Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:59:
[...]

Kan niet...ook niet met officiele Belle...
Lekker dan, staat zo op de Nokia site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:13:
[...]

Lekker dan, staat zo op de Nokia site
Die info staat er al sinds de 1e berichten van een belle software update (alweer bijna een jaar geleden)....helaas is idd nooit iets gedaan hiermee...
Gelukkig hebben we slimme mensen die er mods voor maken.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Reactie Nokia medewerker op een vraag op Nokia Discussions:
"There will be no re-sizable widgets in Belle. You can only choose different form factors like there are different Clock widgets, both in Size as in Function."
http://discussions.europe...zable/m-p/1296847#M109318

Dat komt wel overeen met de tekst:
"En de widgets zijn niet alleen handiger, ze zijn ook opnieuw vormgegeven en bieden keuze uit vijf verschillende groottes"

Wat het eigenlijk betekent is dat je bij het ontwikkelen van Widgets meer opties hebt wat betreft de grootte. (developers hebben dus meer keuze) Het is echter niet mogelijk om de grootte van een widget op je homescreen aan te passen.

Ik ben de volgende groottes tegengekomen:
Afbeeldingslocatie: http://i120.photobucket.com/albums/o171/Joi-C/HS-widgets.png

[ Voor 7% gewijzigd door joi-c op 13-02-2012 15:11 . Reden: Plaatje toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 15:11
Bjornmeijer935 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:39:
[...]

Ik had dat ook al gezien ja, ik heb wifi ook uitgeschakeld omdat ik normaal altijd mijn internet abonnement gebruikt, ik merk helaas geen verschil hierin. :(
heb je in je wifi instellingen de Energie spaarstand aanstaan, dan scant ie niet continu. De Battery Monitor verbruikt trouwens ook flink. Sinds ik deze verwijderd heb kan ik weer meer dan een dag met de accu.
's Nachts zet ik hem helemaal uit, alarm gaat 's morgens dan evengoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56
Heeft iemand een goede app om datagebruik te tellen op de manier hoe je provider het doet; zoals in mijn geval dat iedere sessie wordt afgerond op 100KB. Want de ingebouwde datateller telt alleen het werkelijk aantal gebruikte KB's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joi-c schreef op maandag 13 februari 2012 @ 10:00:
[...]

Volgens mij is dit inderdaad de app 'Weer' van Nokia. Ik kwam het ook tegen op mijn telefoon en in de App manager in Netqin staat het dus met Russische letters. Het heeft echter het icoontje van de Nokia 'Weer' App en bij Vendor staat 'Nokia'.
@ Xabre & Joi-c,
Bedankt voor jullie reacties, ben ik toch weer een beetje gerustgesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 17:57
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:28:
[...]

Je kan al voordat je verbinding maakt met de parrot via BT de firmware downloaden, dan kan je zonder wifi verbinding de parrot updaten.

Hier vind je de handleiding: http://www.parrot.com/nl/...300ck3500/software-update
Hee... dank je!
Ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Uit nieuwsgierigheid even geflashed naar de officiele Belle. Ik had nog Delight 3.6

Wat een teleurstelling. Die mooie effecten als je bijvoorbeeld op de home toets drukt (betreffende venster klapt dan naar binnen, of het naar binnencirkelen als je het scherm roteert) zijn zelfs weg. De email widget is lelijk van kleur. (wit met blauw) En verder een bult overbodige apps. :P

Nu maar wachten op Delight 4.0

[ Voor 18% gewijzigd door xabre16v op 13-02-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
Notaname schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:09:
[...]

Goed plan.
Zelf heb ik een CK3100 LCD en een CK3000 Evolution.
Geen problemen met de Nokia N8 Belle en de Parrot CK3200 LS. Ik heb de Parrot ongeveer een jaar geleden van een update voorzien, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 19:50
Sneakpreview van NiceSoni toont ook de nieuwste Maps, met Openbaar Vervoer mogelijkheid (tot nog toe alleen in Amsterdam, lees dit artikel van de homepage).
Verder heb je álle mogelijke widgets en groottes.

Edit: Zie hier de sneakpreview

Zodra deze in het Nederlands beschikbaar is, gaat het er direct op! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Reaper.JA2 op 14-02-2012 10:01 ]

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:46

Zorro

Z

Ik had het ook al in het E7 topic gepost, maar hier is het wat actiever dus nog maar eens:
Ik mis 1 ding heel erg van mijn N900: Daar had ik een mail widget die in 1 widget de laatste (ik dacht 5) nieuwe mails liet zien van alle mailboxen. Gewoon chronologisch, dus zoiets:
15:23 mailtje mailbox 1
15:01 mailtje mailbox 2
13:16 mailtje mailbox 1
11:53 mailtje mailbox 3
10:10 mailtje mailbox 3

Als dit een beetje duidelijk is :)

Nu, bij Belle, moet ik voor elke mailbox een aparte ruimteverslindende widget installeren. Is dar iets bekend vergelijkbaar met de N900 widget?

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Zorro schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:23:
Ik had het ook al in het E7 topic gepost, maar hier is het wat actiever dus nog maar eens:
Ik mis 1 ding heel erg van mijn N900: Daar had ik een mail widget die in 1 widget de laatste (ik dacht 5) nieuwe mails liet zien van alle mailboxen. Gewoon chronologisch, dus zoiets:
15:23 mailtje mailbox 1
15:01 mailtje mailbox 2
13:16 mailtje mailbox 1
11:53 mailtje mailbox 3
10:10 mailtje mailbox 3

Als dit een beetje duidelijk is :)

Nu, bij Belle, moet ik voor elke mailbox een aparte ruimteverslindende widget installeren. Is dar iets bekend vergelijkbaar met de N900 widget?
Je zou het zelf in Qt kunnen schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:46

Zorro

Z

Ik denk dat je me nu een beetje overschat :+

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zorro schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:31:
Ik denk dat je me nu een beetje overschat :+
Hoe kun je Zorro nou overschatten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Zijn er meer mensen hier die na de Belle-update problemen hebben met Skype? Bij mij leek het in eerste instantie goed te gaan: ik downloade de Belle-update versie van Skype uit de Ovi-store (v. 2.1.23) en kon daarna succesvol inloggen op Skype. De kwaliteit van de verbinding tijdens het bellen bleek gisteren echter slecht.

