[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.059 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 08:34
Heb even wat gelezen over Desktop Connect en ik ben verkocht. Aardig stukje op gizmodo. Las hier ook over een alternatief voor airvideo met de naam StreamToMe waarmee je ook audio kunt streamen. Iemand hier ervaring mee?

Edit: op m'n MacBook gebruik ik teamviewer. Dit is ook beschikbaar voor de iPad (gratis) en heeft Wake on Lan.

En in een keer klaar voor je iphone/pad/podtouch LogMein voor $30,=

[ Voor 29% gewijzigd door .CoUk op 24-05-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:14
Heb Desktop Connect gekocht en werkt prima! Hij zag mijn iMac gelijk, zonder ook maar iets in te hoeven stellen.
Wel is het soms lastig om OSX met touch te bedienen, omdat je eigenlijk een muis emuleert met je vingers. Voor simpele taken is het prima (even een nzb-tje laden of je compu in de slaapstand zetten of een filmpje naar je mediaspeler kopieren), maar voor echte zware taken (zoals AutoCAD zoals je zelf aangeeft) is het minder handig (snel).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Sluuz schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:36:

Wel is het soms lastig om OSX met touch te bedienen, omdat je eigenlijk een muis emuleert met je vingers.
Zou je willen laten weten of dit iets uitmaakt?

'It's strange, controlling a mouse-based computer from a touchscreen device, but there's one option I've found makes life a lot easier: In Desktop Connect, turn Touchscreen Mode off. This options has you control the mouse as if the whole touchscreen is a trackpad, rather than having to guide the mouse directly with your finger. After a few minutes, you'll be clicking around Windows or OS X without thinking about it.'

Edit: kun je osx benaderen als deze in sleepmode staat?

[ Voor 4% gewijzigd door .CoUk op 25-05-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:30
Autocad is toch niet belastender voor de verbinding? Die geeft gewoon het beeld door. En dan maakt het niet uit of het nou een filmpje is, je desktop of een autocad project. Hooguit dat de bedturing minder handig is.
Maar met een jailbreakje is dat opgelost in de vorm van een muisje en toetsenbord.

@.co.uk, daar dacht ik idd ook meteen aan ja ;) maar het lijkt mij fijner als je met een mnopje snel kan switchen tussen die twee. Want in de desktop is het prima met touch te doen, maar in word oid wordt dat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

kmf schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:52:
Alvast wat aanraders van mij

Atomic Browser.
Tabbed browsing, waarbij de tabs NIET herladen als je er op klikt (zoals safari het standaard wel doet). En de mogelijkheid om tabs in de achtergrond te laden. En als je er voor bent, ook een ingebouwde adblocker heeft.
[afbeelding]
Deze heb ik en is inmiddels retetraag gewordenmet het editen/typen van een URL. En het ligt niet aan de iPad, want als ik daarna Safari opstart vliegt de snelheid rond mijn oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:32:
[...]

Deze heb ik en is inmiddels retetraag gewordenmet het editen/typen van een URL. En het ligt niet aan de iPad, want als ik daarna Safari opstart vliegt de snelheid rond mijn oren.
Komt door een aantal beperkende Api's volgens de maker. Hij is bezig met v3 waarin het allemaal een stuk soepeler moet gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:23
Het is al gevraagd in het iPad topic: wat vinden jullie leuke spellen om samen te spelen? Ik heb zelf Harbour Master en Air Hockey. Harbour Master is er niet echt voor bedoeld, maar door samen te werken kun je highscores halen die je alleen nooit meer kan verbeteren. Ik weet niet of dat positief is :X

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Angry Birds vond ik wel leuk en ben nu bezig met Fieldrunners, maarja, worden wat eentonig. Spellen met meer variatie ben ik nog niet echt tegengekomen die me ook echt boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik vind Scrabble erg leuk, maar die is helaas (voor zover ik weet) alleen nog in het Engels. Je kan em ook combineren (zoals ergens al eerder gezegd) met de iphone app voor het letterbalkje (leuke addon ;) ).

Om alleen te spelen vind ik Pinball HD echt super. Je kan de tafel ook een klap verkopen door je iPad snel te bewegen, echt perfect.

[ Voor 24% gewijzigd door HanH op 25-05-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:04:
Het is al gevraagd in het iPad topic: wat vinden jullie leuke spellen om samen te spelen? Ik heb zelf Harbour Master en Air Hockey. Harbour Master is er niet echt voor bedoeld, maar door samen te werken kun je highscores halen die je alleen nooit meer kan verbeteren. Ik weet niet of dat positief is :X
Harbor Master heb je ook met vliegtuigjes, iets wat je misschien ook leuk vind? Zoek eens op Flight Control HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:14
.CoUk schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:43:
[...]

Zou je willen laten weten of dit iets uitmaakt?

