Voor de topic start wil ik heel graag voorstellen dat de Marvel app wordt vervangen door "Comics" van Comixology. De Marvel app gebruikt de engine van "Comics", maar biedt alleen strips van Marvel aan. "Comics" daarentegen biedt naast Marvel strips ook DC Comics, Dark Horse en vele kleine labels aan.
Echt een aanrader!
EDIT:
Daarnaast nog een stem voor PressReader! Wat mij betreft de meest veelzijdige manier om kranten te lezen!
Enige nadeel: het proces om een abonnement te nemen is bij hen wat omslachtig. Niet moeilijk, niet slecht, alleen langer dan nodig is. Ze zouden het een in-app purchased moeten maken!
EDIT 2:
En ook nog een stem voor InstaPaper. Ik heb't vandaag voor het eerst geprobeerd en zie er veel potentie in! Mijn vrouw leest enorm veel fan fiction (
enorm veel) en jaagt er per maand met gemak drie, vier pakken printer papier doorheen. Ik hoop d'r, zodra ie er is, op de tweede gen. van de iPad over te krijgen zodat ze met InstaPaper heel snel haar verhalen over kan zetten.
Kort gezegd, wat doet het? Zit je op een web pagina die je later wilt lezen, maar bijv zonder internet verbinding en zonder advertenties en felle opmaak? Klik dan op de "Read later" bookmarklet en het artikel wordt naar jouw account gesynced en omgezet naar een tekst document met minimale opmaak. Eigenlijk een beetje als Safari Reader! Maar dan ook voor offline en met synchronisatie tussen Mac, PC, iPad en iPhone. Netjes!
Neem wel de pro versie! De free versie is al heel lang niet geupdated en mist veel features.
[
Voor 73% gewijzigd door
Liegebeest op 23-07-2010 23:19
]