Ow, ik dacht dat je daar niet met je eigen account kon inloggen.TheVMaster schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:03:
[...]
EH..wat dacht je van de standaard Youtube app?!
Hij doet het goed! Thanks!
Net wat apps ge-update. Ging soepel. Als je download blijft hangen, wil annuleren en dan weer installeren weleens helpen. Gewoon even opnieuw proberen dus.DarkY schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:36:
ligt de market er toevallig uit.. staat nu al een tijdje op Download starten
dat doe ik nu al ruim een kwartier.210667 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:46:
[...]
Net wat apps ge-update. Ging soepel. Als je download blijft hangen, wil annuleren en dan weer installeren weleens helpen. Gewoon even opnieuw proberen dus.
Ik probeer de "officiele" twitter client binnen te halen over WiFi.
Zelfs na een reboot werkt het niet
Toch maar 3G aangezet... en na 2 min begint de download/installatie.
Denk dat er iemand een poort heeft dichtgezet, straks thuis nogmaals checken..
En helaas, weer een twitter client zonder Reply to all

[Voor 24% gewijzigd door pstalman op 03-05-2010 14:58. Reden: edit 2]
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Daarnaast werkt (hier?) synchroniseren niet meer als ik onder die limiet komZinu schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:55:
Echt stom dat ie al bij 20mb over gaat miepen over dat je geheugen bijna vol zit. Van mij mag het, maar geef mij dan de keuze om dat icoontje weg te halen. Nu staat dat de hele tijd in je notification bar terwijl je nog een poeplading apps kunt installeren... best een fail van google.

Tijd voor Froyo

Dit kan ook komen doordat je ook deze limiet hebt bereikt, dan wil mijn desire ook wel eens heel lang over het downloaden doenDarkY schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:36:
ligt de market er toevallig uit.. staat nu al een tijdje op Download starten

[Voor 24% gewijzigd door Moning2 op 03-05-2010 15:27]
Het hele idee van Hoccer is dat je een bestand wilt delen met iemand of een groep dichtbij.210667 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:32:
[...]
kan ik dan ook een bestand naar een postcode in New York gooien? Of komt die dan niet aan....
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Vunzz schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:50:
[...]
Het hele idee van Hoccer is dat je een bestand wilt delen met iemand of een groep dichtbij.

Hoezo wil en kan je Reply to All? Je kan met Twitter toch maar naar 1 iemand direct een berichtje posten en niet naar meerdere mensen?DarkY schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:49:
[...]
dat doe ik nu al ruim een kwartier.
Ik probeer de "officiele" twitter client binnen te halen over WiFi.
Zelfs na een reboot werkt het niet
Toch maar 3G aangezet... en na 2 min begint de download/installatie.
Denk dat er iemand een poort heeft dichtgezet, straks thuis nogmaals checken..
En helaas, weer een twitter client zonder Reply to all
world of photopina schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:32:
weet iemand nog hoe dat programma heet waarbij je een foto moet nemen, en die dan random naar iemand in de wereld wordt gestuurd (die ook op dat moment dat programma aan het draaien is) en waarbij die dan persoon ook een foto moet terugsturen?

Hebben ze dat voor Froyo veranderd dan?Moning2 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 15:18:
[...]
Daarnaast werkt (hier?) synchroniseren niet meer als ik onder die limiet kom![]()
Tijd voor Froyo
[...]
Dit kan ook komen doordat je ook deze limiet hebt bereikt, dan wil mijn desire ook wel eens heel lang over het downloaden doen
Mijn ouders hebben dus meteen een smsje gehad dat mijn telefoon eventueel gestolen was. Ondanks dat het redelijk overwacht was, was dit wel een mooie test en het werkt dus prima!
Ok, ik kan je niet helpen, heb ook maar een Magic met stock rom 1.6
Jou probleem zit in sense denk ik. of in 360 vodafone?
Ik heb gewoon die link niet in mijn rom zitten.
Je moet denk ik zorgen dat gmail leidend is? Dus zorgen dat daar de verjaardags info staat enzo.
Kortom.. zet ffs je telefoontype en rom versie bij je vraag. Dan zal je ook wat meer reacties krijgen denk ik

Ik heb begrepen dat in Froyo het mogelijk is applicaties op de SD kaart te installeren en daarmee het limiet aardig te hebben uitgebreid

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij mij zette hij in de Google contacten bij de notes erbij welk facebook id erbij hoort...xeeder schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:33:
Ik synchroniseer mijn contacten met Google Contacts. Wanneer ik een nieuwe rom heb heb ik zo dus snel mijn contacten terug. Alleen backuped hij niet mijn Facebook contacten erbij, die ik samengevoegd heb (gemakkelijk voor foto's en statussen te bekijken rechtstreeks in je contactpersonen). Iemand ervaring welk programma dit wel doet?
<HTCData><Facebook>id:xxxxxxxxxxx/friendof:xxxxxxxxxxx</Facebook></HTCData>
Over de YouTube applicatie. Wat ik heel erg mis is een kopje "Abonnementen", die de nieuwe video's van mijn abonnementen weergeeft, die ik nog niet bekeken heb. Als ik via de webbrowser naar youtube ga, dan lukt dit wel gewoon, maar zijn de video's in slechtere kwaliteit.
Volgens mij kan dit (nog) niet in de applicatie, of zie ik iets over het hoofd?
Ja klopt, maar wanneer ik een nieuwe ROM erop zet, voegt hij ze niet samen...DRvDijk schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:47:
[...]
Bij mij zette hij in de Google contacten bij de notes erbij welk facebook id erbij hoort...
<HTCData><Facebook>id:xxxxxxxxxxx/friendof:xxxxxxxxxxx</Facebook></HTCData>
Anoniem: 325161
Ik gebruik regelmatig msn op mijn phone. Op het moment gebruik ik ebuddy (vind ik het fijnst werken tot nu toe), maar heb het gevoel dat die enorm veel stroom verbruikt. Andere mensen hier ook last van? Of een betere msn alternatief?
Ik gebruik zelf MSN DROID http://www.androlib.com/a...on.msn-droid-im-wiDw.aspx
Deze http://www.androlib.com/a....com-xrath-jmsn-wBDB.aspx is ook een goede
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 325161 op 03-05-2010 21:20. Reden: aanvulling]
Na ff wennen werk het super

[YouTube: http://www.youtube.com/v/229U0ZYPum8&hl=nl_NL&fs=1&]
SlideIT:
Dutch Language Pack Plugin:
Weet iemand anders welke andere beltegoed checker er voor T-mobile is die werkt? T-Belstatus doet het helaas niet bij mij (krigj constat de belding 'data niet beschikbaar')...Stukfruit schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:54:
[...]
Die andere (ben even de naam kwijt, het was iets met 'NG' afaik) is ook open source
Kwam in ander subforum de volgende oplossing tegen, bij mij werkt het!musicfreak schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:49:
[...]
Weet iemand anders welke andere beltegoed checker er voor T-mobile is die werkt? T-Belstatus doet het helaas niet bij mij (krigj constat de belding 'data niet beschikbaar')...
Even via mijn pc ingelogd op: https://mobileweb.t-mobile.nl/ en nu werkt de app wel. Heb inloggen op "log mij automatisch in' gezet. Hoop dat de app nu blijft werken.
Succes!
Anoniem: 258545
ik zie in de market veel software staan, maar allemaal halen ze hun vertalingen van internet.
Ik zoek een app die de woordenboeken op mijn sd-kaart kan opslaan.
(voor de duidelijkheid: het gaat om Frans-Nederlands)
Heb het nog niet geprobeerd, gisteren voor het eerst gesynced met outlook.xileS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:06:
Ik sync mijn contacten met outlook dmv HTC Sync, bij sommige contactpersonen heb ik een foto toegevoegd op me phone. Deze wordt dan ook gesynct in outlook, alleen hierin worden de foto's in een kleinere pixeliger formaat opgeslagen. Het probleem is dan steeds als ik weer een sync doe, de foto's van outlook wordt overgenomen. Dus alle foto's bij de contactpersonen op de phone worden heel pixelig . Jullie hier ook last van? En hoe kan ik dit oplossen/voorkomen?
Ik vind het echt jammer dat HTC geen eigen app uitbrengt met alleen maar een simpele contactlijst die je op je PC kunt editen, die duidelijk en overzichtelijk is en een backupfunctie heeft.
Ik wil gewoon een duidelijke lijst waarin alles op dezelfde gestructureerde manier in staat, met keurig een telefoonnummer, een e-mailadres en een foto, prima als ie dat van verschillende bronnen haalt maar ik wil het daarna in één bestand en zo ook weer op mn telefoon zetten zodat ik niet 3 of 4 verschillende contacten heb voor één persoon (op m'n sim, gmail, facebook en telefoon)
Heb nu outlook moeten installeren puur en alleen voor de contacten, maar ook dat lijkt en blijkt niet helemaal lekker te gaan.
http://nl.androlib.com/android.application.com-damunix-android-flashapp-CDiD.aspx
Ik was er al een tijd naar op zoek, en nu eindelijk gevonden. Nu in de market te vinden.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
woow, hier was ik naar op zoek, bedankt manjanvanduschoten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:08:
Eindelijk, een app waarmee ik de flitser van m'n Desire aan en uit kan zette, de flashapp.
http://nl.androlib.com/android.application.com-damunix-android-flashapp-CDiD.aspx
Ik was er al een tijd naar op zoek, en nu eindelijk gevonden. Nu in de market te vinden.

kan ik mooi gebruiken 's-nachts
mooie app dit, scheelt een hoop gedoe, misgekleun tijdens het typen in de "foto" standLen schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:37:
Ik ben zeer blij met SlideIT keyboard. Ik had al een tijdje geleden een filmpje gezien hierover. Was er toen sceptisch over of het wel zou werken.
Na ff wennen werk het super
*knip filmpje*
SlideIT:
[afbeelding]
Dutch Language Pack Plugin:
[afbeelding]
Zoek in de app-store maar eens naar Beltegoed. Je komt dan vanzelf een app tegen met als maker DCentralize.musicfreak schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:49:
[...]
Weet iemand anders welke andere beltegoed checker er voor T-mobile is die werkt? T-Belstatus doet het helaas niet bij mij (krigj constat de belding 'data niet beschikbaar')...
Werkt goed bij mij en heeft zelfs een widget
Van Dale heeft een hoop woordenboeken in de market staan, maar die zijn volgens mij niet gratis. Je zou even moeten kijken, misschien vergis ik me wel en zijn ze wel gewoon gratis.Anoniem: 258545 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:19:
bestaat er een vertaal-app die ik in het buitenland kan gebruiken zonder internet-kosten te maken?
ik zie in de market veel software staan, maar allemaal halen ze hun vertalingen van internet.
Ik zoek een app die de woordenboeken op mijn sd-kaart kan opslaan.
(voor de duidelijkheid: het gaat om Frans-Nederlands)
Ik heb SlideIT nu net geïnstalleerd, en de eerste indruk is goed. Hij pakt het beter dan ik verwacht had. Bedankt voor de tip!mesm90 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:22:
[...]
woow, hier was ik naar op zoek, bedankt man
kan ik mooi gebruiken 's-nachts
[...]
mooie app dit, scheelt een hoop gedoe, misgekleun tijdens het typen in de "foto" stand
ik ben al een tijdje aan het vogelen maar ik kom er niet echt uit,
wellicht zie ik iets over het hoofd
*edit*
ik had de beschrijving natuurlijk nog niet gelezen

*edit2*
krijg het helaas nog niet aan de praat er een sms mee te typen na het te hebben ingeschakeld op mijn htc desire
*edit3*
(ik blijf bezig)
het is gelukt, snapte de beschrijving niet helemaal.
bij taal en toetsenbord slideIt keyboard ingeschakeld.
vervolgens naar sms gegaan.
*let op* werkt alleen bij een leeg tekstvak
druk lang op het tekstvak en kies voor invoermethode
[Voor 71% gewijzigd door mesm90 op 04-05-2010 16:08]
hoi
Doet het bij mij nog steeds niet. Hij zegt dat die het beltegoed laat maar dan na ongeveer 10 seconden moet ik hem geforceerd afsluiten.bellyrat schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:03:
[...]
Kwam in ander subforum de volgende oplossing tegen, bij mij werkt het!
Even via mijn pc ingelogd op: https://mobileweb.t-mobile.nl/ en nu werkt de app wel. Heb inloggen op "log mij automatisch in' gezet. Hoop dat de app nu blijft werken.
Succes!
Om even een inkoppertje te doen: wat heb je zelf gevonden?Ray187 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:25:
Heeft iemand een advies voor een goeie agenda?

Ik persoonlijk vind jorte erg gemakkelijk en overzichtelijk. (heeft ook een widget)
Daarnaast vind ik de smooth calendar widget erg fijn.
We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.
Homey — Critics are those without skills to create.
Ik type nu alles in de portret mode.. dus met mijn rechter duim. En dat gaat goed met SlideIT. Ik type dus niet met mijn vingerd maar met mijn duimPhrantic schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:20:
Mag ik vragen wat er zo interessant is aan SlideIT? Zelfs al werkt het optimaal en steekt de applicatie goed in elkaar, dan nog zie ik niet hoe je er tijdwinst mee zou kunnen behalen? Je kan bijvoorbeeld maar met één vinger typen.

Ik zie dat het nog niet helemaal vlekkeloos werktLen schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 18:08:
[...]
Ik type nu alles in de portret mode.. dus met mijn rechter duim. En dat gaat goed met SlideIT. Ik type dus niet met mijn vingerd maar met mijn duim

Is dat een eigen fout of die van de software?
Dat zit wel Schnorr.

Geniaal, thnx, hier zocht ik naar.janvanduschoten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:08:
Eindelijk, een app waarmee ik de flitser van m'n Desire aan en uit kan zette, de flashapp.
Wel jammer dat hij niet zo fel doet als je hem langer aanzet.
En dat hij niet bij filmen doet

isthistheshitorwhat
Denk dat de LED niet berekent is op lange tijd zo fel. Voor een flits is het ook maar kort.Realityweb schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:19:
[...]
Geniaal, thnx, hier zocht ik naar.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
thx, heb hem ook maar geinstalleerd en ga me der de komende tijd wel mee vermaken.Stukfruit schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:50:
[...]
Er zijn niet echt veel goede te vinden, maar Titres vind ik op zich wel lekker spelen (op een enigheidje na: als een blok ligt kan je hem niet op het laatste moment nog draaien).
Tenminste totdat onze mede tweaker de link van zen eigen Tetris op de site zet.
Ik zal hem eventueel wel uitvoerig willen testen!
I bad beat my meat by busting my nuts!
Anoniem: 167272
25 tot 28 euro bij www.penreader.comZinu schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:17:
[...]
Van Dale heeft een hoop woordenboeken in de market staan, maar die zijn volgens mij niet gratis. Je zou even moeten kijken, misschien vergis ik me wel en zijn ze wel gewoon gratis.
Dankjewel! Erg fijn deze app!janvanduschoten schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:08:
Heb nu ook SlideIt geprobeerd... Werkt inderdaad wonderbaarlijk goed. Ga het toch wel even een paar dagen testen

De Dropbox app:
http://www.dropbox.com/android
[url=market://search?q=pname:com.dropbox.android][/]
Image click en scanbaar

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dat is een bijzonder want het ss7 protocol ondersteund het wel, maar de meeste operators ondersteunen het niet (veelal verouderde hardware) en geven het dus ook niet door op een (SIP) trunk.Overspark schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:14:
[...]
Jawel, je krijgt een melding dat je wordt doorverbonden. De meeste telefoons laten dat gewoon niet zien (heb er wel een gehad die dat wel deed). Maar als ik bijvoorbeeld met xs4all VOIP naar een voicemail bel zie ik onwijs duidelijk een melding binnenkomen in m'n asterisk logs vlak voordat de voicemail opneemt.
Als je root hebt op je toestel, bijv de Desire. Kan je ook N1 Torch installeren. Die brandt wel feller.Realityweb schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:19:
[...]
Geniaal, thnx, hier zocht ik naar.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
Ik begrijp geen ruk van deze zinl3art schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 09:54:
[...]
Als je rot hebt op je toestel, bijv de Desire. Kan je ook N1 Torch installeren. Die brand wel feller.

Edit: laat maar ik begrijp het al

[Voor 21% gewijzigd door Qli-max op 05-05-2010 10:04]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
EindelijkSnake schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 08:14:
Jongens en meisjes:
De Dropbox app:
http://www.dropbox.com/android
[url=market://search?q=pname:com.dropbox.android][afbeelding][/]
Image click en scanbaar

Ik gebruik Dropbox vaak, en ik heb erg naar deze app uitgekeken

De app werkt zeer goed en ziet er netjes uit. Alleen het uploaden van foto's zou iets makkelijker moeten kunnen imo. Ik moet echt eerst de app starten en van daaruit kan ik naar de gallery om een foto te kiezen die ik wil uploaden. Zou mooi zijn geweest als ik direct vanuit de gallery via het share menu voor dropbox zou kunnen kiezen.
Maar afgezien daarvan een welkome app !
helaas kan dit niet? windows geeft dan een melding dat je en bestandsnaam op moet geven. een punt is dus niet toegestaan.. ik zie overigens wel andere mappen met een . erin.Zedonite schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:10:
[...]
Dan moet je een leeg tekstbestand hernoemen naar '.nomedia' en die in de folder plaatsen.
//EDIT
ik heb het voor elkaar gekregen, maar helaas werkt het niet.. ik kan wel de bestanden van Sygic in een map zetten met een punt ervoor maar dan start sygic niet meer op. (mapnaam blijft hetzelfde alleen een . voorin)
[Voor 22% gewijzigd door Stvn21 op 05-05-2010 10:41]
Geïnstalled, aangezet bij: instellingen--> taal en toetsenbord
maar heb nog gewoon de originele invoer. bij het schuiven over de toetsen komt alleen de laatste letter op het scherm.
Ook al bij een tekst-inputveld daar lang op gedrukt en gekozen voor Invoermethode en deze op SlideIt gezet?marcel-o schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:29:
Geïnstalled, aangezet bij: instellingen--> taal en toetsenbord
Nickname does not reflect reality
Dat wassum.Brad Pitt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:32:
[...]
Ook al bij een tekst-inputveld daar lang op gedrukt en gekozen voor Invoermethode en deze op SlideIt gezet?
Nice

Download Astro File Manager voor op je gsm, en doe dat van daar uitGoingwrong schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:28:
[...]
helaas kan dit niet? windows geeft dan een melding dat je en bestandsnaam op moet geven. een punt is dus niet toegestaan.. ik zie overigens wel andere mappen met een . erin.

Daar heb je wel gelijk in. Ik zal de suggestie droppen bij de developers!k7of9 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:23:
[...]
Eindelijk![]()
Ik gebruik Dropbox vaak, en ik heb erg naar deze app uitgekeken![]()
De app werkt zeer goed en ziet er netjes uit. Alleen het uploaden van foto's zou iets makkelijker moeten kunnen imo. Ik moet echt eerst de app starten en van daaruit kan ik naar de gallery om een foto te kiezen die ik wil uploaden. Zou mooi zijn geweest als ik direct vanuit de gallery via het share menu voor dropbox zou kunnen kiezen.
En done, hopelijk komt het in de VoteBox

[Voor 3% gewijzigd door Snake op 05-05-2010 10:47]
Waarempel, dat werkt! Heel erg bedankt voor de tip!bellyrat schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:03:
[...]
Kwam in ander subforum de volgende oplossing tegen, bij mij werkt het!
Succes!
Die ken ik al, alleen persoonlijk vind ik het inladen van mijn (T-Mobile) belstatus met deze app erg lang duren...eagle00789 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:47:
[...]
Zoek in de app-store maar eens naar Beltegoed. Je komt dan vanzelf een app tegen met als maker DCentralize.
Werkt goed bij mij en heeft zelfs een widget

Nog mooier zou zijn wanneer je de hele DCIM map automatisch naar je dropbox kunt laten syncenk7of9 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:23:
[...]
Eindelijk![]()
Ik gebruik Dropbox vaak, en ik heb erg naar deze app uitgekeken![]()
Vmu

Doe mij de gewone keyboard maar, helemaal in landscape-modus.
Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G
Dat zal het ook inderdaad wel zijn. Toch wel jammer. Zelfs mijn SE w810i kon dat!wontcachme schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:23:
[...]
Denk dat de LED niet berekent is op lange tijd zo fel. Voor een flits is het ook maar kort.

Idd, vond SlideIT wel fijn, maar leestekens, cijfers, url's, e.d. zijn best kut. Swype lijkt me daarin beter, wacht daar wel ff op. Het HTC Sense keyboard is in de tussentijd goed genoegGZFan schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:15:
Ik heb SlideIt een tijdje terug al uitgeprobeerd, maar ik werd 'gek' van het intypen van URL's...![]()

[Voor 24% gewijzigd door Realityweb op 05-05-2010 12:20]
isthistheshitorwhat
Cool, ik hou het in de gaten, thanksSnake schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:42:
[...]
Daar heb je wel gelijk in. Ik zal de suggestie droppen bij de developers!
En done, hopelijk komt het in de VoteBox

Letter voor letter is idd wel wat langzamer, maar het kan welGZFan schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 12:15:
Ik heb SlideIt een tijdje terug al uitgeprobeerd, maar ik werd 'gek' van het intypen van URL's...![]()

Blijf ShapeWriter toch de betere vinden, voelt sneller aan, en ziet er imho wat gelikter uit. Enig nadeel is dat ShapeWriter vooralsnog geen Nederlands woordenboek heeft, maar voor engelse tekst werkt het erg fijn.
Hoop wel dat Swype snel komt, hoor daar ook zoveel over, wil het nu wel eens proberen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Heeft iemand de apk beschikbaar?Crazyanz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:50:
swype in het engels is er al een tijdje voor android hoor.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
dit is best geinig

ben dr alleen nog niet achter waar de opgeslagen foto's zijn gebleven, zat wat leuks bij

[Voor 22% gewijzigd door marcel-o op 05-05-2010 17:28]
De beta is al geruime tijd gesloten, en ervoor aanmelden kan niet meer. Er is een verschil tussen beschikbaar zijn voor beta mensen en beschikbaar voor iedereenCrazyanz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:50:
swype in het engels is er al een tijdje voor android hoor.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat is idd soms wel lastig, maar na een tijdje leer je het wel. Of je blijft een split-second op een letter staan, kijkt waar de rest zit en gaat verder.pina schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:55:
ik vind zo'n tekstinvoer toch maar moeilijk omdat mijn hand staat altijd voor de letters waardoor ik moeilijk kan richten naar de juister letter
Wel jammer dat SlideIT ook zo lelijk is op de Desire.
isthistheshitorwhat
Een tetris kloon, TetriDroid, die geen 'input lag' heeft en wel landscape aan kan voor alle milestone en dext gebruikers. Overigens heb ik 'm niet gratis gemaakt omdat er toch wel erg veel tijd in zat en het aanmelden ook kosten met zich mee bracht

Maar ik ben ook van plan meer energie erin te steken als support e.d.
Maar mocht iemand nog goeie ideeen hebben of zich afvragen waarom die ene simpele app nog niet bestaat, dan zou ik die misschien wel voor gratis in de market kunnen zetten

Ik heb een webcam die elke seconde een foto upload dmv FTP.
Nu zou ik die foto graag als widget op Android willen zien. bv elke 5minuten een refresh.
De foto is gewoon te benaderen als in "http://www.site.nl/plaatje.jpg"
[edit]
http://www.androlib.com/a...p-webcamwidgetca-Czt.aspx
Deze heb ik gevonden...volgens mij refresht die maar 1x per 30minuten....
[Voor 21% gewijzigd door TripleQ op 05-05-2010 21:40]
Misschien gekoppeld aan een recepten pagina

Je moet de foto's manueel opslaan. Menu -> Save en dan komt hij in de Gallery terecht (maakt een folder aan).marcel-o schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:12:
[...]
dit is best geinig
ben dr alleen nog niet achter waar de opgeslagen foto's zijn gebleven, zat wat leuks bij

http://www.dropbox.com/anywhere
en hier de link via androlib: http://www.androlib.com/a...dropbox-android-Dqpw.aspx
of direct via marketplace.
en als laatste een link van de blog van het ontwikkelteam.
Veel plezier er mee!
GetaGrip is net een mens.......
thx. Die folder kwam pas tevoorschijn in de gallery na een reboottoetboink schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:10:
[...]
Je moet de foto's manueel opslaan. Menu -> Save en dan komt hij in de Gallery terecht (maakt een folder aan).
een 30tal smsjes + mail mee getypt.
helaas werkt het toch niet zo feilloos als gedacht,
ik merk vooral dat ik nu meer op zoek moet naar de letters,
aangezien zich deze nu onder mijn vingers bevinden en dus niet te zien zijn is het soms lastig dit te vinden.
ik zou het wel prettig vinden als ik de slide functie kon gebruiken in combinatie met mijn gewone toetsenbord, het toetsenbord van slideIT is ronduit lelijk
Na het uitschakelen/verwijderen van Sense, zit er dan nog een gewone "Contacts" app in? Of gebruik je nog "People" van HTC? Of heb je zelf een 3rd party contacten app geïnstalleerd?
Idem voor de dialer?
Realme x2 Pro
Je kunt een calender toevoegen via de calender app. Volgens mij wordt alleen je google account calender gesynct. Op die manier kun je prive en werk gescheiden houden en gebeurt het syncen alleen op de calender die jij toewijst.Btje schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:19:
Ik wil werk en prive agenda gescheiden houden. Kan ik ervoor zorgen dat een kalender uit google niet gesynced word op een telefoon ? of in een ander sync programma dan google calendar sync
[/quote]
Inderdaad hij synchroniseert allen de hoofd agenda en niet de rest.
Realme x2 Pro
Waarschijnlijk omdat een 3-weg sync echt een heel vervelend kan zijn. Dan is de kans op collisions in de veranderingen een stuk groter. Nu is de kans dat je dezelfde contactpersoon in de zelfde velden hebt zitten wijzigen erg klein.Btje schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 08:56:
Nieuwe vraag. ik heb mijn contacten in mijn desire gezet vanuit outlook met htcsync.
Als ik de optie om deze te syncen aanzet in de telefoon synct hij deze niet naar de online contacten.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Alleen de standaard van Andriod, omdat ik dacht die is wel ok. Maar als je die als widget gebruikt en je hebt geen afspraak die dag dan laat hij de datum niet eens zien :xMDtje schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:50:
[...]
Om even een inkoppertje te doen: wat heb je zelf gevonden?![]()
Ik persoonlijk vind jorte erg gemakkelijk en overzichtelijk. (heeft ook een widget)
Daarnaast vind ik de smooth calendar widget erg fijn.
thx
Dit topic is gesloten.