[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 201.041 views

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hmmm al die aanbiedingen zijn eigenlijk best slecht. Ik download bijna alle games die voor €0,79 in de aanbieding komen, maar meer dan de helft heb ik nog nooit opgestart :X Toen EA een tijdje geleden alle iPhone-games voor €0,79 verkocht, heb ik ze bijna allemaal genomen. Daarvoor had ik beter een wat duurdere app kunnen kopen die ik wel gebruik, zoals Omnifocus, of Logmein :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eensch. Als er nu is wat interessante apps in de aanbieding komen dan gaat Apple goed aan mij verdienen. :P

Angry Birds was ik eigenlijk na twee levels ook snel op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Interessante games? Gisteren World Of Goo voor 79 cent, echt een aanrader volgens mij is die nog steeds 79 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Sinds vandaag ook een iPad, dus hier even meelezen. Jammer dat (itt Android) vrijwel alle Apple apps betaald zijn. 80 cent voor een appje is geen probleem, maar door alle duurdere apps (die wel weer erg interessant zijn) zit ik toch te twijfelen of ik zal gaan jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:16

Haan

dotnetter

Topicstarter
Als je een beetje oplet, zijn apps vaak goedkoop binnen te halen als aanbieding. Vooral rond (Amerikaanse) feestdagen gaan veel apps in de aanbieding. Ik vind het altijd wel een leuke sport om apps te vinden die tijdelijk gratis zijn :P
Onmisbare app hiervoor: AppShopper

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:05

Voxalizer

Quicksilver Bullets

nvm:)

***Ik kan geen verwijder knop vinden, mocht het nodig zijn dan mag een mod dit wel verwijderen.

[ Voor 187% gewijzigd door Voxalizer op 19-02-2011 02:08 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:37
mmm...ik snap hem niet: Voorheen als ik een app uit de appstore wilde downen (betaald of gratis) moest ik ELKE keer mijn wachtwoord invullen. Sinds vandaag hoef ik niets meer in te vullen en gaat ie altijd downloaden...of de app gratis is of betaald maakt niets uit..en da's niet zo tof als je kids hebt die regelmatig met dat ding aan het spelen zijn 8)7 Weet iemand wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Log je in? Oftewel unlock je? Binnen 15 min hoef je geen password meer in te voeren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Laatst online: 08-09 21:37
kmf schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 20:16:
Log je in? Oftewel unlock je? Binnen 15 min hoef je geen password meer in te voeren.
Meestal unlock ik. Maar dat deed ik eerder ook al. Toen moest ik toch bij elke app mijn appstore wachtwoord invoeren. Volgens jou zou ik dus eigenlijk 15 min moeten wachten om weer iets te downen zodat ik dan ww weer in moet voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nieuwe app gekocht, moest alleen goedkeuring geven aan de nieuwe itunes voorwaarden.....

62 pagina's?! 8)7 Gaat iemand die lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 21:25

Haaguit

HBZNPLT!

Edje040 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 20:23:
[...]

Meestal unlock ik. Maar dat deed ik eerder ook al. Toen moest ik toch bij elke app mijn appstore wachtwoord invoeren. Volgens jou zou ik dus eigenlijk 15 min moeten wachten om weer iets te downen zodat ik dan ww weer in moet voeren?
Ik heb er ook ineens last van... Irritant!

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat vinden jullie momenteel de fijnste Twitter app voor de iPad? Ik heb momenteel de standaard Twitter for iPad app in gebruik. Voldoet op zich prima, maar ben altijd op zoek naar betere apps :) Op mijn Android telefoon gebruik ik vol genoegen Tweetdeck, maar de versie voor de iPad vind ik niet zo fijn. Naast het probleem dat de tweets door elkaar staan vind ik de gui niet zo mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:42

Nitai

Live the life you love.

Edje040 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 20:11:
mmm...ik snap hem niet: Voorheen als ik een app uit de appstore wilde downen (betaald of gratis) moest ik ELKE keer mijn wachtwoord invullen. Sinds vandaag hoef ik niets meer in te vullen en gaat ie altijd downloaden...of de app gratis is of betaald maakt niets uit..en da's niet zo tof als je kids hebt die regelmatig met dat ding aan het spelen zijn 8)7 Weet iemand wat dit kan zijn?
Als je klaar bent met apps bekijken/kopen, gewoon uitloggen uit de AppStore. Irritant, maar wel een goede gewoonte an sich. Mijn 3GS was gestolen en men had TomTom gekocht direct daarna omdat ik nog ingelogd was en net een gratis app had geinstalleeerd. Heb wel een refund gehad, maar het is wel schrikken een paar zure dagen later zonder iPhone dit per mail te ontdekken (receipt).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 03-09 21:25

Haaguit

HBZNPLT!

