[iPad] App Store Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 201.043 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Een nieuw 12 Days kadootje is beschikbaar: the mystery of The crystal portal

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wat is 12 days? En je bedoeld de eerste fulltime versie die nu gratis is? De tweede versie is betaald. Ik ga in ieder geval de eerste uitproberen, is iets voor mijn vriendin...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis app waarmee je vanaf de 26ste elke dag wat gratis krijgt. Tot nu toe nog niet veel soeps :P Single van alain clark en vamdaag dat mystery (?) ding.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:17

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben op zoek naar wat zoek de verschillen spelletjes voor mijn vriendin. Nu heb ik al dat spel met dat zeesterretje (find it) maar zijn er nog meer? Het liefst had ik mirror magic deluxe op de ipad, mja...

Voor een aardige review site waarbij je ook kan zoeken op GENRE: http://www.slidetoplay.com/games?sort=score&per_page=10 (helaas niet alleen filterbaar op HD of SD)

[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 27-12-2010 13:04 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:08:
En gisteren stond daar nog "wired" haha. Heb je nu wel de goede gedownload? ;)
Oe scherp hoor! :o Maar dat klopt; geen idee ook waarom ik die door elkaar haalde. Wired heb ik namelijk nog niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hier is een enorme lijst van afgeprijsde iPad/iPhone games
http://toucharcade.com/20...price-drops-and-freebies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickky
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 03:18
Ik ben op zoek naar een bepaalde app.

Mijn moeder gebruikt de Ipad voor haar werk. En ze krijgt elke dag mailtjes(via hotmail) van haar werk waarin ze roosters moet aanpassen etc.
Maar ze kan via Safari wel de documenten bekijken. Maar niet aanpassen en opslaan.

Nou is dus de vraag is er een mogelijkheid zodat ze de bestanden die via de mail worden verstuurd(word, excel bestanden) kan download en aanpassen en weer terug versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 2 promo codes voor OmicronNotes op mijn Twitter-kanaal gezet. Wees er snel bij.

Meer infor hier.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/017/Purple/30/9b/ea/mzl.nlbihmui.480x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt dat niet met Numbers? Of een van de Office varianten? Ik weet dat er een aantal betaalde suites zijn die Word en Excel bestanden kunnen aanpassen. Ik verwacht ook wel dat daar een 'mail' functie bij zit.

Misschien dat je de hotmailaccount wel moet invoeren in Mail van de iPad, omdat je daar dan misschien wat meer kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:23

Milmoor

Footsteps and pictures.

Dropbox i.p.v. bijlagen gebruiken. Dan is hij voor beiden wijzigbaar vanuit andere software zoals bijv. DocsToGo.

[ Voor 24% gewijzigd door Milmoor op 27-12-2010 19:43 ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Rickky schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:00:
Ik ben op zoek naar een bepaalde app.

Mijn moeder gebruikt de Ipad voor haar werk. En ze krijgt elke dag mailtjes(via hotmail) van haar werk waarin ze roosters moet aanpassen etc.
Maar ze kan via Safari wel de documenten bekijken. Maar niet aanpassen en opslaan.

Nou is dus de vraag is er een mogelijkheid zodat ze de bestanden die via de mail worden verstuurd(word, excel bestanden) kan download en aanpassen en weer terug versturen?
Je moeder is toe aan Google Doc dat lost alle problemen op. Kan je sinds kort ook bewerken op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis voor vandaag (via de 12 weeks app) is Duran Duran en From Mediterranea With Love. :)

Het blijft nog een beetje het kansloze gehalte houden, maar ik mag aangezien het gratis is niet piepen. Doe dan een gratis couponnetje, dan kan je zelf je nummers kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

stormfly schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:01:
[...]

Je moeder is toe aan Google Doc dat lost alle problemen op. Kan je sinds kort ook bewerken op de iPad.
Moet haar werk er wel voor zorgen dat het daarop terecht komt.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit is nou wel een jailbreak waard. http://gumballtech.com/20...-the-way-its-meant-to-be/

iphone4-applicaties ook daadwerklijk in iphone4-retina-resolutie laten afspelen op de ipad.
SkyStreaker schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:14:
[...]

Moet haar werk er wel voor zorgen dat het daarop terecht komt.
Gewoon forwarden naar een gmailaccount en tada?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickky
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 03:18
Het probleem is dat me moeder niet echt verstand van die dingen heeft.
Het is voor haar al heel wat dat ze al dr eigen mail op de iPad te voorschijn kan halen.

Dus moet het systeem zo makkelijk mogelijk gaan, zodat iedere leek het eigenlijk kan. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de documenten van haar mail(hotmail) te halen en op te slaan op de iPad. Of iniedergeval te bewerken in hotmail met safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:32
Nou ze kan dan toch ook haar Hotmail met dat ding ophalen? Zitten de attachments meteen op de iPad.

De twee dingen die jij beschrijft (downloaden met Safari, of Word bewerken met Safari) kunnen niet. Klaar. Ze moet de attachments op de een of andere manier aanspreekbaar maken en dat is OF door ze via Mail te downloaden, OF door ze met een andere tool te benaderen. Maar met de browser kan je vergeten.

Stel haar Hotmail in op de iPad en iedereen is blij.

[ Voor 64% gewijzigd door Liegebeest op 28-12-2010 18:54 ]

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Kan men mij een alternatief voor soundhound aanraden? Gebruik hem voor muziekherkenning, maar deze is mij gewoon te druk, visueel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

SkyStreaker schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:53:
Kan men mij een alternatief voor soundhound aanraden? Gebruik hem voor muziekherkenning, maar deze is mij gewoon te druk, visueel gezien.
Shazam! Werkt toppie :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik zal het gaan proberen.

Hoe zit her trouwens met RPG's op de iPAD? Die van Gamevil doen het helaas niet... Graag een paar aanbevelingen?

Overigens, als je van puzzelen houdt: themagicegg, hartstikke leuk!

[ Voor 20% gewijzigd door SkyStreaker op 30-12-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Voor wie het gemist heeft. Broken sword HD is momenteel gratis. Ik balen...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

@kmf: wou het net posten. In plaats daarvan dan: gefeliciteerd met je verjaardag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:14
marchanekamp schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:25:
[...]

Ik ben ook opzoek naar een soortgelijke app.

Ik heb een HTPC die onder mijn tv staat. Ik zou via mijn ipad willen selecteren welke film ik wil kijken op mijn TV. VLC Remote werkt wel maar nog niet echt makkelijk.... Ik hoef dus geen scherm over te nemen (zoals bij VNC) maar wil alleen de mappen zien waar de films/muziek instaan.

Iemand?
Voor een winows mediacenter is mymovies op je htpc een aanrader gecombineerd met de iPad app welke 6€ euro is. Je kunt hiermee je movie collectie op je iPad browsen, trailers afspelen en je htpc met je iPad als remote bedienen.

Je moet wel de client server versie kiezen tijdens de installatie.

http://www.mymovies.dk/products/my-movies-for-ipad.aspx

[ Voor 14% gewijzigd door jschoorl2 op 01-01-2011 22:14 ]

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 23:37
Heeft er iemand evaring met DisplayPad op de iPad?

*De beste wensen allemaal*

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silentwaves_ schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:46:
Heeft er iemand evaring met DisplayPad op de iPad?
Ja, en ook met Air Display (in combinatie met een mac mini).
Er is geen echt verschil tussen de twee.
Het werkt prima maar net niet geschikt voor bijvoorbeeld video.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:18
Is er een app voor de volgende situatie:

Ik gebruik spotify voor muziek te beluisteren. Vanuit mijn laptop stream ik muziek naar mijn ps3 met het programma jamcast. Is er voor de iPad een app, waarmee ik ook via spotify kan streamen naar mijn ps3?
Of kan dit op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Er is een spotify remote te downloaden in de AppStore. Dan streaming je gewoon vanaf je Pc naar je PS3 en bedien je spotify vanaf iPad.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
SirLenncelot schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:53:
Er is een spotify remote te downloaden in de AppStore. Dan streaming je gewoon vanaf je Pc naar je PS3 en bedien je spotify vanaf iPad.
Spotify remote werkt momenteel alleen op de Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn goede 'photo' games op de iPad? Ik heb hd photoinspect en fint it 2 hd, beide zijn goed. Maar zijn er meer goede die niet al te moeilijk zijn? Het gaat om 'spot the difference' fotospelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 07:21:
Wat zijn goede 'photo' games op de iPad? Ik heb hd photoinspect en fint it 2 hd, beide zijn goed. Maar zijn er meer goede die niet al te moeilijk zijn? Het gaat om 'spot the difference' fotospelletjes.
Whats the Difference (WTD) is ook wel leuk.

edit: nu met link. Verder zie ik dat WTD nu geld kost, ik heb m destijds gratis volgens mij

[ Voor 20% gewijzigd door AlexR op 07-01-2011 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 3 promo codes voor Noteshelf op mijn Twitter-kanaal gezet. Wees er snel bij.

Meer infor hier.

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/011/Purple/f3/37/84/mzl.fmaqacql.480x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 16:24

Haan

dotnetter

Topicstarter
Alle codes zeggen al dat ze al gebruikt zijn :( Gaat dat zo snel, of kan je gewoon nog steeds geen codes invoeren in NL appstore?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:03:
Alle codes zeggen al dat ze al gebruikt zijn :( Gaat dat zo snel, of kan je gewoon nog steeds geen codes invoeren in NL appstore?
Dat kan best in de NL-store. Het gaat soms snel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Hier wordt je toch gek van? Nu is VLC weer verwijderd door Apple. De reactie van de makers is begrijpelijk, maar niet geheel netjes:
At last, Apple has removed VLC media player from its application store. Thus the incompatibility between the GNU General Public License and the AppStore terms of use is resolved – the hard way. I am not going to pity the owners of iDevices, and not even the MobileVLC developers who doubtless wasted a lot of their time. This end should not have come to a surprise to anyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 03-09 21:25

Haaguit

HBZNPLT!

Hmm, verdwijnt VLC dus na een sync met iTunes?

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

zAo schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:28:
Hier word je toch gek van? Nu is VLC weer verwijderd door Apple. De reactie van de makers is begrijpelijk, maar niet geheel netjes:

[...]
Ho, dat is niet de reactie van de makers, maar van één van de ontwikkelaars. De ene ontwikkelaar die een complete troll is en niet in het voordeel van gebruikers wil werken.
Haaguit schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:19:
Hmm, verdwijnt VLC dus na een sync met iTunes?
Nee.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 08-01-2011 16:37 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 03-09 21:25

Haaguit

HBZNPLT!

thanx, was ff bang :). VLC is zo'n beetje het enige wat lekker werkt :{

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Haaguit schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:44:
thanx, was ff bang :). VLC is zo'n beetje het enige wat lekker werkt :{
Al eens CineXplayer geprobeerd?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:44

Mach

[END]Avengers

armano schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:04:
[...]

Al eens CineXplayer geprobeerd?
jep...bevalt uitstekend...kan minder formats aan dan VLC....maar werkt goed.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Volgens mij had ik al eens aangegeven streamtome / servetome te gebruiken. Kan behoorlijk veel afspelen. Subtitles moet ik nog even uitzoeken. Bij elk bestand heb je een blauwe pijl waar je op kan drukken voor specifieke afspeelinstellingen die je echter ook na aanpassen globaal kan opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:26
BUZZ player is een redelijke vervanger voor VLC - het speelt veel formaten af en heeft een nette UI. Ook heeft het wifi playback geloof ik, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Ascendancy op ipad aan het spelen.

Echt zoals ik me herinner van eind jaren 90 . 1 van de eerste spelen die ik echt de moeite vind.

X-COM en dungeon keeper mogen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 10:44

nielsvv

100% Afol

Vandaag is UNO te koop voor maar €0.79!

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

k995 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:42:
Ascendancy op ipad aan het spelen.

Echt zoals ik me herinner van eind jaren 90 . 1 van de eerste spelen die ik echt de moeite vind.

X-COM en dungeon keeper mogen volgen.
fap fap fap fap fap...

Must buy!

Geweldig spel, werd alleen eentoning aan het einde als je de overhand kreeg. Is dit een exacte kopie of zijn er nieuwe scenario's toegevoegd?

Linkje: http://www.gamefaqs.com/boards/575213-ascendancy/57050097

Vanavond maar eens kijken, je kan op internet niet de inhoud van iTunes bekijken ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Motrax op 11-01-2011 15:57 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Dropbox onder andere om op mijn werk allemaal stukken die ik nog moet lezen op mijn iPad te zetten. Vervolgens kan ik ze overal bekijken, maar nu wil ik graag op mijn iPad op een of andere manier de stukken die ik gehad heb markeren als 'gelezen' zodat ik vanaf een ander werkstation kan zien of die bestanden moeten worden gearchiveerd etc. Bijvoobreeld door de bestandsnaam te veranderen of ze in een andere dropbox map te slepen. Alleen het lijkt erop dat de Dropbox app op de iPad dat niet kan. Ik kan ze alleen verwijderen, maar dat is me wat te rigoreus. Zijn er andere opties/apps om dit te doen? Ik heb het ook al met Goodreader geprobeerd, maar daar kan het ook niet.

