voor 23% gewijzigd door KilZone op 22-06-2010 11:30 ]
Onder het kopje "Wel of geen ruisreductie" staat:
Op het momen van schrijven
moet zijn: Op het moment van schrijven
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
Een linkje zou ons helpen bij het terugvinden. Rest is gefikstKilZone schreef op maandag 21 juni 2010 @ 12:32:
[...]
Ik denk dat het 'content' moet zijn in plaats van 'contect'.
nieuws: Microsoft bevestigt goedkopere versie Xbox 360 Slim
Ik blijf het wel onbegrijpelijk vinden hoe zo'n fouten eigenlijk mogelijk zijn. Ik weet niet of het in België veel verschilt van Nederland, maar als ik vroeger een dt-fout had op mijn wiskundetest (het moest zelfs geen taalvak zijn), dan werd er zelfs niet meer verbeterd en was het 0.
[ Voor 3% gewijzigd door Nieker op 21-06-2010 13:10 ]
Ook wij geven onszelf hiervoor een 0, maar we verbeteren welNieker schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:10:
"Microsoft heeft bevestigt "
nieuws: Microsoft bevestigt goedkopere versie Xbox 360 Slim
Ik blijf het wel onbegrijpelijk vinden hoe zo'n fouten eigenlijk mogelijk zijn. Ik weet niet of het in België veel verschilt van Nederland, maar als ik vroeger een dt-fout had op mijn wiskundetest (het moest zelfs geen taalvak zijn), dan werd er zelfs niet meer verbeterd en was het 0.
Moet natuurlijk content zijn.
nieuws: Sony schrapt downloadable content Heavy Rain
Spatie vergeten tussen ARM en A8?Desgewenst kan Android op de tablet worden gebruikt. Het kloppend hart van de BeagleBoard is een Qmap3 ARMA8-processor van Texas Instruments, die onder meer in de Motorola Droid en Palms Pre wordt gebruikt.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Moet queries zijn.Query's als 'geef de instellingen
rotswand ipv rontswandHet level in Rusland eindigt met een spectaculaire skydive, die je zelf kunt besturen. Na het afdalen van een rotswand en het rennen op een besneeuwde rontswand
sdd ken ik niet. Moet dat niet SSD zijn? In elk geval wel volgens de specs op de Toshiba site die als bron wordt gebruikt.Voor opslag zijn een 62GB-sdd en een microsd-slot aanwezig.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Verwijderd
"Het is onbekend of loensen invloed op de werking van de hardware heeft."
Ik neem aan dat er Lenzen moet staan?
Edit: Laat maar loensen is scheel kijken. Sorry, ik heb niets gezegd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 09:21 ]
daarbij -> daar bij. Aan elkaar geschreven heeft het een andere betekenis.
Qmap3 -> OMAP 3 of zoals T.net het liever schrijft: omap3
Verwijderd
Uit de laatste zin van de tweede alinea:
Dit is een contaminatie. Kies uit refereren aan en verwijzen naar.(...) waarbij wordt gerefereerd naar het auteurs-, merken- en databankrecht.
Goed opgemerkt! In dezelfde zin staat probeerde (...) uit. Uitproberen is een germanisme. Laat uit liever gewoon weg in de Nederlandse taal.Teun_2 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:46:
reviews: Hands-on: Nokia's nieuwste innovaties
daarbij -> daar bij. Aan elkaar geschreven heeft het een andere betekenis.
Zag het de eerste keer over het hoofd maar in de titel " Belgische spoorwegmaatschappij verbiedt deeplinken naar zijn site" staat ook een fout. Maatschappij is namelijk vrouwelijk dus moet het haar site zijn.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 11:58 ]
Laatste zin is dat, daar ontbreekt volgens mij wat aan.In Nederland en België komt de iPhone 4 later.
Wij missen hier niets. Rest is gefikstkoffie-junk schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:26:
nieuws: Apple brengt iOS4 uit
In Nederland en België komt de iPhone 4 later.
Laatste zin is dat, daar ontbreekt volgens mij wat aan.
Is het vorig jaar, november 2008 of november vorig jaar of een andere combinatie die ik over het hoofd heb gezien?In november 2008 vorig jaar werd Telfort getroffen door een reeks van storingen op het datanetwerk. Het is onduidelijk welk probleem zich toen voordeed.
Verwijderd
Later zullen ook andere steden buiten de Randstad sneller mobiel internet krijgen, zegt woordvoerder Joost Galema tegen Tweaekers.net
Een friesisme?
Zoeken we even uit. Andere foutjes zijn gefikstMarcel schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:39:
Is het vorig jaar, november 2008 of november vorig jaar of een andere combinatie die ik over het hoofd heb gezien?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het is onbekend of loensen invloed op de werking van de hardware heeft.
loensen = lenzen dacht ik zo
Ze zullen weL gelijk hebben, maar wat dan nog?
Ik gok dat difinitief meer definitief moet zijn
2e paragraaf:
geüpdatete.. zegt genoeg lijkt me
Als je dit leest, verdoe je je tijd
Laatste zin van stubje amoled
Een schermbeschermerfilm zou natuurlijk wel mogelijk.
zou = is of je moet nog "zijn" aan het eind toevoegen... En schermbeschermerfilm is een vreemd woord? (is dat een stuk plastic met een cape en de S van Schermbeschermer op zn borstkas?) Schermbeschermingfilm lijkt logischer.
No Gillette, No Minette
Is even wennen ja. Rest is gefikstrolf83 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:09:
http://tweakers.net/nieuw...e-en-ipad-verzamelen.html
2e paragraaf:
In juli kunnen klanten nog gebruikmaken van de wimax-diensten die Aarea aanbiedt,[...]
Moet Aerea zijn.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Moet er voor 'EU' nog niet het lidwoord 'de' staan? Zo loopt de zin niet lekker...ambtenarenwerkplekken van EU
'eern' moet 'een' zijn...eern grote hindernis
Virussen? Scan ze hier!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Wellicht is deze edit over het hoofd gezien. Haar site dus.Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:20:
nieuws: Belgische spoorwegmaatschappij verbiedt deeplinken naar zijn site
(...)
Zag het de eerste keer over het hoofd maar in de titel " Belgische spoorwegmaatschappij verbiedt deeplinken naar zijn site" staat ook een fout. Maatschappij is namelijk vrouwelijk dus moet het haar site zijn.
Check m'n sig.rolf83 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:09:
http://tweakers.net/nieuw...e-en-ipad-verzamelen.html
2e paragraaf:
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2010 20:19 ]
Versie heeft geen hoofdletter nodig.Zo hebben Gigabyte, Asus als HIS elk licht overgeklokte HD 5850 in het assortiment, die alle drie voorzien zijn van een speciale koeler.
Moet elk een of een zijn.
Moet samdroid.net zijnHet is een gebruiker op het forum van sandroid.net gelukt
conversatief is niet zo'n conservatieve spelling.Het geheugen van deze kaart draait op de standaardsnelheid van 4000MHz en deze HD 5850 is daarmee de conversatiefst geklokte kaart.
lenzen, zonder o en met z ipv sHet is onbekend of loensen invloed op de werking van de hardware heeft.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Laatmaar ik zat verkeerd blijkbaar ;o.
[ Voor 86% gewijzigd door PerfectLight op 23-06-2010 13:48 ]
Verwijderd
"Net als bij de exemplaren van HIS en Gigabyte zijn er twee dvi-poorten, een hdmi-poort en een displayport aanwezig."
Zoals de foto's aangeven heeft de kaart van ASUS maar één dvi-poort.
-> enZo hebben Gigabyte, Asus als HIS elk een licht overgeklokte HD 5850 in het assortiment,
Of eerder nog een "zowel" ertussen, maar dat vind ik hier niet het beste idee (met al "Zo" aan het begin enz.)
En als ik dan toch bezig ben: het volgende kan vast wel iets beter vertaald worden.
nieuws: Microsoft geeft Bing-zoekmachine entertainment-update
"reacties van gebruikers" of "gebruikersreacties"Bij het zoeken naar films probeert Microsoft meteen bioscooptijden, reviews, trailers, ticketinformatie en usercomments op onder andere Twitter overzichtelijk weer te geven.
En voor als Big Womly hier nog kijkt een linkje naar de Van Dale: loensen.
[ Voor 11% gewijzigd door Raynman op 23-06-2010 15:13 ]
Dat is wat lastig te ontkennenVerwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 14:28:
Zoals de foto's aangeven heeft de kaart van ASUS maar één dvi-poort.
Ik vind het in het Engels al wat krom, maar goed, zo wordt het genoemd - maar om een filmkijker in het Nederlands een 'gebruiker' te noemen, nee, dat gaat me te ver. Hoort overigens wel een spatie inRaynman schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:11:
"reacties van gebruikers" of "gebruikersreacties"
[ Voor 89% gewijzigd door Rataplan op 23-06-2010 15:15 ]
tussen de laatste twee zinnen ontbreekt een stukje:
Volgens mij moet hiertussen nog iets staan over dat Gizmodo een gelekt prototype in handen kreeg.Het blog kreeg geen reviewexemplaar van Apple. Apple probeerde vervolgens Gizmodo aan te klagen vanwege het verhandelen van het verloren of gestolen prototype.
echo c > /proc/sysrq-trigger
Ik vond het Engels inderdaad ook zo krom dat ik het dan maar interpreteerde als 'gebruikers van o.a. Twitter' en dan vond ik mijn Nederlandse voorstel wel geschikt. (Dit alleen even omdat ik nog wat nieuws te melden heb; niet dat ik er verder nog mee zit.Rataplan schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:11:
[...]
Ik vind het in het Engels al wat krom, maar goed, zo wordt het genoemd - maar om een filmkijker in het Nederlands een 'gebruiker' te noemen, nee, dat gaat me te ver. Hoort overigens wel een spatie in
nieuws: Mercedes toont elektrische versie van SLS AMG
-> introductiedatumAangezien het een prototype betreft en de wagen nog volop in ontwikkeling is, wil Mercedes nog niets kwijt over de introduciedatum en prijs.
Bij het stukje: Aliens
(...) en je bent een van de weinigen die het aandurven om tussen de verschillende ondergrondse vestigingen te reizen.
Moet zijn:
aandurft
Want jij bent één van de weinigen die het aandurft
Eh?
Verwijderd
2e alinea, 2e regel: er staat: Walt Mossberg van The Washington Post. Moet zijn: Walt Mossberg van de Wall street journal.
B'tje verbouwd, maar dit is geen spel- of tikfoutje.MMaI schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 16:17:
Volgens mij moet hiertussen nog iets staan over dat Gizmodo een gelekt prototype in handen kreeg.
Ook geen spel- of tikfoutje, en ook maar weer gerepareerd.Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 18:30:
2e alinea, 2e regel: er staat: Walt Mossberg van The Washington Post. Moet zijn: Walt Mossberg van de Wall street journal.
Nope. Slechts weinigen durven het aan, en van die weinigen die het aandurven ben jij er een. Helemaal goed as is -R3NC0N schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:36:
Want jij bent één van de weinigen die het aandurft
- en ook de introductiedatum heeft inmiddels de juiste hoeveelheid t's
[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 23-06-2010 19:31 ]
Hoofdlettertje vergeten -> Battlefield.De nieuwe co-op-spelvorm Onslaught is vanaf vandaag beschikbaar voor de PlayStation 3-versie van battlefield: Bad Company 2, ..
Verwijderd
Of je daarbij ook nog pupulair wilt zijn, en hoe je dat kunt worden, is geheel aan jou.
"Ik maak daar me echter veel minder zorgen over"
Kennelijk al opgelostenyoj schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:00:
http://tweakers.net/nieuw...uit-non-consolegames.html
"Ik maak daar me echter veel minder zorgen over"
Volgens mij moet dat Mandarijn zijn, dus zonder s?..., en is beschikbaar in het Engels, Frans, Japans, Spaans, Portugees, Mandarijns en Nederlands.
reviews: E3: Red Faction - ArmageddonHandig, want er kan in Red Faction nu eenmaal erg veel kapot. Als tijdens een gevecht een belangrijke brug is gesneuveld is, kan Darius ervoor zorgen dat die binnen en paar seconden weer als nieuw
Het enige naslagwerk dat ik hier heb dat het vermeldt, zegt dat het mét een s is. Ik denk dat Mandarijn ook wel kan, maar voor hetzelfde geld is het een anglicisme. Ik laat het dus vooral zo staanERIKvanPAASSEN schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 19:08:
Volgens mij moet dat Mandarijn zijn, dus zonder s?
En en>een is done
Volgens mij moet dat zijn "Viacom verliest rechtzaak tegen Youtube".
De rechtzaak was immers tegen Youtube gericht en niet tegen Viacom.
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
2e alinea, 2e zin:
Dubbel 'vooral'Apple-voorman Steve Jobs zou gezegd hebben dat het probleem zich vooral vooral aan de linkeronderkant voordoet, waar twee metalen onderdelen samenkomen die dienst doen als antenne...
moet dat niet zijn:het gebruikelijke type 'ruwe bolster, planke pit', en een man van
het gebruikelijke type 'ruwe bolster, blanke pit', en een man van
Juridisch gezien heb je waarschijnlijk gelijk, maar in de kop kan het best iets vrijer. De overige fouten zijn hersteldAxiMaxi schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 06:58:
nieuws: YouTube wint rechtszaak tegen Viacom
Volgens mij moet dat zijn "Viacom verliest rechtzaak tegen Youtube".
De rechtzaak was immers tegen Youtube gericht en niet tegen Viacom.
YeriVincent van Quickenborne, de Belgische demissionaire minister van ICT, steunt Yer 'Tuinslak' Tiete
De uitgever zou de belastingvoordelen afkeuren, omdat het ongelijke concurrentie tussen Briste ontwikkelaars en studio's in andere landen zou veroorzaken.
eerste zin: gegevensbescherming lijkt me
3de alinea onder der foto:
slot?Tot sot krijgt Sackboy gezelschap. Hij krijgt zo af en toe een klein leger aan volgelingen achter hem aan, in de vorm van houten robots.
Tot slot krijgt Sackboy gezelschap. Hij krijgt zo af en toe een klein leger aan volgelingen achter hem aan, in de vorm van houten robots.

[ Voor 0% gewijzigd door alaintje op 26-06-2010 19:01 . Reden: foutje in de quote codes.. ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Verwijderd
Uiteraar moet uiteraard uiteraard zijn.Vooral het schieten met raketten maakt een heel ander soort gameplay mogelijk, en dat is uiteraar ook precies de bedoeling.
Come on boys, twee fouten die de spellcheck prima had opgepakt!
Op staat in hoofdlettersOP 28 april werd bekend dat computerbouwer HP de noodlijdende
nieuws: Aandeelhouders Palm keuren overname door HP goed
Verwijderd
Aandeelhouders Palm keuren overname door HP goed
dubbele hoofdletter aan het begin van de zin
OP 28 april werd bekend dat
er schijnt op internet en ook op t.net nogal wat onenigheid te bestaan over de juiste schrijfwijze van webOS/WebOS met of zonder hoofdletter; maar ik stel voor om het in het artikel zelf alvast consequent hetzelfde te schrijven
en daarnaast misschien ook de "het" voor de laatste webOS weghalen, nu lijkt het alsof het echt een OS is dat gebaseerd is op het web
3.6.4 werd deze week uitgebracht, namelijk op dinsdagFirefox 3.6.4 werd vorige week door Mozilla uitgebracht.
Abort Retry Fail?
Wanneer je je muis boven vod houdt dan krijg je 'video on deman' te zien ipv demand.
De buglink is rood gekleurd. Het komt door de "new" css-class die het a-element(de link) heeft. Ik denk dat het komt door het direct kopiëren van de tekst.(VT-x only; bug #6166)
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Thermaltake lijkt de BlacX vooral op de markt te willen brengen voor mensen die grote hoeveelheden data willen backuppen. Een harde schijf van 2TB vullen via usb 2.0 duurt al snel meer dan 10 uur, via usb 3.0 gaat dit gaan met de huidige generatie 2TB-hdd's waarschijnlijk twee keer zo snel. Het dock zal inclusief een usb 3.0-kabel worden geleverd voor ongeveer 45 euro.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.