Nitai schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 06:27:
[...]

Als je klaar bent met apps bekijken/kopen, gewoon uitloggen uit de AppStore. Irritant, maar wel een goede gewoonte an sich. Mijn 3GS was gestolen en men had TomTom gekocht direct daarna omdat ik nog ingelogd was en net een gratis app had geinstalleeerd. Heb wel een refund gehad, maar het is wel schrikken een paar zure dagen later zonder iPhone dit per mail te ontdekken (receipt).
Geen lock op je iPhone? Werkt beter dan uitloggen steeds lijkt me :).

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

monnick schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:41:
Wat vinden jullie momenteel de fijnste Twitter app voor de iPad? Ik heb momenteel de standaard Twitter for iPad app in gebruik. Voldoet op zich prima, maar ben altijd op zoek naar betere apps :) Op mijn Android telefoon gebruik ik vol genoegen Tweetdeck, maar de versie voor de iPad vind ik niet zo fijn. Naast het probleem dat de tweets door elkaar staan vind ik de gui niet zo mooi...
Ik gebruik op de iPhone Osfoora en die is heel fijn, over de versie voor de iPad hoor ik ook goede dingen. Jammer dat die niet universeel is. Ik Twitter zelden op de iPad, dus dan vind ik het niet die €2,39 (uit m'n hoofd) waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 15:15

dread

Sluwe vlaming

Ik had graag dragon dictation (gratis app) gedownload voor mijn vriendin op de iphone. Japans en Engels zijn ondersteunde talen. Jammer genoeg nog geen Nederlands.

Echter is die alleen in de Amerikaanse store te vinden? Is het dan einde verhaal?

offtopic vraagje: Ik was aan het zoeken naar een got topic over iphone en ipad apps? Kon hem niet vinden? Is er geen of gewoon niet hard genoeg gezocht?

@milmoor thx zal dat eens uitproberen..

[ Voor 5% gewijzigd door dread op 09-03-2011 13:46 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:20

Milmoor

Footsteps and pictures.

Je kan een account voor de VS-store aanmaken en hem daar kopen. Dit doe je door eerste een gratis app te kopen en dan pas betalingsgegevens te koppelen. Anders loop je vast op de controle van die gegevens. De vraag is echter of dat legaal is, ik durf het niet te zeggen.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
Na de laatste update draait The Daily opeens ook lekker vlot!

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

Wanneer zou Facebook zelf met een iPad komen? of zouden ze het houden bij Friendly. :/

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
tis weer aanbiedingentijd. iPad2 komt immers morgen en de gamemakers willen in de top 10 zitten.

UNO™ HD
Spider-Man: Total Mayhem HD
Shrek Kart ® HD
The Settlers HD
Real Golf 2011 HD
Brothers In Arms® 2: Global Front HD
Iron Man 2 for iPad
Dungeon Hunter HD
Real Tennis HD
Brain Challenge™ HD
Star Battalion HD
Prince of Persia: Warrior Within HD

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja nice :)
Gisteren al The Settlers gekocht, daar zat ik al een tijdje op te wachten (die miste bij de vorige aanbiedingsronde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
mdoe schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:57:
Wanneer zou Facebook zelf met een iPad komen? of zouden ze het houden bij Friendly. :/
Komen ze niet. Site werkt volgens hun goed genoeg op de iPad.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
GarageBand is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Settlers gekocht, 79ct is wel te doen. Jammer dat Simcity niet in de aanbieding is.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Imovie is er ook... Werkt ook op de ipad 1 gewoon vlotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Strange, ik kan iMovie niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
matthijst schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 01:11:
Imovie is er ook... Werkt ook op de ipad 1 gewoon vlotjes.
? iMovie zou niet eens draaien op de iPad 1 volgens Apple, heb je het hier echt over de juiste app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Yes. iMovie. Zie hier:
http://www.9to5mac.com/55...-heres-how-to-install-it/

Ik kreeg hem trouwens met de Windowsversie van de iPhone Configuration Utility niet geinstalleerd, wel met de Mac versie.

[ Voor 40% gewijzigd door matthijst op 11-03-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Laatst online: 09:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb m al binnengehaald. Geweldige app en voor een bizar lage prijs.

Wat ik me nu eigenlijk afvraag, waarom brengen ze het NU PAS uit? Volgens mij hadden ze het al bij de iPad1 release op de markt kunnen brengen.

Voor mij is het een beetje balen omdat ik ondertussen al 6 verschillende piano/harp/gitaar/drum apps heb gekocht voor toch zeker 20+ euro die ik allemaal niet meer ga gebruiken omdat Garage Band beter is en slechts 4 euro.

