[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.059 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Flipboard is net nieuw in de App store, en ziet er leuk uit. Alleen kun je momenteel nog niet inloggen met je twitter of facebook account vanwege overbelasting op de servers... en oh ja, is gratis.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:25
Vandaag is NU.nl HD uitgekomen! Gratis! Werkt zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:22

TDB

bvsteyn schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:13:
Vandaag is NU.nl HD uitgekomen! Gratis! Werkt zeer goed!
Goed nieuws, vanavond meteen even installeren.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:38
Het is een prachtige app :) . Het enige minpuntje zijn de NU-kleuren. Maar goed, het moet natuurlijk herkenbaar zijn als hun app. De functionaliteit en de layout van de schermen zijn goed gekozen. Het laden bij het opstarten duurt even. Maar het openen van artikelen, foto's en video's daarna is supersnel. De Nu.nl app doet niets onder voor internationale nieuws-applicaties. Ze hebben de lat hoog gelegd. Ik hoop dat andere Nederlandse media proberen deze standaard te halen en waar mogelijk te overtreffen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Hoedje schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:51:
Het is een prachtige app :) . Het enige minpuntje zijn de NU-kleuren. Maar goed, het moet natuurlijk herkenbaar zijn als hun app. De functionaliteit en de layout van de schermen zijn goed gekozen. Het laden bij het opstarten duurt even. Maar het openen van artikelen, foto's en video's daarna is supersnel. De Nu.nl app doet niets onder voor internationale nieuws-applicaties. Ze hebben de lat hoog gelegd. Ik hoop dat andere Nederlandse media proberen deze standaard te halen en waar mogelijk te overtreffen.
idd ben ik het helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
De iPad app van nu.nl ziet er goed uit.

Nu de Telegraaf nog.

[ Voor 39% gewijzigd door Ronvgs op 22-07-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Met Flipboard als geweldige app, leek het mij weer tijd voor een nieuwe up-to-date poll. Kunnen jullie een paar lijstjes aangeven die jullie erin willen zien? Mogen ook nog steeds de oude uit het eerste lijstje zijn natuurlijk, als er niks beters is. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
RonXP schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:07:
De iPad app van nu.nl ziet er goed uit.

Nu de Telegraaf nog.
Dat vind ik overigens tergend irritant; waarom moet elke site met een eigen app komen? Zorg gewoon dat je site er via de browser goed uitziet, dan is het toch klaar?

Ik zit niet te wachten op tientallen apps die weinig of niets meer doen dan de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:38
De Nu.nl app is gewoon beter dan de website. Het heeft toegevoegde waarde. Ik lees ook liever de NYT-app dan de krant. Er is gewoon meer mogelijk qua presentatie van de content in een app, dan op een website.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Hoedje schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:05:
De Nu.nl app is gewoon beter dan de website. Het heeft toegevoegde waarde. Ik lees ook liever de NYT-app dan de krant. Er is gewoon meer mogelijk qua presentatie van de content in een app, dan op een website.
Klopt ja, ik heb er ook veel bij stilgestaan, maar het is simpelweg de interactie met de user die het verschil maakt, het is vaak veel sneller en overzichtelijker. Websites zouden daar ook beter in kunnen worden, maar ja, voorlopig is het sneller om met je vinger op het scherm te navigeren dan met de muis en links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Hoedje schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:51:
De update komt al binnen een week, hij is ingediend bij Apple dus de nu app wordt nog mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:31
Voor de topic start wil ik heel graag voorstellen dat de Marvel app wordt vervangen door "Comics" van Comixology. De Marvel app gebruikt de engine van "Comics", maar biedt alleen strips van Marvel aan. "Comics" daarentegen biedt naast Marvel strips ook DC Comics, Dark Horse en vele kleine labels aan.

Echt een aanrader!

EDIT:
Daarnaast nog een stem voor PressReader! Wat mij betreft de meest veelzijdige manier om kranten te lezen!

Enige nadeel: het proces om een abonnement te nemen is bij hen wat omslachtig. Niet moeilijk, niet slecht, alleen langer dan nodig is. Ze zouden het een in-app purchased moeten maken!

EDIT 2:
En ook nog een stem voor InstaPaper. Ik heb't vandaag voor het eerst geprobeerd en zie er veel potentie in! Mijn vrouw leest enorm veel fan fiction (enorm veel) en jaagt er per maand met gemak drie, vier pakken printer papier doorheen. Ik hoop d'r, zodra ie er is, op de tweede gen. van de iPad over te krijgen zodat ze met InstaPaper heel snel haar verhalen over kan zetten.

Kort gezegd, wat doet het? Zit je op een web pagina die je later wilt lezen, maar bijv zonder internet verbinding en zonder advertenties en felle opmaak? Klik dan op de "Read later" bookmarklet en het artikel wordt naar jouw account gesynced en omgezet naar een tekst document met minimale opmaak. Eigenlijk een beetje als Safari Reader! Maar dan ook voor offline en met synchronisatie tussen Mac, PC, iPad en iPhone. Netjes!

Neem wel de pro versie! De free versie is al heel lang niet geupdated en mist veel features.

[ Voor 73% gewijzigd door Liegebeest op 23-07-2010 23:19 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:43

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Is het trouwens mogelijk om op nederlandse talige apps te sorteren in de AppStore? Dit ivm mijn ouders die een iPad overwegen ipv laptop.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:17
Voor mensen die games zoals Mariokart leuk vinden, shrek kart racing is nu 0,79

[ Voor 15% gewijzigd door Y-Foxy op 24-07-2010 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik ben op zoek naar een FTP-client programma zodat ik (tijdens het reizen) foto's vanaf m'n iPad naar FTP kan uploaden (en zodoende op m'n reisblog zetten).

Heeft iemand hier ervaring(en) met FTP-programma's voor de iPad? Aanraders? Afraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Zijn er ook mensen die het spel we rule spelen oo de iPad. Het is een rts/rpg achtig spel waarbij je je kingdome constant uitbouwt, bouwen van gebouwend duurt x minuten en kost goud etc etc.

Het spel ziet er goed uit en de interface werkt goed. Veder ondersteund het spell push notifications wanneer bepaalde activiteiten klaar zijn. Hierdoor hoef je niet constant te te kijken of dingen klaar zijn.

De game is gratis te downloaded van de app store, en is een leuke tijdverdrijver.

Wat ook een heel verslavend en leuk spel is is flightctrl HD. Hier moet je vliegtuigen leiden naar de landingsbaan doormiddel van het tekenen van een aanvliegroute. Erg mooi uitgewerkt en een leuk spel ietsje prijzig maar het wel waard.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 13:05
'pixels' is wel een handige en laagdrempelige app (gratis en geen registratie) om plaatjes te uploaden vanaf je iPad, genereert ubb code dus handig als je iets wil posten op got :) resizen doet ie niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[message=,noline]Xtuv schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:05[/message]:
'pixels' is wel een handige en laagdrempelige app (gratis en geen registratie) om plaatjes te uploaden vanaf je iPad, genereert ubb code dus handig als je iets wil posten op got :) resizen doet ie niet helaas.
Effe testen. Screenshot van Reuters galleries

Afbeeldingslocatie: http://mozymac.com/uploads/0f769c19426e815.jpg

Ik gebruikte hiervoor photo bucket, maar die compressed te veel naar mijn idee

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwight1986
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-10-2022
Beste Tweakers,

Ik ben hier nieuw en heb nog nooit op een forum gezeten.
Dus als ik iets in een verkeerd topic zet waarschuw mij even.
Ik heb naar een Ipad gekeken vandaag en ik wil een waarschijnlijk wel 1 kopen.
Maar zijn er wel veel nederlandse boeken te koop, aangezien me vriendin dan de ipad wil gaan gebruiken om boeken te lezen.
Mijn volgende vraag is moet de boeken kopen in de app store of zijn er ook andere sites waar je ze kan kopen.
Alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Xtuv schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:05:
Kun je daarmee ook naar eigen FTP-servers uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
wdekreij schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:00:
[...]

Kun je daarmee ook naar eigen FTP-servers uploaden?
Nope. Alleen naar hun server, gewoon voor de snelle plaatjes dus.. Had goodreader niet een ftp-functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Dwight1986 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:38:
Beste Tweakers,

Ik ben hier nieuw en heb nog nooit op een forum gezeten.
Dus als ik iets in een verkeerd topic zet waarschuw mij even.
Ik heb naar een Ipad gekeken vandaag en ik wil een waarschijnlijk wel 1 kopen.
Maar zijn er wel veel nederlandse boeken te koop, aangezien me vriendin dan de ipad wil gaan gebruiken om boeken te lezen.
Mijn volgende vraag is moet de boeken kopen in de app store of zijn er ook andere sites waar je ze kan kopen.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Had je een eigen topic voor moeten maken. Het antwoord is echter kort samen te vatten als volgt...

Je kan boeken kopen:
* In de app store, als op-zich staande boeken
* In de iBooks store
* In een van de andere apps met een eigen store (Kindle bijv.)
* Zelf je eigen PDFs, TXTs enz toevoegen aan iBooks (of een andere app)

Je kan duizend-en-een kanten op om boeken te kopen en te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwight1986
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-10-2022
oke dank je ik zal voortaan voor voor zulke dingen een topic aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:27
Falcon schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 08:06:
Is het trouwens mogelijk om op nederlandse talige apps te sorteren in de AppStore? Dit ivm mijn ouders die een iPad overwegen ipv laptop.
Nee volgens mij niet is nu nog een mix van Engelse en Nederlandse apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:48:
Ik ben op zoek naar een FTP-client programma zodat ik (tijdens het reizen) foto's vanaf m'n iPad naar FTP kan uploaden (en zodoende op m'n reisblog zetten).

Heeft iemand hier ervaring(en) met FTP-programma's voor de iPad? Aanraders? Afraders?
ik zou een programma als dropbox gebruiken, is ook voor andere dingen te gebruiken ik vind het heel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of voordat je op vakantie gaat een proefversie van mobile me, zit ook 10gb opslag bij via iDisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

In GoodReader zit inderdaad een FTP-functie, maar enkel om files van je FTP te downloaden, helaas (zover ik kan vinden) geen upload-functie.

Apps als Dropbox gebruik ik wel, maar in dit geval heb ik echt een upload-app naar mijn eigen FTP nodig :)

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Misschien bestaat er een soort 'mailen naar ftp' service? Mochten er geen AppStore voor zijn...

Achtung (gratis) met z'n vieren op één iPad is erg leuk! :D multiplayer snake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
met goodreader kan je volgens mij ook bestanden kopiëren. Net even geprobeerd en mij lukte het bv om een bestand van mijn GoogleDocs account te kopiëren naar Dropbox. Kijk onder "Manage files". Daar vind je een knop voor kopieren. Daarna de bestanden selecteren, naar de account waar de bestanden toemoeten en dan zie je een "paste" knop verschijnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Je zoekt FTP on the go.

Uploaden van images uit je photo gallery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 20:51
Ik kan trouwens Teamviewer aanbevelen, voor mensen die hun gewone desktop via de Ipad remote willen bedienen. Werkt supersnel over Wifi, perfect gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik een geweldige game vind met wat nostalgie is Worms. Ik zoek eigenlijk nog iets als Scorch, Bomberman, wat old skool games zeg maar, iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Met im+ lite krijg ik geen push messages? Zou twee uur moeten werken staat er, heb ze ingeschakelt, maar als ik tijdes een sessie even afsluit krijg ik geen notificaties... Bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Pressreader / http://www.pressdisplay.com

WAT EEN GEWELDIGE APP ZEG! _/-\o_

Je kan 1200+ kranten van over de hele wereld lezen.

Je betaalt:
  1. Pay As You Go/ per krant = 1 credit - 0,99 dollar
  2. Economy / 31 credits - 9,95 dollar (+afgelopen 7 dagen nog te lezen)
  3. Personal Unlimited / onbeperkt - 29,95 dollar (+afgelopen 14 dagen nog te lezen)
Interessant:
NL - NRC + Volkskrant
Belgie - De Morgen, Het Laatste Nieuws, Gazet van Antwerpen + nog meer
USA - New York Times, International Herald Tribune, Washington Post, USA Today, + nog bijna 200 kranten
Canada - 278 kranten
Australie - 150+ kranten

Deze app icm die 30 dollar (23 euro) maand abo is echt een GODSGESCHENK voor de serieuze nieuwslezer. Als je elke dag twee uur in de trein zit te forenzen zijn je mogelijkheden verduizendvoudigd van gratis B-krantjes De Pers, Spits, Metro naar zowat alle betaalde A+ kwaliteitskranten van de wereld.

En dus ook 1200+ kranten * 14 dagen terugzien

En dat voor dezelfde prijs als je voor een enkele betaalde papieren abo betaald (per jaar)
NRC = 326
Trouw = 293
Telegraaf = 4*67,50 = 260
PressDisplay Unlimited = 12x23 = 276 .

Ik heb gelijk maar een unlimited abo genomen, hopelijk volgen de andere NLse kranten binnenkort.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Slashdotter op 25-07-2010 23:02 . Reden: NY Times is NIET beschikbaar :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Laatst online: 05-08 17:59
Slashdotter schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:31:
Pressreader / http://www.pressdisplay.com

WAT EEN GEWELDIGE APP ZEG! _/-\o_

Je kan 1200+ kranten van over de hele wereld lezen.

Je betaalt:
  1. Pay As You Go/ per krant = 1 credit - 0,99 dollar
  2. Economy / 31 credits - 9,95 dollar (+afgelopen 7 dagen nog te lezen)
  3. Personal Unlimited / onbeperkt - 29,95 dollar (+afgelopen 14 dagen nog te lezen)
Interessant:
NL - NRC + Volkskrant
Belgie - De Morgen, Het Laatste Nieuws, Gazet van Antwerpen + nog meer
USA - New York Times, International Herald Tribune, Washington Post, USA Today, + nog 50 kranten
Canada - 50+ kranten

Deze app icm die 30 dollar (23 euro) maand abo is echt een GODSGESCHENK voor de serieuze nieuwslezer. Als je elke dag twee uur in de trein zit te forenzen zijn je mogelijkheden verduizendvoudigd van gratis B-krantjes De Pers, Spits, Metro naar zowat alle betaalde A+ kwaliteitskranten van de wereld.

En dus ook 1200+ kranten * 14 dagen terugzien

En dat voor dezelfde prijs als je voor een enkele betaalde papieren abo betaald (per jaar)
NRC = 326
Trouw = 293
Telegraaf = 4*67,50 = 260
PressDisplay Unlimited = 12x23 = 276 .

Ik heb gelijk maar een unlimited abo genomen, hopelijk volgen de andere NLse kranten binnenkort.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Yep helemaal geweldig. Ik lees vooral de Engelse kranten en lag vanmorgen om 8 uur in bed al de sunday miiror te lezen ipv te wachten tot 10 uur en dan naar het station te lopen. Het is bovendien veel goedkoper dan de papieren versie, dus ik verdien mijn iPad vanzelf terug :+ en het milieu wordt gespaard natuurlijk :+ (ben voor mezelf aan het goedpraten om een unlimited abbo te nemen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
Ik hoop dat Microsoft snel komt met Live Messenger voor de iPad. Werkt prima op de iPhone maar op de iPad ziet het er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:27

World Citizen

FreeReef.nl

Iemand die We Rule speeld

Erg leuke strategie game !!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Im+ werkt super als msn client. Je kan er de meeste dingen mee doen. Push werkt ook perfect. In het begin moet je heel erg wennen aan de layout, omdat niet echt duidelijk is wat alle dingen doen en betekenen. Maar na 2 dagen werkt het fantastisch voor mij. Ik hoef geen msn of ebyddu app meer te hebben!
En het mooiste, ti's gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb net de Wired app. gedownload maar als ik een editie wil kopen dan geeft hij aan: "Toekenning mislukt koopt u alstublieft eerst het softwareprogramma." echt een rare fout melding vind ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:42

alienfruit

the alien you never expected

Ja, dat is echt fantastisch dat PressReader. Ik kocht elke zaterdag de Volkskrant voor 5CHF bij de boekhandel op het treinstation. Maar dat hoeft nu niet meer... stuk goedkoper. Maar helemaal te gek zou zijn als je de krant via PressReader kon lezen voor nop als je al een papieren Volkskrant abonnement hebt... Of de krant komt met zijn eigen oplossing voor de iPad / Android ook prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
alienfruit schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:20:
Ja, dat is echt fantastisch dat PressReader. Ik kocht elke zaterdag de Volkskrant voor 5CHF bij de boekhandel op het treinstation. Maar dat hoeft nu niet meer... stuk goedkoper. Maar helemaal te gek zou zijn als je de krant via PressReader kon lezen voor nop als je al een papieren Volkskrant abonnement hebt... Of de krant komt met zijn eigen oplossing voor de iPad / Android ook prima ;)
Die is er natuurlijk al. Maar ik geef veel meer de voorkeur aan PressReader vanwege de veelzijdigheid. Tuurlijk, je kan elke dag de Volkskrant lezen, maar je kan het ook afwisselen met 't NRC en de buitenlandse kranten. Nice :)

EDIT, @ hier onder:
Dat is standaard :) Het is hun manier om jou over te halen om de app uit te proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Liegebeest op 25-07-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-09 20:51
Pressreader is nu gratis zie ik met 7 gratis kranten erbij, dus maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
NRC heeft ook een eigen iPad applicatie, maar ik geloof dat Press Reader beter is, iemand die hier iets meer over weet? Ik heb geen zin om die NRC app aan te schaffen, ook al kost die maar 0,79 cent :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Zijn er al goede fotobewerkingsapp's voor de iPad? Hoeft niet meteen full frontal Aperture/Lightroom te zijn, maar iets als iPhoto zou wel leuk zijn. iPad is natuurlijk een briljant apparaat om mee op reis te nemen en dus je foto's te kunnen back-uppen / op internet plaatsen. Maar daarvoor zou ik wel foto's willen bewerken (vooral resizen, maar ook basisbewerkingen als contrast, brightness, etc).

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Keeper schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:57:
Zijn er al goede fotobewerkingsapp's voor de iPad? Hoeft niet meteen full frontal Aperture/Lightroom te zijn, maar iets als iPhoto zou wel leuk zijn. iPad is natuurlijk een briljant apparaat om mee op reis te nemen en dus je foto's te kunnen back-uppen / op internet plaatsen. Maar daarvoor zou ik wel foto's willen bewerken (vooral resizen, maar ook basisbewerkingen als contrast, brightness, etc).

Iemand tips?
Filterstorm is wel aardig

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik speel het hele weekend al Godfinger, briliant spel. Alleen jammer dat je niet kunt spelen als er geen internet is.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik heb de app Wikipanion en daar zoek ik iets op. Ik zie dat er informatie niet klopt. Hoe wijzig ik dat? Ik weet dat je op Wikipedia zelf iets kan wijzigen maar hoe doe ik dit bij deze app? Het gaat om een externe link die genoemd wordt trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik heb net VLC Remote geïnstalleerd op mijn iPad en pc en werkt uitstekend. Vanaf iPad browsen door mijn films en muziek en via de iPad allemaal aan te zetten. Volume, pauze, doorspoelen doe je via de VLC Remote interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:55
Unomomentodado schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:22:
Ik heb net VLC Remote geïnstalleerd op mijn iPad en pc en werkt uitstekend. Vanaf iPad browsen door mijn films en muziek en via de iPad allemaal aan te zetten. Volume, pauze, doorspoelen doe je via de VLC Remote interface.
Knap waardeloos dat ik de oude app 3 maanden geleden heb gekocht en nu weer moet betalen voor de iPad versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
@ Ferret:
Het kan heel goed zijn dat die optie niet in de app is ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
*knip* je kunt hiervoor beter een topicreport aanmaken.

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 27-07-2010 11:31 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Dirk op 18-11-2021 13:52 . Reden: Op verzoek verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:19
Kan het momenteel niet downloaden, melding dat het artikel wordt gewijzigd. Morgen maar weer eens proberen. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Dirk op 18-11-2021 13:52 . Reden: Op verzoek verwijderd ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik heb Dubble op m'n iPad en het is inderdaad een grappig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Bestaat er een app die automatisch de achtergrond verandert na een in te stellen periode? Ik weet dat na een JB je een progje als iHour kan gebruiken. Maar bestaat er iets wat zonder een JB ook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heb nu eindelijk m'n Twitter en Facebook gelinkt in Flipboard. Het was al een geniale app, maar nu helemaal! Erg leuke manier om zo je updates door te bladeren! Hopelijk blijft de manier waarop ze dat doen wel toegestaan.

Afbeeldingslocatie: http://grab.by/5C24

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de leuke photoplay games voor de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51
CAFC1905 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:09:
[...]

Yep helemaal geweldig. Ik lees vooral de Engelse kranten en lag vanmorgen om 8 uur in bed al de sunday miiror te lezen ipv te wachten tot 10 uur en dan naar het station te lopen. Het is bovendien veel goedkoper dan de papieren versie, dus ik verdien mijn iPad vanzelf terug :+ en het milieu wordt gespaard natuurlijk :+ (ben voor mezelf aan het goedpraten om een unlimited abbo te nemen :) )
toch wel jammer dat er geen magazines in zitten. Dat systeem met magazines zou ik echt top vinden. Ik geraak er niet om meer dan 2 kranten te lezen per dag. Dan nog te denken dat ik op mijn werk er sowieso al 2 verschillende gratis meeneem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
pina schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:28:
[...]

toch wel jammer dat er geen magazines in zitten. Dat systeem met magazines zou ik echt top vinden. Ik geraak er niet om meer dan 2 kranten te lezen per dag. Dan nog te denken dat ik op mijn werk er sowieso al 2 verschillende gratis meeneem...
Ehm... voor magazines moet je bij Zinio zijn http://itunes.apple.com/a...d-reader/id364297166?mt=8

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51
ja die ken ik, maar zo'n unlimited abo zoals bij pressreader zou handiger geweest zijn. Nu betaal je gewoon per titel een abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Hebben er mensen het spel Red Alert gekocht ? Is dit een beetje normaal te spelen zonder muis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:20
Versteegrob schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:12:
Hebben er mensen het spel Red Alert gekocht ? Is dit een beetje normaal te spelen zonder muis ?
Op Iphone praktisch uitgespeeld, is goed te doen.
Ik vond alles op de iPad een beetje te groot, alsof je 800x600 resolutie zit te kijken.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:53
Unomomentodado schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:22:
Werkt het ook richting XBMC? Waar speel je het op af en waar staan je bestanden (NAS)?
klinkt goed, graag wat meer info als je tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tourniquet schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:13:
Heb nu eindelijk m'n Twitter en Facebook gelinkt in Flipboard. Het was al een geniale app, maar nu helemaal! Erg leuke manier om zo je updates door te bladeren! Hopelijk blijft de manier waarop ze dat doen wel toegestaan.

[afbeelding]
Je mote echt wachtn tot je bent approved toch?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Versteegrob schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:12:
Ja heb m gekocht, na 4 minuten weer verwijderd. Het ziet er niet uit en speelt totaal niet relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

THE_BASE schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:01:
[...]

Je mote echt wachtn tot je bent approved toch?
ja klopt, duurde een dag of 3.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tourniquet schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:36:
[...]

ja klopt, duurde een dag of 3.
Duurt hier al vanaf vrijdag dus, jammer!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Het werkt alleen icm de VLC server. Ik gebruik het ook om filmpjes af te spelen op de TV. De films staan ergens op een NAS.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
zonoskar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:48:
[...]

Het werkt alleen icm de VLC server. Ik gebruik het ook om filmpjes af te spelen op de TV. De films staan ergens op een NAS.
Nu weet ik dat de er ook een XBMC remote is voor de iPhone, best een mooie eigenlijk.
Is er ook al eentje gemaakt voor de iPad?

(Eentje die specifiek gemaakt is voor de iPad en niet uitgerekt etcetera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 11:18

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

PaulBloem schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:51:
[...]

Nu weet ik dat de er ook een XBMC remote is voor de iPhone, best een mooie eigenlijk.
Is er ook al eentje gemaakt voor de iPad?

(Eentje die specifiek gemaakt is voor de iPad en niet uitgerekt etcetera)
XBMC remote HD

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:49

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele mooie nieuws app is NPR. Lekker duidelijk met veel audiofragmenten die je kunt beluisteren terwijl je verder leest in andere artikelen. Helaas wel helemaal engels, maar echt een voorbeeld hoe men een echt goede nieuws app moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Laatst online: 05-08 17:59
http://www.cooliris.com/ipad/discover/

Wikipedia maar dan geformateerd als een tijdschrift, ziet er in de demo erg mooi uit.
Vandaag schijnt ook de Veronica Gids app uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik ben benieuwd naar die Veronica app!

En ik blijf Newsrack erg prettig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 15:34
Airvideo is een fijne app, maar op de een of andere manier lukt het me nog niet om hem te benaderen van buiten mijn eigen Wifi (bijv via de 3G van mijn iPhone). Alles staat open (uPnP, firewalls (router + pc))...iemand nog een tip? Het gaat om de Livebox van Orange/Online.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
veronica app heb ik er al op staan hoor. http://itunes.apple.com/n...-tv-gids/id381316937?mt=8

Vind hem zwaar kut en 800mb is redelijk absurd natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Jpjedi schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:52:
veronica app heb ik er al op staan hoor. http://itunes.apple.com/n...-tv-gids/id381316937?mt=8

Vind hem zwaar kut en 800mb is redelijk absurd natuurlijk..
800 MB? Er staat 0.8MB op de itunes site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Phusebox schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:54:
[...]

Helaas is dat een iPhone app, met lage resolutie dus :(
Hier eenzelfde soort gratis spel: WTD (Whats the Difference)
http://itunes.apple.com/u...edition/id364616409?mt=8#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
AlexR schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:58:
[...]

800 MB? Er staat 0.8MB op de itunes site...
De app wel ja maar hij gaat downen als je hem de eerste keer opent. 800mb is voor het magazine. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
Jpjedi schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:08:
[...]

De app wel ja maar hij gaat downen als je hem de eerste keer opent. 800mb is voor het magazine. :X
ah veronica haalt dus alles offline.. Opzichzelf handig voor mensen die hun iPad meenemen en niet overal wifi/3g hebben. Maar het schiet zijn doel wel een tikje voorbij denk ik.

Zelf geloof ik meer in ondemand laden van content, en het dan eventueel lokaal opslaan voor later gebruik.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gisteren Marble Mixer gespeeld, echt een aanrader. Ben er niet goed in, maar is wel fun om met een paar man te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Joarie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:43:
Airvideo is een fijne app, maar op de een of andere manier lukt het me nog niet om hem te benaderen van buiten mijn eigen Wifi (bijv via de 3G van mijn iPhone). Alles staat open (uPnP, firewalls (router + pc))...iemand nog een tip? Het gaat om de Livebox van Orange/Online.
Heb je bij de server app op je desktop het "Remote" vinkje wel aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Jpjedi schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:08:
[...]

Voor 1 weekblad? Of heb je meteen een archief van alle voorgaande delen.
edit:

Zie dat er filmpjes enzo bij zitten, althans volgens iTunes, vandaar. :)

[ Voor 12% gewijzigd door ZpAz op 29-07-2010 11:49 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
MrAcid schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:41:
[...]

Check, al gedaan (dus dan krijg je die 9-cijferige code). Vervolgens krijg je te zien dat de verbinding "ok" is, maar als ik hem ga testen dan geeft hij dus de foutmelding dat ie niet connecten.

maar zal voor de zekerheid vanmiddag de instellingen thuis nog eens doorlopen

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:54:
[...]

Helaas is dat een iPhone app, met lage resolutie dus :(
Ik heb toch echt een ipad HD versie op mijn ipad staan, als ik er aan denk zal ik het nog even posten zodra ik thuis ben, je kunt ook zelf even zoeken, ze bestaan echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:54:
[...]

Ik heb toch echt een ipad HD versie op mijn ipad staan, als ik er aan denk zal ik het nog even posten zodra ik thuis ben, je kunt ook zelf even zoeken, ze bestaan echt ;)
Kon hem gisteren echt nergens vinden, is misschien weer verwijderd?

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• askyou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 00:35
Veronica magazine tv-gids staat op nr 1 in free apps.

[ Voor 35% gewijzigd door askyou op 29-07-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
ZpAz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:46:
[...]

Voor 1 weekblad? Of heb je meteen een archief van alle voorgaande delen.
edit:

Zie dat er filmpjes enzo bij zitten, althans volgens iTunes, vandaar. :)
Gewoon 1 weekblad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
Nee dit is hem nog niet. Mist nog een hoop functionaliteit en schijnt nog erg buggy te zijn.
Enige wat je kan is in Movies. XBMC omvat uiteraard ook muziek, foto's en TV-series.

Bedankt voor de tip, maar ik ga nog even verder zoeken.

Zoiets als dit moet het wezen (gezien op Android):
http://code.google.com/p/android-xbmcremote/wiki/Gallery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvsteyn
Zag net dat de volgende twee games in de aanbieding zijn voor de iPad. Nu maar voor € 0,79...

Brothers in Arms 2: Global Front HD
Iron Man 2

Iemand toevallig deze al op zijn iPad staan? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een app waar ik visio's mee kan open doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:28
PaulBloem schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:20:
[...]

Nee dit is hem nog niet. Mist nog een hoop functionaliteit en schijnt nog erg buggy te zijn.
Enige wat je kan is in Movies. XBMC omvat uiteraard ook muziek, foto's en TV-series.

Bedankt voor de tip, maar ik ga nog even verder zoeken.

Zoiets als dit moet het wezen (gezien op Android):
http://code.google.com/p/android-xbmcremote/wiki/Gallery
Zoiets zoek ik ook! Ik gebruik nu VLC Remote, deze app stuurt vanaf je iPad VLC op je PC aan. Je kan dan ook alle folders doorbladeren en een playlist aanmaken. Ik had er hoge verwachtingen van maar valt me tot nu toe wat tegen:

- Onlogische indeling, belangrijke onderdelen klein weergegeven (bestanden selecteren in folderview) en onbelangrijk groot weergegeven (volume bar en scroll bar)
- Geen mogelijkheid om te zoeken naar muziek of video's
- Geen informatie over de bestanden die je afspeelt en geen album art (waardoor het allemaal een beetje saai aandoet)
- Buggy playlist, volgt soms de volgorde niet (schiet weer terug naar de 1e in de playlist), geeft niet direct duidelijk aan wat er nu wordt afgespeelt en kan niet groot worden weergegeven.

Dus... als iemand nog een verdere tip heb, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
MrAcid schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:41:
[...]

Gisteren gecheckt en alles stond gewoon goed zoals aangegeven staat in fora. Kan ook zien dat AirVideo in mijn Livebox router de benodigde poorten heeft opengezet en op mijn eigen pc is de vuurmuur uitgeschakeld. En toch lukt het niet om van buitenaf te connecten of de connectietest in het "remote-tabje" met succes af te ronden.
Ik begin lichtelijk het vermoeden te krijgen dat Livebox zelf iets tegenhoudt, alhoewel uPnP gewoon enabled is.

Iemand anders met een abonnement bij Online en een Livebox heeft die wel AirVideo van buitenaf aan de praat heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Laatst online: 24-09 19:38

Milmoor

Footsteps and pictures.

Voor wie wat met muziek op een centrale server en de iPad wil: Albumplayer plus Desktop Connect is een fijne combinatie. Albumplayer kan goed met touchscreen overweg waardoor het prima samenwerkt. Je kan kiezen of je het geluid op de server laat, of naar je toe haalt.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er een mogelijkheid om meer dan 9 feeds toe te voegen in Flipboard?

Graag wílde ik autoblog.com toevoegen, maar ik kan niet zoeken in de flipboard versie die ik heb, wat wel zou moeten volgens de pagina van autoblog; http://www.autoblog.com/2...our-ipad-in-3-easy-steps/

Werkt dit wel bij andere?

[ Voor 66% gewijzigd door Fietsbel op 30-07-2010 22:12 ]

39

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.