Het viel me op dat er een groot aantal soundboards verkrijgbaar zijn op de market. Weet iemand of er een manier is om de geluiden van die soundboard via de telefoon hoorbaar te maken aan degene die je belt? Ik heb het geprobeerd maar standaard hoort de andere partij deze geluiden niet. Zou grappig zijn om grappen uit te halen als dit op de een of andere manier zou kunnen. Toevallig iemand een idee/mogelijkheid?
Klopt maar dat is op XDA ook. Met een app is het echter wel weer net ietsje vlotter en overzichtelijker vind ik persoonlijk.Sick Nick schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:51:
De browser kan toch prima overweg met GoT? Hier op m'n desire gaat dat zonder problemen, zou niet weten waarom ik daar een aparte app voor zou willen gebruiken?
Dan ga je er van uit dat ze überhaupt al syncen. Ze staan op mijn telefoon maar willen niet naar de google cloud.Balachmar schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:07:
[...]
Waarschijnlijk omdat een 3-weg sync echt een heel vervelend kan zijn. Dan is de kans op collisions in de veranderingen een stuk groter. Nu is de kans dat je dezelfde contactpersoon in de zelfde velden hebt zitten wijzigen erg klein.
Xiaomi 13T Pro
Klopt. Telefoon contacten zijn geen Google contacten en in Android kan je dat niet omzetten. Ik denk dat je beter af bent met een manier om je Outlook contacts direct naar Google te syncen, ipv naar je telefoon.Btje schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:46:
[...]
Dan ga je er van uit dat ze überhaupt al syncen. Ze staan op mijn telefoon maar willen niet naar de google cloud.
Waarom wil iedereen toch voor elke website een app, doe liever een goede mobiele website!!Michie23 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:36:
Vast al eerder besproken maar waarom is er geen forum app van Tweakers zoals die van XDA, werkt ideaal imo
Anoniem: 264896
Omdat je dan niet continue naar die website moet surfen en je notificaties krijgt? Het is maar een denkwijze.conradm schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:18:
[...]
Waarom wil iedereen toch voor elke website een app, doe liever een goede mobiele website!!
Daar is dan weer RSS/Atom voor uitgevonden. Dan kan je daar 1 app voor draaien, en is voor de rest de browser genoeg voor websites.Anoniem: 264896 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:37:
[...]
Omdat je dan niet continue naar die website moet surfen en je notificaties krijgt? Het is maar een denkwijze.
Anoniem: 264896 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:37:
[...]
Omdat je dan niet continue naar die website moet surfen en je notificaties krijgt? Het is maar een denkwijze.
Is er ook een app waar je kan zien hoeveel de Euro nog waars is?
Waars?giganielsie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:49:
Ik kan wel een appje voor je maken, dat je op een knop drukt, en dan Fl 2,20371 te zien krijgt.Maar dat is vast niet wat je bedoelt ?giganielsie schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:49:
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik vind het aantal beschikbare apps in de Android Market een beetje tegenvallen. Tenminste, het zijn er veel, maar slechts een zeer beperkt aantal vind ik een toevoeging aan mijn telefoon bieden...
Verder weet ik dat het persoonlijk is, maar wat zijn verder leuke apps om te installeren? Als ik rondzoek op internet kom ik toch veel apps tegen voor Amerikaanse nieuwservices e.d. Misschien een app die een leuke widget oplevert voor mijn home schermen? Die zijn nu vrij kaal namelijk. Anders een app die inventief de hardware van de telefoon combineert, zoals Wikitude?
Verder weet ik dat het persoonlijk is, maar wat zijn verder leuke apps om te installeren? Als ik rondzoek op internet kom ik toch veel apps tegen voor Amerikaanse nieuwservices e.d. Misschien een app die een leuke widget oplevert voor mijn home schermen? Die zijn nu vrij kaal namelijk. Anders een app die inventief de hardware van de telefoon combineert, zoals Wikitude?
hoi
Hoe kan je de beurs koersen van de nu applicatie verversen? Shake to record werkt niet, en ik kan het ook nergens habsmatig verversen.
Op XDA ook weer een leuk programma, HTC Navigation Panel .
http://forum.xda-develope...73233&highlight=navigator
Is een leuke schil om bepaalde programma heen. Met de menu knop kun je nog wat instellingen maken voor als er een bluetooth verbinding is.
Het ziet er gewoon prachtig uit.
Is een leuke schil om bepaalde programma heen. Met de menu knop kun je nog wat instellingen maken voor als er een bluetooth verbinding is.
Kap maar!MikeOO schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:11:

Nickname does not reflect reality
Huh...ik begrijp niet wat dit nu precies doet? Of mis ik nu iets zeer voordehandliggends...MikeOO schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:11:
Nevermind...geinstalleerd en ik zie dat het een schil is voor Google Maps (Brut). Is deze schil niet te gebruiken voor bijv Navigon of iGo8?
[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 06-05-2010 17:27 ]
Waard moest dat zijn.
maar ik gebruik nu dat Currency converter en dat werkt opzich wel.
Bedankt!
Het is een mooie grafisch schill om bepaalde programma's. Als je een autohouder hebt en je koppelt de Desire met je bluetooth carkit dan kan je dit programma automatische laten starten. Zo hoop je alle programma die je tijdens het rijden nodig zou kunnen hebben in 1x bij de hand.dafmay schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:20:
[...]
Huh...ik begrijp niet wat dit nu precies doet? Of mis ik nu iets zeer voordehandliggends...
Nog een handig programma gevonden: Call Confirm
Als je de telefoonlijst oproept en je klikt op een naam dan gaat hij direct bellen. Dat vindt ik niet echt handig als je per abuit weer even verkeerd klikt.
Dit programma doet niets meer dan nog een pop-up laten zien of je de bepaalde persoon wel/niet wil bellen. Taal blijft wel engels.
http://www.androlib.com/a...bit-callconfirm-CFEF.aspx
Als je de telefoonlijst oproept en je klikt op een naam dan gaat hij direct bellen. Dat vindt ik niet echt handig als je per abuit weer even verkeerd klikt.
Dit programma doet niets meer dan nog een pop-up laten zien of je de bepaalde persoon wel/niet wil bellen. Taal blijft wel engels.
Anoniem: 142676
Handig! Heb zo al naar m'n zus, een aantal vrienden en een oudleerkracht van me gebeld.MikeOO schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:30:
Nog een handig programma gevonden: Call Confirm

Lijkt mij best wel handig, maar waar kun je dan de instellingen aanpassen (welke apps enz) ?MikeOO schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:28:
[...]
Het is een mooie grafisch schill om bepaalde programma's. Als je een autohouder hebt en je koppelt de Desire met je bluetooth carkit dan kan je dit programma automatische laten starten. Zo hoop je alle programma die je tijdens het rijden nodig zou kunnen hebben in 1x bij de hand.
Misschien al ergens gemeld, maar heb net een update gepakt van google goggles en deze kan nu ook tekst vertalen (ook naar het Nederlands...).
Voor degene die nog gaat wandelen komende vakantie:
Topo software voor gps
http://www.viewranger.com/android/
Topo software voor gps
iemand enig idee of het mogelijk is om direct en continu zichtbaar te zijn met bluetooth????
nu moet ik de zichtbaarheid aanzetten en dat is maar voor korte tijd.
groeten marc
Ligt het nou aan mij of zijn die apps van de TS echt totaal niet de moeite waard. Wat een waardeloze troep. En hier hebben mensen ook daadwerkelijk op gestemt? wat een crap. Ik stel maar meteen voor om nieuwe verkiezingen te houden zodat mensen ook daadwerkelijk leuke applicaties en games kunnen installeren.
Dropbox voor Android uit 

Homey — Critics are those without skills to create.
Tja, die aps zijn sinds ook maanden niet meer veranderd. En er is in de tussentijd veel nieuwe software uitgekomen.koekoek2003nl schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:04:
Ligt het nou aan mij of zijn die apps van de TS echt totaal niet de moeite waard. Wat een waardeloze troep. En hier hebben mensen ook daadwerkelijk op gestemt? wat een crap. Ik stel maar meteen voor om nieuwe verkiezingen te houden zodat mensen ook daadwerkelijk leuke applicaties en games kunnen installeren.
Ik zou zeggen maak je eigen top tien en stuur die door naar de Topicstarter.
Lekker constructief zeg.koekoek2003nl schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:04:
Als je tips hebt post ze dan hier, dan kan de topicstarter ze verwerken. De verkiezingen vinden trouwens plaats in een andere thread.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Dat zou ik ook graag willen weten.firefighter2 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:19:
iemand enig idee of het mogelijk is om direct en continu zichtbaar te zijn met bluetooth???
http://blag.tsukasa.net.a...-discoverable-on-android/firefighter2 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:19:
iemand enig idee of het mogelijk is om direct en continu zichtbaar te zijn met bluetooth????
![]()
![]()
groeten marc
![]()
![]()
Loopt hier al snel vast op mijn Legend en je moet hem ook na 15 dagen aanschaffen.Get!em schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:03:
Voor degene die nog gaat wandelen komende vakantie:
Topo software voor gps
Ik moet zeggen dat ik dat 'Slidescreen' wel een stuk mooier vind dan HTC sense. Ik denk ook dat ik dit even behoud. Helaas heb ik geen creditcard voor de Pro versie
*knip* dit voegt niets toe.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 07-05-2010 14:42 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Jongens, super vette game gevonden, wat de kracht van de nieuwe generatie android phones eindelijk naar voor laat komen, hockey nations 2010, wat een graphics. en eindelijk eens een volwaardige game.
Hoop dat meer ontwikkelaars zich op android gaan richten! chapeau voor de makers (of hoe je dat ook schrijft)
Hoop dat meer ontwikkelaars zich op android gaan richten! chapeau voor de makers (of hoe je dat ook schrijft)
Nee dat is niet mogelijk. Maar dat is het doel helaas ook niet van dit programma. Lees mijn uitleg van een paar reacties terug.dafmay schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:41:
[...]
Lijkt mij best wel handig, maar waar kun je dan de instellingen aanpassen (welke apps enz) ?
Thanks. Ja ik heb 'm er al weer af gehaald. ik heb er zelf niets aan omdat ik voor navigatie niet Maps gebruik, maar zoals gezegd iGo8 en Navigon.MikeOO schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:23:
[...]
Nee dat is niet mogelijk. Maar dat is het doel helaas ook niet van dit programma. Lees mijn uitleg van een paar reacties terug.
*knip* dit voegt niets toe.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 07-05-2010 14:42 ]
Afgelopen week Robo Defense geïnstalleerd, wat een toffe game
. Mag van mij zo in de games top 10
.
Nog steeds op zoek naar echte race games, zoiets als Raging Thunder.
Het gros vind ik idd ook niet interessant. Sindskort een Android toestel en zodoende verschillende top 10's op internet afgestruind, maar die lijken allemaal outdated. Heb zelf toffere/betere apps gevonden... Al ben ik nog steeds bezig om ze grondig te testen, er zit een enkele accu slurpende app bij die ik er nog uit moet zien te vissen voordat ik wat meer bekend wil maken.koekoek2003nl schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:04:
[ Voor 69% gewijzigd door jules op 07-05-2010 11:18 ]
Zoek eens naar Asphaltjules schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:13:
Afgelopen week Robo Defense geïnstalleerd, wat een toffe game. Mag van mij zo in de games top 10
.
Ietsje realistischer dan RT, maar ook weer niet te realistisch.
Edit: Overigens, voor games is er een Android Games topic.
[ Voor 7% gewijzigd door Get!em op 07-05-2010 11:20 ]
Thanks, moet eerst nog ff Google checkout account aanmaken voordat ik die game kan installerenGet!em schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:14:
[...]
Zoek eens naar Asphalt
Ietsje realistischer dan RT, maar ook weer niet te realistisch

Wups, niet goed gekeken. Had ze hier gepost omdat ik ook enkele games in de OP zag langskomen...Edit: Overigens, voor games is er een Android Games topic.
[ Voor 19% gewijzigd door jules op 07-05-2010 11:21 ]
Wanneer Juicedefender bij mij aanstaat en ik onscreen kom, krijg ik niet altijd automatisch verbinding met 3g. Hiervoor moet ik eerst via de power butteon 3g uitschakelen en vervolgens weer inschakelen. Met wifi heb ik dat niet.
Iemand die deze problemen ook ondervindt? Ik heb al een beetje gezocht op de forum en ik zie dat ik niet de enige bent met dit probleem, maar een concreet antwoord heb ik nog niet gezien.
Zijn er anders ook alternatieven voor Juicedefender?
Iemand die deze problemen ook ondervindt? Ik heb al een beetje gezocht op de forum en ik zie dat ik niet de enige bent met dit probleem, maar een concreet antwoord heb ik nog niet gezien.
Anoniem: 294643
Daar kwam ik dus ook achter toen ik een tijd geen email meldingen kreeg. Zelfs als je dan je scherm aanzet krijg je geen verbinding, geen internet, niks! Ik moest tot 2 keer mijn telefoon aan en uit zetten om het weer werkend te krijgen (kan wellicht ook makkelijker, maar sowieso k.u.t.) ... end of story voor Juicedefender, ctrl alt delete. Vroeg me toch al af of mijn batterij nou wel echt langer meeging.kenkreutzer schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:57:
Wanneer Juicedefender bij mij aanstaat en ik onscreen kom, krijg ik niet altijd automatisch verbinding met 3g. Hiervoor moet ik eerst via de power butteon 3g uitschakelen en vervolgens weer inschakelen. Met wifi heb ik dat niet.
Weet niet of je de widget hebt van Juice Defender (Toggle APN). Daarmee kun je zien of hij definitief uit is, of aan en daarna dus ook gewoon aanzetten.
Verder heb ik met Juice Defender (+betaalde versie) niet gek veel problemen dat het internet uitblijft.
Soms duurt t even wat langer, maar verder niet.
Probeer anders eens wat andere instellingen. (tijdsintervallen etc)
Verder heb ik met Juice Defender (+betaalde versie) niet gek veel problemen dat het internet uitblijft.
Soms duurt t even wat langer, maar verder niet.
Probeer anders eens wat andere instellingen. (tijdsintervallen etc)
Is er hier iemand die de flixster movie app geinstalleerd (of uberhaubt gevonden) heeft gekregen op zijn Desire (of andere telefoon)?
Ik heb het via de market en via de flixster site geprobeerd maar het werkt allemaal niet, hij geeft voortdurend aan de app niet te kunnen vinden. Ook via androlib lukt het niet. Alhoewel de laatste reactie daar van 11 april dateert kan ik niks vinden op het internet dat een reden geeft voor het niet kunnen downloaden of de afwezigheid van de app op de market. Iemand een idee?
Ik heb het via de market en via de flixster site geprobeerd maar het werkt allemaal niet, hij geeft voortdurend aan de app niet te kunnen vinden. Ook via androlib lukt het niet. Alhoewel de laatste reactie daar van 11 april dateert kan ik niks vinden op het internet dat een reden geeft voor het niet kunnen downloaden of de afwezigheid van de app op de market. Iemand een idee?
Criticism is prejudice made plausible.
Alleen via google checkout idd. Je kan wel met wirecard een virtuele creditcard maken en die gebruiken.Anoniem: 337953 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:36:
hoe kan ik apps kopen via market? alleen via google checkout? heb geen creditcard..
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Tipje voor degene die van puzzels houdt, veel verschillende puzzels in 1 app:
Simon Tatham's puzzle collection
Ik stel voor dat je voortaan zelf wat contstructievere bijdragen levertkoekoek2003nl schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:04:
Ik ben het er op zich wel mee eens hoor. Het is een mooie topicstart, maar er zitten 3 homescreen apps in (hoort niet in een top zoveel), een app voor AOL instant messaging (voor de meeste mensen hier nogal nutteloos), een tool om shortcuts mee te maken (die instellingen kan je al op veel andere manieren bereiken), een task manager die (meestal) niet meer nodig is, een PDF reader.. (hoort dat echt in een app top 10?).
Spelletjes zijn ook niet zo geweldig, er zijn veel betere te vinden. Alleen Abduction en nog een paar zijn aanraders. Weatherchannel, shopsavvy, dailyhoroscope, gps status, voice recorder, hi AIM en het stopwatch ding horen imho ook niet echt in een (Nederlandse) top 10 thuis. Verder heb je dan nog Sudoku, wat een belabberde kwaliteit heeft (qua uiterlijk). Slide puzzle.. hoort dat echt in een top 10 van de beste spelletjes? Beachside blackjack, zelfde verhaal, en ga zo maar door.
Aan de links en informatie heb ik als beginnende Android-gebruiker veel gehad, maar om eerlijk te zijn heb ik met de rest van de ts weinig nuttigs kunnen doen.
Dit is niet verkeerd bedoeld, ik weet hoeveel werk er in zo'n topicstart gaat zitten, maar op mij komt het meer over als een lijstje van apps/games die ts zelf graag gebruikt ipv een lijst die interessant is voor iedereen.
Spelletjes zijn ook niet zo geweldig, er zijn veel betere te vinden. Alleen Abduction en nog een paar zijn aanraders. Weatherchannel, shopsavvy, dailyhoroscope, gps status, voice recorder, hi AIM en het stopwatch ding horen imho ook niet echt in een (Nederlandse) top 10 thuis. Verder heb je dan nog Sudoku, wat een belabberde kwaliteit heeft (qua uiterlijk). Slide puzzle.. hoort dat echt in een top 10 van de beste spelletjes? Beachside blackjack, zelfde verhaal, en ga zo maar door.
Aan de links en informatie heb ik als beginnende Android-gebruiker veel gehad, maar om eerlijk te zijn heb ik met de rest van de ts weinig nuttigs kunnen doen.
Dit is niet verkeerd bedoeld, ik weet hoeveel werk er in zo'n topicstart gaat zitten, maar op mij komt het meer over als een lijstje van apps/games die ts zelf graag gebruikt ipv een lijst die interessant is voor iedereen.
Dat zit wel Schnorr.
EDIT: 
Leest niemand de eerste zin
TS wordt binnenkort geupdatet, NA de verkiezingen

Leest niemand de eerste zin
TS wordt binnenkort geupdatet, NA de verkiezingen

[ Voor 245% gewijzigd door CLB op 07-05-2010 15:51 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Stukfruit, je kan natuurlijk ook helpen de topicstart te verbeteren
In ieder geval is dit niet de plek om er een discussie over te starten. Je kan via DM contact opnemen met de topicstarters.
Anoniem: 145867
Weet iemand ook of er ook een ping variant is voor android?
Ik heb nu eBuddy, maar als ik die aan laat staan zuipt hij zo mijn batterij als de malle leeg.
En google talk? Als ik op online sta en ik druk op de home button. Blijft deze dan online?
Want anders gebruikt google talk namelijk niet zoveel batterij. ( zou uitkomst wezen )
eBuddy moet de hele tijd checken voor status updates en of er iemand wat tegen je zegt, het wordt niet gepushed naar de mobiel toe zoals ping of je gmail.
Ik heb namelijk echt super grote kosten aan sms
en vooral het meest naar 1 persoon
. Dus wil ik met die ff iets regelen zodat de kosten wat minder worden zonder eraan te lijden
Ik heb nu eBuddy, maar als ik die aan laat staan zuipt hij zo mijn batterij als de malle leeg.
En google talk? Als ik op online sta en ik druk op de home button. Blijft deze dan online?
Want anders gebruikt google talk namelijk niet zoveel batterij. ( zou uitkomst wezen )
eBuddy moet de hele tijd checken voor status updates en of er iemand wat tegen je zegt, het wordt niet gepushed naar de mobiel toe zoals ping of je gmail.
Ik heb namelijk echt super grote kosten aan sms

google talk blijft online totdat je actief zegt dat ie uit moet loggen.
Geeft gewoon meldingen in je statusbar. Werkt verder inderdaad prima.
Echter, verbruikt dus ook gewoon stroom, door het continue pollen van de service of er nog berichten zijn. Daadwerkelijk verbruik weet ik niet, maar vermoed dat het nog wel meevalt inderdaad.
Geeft gewoon meldingen in je statusbar. Werkt verder inderdaad prima.
Echter, verbruikt dus ook gewoon stroom, door het continue pollen van de service of er nog berichten zijn. Daadwerkelijk verbruik weet ik niet, maar vermoed dat het nog wel meevalt inderdaad.
Anoniem: 69767
Gebruik eens de search.Anoniem: 145867 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:59:
Ik heb namelijk echt super grote kosten aan smsen vooral het meest naar 1 persoon
. Dus wil ik met die ff iets regelen zodat de kosten wat minder worden zonder eraan te lijden
nieuws: 'Chatdienst Ping! komt beschikbaar voor Android'
En ondertussen kun je gebruiken: MessageNow
http://www.androlib.com/a...roid-messagenow-xiwt.aspxMessage your buddies on other Androids, iPhones and iTouches for FREE.
Bovendien bestaan er bij de meeste telco's wel 'family' pakketten met semi-gratis onderling SMSen: zoals bij T-Mobile bv
http://www.t-mobile.nl/Pe...nten/bundels/familie.aspx
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 07-05-2010 16:10 ]
210667
een héél mooi alternatief. Volgens mij is het ook hetzelfde.Christian_Ku schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:37:
Is er hier iemand die de flixster movie app geinstalleerd (of uberhaubt gevonden) heeft gekregen op zijn Desire (of andere telefoon)?

http://www.ikamobile.com/moviefinder/
Is er ook een mogelijkheid screenshots te maken, zonder Rootaccess
?
Dat kan alleen met de applicatie Home++, maar dan zie je dus ook hun docking onderaan de screenshot..
Of met ADB op je pcCLB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:08:
Dat kan alleen met de applicatie Home++, maar dan zie je dus ook hun docking onderaan de screenshot..
Tutorial te vinden op : http://www.androidworld.n...s-maken-op-je-htc-desire/
[ Voor 17% gewijzigd door DennusB op 07-05-2010 17:15 ]
Owner of DBIT Consultancy
Ahh ik dacht dat hij het op z'n phone wilde, dit is ook nice! (ik ga nu zelf ff installen en proberen!)
210667
Jij had toch root-acces? Shoot-me screengrabber werkt als een tierelier. ...DennusB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:15:
[...]
Of met ADB op je pc

http://code.google.com/p/androidscreencast/ is wat makkelijker
Dit mis ik heel erg in de youtube applicatie. Een kopje "New Video's", zodat je direct de nieuwe videos kunt zien van je abonnementen. Nu is volgens mij alleen mogelijk om per abonnement te kijken. Op de iPhone is dit wel gewoon mogelijk zag ik net. Hopelijk ook binnenkort op de android.xileS schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:58:
Over de YouTube applicatie. Wat ik heel erg mis is een kopje "Abonnementen", die de nieuwe video's van mijn abonnementen weergeeft, die ik nog niet bekeken heb. Als ik via de webbrowser naar youtube ga, dan lukt dit wel gewoon, maar zijn de video's in slechtere kwaliteit.
Volgens mij kan dit (nog) niet in de applicatie, of zie ik iets over het hoofd?
Anoniem: 237909
Dat is wel wat voor mijn vriendin, bedankt_Calvin schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:38:
Tipje voor degene die van puzzels houdt, veel verschillende puzzels in 1 app:
Flixster staat niet in de NL market. Als je toestel geroot is kan je met MarketEnabler toegang krijgen tot apps die niet in de NL markt staan en dan kan je hem gewoon vinden, heb hem er ook op staan (Magic)Christian_Ku schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:37:
2.8.1 staat in de Market volgens mij... Hier staat versie 2.2.0...
welke batterij widget gebruik je als ik vragen mag???
Wauw, gelukt zoals je zietDennusB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:15:
[...]
Of met ADB op je pc

[ Voor 17% gewijzigd door Alexander6501 op 07-05-2010 19:48 ]
Dat is een standaard Live Wallpaper genaamd - hoe kan het ook anders - 'Grass'
Huh...ik had natuurlijk al gekeken, maar ik vind 'm echt niet tussen mijn standaard achtergronden...CLB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:22:
Dat is een standaard Live Wallpaper genaamd - hoe kan het ook anders - 'Grass'
Edit : Oh..een "live wallpaper"..als in dat spul dat slechts op de Desire te vinden is?
[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 07-05-2010 20:24 ]
Hmmmm, het ziet er naar uit dat je geen apps van de market kan downloaden wanneer je niet bent ingelogged met Google talk. En als je Google talk wil gebruiken in combinatie met Google Apps (Gmail voor je eigen domein), moet je je domein voorzien van een aantal SRV records. En helaas ondersteunt zoneedit.com (wiens nameservers ik gebruik voor mijn domeinnaam) geen SRV records.
Dus ik moet andere nameservers zoeken om gebruik te kunnen maken van de market
.
Dus ik moet andere nameservers zoeken om gebruik te kunnen maken van de market

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Als ook op andere toestellen met Android 2.1dafmay schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:23:
Edit : Oh..een "live wallpaper"..als in dat spul dat slechts op de Desire te vinden is?Jammer...
Kan wel een paar screenshots voor je maken... dan heb je alleen een statische
[ Voor 110% gewijzigd door CLB op 07-05-2010 20:33 ]
Hey cool man...graag! Ik heb een Legend dus helaas geen live wallpapers. Hopelijk in de nabije toekomst zodra ik een custom rom erop heb. Maar daar wacht ik nog wel even mee. Overigens heeft de Legend een resolutie van slechts 480x800 320x480...weet niet of dit een probleem oplevert mbt de screenshot?CLB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:26:
[...]
Als ook op andere toestellen met Android 2.1![]()
Kan wel een paar screenshots voor je maken... dan heb je alleen een statische
Edit : typisch gevalletje wishfull thinking
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 07-05-2010 20:32 ]
EDIT: Je moet 'm zelf maar even verknippen, zodat je m'n dock eraf knipt

Tevens ziet die er in de avond anders uit, en snachts ook...

Thanks !!! Ik zie dat het een totaal van 5 afbeeldingen zijn...is het nu zaak om deze aan elkaar te knopen oid? Sorry, maar ben hier niet zo'n ster inCLB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:34:
EDIT: Je moet 'm zelf maar even verknippen, zodat je m'n dock eraf knipt![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Neehoor, zijn gewoon 5 losse screenshots, waarbij de grassprieten telkens net wat anders zijn...
Ik weet niet welke jij het mooiste vind namelijk...
Sla er gewoon eentje op, knip de dock er van af, zet 'm op je Legend en selecteer 'm als achtergrond =)
EDIT: Je kan 't ook proberen met de gehele afbeelding, HTC Sense heeft onderaan toch 'n balk...
Hier nog twee van 's avonds:

En twee van 's nachts:

Sla er gewoon eentje op, knip de dock er van af, zet 'm op je Legend en selecteer 'm als achtergrond =)
EDIT: Je kan 't ook proberen met de gehele afbeelding, HTC Sense heeft onderaan toch 'n balk...
Hier nog twee van 's avonds:

En twee van 's nachts:

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 07-05-2010 20:43 ]
Thanks bro! Ik ga het inderdaad eerst eens proberen zonder knippen...sowieso valt er met knippen wel erg veel weg van de onderkant...en dat zou zonde zijn van de mooie achtergrond.CLB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:41:
Neehoor, zijn gewoon 5 losse screenshots, waarbij de grassprieten telkens net wat anders zijn...
...
Hmm ik kon met geen een andere launcher alles verbergen... dit was 't meest cleane...
Ik neem aan dat ik de afbeeldingen op een specifieke plek moet opslaan, wil de telefoon 'm kunnen vinden (bij selecteren achtergrond)? Ik had ze onder My documents opgeslagen en toen via Linda file manager geopend...en daarna "instellen als achtergrond"...maar dan kan slechts een beperkt gedeelte van de afbeelding selecteren. ook niet gek hoor, kan ik een mooie egaal blauwe achtergrond krijgen...vind ik ook al mooi als achtergrond. Dus nogmaals dank.CLB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:53:
Hmm ik kon met geen een andere launcher alles verbergen... dit was 't meest cleane...
Edit : ook bij selecteren achtergrond moet ik eerst een specifiek gedeelte selecteren van de achtergrond...zal wel komen omdat de resolutie te hoog is...had ik 'm eerst moeten bewerken op de pc. Nevermind...dat doe ik nog wel rustig morgen als ik wat meer tijd heb.
[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 07-05-2010 21:09 ]
Anoniem: 69767
Ik gebruik nooit Google Talk, en kan gewoon apps downloaden uit de market. Weet je dit wel heel zeker?Ibex schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 20:25:
Hmmmm, het ziet er naar uit dat je geen apps van de market kan downloaden wanneer je niet bent ingelogged met Google talk.
Dus ik moet andere nameservers zoeken om gebruik te kunnen maken van de market.
Ik ook niet, en kan gewoon de Market gebruiken voor apps. Maar ik weet ook dat er altijd standaard een Google Talk service meedraait op de achtergrond (wordt automatisch gestart). Misschien dat die er voor zorgt...?Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:07:
[...]
Ik gebruik nooit Google Talk, en kan gewoon apps downloaden uit de market. Weet je dit wel heel zeker?
Als het goed is komt binnenkort whatsapp naar android. Tot dan kan palringo een uitkomst brengenAnoniem: 145867 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:59:
Ik heb namelijk echt super grote kosten aan smsen vooral het meest naar 1 persoon
In de C!T gids staat nu een leuke lijst met apz voor Android
zou je zo vriendelijk willen zijn de lijst hier te quotenRed devil schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:05:
In de C!T gids staat nu een leuke lijst met apz voor Android
(met de bron erbij natuurlijk
Anoniem: 69767 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:07:
[...]
Ik gebruik nooit Google Talk, en kan gewoon apps downloaden uit de market. Weet je dit wel heel zeker?
Voor zover ik kan terugvinden op internet moet je Google talk gewoon kunnen inloggen & connecteren met het internet, ongeacht of je het gebruikt. Eens je een google account hebt, zal Google talk op de achtergrond wel inloggen en verbinden met internet.dafmay schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:11:
[...]
Ik ook niet, en kan gewoon de Market gebruiken voor apps. Maar ik weet ook dat er altijd standaard een Google Talk service meedraait op de achtergrond (wordt automatisch gestart). Misschien dat die er voor zorgt...?
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Je kan het vierkantje uittrekken heh, voor een groter gedeelte van het plaatje...dafmay schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:03:
maar dan kan slechts een beperkt gedeelte van de afbeelding selecteren.
Weet iemand een echt goede game?
Mag wel wat kosten. Meeste games die ik vind, zijn mini games. Of games om even tussendoor te spelen.
Maar wil echt een uitgebreide game hebben.
Iemand een idee?
===========
Heeft iemand al een app geprobeerd om wanneer je telefoon is gestolen, dat je een sms kan sturen. En je direct de locatie (GPS) kan zien, waar de telefoon zich bevind. Ook al is de SIM eruit gehaald.
En ook waarmee je een sms kan versturen, om een ringtone af te spelen op maximale volume, ook wanneer het stil is.
Ik heb er 3 gevonden:
Find My Phone
Find My Android
Find Phone
Iemand ervaring met één van deze 3? Of met een andere, zoals WaveSecure. Nadeel is dat deze vrij prijzig is. Dus het moet wel echt goed zijn, voordat ik het koop
Mag wel wat kosten. Meeste games die ik vind, zijn mini games. Of games om even tussendoor te spelen.
Iemand een idee?
===========
Heeft iemand al een app geprobeerd om wanneer je telefoon is gestolen, dat je een sms kan sturen. En je direct de locatie (GPS) kan zien, waar de telefoon zich bevind. Ook al is de SIM eruit gehaald.
En ook waarmee je een sms kan versturen, om een ringtone af te spelen op maximale volume, ook wanneer het stil is.
Ik heb er 3 gevonden:
Find My Phone
Find My Android
Find Phone
Iemand ervaring met één van deze 3? Of met een andere, zoals WaveSecure. Nadeel is dat deze vrij prijzig is. Dus het moet wel echt goed zijn, voordat ik het koop
[ Voor 60% gewijzigd door DNA_Saint op 08-05-2010 04:44 ]
Huub Huub Barbatruc!
Game in welk genre, zijn genoeg mooie, uitgebreide en geavanceerde games te vinden...
Heb net al 4uur lang zenodiaDNA_Saint schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 04:22:
Iemand een idee?
===========
Ik heb er 3 gevonden:
Find My Phone
Find My Android
Find Phone

Heeft iemand hier ervaring met Locale? Ik heb hem zo ingesteld dat mijn internetverbinding op werkdag 's nachts tot 6:30u uitstaat en in het weekend tot 9:00u. Echter vanochtend ging hij vrolijk om 6:30u mijn mail ophalen en mij wakker maken?
Je kunt toch bij vrijwel alle apps installeren en binnen 24u een refund krijgen als je uninstalled?DNA_Saint schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 04:22:
[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 08-05-2010 08:05 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
f*ck me...je hebt gelijk, zie het nu pas. ThanksCLB schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 00:41:
[...]
Je kan het vierkantje uittrekken heh, voor een groter gedeelte van het plaatje...
Dat is dus precies mijn punt. Maw ook al denken sommige mensen dat ze GT niet gebruiken, de service draait wel altijd mee op de achtergrond, en maakt auto connectie dmv je Google/Gmail account.Ibex schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:22:
[...]
[...]
Voor zover ik kan terugvinden op internet moet je Google talk gewoon kunnen inloggen & connecteren met het internet, ongeacht of je het gebruikt. Eens je een google account hebt, zal Google talk op de achtergrond wel inloggen en verbinden met internet.
Gebruik deze: http://www.appbrain.com/app/com.alienmanfc6.wheresmyandroidDNA_Saint schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 04:22:
Iemand een idee?
===========
Ik heb er 3 gevonden:
Find My Phone
Find My Android
Find Phone
Wavesecure - wavesecure.comDNA_Saint schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 04:22:
Ik heb er 3 gevonden:
Find My Phone
Find My Android
Find Phone
Vreemd, heb het getest en kreeg toch netjes de exacte locatie retour.
Weet iemand een programma waarmee ik mijn 3g verbinding vanaf het home scherm uit kan zetten en de gprs verbinding mee intact blijft?
Op mijn oude wmo toestel kon dit erg makkelijk gedaan worden en het scheelt al gou drie dagen standby tijd extra. Maar het is erg lastig om hiervoor iedere keer door diepe menu's te gaan.
Ik heb ook al APNdroid geprobeerd maar die schakelt alles uit.
Op mijn oude wmo toestel kon dit erg makkelijk gedaan worden en het scheelt al gou drie dagen standby tijd extra. Maar het is erg lastig om hiervoor iedere keer door diepe menu's te gaan.
Ik heb ook al APNdroid geprobeerd maar die schakelt alles uit.
Dit topic is gesloten.