'It's strange, controlling a mouse-based computer from a touchscreen device, but there's one option I've found makes life a lot easier: In Desktop Connect, turn Touchscreen Mode off. This options has you control the mouse as if the whole touchscreen is a trackpad, rather than having to guide the mouse directly with your finger. After a few minutes, you'll be clicking around Windows or OS X without thinking about it.'

Edit: kun je osx benaderen als deze in sleepmode staat?
Ik ga dat eens proberen. Die optie niet tegengekomen, maar ik zal het laten weten.

Je kan OSX benaderen als hij in Sleep staat. Of dat aan een Wake on Lan instelling in OSX ligt weet ik niet, maar volgens mij staat die bij mij wel aan.

EDIT: getest met touchscreen mode uit en dat werkt heerlijk! Bedankt voor de tip! Hierdoor wordt deze app nog beter.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluuz op 25-05-2010 20:00 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-09 12:15
Wired Magazine’s iPad Edition Goes Live

Afbeeldingslocatie: http://www.wired.com/images_blogs/magazine/2010/05/editors_letter_tablet_f1-242x300.jpg

Eerste gevoel; Het leest fijner dan het blad ;) Biedt wel een aantal leuke interactieve toevoegingen, maar het is nog niet enorm spannend. Maar, de eerste stapjes worden gezet. Het zal een redelijke omschakeling zijn voor redacties om meer content te moeten verzamelen en meer te moeten vormgeven (pagina's zijn vormgegeven voor zowel portrait als landscape). Ben erg benieuwd wat we over een jaar gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Yzord schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:32:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:50:
[...]

Komt door een aantal beperkende Api's volgens de maker. Hij is bezig met v3 waarin het allemaal een stuk soepeler moet gaan lopen.
Welnee, komt door je history. Als je deze leeggooit zal je zien dat het typen van een url veel sneller gaat. Hij probeert namelijk firefox smart toolbar na te bootsen door naar je history en bookmarks te kijken.
Alleen... als je history te groot is geworden gaat ook de urlbar heel traag worden.

Blijkbaar heeft ie niet een limiet ingebouwd om hoeveel historyrecords de app moet zoeken...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Jasper schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:55:

[afbeelding]

Eerste gevoel; Het leest fijner dan het blad ;) Biedt wel een aantal leuke interactieve toevoegingen, maar het is nog niet enorm spannend. Maar, de eerste stapjes worden gezet. Het zal een redelijke omschakeling zijn voor redacties om meer content te moeten verzamelen en meer te moeten vormgeven (pagina's zijn vormgegeven voor zowel portrait als landscape). Ben erg benieuwd wat we over een jaar gaan zien.
Er staat dus niets bij hoe het met de prijzen zit. Komt er nou een nieuwe app voor elke nieuwe issue van 5 dollar per stuk, is er een subscription ding, of betaal je eenmalig. Heel jammer dat daar gewoon geen transparantie in is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:06

jOzh

Sweet dude!

Jasper schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:55:

[afbeelding]

Ik begrijp dat de Wired app $4.99 kost. Hiervoor krijg je dan 1 issue, het volgende issue kun je neem ik aan als een in-app purchase kopen? Doen ze ook aan abonnementen?

edit:
Zie hierboven dus ;-)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Dat zal $4.99 per issue worden. Het lijkt er nu op dat je elke maand een nieuwe App mag downloaden. Bij Time Magazine is dit laatst aangepast zodat je in app de nieuwe issues kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:17

danplo

The Force is strong with me

ibooks is nu ook te downloaden vanuit de nederlandse appstore. :)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Jasper schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:50:
Dat zal $4.99 per issue worden. Het lijkt er nu op dat je elke maand een nieuwe App mag downloaden. Bij Time Magazine is dit laatst aangepast zodat je in app de nieuwe issues kan downloaden.
Dat skip ik dus maar :)
Als hun normale subscription 10 dollar per jaar kost, dan ga ik echt niet 12x5 dollar kopen voor de digitale versie. Al is ie "enhanced"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
kmf schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:56:
[...]

Dat skip ik dus maar :)
Als hun normale subscription 10 dollar per jaar kost, dan ga ik echt niet 12x5 dollar kopen voor de digitale versie. Al is ie "enhanced"
De $10 is enkel voor het eerste jaar een aanbieding. Renewals kosten $40 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Heeft iemand al ervaring met het delen van app's tussen meerdere iPad's? Kwam dit filmpje op Cnet tegen over 'sharing' van app's met de iPhone. Vroeg me dus af of dit met de iPad ook kan.

Edit: inmiddels gebruikt. Werkt prima heb samen met een vriend airvideo, pages en desktop connect gekocht en op bovenstaande manier op twee ipads gezet. Desktop connect laat op mijn ipad trouwens wel de verbinding zien die is opgezet met de tweede ipad. Ben er nog niet helemaal achter hoe dat zit. Nu kan ik, weliswaar met het juiste wachtwoord, de notebook van de andere gebruiker benaderen.

[ Voor 40% gewijzigd door .CoUk op 29-05-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik vind zelf Turf Wars best leuk, een van de weinige 'leveling' games die ik nog steeds af en toe opstart. Google maps integratie is een leuke feature.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Heeft iemand hier Red Alert ook gekocht voor de iPad ? Ik ben echt een red alert van maar vraag me af of het wel leuk is... Toch bijna 11€ voor een spel die ik al op tig consoles en pc's heb en elke keer weer moet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:31
Ik heb c&c op de iPhone gekocht en vond het erg goed gedaan, denk dat het op de iPad dus ook prima zal werken, maar 11 euro vind ik het niet nog een keer waard.
Misschien als ze m in prijs verlagen, euro of 5 ofzo.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Qorne schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:48:
Heeft iemand hier Red Alert ook gekocht voor de iPad ? Ik ben echt een red alert van maar vraag me af of het wel leuk is... Toch bijna 11€ voor een spel die ik al op tig consoles en pc's heb en elke keer weer moet kopen...
ik heb em en vind het best leuk. Het was wel even wennen aan de interface (ben PC gewend). Het is trouwens niet een spel dat ik super vaak zou spelen, ik hou meer van 'even' tussendoor spelletjes, die je in een minuut of 5/10 kan spelen. ImplodeXL, FlightcontrolHD, PinballHD en Scrabble zijn mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]HanH schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:46[/message]:
[...]

ImplodeXL
Zoek ook eens op Demolition Master!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Real racing hd voor 8 euro is voor mij een goede aankoop. Mooie manier om de functionaliteit van een 'beweegbaar' scherm te gebruiken in een game. Het spel zelf is ook ok om te spelen. Na een tijdje is het wel iets zwaar omdat je de ipad de hele tijd voor je in de lucht moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.CoUk schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:44:
Real racing hd voor 8 euro is voor mij een goede aankoop. Mooie manier om de functionaliteit van een 'beweegbaar' scherm te gebruiken in een game. Het spel zelf is ook ok om te spelen. Na een tijdje is het wel iets zwaar omdat je de ipad de hele tijd voor je in de lucht moet houden.
Krijg je voor 8 euro nog spierballen ook!!

Ik vind dat er nog weinig bijzonders in de appstore is voor de iPad. Kijken de ontwikkelaars de kat uit de boom of is Apple weer wat traag met releasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:00:
[...]

Krijg je voor 8 euro nog spierballen ook!!

Ik vind dat er nog weinig bijzonders in de appstore is voor de iPad. Kijken de ontwikkelaars de kat uit de boom of is Apple weer wat traag met releasen?
Wat voor AppS mis je op dit moment? Zoek je iets specifieks? Ik vind zelf de stabiliteit van safari een beetje tegen vallen. Daarnaast zou ikzelf Firefox wel fijn vinden, omdat ik wat websites voor me werk gebruik dien alleen in Firefox werken.

Daarnaast zou ik het wel mooi vinden als er een echte native Filemaker App komt, zodat je op je filemaker server kan inloggen, nu weet ik ook wel dat je in filemaker alles kunt exporten naar het web maar dat heb ik nu nog niet, dus zou een echte filemaker client wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
De telegraaf heeft iig hun app uit. Maar wat dat ding doet en hoe het eruit ziet is onbekend. Lekker summiere omschrijving en nietszeggende screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kmf

http://www.youtube.com/watch?v=abPXDV6PoXY

misschien heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dropbox werkt echt fantastisch, ik had het niet verwacht van een gratis service, maar gewoon even slepen naar de Dropbox folder op de Mac. En vrijwel meteen staat de file ook op de iPad.

Daar bovenop is de PDF reader van dropbox notabene beter dan die van Goodreader :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Laatst online: 18-09 17:09
Dutch_Razor schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:21:
Dropbox werkt echt fantastisch, ik had het niet verwacht van een gratis service, maar gewoon even slepen naar de Dropbox folder op de Mac. En vrijwel meteen staat de file ook op de iPad.

Daar bovenop is de PDF reader van dropbox notabene beter dan die van Goodreader :S
Dropbox is een heerlijke service, ik heb een 50GB account bij ze gekocht, simpelweg omdat het als backup-service top werkt. Dit in tegenstelling tot de KPN backup online waar ik deze maand eindelijk vanaf ben na een jaar niet te hebben gebruikt. Dropbox zorgt meteen voor lokale kopieen op alle computers waar het op staat, behalve dan de iPad/iPhone vanwege opslag-probleempjes natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
nee dat is van een aantal weken terug.
Vandaag is was de telegraaf ipad app beschikbaar op de appstore voor 2 dollar. Met 1 screenshot van de logo en een stukje nikszeggende tekst.
Nu is het blijkbaar weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Inderdaad, die provider backups zijn echt waardeloos. Van Online ook 1 gig gratis, krijg je een of andere waardeloze applicatie die om de haverklap vastloopt.

Als je daar nu nog naar toe kon connecten via FTP, maar ho maar. Dropbox kun je trouwnes ook via dat sterretje rechtsbovenin een lokale kopie laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
heb nu ook Prince of Persia voor iPad, echt geweldig retro :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Laatst online: 10:54
HanH schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:54:
heb nu ook Prince of Persia voor iPad, echt geweldig retro :D.
Is er ook een iPad versie dan? Of heb je de iPhone versie geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Thijs2010 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:38[/message]:
[...]

Is er ook een iPad versie dan? Of heb je de iPhone versie geïnstalleerd?
Die is er :P

Ben alweer verslaafd aan PoP haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog een leuke multiplayer game?
Die je dus met meerdere kan spelen op 1 ipad?

Ik heb al 1 fantastische :marble mixer (AANRADER)
http://www.youtube.com/watch?v=Uux08_IBA-A
Heeft iemand nog zoiets gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader1978
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:54:
[...]

Die is er :P

Ben alweer verslaafd aan PoP haha
Meteen aangeschaft voor nog geen euro, echt goedkoop! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:56:
weet iemand nog een leuke multiplayer game?
Die je dus met meerdere kan spelen op 1 ipad?

Ik heb al 1 fantastische :marble mixer (AANRADER)
http://www.youtube.com/watch?v=Uux08_IBA-A
Heeft iemand nog zoiets gevonden ?
Die is idd geweldig :). Heb helaas nog geen ander spel voor meer spelers gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
Realhd racing heeft een mp mode. Werkt prima met twee ipads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
vgroenewold schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:41:
[...]

Dropbox is een heerlijke service, ik heb een 50GB account bij ze gekocht, simpelweg omdat het als backup-service top werkt. Dit in tegenstelling tot de KPN backup online waar ik deze maand eindelijk vanaf ben na een jaar niet te hebben gebruikt. Dropbox zorgt meteen voor lokale kopieen op alle computers waar het op staat, behalve dan de iPad/iPhone vanwege opslag-probleempjes natuurlijk.
Ik vindt dropbox ook echt geweldig! Zeker icm de iPad app (1 van de meest waardevolle apps voor mij). Alleen vindt ik de abbonnementen toch behoorlijk prijzig. $100 voor 50GB, pff..

Andere geweldige app is die van InstaPaper! Ik bookmark alle interessante newsitems met de speciale 'read later' snelkoppeling, en vervolgens trekt de Instapaper app alles op mn ipad (ook voor offline lezen). Daarnaast maakt hij echt perfecte teksten van de artikelen inclusief afbeeldingen. Alleen geen video's helaas..

Ook GeoDefense (iPhone) nog steeds top!

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Rob1106 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:15:
[...]

Ik vindt dropbox ook echt geweldig! Zeker icm de iPad app (1 van de meest waardevolle apps voor mij). Alleen vindt ik de abbonnementen toch behoorlijk prijzig. $100 voor 50GB, pff..
Dat is aan de prijs ja, maar die 5 Euro per maand voor KPN, 60 Euro per jaar was pas echt weggegooid geld. Ook al was dat onbeperkt. Dropbox werkt tot nu toe gewoon dusdanig goed (en ik heb naar meerdere online oplossingen gezocht) dat ik daar graag dit bedrag voor uitgeef. Heb MobileMe opgezegd, dus ik ga er dan niet op achteruit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heeft iemand al een goed Texas Holdem Poker game gevonden ? De iPhone versie is helaas nog niet voor de iPad beschikbaar, spijtig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Lonely Planet 1000 Ultimate Experiences tijdelijk gratis te downloaden

Altijd leuk om te downloaden: dure applicaties die tijdelijk gratis worden weggegeven. Helemaal als ze ook nog nuttig in gebruik zijn. De $19,99 kostende applicatie 1000 Ultimate Experiences van Lonely Planet is gedurende drie dagen gratis te downloaden. Ze doen dit ter ere van de All Things Digital Conference.
Afbeeldingslocatie: http://images.textopus.nl/iPadPlanet/cdn/wp-content/uploads/2010/06/lonely-planet-1000-experiences.jpg

Download: http://www.iphoneclub.nl/app/363314863

[ Voor 10% gewijzigd door Jasper op 02-06-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45

Vos

AFCA

Die is leuk ja ^^

Ik hou wel van reizen, dus wel interessant om lekker door te bladeren. En LP is altijd goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Als ik de reviews bekijk is het eigenlijk helemaal niks wat je krijgt voor die 20 dollar. Gratis of niet, dit zijn dan weer van die apps die ik liever niet zie op de iPad, als je een iPad hebt verwacht je gewoon meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33
Ik zit eigenlijk te wachten op een transport tycoon of simcity voor de iPad, heeft iemand al zoiets gezien?

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:43

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:45

Vos

AFCA

Dat vind ik echt niet te spelen....te klein allemaal voor de vingers. Met muis zal wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
MobileRSS HDis uit

http://itunes.apple.com/n...ogle-rss/id375300540?mt=8
Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/033/Purple/6f/30/77/mzl.yytgwmml.480x480-75.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/004/Purple/16/45/28/mzl.yemmgxmj.480x480-75.jpg

Een van de beste RSS (google reader) programma's die er bestond op de iphone. En waarschijnlijk gelijk al de beste op de ipad.

Snel, simpel, vol met integratie met andere websites (readitlater, instapaper, facebook, twitter), maar het belangrijkste: offline readable.
Tijdens het syncen download mobilerss alle artikeltext. Tijdens het lezen download mobilerss alle plaatjes van de feed die je aan het lezen bent. Als je het volgende artikel leest, heb je dus al de plaatjes binnen. Leest veel lekkerder.

Vooral handig als je in de ochtend gaat syncen en laten downloaden terwijl je je tanden poetst of zo. Kan je je ipad meenemen na afloop en je kan alles lezen in de tram, trein, bus, auto :P
Zelfs al heb je een ipad 3G, dan is het toch wel handig dat je het grootste download al thuis hebt gedaan over wifi.

[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 04-06-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meester_J
  • Laatst online: 19-09 13:38
harbourmaster is echt zooo verslavend. (met zn 3en spelen gaat ook prima).
Jammer dat de gewone versie (met piraten enzo) eigenlijk alleen voor de i-phone is... (klein)

Command & Conquer gekocht: zeker dat tientje waard ;-)

wat ik nog mis is een tool die een muziek-playlist een beetje netjes afspeeld met overgangen.
in de ingebouwde ipod tool lukt dit me niet.

dit kan ook een briljante oplossing zijn, maar is nog niet uit:
http://ipadmixr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Heb nu X plane (8euro) op de iPad, werkt best goed en graphics zijn redelijk goed. Had alleen iets meer features verwacht (communiceren met de toren etc) maar volgens mij kan dat niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Steve Jobs zei "Price aggressively and go for volume" maar dat hebben veel iPad developers nog niet begrepen. Veel gebrowsed in De app store maar ik vind het wel een beetje jammer dat zowat de meeste apps boven de €4 zitten. Iemand nog tips voor goede apps ? SnowLite (snowboardspelletje) en EyeWitness (prachtige fotogallery van the Guardian) zijn beide gratis :).

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, het valt op hoeveel misbruik App Devs en accessoirebouwers maken van de early adaptor met de iPad. Een stomme hoesje vragen ze al makkelijk 30-40€ voor en de apps zijn erg duur. Zolang er nauwelijks goede € 0,79 apps zijn, check ik enkel de Free Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Alleen apps die enkel heel goed zijn, koop ik.
Volgens mij heb ik zo een vijftig voor apps betaald.

Natuurlijk kunnen appmakers niet voorvolume gaan, er zijn gewoon veel minder ipads dan iPods en iphones

[ Voor 34% gewijzigd door kmf op 12-06-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Goodreaderheeft een prachtige update gekregen. Nu worden pagina's precached EN je hebt nu page view!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Gisteren heb ik Reeder gekocht na de vele lovende reviews, echter heb ik nooit RSS gesnapt of toch niet hoe het tegenwoordig nog gedaan wordt. Na een paar keer te gebruiken en mijn favo sites erin te zetten zie ik nog steeds niet het nut in van RSS als de iPad al zo'n goede browser heeft. Het programma werkt goed maar ik snap niet waarom het grafische, wat zowat ontbreekt op RSS, moet wijken voor "wall of text".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:07:
Gisteren heb ik Reeder gekocht na de vele lovende reviews, echter heb ik nooit RSS gesnapt of toch niet hoe het tegenwoordig nog gedaan wordt. Na een paar keer te gebruiken en mijn favo sites erin te zetten zie ik nog steeds niet het nut in van RSS als de iPad al zo'n goede browser heeft. Het programma werkt goed maar ik snap niet waarom het grafische, wat zowat ontbreekt op RSS, moet wijken voor "wall of text".
De oude RSS-feeds welke niet meer dan een paar regels text zijn, zijn vrij waardeloos. Maar er zijn ook veel sites die hun volledige artikelen als RSS aanbieden. Engadget bv. En dan kan je met rss een hele scala aan feeds achter elkaar lezen.
Als je een beetje goede RSS-reader hebt, dan worden de plaatjes en zo op de achtergrond geladen en kan je het heel snel (offline) lezen.

Je kan ook feeds van google-news maken. Dan zoek je op een keyword en je krijgt dan alle nieuwe nieuwtjes binnen. Ik heb bv een feed van ipad-news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de best gewaardeerde apps zijn. Die van mij
- icab
- kolonisten van catan, helaas enkel iphone versie verkrijgbaar
- angry birds hd (bestaan er geen soortgelijke games?)
- teamviewer
- alle photoplay varianten

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:16

BioHazard

*\o/*

kmf schreef op zondag 13 juni 2010 @ 13:49:
[...]

De oude RSS-feeds welke niet meer dan een paar regels text zijn, zijn vrij waardeloos. Maar er zijn ook veel sites die hun volledige artikelen als RSS aanbieden. Engadget bv. En dan kan je met rss een hele scala aan feeds achter elkaar lezen.
Als je een beetje goede RSS-reader hebt, dan worden de plaatjes en zo op de achtergrond geladen en kan je het heel snel (offline) lezen.

Je kan ook feeds van google-news maken. Dan zoek je op een keyword en je krijgt dan alle nieuwe nieuwtjes binnen. Ik heb bv een feed van ipad-news.
Helaas heeft bijvoorbeeld Fok of Nu.nl dat allemaal niet, en maakt het de app nutteloos. Zo ook Pulse News Reader. Paar nederlandse sites in gekwakt, maar tis alleen text.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 13:17
Heeft iemand suggesties voor een goede photoframe app ? De standaard optie van Apple zelf vind ik erg beperkt. Ik zoek iets met itunes usb/file transfer en de optie zelf folders aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Y-Foxy schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:15:
Heeft iemand suggesties voor een goede photoframe app ? De standaard optie van Apple zelf vind ik erg beperkt. Ik zoek iets met itunes usb/file transfer en de optie zelf folders aan te maken.
Misschien GoodReader die zijn data van een netwerkshare haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke "office" app zouden jullie aanbevelen? Er zijn een paar alles-in-1 pakketjes en daarnaast natuurlijk de iWork apps van apple zelf. Ik verwacht van een dergelijk pakket de basis+ functies van de desktop variant. Hiermee bedoel ik dat complexe excel functies niet altijd zullen werken, maar dat de app meer moet kunnen dan alleen maar typen. Daarnaast zou ik graag een soepele integratie willen met een dropbox/idisk achtige sync functionaliteit.

What would you recommend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

iWork is wel geniaal, zit goed in elkaar ondanks dat je alles via touch moet doen. De rekenfuncties in numbers is behoorlijk uitgebreid trouwens. Integratie met dropbox zit er niet in, maar je kunt je bestanden wel op iwork.com neergooien (en anderen inviten ze te bekijken). Vanuit iwork.com kun je ze downloaden naar je desktop om te openen op de Mac, ook dat gaat goed zover ik gezien heb. Sowieso kun je exporteren naar PDF. Ook via iTunes kun je de bestanden eraf halen trouwens.
Andere Office apps heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexicano
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
quick office heeft dropbox ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 11:48
Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:42:
Welke "office" app zouden jullie aanbevelen?

What would you recommend?
Docs-to-go (premium). Tikkie prijzig, maar wel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik ben heel benieuwd of hier gebruikers zijn van OmniGraffle voor iPad, ik gebruik deze software op mijn Mac. Maar ik vraag me af hoe de iPad versie is, het kost € 39,99 :F

[ Voor 5% gewijzigd door Qorne op 19-06-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Qorne schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:16:
Ik ben heel benieuwd of hier gebruikers zijn van OmniGraffle voor iPad, ik gebruik deze software op mijn Mac. Maar ik vraag me af hoe de iPad versie is, het kost € 39,99 :F
Wat maak je ermee op je Mac? Heb hem bij me collega welke hem als VSD visio viewer gebruikt. Ik vind hem te duur. Maar het is wel een mooie app, staan er geen filmpjes op YouTube?

Ik vind het grote nadeel dat je niets kunt opslaan als VSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Geinteresseerd in die interactive boeken? Vandaag een paar gratis te krijgen.
http://www.vook.com/blog/2010/06/free-apps-for-you-day/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb docs to go geïnstalleerd nav jullie tips. Bevalt tot nu toe prima. Nog niet met PowerPoint gewerkt, vooral met word. Integratie met drop box is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
ik heb nu sinds een tijdje Need for Speed: Shift. Dat spel vind ik nu echt de EUR 10,99 waard die je ervoor betaalt. Geweldige interface (sturen met je iPad, maar nog wel redelijk subtiel), super sfeer en replayability is erg goed ook.

Hij heeft ook de IGN editor's choice gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik heb even een vraagje: ik heb een epub boek op een iPad gezet door hem naar iTunes te slepen en vervolgens te laten synchroniseren. Vervolgens wilde ik dat zelfde doen op een ander iPad (en bijbehorende pc) maar dat lukt niet. De iPad gaat wel syncen maar het boek verschijnt niet op de iPad en blijft in iTunes ook alleen in de blibliotheek staan. De accountgegevens op de pc en iPad zijn gelijk en het is een rechtenvrij boek.

Wat doe ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ferret schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 14:48:
Ik heb even een vraagje: ik heb een epub boek op een iPad gezet door hem naar iTunes te slepen en vervolgens te laten synchroniseren. Vervolgens wilde ik dat zelfde doen op een ander iPad (en bijbehorende pc) maar dat lukt niet. De iPad gaat wel syncen maar het boek verschijnt niet op de iPad en blijft in iTunes ook alleen in de blibliotheek staan. De accountgegevens op de pc en iPad zijn gelijk en het is een rechtenvrij boek.

Wat doe ik niet goed?
Dat soort dingen heb ik ook af en toe. Meestal werkt het wel als je de ipad zelf selecteert in itunes en dan het boek toevoegt. Heb je trouwens de boeken functie wel aangezet op die andere pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
het is nu zelfs zo dat ik op beide pc (met bijbehorende iPads) niets meer naar iTunes kan slepen. Zodra ik met mijn muis er iets in sleep dan wijzigt het ikoon in zo'n rondje met een schuine streep erin (zo'n verbodsbordje).
Ik weet niet of ik zonder problemen iTunes opnieuw kan installeren ivm de aangemaakte accounts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Largo schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 20:18:
[...]

Dat soort dingen heb ik ook af en toe. Meestal werkt het wel als je de ipad zelf selecteert in itunes en dan het boek toevoegt. Heb je trouwens de boeken functie wel aangezet op die andere pc?
Hoe bedoel je dat; boeken functie aanzetten?

En als ik een boek naar de ipad sleep (dus wanneer iTunes de iPad ziet) dan crasht iTunes.

Ik he een diagnostische test uiygevoerd mbt syncen (zit in iTunes) en die zegt dat alles ok is. Als ik een boek download via de store en dan weer sync dan zie ik in iTunes ook dat boek niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Ferret op 02-07-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Ferret schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 16:26:
[...]

Hoe bedoel je dat; boeken functie aanzetten?

En als ik een boek naar de ipad sleep (dus wanneer iTunes de iPad ziet) dan crasht iTunes.

Ik he een diagnostische test uiygevoerd mbt syncen (zit in iTunes) en die zegt dat alles ok is. Als ik een boek download via de store en dan weer sync dan zie ik in iTunes ook dat boek niet.
Selecteer de Ipad in je linker venster, en klik op de Tab 'Boeken'.
Kijk of Boeken synchroniseren aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Thanks Largo! Nu werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Weet iemand of er een App is die meet hoeveel data je verbruikt via een Wifi verbinding?

Ik zou dit graag willen weten omdat ik zit te denken om een Mifi met een Hi abbo te nemen. Nu heeft Hi een mogelijkheid om een abbo te nemen zonder abbo kosten per maand maar enkel 1,50 ero per dag op de dag dat je er gebruik van maakt (dus niet op dagen dat je die Mifi niet gebruikt). Echter, daglimiet is 20 Mb en daarna 30 cent per Mb.

Ik vraag me af wat twee iPads aan data verbruiken als je er bijvoorbeeld een uur of twee mee surft (voornamelijk fora en geen Youtube zaken enzo).

Dus zoek ik een app die dat bij kan houden zodat je niet teveel extra gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Nope kan je niet zien omdat hier een API voor is, je kan het dus niet uit het OS opvragen en Apple geeft het zelf niet weer.

Bedenk ook even dat er MiFi apps te koop zijn voor Windows Mobile en Symbian en Android, eigenlijk alleen voor de iPhone niet.

Als ik 15 minuten surf zit ik op zo 11mb, omdat de iPad volledige sites binnenhaalt zou je het thuis ook kunnen meten met een download metertje op je pc. Het viel mij enigzins tegen hoe snel je toch behoorlijk wat data gebruikt. Ik heb alleen websites gechecked zonder live content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ok, thanks. Geen goede aanschaf dus, jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Voor de mensen die nog een leuke multiplayer (tegen elkaar op dezelfde iPad) zoeken kan ik Achtung aanraden.
http://itunes.apple.com/be/app/achtung/id376990616?mt=8
Met 4 man tegen elkaar.

Fast PDF een gave app om PDF's mee te downloaden en lezen en ik heb nog niemand gehoord over Pulse, een RSS reader die nieuwsartikelen weergeeft op een nieuwe manier :P

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik vind Osfoora HD trouwens een veel betere twitterclient dan TweetDeck, hoewel de kolommen van TweetDeck wel handig zijn. Twittelerator ziet er ook goed uit, maar vind ik een onhandige layout hebben, hoe vaak kijk je immers naar je DMs en @replies. Bij Osfoora HD wordt het volledige scherm gebruikt voor je timeline, DMs of @mentions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Hier ook sinds gister Osfoora HD. Erg goed! :)
Eerst had ik Twitterific voor de iPad. Ook niet slecht maar helaas behoorlijk buggy (met name regelmatig API errors).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Zijn er al plannen voor de kranten op de Ipad ?

Dat je lid wordt van het AD / Telegraaf en dat je iedere ochtend de krant kan lezen op je Ipad ? Dat lijkt me nou mooi. Verder las ik als je al lid bent van de NRC dat je dan gratis de digitale versie kan krijgen is dit zo ?

Zie de NRC voor 80 cent in de appstore staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Versteegrob schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 10:22:
Zijn er al plannen voor de kranten op de Ipad ?

Dat je lid wordt van het AD / Telegraaf en dat je iedere ochtend de krant kan lezen op je Ipad ? Dat lijkt me nou mooi. Verder las ik als je al lid bent van de NRC dat je dan gratis de digitale versie kan krijgen is dit zo ?

Zie de NRC voor 80 cent in de appstore staan.
Yep, ik heb de app + internet abbo en het werkt prima.
2 verschillende leesmodi: krant-stijl en artikellijst per rubriek.

Als je een vol NRC abonnement hebt krijg je de digitale versie er bij. Wat interessanter is: de digitale versie door de week + de dikke zaterdag krant fysiek in de bus. (én op de Ipad)

[ Voor 14% gewijzigd door Largo op 13-07-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Ja, zo heb ik het NRC al een tijdje draaien. Werkt goed, maar valt me toch tegen, je verwacht gewoon meer op de iPad. Inzoomen op de gewone krant (wat ik liever heb) kan niet bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Laatst online: 24-09 22:10

RHE123

Edubits

vgroenewold schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:32:
Ja, zo heb ik het NRC al een tijdje draaien. Werkt goed, maar valt me toch tegen, je verwacht gewoon meer op de iPad. Inzoomen op de gewone krant (wat ik liever heb) kan niet bijv.
In PressReader is dit wel mogelijk, en is de NRC ook beschikbaar. Een nadeel is dat je de krant niet gratis krijgt bij je abonnement. Het abonnement bij PressReader is daarentegen wel goedkoper dan een digitaal abonnement bij de NRC zelf en daarvoor kun je ook nog andere kranten downloaden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 27-07-2010 11:29 . Reden: referrer verwijderd ]

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Aha, kijk dat is hele interessante info. Ik heb dat abonnement puur vanwege de digitale content namelijk. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:31
Largo schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:59:
[...]

Yep, ik heb de app + internet abbo en het werkt prima.
2 verschillende leesmodi: krant-stijl en artikellijst per rubriek.

Als je een vol NRC abonnement hebt krijg je de digitale versie er bij. Wat interessanter is: de digitale versie door de week + de dikke zaterdag krant fysiek in de bus. (én op de Ipad)
Kan je s wat screenshots posten?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 08:47
RHE123 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:28:
[...]

In PressReader is dit wel mogelijk, en is de NRC ook beschikbaar. Een nadeel is dat je de krant niet gratis krijgt bij je abonnement. Het abonnement bij PressReader is daarentegen wel goedkoper dan een digitaal abonnement bij de NRC zelf en daarvoor kun je ook nog andere kranten downloaden. :)
Ik heb net PressReader erop gezet. Geweldige app. Je koopt een krant per stuk voor $0.99 wat goedkoper is dan de 0.89 eurocent van de NRC. Maand abbo met 31 downloads is $9.99. Ik ergerde me nogal aan de electronische NRC. Je moet op artikelen klikken en er popt dan een box open met platte text.

De Volkskrant lezen met PressReader is prima te doen. Gewoon zoals het hoort. Dubbel tap om een in te zoomen etc. Swipen geeft je de volgende bladzijde.

Leuke is wel dat ze kranten van over de hele wereld hebben. Dus mocht je een krant uit bv. Dubai willen lezen, geen probleem ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 27-07-2010 11:29 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:42

alienfruit

the alien you never expected

Weet iemand een leuk iPad applicatie om stripboeken in het .cbr formaat te lezen? Ik zit in het buitenland en wil toch graag het weekblad voor jong en oud lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 22:05
Ik dacht dat ComicZeal dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]alienfruit schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:10[/message]:
Weet iemand een leuk iPad applicatie om stripboeken in het .cbr formaat te lezen? Ik zit in het buitenland en wil toch graag het weekblad voor jong en oud lezen :)
ARC reader. Gebrui ik ook, is gratis en doet zijn werk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• askyou
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-09 00:35
alienfruit schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 13:10:
Ik lees het weekblad met 'comicbooklover' gaat perfect en is gratis. Probeer deze in ieder geval;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
Ik ben helemaal verslaafd aan Rush Hour :+ Een stom schuifspelletje maar oh zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Weet iemand een goede TO DO planner voor de iPad die niet meteen 20$ kost? Lijkt mij wat niet echt waar voor het geld. Verder zoek ik eigenlijk ook nog een goede rss client voor de iPad die kan syncen met Google Reader of een van de mac/windows rss feeders.

Morgen maar lekker beginnen aan twee iPad aps een daap client (in iPod app stijl en een 'gratis' vervanger voor SMSen)

[ Voor 52% gewijzigd door alienfruit op 19-07-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
alienfruit schreef op maandag 19 juli 2010 @ 10:06:
Weet iemand een goede TO DO planner voor de iPad die niet meteen 20$ kost? Lijkt mij wat niet echt waar voor het geld.
http://www.toodledo.com

iphone/ipad universal app, via website te benaderen, sync met outlook, app kost iets van 3 euro, website en outlook sync is gratis.

http://itunes.apple.com/u...55387?mt=8&ign-mpt=uo%3D6

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 19-07-2010 10:11 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Bedankt! Ik zal er eens naar kijken.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste