Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 12:14
agaam schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:49:
ik heb nog een probleem, namelijk ik had aldoor het 3G symbool boven in beeld en het staat er niet meer, dus kan niet internetten via telfort, nou heb ik geprobeerd om de instellingen op te halen via telfort maar krijg dit bericht op men telefoon. Handset type and IMEI cannot be both null. vreemd heb al een hardreset gedaan en niks helpt, ik heb al een andere sim er ingehad en dan geeft hij wel het 3G symbool, wie kan me helpen.
Het lijkt er volgens mij op dat je op een of andere manier je imei code hebt gewist. Dat heeft mijn broer ook eens gehad en dit kon niet meer teruggezet worden. Omdat het een uniek nummer is. Maar als het goed is zal je dan ook niet meer kunnen bellen.?.

Heb je de laatste tijd nog codes gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 14:17

agaam

dit is mijn huisdier

musicer schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:15:
[...]

Het lijkt er volgens mij op dat je op een of andere manier je imei code hebt gewist. Dat heeft mijn broer ook eens gehad en dit kon niet meer teruggezet worden. Omdat het een uniek nummer is. Maar als het goed is zal je dan ook niet meer kunnen bellen.?.

Heb je de laatste tijd nog codes gebruikt?
o dat meen je niet, maar heb de laatste tijd geen codes gebruikt, en het vreemde is als ik een andere sim er in doe doet hij het wel. vreemd toch, oja ik kan wel gewoon bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
agaam schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:08:
[...]

o dat meen je niet, maar heb de laatste tijd geen codes gebruikt, en het vreemde is als ik een andere sim er in doe doet hij het wel. vreemd toch, oja ik kan wel gewoon bellen
Als je wel kan bellen zal het dat waarschijnlijk niet zijn.. maar dan geeft je telefoon een verkeerde foutmelding.. typ eens op je telefoon *#06# . Daar staat namelijk je imei nummer. Als deze niet 000000000... is dan is er iets anders aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke telefoon!
Ik heb nu een Sony ericsson W880i, maar hij begint nu langzaam kapot te gaan ( 1,5 jaar oud ) Sowieso heb ik het helemaal gehad met SE, want ze maken hele slechte telefoons....!

Nu heb ik ook nog een ipod touch , en ik weet dat geen elk touchscreen-ding tegen de touch van de ipod touch aan kan! Maar deze Samsung is zo snel, dat je het goed kan vergelijken!

Ik heb ook filmpjes gezien van festivals die zijn opgenomen met deze telefoon! nu wil ik weten of het eigenlijk wel echt de 200 euro waard is, en wat jullie nu echt vinden van deze telefoon! heeft iemand misschien een verslag hiervan etc?

Groetjes Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

musicer schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:40:
[...]

Als je wel kan bellen zal het dat waarschijnlijk niet zijn.. maar dan geeft je telefoon een verkeerde foutmelding.. typ eens op je telefoon *#06# . Daar staat namelijk je imei nummer. Als deze niet 000000000... is dan is er iets anders aan de hand.
nee daar staat gewoon een heel nummer ......./2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
agaam schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:11:
[...]

nee daar staat gewoon een heel nummer ......./2
Dan heb je geluk en is dit het niet. Laatste tijd ook niet je telefoon geflasht met nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
darkfujita schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:08:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke telefoon!
Ik heb nu een Sony ericsson W880i, maar hij begint nu langzaam kapot te gaan ( 1,5 jaar oud ) Sowieso heb ik het helemaal gehad met SE, want ze maken hele slechte telefoons....!

Nu heb ik ook nog een ipod touch , en ik weet dat geen elk touchscreen-ding tegen de touch van de ipod touch aan kan! Maar deze Samsung is zo snel, dat je het goed kan vergelijken!

Ik heb ook filmpjes gezien van festivals die zijn opgenomen met deze telefoon! nu wil ik weten of het eigenlijk wel echt de 200 euro waard is, en wat jullie nu echt vinden van deze telefoon! heeft iemand misschien een verslag hiervan etc?

Groetjes Roel
Of je het €200 waard vind moet je zelf beslissen. De meeste mensen die je hier tegen zult hebben hebben (veel) meer voor deze telefoon betaald en zullen het er dus voor over hebben.

En het ligt er ook een beetje aan wat de functies zijn die voor jouw telefoon belangrijk zijn en welke telefoons je anders ipv de jet overweegt. Je kunt ze trouwens ook prima vergelijken op veel verschillende sites en ook op youtube zijn hands-on video's zat te vinden. Bovendien zou je ook nog even in de startpost en delen 1 en 2 van het topic kunnen kijken naar features en ervaringen, problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

musicer schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:22:
[...]

Dan heb je geluk en is dit het niet. Laatste tijd ook niet je telefoon geflasht met nieuwe firmware?
ja heb hem laatst geflacht met versie S8000XPIJ7. maar heeft heel lang goed gewerkt daarmee. en als ik een andere sim kaart er in doe van prepaid pakt hij het wel de g+ inbeeld. zou er dan toch een storing zijn met telfort,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
agaam schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:28:
[...]

ja heb hem laatst geflacht met versie S8000XPIJ7. maar heeft heel lang goed gewerkt daarmee. en als ik een andere sim kaart er in doe van prepaid pakt hij het wel de g+ inbeeld. zou er dan toch een storing zijn met telfort,
Tja, maar wel een rare error voor zo'n storing. Als ik jouw was zou ik gewoon een keertje de klantenservice van telfort mailen met de details van je error. Misschien dat ze je daar ergens mee verder kunnen helpen, omdat het probleem misschien vaker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Laatst online: 14-06 18:48
Ik heb ook een samsung jet, helaas kan ik 'm niet gebruiken.

Oke een korte samenvatting van het probleem.
De samsung jet is in aanraking geweest met water, meteen accu er uit laten drogen in rijst etc.
Na een weekje drogen open geschroefd volgens een guide op internet en voorzichtig alles nagelopen en droog gemaakt.
Ook de ruimte tussen het scherm en de digitizer heb ik gereinigd.
Alles in elkaar gezet
weer aan gezet, alles leek te werken, behalve de camera, die werkte niet meer (meteen een camera fout).
Met de *#0*# code werkte de camera & de vga (front) camera niet.
Bij de camera bleef het scherm zwart, bij de vga een wit vierkantje met wat gekleurde strepen.

De gsm nog een tijdje uit laten staan voor de zekerheid, wil ik 'm aanzetten gebeurt er het volgende:
1. Deuntje speelt (zwart scherm)
2. zodra de telefoon opgestart is hoor je 2 bliepjes (nog steeds geen beeld)
3. Het deuntje speelt dat de telefoon uit gaat (geen beeld)
4. Telefoon is uit.
De telefoon gaat dus wel gaan, maar geen beeld en gaat meteen weer uit als i aan is .
Ik heb zonder beeld de nieuwste firmware geflashed, wat helaas niet hielp.
Na meer dan 100 pogingen (continue weer aan zetten) starte het beestje weer gewoon op, in het engels vanwege de nieuwe firmware, ik kies nederlands, hij reboot en... weer het zelfde verhaal.

Na weer 100 pogingen kreeg ik hem weer aan, heb ik 'm een week lang aan gehad zonder sim-kaart want die zat er niet in bij die 100ste poging (moet toch bereikbaar zijn).
Hij werkte perfect, maar zonder camera.
Nu ik hem weer uit gezet heb, en weer wil aanzetten met sim, hebben we weer het zelfde verhaal.

Tis allemaal vaag natuurlijk, ik zou bijna denken dat i stuk is, maar het vreemde is dat ALS i opstart hij prima werkt.
Miss een techneut in de zaal die er een oplossing voor weet?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
eltweako schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:09:
Ik heb ook een samsung jet, helaas kan ik 'm niet gebruiken.

Oke een korte samenvatting van het probleem.
De samsung jet is in aanraking geweest met water, meteen accu er uit laten drogen in rijst etc.
Na een weekje drogen open geschroefd volgens een guide op internet en voorzichtig alles nagelopen en droog gemaakt.
Ook de ruimte tussen het scherm en de digitizer heb ik gereinigd.
Alles in elkaar gezet
weer aan gezet, alles leek te werken, behalve de camera, die werkte niet meer (meteen een camera fout).
Met de *#0*# code werkte de camera & de vga (front) camera niet.
Bij de camera bleef het scherm zwart, bij de vga een wit vierkantje met wat gekleurde strepen.

De gsm nog een tijdje uit laten staan voor de zekerheid, wil ik 'm aanzetten gebeurt er het volgende:
1. Deuntje speelt (zwart scherm)
2. zodra de telefoon opgestart is hoor je 2 bliepjes (nog steeds geen beeld)
3. Het deuntje speelt dat de telefoon uit gaat (geen beeld)
4. Telefoon is uit.
De telefoon gaat dus wel gaan, maar geen beeld en gaat meteen weer uit als i aan is .
Ik heb zonder beeld de nieuwste firmware geflashed, wat helaas niet hielp.
Na meer dan 100 pogingen (continue weer aan zetten) starte het beestje weer gewoon op, in het engels vanwege de nieuwe firmware, ik kies nederlands, hij reboot en... weer het zelfde verhaal.

Na weer 100 pogingen kreeg ik hem weer aan, heb ik 'm een week lang aan gehad zonder sim-kaart want die zat er niet in bij die 100ste poging (moet toch bereikbaar zijn).
Hij werkte perfect, maar zonder camera.
Nu ik hem weer uit gezet heb, en weer wil aanzetten met sim, hebben we weer het zelfde verhaal.

Tis allemaal vaag natuurlijk, ik zou bijna denken dat i stuk is, maar het vreemde is dat ALS i opstart hij prima werkt.
Miss een techneut in de zaal die er een oplossing voor weet?

Alvast bedankt.
Klinkt als vocht in de connector of bij de centrale chip waar alle andere chips geregeld worden (was ook zoiets bij mijn oude telefoon. Ik adviseer je om nog langer te drogen. Mijne deed het na een maand drogen pas weer. Anders ook nog reinigen met alcohol oid. Mijn vader had toen ook een of ander borsteltje van glasvezeldraadjes (geen idee hoe het precies heette) meegenomen om de contactjes schoon te maken. dat deed ook al wonderen. Misschien dat je die ergens kunt vinden.

Succes er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Hmzz heb al een keer alles connectors ingespoten met contact-spray, daarna goed droog geblazen met een compressor (voorzichtig, niet op volle kracht).
Maar het lijkt me geen slecht idee om binnekort eens alles uit elkaar te halen en goed te laten drogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Knap dat je zoveel geduld hebt met je water-jet om hem zelf niet defect te verklaren.
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Nu online
Ik ben nu van plan om de samsung jet te kopen, ik kan hem kopen bij belsimpel.nl, maar ik weet niet of ik deze site zo 100% kan vertrouwen, heeft iemand ervaring met deze site?

En is er geen winkel; Mediamarkt e.d. die misschien ook deze telefoon aanbied voor ongeveer 200 euro?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ziet er best betrouwbaar uit imho, but you'll never know

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
darkfujita schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:50:
Ik ben nu van plan om de samsung jet te kopen, ik kan hem kopen bij belsimpel.nl, maar ik weet niet of ik deze site zo 100% kan vertrouwen, heeft iemand ervaring met deze site?

En is er geen winkel; Mediamarkt e.d. die misschien ook deze telefoon aanbied voor ongeveer 200 euro?

Groetjes
Dit is wel goed te vertrouwen, want voor dit soort webshops geld: Als er ook maar 1 review op het internet verschijnt waarin staat dat ze je hebben opgelicht kunnen ze hun zaakje opdoeken, omdat ze niets verkopen. Kleine webshops zijn daar als de dood voor dat dat gebeurt. Ik denk dat dit dus wel een goede optie is. Ik denk ook niet dat je 'm ergens in een fysieke winkel zonder abbo goedkoper kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

musicer schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:53:
[...]

Tja, maar wel een rare error voor zo'n storing. Als ik jouw was zou ik gewoon een keertje de klantenservice van telfort mailen met de details van je error. Misschien dat ze je daar ergens mee verder kunnen helpen, omdat het probleem misschien vaker voorkomt.
wou je even op de hoogte houden, maar alles is en was wel een storing met telfort, het internet gebeuren en de G in beeld is vandaag ook weer terug, maar heel erg bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119548

eltweako schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:14:
...daarna goed droog geblazen met een compressor...
Compressorlucht is niet vochtvrij! Kan dus zijn dat je het daar nu juist erger mee maakt...

Gebruik anders een spuitbus perslucht die ze bij een elektrozaak verkopen. Daar loop je geen risico mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
agaam schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:02:
[...]

wou je even op de hoogte houden, maar alles is en was wel een storing met telfort, het internet gebeuren en de G in beeld is vandaag ook weer terug, maar heel erg bedankt voor je hulp.
Mooi dat het allemaal weer gelukt is, want ik vond het al een rare error
Anoniem: 119548 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:16:
[...]

Compressorlucht is niet vochtvrij! Kan dus zijn dat je het daar nu juist erger mee maakt...

Gebruik anders een spuitbus perslucht die ze bij een elektrozaak verkopen. Daar loop je geen risico mee.
Klopt. Hier zit juist erg veel vocht in, omdat alle waterdamp samengedrukt is en weer vloeibaar is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
  • Laatst online: 14-06 19:12
er is een nieuwe firmware beschikbaar voor benelux:
S800MCEJC1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
breezie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:12:
er is een nieuwe firmware beschikbaar voor benelux:
S800MCEJC1
Hij doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Nog dingen verbeterd tov S8000XPJA1? Snelheid enz. En die M..heeft die nog invloed, want ik heb wel eens gelezen dat als je Met of zonder M op de verkeerde telefoon flasht dat je dan je 3G band verliest.

[ Voor 32% gewijzigd door musicer op 10-06-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
musicer schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 18:51:
[...]

Nog dingen verbeterd tov S8000XPJA1? Snelheid enz. En die M..heeft die nog invloed, want ik heb wel eens gelezen dat als je Met of zonder M op de verkeerde telefoon flasht dat je dan je 3G band verliest.
dat is het geval voor S8000L bijvoorbeeld, bij S800M slaat die M op de jet ultra volgens mij (en anderen) dus met deze firmware heb je geen gevaar om je 3G te verliezen...

ik heb hem even bekeken en de FFS file heet als volgt:
FactoryFs_S8000_Open_Benelux_KPN.ffs

denk dat dit de beste firmware zal zijn voor benelux dan ook :)

heb hem zelf nog niet getest maar deze zou volgens sommigen een paar voordelen hebben:
- Betere touch gevoeligheid
- easy java (in tegenstelling tot XPJA1)

[ Voor 10% gewijzigd door breezie op 10-06-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
breezie schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:23:
[...]

dat is het geval voor S8000L bijvoorbeeld, bij S800M slaat die M op de jet ultra volgens mij (en anderen) dus met deze firmware heb je geen gevaar om je 3G te verliezen...

ik heb hem even bekeken en de FFS file heet als volgt:
FactoryFs_S8000_Open_Benelux_KPN.ffs

denk dat dit de beste firmware zal zijn voor benelux dan ook :)

heb hem zelf nog niet getest maar deze zou volgens sommigen een paar voordelen hebben:
- Betere touch gevoeligheid
- easy java (in tegenstelling tot XPJA1)
Ja ik zag net inderdaad ook het topic op darkforestgroup.. helemaal in alle haast overheen gelezen.

Easyjava is wel echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

nou ik heb hem er ook maar even opgezet, en draaid goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
Anoniem: 119548 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:16:
[...]

Klopt, maar ik heb een compressor met vochtafscheiding, om computers te reinigen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
agaam schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 22:05:
nou ik heb hem er ook maar even opgezet, en draaid goed.
Ik zag ook wat staan over meer locale widgets. Iemand al gezien welke? en zitten FB en Twitter er nog op?

Is het geen KPN firmware met allemaal logo's overal?

[ Voor 34% gewijzigd door musicer op 11-06-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
musicer schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 07:54:
[...]

Ik zag ook wat staan over meer locale widgets. Iemand al gezien welke? en zitten FB en Twitter er nog op?

Is het geen KPN firmware met allemaal logo's overal?
FB en Twitter zitten er nog op. Telefgraaf, nu.nl, iLocal, Hyves en FileIndex nu ook.
Er staan geen Duitse widgets meer op, die gebruikte ik toch al niet.
Er zit inderdaad 1 KNP widget bij van 100kb, maar die kan je gewoon uitvinken bij de widget instellingen.
Voor de rest ben ik geen KPN logo's of instellingen tegengekomen, behalve die ene widget is het dus een 'schone' firmware.

Voor de rest lijkt me dit gewoon een goede update van de firmware.

ps.
Eerder gebruikte ik de Jet veel om (in de trein) te internetten. Nu heb ik daar een android-tablet voor, de Jet functioneert prima als bluetooth tether apparaat :) Denk dat ik nog lang heel tevreden ben met deze telefoon.

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 11-06-2010 09:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Chris.nl schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:48:
[...]

FB en Twitter zitten er nog op. Telefgraaf, nu.nl, iLocal, Hyves en FileIndex nu ook.
Er staan geen Duitse widgets meer op, die gebruikte ik toch al niet.
Er zit inderdaad 1 KNP widget bij van 100kb, maar die kan je gewoon uitvinken bij de widget instellingen.
Voor de rest ben ik geen KPN logo's of instellingen tegengekomen, behalve die ene widget is het dus een 'schone' firmware.

Voor de rest lijkt me dit gewoon een goede update van de firmware.

ps.
Eerder gebruikte ik de Jet veel om (in de trein) te internetten. Nu heb ik daar een android-tablet voor, de Jet functioneert prima als bluetooth tether apparaat :) Denk dat ik nog lang heel tevreden ben met deze telefoon.
Zitten ook alle functies als de nieuwe UI voor de mp3speler en de mediabrowser er ook in. En de DLNA client? En nog bugs gevonden in de internetbrowser.

P.S. hoe heb je dat ingesteld: tethering van de jet naar een android tablet? Ik ben namelijk van plan binnenkort een Archos 7 home tablet te gaan kopen waar ook android op draait. En tethering met mijn jet zal dan wel echt ideaal zijn, maar ik neem aan dat dit niet werkt via usb, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
musicer schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:14:
[...]

Zitten ook alle functies als de nieuwe UI voor de mp3speler en de mediabrowser er ook in. En de DLNA client? En nog bugs gevonden in de internetbrowser.

P.S. hoe heb je dat ingesteld: tethering van de jet naar een android tablet? Ik ben namelijk van plan binnenkort een Archos 7 home tablet te gaan kopen waar ook android op draait. En tethering met mijn jet zal dan wel echt ideaal zijn, maar ik neem aan dat dit niet werkt via usb, of wel?
Ja, alle functies die in vorige FW-versie(s) zaten zitten hier ook in, ook de DLNA/Thuisnetwerk cliënt.
Ben geen bugs tegengekomen, maar zoveel heb ik ook niet getest.
Misschien dat anderen straks komen met berichten over de firmware.

Tethering via bluetooth naar een android tablet werkt als volgt:

- Android tablet tijdelijk als zichtbaar instellen (bluetooth).

- Vanaf de Jet zoeken naar de Android tablet en laten koppelen. Ook instellen op de Jet dat de Android tablet 'goedgekeurd' is. Daarmee krijgt Android toestemming gebruik te maken van alle bluetooth services die de Jet zou kunnen leveren.

- Binnen Android zal bij bluetooth-instellingen staan dat de Jet wel gekoppeld maar niet verbonden is. Dit is goed.

- Op de tablet: Instellingen -> Draadloze bedieningselementen -> Cell phone tethering.
Als je bij Bluetooth telefoon ID de Jet aanklikt, zal Android vanzelf zeggen dat de Jet het tether protocol DUN ondersteunt. Dan nog even APN, gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
(bijvoorbeeld: live.vodafone.com / vodafone / vodafone)

- Nu kan je vanaf de Tablet "Turn on tether" aanklikken, terwijl je de Jet gewoon (vergrendeld) in je broekzak laat zitten.

De Archos 7 tablet lijkt een mooi apparaat, maar helaas heeft die geen bluetooth. FAIL!
De Jet kan niet tetheren via WiFi, en met een usb kabeltje zal het niet lukken.
Verwacht maar niet dat Samsung daar een Andriod applicatie voor gaat ontwikkelen.

Zelf gebruik ik op dit moment de Archos 5 Internet Tablet.
Een 5 inch scherm is voor een tablet nog vrij klein, maar tijdens het internetten hoef ik amper te zoomen, de accu gaat mooi 7 uur mee. Ik vind het een hele verademing om zo mobiel te kunnen internetten, vergeleken met opera mini of de browser van de Jet. Daarnaast gebruik ik veel van de andere functies van m'n tablet.

Ik zou je adviseren nog een paar maand te wachten totdat je een Android tablet koopt, dan heb je meer keuze en de verschillende fabrikanten moeten wel scherp gaan concurreren....

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 11-06-2010 19:38 . Reden: Blah blah - typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 14:54
Ik heb nog steeds problemen met mijn jet icm met windows 7. Ik had eind maart al laten weten aan hun, hoe wie of wat. Vervolgens hadden ze gezegd dat Pc studio eind van het eerste kwartaal (2010) klaar zou zijn voor Windows 7. Maar dat is nog steeds niet het geval.

Hoe gebruiken jullie je telfoon icm met windows 7 ?

Heb al aan samsung gevraagd, waarom het zo lang moet duren terwijl Samsung toch wel een van de grotere bedrijven is en zelfs ook laptops maakt met windows 7 :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-06 21:09
Thieudebeu schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:57:
Ik heb nog steeds problemen met mijn jet icm met windows 7. Ik had eind maart al laten weten aan hun, hoe wie of wat. Vervolgens hadden ze gezegd dat Pc studio eind van het eerste kwartaal (2010) klaar zou zijn voor Windows 7. Maar dat is nog steeds niet het geval.

Hoe gebruiken jullie je telfoon icm met windows 7 ?

Heb al aan samsung gevraagd, waarom het zo lang moet duren terwijl Samsung toch wel een van de grotere bedrijven is en zelfs ook laptops maakt met windows 7 :p.
Het nadeel bij samsung is dat alles in korea(?) beslist moet worden. Ik werk zelf bij een samsung care point, als je ziet hoe lang het soms duurt voordat wij de software krijgen om toestellen te flashen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thieudebeu
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 14:54
Ik weet niet of het een goede move is geweest, maar heb in een mailtje gevraagd of het mogelijk is om een restitutie ter waarde van mijn telefoon terug te kunnen krijgen.

Ik ben het in ieder geval een beetje zat, de service van Samsung wat betreft update's naar mijn mening bar slecht. Of ik moet heel omslachtig te werk gaan, en bijvoorbeeld een Bluetooth stickie kopen om foto's over te zetten naar mijn computer. Terwijl ik gewoon een USB kabel bij de telefoon kreeg. Maarja ik wacht even de reactie van Samsung af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
Kalua schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:04:
[...]

Het nadeel bij samsung is dat alles in korea(?) beslist moet worden. Ik werk zelf bij een samsung care point, als je ziet hoe lang het soms duurt voordat wij de software krijgen om toestellen te flashen :X
kun je dan toevallig geen firmwares "kwijtspelen" op het internet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

nog even info heb hem dus 10 juni geupdate, en de accu is nu nog 70%, dus het probleem met snel leeg van de accu is goed. iclusief Bluetooth aan met men tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik probeer een firmware update te doen, maar NPS zegt dat dit toestel niet ondersteund wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
HAMMAR schreef op zondag 13 juni 2010 @ 14:49:
Ik probeer een firmware update te doen, maar NPS zegt dat dit toestel niet ondersteund wordt?
NPS wordt gewoon niet geüpdatet. Lees voortaan even de startpost voor je iets vraagt plz: http://gathering.tweakers...message/33863334#firmware

[ Voor 16% gewijzigd door musicer op 13-06-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-03 15:09
Thieudebeu schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 14:33:
Ik weet niet of het een goede move is geweest, maar heb in een mailtje gevraagd of het mogelijk is om een restitutie ter waarde van mijn telefoon terug te kunnen krijgen.

Ik ben het in ieder geval een beetje zat, de service van Samsung wat betreft update's naar mijn mening bar slecht. Of ik moet heel omslachtig te werk gaan, en bijvoorbeeld een Bluetooth stickie kopen om foto's over te zetten naar mijn computer. Terwijl ik gewoon een USB kabel bij de telefoon kreeg. Maarja ik wacht even de reactie van Samsung af.
Je kunt je telefoon connecten met je usb kabel als je je telefoon instelt als massaopslag.
Dat is te doen via settings>phone settings>PC connections>mass storage. Om dit in de nederlandse OS te vinden moet wel te doen zijn. Je kan ook instellen als "ask on connection"zodat je elke keer de mogelijkheid krijgt om te kiezen wat je wilt.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 14:51
Bij wil de downloadknop niet enabelen. :-( Alles geprobeert

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Nu online
Ik heb de samsung jet besteld op donderdag nacht om 01.00 uur ongeveer, via belsimpel.nl!
maar ik heb nog steeds niets ontvangen, en de order status is zelfs nog niet eens verandert....
ik hoop dat ik hem snel krijg!

trouwens is het mogelijk om android erop te installeren? volgens een vriend van me is dit super chill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
darkfujita schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:55:
Ik heb de samsung jet besteld op donderdag nacht om 01.00 uur ongeveer, via belsimpel.nl!
maar ik heb nog steeds niets ontvangen, en de order status is zelfs nog niet eens verandert....

trouwens is het mogelijk om android erop te installeren? volgens een vriend van me is dit super chill :P
Nee,dit kan niet, maar een paar mensen is op darkforestgroup wel een project begonnen om dit voor elkaar te krijgen: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=158.0
Dit is nog verre van klaar, maar ze zijn op de goede weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
darkfujita schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:55:

Dat je nu nog een Jet besteld, vind ik al vreemd......hij is behoorlijk beperkt door die eigen Samsung firmware. Beter een Spica op android 2.1?

[ Voor 5% gewijzigd door HAMMAR op 15-06-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Grzzl schreef op maandag 14 juni 2010 @ 19:16:
[...]

Bij wil de downloadknop niet enabelen. :-( Alles geprobeert
Wat doe je precies?
Probeer je de firmware te downloaden, of ben al bezig te flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Chris.nl schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:41:
[...]

Wat doe je precies?
Probeer je de firmware te downloaden, of ben al bezig te flashen...
Ik vul de gegevens in het flashprogramma Downloader V5.54. Alleen hij lijkt mijn telefoon niet te kunnen vinden. Dit gebeurt zowel op mijn werkcomputer i7-930 W7 als op mijn netbook met XP. Hij zou dan downloaden moeten enabelen, maar dat doet ie niet. Telefoon staat in flashmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 13:11

Mip

weet iemand een site waar een nieuw setje oordopjes te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
Grzzl schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:34:
[...]

Ik vul de gegevens in het flashprogramma Downloader V5.54. Alleen hij lijkt mijn telefoon niet te kunnen vinden. Dit gebeurt zowel op mijn werkcomputer i7-930 W7 als op mijn netbook met XP. Hij zou dan downloaden moeten enabelen, maar dat doet ie niet. Telefoon staat in flashmodus.
je moet eerst samsung new pc studio installeren omdat die de drivers bevat voor communicatie met je gsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Grzzl schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:34:
[...]

Je moet MultiLoader_V5.56 gebruiken.
[url=]Hier[/url] tijdelijk voor je online gezet.

[url=]Deze[/url] flashguide gebruiken.
Mocht die een beetje onduidelijk zijn, kan je hem ook in het [url=]nederlands[/url] proberen.

Suc7 ermee!

Modbreak:Doe maar geen links naar zulke flashtools..
Discussiëren is geen probleem, maar geen directe links.

[ Voor 22% gewijzigd door Ginz op 21-06-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 11:09
Het lukt me maar niet om de samsung jet te laten synchroniseren met google calendar, heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Sevenhunt schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:34:
Het lukt me maar niet om de samsung jet te laten synchroniseren met google calendar, heeft iemand hier een oplossing voor?
http://www.google.com/sup...id=5ca4043dfb068048&hl=en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 11:09
Thx, die thread had ik ook geveonden.
Kan idd met goosync de calender syncen, maar dies niet gratis, hoopte dat iemand een gratis manier had gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Sevenhunt schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:22:
[...]

Thx, die thread had ik ook geveonden.
Kan idd met goosync de calender syncen, maar dies niet gratis, hoopte dat iemand een gratis manier had gevonden.
Deze misschien?
http://nuevasync.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riccardot
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-06-2010
Ik heb een probleem met mijn jet:
Als ik door foto's blader, of ga internetten of zelfs een sms wil versturen gaat dit niet omdat er dan staat:
onvoldoende geheugen, sluit een aantal toepassingen.

Iemand bekend met dit probleem?
heb er laatst trouwens nieuwe firmware opgezet (<SW VER> s8000XWIF6).

Bvd,
Riccardo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
riccardot schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:03:
Ik heb een probleem met mijn jet:
Als ik door foto's blader, of ga internetten of zelfs een sms wil versturen gaat dit niet omdat er dan staat:
onvoldoende geheugen, sluit een aantal toepassingen.

Iemand bekend met dit probleem?
heb er laatst trouwens nieuwe firmware opgezet (<SW VER> s8000XWIF6).

Bvd,
Riccardo.
Komt me bekent voor, had m'n vriendin ook met haar Jet.
Uitzetten en ff de batterij eruit laten en opnieuw opstarten deed de truc bij haar (vreemd genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
breezie schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:49:
[...]

je moet eerst samsung new pc studio installeren omdat die de drivers bevat voor communicatie met je gsm
Heb ik gedaan, dit is dus niet de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Chris.nl schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:24:
[...]

Je moet MultiLoader_V5.56 gebruiken.
[url=]Hier[/url] tijdelijk voor je online gezet.

[url=]Deze[/url] flashguide gebruiken.
Mocht die een beetje onduidelijk zijn, kan je hem ook in het [url=]nederlands[/url] proberen.

Suc7 ermee!
Thanks, ik ga ermee aan de slag.

[ Voor 25% gewijzigd door Ginz op 21-06-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:05
Mijn Jet gaat terug naar de KPN.

Ik heb alweer het probleem dat-ie om de haverklap vanzelf reboot en dat-ie op de vreemdste momenten allerlei widgets opent of dingen via het menu opent. Daar is-ie al twee keer voor teruggegaan maar nu heb ik er schoon genoeg van.
Daarnaast zie ik (alweer!) een steeds groter wordende olievlek op het display.

Even een vraagje: als ik hem terugbreng dan wil ik niet dat er allerlei privé gegevens op staan. Kan ik op het toestel zelf al m'n contacten overzetten naar de SIM (zoals bij Nokia)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Ferret schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 08:13:
Mijn Jet gaat terug naar de KPN.

Ik heb alweer het probleem dat-ie om de haverklap vanzelf reboot en dat-ie op de vreemdste momenten allerlei widgets opent of dingen via het menu opent. Daar is-ie al twee keer voor teruggegaan maar nu heb ik er schoon genoeg van.
Daarnaast zie ik (alweer!) een steeds groter wordende olievlek op het display.

Even een vraagje: als ik hem terugbreng dan wil ik niet dat er allerlei privé gegevens op staan. Kan ik op het toestel zelf al m'n contacten overzetten naar de SIM (zoals bij Nokia)?
T-lijst -> meer -> Contactpersonen verplaatsen -> Telefoon naar SIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Thanks! Hoe simpel kan het soms zijn.

Ik ben trouwens benieuwd hoe de KPN dit gaat oplossen. Dit is dus de derde keer dat-ie terug gaat en eigenlijk wil ik een ander toestel in plaats van wéér een reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
[b][message=34234549,noline]
Ik heb alweer het probleem dat-ie om de haverklap vanzelf reboot
dat probleem heb ik ook...

het is een maand goed geweest, maar sedert een week geleden is die ellende opnieuw begonnen. Te pas en te onpas reboot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
En heb jij ook dat-ie soms wil rebooten maar dat-ie dan net niet die blauwe voortgangsbalk afmaakt, de accu bloedheet wordt en leeggetrokken wordt?
De enige optie is dan om de accu eruit te halen en vervolgens weer op te laden. Vervelend hoor... Maar ik ben stiekumpjes blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Ik hoop alleen dat ik de KPN een beetje meekrijg. Ik heb de Jet als sinds september vorig jaar dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
Ferret schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 09:30:
En heb jij ook dat-ie soms wil rebooten maar dat-ie dan net niet die blauwe voortgangsbalk afmaakt, de accu bloedheet wordt en leeggetrokken wordt?
De enige optie is dan om de accu eruit te halen en vervolgens weer op te laden. Vervelend hoor... Maar ik ben stiekumpjes blij dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Ik hoop alleen dat ik de KPN een beetje meekrijg. Ik heb de Jet als sinds september vorig jaar dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
dat probleem heb ik niet nee

het enige wat ik heb zijn de plotse reboots. Voor de rest nog geen problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-06 13:11

Mip

Mip schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:20:
weet iemand een site waar een nieuw setje oordopjes te koop zijn?
niemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 14-06 16:54
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik net de opvolger van NPS net heb gedownload, die als het goed is compatibel is met Windows 7. Het heet Samsung Kies en is een stuk uitgebreider dan NPS.

Kies_1.5.1.10071_32

Meer info: http://www.samsungmobile....t/softwaremanuals/kies.do

Net geinstalleerd en het ziet er strak uitt! _/-\o_
Nu nog de functionaliteit testen..

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Aurora1110 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:12:
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik net de opvolger van NPS net heb gedownload, die als het goed is compatibel is met Windows 7. Het heet Samsung Kies en is een stuk uitgebreider dan NPS.

Kies_1.5.1.10071_32

Meer info: http://www.samsungmobile....t/softwaremanuals/kies.do

Net geinstalleerd en het ziet er strak uitt! _/-\o_
Nu nog de functionaliteit testen..
Apparaat wordt niet ondersteund... jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 14:11

Patjeee

Ik woon in Boston MA

kan iemand me helpen met firmware zoeken , want ik heb nog steeds de alleroudste firmware waarbij ik nog irritante wifi problemen heb ;(
als iemand me kan helpen heb ik graag een DM of e-mail

Nevermind (Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Patjeee op 04-07-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Laatst online: 25-01 22:34
weet iemand waar je goedkoop een auto lader kan kopen voor de jet? ik ga namelijk binnenkort met de auto naar polen, dus dan wil ik onderweg lekker wat films erop kunnen kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

pimjai schreef op zondag 04 juli 2010 @ 17:29:
weet iemand waar je goedkoop een auto lader kan kopen voor de jet? ik ga namelijk binnenkort met de auto naar polen, dus dan wil ik onderweg lekker wat films erop kunnen kijken
Je kunt het bij elke telefoonwinkel halen , ik heb hem gehaald €20.- niet echt goedkoop dus , maar ze zijn overal wel verkrijgbaar ;) plus er is zo'n nokia oplader met dezelfde soort input , die carlader heb ik dus :')

[ Voor 8% gewijzigd door Patjeee op 04-07-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
dat weet ik, maar ik hoop dat iemand weet waar ik het iets goedkoper zou kunnen krijgen, omdat ik hem dus niet zo vaak ga gebuiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
dat is meer de prijs waar ik aan dacht, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
en eindelijk: nieuws: Ontwikkelaars willen Android op Samsung Jét krijgen

Ik volg het project op: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=158.0, dus zeer welkom voor mij , maar ook voor ons als tweakers en jet gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
wat voor kabel heb je eigenlijk nodig om de jet aan je tv aan te kunnen sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
musicer schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:22:

Ik volg het project op: http://darkforestgroup.com/forum/index.php?board=158.0, dus zeer welkom voor mij , maar ook voor ons als tweakers en jet gebruikers.
Wat haal je dan voor extra's uit Android? Vooralsnog ben ik tevreden over de Jet software . Enkel af en toe een vastloper met de camera op High res maar dat komt omdat ik de procesor heb overklokt, of eerder de klok vast gezet op 800Mhz ipv. een dynamisch processor protocol..
Verder doet de Jet alles wat ik wil, waarom Android? omdat het kan?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
pimjai schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:59:
wat voor kabel heb je eigenlijk nodig om de jet aan je tv aan te kunnen sluiten?
een 3,5 mm plug -> tulp kabel, zoals deze:
Afbeeldingslocatie: https://scache.vzw.com/images_b2c/accessories/lg/sam_omnia2_tv_cables.png
BAS80 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:01:
[...]

Wat haal je dan voor extra's uit Android? Vooralsnog ben ik tevreden over de Jet software . Enkel af en toe een vastloper met de camera op High res maar dat komt omdat ik de procesor heb overklokt, of eerder de klok vast gezet op 800Mhz ipv. een dynamisch processor protocol..
Verder doet de Jet alles wat ik wil, waarom Android? omdat het kan?
Android bied veel meer (en snellere, omdat het geen java is) apps dan je ooit oor een jet zult kunnen krijgen en ook de mate van tweakbaarheid ligt veel hoger.. Natuurlijk zit er ook voor een deel een "Omdat het kan..." gedachte achter.

BTW: let wel op dat de jet nadat je 'm opnieuw hebt opgestart gewoon weer terug gaat naar het dynamische processor profiel.

[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 09-07-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Het scheelt, ik gebruik enkel een weather app. de Jèt gebruik ik meer als een veredelde MP3 speler/USB stick voor muziek en muziekclips en films in de auto en vrachtwagen via bluetooth te streamen, de TomTom flitsservice en gps updates haal ik er ook mee binnen. Ik kan er ook nog mee bellen & smsen en mailen , ongelofelijk! ;)
Geen eer voor mij te behalen om Android op deze telefoon te zetten.
Met de vaste klok ben ik de vertraging kwijt in de software, I'm happy. Enkel de batterij doet een uurtje of anderhalf per 24H minder hierdoor, rukt niet want hij ligt toch iedere avond aan de lader.
BTW: let wel op dat de jet nadat je 'm opnieuw hebt opgestart gewoon weer terug gaat naar het dynamische processor profiel.
Duh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
BAS80 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:14:
Het scheelt, ik gebruik enkel een weather app. de Jèt gebruik ik meer als een veredelde MP3 speler/USB stick voor muziek en muziekclips en films in de auto en vrachtwagen via bluetooth te streamen, de TomTom flitsservice en gps updates haal ik er ook mee binnen. Ik kan er ook nog mee bellen & smsen en mailen , ongelofelijk! ;)
Geen eer voor mij te behalen om Android op deze telefoon te zetten.
Met de vaste klok ben ik de vertraging kwijt in de software, I'm happy. Enkel de batterij doet een uurtje of anderhalf per 24H minder hierdoor, rukt niet want hij ligt toch iedere avond aan de lader.
Achja, soms kan een app als layar of een barcodescanner oid nog wel eens van pas komen
[...]

Duh :P
haha ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
BAS80, hoe heb je de clock vast gezet op 800 Mhz? ik heb dit niet eerder op het forum voorbij zien komen.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
AAH damn kom daar morgenmiddag ff op terug, ben blauw en had allang in mijn nest moeten liggen. Mijn wekker gaat om 4:30 U'
Nu niet meer de strenght om het uit te leggen/linken............... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
BAS80 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 01:03:
AAH damn kom daar morgenmiddag ff op terug, ben blauw en had allang in mijn nest moeten liggen. Mijn wekker gaat om 4:30 U'
Nu niet meer de strenght om het uit te leggen/linken............... :Z
Ik heb ook maar kort kunnen slapen, gelukkig wel meer dan jij.
Waar heb je die uitleg gevonden? Ergens in the dark forest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 01:43
Het staat op darkforest ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
Tiando schreef op maandag 12 juli 2010 @ 14:53:
[...]

Ik heb ook maar kort kunnen slapen, gelukkig wel meer dan jij.
Waar heb je die uitleg gevonden? Ergens in the dark forest? :)
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=2272.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
AHA, je hebt hem al. Ik kom net thuis van het werk. Verdomme anderhalf uur in Hilversum in de file gestaan. Ben laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
Bedankt,
ik heb het gelijk gedaan en me telefoon voelt idd een stuk beter aan. Vooral met het unlocken en direct het menu openen, daar had ik toch wel dat ik 2 seconden moest wachten voordat het menu kwam, nu is het direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-02-2022
Hoe kun je je firmware op je toestel vernieuwen als je pc op Windows 7 draait?
Pc studio werkt toch niet met Windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 12:59

Gwannoes

Solderen moet je leren

Heb Route66 op de telefoon afgelopen weken voor navigatie in Frankrijk gebruikt. Gebruikte een externe (bluetooth) GPS-ontvanger. Wat mij opviel is dat de telefoon aan de achterkant extreem heet werd. Zou m'n vingers er bijna aan branden.

Anderen hier ook ervaring mee?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
ja, hij wordt inderdaad heel warm met navigatie doeleinden. Snap ook niet hoe dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 12:59

Gwannoes

Solderen moet je leren

Lijkt mij niet bepaald bevorderlijk voor je accu, een hele dag op 60 graden... :|

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
haagseblowin schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:19:
Hoe kun je je firmware op je toestel vernieuwen als je pc op Windows 7 draait?
Pc studio werkt toch niet met Windows 7?
Simpel, als je pc studio gaat installeren doe je eerst rechtermuis op de .exe en je kiest compatibiliteit daar vink je aan uitvoeren als administrator en je kiest voor de compatibilteitsmodus Vista servicepack 2.

Als pc studio klaar is met installeren die je exact hetzelfde met de .exe van het programma, dus rechtermuis op de snelkoppeling bestandslocatie openen en dan doe je hetzelfde met de compatibiliteit modus als met installeren.
En pc studio werkt op Windows 7

De firmware kan je updaten doormiddel van een programma genaamt TK explorer en en multiloader. Ik mag je niet direct linken naar de firmware en proggies maar op de darkforestgroep kan je alle info vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 09:30
ik heb zojuist de jet van mn vriendin via NPS automatisch laten updaten qua firmware, naar S8000XPJA1.. Volgens de first post zou deze firmware de NL-taal als optie moeten hebben, nou, mooi niet dus. Is er een optie dat ik dit weer terug krijg? Inclusief T9 natuurlijk?

Ook zou ik willen weten of het mogelijk is om smsjes terug te zetten naar de telefoon die ik via NPS heb gebackuped?

[ Voor 18% gewijzigd door brentnl op 15-07-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breezie
deding schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 00:10:
ik heb zojuist de jet van mn vriendin via NPS automatisch laten updaten qua firmware, naar S8000XPJA1.. Volgens de first post zou deze firmware de NL-taal als optie moeten hebben, nou, mooi niet dus. Is er een optie dat ik dit weer terug krijg? Inclusief T9 natuurlijk?

Ook zou ik willen weten of het mogelijk is om smsjes terug te zetten naar de telefoon die ik via NPS heb gebackuped?
heb zelf een tijdje XPJA1 gedraaid (wel door zelf te flashen en niet via NPS) en daar zat toch wel nederlands bij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 09:30
breezie schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:26:
[...]

heb zelf een tijdje XPJA1 gedraaid (wel door zelf te flashen en niet via NPS) en daar zat toch wel nederlands bij hoor :)
heb nu inderdaad zelf opnieuw geflashed, zelf, met zo'n bootloader ipv NPS, en nu zit NL er wel bij... beetje slecht van Samsung dat het via NPS niet werkt. Een leek zoals mn vriendin zou zich er geen raad mee weten ;)

Op internet heb ik ook al gevonden dat het via NPS niet mogelijk is berichten terug te zetten op je telefoon, daarvoor had ik een 3rd-party backup-progje voor moeten gebruiken.. mhh 2 bad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

musicer schreef op zondag 04 juli 2010 @ 22:22:

ik volg het ook al , heb het al geprobeerd op m'n jet maar hij is nog niet functioneel jammergenoeg :(
hopelijk komt het dit/volgend jaar uit 8)7 _/-\o_
deding schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:46:
[...]

heb nu inderdaad zelf opnieuw geflashed, zelf, met zo'n bootloader ipv NPS, en nu zit NL er wel bij... beetje slecht van Samsung dat het via NPS niet werkt. Een leek zoals mn vriendin zou zich er geen raad mee weten ;)

Op internet heb ik ook al gevonden dat het via NPS niet mogelijk is berichten terug te zetten op je telefoon, daarvoor had ik een 3rd-party backup-progje voor moeten gebruiken.. mhh 2 bad..
ik heb echt 6 uur zitten zoeken naar de allernieuwste firmware :') kut NPS

S800MCEJC1 heb ik btw , als iemand m zoekt , DM me maar dan upload ik m ff op rapidshare _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Patjeee op 15-07-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gnoe_
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 17:48
Patjeee schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:35:
[...]

ik volg het ook al , heb het al geprobeerd op m'n jet maar hij is nog niet functioneel jammergenoeg :(
hopelijk komt het dit/volgend jaar uit 8)7 _/-\o_

[...]

ik heb echt 6 uur zitten zoeken naar de allernieuwste firmware :') kut NPS

S800MCEJC1 heb ik btw , als iemand m zoekt , DM me maar dan upload ik m ff op rapidshare _/-\o_
Ik heb net geflasht naar S800MCEJC1 en voor mij is het een verademing! Ik kwam van XPJA1 en had een beetje de hoop opgegeven dat deze telefoon me nog tevreden kon houden. Veel memory problemen en een touchscreen wat niet altijd doet wat je wil..
Maar echt, alles is sneller, werkt soepeler en het touchscreen is gevoeliger. In de thread op darkforest zijn er ook mensen bij wie het weinig verschil maakt trouwens, maar hoe dat kan weet ik niet. Aanrader dus. Zit ook NL bij en easy Java.

Nu hou ik het wel vol totdat android draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Even een vraagje; als ik mijn Jet voorzie van de nieuwe firmware, en m'n contacten staan op de sim dan loop ik toch geen risico dat ik na het flashen m'n contacten kwijt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gnoe_
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 17:48
Ferret schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:55:
Even een vraagje; als ik mijn Jet voorzie van de nieuwe firmware, en m'n contacten staan op de sim dan loop ik toch geen risico dat ik na het flashen m'n contacten kwijt ben?
Als al je contacts op je sim staan, is dat risico er niet inderdaad. Je moet sowieso je simkaart uit je telefoon halen als je gaat flashen.

Een backup maken van je contacts is met NPS trouwens ook zo gebeurd, maar dat moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reticulum
Ferret schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:55:
Ga naar je telefoonlijst --> meer --> contactpersonen verplaatsen. Kies nu van telefoon naar sim.
Als je gaat flashen moet je inderdaad je simkaart eruithalen. De nummers die nu op je sim staan
lopen dus geen gevaar.
De enige 'maar' die er is is dat er 200 nummers maximaal op je simgeheugen kunnen. Dus heb je meer dan
200 nummers in je telefoonlijst dan zal hij ze niet allemaal kopiëren.

[ Voor 14% gewijzigd door Reticulum op 22-07-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Nog een vraagje: is het mogelijk om de Jet als WiFi hotspot in te stellen zodat ik met mijn iPad (zonder G3) toch op internet kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
Ferret schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:23:
Nog een vraagje: is het mogelijk om de Jet als WiFi hotspot in te stellen zodat ik met mijn iPad (zonder G3) toch op internet kan komen?
Niet via wifi, wel via bluetooth
Pagina: 1 2 3 4 Laatste