Toen ik verder ging kijken, bleek dat onder het kopje Skype-credit stond genoteerd dat mijn account inactief was, terwijl er voorheen een bedrag van zo'n €4 stond. Tussendoor liep mijn telefoon nog een keer vast tijdens mijn rondgang in het Skype-menu, waarna ik de telefoon met de aan/uitknop heb moeten uitzetten. Kreeg daarbij ook een "Systeemfout" melding. Daarna heb ik geprobeerd om uit te loggen uit mijn Skype account, maar bij het weer inloggen werd opeens mijn gebruikersnaam/paswoord combinatie niet meer geaccepteerd. Ook het verwijderen en opnieuw installeren van de Skype-software via de Ovi Store heeft me niet verder niet geholpen.
Behoorlijk balen, want ik gebruik Skype relatief veel.

Oh ja, wanneer ik er voor kies om dan maar mijn paswoord te resetten wordt ik naar een Skype pagina geleid, eentje waarmee mijn browser geen verbinding kan maken... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door choogen op 14-02-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Een ander issue, wellicht gerelateerd aan de vorige, maar niet noodzakelijkerwijs:
de beveiligingssoftware van F-Secure.

De gratis versie daarvan (alleen de anti-diefstal optie) had ik draaien op Anna. Volgens de Nokia website zou deze software niet compatible zijn met Belle, maar na de update bleek F-secure niet verwijderd te zijn (!). Ik kon het programma ook gewoon opstarten en moest toen (via het programma zelf) een kleine update downloaden. Daarna ging opeens ook een periode van 30 dagen in waarbij ik tijdelijk gratis gebruik kon gaan maken van de andere opties van F-secure (browserbeveiliging, firewall, virusbescherming).

F-secure is trouwens ook niet beschikbaar in de Ovi-store voor de N8 met Belle.

Zou de F-secure software (en met name de extra opties) voor een probleem met Skype kunnen zijn gaan zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrouw dat F secure niet.. Is uiteindelijk heel makkelijk te verwijderen via 'installaties' . De eerste keer deïnstalleren lukt niet, de tweede keer meestal wel en anders een derde keer wel. (mobile security heet ie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Helaas, morgen komt Delight 4.0

Lees zijn rede hier: n8delight.blogspot.com

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:14
Ok klein probleem hier :|
M'n vriendin wil haar n8 ook opgraden naar belle, maar krijgt telkens foutcode 12048 "SOMETHING`S GONE WRONG" te zien. Ze heeft intussen al meerdere keren nokia suite verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.
Ik heb al ff op google rondgekeken en daar wordt als oplossing genoemd "upgrade uitvoeren in admin modus" (dit moet ik nog proberen) ;)

Ik ben nu ff benieuwd wie van jullie dit probleem ook is tegengekomen en er een oplossing voor heeft gevonden.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 18:53
You-Suk schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:19:
Ok klein probleem hier :|
M'n vriendin wil haar n8 ook opgraden naar belle, maar krijgt telkens foutcode 12048 "SOMETHING`S GONE WRONG" te zien.
Zelfde gehad. Andere pc geprobeerd en ging in 1 keer goed.
Daarna geen problemen op normale pc. Geen zin gehad om precies uit te zoeken waardoor het kwam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Weet iemand precies welk type album art te N8 muziekspeler precies ondersteund?

Op het Nokia forum las ik dat iemand zei dat de N8 alleen album art ondersteund van het type 'front cover'. Nu heb ik mp3 bestandjes geedit met EasyTag en art toegevoegd aan de id3-tag maar de N8 laat niks zien.

Natuurlijk werkt een app als CoverUp ook wel maar ik wil liever met een masstag applicatie direct een heel album editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
xabre16v schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:45:
Weet iemand precies welk type album art te N8 muziekspeler precies ondersteund?

Op het Nokia forum las ik dat iemand zei dat de N8 alleen album art ondersteund van het type 'front cover'. Nu heb ik mp3 bestandjes geedit met EasyTag en art toegevoegd aan de id3-tag maar de N8 laat niks zien.

Natuurlijk werkt een app als CoverUp ook wel maar ik wil liever met een masstag applicatie direct een heel album editten.
Er zijn verschillende versies van ID3-tags. Bepaalde versies worden wel ondersteund, anderen niet. Ik dacht dat hier wat uitleg over was op allaboutsymbian. Ik heb er op het moment niet echt tijd voor, dus ik kan je zo niet verder helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNS schreef op maandag 13 februari 2012 @ 09:52:
[...]
Ik had hier zelf last van bij de de update naar Anna. Als je een oudere SIM-kaart hebt moet je een nieuwe aanvragen bij je provider. Toen ik zelf een nieuwe SIM kaart kreeg was het probleem weg. Nieuwe SIM kaart ontvangen duurde 2 a 3 dagen bij mij (Vodafone).
Bedankt voor je suggestie. Ga ik dan maar eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
op mijn simkaart staat nog libertel en de smsjes komen gewoon nog binnen ;)

anyways, putty doet het niet meer :/
weet iemand een goede vervanger? (liefst gratis)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:50
sonna schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:29:
[...]

Zelfde gehad. Andere pc geprobeerd en ging in 1 keer goed.
Daarna geen problemen op normale pc. Geen zin gehad om precies uit te zoeken waardoor het kwam. :P
Ook mijn ervaring, tig keer proberen op de desktop: steeds foutmelding, ff Nokia Suite op de laptop gezet, in EEN keer belle er op.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kruila schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:15:
[...]

Ook mijn ervaring, tig keer proberen op de desktop: steeds foutmelding, ff Nokia Suite op de laptop gezet, in EEN keer belle er op.
Dat is uiteindelijk ook mijn ervaring. Heb hier de vraag wel eens gesteld, op fora van Nokia een aantal keer. Meer mensen hebben er problemen mee. Misschien dat de oplossingen die daar aangedragen worden je helpen: http://discussions.europe...ssage/td-p/1208973/page/3 Bij mij hielpen ze niet bij m'n Windows Vista. Wel erg vervelend dat Nokia maar niet met een oplossing komt.
Heb Suite op andere comp met Windows XP gezet, daar geen probleem. N8 geupdated naar Belle. Terug op m'n Windows Vista werkt de Suite prima, behalve nog steeds de software-update die dezelfde foutmelding blijft geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 15:11
Vaak is het probleem met Nokia Suite en aangesloten telefoons de wel of niet goed herkende usb devices. Met name de bootrom modus van de telefoon.

Middels deze link kun je verborgen USB-devices zichtbaar maken in je DeviceManager/Apparaatbeheer. Doorgaans kun je alles wat lichter gekleurd is (en dus niet actief gekoppeld) veilig verwijderen. Wanneer je een apparaat/usbstick/telefoon opnieuw aansluit wordt de bijbehorende driver weer geinstalleerd.

Lost vaak een hoop van dit soort problemen op:

http://windows7tweaks.nl/...Atweaks&Itemid=85&lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 19:50

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht even op Nederlandse vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gevraagd of er NL smstaal inzit, normaal zit er een andere rofs3 bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:56:
[...]

Net ff gevraagd of er NL smstaal inzit, normaal zit er een andere rofs3 bij...
JA daar wacht ik ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
Hier had ik op gewacht, draai alweer veel te lang 3.2. Kan er trouwens iets gedaan worden aan die verschikkelijke font?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Exphy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:51:
Hier had ik op gewacht, draai alweer veel te lang 3.2. Kan er trouwens iets gedaan worden aan die verschikkelijke font?
leees de bijbehorende FAQ. Jammer dat ik nu op school ben tot 6 uur. Er zit trouwens bij deze versie ook een kleine widget voor mail. Dus net zoals bij Anna maar dan in de nieuwe 'vorm'

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
dennis74 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:05:
Vaak is het probleem met Nokia Suite en aangesloten telefoons de wel of niet goed herkende usb devices. Met name de bootrom modus van de telefoon.

Middels deze link kun je verborgen USB-devices zichtbaar maken in je DeviceManager/Apparaatbeheer. Doorgaans kun je alles wat lichter gekleurd is (en dus niet actief gekoppeld) veilig verwijderen. Wanneer je een apparaat/usbstick/telefoon opnieuw aansluit wordt de bijbehorende driver weer geinstalleerd.

Lost vaak een hoop van dit soort problemen op:

http://windows7tweaks.nl/...Atweaks&Itemid=85&lang=nl
Let op: Bij mij stond na installatie Belle bij de USB-instellingen Nokia Ovi Suite niet geselecteerd, dus wel ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vrouw kreeg gisteravond een melding van een update op haar C6 01. Dat ging om Microsoft apps (28 mb). Gaat die ook voor de N8 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net dat we moeten wachten op de nl vertaling, daar zit dan ook de nl schrijftaal bij... de aparte rofs3 maakt ie niet meer vanaf deze versie.... beetje jammer eigenlijk, phone in nederlands is voor mij niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog op de nl schrijftaal voordat ik hem ga flashen van 3.9 naar 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Iemand dit al geprobeerd?

http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=62895.0
(different to installing hacked firmware, this is much less invasive)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joi-c schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:13:

Ja ik, en het werkt.
Was niet echt nodig, ik heb een certificaat om te signen maar Ik wilde het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Goed om te horen Toine!

Ik wacht nog op een certificaat. Ik had er maanden geleden één, maar ik heb het nooit gedownload, want toen kon je online signen. Nu ik het weer wil gebruiken is de site helemaal anders. Ik moest een nieuw account aanmaken en opnieuw het certificaat aanvragen. Aangezien ik niet wil betalen moet ik maar wachten... :-(

Ik ga eerst met signen proberen. Als dat niet lukt ga ik bovenstaande hack proberen. Mocht dat ook niet werken dan ga ik Delight erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben blij met belle, jammer dat de screensaver constant aanligt nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:48:
?

Je kan de screensaver toch gewoon uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Klopt het dat er enkele Codecs zijn gehaald uit de video speler in belle?
Ik merk het nu pas..
Iemand een alternatieve speler? die mkv's standaard ondersteund

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:56
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 22:48:
met battery info http://store.ovi.com/content/218560 is het mogelijk
om een energie spaar stand tijd in te stellen, hiermee schakelt de screensaver zich ook mee uit

control alt oeps deleted

• choogen
  • Niet online

choogen

choogen schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 12:19:
Zijn er meer mensen hier die na de Belle-update problemen hebben met Skype? Bij mij leek het in eerste instantie goed te gaan: ik downloade de Belle-update versie van Skype uit de Ovi-store (v. 2.1.23) en kon daarna succesvol inloggen op Skype. De kwaliteit van de verbinding tijdens het bellen bleek gisteren echter slecht.
Inloggen op Skype lukt inmiddels weer (had het verkeerde wachtwoord in mijn hoofd zitten voor deze account 8)7). Ook heb ik er voor zorggedragen dat de Skype-software ditmaal op het interne geheugen van de telefoon is geinstallleerd (en niet op het massa-geheugen). Echter, de belkwaliteit is nog steeds abominabel. Onder Skype Anna was de verbinding ook wel eens slecht, maar dan wijzigde ik die eenvoudig, via de optie 'Verbinding kiezen': van 'Internet' naar 'WAP-diensten' of andersom. Zodra ik dat had gewijzigd liep het altijd weer prima.
Nu bel ik naar Echo/Sound Test Service en is direct duidelijk dat zowel voor degene die ik bel als voor mijzelf de kwaliteit van de verbinding bar slecht is: stukken van een zin vallen gewoon weg en er valt zo geen gesprek te voeren. Het wijzigen van de netwerk verbinding verloopt nu opeens heel moeizaam en levert daarnaast ook geen resultaat meer op.

Op het interne geheugen van de telefoon heb ik nu trouwens nog krap 70MB over, zou dat nog een rol kunnen spelen bij dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door choogen op 16-02-2012 02:11 ]

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-09 12:43
cazzie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:10:
[...]

om een energie spaar stand tijd in te stellen, hiermee schakelt de screensaver zich ook mee uit
Die app gebruikte ik ook altijd. Maar die is sinds kort betaald ofzo? Kan me niet heugen dat ik ervoor betaald heb en kan hem nu ook niet meer installeren zonder hem te kopen. Sinds de update naar Belle dus...

• joi-c
  • Niet online
Battery Info heb ik destijds ook gratis aangeschaft. Na een soft reset kon ik het niet meer installeren. Ik moest het eerst kopen. Dat was voor de Belle uitrol. Dus dat staat los van elkaar. Waarschijnlijk komt het omdat het zoveel is aangeprijsd en de ontwikkelaar dacht: "als iedereen het zo goed vindt, kan ik er wel geld voor vragen." (kan ik me wel voorstellen) Ik heb het gekocht, want ik vind het een fijne app. Dus het is het geld wel waard.

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Het lukt maar niet om mijn N8 (Belle) normaal te laten synchroniseren met Microsoft Exchange ActiveSync. Onderdeel van Ms Office 365.
Hij synchrosiseert wel, maar alleen wanneer ik de telefoon opnieuw opstart, éénmaal. De instellingen staan wel op "altijd aan" in de piektijd. En buiten de "Piek" om de 15 minuten.
Verschillende instellingen heb ik al gebrobeerd maar ik kom er maar niet uit.
Waar kan dat nu aan liggen?
Er moeten toch andere gebruikers zijn die op deze wijze hun mail, contacten en agenda syncroniseren?
Hoop dat er iemand is die dit probleem heeft gehad en de oplossing heeft gevonden!
Onder de vorige softwareversie Anna werkte het overigens ook niet.
In afwachting blijf ik dit forum nauwgezet volgen zoals jullie zullen begrijpen.

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 17:29
joi-c schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:13:

Ja hoor, werkt perfect op mijn N8!! :)

Verwijderd

Ik kan de nieuwe update niet installeren.. Zoals jullie waarschijnlijk weten moet deze via Nokia Suite, daar zit dan ook direct het probleem. Ik heb de nieuwste versie gedownload van de Nokia website, als ik apparaat toevoegen klik staat er dat ik mijn toestel moet aansluiten. Dit doe ik dan ook. Helaas wordt mij N8 niet gevonden.
Op mijn N8 bij de USB verbinding staat wel dat Ovi Suite actief is, als ik massaopslag selecteer dan vindt mijn laptop hem wel en kan ik bij de bestanden. De kabel werkt dus prima.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

(mijn N8 is al een keer met een Ovi Suite verbonden geweest, maar na het crashen van mijn laptop heb ik dit dus opnieuw moeten doen)

Verwijderd

NL is uit voor 4.0

• Notaname
cazzie schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 00:10:
[...]

Werkt echt fantastisch!
Mijn E7 is nu 62 uur van de lader en heeft nog 5% accu over.
Normaal ben ik gewoon iedere dag op te laden maar ik wilde eens uittesten hoelang de accu nu mee gaat.
Gedurende die tijd normaal gebruik gemaakt van het toestel. 3 e-mailboxen waarvan 1 permanent en 2 ieder half uur de mail checken. etc.

Zo wordt een dag weg zonder oplader tenminste geen hachelijk avontuur. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 13:01:
Ik kan de nieuwe update niet installeren.. Zoals jullie waarschijnlijk weten moet deze via Nokia Suite, daar zit dan ook direct het probleem. Ik heb de nieuwste versie gedownload van de Nokia website, als ik apparaat toevoegen klik staat er dat ik mijn toestel moet aansluiten. Dit doe ik dan ook. Helaas wordt mij N8 niet gevonden.
Op mijn N8 bij de USB verbinding staat wel dat Ovi Suite actief is, als ik massaopslag selecteer dan vindt mijn laptop hem wel en kan ik bij de bestanden. De kabel werkt dus prima.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

(mijn N8 is al een keer met een Ovi Suite verbonden geweest, maar na het crashen van mijn laptop heb ik dit dus opnieuw moeten doen)
Probleem opgelost door mijn laptop nog een keer te herstarten (had het na de installatie van ovi suite al gedaan, maar ik denk dat het in de war is gelopen met de geweldige updates van windows)

Verwijderd

Alleen nog maar de schrijftaal! (sms dus) de rest is engels.

Verwijderd

ok, nog ietsje langer wachten dus

Verwijderd

Leuk dat Belle, maar nu weer een probleem. Na de update heb ik geen internetverbinding meer. Ik heb gezien dat het al eerder in dit topic beschreven is, maar de genoemde oplossingen werken niet bij mij.

