Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:02
Hoe dan? Ik heb dat al geprobeerd en de Jet vind wel de iPad maar andersom niet. De iPad is gejailbreaked trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14
Ferret schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:11:
Hoe dan? Ik heb dat al geprobeerd en de Jet vind wel de iPad maar andersom niet. De iPad is gejailbreaked trouwens.
Ok. dat kan dus niet. De jet kan zijn verbinding wel delen via bluetooth, maar de ipad staat thetering via bluetooth niet toe. (bron: http://www.ehmac.ca/ipad-...ead-tethering-ipad-2.html ) Met android werkt dit wel, maar met de ipad kennelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

Ik heb het unlock knopje afgevlakt. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om een scherp mesje te gebruiken .
Heb nu een telefoon die niet steeds aangaat :) mmmpf, ik bedoel dus i.d.d.niet meer ongewenst unlockt B)
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MLZHOVST.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 29-07-2010 19:01 . Reden: foto geresized ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Dan mag ik hopen dat je bedoeld dat ie niet steeds unlocked ipv totaal niet meer aan gaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 08:02
Omdat ik toch op een of andere manier m'n iPad op het 3G netwerk wil krijgen heb ik een iPhone nodig en komende zaterdag kan ik een iPhone kopen (hangt een beetje van de prijs af).

Als dat doorgaat dan ga ik m'n Jet proberen te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 10-07 18:25
Mijn zusje heeft ook de Samsung Jet S8000, nu heeft vorige week de hond de telefoon gepakt en kapot gebeten.

Het is exact hetzelfde probleem als wat user ChunFL heeft: ChunFL in "Samsung Jét (S8000) - deel 2"

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/02/1272788575-490.jpg

Nu wil ik de onderdelen gaan vervangen:

Glasplaat: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32149
Digitizer: http://cgi.ebay.nl/genuin...es_RL&hash=item2309093ed6

Of ben ik met dit onderdeel in 1x klaar?: http://cgi.ebay.nl/Genuin...as_JN&hash=item3cac438176

Zijn deze onderdelen voldoende voor het vervangen? Het LCD scherm is nog helemaal intakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Binnetie schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:37:
Mijn zusje heeft ook de Samsung Jet S8000, nu heeft vorige week de hond de telefoon gepakt en kapot gebeten.

Het is exact hetzelfde probleem als wat user ChunFL heeft: ChunFL in "Samsung Jét (S8000) - deel 2"

[afbeelding]

Nu wil ik de onderdelen gaan vervangen:

Glasplaat: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32149
Digitizer: http://cgi.ebay.nl/genuin...es_RL&hash=item2309093ed6

Of ben ik met dit onderdeel in 1x klaar?: http://cgi.ebay.nl/Genuin...as_JN&hash=item3cac438176

Zijn deze onderdelen voldoende voor het vervangen? Het LCD scherm is nog helemaal intakt.
Bij de dealextreme pagina staat:
Samsung S8000 Replacement Touch Screen/Digitizer Module

- 100% Genuine touch screen module
- Perfect to replace the cracked, scratched or damaged touch screen
- It's not to replace the LCD, it replaces the glass touch screen portion on top of LCD
volgens mij is het dus zowel een glasplaat als een digitizer en zou het de vervanging van je hele scherm moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
musicer schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 16:23:
volgens mij is het dus zowel een glasplaat als een digitizer en zou het de vervanging van je hele scherm moeten zijn..
Klopt. Die digitizer is gewoon het glasplaat en touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-07 14:14
Aangezien ik op mijn laptop Windows 7 x64 heb draaien, en ik de PC studio niet geupdated krijg (hij geeft wel aan dat er een update beschikbaar is voor PC studio, gaat downloaden en dan bij het uitpakken van de bestanden komt er een foutmelding. Dus ik heb een virtuele machine gemaakt met Windows XP Prof. hierin kan de PC studio gewoon een update uitvoeren, en vervolgens bied PC studio aan om mijn telefoon te updaten naar een nieuwe firmware versie. Er staat: "mobiele telefoon upgrade" - "S8000"
"Huidige versie": S8000XXIF5
"Upgrade versie": S800MCEIK1
Moet ik dit doen? Zitten er nog risico's aan om mijn telefoon te updaten via een virtuele machine? Het moet namelijk toch Windows XP -> Windows 7 -> S8000. Of komt Windows 7 er helemaal niet tussen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=klDZurcOkkY]

Even een update over het jetdroid project om android op de jet te zetten.

Na het articel van 4 juni op tweakers: nieuws: Ontwikkelaars willen Android op Samsung Jét krijgen is er alweer een heleboe gebeurt. zo zijn nu de touchscreendrivers helemaal geschreven. is er een nieuwe layout voor alle knoppen en zijn er een aantal dingen veranderd om het sneller te laten werken. op dit moment wordt er hard gewerkt aan de drivers voor GSM en UMTS.

Voor meer informatie of om mee te helpen aan het jetdroid project:
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=158.0
http://code.google.com/p/jetdroid/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368607

Niet kopen!
Het touchscreen reacheert erg slecht, soms helemaal niet. dan doen alleen de knopjes het, en ook wel eens andersom, geen knopjes alleen touchscreen.
Het geluid doet het niet als je daarvoor een koptelefoon hebt gebruikt.
De bluetooth gaat na een paar maanden kapot..
Dus ik zou em niet kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 04:51
Ik had onlangs flinke problemen met mijn Jet. De accu ging van 4 streepjes in een uur of twee al naar 1 streepje en was binnen een dag leeg. Andere accu geprobeerd, idem.

Daarbij had ik totaal geen fatsoenlijke ontvangst meer, waardoor de telefoon onbruikbaar leek. Echter na een software reset is alles weer koek en ei, beetje vreemd. Voor zover ik zag, waren er geen rare processen op de achtergrond (zouden na een herstart toch wel weg moeten zijn) en dacht ik al dat de telefoon defect was.

Ik zat ook al te denkeen aan een firmware update, maar ook met de laatste versie, krijg ik dan te horen dat mijn telefoon niet onderstend wordt, erg vreemd..... Dat de tooling sowieso niet met W7 64b werkt is al flink onhandig. Ik ben namelijk bang dat ik bovenstaand scenario weer ga meemaken.

Nu had ik nog een tweetal vragen;
  1. Bij het typen van een (qwerty) SMS, wil ik graag niet wachten op bijv. een tweede "e" of "a", kan je dat ergens uitzetten?
  2. Ik heb last een een gelegenheidsolievlek, als ik de telefoon een tijdje niet gebruik is hij weg, maar gezien hij het nu weer doet, zie ik een olievlek in mn scherm (vooral als het scherm uit staat). Is dit met geen mogelijkheid weg te krijgen?
Ik ben altijd zuinig met mobile telefoons, maar over deze telefoon ben qua kwaliteit wat teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Carel schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:34:
Ik had onlangs flinke problemen met mijn Jet. De accu ging van 4 streepjes in een uur of twee al naar 1 streepje en was binnen een dag leeg. Andere accu geprobeerd, idem.

Daarbij had ik totaal geen fatsoenlijke ontvangst meer, waardoor de telefoon onbruikbaar leek. Echter na een software reset is alles weer koek en ei, beetje vreemd. Voor zover ik zag, waren er geen rare processen op de achtergrond (zouden na een herstart toch wel weg moeten zijn) en dacht ik al dat de telefoon defect was.

Ik zat ook al te denkeen aan een firmware update, maar ook met de laatste versie, krijg ik dan te horen dat mijn telefoon niet onderstend wordt, erg vreemd..... Dat de tooling sowieso niet met W7 64b werkt is al flink onhandig. Ik ben namelijk bang dat ik bovenstaand scenario weer ga meemaken.

1. Bij het typen van een (qwerty) SMS, wil ik graag niet wachten op bijv. een tweede "e" of "a", kan je dat ergens uitzetten?
  2. Ik heb last een een gelegenheidsolievlek, als ik de telefoon een tijdje niet gebruik is hij weg, maar gezien hij het nu weer doet, zie ik een olievlek in mn scherm (vooral als het scherm uit staat). Is dit met geen mogelijkheid weg te krijgen?
Ik ben altijd zuinig met mobile telefoons, maar over deze telefoon ben qua kwaliteit wat teleurgesteld.
Je eerste vraag weet ik wel, je tweede vraag niet. De eerste kun je volgens mij verhelpen door het toetsenbord naar EN te zetten ipv NL. Ik zou niet weten hoe de olievlek te verwijderen is... Over PC Studio vindt ik ook een raar, maar mocht je je telefoon willen updaten kun je eventueel een virtuele machine maken met Windows XP? Weet alleen niet of dan alles goed gaat, enkele post's hierboven heb ik daar nog over geschreven maar uiteindelijk niet gedaan omdat de telefoon het nu al goed deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161608

Even over de PC studio, ik heb ook een win 7 64 bit install en ik gebruik nu New PC Studio versie 1.5.1.10064_2 die doet het gelukkig wel bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 04:51
Martijn-HK schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:52:
[...]

Je eerste vraag weet ik wel, je tweede vraag niet. De eerste kun je volgens mij verhelpen door het toetsenbord naar EN te zetten ipv NL. Ik zou niet weten hoe de olievlek te verwijderen is... Over PC Studio vindt ik ook een raar, maar mocht je je telefoon willen updaten kun je eventueel een virtuele machine maken met Windows XP? Weet alleen niet of dan alles goed gaat, enkele post's hierboven heb ik daar nog over geschreven maar uiteindelijk niet gedaan omdat de telefoon het nu al goed deed.
Dank, het naar EN zetten werk inderdaad, alleen jammer dat dat niet wordt onthouden. Of moet ik dan de taal naar EN zetten?
Ik heb uiteindelijk de 1.4.X install op XP gedaan, maar de S-8000 wordt niet ondersteund (aldus de software). De 1.5 zag ik nergens terug, maar ik zal deze wel eens proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Carel op 16-08-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
Op deze website kun je de nieuwste versie van NPS downloaden http://www.samsungmobile....uals/softwareNpsUpdate.do namelijk 3.1, je moet wel even Jet S8000 selecteren (bij kies een model) Grote stap vooruit moet ik zeggen. Over de taal: Ga naar menu -> instellingen -> taal -> taal invoeren -> hier kun je kiezen uit een aantal Europese talen, kies English.

[ Voor 8% gewijzigd door Martijn-HK op 16-08-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Carel schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:34:

Accu helemaal opladen, sofware reset doen en weer in de oplader hangen.
Laat vaker je accu leeglopen ipv hem in de oplader te doen, dat ie echt begint te miepen en daarna je telefoon zelf uitzet. Dan pas weer opladen.
Af en toe moet je deze accu gewoon helemaal leeg laten lopen.
Ik zat ook al te denk een aan een firmware update, maar ook met de laatste versie, krijg ik dan te horen dat mijn telefoon niet onderstend wordt, erg vreemd..... Dat de tooling sowieso niet met W7 64b werkt is al flink onhandig. Ik ben namelijk bang dat ik bovenstaand scenario weer ga meemaken.
Met behulp van TK Explorer en en Multiloader doen, ik mag je niet direct linken i.v.b. met forum regels maar dit is de nieuwste versie S800MXEJA1.
Met google en de de darkforestgroup.com moet je dat wel kunnen vinden.

• Bij het typen van een (qwerty) SMS, wil ik graag niet wachten op bijv. een tweede "e" of "a", kan je dat ergens uitzetten?
ENG selecteren zoals Carel al zei...
• Ik heb last een een gelegenheidsolievlek, als ik de telefoon een tijdje niet gebruik is hij weg, maar gezien hij het nu weer doet, zie ik een olievlek in mn scherm (vooral als het scherm uit staat). Is dit met geen mogelijkheid weg te krijgen?
Zit het aan de buiten of binnenkant?
Bij mij komen de 'olieachtige' vlekken door gebruik vette/vingers oren e.d.
Ik maak mijn screen elke c.q. 1x per week schoon met LCD reiniger en LCD reinigings doekjes, nergens last van _/-\o_
Ik ben ook zeer zuinig op mijn "smartphone" maar teleurgesteld nee. zeker niet voor 1/3 van de prijs van een Iphone en kan nagenoeg hetzelfde :)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258288

Ik heb een probleem mbt de Jet..

Ik krijg em niet aan de praat onder Windows 7...
De USB kabel is wel gewoon goed want de telefoon laadt gewoon op zodra ik de USB kabel aansluit..
Alleen ik krijg geen mogelijkheid om te kiezen hoe de telefoon moet verbinden met de PC ( PC Studio, Massa opslag e.d. )...
Telefoon reset, firewall uit e.d. verhelpt dit probleem ook niet...

Iemand misschien enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-07 07:13
Anoniem: 258288 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:42:
Ik heb een probleem mbt de Jet..

Ik krijg em niet aan de praat onder Windows 7...
De USB kabel is wel gewoon goed want de telefoon laadt gewoon op zodra ik de USB kabel aansluit..
Alleen ik krijg geen mogelijkheid om te kiezen hoe de telefoon moet verbinden met de PC ( PC Studio, Massa opslag e.d. )...
Telefoon reset, firewall uit e.d. verhelpt dit probleem ook niet...

Iemand misschien enig idee?
Instellingen => Telefoon => PC-Verbindingen => Vragen bij verbinden
?

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 23:19
Hoe bevalt hier eigenlijk de samsung jet zonder getweakte software?
Of heeft iedereen hier vanalles aan zijn telefoon verandert?

Nog een vraagje, hoe bevalt het sms'en met de telefoon? IS het een aanrader of mooi in de winkel laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Flexicon schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:08:
Hoe bevalt hier eigenlijk de samsung jet zonder getweakte software?
Of heeft iedereen hier vanalles aan zijn telefoehalveon verandert?

Nog een vraagje, hoe bevalt het sms'en met de telefoon? IS het een aanrader of mooi in de winkel laten liggen?
Behalve een paar kleine codes is er aan de jet eigenlijk niet zo veel te tweaken ( behalve straks JetDroid dan). Ik heb daarmee wel een paar kleine wijzigingen aangebraqcht, maar het gebruik verandert er eigenlijk niet mee.

k vindt dat de software wel beter kan, maar ik vindt het wel beter werken dan de native software van andere fabrikanten.

Het sms'en bevalt me eigenlijk ook erg goed, mits je de invoertaal (niet de taal van de telefoon dus) instelt op Engels als je qwerty wilt gebruiken, omdat er over de Nederlandse versie niet echt is nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372246

Hallo,

Ik heb een samsung jet, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Hoe kan ik nu achter mijn wachtwoord komen?

Groetjes merel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Anoniem: 372246 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:28:
Hallo,

Ik heb een samsung jet, maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Hoe kan ik nu achter mijn wachtwoord komen?

Groetjes merel
PUK-code van je provider opzoeken en die invoeren.. zo wordt je wachtword weer gereset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tearitup
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb sinds een tijdje een vrij beroerde, hele wisselende ontvangst. Iemand dit probleem ook?
Het lijkt wel alsof bij het vervangen van m'n scherm (door het samsung service point) de schroeven iets te stevig zijn aangedraaid / of door het koordje van m'n stylus iets kracht gezet is (wat ik me moeilijk kan voorstellen, en bij normaal gebruik zou het binnenwerk van de telefoon wel wat moeten kunnen hebben lijkt me) en er bij de bovenste twee schroefjes aan de rechterkant van achteren kleine barstjes zitten. Zou dit hiermee te maken kunnen hebben? Zit een beetje te twijfelen of ik zo naar het service point ga, gezien ik de firmware pas heb geupgrade. Kan dat een probleem opleveren?

Anoniem: 148223

Ik heb wel eens bij een servicepoint gehad dat ze heel m'n telefoon hadden gemold! Schroefjes er geforceerd ingedraaid waardoor plastic schroefoogjes vd behuizing waren gescheurd overal kieren en gapende openingen.
Blijkbaar kreeg men de telefoon niet zo makkelijk meer in elkaar. M'n display zat ookonder het stof aan de binnenkant.
Ik had er (macro) foto's van gemaakt (schroefoogjes gebarsten etc) en bij mijn email bijgevoegd. Na een telefoontje met hun, m'n toestel opgestuurd. Het zou allemaal wel meevallen volgens die man maar na 5 dagen werd ik gebeld. Het toestel was niet meer goed te repareren en ik mocht een nieuw toestel kiezen. Mijn toestel was niet meer leverbaar (de jet is dat trouwens waarschijnlijk ook niet meer) en toen mocht ik een toestel uitkiezen wat er het dichst bij kwam, de opvolger. In jouw geval is dat de samsung wave!
Omdat de schade bij jouw ook door de reparatie komt zou ik zo snel mogelijk handelen. Kijk eerst maar eens hoe ze reageren ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 148223 op 27-08-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:47
Mijn vriendin heeft een Jet, althans een kapotte :(
Hij gaat niet meer aan. Hij wil wel de batterij opladen als je een kabel aansluit, maar meer doet ie niet.
Weet iemand of er een manier is om toch nog een keer op te starten?
En weet iemand waar hij foto;s opslaat?
Nadat ze hem kreeg is haar oude N95 kaartje erin gegaan, en alles werkte, maar naar nu blijkt slaat hij foto's niet op de microsd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
jopie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:43:
Mijn vriendin heeft een Jet, althans een kapotte :(
Hij gaat niet meer aan. Hij wil wel de batterij opladen als je een kabel aansluit, maar meer doet ie niet.
Weet iemand of er een manier is om toch nog een keer op te starten?
En weet iemand waar hij foto;s opslaat?
Nadat ze hem kreeg is haar oude N95 kaartje erin gegaan, en alles werkte, maar naar nu blijkt slaat hij foto's niet op de microsd op.
As je garantie hebt kun je denk ik het beste de telefoon laten repareren bij de winkel waar je je telefoon hebt gekocht, want het probleem is zo ook niet 1 2 3 te zien als de telefoon niet aan kan. Het kan zelfs nog aan je batterij liggen. Regel dan wel op ëén of andere mannier dat ze niet je firmware flashen of eerst een back up maken, want anders ben je wel je data kwijt.

De telefoon slaat standaard de foto's op op het interne geheugen van de telefoon, maar in het menu is ook in te stellen dat de foto's opgeslagen worden op de sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
tearitup schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:09:
Ik heb sinds een tijdje een vrij beroerde, hele wisselende ontvangst. Iemand dit probleem ook?
Het lijkt wel alsof bij het vervangen van m'n scherm (door het samsung service point) de schroeven iets te stevig zijn aangedraaid / of door het koordje van m'n stylus iets kracht gezet is (wat ik me moeilijk kan voorstellen, en bij normaal gebruik zou het binnenwerk van de telefoon wel wat moeten kunnen hebben lijkt me) en er bij de bovenste twee schroefjes aan de rechterkant van achteren kleine barstjes zitten. Zou dit hiermee te maken kunnen hebben? Zit een beetje te twijfelen of ik zo naar het service point ga, gezien ik de firmware pas heb geupgrade. Kan dat een probleem opleveren?
Neuh, alle Firmware word gewoon geacepteerd. Ze zullen hoogstens zeggen goh heeft u al de nieuwe firmware? Die hebben wij nog niet. :+
Althans mijn ervaring bij mijn service point, toen ik vorige maand mijn hang op/off toets liet vervangen. Ik werd zelfs nog ff naar achter geroepen ook. Ik moest even laten zien waar en hoe ik aan de nieuwste firmware kwam.
:P
Maar als het naderhand toch 'blijkt' dat je telefoon niet werkt door een 'firmware' update weet ik niet hoe ze zullen reageren. Ik neem aan dat na het flashen de telefoon het nog enkele dagen/weken het nog heeft gedaan?

@musicer
Dit weet jij vast wel, vorige maand heb ik de nieuwste firmware erop gezet maar nu bewaard de Jèt al mijn gemaakte foto's weer op de Telefoongeheugen ipv. het geheugenkaartje. Waar kon je dat ook al weer veranderen dar de Jèt de foto's opslaat op de geheugenkaart? Want ik zoek me al 2 dagen het apelazerus sinds mijn tel.geheugen vol zit en heb het nog niet gevonden...

[ Voor 6% gewijzigd door BAS80 op 30-08-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
BAS80 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:54:
[...]

Neuh, alle Firmware word gewoon geacepteerd. Ze zullen hoogstens zeggen goh heeft u al de nieuwe firmware? Die hebben wij nog niet. :+
Althans mijn ervaring bij mijn service point, toen ik vorige maand mijn hang op/off toets liet vervangen. Ik werd zelfs nog ff naar achter geroepen ook. Ik moest even laten zien waar en hoe ik aan de nieuwste firmware kwam.
:P
Maar als het naderhand toch 'blijkt' dat je telefoon niet werkt door een 'firmware' update weet ik niet hoe ze zullen reageren. Ik neem aan dat na het flashen de telefoon het nog enkele dagen/weken het nog heeft gedaan?

@musicer
Dit weet jij vast wel, vorige maand heb ik de nieuwste firmware erop gezet maar nu bewaard de Jèt al mijn gemaakte foto's weer op de Telefoongeheugen ipv. het geheugenkaartje. Waar kon je dat ook al weer veranderen dar de Jèt de foto's opslaat op de geheugenkaart? Want ik zoek me al 2 dagen het apelazerus sinds mijn tel.geheugen vol zit en heb het nog niet gevonden...
menu -> camera -> instellingen (2e tabblad) -> opslag..

Succes:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Het kan soms zo simpel zijn hè? :P
:F

[ Voor 6% gewijzigd door BAS80 op 30-08-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07 18:51
Ik heb een kort vraagje

Ik wil een Jét koppelen aan een Archos 5IT. Beide ondersteunen ze tethering, maar hij doet ut niet. Aangezien de pc het alleen via die Samsung software doet, moet er dan iets speciaals gebeuren of werkt het gewoon niet?

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jansen_dubai
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-11-2021
jup dat is hem . zorg dat je touch screen wel mee gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148095

ik ben al jaren fan van Samsung.
Maar heb nu net een Nokia 5230 gekocht omdat me Samsung kuren had.
- scherm reageerde heel traag
- batterij supersnel leeg
- telefoon liep vaak vast
- geen geheugen beschikbaar fout
- mensen horen mij niet
- camera loopt vast
Heb verschillende malen contact gehad met Samsung maar ik krijg gewoon geen antwoorden.
Het laatste probleem wat de emmer deed overlopen was dat als ik gebeld werd
er altijd onbekend stond i.p.v. de naam.
Terwijl ik zeker weet dat ik met me andere telefoon absoluut niet met geheim bel.
Wanneer ik dat op "terug bellen" drukte belde hij wel naar me andere mobiel, terwijl als het echt een geheim nummer is hij zegt dat er geen nummer beschikbaar is.
Na eerst KPN te hebben gebeld kreeg ik de mededeling dat ik contact moest opnemen met Samsung.
Na 4 weken te hebben gewacht weer bericht gestuurd/gebeld werd mij verzekerd dat ik terug zou worden gebeld binnen 7dagen.Dit was 3weken geleden.nou ben ik het zat. dus heb maar een Nokia 5230 aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-12-2024
Is het normaal dat als ik de gps inschakel op de Jet, deze opnieuw opstart?
Ook gps uitschakelen lijdt tot een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 14:40

Gwannoes

Solderen moet je leren

HAMMAR schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:08:
Is het normaal dat als ik de gps inschakel op de Jet, deze opnieuw opstart?
Ook gps uitschakelen lijdt tot een reboot.
Nope, is niet normaal.
Als je "Navigatie" instelt, klopt dit wel, maar dat staat dan ook aangegeven in dat menu-item.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Gwannoes schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:49:
[...]

Nope, is niet normaal.
Als je "Navigatie" instelt, klopt dit wel, maar dat staat dan ook aangegeven in dat menu-item.
nee, klopt. Dit hoort inderdaad niet
Klinkt als een softwarefout. Ik zal als ik jouw was een reset of een softwareupdate overwegen

[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 06-09-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Grzzl schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:21:
Ik heb een kort vraagje

Ik wil een Jét koppelen aan een Archos 5IT. Beide ondersteunen ze tethering, maar hij doet ut niet. Aangezien de pc het alleen via die Samsung software doet, moet er dan iets speciaals gebeuren of werkt het gewoon niet?
Niemand? Pretty pleaze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119548

De schermvergrendeling van mijn Jét gaat uit zodra hij contact maakt met de Parrot (bluetooth). Iemand enig idee hoe dat te voorkomen is?

Die schermvergrendeling vind ik toch echt het zwakste punt aan de Jét....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Waterdicht?

Ik heb gisteren de Jét in de plee laten lazeren. Hij lag geheel onder water (met een flinke dosis chloor) Met een bliksemsnelle reactie er weer uit gehaald. Hij blijkt het nog te doen, behalve het knopje naast de cameraknop. Dit blijkt een in cellofaan gewikkeld gevalletje te zijn. Het cellofaan verwijderen blijkt het knopje effectief te vernielen. Ik kan dus niet meer flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-06 00:23
Ik heb sinds kort de Samsung Jet. Nu zou ik graag flash filmpjes willen bekijken, maar weet niet precies hoe dit moet. Heb ik misschien een andere browser nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Grazder schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:44:
Ik heb sinds kort de Samsung Jet. Nu zou ik graag flash filmpjes willen bekijken, maar weet niet precies hoe dit moet. Heb ik misschien een andere browser nodig?
Er zit helaas geen flash op de samsung jét. Dit zit alleen op telefoons met android 2.2 en dejet heeft geen android en helemaal geen 2.2

Er zit wel flash lite op, maar dat is zo beperkt dat zelfs een speciale aangepaste "flash youtube" niet zo geweldig werkt.

Kortom: het kan niet

• Grzzl
Grzzl schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:21:
Ik heb een kort vraagje

Aangezien ik een hekel heb dat wanneer ik naar iets zoek, alleen de zelfde vraag op fora tegenkom zonder antwoord, hier het antwoord:

0) Bluetooth op beide aanzetten Dûh
1) Jét contact laten maken met de Archos (niet andersom)
2) De Archos goedkeuren op de Jét
3) Telefoon selecteren en tethering aanzetten op de Archos.

Hij doet het
*gaat eens spelen met de Wildfire*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Laatst online: 10-07 21:06
ik vroeg me af, omdat ik binnenkort een ipod touch krijg, of ik dan kan tetheren met die ipod, dus dat die ook overal internet heeft via de 3G verbinding van mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36

M2M

medicijnman

Iemand anders ook problemen met de mobiele versie van uitzending gemist? (m.uitzendinggemist.nl)?

Hij geeft momenteel aan dat mijn toestel niet geschikt is, terwijl ik afgelopen vrijdag nog het journaal ermee gekeken heb.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
heb even gekeken, en ik heb zelf geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
M2M schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:18:
Iemand anders ook problemen met de mobiele versie van uitzending gemist? (m.uitzendinggemist.nl)?

Hij geeft momenteel aan dat mijn toestel niet geschikt is, terwijl ik afgelopen vrijdag nog het journaal ermee gekeken heb.
werkt bij mij ook gewoon.. kijk anders even of je wel via youtube video's kan bekijken. Als dat niet zo is is er iets mis met je VOD instellingen.
pimjai schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:08:
ik vroeg me af, omdat ik binnenkort een ipod touch krijg, of ik dan kan tetheren met die ipod, dus dat die ook overal internet heeft via de 3G verbinding van mijn telefoon?
Dat kan met de jét wel, maar volgens mij kan het met de ipod touch alleen bij een jailbroken ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
ik weet dat hij het met windows kan, maar kan hij het ook met bijvoorbeeld andere telefoons?? en als ik die ipod dan jailbreak, hoe zou ik dan moeten tetheren? via bluetooth ofzo?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Grzzl schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:13:
[...]

Aangezien ik een hekel heb dat wanneer ik naar iets zoek, alleen de zelfde vraag op fora tegenkom zonder antwoord, hier het antwoord:

0) Bluetooth op beide aanzetten Dûh
1) Jét contact laten maken met de Archos (niet andersom)
2) De Archos goedkeuren op de Jét
3) Telefoon selecteren en tethering aanzetten op de Archos.

Hij doet het
*gaat eens spelen met de Wildfire*
Had je wel de zoekfunctie binnen dit topic gebruikt dan? Met Archos 5 als zoekfunctie was je er al gekomen :+

• Grzzl
Chris.nl schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:57:
[...]

Had je wel de zoekfunctie binnen dit topic gebruikt dan? Met Archos 5 als zoekfunctie was je er al gekomen :+
Hmm, dat is het leuke van zoeken vrees ik. Ik had alle forums en heel internet afgezocht, maar deze niet gezien.

Wachtwoord enzo invoeren is niet eens nodig. Overigens heeft mijn Jét uiteindelijk de natte duik niet overleeft en wil ie niet meer aan. Inmiddels heb ik een Wildfire en die kan niet tetheren, Ik moet wachten op Froyo #tisaltijdwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Gisteren een firmware upgrade gedaan op de Jet van mijn vriendin.
Perfect, hij is weer bloedsnel en het touchscreen reageert weer heel goed, ze is weer heel blij met haar Jetje.
Wat ik alleen niet begrijp is, dat als je een MP3, die op de geheugenkaart staat, selecteerd als ringtone voor een contactpersoon, hij die kopieert naar je telefoongeheugen?
Klopt dat en waarom zou dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tearitup
  • Laatst online: 12-06-2024
musicer schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:14:
[...]

Er zit helaas geen flash op de samsung jét. Dit zit alleen op telefoons met android 2.2 en dejet heeft geen android en helemaal geen 2.2

Er zit wel flash lite op, maar dat is zo beperkt dat zelfs een speciale aangepaste "flash youtube" niet zo geweldig werkt.

Kortom: het kan niet
Niet helemaal natuurlijk. 2.1. draait inmiddels op de Jet (http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=6490.0). Niet dat je daar dan heel veel aan hebt gezien je behalve een beetje spelen met Android nog niks kunt op het moment.

Mijn Jet zojuist weggebracht naar het servicepunt wegens beroerd bereik de laatste tijd. En het touchscreen dat de helft van de tijd niet normaal reageert. Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
tearitup schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:30:
[...]

Niet helemaal natuurlijk. 2.1. draait inmiddels op de Jet (http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=6490.0). Niet dat je daar dan heel veel aan hebt gezien je behalve een beetje spelen met Android nog niks kunt op het moment.

Mijn Jet zojuist weggebracht naar het servicepunt wegens beroerd bereik de laatste tijd. En het touchscreen dat de helft van de tijd niet normaal reageert. Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren.
Ja, klopt wel. Heb zelf ook jetdroid (ben ook lid van het devteam ;)) maar android op de jét is nog lang niet functioneel. en dat kan ook nog wel een jaar duren.
HAMMAR schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:32:
Gisteren een firmware upgrade gedaan op de Jet van mijn vriendin.
Perfect, hij is weer bloedsnel en het touchscreen reageert weer heel goed, ze is weer heel blij met haar Jetje.
Wat ik alleen niet begrijp is, dat als je een MP3, die op de geheugenkaart staat, selecteerd als ringtone voor een contactpersoon, hij die kopieert naar je telefoongeheugen?
Klopt dat en waarom zou dat zijn?
Ik heb het zelf nog niet gemerkt, maar het zou heel goed kunnen, want amders heb je natuurlijk geen ringtone meer als je je geheugenkaart er uit haalt.

• Grzzl
[b]

Ja, klopt wel. Heb zelf ook jetdroid (ben ook lid van het devteam ;)) maar android op de jét is nog lang niet functioneel. en dat kan ook nog wel een jaar duren.
Vraagje: Waarom doe je dit? Over een jaar is iedereen de Jét vergeten. Waarschijnlijk is het antwoord dat je het leuk vindt om te doen.

• musicer
Grzzl schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 08:15:
[...]

Vraagje: Waarom doe je dit? Over een jaar is iedereen de Jét vergeten. Waarschijnlijk is het antwoord dat je het leuk vindt om te doen.
Haha.. precies... Ik ben zelf ook niet zo actief bezig met het coderen als anderen, maar ben de laatste tijd vooral info aam het verzamelen en het project een beetje op orde aan het brengen. Bovendien: Veel mensen willen toch (ookal hebben ze al een nieuwe telefoon) android op hun jet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Hmmm, firmware upgrade gedaan maar de Jet start nog steeds nieuw op wanneer navigatie aan of uit wordt gezet. Vaaaaggg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
dat navigatie aan en uit zetten bij de instellingen is ook alleen maar of je dat navigatie icoontje in je menu wil hebben, gewoon aan laten staan dus.

vraagje: ik heb 0 verstand van fotografie, dus nou vraag ik me eigenlijk af wat het verschil is tussen de verschillende belichtingsmeters die je kan kiezen in de camera van de jet, namelijk matrix, centraal gericht en spotmeting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
Ja, klopt da's waar ook. Als je op dat navigatie icoon klikt begint hij meten te zeuren om die route66 software.
Ik heb trouwens een versie van We-Travel geinstalleerd, maar ik zie alleen nergens in het menu een icoontje van dit progamma. Hoe start ik 'm nou op? Iemand hier ervaring mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
die zou dan onder "games en meer' moeten staan. daar komen alle programas die je zelf instaleert te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
pimjai schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:31:
die zou dan onder "games en meer' moeten staan. daar komen alle programas die je zelf instaleert te staan.
Yep, klopt! Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 08-07 16:59
Hallo,
Iemand ervaring met het gebruik van route66 op de jet?
ik heb het er (eindelijk werkend) op geïnstalleerd, maar hij blijft maar positie bepalen, ook als ik 30 minuten buiten ga staan, een busrit maak, hij blijft maar zoeken.
Iemand enig idee of ik nog ergens de gps moet aanzetten? (de navigatie al wel aangezet)
Ik hoor het wel :D
Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
pimjai schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:19:
dat navigatie aan en uit zetten bij de instellingen is ook alleen maar of je dat navigatie icoontje in je menu wil hebben, gewoon aan laten staan dus.

vraagje: ik heb 0 verstand van fotografie, dus nou vraag ik me eigenlijk af wat het verschil is tussen de verschillende belichtingsmeters die je kan kiezen in de camera van de jet, namelijk matrix, centraal gericht en spotmeting.
1 Matrixmeter beoordeelt de scene en vergelijkt deze met zijn geheugen. Dit is een methode die vrijwel altijd goed belicht.
2 centre weighted is een oude methode die het gehele plaatje beoordeeld, maar het centrum belangrijker vindt. Geen idee waarom ze dit nog steeds implementeren. Het zal wel zijn fans hebben.
3) spotmeting. Weegt alleen het centrum van het beeld. Dit kan handig zijn bij bijvoorbeeld een artiest in een spotlicht op het podium en de rest donker. Centrummeting overbelicht dan sowieso enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
thnx grzzl, weet genoeg nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
You're welcome. Bij deze neem ik nu afscheid van dit forum. Mijn Jét is overleden en heb nu een Wildfire in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Grzzl schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:30:
[...]

You're welcome. Bij deze neem ik nu afscheid van dit forum. Mijn Jét is overleden en heb nu een Wildfire in gebruik.
;w

What's the problem? verdronken, op de grond gevallen of hartstilstand?

[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 21-09-2010 22:01 ]

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 07:40

rev

jooproo schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 19:04:
Iemand ervaring met het gebruik van route66 op de jet?
ik heb het er (eindelijk werkend) op geïnstalleerd, maar hij blijft maar positie bepalen, ook als ik 30 minuten buiten ga staan, een busrit maak, hij blijft maar zoeken.
Iemand enig idee of ik nog ergens de gps moet aanzetten? (de navigatie al wel aangezet)
Dat heb ik ook. Mijn ervaring is dat het bij latere firmwares beter wordt, maar wat bij mij vrijwel altijd helpt is door middel van multi-tasking - kubusje aan de onderkant indrukken terwijl je in route66 zit - naar
Instellingen => Telefoon => GPS-instellingen => GPS+-instellingen => Gegevens downloaden
te gaan. Nadat de gegevens gedownload zijn kun je teruggaan naar Route66 en krijg je over het algemeen snel een fix.

• Grzzl
musicer schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:00:
[...]

;w

What's the problem? verdronken, op de grond gevallen of hartstilstand?
Verdronken in de plee met heel veel chloor. Zijn doodsstrijd heeft drie dagen geduurd. Groet!

• frank-fey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-10-2010
Nadat mn BB een uitzinnige bui van mijn hond niet had overleefd, zocht ik even snel een telefoon voor termijn. Nu hoorde ik goeie verhalen over de Jet, en de prijs vond ik goed. Dus gekocht. Nu zo'n 2 en een halve maand verder. Loop ik tegen een probleem aan dat steeds erger en irritanter begint te worden. Ik gebruik dus vaak internet(zowel abbo als wifi). En af en toe als ik 4 tabbladen of meer had geopend kreeg ik de melding: "Onvoldoende geheugen. Verwijder een aantal items". Nou dan krijg ik het beeld van het Taakbeheer. Dan moet ik dus de boel afsluiten. (Dus op het kruisje bij internet drukken.) En dan krijg ik weer de melding: "Voldoende bronnen gereserveerd. Verdergaan met sluiten van toepassingen?". Nou dan natuurlijk 'nee', want er valt niks meer af te sluiten. Nou dat was dus af en toe. Maar nu, krijg ik dat overal. Als ik een afbeelding wil openen. Meteen weer die melding. Ik kan niks meer doen op internet voordat ik dat gedoe weer krijg. Ik heb dus geen idee waaraan het ligt. Ik ben een beetje een leek dus veel verstand heb ik er niet van. Ik heb hem nog nooit geupdate (denk ik??) als ik om de firmware vraag via *#1234# dan krijg ik deze: <SW VER> S8000XPJA1, <CSC VER> S8000MOXGJA1. Weet dus ook niet echt of hij up-to-date is. Ik heb de 4GB versie, mn gewone geheugen is voor de helft gevuld, momenteel geen geheugenkaart aanwezig. Kan iemand mij helpen met bovenstaand probleem??
Bij voorbaat dank

• musicer
frank-fey schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:12:
Nadat mn BB een uitzinnige bui van mijn hond niet had overleefd, zocht ik even snel een telefoon voor termijn. Nu hoorde ik goeie verhalen over de Jet, en de prijs vond ik goed. Dus gekocht. Nu zo'n 2 en een halve maand verder. Loop ik tegen een probleem aan dat steeds erger en irritanter begint te worden. Ik gebruik dus vaak internet(zowel abbo als wifi). En af en toe als ik 4 tabbladen of meer had geopend kreeg ik de melding: "Onvoldoende geheugen. Verwijder een aantal items". Nou dan krijg ik het beeld van het Taakbeheer. Dan moet ik dus de boel afsluiten. (Dus op het kruisje bij internet drukken.) En dan krijg ik weer de melding: "Voldoende bronnen gereserveerd. Verdergaan met sluiten van toepassingen?". Nou dan natuurlijk 'nee', want er valt niks meer af te sluiten. Nou dat was dus af en toe. Maar nu, krijg ik dat overal. Als ik een afbeelding wil openen. Meteen weer die melding. Ik kan niks meer doen op internet voordat ik dat gedoe weer krijg. Ik heb dus geen idee waaraan het ligt. Ik ben een beetje een leek dus veel verstand heb ik er niet van. Ik heb hem nog nooit geupdate (denk ik??) als ik om de firmware vraag via *#1234# dan krijg ik deze: <SW VER> S8000XPJA1, <CSC VER> S8000MOXGJA1. Weet dus ook niet echt of hij up-to-date is. Ik heb de 4GB versie, mn gewone geheugen is voor de helft gevuld, momenteel geen geheugenkaart aanwezig. Kan iemand mij helpen met bovenstaand probleem??
Bij voorbaat dank
Heel bekend probleem bij de Jét. Komt vooral omdat de jet gewoon erg weinig geheugen heeft. Bij de ene firmware komt het meer voor dan bij de andere. De beste optie lijkt me dus om de firmware te upraden

• frank-fey
  • Laatst online: 26-10-2010
Ja nou dat is dan ook weer zoiets. Zoals ik al zei, ik heb weinig tot geen verstand ervan. Ik heb even wat geprobeerd met die PC Studio, maar ik zag daar niks om te upgraden. Dus zou je eens even stap voor stap kunnen uitleggen waar ik nou moet wezen.
Danku
musicer schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:08:
[...]

Heel bekend probleem bij de Jét. Komt vooral omdat de jet gewoon erg weinig geheugen heeft. Bij de ene firmware komt het meer voor dan bij de andere. De beste optie lijkt me dus om de firmware te upraden

• HAMMAR
frank-fey schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:00:
Ja nou dat is dan ook weer zoiets. Zoals ik al zei, ik heb weinig tot geen verstand ervan. Ik heb even wat geprobeerd met die PC Studio, maar ik zag daar niks om te upgraden. Dus zou je eens even stap voor stap kunnen uitleggen waar ik nou moet wezen.
Danku
[...]
Dan heb je idd ' even wat' geprobeerd, want het gaat moeiteloos via NPS.
Pas nog gedaan en de de Jet van mijn vriendin leek als herboren!
Wel ff alles backuppen, ook je sd kaart.

• musicer
HAMMAR schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:13:
[...]

Dan heb je idd ' even wat' geprobeerd, want het gaat moeiteloos via NPS.
Pas nog gedaan en de de Jet van mijn vriendin leek als herboren!
Wel ff alles backuppen, ook je sd kaart.
Werkt niet zomaar zo. Alleen bepaalde firmware regio's kunnen daarmee worden geupdated
frank-fey schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:00:
Danku
[...]
Kijk eens in de startpost of hier: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=93.0

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 14:40

Gwannoes

Solderen moet je leren

Bij mij wilde hij met NPS 1.4 ook niet de firmware updaten, maar met 1.5 ineens wel!

Hmmz, hier komt dus m'n sig

• musicer
Gwannoes schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:10:
Bij mij wilde hij met NPS 1.4 ook niet de firmware updaten, maar met 1.5 ineens wel!
Klopt. het lijkt dat samsung eindelijk bij deze (voor de rest ook sterk verbeterde versie) dit ook eindelijk heeft aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:37

Oekol

waka waka hey hey

Mensen, ik wil mijn telefoon ook graag updaten maar ik ben mijn kabeltje kwijt.
Wel heb ik thuis een kabeltje van samsung gevonden van mijn zus.
Het zou misschien van een camera kunnen zijn oid. Maar als ik wil updaten zou het met die kabeltje kunnen?
Ik ga het eerst via NPS proberen, zou het dan met een niet-origineel kabeltje kunnen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-07 15:13

link_mario

Ofwa?

Als het een micro USB is die gewoon in je jet past, gaat dat helemaal goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

link_mario schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:17:
Als het een micro USB is die gewoon in je jet past, gaat dat helemaal goedkomen.
Ja ik dacht dat het een micro USB was, maar het was een USB naar Samsung aansluiting, de mini usb past er niet in hij is breder..
Lekker dan.. nou mijn zoektocht naar me originele kabel gaat weer verder haha..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Leoon. schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:33:
[...]

Ja ik dacht dat het een micro USB was, maar het was een USB naar Samsung aansluiting, de mini usb past er niet in hij is breder..
Lekker dan.. nou mijn zoektocht naar me originele kabel gaat weer verder haha..
hoeft geen originele samsung kabel te zijn, als het maar gewoon een micro usb kabel is. zit verder ook geen verschil tussen kabels. Zoals bijvoorbeeld: http://www.devilpower.nl/...rty-tekst-s8300-origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 21:19

Mip

mn Jet is vanwege een defect aan de koptelefoon-aansluiting voor reparatie geweest
hierbij is gelijk ook de firmware (ongewild) geupdate
merk er weinig van (behalve dan dat alle bestanden weg zijn en toetsenunlock alleen via het zij-knopje kan), behalve het volgende:
ik wil de equalizer ('geluidseffecten') van de MP3-speler op Rock hebben
als ik Rock selecteer hoor ik duidelijk het verschil in het geluid (diepe bas, helder geluid), echter wanneer ik op 'opslaan' druk verdwijnt dit weer en is het geluid weer dof en mat
wanneer ik de instellingen dan weer open staat echter Rock nog steeds geselecteerd..
en als ik dan Rock wederom aantik is het goede geluid weer even terug, totdat ik op opslaan druk..

iemand bekend met dit probleem? suggesties?
<SW VER>
S800MCEIK1
<CSC VER>
S800MXENIL1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
ik heb nu route 66 (na wat stoeien) grotendeels werkend op mijn mobiel, in de zin van dat alles is geïnstalleerd, en hij ziet waar ik ben.
als ik wil navigeren lukt dat niet. dan moet ik blijkbaar betalen voor een licentie ofzoo.
Jullie hier enige ervaring mee? ik gebruik de gratis route 66, alleen Nederlandse kaart dus, en bij het navigeren vraagt die om een licentie van rijden en lopen. alle gratis producten van route66 heb ik geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
jooproo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 13:40:
ik heb nu route 66 (na wat stoeien) grotendeels werkend op mijn mobiel, in de zin van dat alles is geïnstalleerd, en hij ziet waar ik ben.
als ik wil navigeren lukt dat niet. dan moet ik blijkbaar betalen voor een licentie ofzoo.
Jullie hier enige ervaring mee? ik gebruik de gratis route 66, alleen Nederlandse kaart dus, en bij het navigeren vraagt die om een licentie van rijden en lopen. alle gratis producten van route66 heb ik geïnstalleerd
Ja, dit heeft iedereen. Route 66 is een betaald programma, dus je zult er mee moeten leven en betalen of We travel gebruiken (vergt wel wat aanpassingen om er echt prettig mee te werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
wat een nep dan eigenlijk, dat ze zeggen dat het gratis navigatie-software is :(, want de kaarten kon ik wel gratis krijgen (van nederland dan), en daar heb ik niks illegaals mee gedaan, gewoon via 66.com.
dat word dan inderdaad we-travel gaan gebruiken. wat bedoel je precies met wat aanpassingen :$??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
jooproo schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:01:
wat een nep dan eigenlijk, dat ze zeggen dat het gratis navigatie-software is :(, want de kaarten kon ik wel gratis krijgen (van nederland dan), en daar heb ik niks illegaals mee gedaan, gewoon via 66.com.
dat word dan inderdaad we-travel gaan gebruiken. wat bedoel je precies met wat aanpassingen :$??
Pfff ja.. een paar van die standaard dingen. Die mooie zwarte knoppen wegwerken, nieuwe skin eroverheen. Scriptjes er ook nog bij, menu in landscape zetten en dat soort broodnodige dingetjes bij de settings. Vooral veel proberen, want sommige dingetjes werken heel goed en met sommige dingetjes werkt de hele app niet meer.

Kaarten zijn bij route 66 idd gratis, dus je kunt zien waar je zit, maar navigatie is erg duur en ook het geld niet waard, aangezien een gps-fix verschrikkelijk lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Mip schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:43:
mn Jet is vanwege een defect aan de koptelefoon-aansluiting voor reparatie geweest
hierbij is gelijk ook de firmware (ongewild) geupdate
merk er weinig van (behalve dan dat alle bestanden weg zijn en toetsenunlock alleen via het zij-knopje kan), behalve het volgende:
ik wil de equalizer ('geluidseffecten') van de MP3-speler op Rock hebben
als ik Rock selecteer hoor ik duidelijk het verschil in het geluid (diepe bas, helder geluid), echter wanneer ik op 'opslaan' druk verdwijnt dit weer en is het geluid weer dof en mat
wanneer ik de instellingen dan weer open staat echter Rock nog steeds geselecteerd..
en als ik dan Rock wederom aantik is het goede geluid weer even terug, totdat ik op opslaan druk..

iemand bekend met dit probleem? suggesties?
Probleem heb ik al wel eens vaker gehoord. Gebeurt dit ook als je het verzet via: instellingen -> toepassingen -> mediaspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119548

Iemand toevallig al eens een Twitter-app tegengekomen voor de Jét met widget? (gebruik nu Snaptu maar die geeft geen widget)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

.

[ Voor 99% gewijzigd door Oekol op 11-10-2010 19:14 . Reden: Oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Anoniem: 119548 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:49:
Iemand toevallig al eens een Twitter-app tegengekomen voor de Jét met widget? (gebruik nu Snaptu maar die geeft geen widget)
Als je de firmware updated naar de nieuwste versie hebt je standaard een twitter widget bij de lijst met widgets te staan :D

EDIT: Of check deze link: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=1936.0

[ Voor 10% gewijzigd door musicer op 11-10-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

NPS 1.5 wil bij mij niet upgraden ik heb versie XPIJ7.
Maar er zijn er nieuwere maar hij geeft aan geen upgrade nodig.
Wat is hiervoor een oplossing?

edit: Ik ga het wel gewoon eigenhandig doen via multiloader enz.

[ Voor 18% gewijzigd door Oekol op 11-10-2010 23:26 . Reden: ~ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Leoon. schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:36:
NPS 1.5 wil bij mij niet upgraden ik heb versie XPIJ7.
Maar er zijn er nieuwere maar hij geeft aan geen upgrade nodig.
Wat is hiervoor een oplossing?

edit: Ik ga het wel gewoon eigenhandig doen via multiloader enz.
Tja dat is toch wel de enige mannier. De upgradefunctie van NPS hebben ze nu wel eindelijk aangezet, maar de nieuwste firmware staat er in de meeste landen nog niet in. De beste optie is gewoon via multiloader. Ik hoop trouwens wel dat daar nog nieuwe firmwares voor uit komen, want de laatste tijd zijn er niet meer zo veel uit gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
musicer schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:03:
[...]

Pfff ja.. een paar van die standaard dingen. Die mooie zwarte knoppen wegwerken, nieuwe skin eroverheen. Scriptjes er ook nog bij, menu in landscape zetten en dat soort broodnodige dingetjes bij de settings. Vooral veel proberen, want sommige dingetjes werken heel goed en met sommige dingetjes werkt de hele app niet meer.
Misschien een beetje veel gevraagd |:( , maar waar vind je dit allemaal :? ? ik heb gekeken op de we-travel site, maar ik zie niet dit soort fixen O-)

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
jooproo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:13:
[...]

Misschien een beetje veel gevraagd |:( , maar waar vind je dit allemaal :? ? ik heb gekeken op de we-travel site, maar ik zie niet dit soort fixen O-)

Alvast bedankt :)
Tja die skins en scripts kun je allemaal op de wetravel site vinden. Voor het weghalen van die knoppen meoet je even in de startpost van dit topic kijken en verder staan er nog een aantal dingen in de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gnoe_
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 17:48
Mijn Jet vertoont na een jaar ineens ook een 'olievlek'. Nou maakt mij dat eigenlijk niks uit, heb het sowieso wel gehad met deze crappy telefoon. Maar ja, als Samsung er voor mij een nieuw frontje op wil zetten, zodat hij weer als nieuw is, heb ik daar geen moeite mee.
Zou ik hiermee gewoon nog steeds naar een service center kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
_Gnoe_ schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:07:
Mijn Jet vertoont na een jaar ineens ook een 'olievlek'. Nou maakt mij dat eigenlijk niks uit, heb het sowieso wel gehad met deze crappy telefoon. Maar ja, als Samsung er voor mij een nieuw frontje op wil zetten, zodat hij weer als nieuw is, heb ik daar geen moeite mee.
Ik heb eigenlijk geen idee. Zit hier met hert zelfde probleem. Tot nu toe nog niet echt vervelend en soms is de vlek wel gewoon weer weg. Volgens mij is het dichts bijzijnde servicecenter hier een 40 km vandaan. Niet dat ik daar kom en dat dan de vlek ineens weg is. Of ik moet 'm terugsturen naar Typhone en dan gaat de telefoon naar dynafix waar ik niet zulke goede herinneringen aan heb in verband met mijn oude telefoon (toestel was zogenaamd niet te repareren en het was mijn fout, omdat het zogenaamd waterschade was. Heb toen echter thuis met behulp van de schematics het probleem wel kunnen vinden en na de componenten een beetje schoon te hebben gemaakt werkte de telefoon weer).

Iemand die zijn olievlek al eens heeft laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK1o2
  • Nu online
musicer schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:57:
[...]

Ik heb eigenlijk geen idee. Zit hier met hert zelfde probleem. Tot nu toe nog niet echt vervelend en soms is de vlek wel gewoon weer weg. Volgens mij is het dichts bijzijnde servicecenter hier een 40 km vandaan. Niet dat ik daar kom en dat dan de vlek ineens weg is. Of ik moet 'm terugsturen naar Typhone en dan gaat de telefoon naar dynafix waar ik niet zulke goede herinneringen aan heb in verband met mijn oude telefoon (toestel was zogenaamd niet te repareren en het was mijn fout, omdat het zogenaamd waterschade was. Heb toen echter thuis met behulp van de schematics het probleem wel kunnen vinden en na de componenten een beetje schoon te hebben gemaakt werkte de telefoon weer).

Iemand die zijn olievlek al eens heeft laten repareren?
Ik heb hem vandaag naar het servicepunt gebracht ivm met de olievlek. Had het al een tijdje maar eerst deelde men mij mee dat ik mijn telefoon dan 3 maanden kwijt ben. Nu naar service center gebracht en over 2 á 3 weken terug.

Heb gezegd dat het een productiefout was die vaker voorkomt. Nu kijken wat ze er mee gaan doen. Als ik hem terug heb laat ik het wel horen hoe het gegaan is.

MK102's Milkyway 2070wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

hoe zit het met de S8000XPJG1 firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
nitpicker schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:56:
hoe zit het met de S8000XPJG1 firmware?
Tja wat wil je weten?

Volgens mij waren er niet veel veranderingen ten opzichte van XPJA1
En GEEN easy java net als XPJA1.

Zie: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=5357.0 en verschillende andere topics in dat forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Sorry, ik was idd niet al te duidelijk.. |:(

Op de Jet van mijn vriendin heb ik die S8000XPJA1 geflashed (2 a 3 maanden terug), maar ze heeft af en toe last van vastlopers. Ze heeft geen extra widgets geïnstalleerd. Dus met de vraag 'hoe zit het met...' wil ik graag weten of iemand ervaringen heeft met deze firmwares (S800MCEJC1 of S8000XPJG1). Of misschien heeft iemand tips om erachter te komen waarom ze vastlopers heeft?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_nasty_one
  • Laatst online: 01-11-2022
Hoi.

Heb een poging gedaan om de games te instaleren volgens de faq voorin beschreven.
Alles werkt prima zonder problemen.

Het enige is dat hij de games niet ziet staan.

heb het geinstaleerd met de kfe 2.2.
naar de juiste locatie gebrowsed user/mass/java/games
voor ieder spel een appart mapje gemaakt en daarin de .jar en de .jad geplaatst.
daarna zoals beschreven de juiste codes ingevoerd en de updates uitgevoerd als gevraagd.

Bij games menu staat er niks nieuws en als ik de tkfe opnieuw open staan die bestanden er nog steeds in.

mijn firmware :

s8000xpij7
s800moxaij4

heb ook al geprobeerd de phone te resetten , zelfs dan staan ze nog in de betreffende map via tkfe.

iemand iets van advies , want zou niet weten wat ik verkeerd doe
en ja heb al geprobeerd met verschillende games...

to beer or not to beer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_nasty_one
  • Laatst online: 01-11-2022
Na lang zoeken heb ik toch gevonden wat ik fout deed , zat in de verkeerde kirectory te klooie.

thumbs up voor dit topic , met wat gezons verstand kan je een heel eind komen !!!!

to beer or not to beer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
nitpicker schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 07:01:
Sorry, ik was idd niet al te duidelijk.. |:(

Op de Jet van mijn vriendin heb ik die S8000XPJA1 geflashed (2 a 3 maanden terug), maar ze heeft af en toe last van vastlopers. Ze heeft geen extra widgets geïnstalleerd. Dus met de vraag 'hoe zit het met...' wil ik graag weten of iemand ervaringen heeft met deze firmwares (S800MCEJC1 of S8000XPJG1). Of misschien heeft iemand tips om erachter te komen waarom ze vastlopers heeft?!
Heb zelf ook een keer XPJA1 geflasht,maar zelf nooit last van vastlopers. Dit wil sowieso wel eens oplossen na een hard reset of een flash van de firmware. Wat ik van kennissen heb gehoord is MCEJC1 toch nog wel de fijnste Nederlandse firmware tot nu toe. Heb het zelf nóg niet gedaan omdat het nog prima werkt en ik niet de tijd heb om de instellingen, bestanden e.d na de flash weer helemaal op orde te brengen en ik de telefoon wel dagelijks nodig heb, maar anders zou ik zeker MCEJC1 flashen. Er is trouwens ook nog véél meer info te vinden op darkforest.
the_nasty_one schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 20:42:
Na lang zoeken heb ik toch gevonden wat ik fout deed , zat in de verkeerde kirectory te klooie.

thumbs up voor dit topic , met wat gezons verstand kan je een heel eind komen !!!!
Mooi dat het gelukt is..

En thanx ;)

Komt trouwens binnenkort als ik weer eens tijd heb weer een tip bij over een tweak van de browser, alleen voor geavanceerde gebruikers, (als ik even tijd heb, want ik ben zelf ook nog aan het testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 06:34
_Gnoe_ schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:07:
ik heb een lange tijd last gehad van deze olievlek, ik zag hem vaak in TL-licht als het scherm uit stond. Ik ben uiteindelijk naar een kpn winkel gegaan om hem te laten maken. Het valt onder de 2 jaar fabrieksgarantie en ik zou hem maximaal 2 weken kwijt zijn. Precies na 2 weken kreeg ik een telefoontje dat hij binnen was...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste