[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.059 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:08

samo

yo/wassup

Als je de iPad synct met iTunes en daarna je iPhone/iPod, wordt de app ook automatisch meegeïnstalleerd

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
N.O.V.A. HD is tijdelijk €0,79!
De iPhone versie is €3,99 dus het is echt een koopje!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 08:20
Rivanov schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:35:
N.O.V.A. HD is tijdelijk €0,79!
De iPhone versie is €3,99 dus het is echt een koopje!!
Inderdaad een koopje. Thanks! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[message=,noline]Xtuv schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:17[/message]:
[...]

Proef op de som genomen en inderdaad. Melding komt wel een beetje laat, pas nadat je op het bedrag klikt en inlogt. Zou duidelijker geweest zijn als je 'gekocht' zou zien ipv het bedrag... Als je nu twijfelt of je iets al gekocht hebt ben je de sjaak.
Welnee, probleem melden en dan je geld terugvragen.
Works fine by me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
Svennos1 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:59:
[...]

Inderdaad een koopje. Thanks! :>
Vind 'm op de iPhone 4 al super maar op de iPad is het helemaal een geweldige game! Speelt heerlijk weg!
Mis alleen de Gyroscope die je op de iPhone wel hebt! :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/post naar ander topic verplaatst/

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Nu een paar dagen de iPad in huis en ik heb de volgende apps die ik veel gebruik:
Buienradar HD Heeft geen toelichting nodig
Nu.nl HD "
The Weather Channel Vind ik net wat uitgebreider...mooie 10 dagen forecast.
Atomic Browser Lite Geniaal met de verschillende tab-bladen
Wikipanion Leuke app waarbij alle info uit Wikipedia wordt gehaald.
RDP en Teamviewer Prima om bij je eigen computers of bij anderen in te loggen

Games
City Story Hele simpel SimCity-achtige game, maar dankzij buren ook wat online te doen.
N.O.V.A.
Legends Een simpele World of Warcraft...toch ook wel gaaf!
Osmos HD
Lux DLX 2 Risk spelletje met heel veel verschillende maps en andere mogelijke settings.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:27
kmf schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:46:
OK, dit is waarschijnlijk een van de duurste games, maar WOW!

Chaos Rings voor 16 dollar
http://www.youtube.com/v/Sval2_fd7D8
Ik heb deze dan even gekocht...

Grafisch ziet het er niet uit. De HD versie is gewoon de iPhone versie upscaled op een groter scherm, zonder verdere filters of iets dergelijks op de textures. Het komt gewoon voor dat je pixelblokken van 5x5mm op je scherm ziet!

Erg, erg, erg zonde... De titel HD is het zeker niet waard.

Gelukkig is het spel nog wel enigzins vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik kan zeker Modern Conflict aanraden!

http://itunes.apple.com/u...-hd-lite/id373980216?mt=8

Erg leuk en verslavend spelletje.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:32
Ik heb net dan NOVA HD binnengehaald - lijkt een beetje op Halo... voor 79 cent....

Je moet ook online kunnen spelen - maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Ben nu net door een soort van training heen.... ziet er echt heel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat spel heb ik gister ook gekocht, mooie aanbieding, on tof spel voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
robin1979 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Ik heb deze dan even gekocht...

Grafisch ziet het er niet uit. De HD versie is gewoon de iPhone versie upscaled op een groter scherm, zonder verdere filters of iets dergelijks op de textures. Het komt gewoon voor dat je pixelblokken van 5x5mm op je scherm ziet!

Erg, erg, erg zonde... De titel HD is het zeker niet waard.

Gelukkig is het spel nog wel enigzins vermakelijk.
OK, thanks. Geen aankoop voor mij dus. In de filmpjes zag het nog wel zo goed uit...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
http://appshopper.com/ipad/prices/1

Leuke site waarmee je bv pricedrops in prijzen van ipad apps kunt zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:05
[message=,noline]deBennie schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:58[/message]:
http://appshopper.com/ipad/prices/1

Leuke site waarmee je bv pricedrops in prijzen van ipad apps kunt zien :)
Thanks, handig. Net even toodledo gratis meegepakt, zoiets zocht ik nog.

Bio Defence HD is voor mij het bewijs dat er meer rts naar de iPad moet komen. Bio defence is meer een soort tower defence, maar de look & feel is heerlijk, net als Red Alert 1/2. Hopen dat er weer dat soort games komen, gewoon 2D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Heb het zelf nog niet kunnen testen, aangezien ik nog geen iphone bezit. Maar het leek me wel een leuke app om onder de aandacht te brengen. Kort samengevat is de app Nanostudio een mini studio voor op je Ipad/Iphone. Het bevat een synthesizer, een sampler met drum pads en een mixer. Enfin de filmpjes spreken voor zich. Dit en apps als Touch ocs of Electribe doen me soms toch wel naar een Ipad verlangen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Alabama_man schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:05:
Heb het zelf nog niet kunnen testen, aangezien ik nog geen iphone bezit. Maar het leek me wel een leuke app om onder de aandacht te brengen. Kort samengevat is de app Nanostudio een mini studio voor op je Ipad/Iphone. Het bevat een synthesizer, een sampler met drum pads en een mixer. Enfin de filmpjes spreken voor zich. Dit en apps als Touch ocs of Electribe doen me soms toch wel naar een Ipad verlangen <3

[video]
[video]
Tof!!

Dit (loopseque) lijkt mij ook een toffe app:

[ Voor 5% gewijzigd door deBennie op 17-08-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Xtuv schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:26:
[...]

Thanks, handig. Net even toodledo gratis meegepakt, zoiets zocht ik nog.

Bio Defence HD is voor mij het bewijs dat er meer rts naar de iPad moet komen. Bio defence is meer een soort tower defence, maar de look & feel is heerlijk, net als Red Alert 1/2. Hopen dat er weer dat soort games komen, gewoon 2D..
Ik weet niet, ik had BD HD ook al binnengehaald (toen ie gratis was), maar ik vind het spel nogal ongebalanceerd, de zombies zijn volledig random. En tja... je doet niet echt veel... Plants vs Zombies, fieldrunners, daar komt nog wat strategie en management bij zitten...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
@alabama_man;
op de website van hun - kun je ook een windows versie downloaden; gratis.
Je bent wel HEEL beperkt - aangezien je het moet hebben van "de muis"....

Maar je krijgt wel een aardig idee van de mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37
Paar games die op dit moment veel worden gespeeld bij ons thuis en nog niet zo vaak langs zie komen.

Baby Clicker XL (zoon van 3)
Pyramidz HD (Dochter van 8 en ikzelf, Bejeweled achtige)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 13:05
kmf schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:51:
[...]

Ik weet niet, ik had BD HD ook al binnengehaald (toen ie gratis was), maar ik vind het spel nogal ongebalanceerd, de zombies zijn volledig random. En tja... je doet niet echt veel... Plants vs Zombies, fieldrunners, daar komt nog wat strategie en management bij zitten...
Mee eens hoor, BD HD heeft veel verbeterpunten (wat meer missies/units zouden welkom zijn wat mij betreft), maar ik vind het er net uitzien als bijvoorbeeld Red Alert 1 en 2. Doet me verlangen naar meer isometrische games, een 1:1 port van Red Alert 2 bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
iPad

* Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction™ HD - Your morals. Your game. Sam is back and he’s on a mission to find who killed his daughter. Enhanced for the iPad, the game features improved field of depth, advanced stealth gameplay and frantic hand-to-hand combat. Available end of June 2010.
* Prince of Persia: Warrior Within™ HD - Features the original 12 chapters from the console version, optimized for the iPad. An explosive mix of intense fighting sequences and gripping gameplay. Available Summer 2010.
* Hero of Sparta II HD - Optimized for the iPad, play this sequel of the award-winning game with fully polished 3D graphics, a larger screen and customizable controls.
* Blokus™ HD - The award-winning hit board game from Mattel on the iPad. Engage your mind and competitive spirit. A board game that features up to 4 players each with 21 blocks of a specific color. The goal is to strategically get all of your blocks on the board. Available June 2010.
* The Settlers HD - Ensure the development of a colony by managing the allocation of resources, tools, construction, etc. Use real-time strategy and management to build a thriving city. Available July 2010.
The settlers, dat lijkt me wel wat... maar ja.. de releasedate van july 2010 is dus niet gehaald.

(ben ik trouwens de enige die vind dat er eigenlijk geen 3d games voor ipad gemaakt moeten worden? De graphics zijn nogal tja... 10 jaar te oud. Liever een mooie HD pre-rendered game dan 3d games zoals iron man e.d. met grote grijze 3d flats...

[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 17-08-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:42
Alabama_man schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:05:
Heb het zelf nog niet kunnen testen, aangezien ik nog geen iphone bezit. Maar het leek me wel een leuke app om onder de aandacht te brengen. Kort samengevat is de app Nanostudio een mini studio voor op je Ipad/Iphone.
Jammer dat er alleen nog maar een iphone versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Articles for iPad is nu 79 cent ipv 4 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Is er ook een applicatie om het 6 uur journaal te kijken? Of TV te kijken op je ipad? Uitzending gemist is alleen voor de iphone op dit moment, had graag iets schermvullends gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
souljah1h schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:27:
Is er ook een applicatie om het 6 uur journaal te kijken? Of TV te kijken op je ipad? Uitzending gemist is alleen voor de iphone op dit moment, had graag iets schermvullends gezien
rtl gemist heeft een ipad pagina: http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 23:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

souljah1h schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:27:
Geen app, wel een site en een podcast stream.

http://nos.nl/video-en-audio/journaal/ < direct op de iPad te openen en te klikken, circa 15 a 30 minuten na uitzending staat het er wel paraat.

http://nos.nl/feeds/ < via diverse feed programma's of iTunes er wel op te knallen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik zou graag een gratis system app willen zoals de sbsettings bij cydia. Een app waarmee je net iets meer kunt dan nu. Bekijken hoeveel geheugen openstaande programma's gebruiken, en welke programma's constant draaien etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:56
iStat? Of is dat niet gratis? Then again, who care about 0,79?

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik zie geen istat voor ipad in de appstore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
iStat is een iPhone app en die hoort het ook gewoon te doen op je iPadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Vind je het erg als ik enkel iPad apps wil en geen iPhone apps? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Ja. Wil je nou een oplossing of niet? Zeurpiet :)

Goed, hij's niet gratis (0,79) en niet speciaal voor de iPad geschreven. Maar hoe vaak ga jij in hemelsnaam naar dat scherm zitten staren? :) En anders run je toch lekker "top" in "terminal", als je't toch over jailbreaken hebt? :)

[ Voor 77% gewijzigd door Liegebeest op 18-08-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik wacht wel op een mooie iPad app, dank je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 13:44

2be

sebastius schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:01:
[...]

Geen app, wel een site en een podcast stream.

http://nos.nl/video-en-audio/journaal/ < direct op de iPad te openen en te klikken, circa 15 a 30 minuten na uitzending staat het er wel paraat.
De bewuste filmpjes zijn in Flash. Dat gaat dus niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
2be schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:31:
[...]

De bewuste filmpjes zijn in Flash. Dat gaat dus niet lukken...
Ik kan gewoon bij http://nos.nl/televisie/programmas aan de rechterkant het laatste nos journaal selecteren en bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb paar dagen geleden via m'n iPad een app gekocht. Nu kijk in de appStore, tegoed 6,nogwat. Kijk ik op de PC in iTunes, tegoed 11,00... dat is vreemd ofniet? Zijn er misschien mensen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 13:44

2be

deBennie schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:58:
[...]

Ik kan gewoon bij http://nos.nl/televisie/programmas aan de rechterkant het laatste nos journaal selecteren en bekijken...
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeerde het met een k.. verbinding. Wel raar dat die flash tekst boven je filmpje staat.Die bracht me icm het ontbrekende beeld in de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik keek nog wel eens naar RTL Gemist op me iPhone, maar nu werkt het blijbaar niet meer.
De site komt met de melding dat ik geen silverlight heb geinstalleerd..
Werkt deze op de iPad nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

mafti schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:32:
Ben erg blij met mijn iPad (eerste apple product :) )

en ik ben erg blij met de volgende Apps

BBC News
erg fijne news reader van bbc kwaliteit

Civilization Revolution
Als civ verslaafde kan deze app natuurlijk niet achterblijven. een mooie tussen-versie tot Civ 5 :D

Osmos HD
de sfeer, de muziek en de gameplay. Gewoon geweldig

Ben alleen nog op zoek naar een goede Mahjong app (de echte versie, niet dat wazige solitaire)
Chinese mahjong bestaat! Kowloon mahjong volgens de HK regels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 21:42
iksander schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:26:
[...]
Ik keek nog wel eens naar RTL Gemist op me iPhone, maar nu werkt het blijbaar niet meer.
De site komt met de melding dat ik geen silverlight heb geinstalleerd..
Werkt deze op de iPad nog wel?
RTL gemist heeft een speciale pagina voor de Ipad: http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml

• deBennie
Heeft iemand hier ervaring met de app filevrowser? Je kunt daarmee in je lan netwerk of via internet inloggen op bv je nas en dan foto's en of videos bekijken.
Alleen connect ie over het internet via poort 445, en op de 1 of andere manier lukt het me niet om poort 445 open te zetten op mn dlink dir655 router. Via lan connectie maken met mn nas is geen probleem, ik kan dan ook prima films kijken, maar over het internet lukt het me niet.
Iemand ervaring met die app?

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik hoop trouwens dat de 'try-before-you-buy' sectie zoals die nu beschikbaar is in the USA voor de iPhone ook naar de iPad komt. Toch wel een paar apps die ik eigenlijk niet gebruik = weggegooid geld en dat had verkomen kunnen worden door te proberen.

Bij Android kan je refunden binnen 24 uur is ook wel makkelijk (niet voor alle apps).

• kmf
  • Niet online
Die try-before-you-try is ook maar een wassen neus. Het is gewoon een opsomming van alle lite-apps...

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:27
kmf schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:55:
Die try-before-you-try is ook maar een wassen neus. Het is gewoon een opsomming van alle lite-apps...
Ja, apple wil de App Store ontdubbelen. Heel veel games staan er als 'lite' of 'free' versie in. Die willen ze gewoon uit het zicht hebben.

Dezelfde applicatie met een iets andere naam zoals 'We Rule'/'We Rule Gold'/'We Rule Red' wordt ook al weer verwijderd.

• deBennie
iLunascape is een gratis nieuwe browser, t heeft navigatieknoppen onderaan, wat handiger is ivm de positie van je duimen ;)

http://www.iphoneclub.nl/app/380065805

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:27
iemand ervaring met een handige / fijne applicaties om met een stylus (heb de
Boxwave stylus besteld) vergader notities / to do lijstjes bij te houden?

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

jschoorl2 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:40:
Notes, en om te schetsen sketchbook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Laatst online: 22-09 11:48
jschoorl2 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:40:
Uit een paar posts terug: noterize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 09:58
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een app waar ik afbeeldingen (lees: designs) in kan laden en daar op kan tekenen én notes kan toevoegen. Nu zijn er genoeg draw/sketch apps, maar ik heb nog geen 1 gevonden waarmee ik notes kan toevoegen zoals in photoshop.

Het lijkt me ideaal om zo met m'n ipad naar een klant te gaan en dan in zo'n programma het ontwerp te bespreken, notes toe te voegen, beetje erover heen tekenen, etc. Ik mis alleen de notes-functie enorm, of gewoon puur tekst zou al mooi zijn. Ik wil gewoon niet tekst 'tekenen'.

Iemand ideeën?

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:08

samo

yo/wassup

kramon schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:57:
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een app waar ik afbeeldingen (lees: designs) in kan laden en daar op kan tekenen én notes kan toevoegen. Nu zijn er genoeg draw/sketch apps, maar ik heb nog geen 1 gevonden waarmee ik notes kan toevoegen zoals in photoshop.

Het lijkt me ideaal om zo met m'n ipad naar een klant te gaan en dan in zo'n programma het ontwerp te bespreken, notes toe te voegen, beetje erover heen tekenen, etc. Ik mis alleen de notes-functie enorm, of gewoon puur tekst zou al mooi zijn. Ik wil gewoon niet tekst 'tekenen'.

Iemand ideeën?
Volgens dit filmpje is iAnnotate wel wat.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 09:58
Leuke app inderdaad, jammer dat ze geen gewone afbeeldingen of PSD's ondersteunen.

Ik vind het raar dat er niet een texttool in adobe ideas of adobe photoshop express zit trouwens... Ik zoek ondertussen vrolijk verder.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Laatst online: 22-09 11:48
kramon schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:19:
Leuke app inderdaad, jammer dat ze geen gewone afbeeldingen of PSD's ondersteunen.

Ik vind het raar dat er niet een texttool in adobe ideas of adobe photoshop express zit trouwens... Ik zoek ondertussen vrolijk verder.
Je kunt toch in de meeste gevallen het eindresultaat wel als pdf meenemen?
Daarin kun je met noterize werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:56
Ik heb net de app N.o.v.a. H.D gekocht. Alleen blijft na het installeren het icoontje staan op wachten. Ik kan hem niet verwijderen en ik kan intussen ook geen andere apps kopen in de store.

Weet iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Even je iPad herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
Gedaan, veranderd niks.....

Er staan nu 3 apps op wachten. Nova, en nog eentje en de updat van de telegraaf.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Downloaden via iTunes en dan synchroniseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
Ok, maar moet ik dan nova opnieuw kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Laatst online: 21:27

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:38

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

joppe113 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:10:
Ok, maar moet ik dan nova opnieuw kopen dan?
Nee hoor, het lijkt er wel op, maar tijdens het downloaden zal je een popup krijgen met de melding 'u hebt dit item al gekocht en kan het gratis opnieuw downloaden'.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
ah bedankt. Ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 08:14
kramon schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:57:

Iemand ideeën?
Als je afbeeldingen vector-based zijn, is TouchDraw dan misschien iets voor je?

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vreemd probleem met de AppStore op mijn iPad. Ik het 2 accounts 1 US en een NL.

Als er updates voor diverse apps zijn kan ik ze wel uit de US store downloaden maar niet uit de NL store terwijl ik wel uitlog en op mijn NL account inlog. Nu moet ik updates via de desktop ophalen en installeren terwijl dat natuurlijk ook op de iPad zou moeten kunnen.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Ik heb de iPad al een paar keer opnieuw opgestart en diverse keren uit en ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:05

Nitai

Live the life you love.

Is al een tijdje zo, zo ook op de iPhone. Updaten lukt eigenlijk alleen goed op de pc/Mac.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:49:
Is al een tijdje zo, zo ook op de iPhone. Updaten lukt eigenlijk alleen goed op de pc/Mac.
Op de iPhone werkt het wel hier maar het is wel irritant dat het op de iPad niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:58:
Ik heb een vreemd probleem met de AppStore op mijn iPad. Ik het 2 accounts 1 US en een NL.

Als er updates voor diverse apps zijn kan ik ze wel uit de US store downloaden maar niet uit de NL store terwijl ik wel uitlog en op mijn NL account inlog. Nu moet ik updates via de desktop ophalen en installeren terwijl dat natuurlijk ook op de iPad zou moeten kunnen.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Ik heb de iPad al een paar keer opnieuw opgestart en diverse keren uit en ingelogd.
Het is mij nog steeds gelukt. Wil de ipad niet gelijktijdig een nl en us update doen. Dat zal niet gaan. Heb je al een poging gedaan om slechts 1 app te updaten uit de nl store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.CoUk schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:13:
[...]

Het is mij nog steeds gelukt. Wil de ipad niet gelijktijdig een nl en us update doen. Dat zal niet gaan. Heb je al een poging gedaan om slechts 1 app te updaten uit de nl store?
Heb het geprobeerd, helaas lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:30:
[...]

Misschien een beetje drastisch maar als je slechts een paar US apps hebt kun je deze wellicht even verwijderen. Vervolgens je NL apps proberen te updaten en daarna je US apps weer installeren. Misschien kun je hiermee een NL update forceren. (gokje van mijn kant).

Je hebt wel een vreemd issue, ik gebruik nu al een maand of 3 twee accounts door elkaar zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Ik heb het probleem ook gehad - ging toen om de update van iBooks...
Het kwam er eigenlijk op neer dat ik de Nederlandse versie heb gedelete..... en daarna de US versie heb geinstalleerd.
Daarna was het helemaal klaar.
Dus; als het bij jou ook om de iBook gaat - misschien dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hen3s schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:03:
Ik heb het probleem ook gehad - ging toen om de update van iBooks...
Het kwam er eigenlijk op neer dat ik de Nederlandse versie heb gedelete..... en daarna de US versie heb geinstalleerd.
Daarna was het helemaal klaar.
Dus; als het bij jou ook om de iBook gaat - misschien dat dit helpt.
Ik heb veel US apps dus 'even' verwijderen is geen optie. Het zal wel een kwestie van ermee leren leven zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:25:
[...]

Ik heb veel US apps dus 'even' verwijderen is geen optie. Het zal wel een kwestie van ermee leren leven zijn. 8)7
Je kunt ze verwijderen om ze daarna via een itunes sync weer terug te plaatsen maar toch de nl sync te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 09:51
Ik heb daarnet enkele manga's willen overzetten. Ik kopieer hem in itunes, en als ComicZeal wordt opgestart, dan worden die nieuwe comics geïmporteerd. Maar ik had de verkeerde bestandsnaam gekozen, en nu is die wel gekopieerd naar de ipad, maar ik zie hem nergens staan waardoor ik hem niet meer kan terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Allemaal leuke apps die zijn afgeprijsd:
http://appshopper.com/ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
@iPadSoft
Het ging bij mij puur om de ibooks die dwars zat....
Nadat ik deze dus had verwijdert, ging de rest wel weer updaten....
Niet geschoten is altijd mis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Voor de liefhebbers: de turn based strategy game warlords armageddon is nu voor 79 cent beschikbaar.

Waardeloos :X

[ Voor 10% gewijzigd door .CoUk op 21-08-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:14
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:58:

Ik heb zelf ooh een nl account en us account, en ik doe het volgende om beide apps te updaten:
Als ik op mij US account zit en will een NL app updaten, Dan klik ik op updaten, Dan krijg ik een melding: dit account is gekoppeld aan een nederlandse iTunes store, u word Saar nu maar doorverwezen (iets wat hierop lijkt)

Vervolgens ben ik in de nederlandse AppStore, en mote ik seer een wachtwoord invoeren, vervolgens kan ik de app gewoon updaten.
Dit geld voor zowel gekochte als gratis apps.

Wil je van nederlandse AppStore naar de us AppStore wilt, doe je het omgekeerde.
Uiteraard moetmje Dan well weed opnieuw inloggen,
Misschien dat het eel were lijkt, maar het is vele malen beter dan ales verwijderen etc.

Ik hoop dat ik je hierbij goed geholpen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties. @Maffo, ik doe dat ook zo, ik heb het ook met eerst uitloggen en weer inloggen geprobeerd. Het lijkt erop dat hij de gegevens van het US account blijft vasthouden. Met US apps geen problemen maar wel met NL apps.

@Hen3s
Ik begreep het, ik gebruik iBooks niet meer. Thx voor de reacties. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijlemanz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 15:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Thx for the tip, downloading !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 20-09 14:12
Avatar van James Cameron is nu 0,79 euro!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of je de apps die je in de US store hebt gekocht om kan zetten naar de NL store. Dit vanwege de pushnotificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:43:
Weet er iemand of je de apps die je in de US store hebt gekocht om kan zetten naar de NL store. Dit vanwege de pushnotificaties.
Helaas, dit is niet mogelijk. Heb hiervoor al meerdere malen contact gehad met apple support, iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord "Sorry sir, this isn't possible".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:30:
[...]

Hoe zet je hem om van US naar NL, doe je dat via Itunes of ga je naar instellingen. Ik moet altijd eerst naar instellingen gaan en daar dus uitloggen en dan inloggen, dan lukt het bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, dit is niet mogelijk. Heb hiervoor al meerdere malen contact gehad met apple support, iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord "Sorry sir, this isn't possible".
[/quote]

Als je dan de NL versie wilt hebben moet je dus opnieuw betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:55
Fantastisch dat mooie aanbiedingen worden genoemd in dit topic. Maar zeg dan ook waarom je die applicatie moet aanschaffen. Waarom is het zo leuk? Wat onderscheidt het van de concurrentie? Anders voegt het immers weinig toe :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de afgeprijsde apps altijd interessant. Gewoon omdat ik bang ben om een koopje te missen en ik merk dan ook aan mezelf dat ik afgelopen maand al bijna 30,- aan apps heb gekocht. Hehehe. Ik gebruik lang niet alles iedere dag, maar meer voor de heb zegmaar.

Waar blijft overigens de T.net app HD? Ik vind dat toch wel interessant denk ik. Video's en afbeeldingen integreren..?

En omdat ik anders niet bijdraag aan de topic:
Worms HD is superduper vet. Zoals je vroeger worms op de pc speelde kun je dat nu spelen tegen je vriend/vriendin op de bank. Super vet!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor de mensen die ook zijn Windows of Mac computer willen bedienen met de iPad dan download eens de gratis app teamviewer.
Hiermee kun je mooi je Windows / Mac computer besturen, je ziet gewoon je bureau blad en kan alles doen.

Makkelijk met torrents, muziek download en dan gewoon in je iPad zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Laatst online: 18-09 15:30
iemand hier al gehoord van http://mypadmedia.com/

hier schijn je voor een 1 malige betaling van +/- 50,- euro ebooks,ecomics enz te kunnen downloaden zoveel als je wil.

en geen onbekende auteurs.

en volgens de reviews die ik overal zie is het geen scam.

http://www.google.nl/sear...&q=mypadmedia.com+reviews

ik twijfel nog, maar als iemand hier het al gebruikt dan hoor ik graag hoe of dit bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]eppo666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:28[/message]:
iemand hier al gehoord van http://mypadmedia.com/

hier schijn je voor een 1 malige betaling van +/- 50,- euro ebooks,ecomics enz te kunnen downloaden zoveel als je wil.

en geen onbekende auteurs.

en volgens de reviews die ik overal zie is het geen scam.

http://www.google.nl/sear...&q=mypadmedia.com+reviews

ik twijfel nog, maar als iemand hier het al gebruikt dan hoor ik graag hoe of dit bevalt.
Dan moet je toch de betrouwbare sites zoeken voor reviews, en niet uitgaan van nee reviews.

Zij verkopen boeken die gratis van feedbooks.com zijn gehaald. http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=85587

Absolute scam en onbetrouwbaar dus.

Betere zoekquery http://www.google.com/search?q=mypadmedia%20scam

[ Voor 4% gewijzigd door kmf op 25-08-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Laatst online: 18-09 15:30
kmf schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:33:
[...]

Dan moet je toch de betrouwbare sites zoeken voor reviews, en niet uitgaan van nee reviews.

Zij verkopen boeken die gratis van feedbooks.com zijn gehaald. http://www.mobileread.com/forums/showthread.php?t=85587

Absolute scam en onbetrouwbaar dus.
ok thanx voor de info, had wel gezocht, maar dit had ik gemist.
goed dat ik nog twijfelde.
absolute afrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]eppo666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:36[/message]:
[...]

ok thanx voor de info, had wel gezocht, maar dit had ik gemist.
goed dat ik nog twijfelde.
absolute afrader dus.
ja, kan je niet kwalijk nemen
The MyPadMedia people are googlebombing the Web with fake "expose'" sites which then, of course, end with "We investigated, and it's the best thing since sliced bread; go buy it! (with link provided)" Aside from MobileRead, Teleread, and a couple of other sites, every one of the top Google hits for "mypadmedia scam", for pages, is one of their bogus websites. Some of them even force redirects to the mypadmedia website via pop-ups.

I think MobileReaders need to be more proactive in getting the word out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Leuk voor mensen met kinderen / familie in de brugklas of lagere klassen van het middelbaar: Algebra Touch, een mooie app voor het leren van simpele vergelijkingen. De maker gaat de boel nog uitbreiden en mijn suggestie voor kwadratische vergelijkingen werd goed ontvangen. Steekt mooi in elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb iSequence aangeschaft. Wat is dat een mooie tool om beats mee te maken. Er is een mogelijkheid om je eigen samples te uploaden en alles te sequencen. Zit echt heel erg strak en overzichtelijk in elkaar, ben er gelijk wat uurtjes kwijt mee geraakt. Het is geen goedkope app, maar het geld meer dan waard.
Mogelijkheden om je beats te exporteren als bv. WAV of Midi file.

[ Voor 9% gewijzigd door Walkman op 25-08-2010 22:49 ]

• Beta
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Walkman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:38:
Heb iSequence aangeschaft. Wat is dat een mooie tool om beats mee te maken. Er is een mogelijkheid om je eigen samples te uploaden en alles te sequencen. Zit echt heel erg strak en overzichtelijk in elkaar, ben er gelijk wat uurtjes kwijt mee geraakt. Het is geen goedkope app, maar het geld meer dan waard.
Mogelijkheden om je beats te exporteren als bv. WAV of Midi file.
Ik zoek ook nog zon soort app. Vroeger op de iPod Touch iets dergelijks gehad (http://www.intua.net/products/beatmaker), koste toendertijd ook 15 euro. Maar wel veel gebruikt en leuke dingen mee gedaan.
Helaas is de drempel best wel hoog om zomaar even 15 euro uit te geven..
Maar deze ziet er wel goed uit!

• Walkman
  • Niet online
Beta schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Ik zoek ook nog zon soort app. Vroeger op de iPod Touch iets dergelijks gehad (http://www.intua.net/products/beatmaker), koste toendertijd ook 15 euro. Maar wel veel gebruikt en leuke dingen mee gedaan.
Heb gisteren nog wel even een video van Intua gezien, maar uiteindelijk toch voor iSequence gekozen en heb er geen spijt van. Prijs is inderdaad wel hoog voor een app, maar een paar video's op Youtube en die mogelijkheid om eigen samples te gebruiken trokken me over de streep. 15 euro is in vergelijking met PC software geen geld en ik weet zeker dat ik er echt uren plezier van ga hebben.

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
RonG schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:01:
[...]

Zoiets zoek ik ook! Ik gebruik nu VLC Remote, deze app stuurt vanaf je iPad VLC op je PC aan. Je kan dan ook alle folders doorbladeren en een playlist aanmaken. Ik had er hoge verwachtingen van maar valt me tot nu toe wat tegen:

- Onlogische indeling, belangrijke onderdelen klein weergegeven (bestanden selecteren in folderview) en onbelangrijk groot weergegeven (volume bar en scroll bar)
- Geen mogelijkheid om te zoeken naar muziek of video's
- Geen informatie over de bestanden die je afspeelt en geen album art (waardoor het allemaal een beetje saai aandoet)
- Buggy playlist, volgt soms de volgorde niet (schiet weer terug naar de 1e in de playlist), geeft niet direct duidelijk aan wat er nu wordt afgespeelt en kan niet groot worden weergegeven.

Dus... als iemand nog een verdere tip heb, graag!
Ik ben ook opzoek naar een soortgelijke app.

Ik heb een HTPC die onder mijn tv staat. Ik zou via mijn ipad willen selecteren welke film ik wil kijken op mijn TV. VLC Remote werkt wel maar nog niet echt makkelijk.... Ik hoef dus geen scherm over te nemen (zoals bij VNC) maar wil alleen de mappen zien waar de films/muziek instaan.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:26
Slashdotter schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:31:
Pressreader / http://www.pressdisplay.com

WAT EEN GEWELDIGE APP ZEG! _/-\o_

Je kan 1200+ kranten van over de hele wereld lezen.

Je betaalt:
  1. Pay As You Go/ per krant = 1 credit - 0,99 dollar
  2. Economy / 31 credits - 9,95 dollar (+afgelopen 7 dagen nog te lezen)
  3. Personal Unlimited / onbeperkt - 29,95 dollar (+afgelopen 14 dagen nog te lezen)
Interessant:
NL - NRC + Volkskrant
Belgie - De Morgen, Het Laatste Nieuws, Gazet van Antwerpen + nog meer
USA - New York Times, International Herald Tribune, Washington Post, USA Today, + nog bijna 200 kranten
Canada - 278 kranten
Australie - 150+ kranten

Deze app icm die 30 dollar (23 euro) maand abo is echt een GODSGESCHENK voor de serieuze nieuwslezer. Als je elke dag twee uur in de trein zit te forenzen zijn je mogelijkheden verduizendvoudigd van gratis B-krantjes De Pers, Spits, Metro naar zowat alle betaalde A+ kwaliteitskranten van de wereld.

En dus ook 1200+ kranten * 14 dagen terugzien

En dat voor dezelfde prijs als je voor een enkele betaalde papieren abo betaald (per jaar)
NRC = 326
Trouw = 293
Telegraaf = 4*67,50 = 260
PressDisplay Unlimited = 12x23 = 276 .

Ik heb gelijk maar een unlimited abo genomen, hopelijk volgen de andere NLse kranten binnenkort.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Zijn hun abonnementen nou veranderd? Ik dacht een maandabonnement 9.99 dollar aan te schaffen maar zie dat er enkel nog het 29.99 abonnement beschikbaar is? -> http://www.pressdisplay.c...sdisplaySubscriptionPlans

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Shailesh schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:19:
[...]
Zijn hun abonnementen nou veranderd? Ik dacht een maandabonnement 9.99 dollar aan te schaffen maar zie dat er enkel nog het 29.99 abonnement beschikbaar is? -> http://www.pressdisplay.c...sdisplaySubscriptionPlans
Ja nou! Inderdaad! De Economy subscription van 9,95 is gewoon weggehaald!

En het is maar goed dat ik even ging kijken, want verdorie als het niet waar is: die 9,95 was een automatic renewel elke maand! Minder handig, als ik al drie maanden geen krant meer heb aangeraakt! Ben dus meteen omgegaan naar "pay as you go". Verdorie, toch weer 24 euro d'r doorheen. Nou ja, wijze les geleerd.

EDIT:
Hilarisch trouwens dat PressDisplay gewoon door konden gaan met het afboeken van m'n credit card, terwijl de expiry op 07/2010 stond. Afboeken kon gewoon doorgaan. Vreemd. Then again, ze werken stom genoeg zonder CCV code.

[ Voor 13% gewijzigd door Liegebeest op 27-08-2010 05:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Beta schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:41:
[...]

Als je meer wilt lezen over muziek productie op de iPad (maar ook op de iPhone), dan heeft Computer Music een nieuw nummer met daarin reviews van heel veel applicaties. Denk dat daar wel genoeg info in staat om te bepalen welke je het best kan kopen.

http://www.musicradar.com...g-apps-on-sale-now-272342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
marchanekamp schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:25:
[...]

Ik ben ook opzoek naar een soortgelijke app.

Ik heb een HTPC die onder mijn tv staat. Ik zou via mijn ipad willen selecteren welke film ik wil kijken op mijn TV. VLC Remote werkt wel maar nog niet echt makkelijk.... Ik hoef dus geen scherm over te nemen (zoals bij VNC) maar wil alleen de mappen zien waar de films/muziek instaan.

Iemand?
Ik gebruikte eerst ook VLC Player, maar vond het niet prettig werken. Ik heb nu Boxee op mijn PC geinstalleerd en dat werkt stukken beter en is bovendien mooier. De Boxee app voor je Ipad is eigenlijk een afstandbediening waarmee je Boxee bestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Kwam gisteren iViewer tegen, waarmee je zelf een afstandbediening kan maken. Als je de gratis versie neemt is het geloof ik redelijk beperkt, maar als tweaker is het wel cool dat je op de PC je eigen setup kan maken en dat er vervolgens op kan zetten.
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.