Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 125.277 views

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 19429 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:24:
[...]

- Buddy Runner
- Runkeeper

Dat zijn allebei wel hele mooie.
Runkeeper ik weleens gebruikt op de iPhone van mijn vriendin, is sinds vorige week ook beschikbaar op Android.
Zodra je klaar bent met hardlopen/fietsen/skaten/skien worden de gegevens automatisch geupload en kan je online bekijken waar je hebt gelopen, hoe hard je hebt gelopen en wat de hoogte verschillen waren.
Gebruik zelf RunStar. Ziet er mooier uit, maar doet eigenlijk precies hetzelfde. Alleen zonder het hele registreren etc.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-06 19:35
Ik heb een "nagging" probleempje. Zojuist heb ik een nieuwe autoradio geïnstalleerd met bluetooth, zodat ik die als carkit kan gebruiken. De radio ondersteund streaming audio over bluetooth.

Mijn mobieltje (legend) speelt geluiden nu prima af. Maar hoe zet ik streaming audio uit, terwijl ik wel een bluetooth verbinding blijf houden voor het handfree bellen?

Case: navigatiesoftware
Als ik aangelogd ben met bluetooth wil Sygic alleen maar de aanwijzingen doorgeven over de radio. Ik moet bluetooth uitzetten om gewoon over de speaker van de mobiel te kunnen luisteren. Maar dat is weer onhandig als je ook wil bellen.

Navigon geeft het geluid over de speaker én over de radio tegelijk. Als ik de speaker zachter zet gaat ook de radio zachter. Ik zou de keuze willen hebben.

Imo duidelijk een software probleem van android. Mijn vraag: kan ik streaming audio blokkeren op mijn legend? Liefst een widget zoals wifi on/off :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:52

gwystyl

Beugeltje dan maar?

oltk schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:23:
Ik heb een "nagging" probleempje. Zojuist heb ik een nieuwe autoradio geïnstalleerd met bluetooth, zodat ik die als carkit kan gebruiken. De radio ondersteund streaming audio over bluetooth.

Mijn mobieltje (legend) speelt geluiden nu prima af. Maar hoe zet ik streaming audio uit, terwijl ik wel een bluetooth verbinding blijf houden voor het handfree bellen?

Case: navigatiesoftware
Als ik aangelogd ben met bluetooth wil Sygic alleen maar de aanwijzingen doorgeven over de radio. Ik moet bluetooth uitzetten om gewoon over de speaker van de mobiel te kunnen luisteren. Maar dat is weer onhandig als je ook wil bellen.

Navigon geeft het geluid over de speaker én over de radio tegelijk. Als ik de speaker zachter zet gaat ook de radio zachter. Ik zou de keuze willen hebben.

Imo duidelijk een software probleem van android. Mijn vraag: kan ik streaming audio blokkeren op mijn legend? Liefst een widget zoals wifi on/off :)
Bij mijn spica kan ik bij de gekoppelde bluetooth apparaten lang aanklikken voor een menu. Daarin kies je voor opties, en dan kan je voor dat apparaat kiezen voor verbinden, gebruik telefoonaudio en gebruik media-audio.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:06
Brad Pitt schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:16:
[...]

Dat zou ik maar eens doen ja, scheelt echt bizar veel in je accuduur! Kan zomaar verdubbelen als je het een beetje goed instelt! Dat gaat zo goed als automatisch, alleen maar aan je eigen wensen aanpassen en klaar.
Juicedefender is alleen echt hels qua UI, ik snap er gewoon helemaal niks van. Staat er ergens op internet een guide?

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:47
MarcoC schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:24:
[...]
Juicedefender is alleen echt hels qua UI, ik snap er gewoon helemaal niks van. Staat er ergens op internet een guide?
Ach dat valt best wel mee hoor. Bovenin zie je de huidige gekozen instellingen met de daarbij behorende settings, daaronder de diverse instelling (aan/uit/settings), en daaronder een log waar je de huidige status kunt aflezen.

Super app...ik heb de afgelopen dagen getest met JD, en zonder JD. Accuverbruik zonder gebruik JD is toch echt veel hoger, het scheelt zo'n 30-40% op mijn toestel tov met JD, met de huidige JD settings.

[Voor 4% gewijzigd door dafmay op 29-04-2010 10:26]

• oltk
  • Laatst online: 05-06 19:35
gwystyl schreef op woensdag 28 april 2010 @ 23:16:
[...]

Bij mijn spica kan ik bij de gekoppelde bluetooth apparaten lang aanklikken voor een menu. Daarin kies je voor opties, en dan kan je voor dat apparaat kiezen voor verbinden, gebruik telefoonaudio en gebruik media-audio.
Dat werkt! Dank. Ik zat meteen in de app-sfeer te zoeken.. :+

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 18:56

Snake

Los Angeles, CA, USA

Net Photoshop Mobile geinstalleerd. Ik reboot mijn phone, kijk bij open apps, en bam, Photoshop Mobile draait al.

WAAROM moet dat nu?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Anoniem: 113257

Ik heb nu een HTC Desire. Ik vroeg mij nu iets af.

Is het mogelijk om de kleur van het menu in de home screen te veranderen? Hiermee bedoel ik de statusbalk bovenin en de menubalk onderin met een pijl, telefoon en een plusje.

Ik dacht aan de applicatie aHome. Maar ik weet niet zeker of je dat met deze applicatie kan doen. Zit dit standaard ingebakken in Android?

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 113257 op 29-04-2010 11:24]

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:05

Saffie_time

Why use this? 42!

dafmay schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:33:
Er is (weer) een nieuwe versie van de app System Panel uitgekomen. In de nieuwe versie zit een vernieuwde monitoring tool voor o.a. batterij verbruik. Was sowieso al een van mijn favoriete apps...en nu helemaal. Is natuurlijk gewoon in de Market te vinden. Zie ook :

http://www.androlib.com/a...app-systempanel-iFtq.aspx
Thnx voor deze handige app!
Ik kwam er hiermee achter dat vanacht mijn CPU zo'n 4 uur achter elkaar op 100% heeft staan draaien.
Dat red ik overdag nergens dus ben nog aan het zoeken waar dat dit in zit.
Voor mensen die graag zien wat er met hun telefoon gebeurd is deze app uitermate handig d:)b
Ook voor mij in anderhalve dag al zeer hoog in favoriete apps lijst terecht gekomen.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:47
Saffie_time schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:40:
[...]

Thnx voor deze handige app!
Ik kwam er hiermee achter dat vanacht mijn CPU zo'n 4 uur achter elkaar op 100% heeft staan draaien.
Dat red ik overdag nergens dus ben nog aan het zoeken waar dat dit in zit.
Voor mensen die graag zien wat er met hun telefoon gebeurd is deze app uitermate handig d:)b
Ook voor mij in anderhalve dag al zeer hoog in favoriete apps lijst terecht gekomen.
NP (ook ik was weer getipt door iemand anders in dit forum) :) Je kunt trouwens met de app OS monitor weer erg makkelijk uitvinden welke app zoveel CPU % gebruikt...je krijgt namelijk een hele lijst te zien, en kunt sorteren op cpu %. Realtime, dus iedere sec ofzo bijgewerkt. Ik vind zelf OS monitor handiger voor wat realtime cpu verbruik aangaat...

[Voor 15% gewijzigd door dafmay op 29-04-2010 14:18]

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:40
Weet iemand een goede app om goedkoop te bellen/smen naar het buitenland? Heb tot nu toe Voxofon gevonden.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:17

TheVMaster

Moderator WOS
pelt schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:18:
Weet iemand een goede app om goedkoop te bellen/smen naar het buitenland? Heb tot nu toe Voxofon gevonden.
De Voipbuster App?!

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Anoniem: 113257 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:24:
Ik heb nu een HTC Desire. Ik vroeg mij nu iets af.

Is het mogelijk om de kleur van het menu in de home screen te veranderen? Hiermee bedoel ik de statusbalk bovenin en de menubalk onderin met een pijl, telefoon en een plusje.
[afbeelding]

Ik dacht aan de applicatie aHome. Maar ik weet niet zeker of je dat met deze applicatie kan doen. Zit dit standaard ingebakken in Android?
Ik had met mijn Hero hetzelfde 'probleem'. Oplossing: Rooten en een custom rom installeren, eventueel met een aangepaste versie van HTC Sense...

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

• Saffie_time
  • Laatst online: 06:05

Saffie_time

Why use this? 42!

dafmay schreef op donderdag 29 april 2010 @ 14:14:
[...]

NP (ook ik was weer getipt door iemand anders in dit forum) :) Je kunt trouwens met de app OS monitor weer erg makkelijk uitvinden welke app zoveel CPU % gebruikt...je krijgt namelijk een hele lijst te zien, en kunt sorteren op cpu %. Realtime, dus iedere sec ofzo bijgewerkt. Ik vind zelf OS monitor handiger voor wat realtime cpu verbruik aangaat...
Ga hem er meteen even naast laten draaien.
Hoe langer ik erover nadenk hoe vreemder het is om dik 4 uur achter elkaar 100% CPU te hebben midden in de nacht.
Ja autosync staat ook 'snachts aan bij mij maar dat zou het niet kunnen verklaren.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

• pelt
  • Laatst online: 10:40
Kan ik niet in de market vinden...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
pelt schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:27:
[...]

Kan ik niet in de market vinden...
HMm..hij heet gewoon VoipBuster...

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

TheVMaster schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:20:
[...]

HMm..hij heet gewoon VoipBuster...
Enige die ik vind zijn deze: http://www.androlib.com/r.aspx?r=voipbuster

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dit is hem. Enige nadeel is dat je natuurlijk wel een Voipbuster account moet hebben, maar als je deze app installeert kun je gewoon via Voipbuster bellen (en dat kan naar eh...best een aantal landen) voor weinig :+

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:13
Zijn er betere alarm clock applicaties beschikbaar, en dan heb ik het voornamelijk over de onderstaande klachten?:
- Soms gaat het alarm totaal niet af, als ik dan op het knopje druk om het scherm aan te doen (Motorola Milestone) gaat hij pas af, toch erg onhandig als je er wakker van zou moeten worden...
- Als ik aan het bellen ben, knalt het alarm gewoon lompweg door telefoongesprek heen, en dat is nou ook niet echt handig

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 16:47

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Gentle Alarm is een hele goeie.

Anoniem: 321890

Kan je de signature in K9 deleten ?
ik krijg enkel die "--" weg, en iedereen moet niet weten dat ik de mail met K-9 op mijn android phone heb gemaild :D
Anoniem: 321890 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 22:13:
Kan je de signature in K9 deleten ?
ik krijg enkel die "--" weg, en iedereen moet niet weten dat ik de mail met K-9 op mijn android phone heb gemaild :D
Uiteraard, die hele signature kan je maken zoals je zelf wilt, ook helemaal niets dus als je dat wilt ;)

Nickname does not reflect reality

right, moest gewoon ff men direction pad gebruiken om omlaag te graken :D

• Nightwatchman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-05 07:45
Gebruik sinds een week de HTC Desire en ik mis totnutoe 1 handige feature die in mijn Blackberry Bold standaard zat ingebakken; hier kon ik namelijk instellen dat het toestel dagelijks op een in te stellen tijd volledig werd in/uitgeschakeld. Erg handig en bijzonder fijn voor je battery-life.

Nu zoek ik voor Android dezelfde mogelijkheid; dus geen app/task-killer of iets dat mijn Desire in airplane-modus zet, maar iets wat exact doet wat de feature op de Bold ook doet; auto-poweroff/on die is in te stellen.

Iemand een idee?

Is niet mogelijk : hardware-software thing (wordt hier nogal vaak gevraagd, voor de echte technische info nog even wachten ^^)

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07-2022
Met JuiceDefender kun je je 3G en WiFi schedulen, maar is er ook zoiets voor bluetooth? Zit in het weekend veel in de auto met bluetooth autoradio/carkit, waardoor ik bluetooth aan wil hebben staan op de phone, maar doordeweeks heb ik het niet nodig (en trekt bluetooth aan teveel batterij).

Heb reeds lopen zoeken, maar ik kan eigenlijk niks vinden. Lijkt me sterk dat een dergelijke app er niet is?!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-05 19:44
Ook hier een vraag:

ik heb net alle contacten ook even gelinkt aan hun facebok account. Zo moet ik niet voor elk van hen alle gegevens (vooral geboortedatum, maar ook adres etc) zelf opzoeken en in de contactgegevens van google (gmail contacts) ingeven. Maar nu had ik toch graag gehad dat deze verjaardagen ook automatisch in mijn kalender komen. Is hier een handige simpele manier voor?

Nog beter zou zijn, een applicatie ofzo, waarmee ik een kalender (google calendar) kan kiezen of aanmaken en daar al deze verjaardagen inzetten.

En nog beter zou zijn indien ik de gegevens die nu in mijn telefoon staan voor mijn contacts allemaal in mijn gmail contacts kon pompen. Dus bijvoorbeeld: contact x heb ik zelf in gmail contacts ingevuld met naam en gsm-nr en op telefoon gekoppeld aan facebook account waaruit hij adres, geboortedatum en thuistelefoon haalt. Dan wil ik al die gegevens in de bijhorende velden in het gmail contact invullen/updaten, zodat als ik niet op mijn telefoon ben, toch nog in gmail alles kan terug vinden en niet EN gmail EN facebook (EN weet ik veel wat nog gelinkt is) moet checken om achter deze gegevens te komen. Op dit moment staat er enkel in mijn gmail contacts die gelinkt zijn naar facebook in de comments sectie de facebook link.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, zou me namelijk een pak verder helpen als iemand hiervoor een oplossing heeft. Ik haat het om zo afhankelijk te zijn van verschillende aparte diensten (zeker facebook omdat ik het nog altijd niet zo graag vertrouw) en wil graag alles gecentraliseerd hebben (gmail contacts).

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12
Ik wil mijn Desire als mp3 speler gaan gebruiken, maar ik vind de standaard mp3 speler niet echt je van het.

Zijn er nog andere aanraders betreft music players? Liefst eentje waar je ook een equalizer in kunt stellen.

BlaBlaBla

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-10-2022
TheVMaster schreef op donderdag 29 april 2010 @ 17:39:
[...]

Dit is hem. Enige nadeel is dat je natuurlijk wel een Voipbuster account moet hebben, maar als je deze app installeert kun je gewoon via Voipbuster bellen (en dat kan naar eh...best een aantal landen) voor weinig :+
Ik heb met die voipbuster app dat als de telefoon in standby gaat het signaal wordt gescrambled. Is daar iets tegen te doen?

Bier = beter

• fazertje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 21:41
Strider schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:43:
Ik wil mijn Desire als mp3 speler gaan gebruiken, maar ik vind de standaard mp3 speler niet echt je van het.

Zijn er nog andere aanraders betreft music players? Liefst eentje waar je ook een equalizer in kunt stellen.
Hier nog zo een, ben ook niet te spreken over de stock MP3 speler, maar kan zo niet anders vinden/ :'(

• Strider
fazertje schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:18:
[...]

Hier nog zo een, ben ook niet te spreken over de stock MP3 speler, maar kan zo niet anders vinden/ :'(
Ik heb er al verschillende uitgeprobeerd, maar de meeste misschien net de functies die ik belangrijk vind: equalizer, folder mappen afspelen, overzichtelijke tracklist

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:33

Len

Leeg

Yohsoog schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 10:43:
Ook hier een vraag:

ik heb net alle contacten ook even gelinkt aan hun facebok account. Zo moet ik niet voor elk van hen alle gegevens (vooral geboortedatum, maar ook adres etc) zelf opzoeken en in de contactgegevens van google (gmail contacts) ingeven. Maar nu had ik toch graag gehad dat deze verjaardagen ook automatisch in mijn kalender komen. Is hier een handige simpele manier voor?
waar heb jij die contacten gelinkt aan je facebook account?
En je kan toch via de google calender gewoon de feestdagen van je contacten laten zien?

even gegoogled:
Open je agenda -> klik op 'Instellingen' -> tabblad 'agenda's' -> in het vakje 'andere agenda's' klik je op de link 'door interessante agenda's bladeren' -> Klik op 'Agenda toevoegen' naast 'Verjaardagen van contactpersonen en afspraken'
En nog beter zou zijn indien ik de gegevens die nu in mijn telefoon staan voor mijn contacts allemaal in mijn gmail contacts kon pompen. Dus bijvoorbeeld: contact x heb ik zelf in gmail contacts ingevuld met naam en gsm-nr en op telefoon gekoppeld aan facebook account waaruit hij adres, geboortedatum en thuistelefoon haalt. Dan wil ik al die gegevens in de bijhorende velden in het gmail contact invullen/updaten, zodat als ik niet op mijn telefoon ben, toch nog in gmail alles kan terug vinden en niet EN gmail EN facebook (EN weet ik veel wat nog gelinkt is) moet checken om achter deze gegevens te komen. Op dit moment staat er enkel in mijn gmail contacts die gelinkt zijn naar facebook in de comments sectie de facebook link.
Je telefoon synct toch standaard je contacten met de contacten in gmail??

Kijk anders bij de instellingen, gegevenssynchronisatie en daar de contacten aanvinken.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, zou me namelijk een pak verder helpen als iemand hiervoor een oplossing heeft. Ik haat het om zo afhankelijk te zijn van verschillende aparte diensten (zeker facebook omdat ik het nog altijd niet zo graag vertrouw) en wil graag alles gecentraliseerd hebben (gmail contacts).
Dat alles centraal is.. dat is juist het hele idee van google. :o

Free Tibet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Strider schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:34:
[...]

Ik heb er al verschillende uitgeprobeerd, maar de meeste misschien net de functies die ik belangrijk vind: equalizer, folder mappen afspelen, overzichtelijke tracklist
Meridian Player

Equalizer is op geen enkele player bsb. Bij deze kan je aangeven welke folders hij wel en niet laat zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16
Er is nu ook een officieële Twitter app in de Market, deze is ook te koppelen aan je contacten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Michie23 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:18:
Er is nu ook een officieële Twitter app in de Market, deze is ook te koppelen aan je contacten.
Erg nice en hij gaat opensource gemaakt worden: dus iedereen kan een eigen aangepaste versie maken van de officiele client als je wil _/-\o_

Helaas schijnt Android 2.1 wel verplicht te zijn :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Michie23 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:18:
En hij werkt echt helemaal geweldig; veel intuitiver (maar ook mooier!) dan Twidroid IMHO _/-\o_

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michie23
GZFan schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:36:
[...]

En hij werkt echt helemaal geweldig; veel intuitiver (maar ook mooier!) dan Twidroid IMHO _/-\o_
Ik zie alleen nog geen koppeling in m'n contacts, jij wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Michie23 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:58:
[...]

Ik zie alleen nog geen koppeling in m'n contacts, jij wel?
Op het begin vroeg die of mijn contacten gesynct moesten worden...Misschien moet jij je account opnieuw toevoegen om die vraag weer te krijgen?

Werkt echt super!
Heb bij sommige contacten nu de optie om ze te twitteren....te facebooken...te sms'en....te bellen...te google mappen...

Echt leuk die integratie van verschillende diensten met je contacten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:18
de twitter app ziet er goed uit. het lijkt er alleen op dat de contact integratie (linken) in htc sense people nog niet helemaal werkt. ik krijg wel de status messages te zien maar geen optie om te twitteren.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michie23
Heb ook nog een goede app gevonden, Sweet Dreams, te vinden in de Market. Handig voor s'nachts :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erniek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-03 22:52
Hallo, ik ben een newby op de Android market. Ik heb van de week mijn HTC Desire ontvangen en ben wat aan het grasduinen op de Market. Nu ben ik via internet naar www.android.com/market gegaan en kom daar het programma 'pandora' tegen, een soort internet radio die je persoonlijke kanaal maakt. Als ik via mijn mobiel naar de market ga en zoek op pandora, kom ik een ander programma tegen dat foto's van de gallery blokkeert of zoiets dergelijks. 2 verschillende programma's dus. Maar is www.android.com/market niet hetzelfde als de market op je handheld? Het lijkt er niet op.

Hoe voorzichtig moet ik zijn met het downloaden van programma's via internet? Wat raden jullie aan? Altijd programma's downloaden via de market van de handheld of kan je ook rechtstreeks van internet android programma's downloaden met weinig risico op vastlopers, of erger, bv. stelen van privacy gevoelige gegevens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Veiligste is naar rating kijken (aantal downloads & aantal beoordelingen)
Je krijgt ook een waarschuwing waar het programma allemaal rechten toe krijgt alvorens je hem installeert, als je dus niet zeker bent of je hem kan vertrouwen kan je die ook altijd gebruiken (maar meesten onder ons doen dat niet vermoed ik)

Ik zou toch zeker meeste apps via je GSM zelf downloaden, dan ben je toch ook iets zekerder dat er niet met getampered is. Wat je ook kan doen is sites zoals appbrain of androlib gebruiken om je apps op voorhand te gaan zoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ma_rK
  • Laatst online: 23-05 16:01
De NL operators hebben een leuk trucje waarmee ze ongeveer 20% van hun bel inkomsten genereren. Het truckje heeft Voicemail.

Om dit trucje te omzeilen zoek ik een Android progsel wat na 18 seconden automatisch stop met bellen indien de gebelde nog niet heeft opgenomen. Daarmee gaat het gesprek niet naar de VM die ik toch nooit in spreek en betaal ik ook niet voor de eerste tik + de eerste minuut bellen. Heeft iemand al een dergelijk programma gevonden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ma_rK
erniek schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:43:
Hallo, ik ben een newby op de Android market. Ik heb van de week mijn HTC Desire ontvangen en ben wat aan het grasduinen op de Market. Nu ben ik via internet naar www.android.com/market gegaan en kom daar het programma 'pandora' tegen, een soort internet radio die je persoonlijke kanaal maakt.
Ik kies standaard voor de market met uitzondering van een aantal programma's die van xda-developers komen (onder ander brut maps). QR codes zijn hierbij ideaal (dus installeer vooral Barcode scanner).

Verder vind ik http://www.androlib.com/ fijner dan de webbased market voor het vinden van leuke toolies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 12-05 23:05
En wat ik me afvraag, zou het niet al mogelijk moeten zijn om ook visual voicemail op je android telefoon te krijgen? Aangezien t-mobile het beschikbaar heeft gemaakt (voor de iphone users iig), zou je zeggen dat het ook gewoon als data via je android binnen te halen zou moeten zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
wessel99 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:45:
En wat ik me afvraag, zou het niet al mogelijk moeten zijn om ook visual voicemail op je android telefoon te krijgen? Aangezien t-mobile het beschikbaar heeft gemaakt (voor de iphone users iig), zou je zeggen dat het ook gewoon als data via je android binnen te halen zou moeten zijn?
Het KAN. Maar T-Mobile doet het niet in Nederland. Wel in de VS:

http://www.cnet.com/8301-19736_1-10302039-251.html

http://www.androlib.com/a...ail-application-jDCm.aspx

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sh4wn
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Zo die nieuwe twitter app is echt relaxed, heerlijk snel en makkelijk. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:19

wontcachme

You catch me? No you wont

Weet iemand of er een applicatie bestaat waar je kan zeggen van: ik heb zoveel belminuten, zoveel smsjes per maand en die bijhoudt of je daar al bij in de buurt komt. Voor de belgen kwam ik mobile_viking tegen, maar dat werkt niet in NL

[Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 01-05-2010 19:30]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 258500

wontcachme schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:29:
Weet iemand of er een applicatie bestaat waar je kan zeggen van: ik heb zoveel belminuten, zoveel smsjes per maand en die bijhoudt of je daar al bij in de buurt komt. Voor de belgen kwam ik mobile_viking tegen, maar dat werkt niet in NL
De App Beltegoed schijnt hier geschikt voor te zijn (My Vodafone,Mijn KPN, My T-mobile, Ik Ben of Mijn Simyo). Ik gebruik het zelf niet. Heb Telfort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:19

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 258500 schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:48:
[...]

De App Beltegoed schijnt hier geschikt voor te zijn (My Vodafone,Mijn KPN, My T-mobile, Ik Ben of Mijn Simyo). Ik gebruik het zelf niet. Heb Telfort.
werkt niet. Ik heb hi en die gebruikt geen mijn KPN. Maar het hoeft niet online te zijn. Als ik kan opgeven van ik heb zoveel minuten of zoveel smsjes en dan ben ik tevreden.

[Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 01-05-2010 19:56]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 16:10
Weet iemand hoe je files hidden maakt? ik wil dus dat mijn hero bepaalde afbeeldingen/wav bestanden van de navigatie ''niet ziet'' in de album en muziek apps. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 09:50
enthousiaste nieuwe Android gebruiker hier (Desire).
Een van de (vele) applicaties die ik hier heb draaien is timeriffic, simpel maar doeltreffend op tijd je wifi en geluid uizetten. (voor een leraar erg handig om rond 8:30 uur het geluid van je telefoon uit te zetten *grin*)

Maar afijn, hij kan ook 3G aan- en uitzetten d.m.v. APNDroid. Nou zou ik dat graag anders zien: gebruik maken van de ingebouwde functionaliteit om het mobiel netwerk uit te zetten. Zodat ik evt. met de 'mobiel netwerk'-gadget het netwerk weer kan aanzetten. Om kort te gaan: ik wil hetzelfde maar dan zonder APNDroid.
Is er iemand die een soortgelijke app kent die dat wel kan? Of moet ik er eens een mailtje naar de ontwikkelaar tegenaan gooien?

TIA!

[Voor 0% gewijzigd door _Calvin op 01-05-2010 22:58. Reden: spelling]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zedonite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 19:35
Goingwrong schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 21:51:
Weet iemand hoe je files hidden maakt? ik wil dus dat mijn hero bepaalde afbeeldingen/wav bestanden van de navigatie ''niet ziet'' in de album en muziek apps. :)
Dan moet je een leeg tekstbestand hernoemen naar '.nomedia' en die in de folder plaatsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 09:50
fazertje schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 21:18:
[...]

Cubed al geprobeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Overspark
  • Laatst online: 03-06 19:36
erniek schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:43:
Nu ben ik via internet naar www.android.com/market gegaan en kom daar het programma 'pandora' tegen, een soort internet radio die je persoonlijke kanaal maakt. Als ik via mijn mobiel naar de market ga en zoek op pandora, kom ik een ander programma tegen dat foto's van de gallery blokkeert of zoiets dergelijks. 2 verschillende programma's dus. Maar is www.android.com/market niet hetzelfde als de market op je handheld? Het lijkt er niet op.
Pandora is ook via hun website niet in NL beschikbaar. De maker van een app kan zelf opgeven in welke landen hij te zien moet zijn. Veel van dat soort muziek-applicaties werken bij ons helaas niet.
Ma_rK schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:33:
Om dit trucje te omzeilen zoek ik een Android progsel wat na 18 seconden automatisch stop met bellen indien de gebelde nog niet heeft opgenomen. Daarmee gaat het gesprek niet naar de VM die ik toch nooit in spreek en betaal ik ook niet voor de eerste tik + de eerste minuut bellen. Heeft iemand al een dergelijk programma gevonden?
Nooit naar gezocht. Maar die 18 seconden slaat nergens op, bij sommige operators kan je zelf opgeven na hoeveel seconden er naar de voicemail doorverbonden moet worden en het hoeft bij de andere operators ook niet overal even lang te zijn. Je telefoon weet overigens wanneer hij wordt doorverbonden naar de voicemail (je kan het ook vaak horen omdat hij opeens iets langer overgaat voor de voicemail opneemt), dus als een android app dat op kan vangen moet het niet zo moeilijk zijn om iets te maken wat wel goed werkt gok ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

wontcachme schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:55:
werkt niet. Ik heb hi en die gebruikt geen mijn KPN. Maar het hoeft niet online te zijn. Als ik kan opgeven van ik heb zoveel minuten of zoveel smsjes en dan ben ik tevreden.
Call Meter NG

[Voor 17% gewijzigd door Obiter dictum op 01-05-2010 23:28]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ma_rK
Overspark schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:24:
Nooit naar gezocht. Maar die 18 seconden slaat nergens op, bij sommige operators kan je zelf opgeven na hoeveel seconden er naar de voicemail doorverbonden moet worden en het hoeft bij de andere operators ook niet overal even lang te zijn. Je telefoon weet overigens wanneer hij wordt doorverbonden naar de voicemail (je kan het ook vaak horen omdat hij opeens iets langer overgaat voor de voicemail opneemt), dus als een android app dat op kan vangen moet het niet zo moeilijk zijn om iets te maken wat wel goed werkt gok ik.
20 seconden is de netwerk standaard (werk al een tijdje in de telecom), dus dat vangt > 80% af.

Je telefoon weet overigens wanneer hij wordt doorverbonden naar de voicemail Nee dat weet je niet. Het netwerk ziet geen verschil tussen opnemen met een voicemail of gewoon de telefoon beantwoorden.

opeens iets langer overgaat voor de voicemail opneemt dat is operator afhankelijk.

Het maakt me eerlijk gezegd niet uit hoe (tijd detectie of anders), maar het zou gewoon wel een hele mooie app zijn :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Voor het geval mensen het spel Trap! willen spelen: beware.

Dit spel gebruikt beestachtig veel stroom. Na nog geen minuten spelen had het al 26% van het stroomgebruik van de telefoon voor zijn rekening. Je telefoon (in mijn geval de Milestone) wordt ook aardig lauw/warm aan de achterkant; waarschijnlijk trekt dat spel de CPU naar 100% bij het in beweging houden van alle balletjes.

Ik heb het verwijderd, en speel zelf alleen nog "statische" puzzelspellen die geen rekenkracht gebruiken op het moment dat je zelf niets doet. Bijvoorbeeld, Coloroid. Tangram Lite / Pro is ook leuk, maar gebruikt toch wel aardig wat stroom bij het draaien van de stukken.

[Voor 26% gewijzigd door Katsunami op 02-05-2010 02:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Katsunami schreef op zondag 02 mei 2010 @ 02:32:
Trap! heb ik vele uren gespeeld zonder enige absurde battery drain whatsoever... Ligt niet persé aan het spel dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Niet online
Weet niet of het al aan de orde gekomen was. Maar er is dus een Flac-speler voor het afspelen van losless.

andLess. De gui verdiend niet echt een schoonheidsprijs. Maar de speler doet wat ie moet doen ;) Flacs afspelen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brommer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:45
Is er een app in de market die toelaat om te sms'en vanaf de pc? Met Nokia PC suite kon dat via de datakabel, met Android wil ik dit via wifi doen. Remotesms, EasySMS en DesktopSMS zitten allemaal niet in de market en Droid Messenger is niet helemaal wat ik zoek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 12-05 23:05
via de paw-server kun je dit via de webinterface evt ook doen ,maar weet niet of dit is wat je zoekt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
210667 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 08:54:
Weet niet of het al aan de orde gekomen was. Maar er is dus een Flac-speler voor het afspelen van losless.

andLess. De gui verdiend niet echt een schoonheidsprijs. Maar de speler doet wat ie moet doen ;) Flacs afspelen..
Meridian player kan ook FLAC afspelen. UI is ook niet geweldig, maar wel wat beter dan gemiddeld.

Twee versies: Pioneer, frequent updates en Conservative, stabiele versie met minder updates.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strider
210667 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 08:54:

[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb mortplayer er meteen afgegooid _/-\o_

BlaBlaBla

Acties:
  • 0Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-05 11:42

murphylee

MurphyLee#2626

Hey peepz ben op zoek naar een goed werkende Tetris game :)
Heb op men stock hero altijd "bitblocks lite" gespeeld maar nu ik mijn hero heb geroot vind ik deze niet meer in de market terug :(. Heb ook op androlib gekeken maar daar vind je hem alleen terug in de russian market.
Zijn er hier dus andere mensen die ervaring hebben met een goede tetris game?

Ben ook opzoek naar "Tube downloader" of een andere goed progje om filmpjes te downen naar je device via youtube. Iemand ervaring met tubedroid?

Phone: Hero incl villainRom 5.4

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Niet online
TiNNiT schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:16:
[...]

Meridian player kan ook FLAC afspelen. UI is ook niet geweldig, maar wel wat beter dan gemiddeld.

Twee versies: Pioneer, frequent updates en Conservative, stabiele versie met minder updates.
Klopt, de Pioneer heb ik zelfs laten registreren.. ;) Maar, ik weet het is arbitraire, maar de kwaliteit van andLess komt op mij beter over.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
murphylee schreef op zondag 02 mei 2010 @ 14:23:
Hey peepz ben op zoek naar een goed werkende Tetris game :)
Heb op men stock hero altijd "bitblocks lite" gespeeld maar nu ik mijn hero heb geroot vind ik deze niet meer in de market terug :(. Heb ook op androlib gekeken maar daar vind je hem alleen terug in de russian market.
Zijn er hier dus andere mensen die ervaring hebben met een goede tetris game?

Ben ook opzoek naar "Tube downloader" of een andere goed progje om filmpjes te downen naar je device via youtube. Iemand ervaring met tubedroid?

Phone: Hero incl villainRom 5.4
Er zijn niet echt veel goede te vinden, maar Titres vind ik op zich wel lekker spelen (op een enigheidje na: als een blok ligt kan je hem niet op het laatste moment nog draaien).

Verder is er nog Colorix; een soort Tetris maar dan anders. Ziet er best mooi uit.

Varianten op Tetris zijn er ook genoeg. De meesten zuigen, maar LineUp (wat eigenlijk niet echt meer Tetris te noemen is) is erg goed. Als je Tetris leuk vindt, dan is dit waarschijnlijk ook wel een spelletje waar je verslaafd aan zal raken :)

* Stukfruit probeert al een week lang die #1 highscore van bijna 20.000 punten te verbreken, maar tot nu toe ben ik helaas nog niet verder gekomen dan 4000 :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 10:05
brommer schreef op zondag 02 mei 2010 @ 12:11:
Is er een app in de market die toelaat om te sms'en vanaf de pc? Met Nokia PC suite kon dat via de datakabel, met Android wil ik dit via wifi doen. Remotesms, EasySMS en DesktopSMS zitten allemaal niet in de market en Droid Messenger is niet helemaal wat ik zoek.
Zoek eens op Remote SMS. Werkt prima.
http://www.androlib.com/a....com-grrzzz-sms-qEtD.aspx

[Voor 7% gewijzigd door MikeOO op 02-05-2010 17:04]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Blijkbaar vindt hij die met zijn Android device dus niet in de Market hè... App doet het inderdaad prima, klopt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10-2021

numm!e

ttl =< 0 ms

Katsunami schreef op zondag 02 mei 2010 @ 02:32:

Dit spel gebruikt beestachtig veel stroom. Na nog geen minuten spelen had het al 26% van het stroomgebruik van de telefoon voor zijn rekening. Je telefoon (in mijn geval de Milestone) wordt ook aardig lauw/warm aan de achterkant; waarschijnlijk trekt dat spel de CPU naar 100% bij het in beweging houden van alle balletjes.
Ik had mijn twijfels want ik speel het spel regelmatig en soms best lang...
Zojuist 22 minuten lang Trap! gespeeld op mijn HTC Hero en de batterij en warmte veranderden niet anders als gelijkwaardige spelen.

Dan nog hoeft het niet te liggen aan de Milestone, ik vind het spel er niet echt profi uitzien dus mogelijk is er een brakke compiler/routines gebruikt.

\\reboot_the_planet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 06-06 21:08
GZFan schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 09:36:
[...]

Ik vind de officiële twitter app ook erg mooi gemaakt, maar wat ik mis is dat na een update de tijdlijn blijft staan op de laatste tweet die je gelezen hebt. Tot nu toe doet alleen hootsuite dit goed. die blijf ik dan ook maar gebruiken. En dus niet alleen omdat ik er 3 dollar voor heb betaald...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Overspark
  • Laatst online: 03-06 19:36
Ma_rK schreef op zondag 02 mei 2010 @ 00:37:
Je telefoon weet overigens wanneer hij wordt doorverbonden naar de voicemail Nee dat weet je niet. Het netwerk ziet geen verschil tussen opnemen met een voicemail of gewoon de telefoon beantwoorden.
Jawel, je krijgt een melding dat je wordt doorverbonden. De meeste telefoons laten dat gewoon niet zien (heb er wel een gehad die dat wel deed). Maar als ik bijvoorbeeld met xs4all VOIP naar een voicemail bel zie ik onwijs duidelijk een melding binnenkomen in m'n asterisk logs vlak voordat de voicemail opneemt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TiNNiT
Klopt, de Pioneer heb ik zelfs laten registreren.. ;) Maar, ik weet het is arbitraire, maar de kwaliteit van andLess komt op mij beter over.
Ik zal de laatste zijn die de kwaliteit van codec betwist, ieder oortje zijn gehoortje:-)

Gebruik Meridian voornamelijk in de auto. Meridian geeft voldoende kwaliteit als output en de rest regel ik met de equalizer instellingen van de autoradio zelf. En ik vind het handig dat ik door folders kan browsen ipv de gegenereerde album obv ID3 (ID3 tags blijft een probleem, elk progje lijkt het weer anders te doen).

Ik zal andless es proberen van de week.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TiNNiT
Vandaag SkyFire uitgeprobeerd. Het ziet er mooi uit en websites laden snel. Moet wel even alles uitvogelen, maar één pluspunt zijn in ieder geval de zoom-buttons.

Kon em in de market niet vinden, maar hier kun je em downloaden: SkyFire

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brommer
Brad Pitt schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:05:
[...]

Blijkbaar vindt hij die met zijn Android device dus niet in de Market hè... App doet het inderdaad prima, klopt ;)
Dan denk ik direct: waarom zit die app niet in de market?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-06 00:38
Zag me neef laats z'n i-phone stoer besturen via spraak. Hij kon zo automatisch via spraak muziek laten afspelen en me bellen. Staat er al zo'n prog op die Desire geinstalleerd of welke kan ik dowloaden via market om te gebruiken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 14:23
Een leuke, nieuwe app: MIVtones.
Je kan eindelijk video ringtones op je android krijgen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musicfreak
Hoe kan ik ervoor zorgen dat (G)Talk niet automatisch start als ik de telefoon aanzet? Via de applicatie zelf kan ik dit niet regelen.

Nog een vraagje: Hoe kan ik de taken uit de Google calender in de agenda op mijn Desire zichtbaar maken? De taken zijn niet als extra agenda toe te voegen.

[Voor 38% gewijzigd door musicfreak op 03-05-2010 08:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Open Google Talk, ga naar Settings (Menu > Settings) en dan staat toch bovenaan: Automatically sign in.

Zet dat uit.

En die taken kan je (nog) niet zien op je calender. Je kan wel een bookmark maken naar http://mail.google.com/tasks

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musicfreak
Snake schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:17:
Open Google Talk, ga naar Settings (Menu > Settings) en dan staat toch bovenaan: Automatically sign in.

Zet dat uit.
Hmmm... daar heb ik overheen gekeken, excuses en dank voor de tip!
En die taken kan je (nog) niet zien op je calender. Je kan wel een bookmark maken naar http://mail.google.com/tasks
Hé, dat is for the time being een goede optie. Ligt het eigenlijk aan Google dat die taken nog niet zichtbaar zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeOO
  • Laatst online: 10:05
brommer schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:38:
[...]

Dan denk ik direct: waarom zit die app niet in de market?
Hij zit wel gewoon in de market en kan hem ook gewoon vinden op de Desire. Probleem ligt dan toch ergens anders

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

musicfreak schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:13:
[...]

Ik vind de officiële twitter app ook erg mooi gemaakt, maar wat ik mis is dat na een update de tijdlijn blijft staan op de laatste tweet die je gelezen hebt. Tot nu toe doet alleen hootsuite dit goed. die blijf ik dan ook maar gebruiken. En dus niet alleen omdat ik er 3 dollar voor heb betaald...
Seesmic doet dit ook. Handige feature!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EiSpeed
  • Laatst online: 04-07-2021
Is de applicatie Beltegoed nou eigenlijk wel veilig aangezien je hier je gebruikersnaam en wachtwoord in moet voeren. Ik snap wel dat deze nodig zijn maar zou de ontwikkelaar hier geen misbruik van kunnen maken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hij heeft het sowieso nodig he :) anders kan hij niet inloggen on your behalf.

Hoe kan hij er misbruik van maken? Kan hij smsjes sturen onder jouw naam dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EiSpeed
  • Laatst online: 04-07-2021
Hij zou kunnen inloggen op je account en hier persoonlijke informatie vinden zoals je naam, emailadres rekeningnummer? Of deze informatie doorgeven aan derden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
xeeder schreef op zondag 02 mei 2010 @ 23:21:
Een leuke, nieuwe app: MIVtones.
Je kan eindelijk video ringtones op je android krijgen!
Dat kon al tijden met Zedge....meer dan 300k ringtonen en wallpapers... :+ Maar goed...er kunnen niet genoeg interessante apps bij komen natuurlijk..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

EiSpeed schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:56:
Hij zou kunnen inloggen op je account en hier persoonlijke informatie vinden zoals je naam, emailadres rekeningnummer? Of deze informatie doorgeven aan derden?
Dat moet je zelf uitmaken of je de devleoper vertrouwt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:57

Balachmar

The truth is out there

Voordeel van Beltegoed is dat het open source is:
http://wiki.github.com/kvdb/Beltegoed/
Ikzelf heb de source al eens doorgebladerd en er zitten geen vreemde dingen in. Als je helemaal zeker wilt zijn, kun je de broncode downloaden, alles eruit miepen wat je niet aan staat (bijvoorbeeld logs naar hem sturen (welke je ook in het menu uit kan zetten)) en compilen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brommer
MikeOO schreef op maandag 03 mei 2010 @ 08:54:
[...]

Hij zit wel gewoon in de market en kan hem ook gewoon vinden op de Desire. Probleem ligt dan toch ergens anders
Ik denk dat ik weet aan wat het ligt dan: ik heb een HTC Tattoo met een lagere resolutie. Waarschijnljk wordt het programma niet ondersteund in een lagere resolutie. Spijtig dat ik daar geen melding van zie; nu lijkt het gewoon dat het programma niet in de market staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

brommer schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:24:
[...]

Ik denk dat ik weet aan wat het ligt dan: ik heb een HTC Tattoo met een lagere resolutie. Waarschijnljk wordt het programma niet ondersteund in een lagere resolutie. Spijtig dat ik daar geen melding van zie; nu lijkt het gewoon dat het programma niet in de market staat.
is logisch imo. Zeker qua eenvoud voor de user. Je app ondersteund het niet, dus het wordt gewoon niet getoont. Simpel.

geen problemen na de installatie en dergelijke :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:25

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Stukfruit schreef op zondag 02 mei 2010 @ 15:50:
[...]

Er zijn niet echt veel goede te vinden, maar Titres vind ik op zich wel lekker spelen (op een enigheidje na: als een blok ligt kan je hem niet op het laatste moment nog draaien).

Verder is er nog Colorix; een soort Tetris maar dan anders. Ziet er best mooi uit.

Varianten op Tetris zijn er ook genoeg. De meesten zuigen, maar LineUp (wat eigenlijk niet echt meer Tetris te noemen is) is erg goed. Als je Tetris leuk vindt, dan is dit waarschijnlijk ook wel een spelletje waar je verslaafd aan zal raken :)

* Stukfruit probeert al een week lang die #1 highscore van bijna 20.000 punten te verbreken, maar tot nu toe ben ik helaas nog niet verder gekomen dan 4000 :P
Grappig dat er zoveel naar tetris gezocht wordt.
Zelf had ik voor me Android een IPhone en daar heb je ook helemaal geen normale tetris op..

En toen ik me android kreeg zag ik ook niks staan wat echt werkt en niet steeds vast loopt (nota bene uit de market). Dus ben ik vorige week begonnen met een eigen Tetris clone die nu gewoon werkt zoals de tetris op de gameboy (met in the make een bluetooth link optie zodat je tegen elkaar kan spelen).
De beta werkt al met online highscore board zodat iedereen die het speelt in 1 highscore werkt.

Ik zoek er dus binnenkort (deze week denk ik) een paar beta testers :) Dus als er wat GoTTers geintereseerd zijn zal ik hier een linkje zetten komende week naar een test-versie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dujardinn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-02-2021
Ik zit met een paar vragen over Juicedefender en UltimateJuice.
Na wat reviews op de diverse Tweaker subforums (HTC desire, legend, android etc) heb ik na wikken en wegen besloten Juicedefender te installeren op mij HTC Desire. Op zich, zover ik nu pas heb kunnen merken werkt het perfect.
Echter ik merk wel dat als ik mijn telefoon ontgrendel het nagenoeg steeds 13 seconde duurt voor mijn 3g weer begint te werken (soms zelfs een stuk langer.. 30 sec of 1 min). Heeft iedereen hier last van? ik las namelijk in een eerder topic dat mensen het na 3sec al werkend hadden (doe ik dus iets fout?).
Juicedefender is op zich vrij basic en beperkt, maar wel effectief (volgens de verhalen).. Hoe groot is de meerwaarde van UltimateJuice? Ga ik echt verschillen merken/vooruitgang?
Zijn hier die 13 sec, 30 sec etc ook minder?

[Voor 7% gewijzigd door Dujardinn op 03-05-2010 12:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ja, heb ik ook last van. Vreemd genoeg was het vooral toen ik laatst naast de A'dam ArenA stond dat het erg lang duurde (bijna een minuut wachten). Thuis lijkt het minder lang te duren.

Effectief is het zeker, het zorgt ervoor dat je telefoon in standby niet zoveel verbruikt, waardoor je veel langer met je accu doet als je er niet de hele dag non-stop mee zit te spelen.

Meerwaarde van UltimateJuice kan je vinden in de omschrijving van de aanvulling @ de market.

Sommige mensen hier zullen dit wel een interessant artikel vinden:
http://android-developers...itasking-android-way.html

Balachmar schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:54:
Voordeel van Beltegoed is dat het open source is:
http://wiki.github.com/kvdb/Beltegoed/
Ikzelf heb de source al eens doorgebladerd en er zitten geen vreemde dingen in. Als je helemaal zeker wilt zijn, kun je de broncode downloaden, alles eruit miepen wat je niet aan staat (bijvoorbeeld logs naar hem sturen (welke je ook in het menu uit kan zetten)) en compilen.
Die andere (ben even de naam kwijt, het was iets met 'NG' afaik) is ook open source :)

CT schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:27:
Grappig dat er zoveel naar tetris gezocht wordt.
Het is en blijft verslavend, dus tja :P
Ik zoek er dus binnenkort (deze week denk ik) een paar beta testers :) Dus als er wat GoTTers geintereseerd zijn zal ik hier een linkje zetten komende week naar een test-versie.
Linkjes naar nieuwe tetrisvarianten zijn altijd goed :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 18:20
Wie kan mij helpen?

Ik heb de Nexus One nu een week in mijn bezit, maar kom er gewoon niet uit hoe dat gehele sync proces werkt met Google Contacts, Twitter en Facebook.

Wat ik inmiddels al gedaan heb:

Ik heb de contactpersonen uit mijn SIM laten syncen met Google contacts. Dit werkt dan ook. Eergisteren heb ik de nieuwe twitter officiële client geïnstalleerd. Deze maakt het mogelijk om je twitter contacts te laten verschijnen in je android phonebook. Nu heb ik natuurlijk dubbele contacts dus die wil ik graag mergen d.m.v. Google contacts. Maar hoe sync ik deze personen zodat ze in mijn Google contacts komen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yohsoog
Len schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 00:47:
[...]

waar heb jij die contacten gelinkt aan je facebook account?
Via Phone>contact (rechterkant staat zo een knopje)> bovenaan op de naam klikken (rechtsboven geeft hij aan of hij gelinkt is en/of geeft hij suggesties naar facebook,twitter,...)
En je kan toch via de google calender gewoon de feestdagen van je contacten laten zien?
Inderdaad, maar zoals gezegd staan de feestdagen van mijn contacten op facebook en niet in gmail. In gmail/google staat er bij mijn contacten enkel een telefoonnummer, al de rest staat bij 'opmerkingen' (www.google.com/contacts en dan een contact bewerken) in de vorm van een link naar het facebook profiel. Op de telefoon wordt alles natuurlijk wel netjes weergegeven met per persoon alle gegevens, maar ik zou dit in mijn google contacts dus ook willen overnemen en dus niet voor tel. nr naar google, voor verjaardag naar facebook, voor ... naar... etc
even gegoogled:

[...]

[...]
Deze zal ik toch even proberen, maar ik vrees er een beetje voor.
Je telefoon synct toch standaard je contacten met de contacten in gmail??

Kijk anders bij de instellingen, gegevenssynchronisatie en daar de contacten aanvinken.

[...]

Dat alles centraal is.. dat is juist het hele idee van google. :o
Sync staat aan, maar zoals eerder gezegd: gegevens op telefoon LIJKEN centraal, maar zijn verdeeld over facebook, google contacts etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 21:48
Is er ook een app waar je op je youtube account mee kan?

Ik wil bijvoorbeeld mijn abbo's kunnen zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yohsoog
MrLeeeet schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:08:
Wie kan mij helpen?

Ik heb de Nexus One nu een week in mijn bezit, maar kom er gewoon niet uit hoe dat gehele sync proces werkt met Google Contacts, Twitter en Facebook.

Wat ik inmiddels al gedaan heb:

Ik heb de contactpersonen uit mijn SIM laten syncen met Google contacts. Dit werkt dan ook. Eergisteren heb ik de nieuwe twitter officiële client geïnstalleerd. Deze maakt het mogelijk om je twitter contacts te laten verschijnen in je android phonebook. Nu heb ik natuurlijk dubbele contacts dus die wil ik graag mergen d.m.v. Google contacts. Maar hoe sync ik deze personen zodat ze in mijn Google contacts komen?
Dat is dus ook mijn probleem.

Wat ik dus wel kan zeggen is hoe je de dubbels uit je contacts kwijt raakt:
op je homescreen, kies Phone
> bij een contact, klik je rechts op het knopje dat er bij staat (lijkt op een fiche)
> dan staat er rechtsboven een symbool van een open/gesloten ketting (het link-symbool) (indien de naam van het contact overeenkomt met die van een van je facbook/twitter contacts zal daar ook een groen bolletje met een 1 bij staan omdat hij een voorstel voor een link heeft)
> klik daarop en kies de link die jij wilt, je kan ook gaan zoeken in facebook/twitter/googlecontacts indien er geen voorstellen zijn (als de naam niet overeenkomt bijvoorbeeld)
Als je klaar bent duw je op je menu-knop en kies je 'All', daar kan je de volgende weer selecteren enzovoorts.

Je kan ook enkele googlecontacts aan mekaar linken. Ik had namelijk op mijn sim nog aparte invoeren staan voor thuisnummers, dus bijvoorbeeld vriendx-gsm en vriendx-thuis. Na het syncen met google kwamen deze dus als aparte contacts voor. Daarna de thuis gelinkt aan de originele en alles was netjes opgeschoond (op de telefoon, in google contacts blijven het 2 aparte...)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 18:20
Ik hoop dat we ergens overheen kijken, misschien ergens een app ofzo? Google's kennende zullen ze hier toch wel rekening mee houden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
giganielsie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:15:
Is er ook een app waar je op je youtube account mee kan?

Ik wil bijvoorbeeld mijn abbo's kunnen zien.
EH..wat dacht je van de standaard Youtube app?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 09:55

BaRF

bijna kerst

TheVMaster schreef op maandag 03 mei 2010 @ 10:31:
[...]

Dat kon al tijden met Zedge....meer dan 300k ringtonen en wallpapers... :+ Maar goed...er kunnen niet genoeg interessante apps bij komen natuurlijk..
Video ringtones? :P Nee toch?

Gloednieuwe SSX-303 te koop

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee