[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.059 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-09 16:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb zonnet WeatherPro en Reeder gekocht.

WeatherPro is lekker overzichtelijk zonder teveel poespas.
Start lekker snel op, laat zien wat je wilt weten.
Echter kan ik niet beoordelen of er ook een radar voorspelling aanwezig is ipv de afgelopen uren.

Reeder mooie RSS feed app. Werkt nauw samen met Google Reader.
Heb ff een export gemaakt vanuit mn RSSOwl naar Google Reader, heb nu alles synchroon.
Reeder laat een handige overzicht zien van de feeds die je hebt, je kan ze makkelijk inzien.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37
Toch zijn er nog wel een aantal apps van de iPhone die ik mis op de iPad, terwijl ze van apple zelf zijn.
De remote en gallerie voor mobile me zouden een handige toevoeging zijn aan de iPad.

Gisteren Jigsaw Junior gekocht voor de kids. Ouderwets puzzelen op de moderne manier (kan je ook geen stukjes kwijt raken). Werkt ook op de fotobibliotheek, dus oneindig veel mogelijkheden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 19:38

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ja, ik zou ook heel graag Remote in HD (iPad-versie) willen hebben, hopelijk is Apple er druk mee bezig :9

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Oscar the Grouch schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:56:
Ja, ik zou ook heel graag Remote in HD (iPad-versie) willen hebben, hopelijk is Apple er druk mee bezig :9
Ja en dat je shared iTunes library's op je iPad krijgt te zien.
Ik had verwacht dat dat erin zat, was dus een redelijke domper toen ik er achter kwam dat dat (nog?) niet kon.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 13:12
Überhaupt vind ik dat er nog maar weinig goed iPad apps zijn. De apps die ik graag wil zien is een (officiele) facebook app, hyves, ing, AD, tweakers, engadget, gizmodo, techcrunch enz enz enz. Ik snap dat we de iPad nog maar net in nederland op de markt is, en ik neem aan dat we voor de eind van het jaar een flinke keus hebben.

iOS heeft 200.000 apps (ruim) terwijl er 11.000 ook voor de iPad zijn. Daarvan is het merendeel games, wallapaper apps, en apps speciaal voor bedrijven. Ach wat klaag ik ook eigenlijk. De iPad is mijn aankoop van het jaar. Ik heb al jaren moeten wachten op een mooi tablet dan kunnen die laatste maanden wachten voor goede apps er ook nog wel bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:03
cailin_coilleach schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 05:52:
[...]

Ja nou! Inderdaad! De Economy subscription van 9,95 is gewoon weggehaald!

En het is maar goed dat ik even ging kijken, want verdorie als het niet waar is: die 9,95 was een automatic renewel elke maand! Minder handig, als ik al drie maanden geen krant meer heb aangeraakt! Ben dus meteen omgegaan naar "pay as you go". Verdorie, toch weer 24 euro d'r doorheen. Nou ja, wijze les geleerd.

EDIT:
Hilarisch trouwens dat PressDisplay gewoon door konden gaan met het afboeken van m'n credit card, terwijl de expiry op 07/2010 stond. Afboeken kon gewoon doorgaan. Vreemd. Then again, ze werken stom genoeg zonder CCV code.
Hmm, er is idd wel het een en ander veranderd. Al zie ik wel dat ik gelukkig nog wel te boek sta als economic user (8 euro p/maand voor 31 kranten). Maar ligt het aan mij of zijn ze gestopt met het NRC en geven alleen nog de Volkskrant door?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb 2 apps gekocht, Atomic Browser en Pinball HD.
Leuke apps, vooral Atomic Browser is erg fijn.
De gestures zijn handig, je kan veel na eigen hand zetten.

Denken jullie dat de prijzen van game apps nog gaan zakken?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:56
shakedown schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:42:
(officiele) facebook app, hyves, ing, AD, tweakers, engadget, gizmodo, techcrunch enz enz enz.
Waarom wil je voor elke website die je bezoekt een app?

Bij ING is er een vrijwilligersteam die wil proberen een Java en/of iPhone app te schrijven, maar ik verwacht daar voorlopig nog niet veel van.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voidth
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of je inmiddels met een Ipad geimporteerd vanuit de US gewoon naar de nederlandse appstore kan en dan dus ook met een nederlandse creditcard kan betalen ? Dit op de Ipad zelf (niet via Itunes..)

[ Voor 10% gewijzigd door Voidth op 27-08-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Natuurlijk. Kon dat eerst niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miezel01
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-01-2017
Joarie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:06:
[...]

Hmm, er is idd wel het een en ander veranderd. Al zie ik wel dat ik gelukkig nog wel te boek sta als economic user (8 euro p/maand voor 31 kranten). Maar ligt het aan mij of zijn ze gestopt met het NRC en geven alleen nog de Volkskrant door?
"The Dutch newspaper NRC Handelsblad has been discontinued on PressDisplay service by the publisher. We encourage you to contact the Publisher directly and request its availability back on PressDisplay service." ...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* Luuk kan niet wachten op Spotify HD en Rabobank HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:03
[message=,noline]miezel01 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:33[/message]:
[...]

"The Dutch newspaper NRC Handelsblad has been discontinued on PressDisplay service by the publisher. We encourage you to contact the Publisher directly and request its availability back on PressDisplay service." ...

:X
Ah darn daar gaan mijn twee verschillende zaterdagkrantjes. Maar bedankt voor de info! Ik hoop alleen wel dat het NL aanbod blijft...

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zojuist nog drie goede Apps uit de store gehaald. Met Tango remote kan je als je bv. Een iPad en een iPhone/iPod touch hebt de muziek vanaf het andere apparaat besturen. De albumart van het spelende apparaat wordt dan getoond op het andere apparaat. Is een coole app.

Daarnaast airplayer, deze app speelt echt heel veel filmbestanden (ook div, xvid) af zonder te converten terwijl ze over het netwerk gestreamed worden. Dit zonder dat er een pc hoeft aan te staan. Werkt echt perfect met m'n Synology nas.

De derde is Filer waarmee je kan downloaden en ook rar kan uitpakken.het uitgepakte bestand kan vervolgens naar een andere app zoals goodreader worden gestuurd. Helaas geen epub naar iBooks waarvoor ik 'm eigenlijk had aangeschaft. Hij heeft trouwens ook dropbox support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Pinball HD is in de aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 10:27

World Citizen

FreeReef.nl

Heeft iemand al ietsbgevonden om de popcorn hour te besturen?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zombie infection, nu 0,79 ipv 6,99 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Welke interactieve ebooks zijn nederlandstalig? Nogal moeilijk op te zoeken in de store precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
[message=,noline]cailin_coilleach schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:44[/message]:
[...]

Waarom wil je voor elke website die je bezoekt een app?

Bij ING is er een vrijwilligersteam die wil proberen een Java en/of iPhone app te schrijven, maar ik verwacht daar voorlopig nog niet veel van.
Omdat ik vind dat apps een meerwaarde kunnen hebben. Kijk alleen al naar de NU HD app. Daar ziet er mooi uit, video werkt goed, reclame ziet er netjes uit. Kortom het is in mijn ogen iets waar je als bedrijf trots op kunt wezen.

Vergeet ook niet dat veel websites wel een iPhone app hebben, maar nog niet voor de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:39
Oscar the Grouch schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:56:
Helaas...
http://www.macrumors.com/2010/08/03/apples-flexible-engineering-teams-said-to-operate-like-a-startup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
miezel01 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:33:
[...]
*knip*

Dus EN ze worden duurder, EN ze verliezen licenties van uitgeverijen. NRC was de helft van het Nederlandse aanbod in PressReader...

Vloeken is nergens voor nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 28-08-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Blijkbaar kan ik (als Belg) geen Belgische kranten downloaden ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
USB disk for iPad

Werkt hier prima en is (tijdelijk?) gratis. Best handige app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voidth
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Voor zover ik het kan nagaan niet nee:
http://www.onemorething.n...count-werkt-niet-met-ipad
iPad-apps kopen met Nederlandse account werkt níet via iPad zelf, daarvoor is VS-account nodig
PS: Kun je mij nog laten weten of je uit eigen ervaring spreekt (niet dat later blijkt dat je alleen maar dacht dat dit wel zou moeten kunnen ;) ?

Alvast dank ...

[ Voor 38% gewijzigd door Voidth op 28-08-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 09:51
wie gebruikt hier icab? Ik wil graag de kiosk/fullscreen mode gebruiken, maar probleem is dan dat de url bar dan volledig verdwijnt. Ikan die dan niet meer oproepen of een andere url invoeren, tenzij ik uit fullscreen gaat, maar dat is echt te omslachtig. Terwijl je dan wel alle andere buttons hebt... zoals back, forward, bookmarks etc...
Edit/Delete Message

[ Voor 14% gewijzigd door pina op 28-08-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

G-PHREAK schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:05:
* Harmen kan niet wachten op Spotify HD en Rabobank HD
Heb van de week contact gehad met de Rabo, ze wisten niet of er wel een HD versie kwam van hun programma.

Heb btw, wel Rabo Cycling, best een leuke app. Je kan veel info zien over opkomende evenementen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
Voidth schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:22:
Kan iemand mij vertellen of je inmiddels met een Ipad geimporteerd vanuit de US gewoon naar de nederlandse appstore kan en dan dus ook met een nederlandse creditcard kan betalen ? Dit op de Ipad zelf (niet via Itunes..)
Dit heeft altijd al gekunnen.
En ja, ik heb ervaring. Heb m'n iPad destijds al in april vanuit de USA geïmporteerd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 23-09 14:12
Walkman schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 03:08:

Daarnaast airplayer, deze app speelt echt heel veel filmbestanden (ook div, xvid) af zonder te converten terwijl ze over het netwerk gestreamed worden. Dit zonder dat er een pc hoeft aan te staan. Werkt echt perfect met m'n Synology nas.
Airplayer crasht bij het lijsten van mijn films... 4 euro weggegooid? ;(
Share is Windows 7 Media sharing en de library van Windows Media Player

(op een iPhone 4 trouwens, verkeerd topic, mijn excuses...)

[ Voor 12% gewijzigd door BlackShadow op 28-08-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:27
Voidth schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:22:
Heb hem in de us gekocht en geen enkel probleem

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Met welke applicatie kan ik CBR files lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Comic zeal scijnt de beste comic reader te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Wat vinden jullie de beste mindmap app? Is hier iemand die een favoriet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:48:
Zombie infection, nu 0,79 ipv 6,99 !
Volgens mij hetzelfde spel en engine als N.O.V.A. Alleen de graphics en het thema zijn wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 15:59
Slashdotter schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:54:
Ik gebruik Mindnode pro, maar vooral omdat ik ook de Mac versie heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Slashdotter schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:54:
Even wachten op iMindmap HD van imindmap.com, die komt als het goed is binnen enkele dagen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Flight Control HD for iPad
Is ook wel een leuke! :)
Zeker verslavend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Wat is jullie favo game? Ik heb er een paar maar zoek n og een leuke rts of platform game. Prince op persia lijkt me wel wat maar die is er niet. Verder. Heb ik Nova, real racing, soozis (of zo iets). Ben long time FIFA fan, maar volgens mij is er geen leuke voetbal game voor de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
sebastius schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:58:
[...]

Even wachten op iMindmap HD van imindmap.com, die komt als het goed is binnen enkele dagen online.
Ziet er goed uit:

Nu maar hopen dat ze het normaal geprijsd hebben. Hun windows versie kost 62 euro.
Als de iPad versie ook zoiets kost gaat het dus nooit kunnen concurreren met de reeds bestaande 5~20 euro concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Ik ben compleet verslaafd aan Solitaire City Deluxe.

Daar speel ik zo 20 potjes achter elkaar van:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7CcthfyeNvU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Kent er iemand de naam van een app waarmee je met augmented reality de trajecten van lijnvliegtuigen kan zien?

Heb nu al starmap voor de sterren te zien, en 3D sun seeker voor de baan van de zon, maar die van de vliegtuigen vind ik niet...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 07:49
Iemand nog tips voor een app waarmee je geschreven en getypte notities kan maken evenals simpel schetsen? Dit om bij klanten tijdens een werkbespreking aantekeningen te maken.

Volgende vond ik niks; noterize, iannotate, evernote.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-09 17:46
lapino schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:49:
Met welke applicatie kan ik CBR files lezen?
Ik gebruik Comic Viewer, vind hem heel fijn en snel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zijn er meer mensen die de Rabo Cycling app gebruiken?
Leuke app, alleen zag ik gisteravond tijdens de eerste etappe nog geen live info.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 18:28

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Phusebox schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 11:55:
Iemand nog tips voor een app waarmee je geschreven en getypte notities kan maken evenals simpel schetsen? Dit om bij klanten tijdens een werkbespreking aantekeningen te maken.

Volgende vond ik niks; noterize, iannotate, evernote.
Ik gebruik soundpaper

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-09 12:09

Tuxie

En WeL nU!

Werkt dat soundpaper een beetje? Ik ben aan het twijfelen om een iPad te kopen, belangrijk voor mij zijn de mogelijkheden om de iPad tijdens vergaderingen te gebruiken, aantekeningen te maken, deze te categoriseren en mindmaps / presentaties e.d. (kenniswerk dus). Iemand die de iPad ook op deze manier intensief gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:16
Slashdotter schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 01:35:
Ik ben compleet verslaafd aan Solitaire City Deluxe.

Daar speel ik zo 20 potjes achter elkaar van:
[video]
Goeie tip, net geïnstalleerd en idd: erg verslavend :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:53:
Zijn er meer mensen die de Rabo Cycling app gebruiken?
Leuke app, alleen zag ik gisteravond tijdens de eerste etappe nog geen live info.
Thnx voor de tip. Heb hem nu ook geinstalleerd. Best handig renner info van het hele peloton en de tweede etappe is nu wel live te volgen (geen video). Wel leuk om de tweets van de Rabo renners te kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen is er ipad app waarbij je live stocks kan zien, vervolgens kan kopen/verkopen.
dus een abnamro's tradebox achtig iets.
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:00
RD schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:34:
Wat is jullie favo game? Ik heb er een paar maar zoek n og een leuke rts of platform game. Prince op persia lijkt me wel wat maar die is er niet. Verder. Heb ik Nova, real racing, soozis (of zo iets). Ben long time FIFA fan, maar volgens mij is er geen leuke voetbal game voor de iPad.
Ik heb anders de originele (maar gepimpte) Prince of Persia op mijn iPad staan :). Is prima beschikbaar in de app store en speelt erg leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:27
Tuxie schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:20:
Werkt dat soundpaper een beetje? Ik ben aan het twijfelen om een iPad te kopen, belangrijk voor mij zijn de mogelijkheden om de iPad tijdens vergaderingen te gebruiken, aantekeningen te maken, deze te categoriseren en mindmaps / presentaties e.d. (kenniswerk dus). Iemand die de iPad ook op deze manier intensief gebruikt?
Noterize, om notities los of op bestaande documenten te maken
Ithoughts HD voor mindmaps
Dropbox om alles in de cloud op te slaan, integreerd met bovenstaande applicaties
BoxWave Capacitive iPad Stylus

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

[message=,noline]ForayNL schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:21[/message]:
[...]

Thnx voor de tip. Heb hem nu ook geinstalleerd. Best handig renner info van het hele peloton en de tweede etappe is nu wel live te volgen (geen video). Wel leuk om de tweets van de Rabo renners te kunnen volgen.
Heb vanmiddag het programma gebruikt.
Ziet er best goed uit!
Jammer dat er geen live ticker bij zit.

Heb een leuk spelletje gevonden, Demolition master HD lite.
Met dynamiet blaas je gebouwen op.
Zoek meer van die spellen, bijvoorbeeld bruggen bouwen etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Harmen op 30-08-2010 20:22 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn top lijstje tot nu toe! Uitleg erbij voor de geïnteresseerden..

- AirVideo (Video streamen vanaf je Mac naar je iPad, on the fly)
- Pinball HD (spreekt voor zich, leuke graphics)
- TeamViewer HD (je Mac of Windows-bak bedienen vanaf je iPad)
- Rowmote (iPad versie is full-screen en een zeer uitgebreide remote)
- TweetDeck (Gelikte Twitter client)
- Browser (full screen web browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toplijst dan ook maar, na (pas) 1 week gebruik:

Nieuws: NU HD, FT Mobile Edition, Pulse News (RSS reeder), BBC News.
Browser: Atomic Web
Boeken: iBooks
Weer: Buienradar HD, The Weather Channel
Social: Twitterific, Flipboard
Games: Predators, Demolition Master HD, Pinball HD, Zombie HD.

En verder wel leuk: IFish Pond, WIkihood, IMDb, Guinness World Records Lite, Molecules, Planeten, WSJ, Rabo Cycling.

Wat ik nog zoek: Goede board games, meer nieuws applicaties, 1 super visueel feest om mensen over te halen ook een iPad te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mijn huidige lijstje (ook precies na een week gebruik):

Browsen/donwloaden: Atomic Web, Filer
Lezen: Good Reader, iBooks (natuurlijk), Cloudreaders
RSS: River of news
Social: Fliboard, Tweetdeck (gebruik nog wel de iPhone versie aangezien je in de iPad versie berichten niet als gelezen kan zetten)
Media: MLPlayer Lite, TangoRemote, CineXPlayer, Veronica TV-Gids, IMDB, DS Audio, Airplayer, HD Remote (om XBMC mee te besturen)
Games: Pinball HD, Angry Birds HD, Parcel Panic, Harbor Master, Marble Mixer, Trundle HD, Talking Tom en Soosiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Krijg net van een collega door dat de iPad versie van het NRC de komende 2 weken volledig gratis te gebruiken is. Link in de newsletter van het NRC = deze

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik zie ook dat Blackboard Academic een app heeft voor de iPad.

http://www.blackboard.com/Mobile/Mobile-Learn.aspx

Alleen de reviews zijn niet echt positief. Kan het helaas niet uittesten tot vanavond maar ben wel benieuwd.
http://app-store.appspot....-APPLICATIONS-Lockup_r1c2

Afbeeldingslocatie: http://img.youtube.com/vi/NZuMOdHad2Y/0.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Beta op 31-08-2010 12:09 ]

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:32
Ibidem schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:08:
Krijg net van een collega door dat de iPad versie van het NRC de komende 2 weken volledig gratis te gebruiken is. Link in de newsletter van het NRC = deze
Dit is een digitale versie van de krant - is al een keer eerder 2 weken gratis geweest; dus het is niet de APP....

Maar voor deze digitale versie moet je nog wel een Reader binnenhalen die met je abonnement kan werken (= Stanza)....

Ik heb hem bij de vorige aanbieding gebruikt...; maar ik vind het nogal oubollig (lees NON-ipad) achtig lezen van een krant.... Kheb dus ook geen verlenging gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je de proefabbo hebt, zal je met de app ook de krant kunnen lezen op z'n ipads. Maar ik ga niet betalen om twee weken te testen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Beta schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:09:
Ik zie ook dat Blackboard Academic een app heeft voor de iPad.

http://www.blackboard.com/Mobile/Mobile-Learn.aspx

Alleen de reviews zijn niet echt positief. Kan het helaas niet uittesten tot vanavond maar ben wel benieuwd.
http://app-store.appspot....-APPLICATIONS-Lockup_r1c2

[afbeelding]
Als je ervoor moet betalen en de iPhone app is een indicatie van wat je kunt verwachten: NIET DOEN. Dramatisch ding. :)

Waarschijnlijk moet je onderwijsinstelling ook eerst van alles installeren/inschakelen om het überhaupt aan de gang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 20-09 20:12

Haaguit

HBZNPLT!

Heb de bekende google al gekieteld, maar ik vond weinig... Ik zoek een app waar ik foto's mee kan doorlopen en selecties kan maken. Ik ben fotograaf, en zou graag een bak foto's op de iPad doorlopen met de opdrachtgever, en dan bij foto's opmerkingen kunnen zetten, en een selectie kunnen maken. Een beetje analoog aan het selectieproces in Lightroom oid (al is een sync met LR utopie...).

Suggesties?

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Ikea heeft hun catalogus voor 2011 nu ook als app beschikbaar. Jammer genoeg alleen voor iPhone geoptimaliseerd. Van mij mogen ze ook wel een mooie iPad versie maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik mis de Telegraaf app voor de iPhone in de app-store... Iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

visie schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:47:
Ik mis de Telegraaf app voor de iPhone in de app-store... Iemand een idee waarom?
:? Die staat gewoon in de app store
Edit, mijn fout dacht dat je voor de iPad bedoelde

[ Voor 10% gewijzigd door Fietsbel op 31-08-2010 18:44 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:25
Haaguit schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:16:
Heb de bekende google al gekieteld, maar ik vond weinig... Ik zoek een app waar ik foto's mee kan doorlopen en selecties kan maken. Ik ben fotograaf, en zou graag een bak foto's op de iPad doorlopen met de opdrachtgever, en dan bij foto's opmerkingen kunnen zetten, en een selectie kunnen maken. Een beetje analoog aan het selectieproces in Lightroom oid (al is een sync met LR utopie...).

Suggesties?
Ben bezig met de ontwikkeling van zo'n app. Met inderdaad selecties ( tags ) kunnen maken, raten, Exif data bekijken/bewerken en synchroniseren met Aperture.
E.a is nog in ontwikkeling dus als je nog meer suggesties hebt, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
visie schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:47:
Er zat een fout in de laatste versie. Daarom is de Telegraaf uit de Appstore gehaald.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
TukkerTweaker schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:14:
[...]

Ben bezig met de ontwikkeling van zo'n app. Met inderdaad selecties ( tags ) kunnen maken, raten, Exif data bekijken/bewerken en synchroniseren met Aperture.
Klinkt goed.. Hier heb je in ieder geval alvast iemand die je App aanschaft.

Het zou fijn zijn al je mapjes kan maken per fotoreportage en vervolgens mij de foto's opmerkingen kan plaatsen en ze kan voorzien van een flag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
M@cer schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:29:
[...]

Er zat een fout in de laatste versie. Daarom is de Telegraaf uit de Appstore gehaald.
Wat voor fout?
Komt ie nog wel terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Is er een manier om muziek direct van de ipad naar je airport express te streamen, dus onder tussenkomst van PC/mac itunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:24:
...Wat ik nog zoek: Goede board games, meer nieuws applicaties, 1 super visueel feest om mensen over te halen ook een iPad te kopen :)
Dan moet je Starwalk even downloaden :d. Dat is DE impressive app voor op verjaardagen. Op basis van de houding van de iPad en kompas weet de app naar welke sterren je de ipad richt. Vervolgens krijg je in beeld te zien welk sterrenbeeld er in beeld is. Prachtige app en werkt super! Verder useless by the way ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@ForayNL, je zou eens kunnen kijken naar cogs HD.
Das wel een leuk puzzel spel.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 20-09 20:12

Haaguit

HBZNPLT!

[...]

Ik heb je een DM gestuurd :). Syncen met Aperture zal wel makkelijker zijn ja, maar ik denk dat je met Lightroom een nog groter publiek hebt. Wel tof idee in ieder geval!

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 08:22
Ik heb pas Small World gedownload, is een iPad versie van het bordspel, je kan het met 1 iemand spelen, offline dan, of tegen de computer.
Ik speel vaak bordspellen of langames met 3 vrienden.
En bijna altijd met 1 vriend, nu spelen we af en toe dit spel.

Ik zoek zelf nog multiplayer (bord)spellen die je samen aan tafel of op de bank kan spelen.
Risk kan er eentje zijn, Small World is al een soort risk maar dan wel heel anders, maar wel landje veroveren.

Ik heb al monopoly en worms en ook Ludo(mens erger je niet)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 16:06
[...]

-synchronisatie met LR
- slideshow met keuze alle fotos of alleen die je getagt hebt
- albums kunnen aanmaken zodat je via camera connectiekit nieuwe fotos direct vanaf je camera in een album Kunt plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CousinBoneless schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:48:
[...]

Dan moet je Starwalk even downloaden :d. Dat is DE impressive app voor op verjaardagen. Op basis van de houding van de iPad en kompas weet de app naar welke sterren je de ipad richt. Vervolgens krijg je in beeld te zien welk sterrenbeeld er in beeld is. Prachtige app en werkt super! Verder useless by the way ;)
Super gaaf, en ben geinteresseerd in astronomie, dus dat kom goed uit. Balen dat het nu bewolkt is maar wel heerlijk ook voor op vakantie!
Harmen schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:58:
@ForayNL, je zou eens kunnen kijken naar cogs HD.
Das wel een leuk puzzel spel.
Even gespeeld met de Lite en het is inderdaad verslavend en nog grafisch best leuk ook! Wel aanrader om even wat te willen puzzelen met radartjes en pijpleidingen e.d.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
De laatste paar dagen net begonnen met Evernote + EgretList op iOS, gecombineerd met Evernote Web en Evernote op OS X. Werkt uitstekend voor het verzamelen van notities, documenten, ToDo punten en dat soort dingen. Evernote is gratis, Egretlist maakt gebruik van EN maar kost wel een klein bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
De ANWB stedenspecial iPad app isveen aanrader. Helemaal gemaakt voor de iPad en het ziet er erg mooi uit, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Epic Citadel, de game welke net werd gedemonstreerd in de keynote is nu te downloaden! Gratis! universal

http://itunes.apple.com/us/app/epic-citadel/id388888815?mt=8

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
kmf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:11:
Epic Citadel, de game welke net werd gedemonstreerd in de keynote is nu te downloaden! Gratis! universal

http://itunes.apple.com/us/app/epic-citadel/id388888815?mt=8
Nu vraag ik me af hoeveel mensen de game aan het installeren zijn... Djeez wat is ie traag!! 80 mb in 10 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ziet er best wel impressive uit zeg. Zal morgen eens kijken wat ik ermee kan.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Epic Citadel crasht hier al 2 keer op de iPad. Goed voorteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Mmm, het is geen game. Het is puur een showcase voor de unreal engine. De echte game moet nog uitkomen denk ik dan en zal wel niet gratis zijn... Ik neem aan dat dat in November gebeurd. Als de iPad ook naar 4.2 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
Ziet er super uit op m'n iPhone 4!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele gave showcase inderdaad. Zo wil ik er wel meer zien maar dan echt nutig en interactief. Grafisch het beste wat ik tot nu toe op iPad heb gezien.

• kmf
  • Niet online
Settlers HD is nu verkrijgbaar.
http://itunes.apple.com/n...tlers-hd/id371112669?mt=8
Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r30/Purple/80/d6/8d/mzl.qmjhkebj.480x480-75.jpg

Vraag is... hoe speelt het? is het een beetje leuk? Ik had ooit settlers op de iphone gekocht, maar ik het scherm is te klein om leuk te spelen vond ik, dus nooit wat mee gedaan. Misschien is de ipad beter, maar om 8 euro uit te geven om te testen....

Verwijderd

kmf schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:53:
Settlers HD is nu verkrijgbaar.
http://itunes.apple.com/n...tlers-hd/id371112669?mt=8
[afbeelding]

Vraag is... hoe speelt het? is het een beetje leuk? Ik had ooit settlers op de iphone gekocht, maar ik het scherm is te klein om leuk te spelen vond ik, dus nooit wat mee gedaan. Misschien is de ipad beter, maar om 8 euro uit te geven om te testen....
Dat vraag ik me ook af. Heb zelfs de iPhone versie gisteren nog op de iPad gespeeld maar werd een beetje scheel van de blur. Ben ook meer een Civ fan maar toch trekt Settlers me wel.

• CoiLive
  • Laatst online: 24-09 11:00
Weet iemand of het gebruik van Awaken (klok en wekker) slecht is voor het scherm? Ik zet hem namelijk 's nachts naast mijn bed neer, want hij is lekker groot en dan kan ik de tijd goed lezen (heb slechte ogen :P). Het scherm staat dus de hele nacht aan.

Verwijderd

thaan schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:30:
Epic Citadel crasht hier al 2 keer op de iPad. Goed voorteken.
Nadat het logo EPIC games is verschenen valt ie bij mij ook weg.. vaag!

Verwijderd

Geen problemen met Epic Citadel hier al mag het van mij wat minder schokkerig af en toe.
Knoop doorgehakt en Settlers maar gedownload, zal bevindingen hier posten. Kan wat langer duren want zit in het buitenland op een zeer brakke wifi verbinding ;)

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 15:48

EgoPro

Time is an illusion.

Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:18:
[...]

Nadat het logo EPIC games is verschenen valt ie bij mij ook weg.. vaag!
Had ik ook, ff powerbutton indrukken tot die uitgaat dan weer aan en hatsee

• Tennisbal
  • Laatst online: 21-04-2018
ik zit er steeds meer aan te denken om mijn ipad te jailbreaken. Nu dit weer. Settlers HD hup volle mep 8 euro. Heb verdomme settlers voor de iphone gekocht. mag ik weer lappen. Zelfde met gta wars straks. leuk is anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennisbal schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:48:
ik zit er steeds meer aan te denken om mijn ipad te jailbreaken. Nu dit weer. Settlers HD hup volle mep 8 euro. Heb verdomme settlers voor de iphone gekocht. mag ik weer lappen. Zelfde met gta wars straks. leuk is anders :(
Dat heb ik ook met heel veel applicaties, HD erachter plakken en hoppa, van 79 cent naar 4-5 euro ineens,het is gewoon een simpele grafische pimp, alsof er nieuwe functionaliteit wordt toegevoegd, afzetterij gewoon.
Ik wou hem niet jailbreaken maar het ziet er naar uit dat ik het ook ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
tennisbal schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:48:
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:06:
[...]

Dat heb ik ook met heel veel applicaties, HD erachter plakken en hoppa, van 79 cent naar 4-5 euro ineens,het is gewoon een simpele grafische pimp, alsof er nieuwe functionaliteit wordt toegevoegd, afzetterij gewoon.
Ik wou hem niet jailbreaken maar het ziet er naar uit dat ik het ook ga doen.
Beetje jammer dat jullie jailbreaken associëren met het illegaal downloaden van apps.
Het is namelijk absoluut niet hetzelfde, en geeft zo het jailbreaken ook een flink slechte naam. Daarnaast mag dat niet besproken worden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 09:10
Ik snap het eigenlijk niet, je geeft 499+ euro uit voor een ipad en vervolgens vind je 8 euro afzetterij voor een game.
Als je niet opnieuw geld wilt uitgeven voor hetzelfde spel kun je het spel toch op je iphone blijven spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wes- schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:54:
Ik snap het eigenlijk niet, je geeft 499+ euro uit voor een ipad en vervolgens vind je 8 euro afzetterij voor een game.
Als je niet opnieuw geld wilt uitgeven voor hetzelfde spel kun je het spel toch op je iphone blijven spelen?
Het is natuurlijk ook afzetterij. Waarom maken ze er geen universal app van? Gewoon om mensen uit te melken. En dat lukt in heel veel gevallen dus ook.
Heb Settlers inmiddels binnen maar nog niet de kans om te spelen. Ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen.
Edit: net de eerste missie gespeeld en het speelt op zich wel ok. Zitten wel wat slordigheidjes in zoals een punt die op de volgende regel staat en het versneld doorspoelen zorgt ervoor dat het spel wel sneller gaat maar je ziet de poppetjes niet sneller bewegen, het hapert waardoor je van het 1 op andere moment ineens ziet dat het gebouw klaar is.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:03

Milmoor

Footsteps and pictures.

Graphics redesign kost ook tijd=geld. Tuurlijk, voor nieuwe programma's moeten ze het gelijk voor meerdere resoluties goed doe, maar voor oudere programma's deed men dat nog niet. De prijzen vindt ik nou niet bepaald schokkend. 8 euro voor een volwaardig spel is niet duur. Als het een eenvoudig spelletje is mag het natuurlijk wel wat goedkoper ;).

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Klopt al vind ik gebrek aan trials voor die duurdere games soms wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik hoop dat de basisprijs van 3,99 eens gaat zakken.
Ik wil best wel betalen voor een spel, maar dan moet het wel inhoud hebben. (niet enkel een Port van iPhone naar iPad)

[ Voor 14% gewijzigd door Harmen op 03-09-2010 09:55 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 09:51
Zou graag meer games zien zoals biodefense HD. Vind ik echt een héél goed spel en perfect voor de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Milmoor schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:13[/message]:
Graphics redesign kost ook tijd=geld. Tuurlijk, voor nieuwe programma's moeten ze het gelijk voor meerdere resoluties goed doe, maar voor oudere programma's deed men dat nog niet. De prijzen vindt ik nou niet bepaald schokkend. 8 euro voor een volwaardig spel is niet duur. Als het een eenvoudig spelletje is mag het natuurlijk wel wat goedkoper ;).
Nouja, als je het over Settlers hebt, die ook al op de pc is verschenen, hoef je niks te redesignen natuurlijk. En er zijn heel veel games die eerst op pc zijn verschenen waar ze toch de hoofdprijs voor vragen.
Maargoed, als niemand het koopt zakken ze vanzelf in prijs. En dat gebeurd niet echt, waarschijnlijk zijn er genoeg mensen die het toch kopen (mea culpa in dit geval) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:51
lapino schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:36:
Klopt al vind ik gebrek aan trials voor die duurdere games soms wel jammer.
Ja had zeker gekund. Even time code erop en uitproberen voor 20 minuten. Lijkt me zeker prettig.
Hoewel je met gameplay beelden op youtube ook een redelijk beeld kan schetsen.
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.