@xPhanthom: Er zijn zeer weinig accesoires te vinden voor de wave, met name een autohouder van Brodit is lastig te verkrijgen in de winkel. Wat betreft een hoes kun je makkelijk een van de Iphone gebruik Ik heb er een voor 20 euro van Xqisit, een mooie bruine versie met een klitteband aan de bovenkant om de telefoon in de hoes te houden. Het is sluit niet perfect aan, maar hij steekt 5mm uit het hoesje, maar door de klitteband blijft hij netjes zitten.
@Dave: bij mij sluit het klepje bovenin perfect aan, maar onderin en aan de zijkanten wat minder. Er zijn weinig mobieltjes die vochtbestendig zijn, gebruikt het dan niet teveel in de buurt van de douche of op tafel waar glazen staan. Ik zou persoonlijk eerder bang zijn voor stof wat er via die kiertjes in kan komen.
@ Knutsel01: Met normaal gebruik kan ik er net 2 dagen mee doen. Wifi staat aan, gprs aan, bluetooth uit en automatische synchronisatie met exchange en hotmail. Verder ongeveer 30 minuten internet om hyves in de gaten te houden.
Met extreem gebruik, dus continu gprs internet kan mijn telefoon het maar 6 uur aan. Internet via Wifi kan goed max 12 uur zijn. Gprs verbruikt nou eenmaal zeer veel capaciteit van je accu.
Hmm het formulier voor het gratis geheugenkaartje.. Ik probeer hem vandaag alsnog op te sturen, met een beetje geluk valt het dan niet op dat het voor 27 juni opgestuurd moest zijn
Oproep voor de mensen die exchange niet kunnen gebruiken, is het wel mogelijk om de webmailserver te gebruiken zoals ik dat zelf doe?
Heeft iemand de remotecontrol app al kunnen gebruiken? De software op de pc is niet te downloaden en de hoofdsite ziet er niet echt veilig uit.
Installatie test resultaten onder win7 ultimate 64 bit:
Releasedatum: Jun.23.2010
Versie 1.0
Kies download locatie:
http://downloadcenter.sam...ntent/&ModelName=GT-S8500
Alle stappen standaard gehouden, behalve de bestandslocatie, dat is naar de d: gegaan.
Toestel via de achterkant aangesloten met een nokia usb kabel

Het toestel laad direct op , maar krijg ggen verbinding met Kies.
Andere poort geprobeerd en daarbij kreeg ik wel een melding op mijn toestel om met Kies te verbinden.
Toestel is nu te vinden in windows explorer en tevens te benaderen
Helaas kan het toestel niet in Kies worden gevonden bij mij, ik zal de pc eens even herstarten, als het werkt dan laat ik dat nog wel weten.
[
Voor 29% gewijzigd door
Kiswum op 27-06-2010 14:18
. Reden: Kies win7 update ]