Zodat ze dat expres hebben gedaan om andere fabrikanten een kans te geven apps te ontwikkelen zodat er meer software aanbod is?

Ik bedoel maar, met Garage Band zijn op slag een paar honderd apps volledig overbodig geworden:

zoek in de AppStore op het woord:
Piano: 419 resultaten.
Guitar: 325
Drums: 159
etc...

Of misschien wilden ze een extra lokkertje om de iPad2 release wat extra kleur te geven? De upgrade tov iPad1 en de Android tablets (xoom) is niet bijster spectaculair en hebben ze wat apps achtergehouden om de iPad2 hype te vergroten ofzo?

[ Voor 26% gewijzigd door Slashdotter op 11-03-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:01
Ik heb net een nieuwe iPad. En maar even volkskrant HD gedownload. Klopt het dat de kranten gratis zijn? Ik klikte namelijk op de zaterdag editie en die werd meteen gedownload zonder te vragen of ik hem wilde kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

pelt schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:47:
Ik heb net een nieuwe iPad. En maar even volkskrant HD gedownload. Klopt het dat de kranten gratis zijn? Ik klikte namelijk op de zaterdag editie en die werd meteen gedownload zonder te vragen of ik hem wilde kopen.
Meestal zijn de eerste paar kranten gratis, geloof dat dit ook met Pressreader en de Trouw is.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Slashdotter schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:34:
[...]

Ik heb m al binnengehaald. Geweldige app en voor een bizar lage prijs.

Wat ik me nu eigenlijk afvraag, waarom brengen ze het NU PAS uit?
Om de iPad 2 meer op te hypen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:01
Milmoor schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:24:
Je kan een account voor de VS-store aanmaken en hem daar kopen. Dit doe je door eerste een gratis app te kopen en dan pas betalingsgegevens te koppelen. Anders loop je vast op de controle van die gegevens. De vraag is echter of dat legaal is, ik durf het niet te zeggen.
Hoe kan je een app kopen, zonder account? Je moet toch sowieso ingelogd zijn? Volgens mij kan het alleen door een prepaid kaart te kopen en deze te koppelen (dus wel van tevoren)

Edit: Google is my friend: via de App store (op de iPad) dus en niet via iTunes.

[ Voor 6% gewijzigd door pelt op 14-03-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig zon old school game waarmee je aan het vliegen was met een futuristich vliegtuig. Voor Android weet ik het wel (turbofly) maar ik heb raar genoeg nog niks gevonden in de app store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:26:
Weet iemand toevallig zon old school game waarmee je aan het vliegen was met een futuristich vliegtuig. Voor Android weet ik het wel (turbofly) maar ik heb raar genoeg nog niks gevonden in de app store...
Low Grav Racer 2 HD?

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is hem! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Capcom heeft nu tot 22 maart de iPhone versie van Super Street Fighter 4 afgeprijsd naar 0,79 cent. Alle opbrengsten van deze actie worden gedoneerd aan de aardbevingslachtoffers in Japan.

Khep m net gehaald :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een app is voor lode runner. Een zenuwenspel met een mannetje die allerlei pakketjes met geld moet ophalen voordat ie naar een volgend level kan. Heb me rot gezocht maar niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Net de CNN app gedownload. De headlines vind ik wat druk met al die vakje met plaatjes, maar verder wel een prettige manier om het CNN nieuws te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Zite is best wel een aanrader eigenlijk. Het is gratis en door het opgeven van je interesses kan je toch wat leuke artikeltjes gepresenteerd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Plants vs. Zombies vandaag en morgen voor 1.59€ !

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
MTBS schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:55:
Plants vs. Zombies vandaag en morgen voor 1.59€ !
Thx! Heb hem al 2x op de pc uitgespeeld, maar voor dit bedrag laat ik hem niet liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net even te spelen met Multiweb, best een aardige browser.
Het idee van Multiweb is dat je een splitview hebt maar dat onderdeel vind ik niet echt handig op een iPad, het scherm is gewoon te klein.
Maar voor de rest vind ik het een prettige browser, snelle cache en multitouch gebaren wat ook lekker werkt.
Hij is gratis:
http://itunes.apple.com/us/app/multiweb/id420258020?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Laatst online: 08-06-2022
matthijst schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:18:
Yes. iMovie. Zie hier:
http://www.9to5mac.com/55...-heres-how-to-install-it/

Ik kreeg hem trouwens met de Windowsversie van de iPhone Configuration Utility niet geinstalleerd, wel met de Mac versie.
Het is zelfs nog makkelijker te installeren. Ipa uitpakken, plist file aanpassen zodat camera aanwezigheid geen voorwaarde meer is en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ligt het nou aan mij? Ik kan na ruim een jaar nog steeds niet zeggen dat het aanbod voor iPad echt overweldigend is. Gaat veel langzamer dan voor iPhone. Nog lang niet "there's an app for that.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:19:
Ligt het nou aan mij? Ik kan na ruim een jaar nog steeds niet zeggen dat het aanbod voor iPad echt overweldigend is. Gaat veel langzamer dan voor iPhone. Nog lang niet "there's an app for that.."
Ja, valt mij ook een beetje tegen. Ik heb echt maar een stuk of 30 apps op mijn iPad staan. En daarvan gebruik ik het merendeel nog niet eens. Het aanbod aan écht goede (gratis) apps is gewoon nog niet zo heel groot.

De gratis toppers vind ik toch wel

* Flipboard
* Twitter
* Volkskrant
* CNN
* IMDb

De Nu.nl, New York Times, BBC apps en Tweetdeck vind ik niet zo goed. Ze zijn gewoon te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:55

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vraagje over Tweetdeck. Het staat me bij dat ik ook een column van één specifiek persoon kon toevoegen (dus de timeline van 1 persoon als aparte column). Ik heb alleen geen idee meer hoe....

Als iemand dat mij kan uitleggen :)

Nevermind, ik stap wel weer over als de nieuwe versie er is. Ik blijf voorlopig even bij Twitbird Pro :)

[ Voor 19% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 25-03-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Flipboard dat is inderdaad een mooie app, maar heeft ook zo zijn eigenaardigheden, het is wel mijn meest gebruikte applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wordt tijd dat Tweetdeck eens vanaf de grond op opnieuw wordt opgebouwd voor iPad (waren ze mee bezig meen ik). Instabiel, langzaam ding. Bij lange na niet wat Tweetdeck for Desktop is :(

/edit
Inderdaad.. coming: http://www.tweetdeck.com/ipad/

[ Voor 14% gewijzigd door UltraSub op 25-03-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:14:
Wordt tijd dat Tweetdeck eens vanaf de grond op opnieuw wordt opgebouwd voor iPad (waren ze mee bezig meen ik). Instabiel, langzaam ding. Bij lange na niet wat Tweetdeck for Desktop is :(

/edit
Inderdaad.. coming: http://www.tweetdeck.com/ipad/
Ik las laatst een officiele tweet van Tweetdeck dat de nieuwe versie van de app al is gesubmit bij Apple. We kunnen dus elk moment een update krijgen. Er stond bij dat het een grote update zou zijn. Ben benieuwd. Op Android is Tweetdeck ver weg de fijnste app, maar op de iPad is hij echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Zo daar zeg ik amen tegen! Ben heel benieuwd wat Tweetdeck ervan gaat maken :)
An sich is de eigen twitter app ook leuk met notificaties. Doen anderen dat ook? Hootsuite nog even proberen... Maar hoge verwachtingen voor Tweetdeck, als je de Android versie ziet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 09-09 22:50
Is er eigenlijk al een goede msn messenger voor de iPad? Voor mijn iPhone gebruik ik Windows live messenger van Microsoft zelf. Voor de iPad vind ik amper messengers en die paar die ik vind klagen mensen alleen over.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
monnick schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:53:
[...]

Ja, valt mij ook een beetje tegen. Ik heb echt maar een stuk of 30 apps op mijn iPad staan. En daarvan gebruik ik het merendeel nog niet eens. Het aanbod aan écht goede (gratis) apps is gewoon nog niet zo heel groot.

De gratis toppers vind ik toch wel

* Flipboard
* Twitter
* Volkskrant
* CNN
* IMDb

De Nu.nl, New York Times, BBC apps en Tweetdeck vind ik niet zo goed. Ze zijn gewoon te traag.
Nou, als dat werkelijk alles is wat je gebruikt buiten de standaard-apps had je ook niet een iPad hoeven kopen imo.

[ Voor 3% gewijzigd door Xeanor op 26-03-2011 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als je de azijnbode (volkskrant) een top-app vind, dan ben je toch verkeerd aan het zoeken. Goede Apps :

- N-TV, Tagesschau, NU, BBC news, cnn, NY times
- iSequence, Garageband
- Veronica tv gids, twitter, tweetdeck, friendcaster
- Slate, pulse, zite, connect, Life, flipboard, financial times
- Wikipanion, weekend magazine, amazon, ebay
- Mical, qfinance, focus, chip, auto motor sport
- real golf 2011, mirrors edge, infinity field, pinball hd, Osmos
- Appshopper, IGN, Atomic web browser, IMDB, Ibooks

En ik heb de ipad pas 2 weken..

Een beetje zelfwerkzaamheid en je vind de eene na de andere interessante app, de meeste kosten weinig of niets. Wacht op de 0,79 euro aanbiedingen. Ik heb maar 2 niet 79 cent apps en dat zijn iSequence en Garageband, en die zijn hun geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

MrBlueEyes schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 03:54:
Is er eigenlijk al een goede msn messenger voor de iPad? Voor mijn iPhone gebruik ik Windows live messenger van Microsoft zelf. Voor de iPad vind ik amper messengers en die paar die ik vind klagen mensen alleen over.
IM+ scoort hier de meeste punten.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 03:54:
Ik vind imo.im erg goed.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:43
ik heb sinds gsteren ook een ipad, gebruik im+ voor messenger gedeelte en twitter. over twitter een vraag, nu zet im+ de nieuwste tweets steeds onderaan? Kan je dat aanpassen? En waar?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Xeanor schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 04:51:
[...]

Nou, als dat werkelijk alles is wat je gebruikt buiten de standaard-apps had je ook niet een iPad hoeven kopen imo.
Mwah, internetten op de bank met een iPad is toch fijner dan met een laptop imho. Daarnaast is Flipboard ook geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Gebruik ik ook! Kost niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iksander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-07-2024
Vraag me af wanneer ze eens Spotify voor de iPad gaan uitbrengen,slaat echt nergens op hoelang dit duurt man.
Heb nu de iPhone app erop staan,maar is geen gezicht natuurlijk en met een groter scherm kan er wel wat meer uitgehaald worden dan wat de Spotify app nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Volledig mee eens. Baal ik ook wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 19:47
Vraag mbt Friendly. Hoe zorg ik ervoor dat, het meest recente nieuws onder het nieuwsoverzicht staat en niet het belangrijkste nieuws. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Bedankt voor de messenger tips ga ik zo eens naar kijken. De app van Ziggo ziet er trouwens ook geweldig uit erg mooie tv gids.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Laatst online: 16-07 18:19
Ik zie dat ik imovie nu via de store kan downloaden op mijn iPad 1... Dat kon vorige week nog niet... Wil dat zeggen dat het ook zal werken op de 1 zonder dat ge die config tool moet gebruiken? In de beschrijving staat nochtans nog steeds "enkel voor ipad 2"...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
MrBlueEyes schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:52:
Bedankt voor de messenger tips ga ik zo eens naar kijken. De app van Ziggo ziet er trouwens ook geweldig uit erg mooie tv gids.
Geef mij maar MikroGids, een tv krant en niet een app met vanalles erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:32:
[...]

Lol, de MicroGids ziet er niet zo mooi uit hoor :) Erg mooie app, vooral dat je zenders kunt weglaten waar je toch nooit naar kijkt is top. Goede service van Ziggo, zo'n mooie gratis app!

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/5dw9ir.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dit heel topic doorgelezen en moet toegeven nu mede dankzij jullie 20 euro lichter :+

Vroeg mij alleen of er een applicatie bestaat die het volgende kan realiseren:

1e Op afstand mijn computer aanzetten( bv via netwerk kaart)

Dit moet makkelijk te realiseren zijn netwerk signaal heensturen en de pc start.

2e Draai nu zelf windows 7 icm een wachtwoord en zoek een remote application tool, zodat ik vanuit de ipad mijn wachtwoord kan invullen, zodat de pc verder opstaat

Hier vraag ik mij af of er iets dergelijks bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 18:47:
Zo dit heel topic doorgelezen en moet toegeven nu mede dankzij jullie 20 euro lichter :+

Dit moet makkelijk te realiseren zijn netwerk signaal heensturen en de pc start.

2e Draai nu zelf windows 7 icm een wachtwoord en zoek een remote application tool, zodat ik vanuit de ipad mijn wachtwoord kan invullen, zodat de pc verder opstaat

1e kan sowieso via LogMeIn. 2e ook en teamviewer kan dit ook. Teamviewer is gratis, LogMeIn 23 euro. Ik ben er wel erg benieuwd naar dus hoop dat hier mensen zijn die de app gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Over die Ziggo app. Erg relaxte en mooi in elkaar gezette app.
Stoor me alleen aan het feit dat de info volledig online wordt opgehaald. Is wat langzaam. Beetje caching was niet verkeerd, en dan alleen de kleine wijzigingen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij Garageband alle gedeeltes (dat van bijv. 8 maten) achter elkaar kunt afspelen? Want als ik nu op de play-knop druk speelt ie alleen het eerste gedeelte af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

MrBlueEyes schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:29:
[...]

1e kan sowieso via LogMeIn. 2e ook en teamviewer kan dit ook. Teamviewer is gratis, LogMeIn 23 euro. Ik ben er wel erg benieuwd naar dus hoop dat hier mensen zijn die de app gebruiken?
Ik heb Logmein al bijna een jaar. Het werkt prima, ook over een 3G verbinding kan ik moeiteloos m'n iMac + tweede scherm aansturen. Ook de WOL functie werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBlueEyes schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:29:
[...]

Super zal kijken, Zal eerst de gratis teamviewer proberen. Uiteindelijk is 23 euro veel geld en daar kan je zeker 23 andere applicaties voor betalen. Vind het jammer dat sommige applicaties geen trial modus bevatten.
Nitai schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:59:
[...]

Ik heb Logmein al bijna een jaar. Het werkt prima, ook over een 3G verbinding kan ik moeiteloos m'n iMac + tweede scherm aansturen. Ook de WOL functie werkt perfect.
Werkt het ook ivm windows 7 dat het geladen wordt voor het inlogscherm?

Dit weekend ff testen en mij gaan verdiepen in het schrijven voor applicaties voor de ipad :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 16:15
Net sinds vrijdag een ipad2, heel fijn apparaat. Supersnel internetten en wisselen tussen app's enzo.
Net trouwens Marvel geïnstalleerd, ben normaal helemaal niet van dat soort comics, maar wat zit dat prachtig in elkaar. Echt helemaal verbluft over hoe leuk dat leest en hoe mooi de kleuren zijn.
Ook de ziggo-app is erg fijn, behalve dat wat hierboven ook al werd gezegd hij alles online ophaalt, waardoor hij soms wat langzaam is..
Verder nog echte aanraders?
@grave hieronder thanks voor de tips!
Heb daar al wel wat van, ben ook erg weg van de imdb app! :*)

[ Voor 9% gewijzigd door timwijn op 27-03-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:28:
Net sinds vrijdag een ipad2, heel fijn apparaat. Supersnel internetten en wisselen tussen app's enzo.
Net trouwens Marvel geïnstalleerd, ben normaal helemaal niet van dat soort comics, maar wat zit dat prachtig in elkaar. Echt helemaal verbluft over hoe leuk dat leest en hoe mooi de kleuren zijn.
Ook de ziggo-app is erg fijn, behalve dat wat hierboven ook al werd gezegd hij alles online ophaalt, waardoor hij soms wat langzaam is..
Verder nog echte aanraders?
Heb zelf nu ook sinds 2 dagen en volledig dit topic doorgespit.

Imdb app ( Als filmliefhebber een dikke aanrader)

This day ( Leuke tool die per dag wat leuke weetjes weergeeft )

Air video ( Video streaming tool, tot zover werkt het goed )

USA Today ( nieuws site app)

Star walk ( de sterren prachtig grafisch vormgegeven )

Appshopper ( ideaal om te kijken wel apps nu tijdelijk gratis zijn en welke juist hoog worden beoordeeld )

Worldpress ( Voor een blogger ivm worldpress)

Ibooks ( soort ebook reader met een prachtige virtuele boekenkast die per kast als ware zelf kan indelen. Heb zelf bv een donald duck kast en quest :) )

Appstart ( leuke guide wat je allemaal kunt met de ipad soort overzicht van bv goede nieuws apps etc )

Im+ ( instant messenger app)

Qua spelletjes nog weinig gedaan:

Angry birds

Osmos HD

Galcon Fusion ( leuke strategie game met mp functies )

Colorwall (een tekening zelf inkleuren lekker doelloos, maar toch wel handig om te laten zien ivm kinderen erbij heb je ze direct super enthousiast :) )

Heb nog anderen, maar vond dit lijst tot zover het meest interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ben op dit moment helemaal veslaafd aan:

Angry Birds Rio
Real Racing 2 HD
Drawn (leuke puzzelachtige game, erg mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:05:
En ik ben op dit moment helemaal veslaafd aan:

Angry Birds Rio
Real Racing 2 HD
Drawn (leuke puzzelachtige game, erg mooi)
Wanneer komt iemand in dit topic ooit eens met een aanbeveling die niet sowieso al in de Apps top 10 staat?

Veel Apps die toch heel goed zijn vind je daar namelijk niet terug vanwege gebrek aan marketing e.d.

65.000 apps voor de iPad maar de meesten hier komen niet verder dan de top 20.

[ Voor 21% gewijzigd door Xeanor op 28-03-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja volgens mij mis ik een hoop goede apps omdat ze gewoon niet goed te vinden zijn. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:00:
[...]

Lol, de MicroGids ziet er niet zo mooi uit hoor :) Erg mooie app, vooral dat je zenders kunt weglaten waar je toch nooit naar kijkt is top. Goede service van Ziggo, zo'n mooie gratis app!

[afbeelding]
Nee dat niet, maar laad een stuk sneller en doet wat het moet doen het laat zien wat er op tv is. Ik hoef niet te weten dat Chantal Janzen haar kleine teen heeft gestoten ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/2H19yeI

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/Vuf4E4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Laatst online: 06-09 21:15
Mensen die twijfelen of Air Video (icm Air Server) hun HD content kan streamen naar de iPad: ik heb dit weekend succesvol meerdere 720p MKV's weten te streamen vanaf mijn mediacenter. Zelfs een 8gb grootte film speelt perfect, wat ik van te voren niet verwacht had.

Ik weet dat het een bekende app is, maar dit was meer voor de mensen die nog twijfels over de performance zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ZpAz schreef op zondag 27 maart 2011 @ 12:32:
Inderdaad d:)b

Het lijkt wel alsof al die ontwikkelaars als een stel blije kleuters is losgegaan op tijdschriften apps; hoop extra vertragende fratsen en overbodige onzin. Zelfde zag je met de Veronica app; bovenste helft van het scherm vol met nutteloze programma infzo.

Mikrogids is ueberbasic, maar doet precies wat ie moet doen: een overzicht geven van wat er op TV is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Xeanor schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:14:
[...]

Wanneer komt iemand in dit topic ooit eens met een aanbeveling die niet sowieso al in de Apps top 10 staat?

Veel Apps die toch heel goed zijn vind je daar namelijk niet terug vanwege gebrek aan marketing e.d.

65.000 apps voor de iPad maar de meesten hier komen niet verder dan de top 20.
Het heet niet voor niets Top 10 :P Grote kans dat die apps dan hier ook worden genoemd. Maar de Appstore bestaat al een tijdje, kijk gerust in de eerste pagina's van dit topic.

Zelf gebruik ik regelmatig:
  • Things - To-do manager, heb het ook op m'n iPhone en Mac, en dat werkt samen erg goed.
  • iCab Mobile - webbrowser met tabs en password protection. Voor het surfen met een beetje privacy (cadeautjes surfen voor de vrouw etc.)
  • Instapaper - voor het consumeren van informatie vanuit browsers, Twitter etc.
  • Bluefire Reader - Gebruik ik voor het lezen van DRM epubs van Bol.com, Bruna en schoolboeken.
  • Goodreader - Gebruik ik voor het lezen van pdfjes, tijdschriften etc. Werkt erg goed met Dropbox.
  • Techfish - Voor het lezen van Technieuws
  • Kindle - Voor het lezen van m'n Kindle boeken
  • Tuneinradio - Duizenden radiostations, werkt erg fijn.
  • Plexapp & Airvideo - Voor het bekijken van m'n tv series en films
  • Bigoven - altijd leuke recepten als ik in het weekend kook en iets speciaals op tafel wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Thx voor de mikro gids tip, out met veronica, ziggo, tvgids en alle andere trage apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 18:47:

Ik gebruik het volgende:

voor het opstarten vanuit slaapstand gebruik ik de app iNet (wake on lan). Top App
doet meer dan dat alleen. http://itunes.apple.com/u...-scanner/id305242949?mt=8

en voor remote acces op je windows 7 pc gebruik ik de Vnc Viewer. hiermee kun je je wachtwoord invoeren voordat de pc helemaal opstart, zeg maar. http://itunes.apple.com/us/app/vnc-viewer/id352019548?mt=8

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:21
Gisteren Terra Web Browser ontdekt. Safari met tabs, fullscreen en gestures. Gratis!
http://itunes.apple.com/n...abs-full/id394704159?mt=8

Afbeeldingslocatie: http://a6.mzstatic.com/us/r1000/012/Purple/97/9b/d9/mzl.ihhcignk.480x480-75.jpg

Ik gebruikte voorheen vooral Atomic Web (79 cent), maar die vind ik traag. Als je de adresbar aantikt duurt het even voordat 'ie reageert, en ook als je begint met tikken zie je niet direct de letters op het scherm verschijnen, ook met de iPad 2. Terra doet dat een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

kellhus schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:06:
Mensen die twijfelen of Air Video (icm Air Server) hun HD content kan streamen naar de iPad: ik heb dit weekend succesvol meerdere 720p MKV's weten te streamen vanaf mijn mediacenter. Zelfs een 8gb grootte film speelt perfect, wat ik van te voren niet verwacht had.

Ik weet dat het een bekende app is, maar dit was meer voor de mensen die nog twijfels over de performance zouden hebben.
Yep, ik heb het ook al van dag 1 en is geweldig voor 720p. Ik weet niet of dit softwarematig geupdate is, dankzij de router of de iPad 2, maar ik kan nu in het programma ook een hogere bitrate van 5120kbit/s instellen. Heb het nog niet getest met een HD film maar het voorspeltveel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Phuncz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:41:
[...]

Yep, ik heb het ook al van dag 1 en is geweldig voor 720p. Ik weet niet of dit softwarematig geupdate is, dankzij de router of de iPad 2, maar ik kan nu in het programma ook een hogere bitrate van 5120kbit/s instellen. Heb het nog niet getest met een HD film maar het voorspeltveel goeds.
Ahhh, maar dat is omdat de server software video's transcodeert.... Ik heb een ander progsel geprobeerd ( Buzzplayer) welke direct van mijn mediatank af streamt maar dan is het één grote hapering. Kan de iPad2 meer aan op het gebied van het afspelen van HD content? (720p high profile mkv bijvoorbeeld?)

[ Voor 3% gewijzigd door woutur op 28-03-2011 11:52 . Reden: Appnaam Buzzplayer toegevoegd. ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echte aanraders imo:
- Flipboard - zeer fijne rss reader.
- ZITE - soort van Flipboard, maar meer met random artikelen van interest.
- Friendly - fatsoenlijke facebook client voor iPad
- GoodReader - Voor documenten lezen en annoteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Xtuv schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:37:
Gisteren Terra Web Browser ontdekt. Safari met tabs, fullscreen en gestures. Gratis!

[afbeelding]

Ik gebruikte voorheen vooral Atomic Web (79 cent), maar die vind ik traag. Als je de adresbar aantikt duurt het even voordat 'ie reageert, en ook als je begint met tikken zie je niet direct de letters op het scherm verschijnen, ook met de iPad 2. Terra doet dat een stuk sneller.
Goede tip, dit is een perfecte browser! Deze gaat misschien icab wel vervangen!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Phuncz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:41:
[...]

Zolang je een snelle pc heb is het geen probleem met airvideo. Er is ook een gratis versie dus die kan je natuurlijk altijd eerst uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

woutur schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:08:
[...]

Ahhh, maar dat is omdat de server software video's transcodeert.... Ik heb een ander progsel geprobeerd ( Buzzplayer) welke direct van mijn mediatank af streamt maar dan is het één grote hapering. Kan de iPad2 meer aan op het gebied van het afspelen van HD content? (720p high profile mkv bijvoorbeeld?)
Als Airvideo verbeterd wordt voor iPad 2 support, zou 1080p mogelijk moeten zijn. De iPad 2 kan nu al games op 1080p outputten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Xtuv schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:37:

[afbeelding]

Wat is het voordeel tegenover de standaard safari browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
giganielsie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:41:
[...]

Wat is het voordeel tegenover de standaard safari browser?
Tabs :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Hier nog een MikroGids aanhanger, fijn programma. Fijner dan de andere TV Gidsen die ik heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 10-09 14:34
Good Fella schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:17:
Hier nog een MikroGids aanhanger, fijn programma. Fijner dan de andere TV Gidsen die ik heb geprobeerd.
Heb hem er ook even op gezet. Werk snel en fijn. Het enige wat ik mis zijn notificaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
pelt schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:47:
Nee, hij begint gewoon meteen met downloaden en schrijft geld af. De kranten waren alleen in dec/begin januari 10 stuks gratis.

Sinds kort overigens bij de VK app reclameschermen tussen de krantenpagina's, zelfs al heb je een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 01-09 11:48
Paquito schreef op maandag 28 maart 2011 @ 14:22:
[...]

Nee, hij begint gewoon meteen met downloaden en schrijft geld af. De kranten waren alleen in dec/begin januari 10 stuks gratis.

Sinds kort overigens bij de VK app reclameschermen tussen de krantenpagina's, zelfs al heb je een abonnement.
Eh .... Je wou zeggen dat door de zaterdagkrant te downloaden er 79 cent van mn rekening af is, zonder dat ik ook maar ergens mijn wachtwoord opgegeven heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al programma`s waarmee je foto`s echt goed kan editen op de Ipad?
met name programma's die gespecialiseerd zijn in .raw files (net als Adobe lightroom bijv. voor de pc) bewerken?

heb al wel wat gezocht via Google maar kom niet heel ver, aangezien niet alles lekker uitgelegd staat... ben daarom erg benieuwd naar jullie ideeën/ervaringen hiermee.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:16

Haan

dotnetter

Topicstarter
DRvDijk schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:49:
[...]

Eh .... Je wou zeggen dat door de zaterdagkrant te downloaden er 79 cent van mn rekening af is, zonder dat ik ook maar ergens mijn wachtwoord opgegeven heb?
In je instellingen (onder beperkingen) instellen dat in-app aankopen niet zijn toegestaan, dan kan je nooit dit soort verrassingen tegenkomen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Voor elke in-app purchase moet je je wachtwoord invoeren, dus er kan nooit iets gekocht zijn.
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.