Na een aantal "negatieve"posts over dit verder TOP toestel wil ik even kwijt dat:
Ik dit toestel 5 dagen heb (via marktplaats) en ik het echt een geweldig apparaat vindt!!
Ik kom vanaf android en dan moet je wel iets meer en handelingen doen om soms iets voor mekaar te krijgen maar je hebt dat ook als "niet-tweaker" snel door omdat het een Nokia is en dus redelijk logisch in mekaar steekt.
Qua specs echt TOP! de camera, de filmpjes het interne geheugen en de sprankelende kleuren die van het scherm spatten in 1 woord: WAUW!!
En ook de "feel"van het toestel is echt kwaliteit geen speelgoed/ plastic ding á la Samsung Galaxy
Ik heb de gratis navigatie van Nokia geprobeerd maar ik kan niet een simpel navigeren naar een adres (doe ik iets fout?)
Ik ben gewend: stad>straat>nummer>gaan maar nee hoor!
daarom Sygic GPS navigation versie 11.03 geïnstalleerd en ja hoor ook weer: WAUW!
Super smooth animatie van de kaart weergave 3d gebouwen en landschap (bergen) rijbaan begeleiding en automatisch overschakelen naar nachtkleuren
Vervolgens het prachtige "sleeping-screen"van NokiaBeta-labs geïnstalleerd ook dat weer erg chiq hoor!!
Verder nog wat dingetjes geprobeerd maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen
Zorgen puntje!!
Ik las hier ook vaak van spontane reboots/herstarten van het toestel en ondanks dat het toestel toch aangeschaft...
Eigenlijk helemaal nog geen problemen mee gehad tot vandaag..
camera en andere apps proberen te starten = reboot en het toestel reageerde traag etc. etc.
Ik had namenlijk deze ochtend een app geïnstalleerd die niet lekker werkte en sinds ik die verwijderd heb
werkt alles weer dus GEEN reboots meer (phew,... gelukkig maar!)
p.s. het hacken van het toestel om apps te installeren die niet ge-signd zijn was super easy!!
Heb trouwens het toestel met kleine krasjes op het scherm overgenomen dacht dat dit nauwelijks mogelijk was met dat gorrilaglas?? iemand tips om die te verwijderen??