Ik zie dat het door sommige apps kan komen (geen van alle heb ik ooit gehad), toch heb ik vrijwel alle apps eraf gegooid en herstart, maar nog steeds niks.. Kan iemand mij helpen?

• joi-c
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:36:
Leuk dat Belle, maar nu weer een probleem. Na de update heb ik geen internetverbinding meer. Ik heb gezien dat het al eerder in dit topic beschreven is, maar de genoemde oplossingen werken niet bij mij.

Ik zie dat het door sommige apps kan komen (geen van alle heb ik ooit gehad), toch heb ik vrijwel alle apps eraf gegooid en herstart, maar nog steeds niks.. Kan iemand mij helpen?
Even checken:
* Mob.Data en/of Wi-Fi in het notification menu staan aan.
* er staan geldige toegangspunten ingesteld onder Instellingen->connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Internet

Krijg je een foutmelding als je verbinding wilt maken?

Verwijderd

joi-c schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:53:
[...]

Even checken:
* Mob.Data en/of Wi-Fi in het notification menu staan aan.
* er staan geldige toegangspunten ingesteld onder Instellingen->connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Internet

Krijg je een foutmelding als je verbinding wilt maken?
Mob data en Wi-Fi staan aan.
Bij internet staan er nu 0 toegangspunten, zojuist had ik er eentje aangemaakt, maar kreeg nog steeds geen verbinding. Misschien heb ik toen iets verkeerds ingesteld? (Snapte er vrij weinig van)

De foutmelding is simpelweg dat ik geen verbinding kan maken, als ik een internet app start dan komt linksboven in beeld:" Verbinden mislukt Verb. niet beschikbkaar "

Ik ben nu mijn videos en foto's aan het backuppen, daarna ga ik terug naar fabrieksinstellingen.. Of weet iemand een oplossing? Heb namelijk net ruim een uur besteed aan het inrichten van de startschermen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 16:01 ]

• kruila
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 15:36:

Had ik ook, door mijn serviceprovider (Telfort) de internetinstellingen via sms laten toesturen, die instellingen opgeslagen, telefoon uitgezet, ff gewacht, telefoon weer aangezet, alles werkt weer.

• joi-c
  • Niet online
Probeer je het over het mobiele netwerk of over WiFi?

Over mobiele netwerk:
Ik had zelf ook problemen. Toen heb ik onder Instellingen->connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Geen categorie gekeken. Daar stonden de toegangspunten van mijn provider (KPN). Ik heb toen een long press gedaan op het toegangspunt Mobiel Internet, heb de optie 'Verpl. naar andere best.' gekozen en toen 'Internet' geselecteerd.

Onder Instellingen->connectiviteit->Instellingen heb ik:
Mobiele data: Aan
Mobiele-dataverbr. toestaan: Eigen land/regio

Verder staat bij mij onder Instellingen->connectiviteit->Beheerinstellingen->Mobiele data:
Mobiele-dataverbinding: "Wanneer nodig"
Toegangspunt: "mobiel internet"

Over WiFi:
Onder WiFi Instellingen->connectiviteit->Wi-Fi staan de WiFi-netwerken die ik heb ingesteld. Deze staan ook tussen de toegangspunten onder Instellingen->connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Internet

Bij mij hielp het opnieuw verzenden van de instellingen van mijn provider niet. De toegangspunten kwamen steeds onder 'Geen Categorie' terecht.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Verwijderd

joi-c schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:13:
Probeer je het over het mobiele netwerk of over WiFi?

Over mobiele netwerk:
Ik had zelf ook problemen. Toen heb ik onder Instellingen->connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Geen categorie gekeken. Daar stonden de toegangspunten van mijn provider (KPN). Ik heb toen een long press gedaan op het toegangspunt Mobiel Internet, heb de optie 'Verpl. naar andere best.' gekozen en toen 'Internet' geselecteerd.

Onder Instellingen->connectiviteit->Instellingen heb ik:
Mobiele data: Aan
Mobiele-dataverbr. toestaan: Eigen land/regio

Verder staat bij mij onder Instellingen->connectiviteit->Beheerinstellingen->Mobiele data:
Mobiele-dataverbinding: "Wanneer nodig"
Toegangspunt: "mobiel internet"

Over WiFi:
Onder WiFi Instellingen->connectiviteit->Wi-Fi staan de WiFi-netwerken die ik heb ingesteld. Deze staan ook tussen de toegangspunten onder Instellingen->connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen->Internet

Bij mij hielp het opnieuw verzenden van de instellingen van mijn provider niet. De toegangspunten kwamen steeds onder 'Geen Categorie' terecht.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik heb de instellingen overgenomen, maar ik heb dus geen toegangspunten en dus ook geen "geen categorie". Internet staat aangevinkt, maar dus met 0 toegangspunten. Die sms voor de instellingen heb ik nog niet binnen gekregen :s
Wat ik dus eigenlijk moet doen is een toegangspunt aanmaken met de instellingen van mijn provider (Hi, via het kpn netwerk)?

EDIT:

Het werkt! Ik had dit bericht al eerder in het topic gelezen, maar toen was het mij dus niet gelukt. Wat ik heb gedaan is de bovenstaande instellingen overgenomen en zelf een toegangspunt aangemaakt met de naam Mobiel Internet.
Of de WiFi werkt weet ik nog niet, dat ga ik zometeen even uitproberen. In ieder geval bedankt voor de snelle antwoorden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 16:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 16:47:
[...]

Ik heb de instellingen overgenomen, maar ik heb dus geen toegangspunten en dus ook geen "geen categorie". Internet staat aangevinkt, maar dus met 0 toegangspunten. Die sms voor de instellingen heb ik nog niet binnen gekregen :s
Wat ik dus eigenlijk moet doen is een toegangspunt aanmaken met de instellingen van mijn provider (Hi, via het kpn netwerk)?
Hi instellingen opvragen per sms:
"Het netwerk stuurt je Nokia N8 automatisch instellingen voor het gebruik van mms, mobiel internet en streaming video. Om de instellingen opnieuw te ontvangen, stuur een gratis sms met Ja naar 1300"

of kijk voor het handmatig instellen op:
http://www.hi.nl/Service-...llingen.htm#/nokia/n8-00/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 16:59 ]

• choogen
  • Niet online

choogen

Ik had eerder een probleem met de geluidskwaliteit van Skype-gesprekken, nadat ik had geupdate naar Belle. Heb zojuist een testje gedaan: met een prepaid kaartje van T-Mobile kan ik probleemloos skypen, maar zodra ik mijn Vodafone simkaart er weer in steek is het opnieuw helemaal niks. Zijn er wellicht andere gebruikers die het toch lukt om via Vodafone te skypen met hun N8? Zo ja, dan zou ik graag willen weten welke toegangspunten ze gebruiken. Misschien moet ik een paar prioriteiten verschuiven of bijvoorbeeld Vodafone Live! verplaatsen van 'WAP-diensten' naar 'Internet'?

Bij mij is thuis het 3,5G icoontje vrijwel continu aan, soms wisselt hij even naar 3G, dus aan de Vodafone UMTS-mast kan het eigenlijk niet liggen.

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 30-09 17:29
Na de belle update wordt mijn de originele bijgeleverde headset (WH-701) niet meer herkend door mijn nokia. Eerst moet ik de 3,5 mm plug meerdere malen in de connector stoppen, voordat ik het koptelefoon icoontje op de status bar te zien krijg. Alleen werken dan de knoppen op de headset niet meer.. Ik kan geen gesprek aannemen via de headset of de muziek bedienen (zachter, harder, forward, reverse). Ook kan het zijn dat er eventjes geluid uit de oordopjes komt en na een paar minuutjes de telefoon de volgende melding geeft: accesoire niet ondersteund..
En dat terwijl het de originele headset betreft.. De headset werkt nog prima in andere apparaten en ik heb ook al goedkope andere oordopjes in mn N8 geprobeerd en deze worden wel gewoon herkend. Kan iemand me hiermee verder helpen? Op internet zijn hiervan al meerdere melding, maar tot noch toe kan ik geen oplossing vinden! Alvast bedankt! ;)

• ellenmuis
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09-2024
Bij het opnieuw installeren van Gravity kreeg ik helaas weer de standaard versie terug.
Deze lijkt inderdaad trager te werken dan de versie die ik had voor Belle kwam.
De laatste beta 7029 werkt flitsend

http://mobileways.de/latest/gravity-beta.sisx/

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Hoe groot is de nieuwe maps suite bij jullie? Ik heb het idee dat het bij mij een goede 80 mb aan ruimte in beslag neemt. Dat is best heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
Sonny7 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:15:
Na de belle update wordt mijn de originele bijgeleverde headset (WH-701) niet meer herkend door mijn nokia.
hier geen problemen met de headset.

opnemen, skippen, volume.. alles werkt.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-09 20:02

Arjan81

Rotterdam

Webjunkie schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 01:26:
[...]

hier geen problemen met de headset.

opnemen, skippen, volume.. alles werkt.
Hier werkt ook (gelukkig) alles prima.

Enige vervelende na de update naar Belle is dat ik een aantal apps opnieuw moest installeren.

En ik heb swype nog niet aan de praat. Dus die er maar weer afgegooid.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:36
Arjan81 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:32:
[...]

En ik heb swype nog niet aan de praat. Dus die er maar weer afgegooid.
Swype werkt bij mij prima. Heb wel even goed moeten zoeken naar het Nederlands taalbestand. Link is in een eerdere post te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:27
Binnenkort weer nieuwe update voor Delight.

Klik

Ik wacht nog even met flashen, Jammer dat Ash steeds die klokwidgets aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ik heb gisteren besloten dat ik niet ga flashen. Ik wilde alleen nog een kleinere muziekspeler en een wat minder lelijke klok. Dus heb ik maar de hack waar ik eerder naar heb verwezen uitgevoerd (de 2e manier). (wachten op certificaat om te signen duurde te lang). Het ging zowaar in één keer goed en nu heb ik de kleinere muziekspeler en een transparante klok. Mijn twee homescreens zijn compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious_roy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-10-2024

notorious_roy

It's-a-meeee

Sonny7 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:15:
Na de belle update wordt mijn de originele bijgeleverde headset (WH-701) niet meer herkend door mijn nokia. Eerst moet ik de 3,5 mm plug meerdere malen in de connector stoppen, voordat ik het koptelefoon icoontje op de status bar te zien krijg. Alleen werken dan de knoppen op de headset niet meer.. Ik kan geen gesprek aannemen via de headset of de muziek bedienen (zachter, harder, forward, reverse). Ook kan het zijn dat er eventjes geluid uit de oordopjes komt en na een paar minuutjes de telefoon de volgende melding geeft: accesoire niet ondersteund..
En dat terwijl het de originele headset betreft.. De headset werkt nog prima in andere apparaten en ik heb ook al goedkope andere oordopjes in mn N8 geprobeerd en deze worden wel gewoon herkend. Kan iemand me hiermee verder helpen? Op internet zijn hiervan al meerdere melding, maar tot noch toe kan ik geen oplossing vinden! Alvast bedankt! ;)
Mijn connector herkende helemaal geen koptelefoon meer. Uiteindelijk heb ik Belle opnieuw geïnstalleerd waarna alles weer normaal werkte.

Roy-O-Rama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:16:

Klik

Idd jammer...een vraagje...op mijn 2de screen heb ik een transparante balk met daarin mijn afspraken uit mijn agenda. Hoe krijg ik die in hemelsnaam op mijn HS?
Heb je al iets van de nederlandse vertalingen voor 4.0 gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:43:
[...]

Idd jammer...een vraagje...op mijn 2de screen heb ik een transparante balk met daarin mijn afspraken uit mijn agenda. Hoe krijg ik die in hemelsnaam op mijn HS?
Heb je al iets van de nederlandse vertalingen voor 4.0 gezien?
Gewoon die widget toevoegen op je HS. Slepen van HS naar HS gaat helaas niet.

En voor 4.0 zijn alleen nog Duits en Arabisch beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:59:
[...]

Gewoon die widget toevoegen op je HS. Slepen van HS naar HS gaat helaas niet.

En voor 4.0 zijn alleen nog Duits en Arabisch beschikbaar.
Ik kan gewoon de widgets van de een naar het andere scherm slepen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:26:
[...]

Je hebt gelijkt. Mij lukte het ook niet, net even getest. Je moet de widget wel goed naar links of rechts slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:26:
[...]

Tks....wel een gedoe dat slepen maar na tien minuten eindelijk gelukt ;)
Enig idee hoe die widget heet? dit voor als ik ga flashen naar 4.0....of denk dat ik die oversla en ga voor 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:58:
[...]

Enig idee hoe die widget heet? dit voor als ik ga flashen naar 4.0....of denk dat ik die oversla en ga voor 4.1
Geen idee ik heb helemaal geen transparante balk met daarin mijn afspraken uit mijn agenda, ik heb de orginele belle versie er op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Ari Gold schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:16:

Klik

Welke is nu van Ash? De eerste of tweede pic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in mijn n8 met xplore op de Z schijf kijk kom ik daar geluidbestanden tegen zoals, 01_battery_recharge.aac, 02_battery_low.aac en nog meer bestanden.

als ik mijn telefoon oplaad maakt hij een ander geluid dan deze bestanden.

ik heb mijn n8 deze geluiden nog nooit horen afspelen, wie wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
@!$$#$@ Wat is dit nu voor malligheid?

Als ik mijn pulldown-menu omlaag trek zie ik 1 gemiste herinnering.

Druk ik daarop dan krijg ik een foutmelding:

Agenda: Geheugen vol. Sluit enkele applicaties en probeer het opnieuw.
Opnieuw opstarten en zelfs een soft-reset (8 seconden aanknop) halen niets uit.
Ik heb toch weinig zin om een harde reset te doen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Pfff gelukkig komt er een nieuwe versie met Push Notification fix. Ik kan nu geen Nokia reader gebruiken. Dus ik ben echt totaal niet up to date over wat er hier op het forum de laatste 2 dagen gebeurde :P. Pas als ik mn laptop aandeed..... Heb delight 4.0 direct de 1e dag geflasht. Ben niet echt blij ermee. Vind hem zelfs wat langzamer werken dan 3.9. Ik zie voor het eerst foto van de nieuwe EURO3 versie. Ziet er nice uit

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:58:
[...]

Dat is gewoon de standaard kalender widget van Belle. Er staan 2 versies in de widgetlijst, bij mij is de bovenste die kleine transparante en die daaronder de grote. Ik zou even wachten op de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
rajboen schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:02:
[...]

Welke is nu van Ash? De eerste of tweede pic?
De linker is van Ash en de rechter is de EURO versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
Ari Gold schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:18:
[...]

De linker is van Ash en de rechter is de EURO versie.
Maar die linker is toch gewoon hetzelfde als de officiele Belle? Zo ziet de mijne er althans uit en die is niet geflashed. Of is er soms verschil in firmware van Nokia m.b.t. Belle? Of snap ik heel die post niet? 8)7 Kan ook nog natuurlijk ;)

P.s. die rechtse vind ik overigens lelijker.

[ Voor 6% gewijzigd door unknowndb op 17-02-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 12:52
Notaname schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:19:
Als ik mijn pulldown-menu omlaag trek zie ik 1 gemiste herinnering.
Druk ik daarop dan krijg ik een foutmelding:
Agenda: Geheugen vol. Sluit enkele applicaties en probeer het opnieuw.
Opnieuw opstarten en zelfs een soft-reset (8 seconden aanknop) halen niets uit.
Ik heb toch weinig zin om een harde reset te doen. :'(
Heb precies hetzelfde. Ik dacht dat het aan de app Coming Next lag, maar is dus niet zo.
Ben inmiddels gewend aan die herinnering.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

De linker is van Ash en de rechter de EURO3. Maar dat is gewoon een thema dat die gast (Moritzjt) gebruikt. Dus niet dat ie standaard er zo uitziet met die 'schakelaars'.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
emmerx schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:32:
[...]

Heb precies hetzelfde. Ik dacht dat het aan de app Coming Next lag, maar is dus niet zo.
Ben inmiddels gewend aan die herinnering.
Bij mij is het opgelost :)

Vanmorgen werd ik wakker van mijn toestel omdat er een afspraak stond. Ik ben nog even blijven liggen en heb hem zodoende niet weggedrukt.
Zojuist keek ik en ging naar de gemiste afspraak waarbij meteen de geblokkeerde afspraak verdween. *O*
Je zou eens een afspraak erin kunnen zetten die over een paar minuten verloopt en de melding negeren.
Kijken of bij jou hetzelfde gebeurt.

Ik heb ook Coming Next er op staan. Dat is wel toevallig evengoed.

[ Voor 10% gewijzigd door Notaname op 18-02-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Meer widgets in een "losse update" was al het eerste wat door mijn hoofd ging na de dag dat Belle voor mijn N8 officieel uit kwam en iedereen merkte dat een hoop widgets nog ontbraken. En was toen eigenlijk al bekend dat een hoop widgets nog experimenteel zijn. Het was alleen nog niet hard op gezegd. Dus voor mij niet echt precies nieuws te noemen dat er een kleine update komt die meer widgets gaat brengen.... Het zal voor velen anderen hier ook niet echt heel onverwacht komen denk ik.

Ook een beetje laat naar mijn mening dat deze rumor nu pas de wereld in geholpen wordt.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaisor
Is het mogelijk om conversaties bij sms berichten uit te schakelen?
Volgens mij niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Gijsen schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:03:
Volgens mij niet he?
je kan dit proberen: Berichten -->opties(3 streepjes rechtsonder) --> mappen weergeven --> nogmaals opties --> berichtweergave --> inbox i.p.v. conversaties kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudns
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-02-2023
Notaname schreef op zondag 12 februari 2012 @ 10:52:
[...]

Ik kreeg ook een foutmelding van de camerasoftware maar na een reboot van het toestel was dat over.

Van de slechte verstaanbaarheid met de Parrot heb ik helaas ook last. Wat een drama.
Het afgelopen jaar was ik vreselijk blij dat ik altijd zo'n fantastisch geluid had in de auto en mensen nauwelijks doorhadden dat ik via de carkit sprak.
Nu zit ik te schreeuwen in de microfoon en moet uiteindelijk een parkeerplaats opzoeken om met de hand terug te bellen. :(
N8 gereset en alles er opnieuw opgezet. Camera werkt nu eindelijk wel weer :) .
Sygic niet aan de gang te krijgen, melding: disk error :( .
Parrot geluid van de carkit blijft zacht en slecht verstaanbaar :( . Wie heeft hier al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Heb je je Parrot voorzien van de laatste software? Ik heb zelf een Parrot CK3100 in m'n Caddy maar werkt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudns
xabre16v schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:12:
Heb je je Parrot voorzien van de laatste software? Ik heb zelf een Parrot CK3100 in m'n Caddy maar werkt vlekkeloos.
Nee, hij werkte voor de update van Anna naar Belle perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:14
Gijsen schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 16:03:
Volgens mij niet he?
Deze vraag heb ik een week geleden al gesteld en nee je kan het niet uitschakelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:36
Sinds Belle krijg ik bij 'Sociale netwerken' steeds het bericht 'dienst niet beschikbaar'. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 23:19
ruudns schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:18:
[...]

N8 gereset en alles er opnieuw opgezet. Camera werkt nu eindelijk wel weer :) .
Sygic niet aan de gang te krijgen, melding: disk error :( .
Parrot geluid van de carkit blijft zacht en slecht verstaanbaar :( . Wie heeft hier al een oplossing voor?
Misschien ligt de oplossing in het beter/schoner installeren van Belle op je N8. Ikzelf heb het op deze manier gedaan (met behulp van de instructies van Robert Webbe eerder in dit topic):

LET OP: Je raakt op deze manier wel ALLES (ja echt: ALLES, dus ook je contactpersonen, foto's, video's, software, internetbestemmingen etc. ect.) kwijt. Zorg dus voor een goede backup!

1. Formatteer het interne massageheugen: Menu - Toepassngn - Kantoor - Best.beheer - E: Massageheugen (lang ingedrukt houden) - Formatteren
2. Druk kort op de Power knop (bovenkant) en kies het Offline profiel
3. Klik op Bellen en toets dan het volgende in: *#7780# (vervolgens bevestigen)
4. Wacht totdat het toestel klaar is met de reset procedure
5. Klik op Bellen en toets dan het volgende in: *#7370# (vervolgens bevestigen)
6. Wacht totdat het toestel klaar is met de reset procedure (kan even duren, geduld!)
7. Sluit het toestel nu aan op je pc en installeer Belle
8. Schakel het toestel uit en weer in
9. Klik op Bellen en toets dan het volgende in: *#7780# (vervolgens bevestigen)
10. Wacht totdat het toestel klaar is met de reset procedure
11. Klik op Bellen en toets dan het volgende in: *#7370# (vervolgens bevestigen)

Nu heb je een 'superschone' Belle op je N8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudns
Poeh schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:17:
[...]

Misschien ligt de oplossing in het beter/schoner installeren van Belle op je N8. Ikzelf heb het op deze manier gedaan (met behulp van de instructies van Robert Webbe eerder in dit topic):

LET OP: Je raakt op deze manier wel ALLES (ja echt: ALLES, dus ook je contactpersonen, foto's, video's, software, internetbestemmingen etc. ect.) kwijt. Zorg dus voor een goede backup!

1. Formatteer het interne massageheugen: Menu - Toepassngn - Kantoor - Best.beheer - E: Massageheugen (lang ingedrukt houden) - Formatteren
2. Druk kort op de Power knop (bovenkant) en kies het Offline profiel
3. Klik op Bellen en toets dan het volgende in: *#7780# (vervolgens bevestigen)
4. Wacht totdat het toestel klaar is met de reset procedure
5. Klik op Bellen en toets dan het volgende in: *#7370# (vervolgens bevestigen)
6. Wacht totdat het toestel klaar is met de reset procedure (kan even duren, geduld!)
7. Sluit het toestel nu aan op je pc en installeer Belle
8. Schakel het toestel uit en weer in
9. Klik op Bellen en toets dan het volgende in: *#7780# (vervolgens bevestigen)
10. Wacht totdat het toestel klaar is met de reset procedure
11. Klik op Bellen en toets dan het volgende in: *#7370# (vervolgens bevestigen)

Nu heb je een 'superschone' Belle op je N8.
Dat is dus precies hoe ik de camera weer aan de gang kreeg. En inderdaad, alles opnieuw moeten instellen 8)
Pagina: 1 ... 80 ... 92 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, abonnementen en aanbiedingen mag in [ABO] Nokia N8 levertijden- en abonnementen topic