Thanks alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zojuist de nieuwe voorwaarden van de app store geaccepteerd en sindsdien staat er een extra wit icoontje die op laden blijft staan. Kan dez dus niet verwijderen, iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ben ik nou gestoord of zie ik de Apple-app Pages niet in de Appstore staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuadrifoglioVerde
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
Zijn er andere opties/apps om dit te doen?
Ik gebruik evernote om leesmateriaal van overal (kan je ook naar emailen bv.) op de ipad te krijgen. Je zou binnen evernote met tags kunnen gaan spelen om de leesstatus bij te houden.

Afhankelijk van het type kan je sommige documenten binnen evernote zelf lezen (maar die houdt de laatste pagina niet bij) of ze openen in bv. goodreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC
  • Laatst online: 12-07 18:17

JC

- minimalistic -

Een game waar ik nog weinig over heb gelezen of gezien is King of Opera. Een leuke actiegame die draait om het stelen van de spotlight. Kan met maximaal 4 spelers worden gespeeld, is een succes thuis!

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/045/Purple/77/bc/9e/mzl.zsjasazh.320x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Voor de brainiacs onder ons: Lateral Minds

Behoorlijk pittig, verkijk je d'r niet op.

Al was het alleen al vanwege "Wife killed his husband" :F :+

[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 12-01-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 12-09 20:30
coptician schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:06:
BUZZ player is een redelijke vervanger voor VLC - het speelt veel formaten af en heeft een nette UI. Ook heeft het wifi playback geloof ik, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
Ik gebruik AVPlayerHD, die doet het wel goed.
En ondertitels werken zonder problemen.
Je kan ook via wifi je files er naartoe kopieren, handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Iemand een idee?

Ik zou graag een soort van RDP sessie naar een Windows 7 machine willen hebben. Teamviewer werkt hier perfect voor.

Maar deze heeft niet helemaal wat ik wil. Je moet blijven slepen met de cursor om ergens te kunnen komen. Maar met een touchscreen kan je natuurlijk prima in 1x van de ene naar de andere kant gaan door het scherm aan te raken. Ook een Wacom tablet kan dit.

Ik heb nu meerdere RDP apps geprobeerd, maar allen simuleren een gewone cursor en dan sleep je helemaal suf.

Iemand nog suggesties?

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Mocha remote moet je hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Met iTap RDP kan je tussen verschillende pointer modes kiezen:
  • Scope Mode (wat jij dus wilt, je vinger is de muis pointer positie)
  • Pointer Mode (slepen met de muis)
  • Draw Mode
Overigens vind ik de Pointer mode nog het meest werkbaar, maar dat is persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

iTAP gebruik ik dus ook, het is af en toe wel wat geklooi met het toetsenbord hoor. Soms gebruik ik zelfs in dat geval het virtuele toetsenbord van Windows zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het valt me op dat na de update van 4.2.1 als ik gratis games zoek die met de Game Center werken, dat ik enkel uitkom op "Lite" games (dus demo) of games die in-app purchases net niet verplichten zoals Hero Project. Is het gedaan met goede gratis games of tenminste goedkope gratis games ? Ik vond het niet erg om Plants vs Zombies of Angry Birds te kopen voor 0,79 € voor de iPhone maar om ze alweer te kopen voor de iPad voor veelvouden van dat bedrag zie ik niet zitten.

Zowat elke ietwat kwalitatieve game ziet eruit alsof het 3 à 5 € gaat kosten. Op zich heb ik geen probleem ermee om geld te geven aan games maar veel App Store games ben je na een uurtje beu omdat het repititieve of zeer oppervlakkige gameplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
World of Goo is op het moment de helft van de prijs. Vond 8 euro te duur, maar voor 4 euro ga ik 'm wel aanschaffen. Dat wachten is met de app store toch meestal de moeite waard:

http://itunes.apple.com/nl/app/world-of-goo/id401301276?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Thx for the tip, heb hem gekocht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Ik had gisteren een beetje ruzie met mijn MacBook hetgeen geleid heeft tot een verse installatie van Mac OS X, inclusief iTunes. Wanneer ik nu mijn iPad aansluit, iTunes opstart en mijn apps wil synchroniseren dan krijg ik de volgende vraag:
Weet ik zeker dat u apps wilt synchroniseren? Alle bestaande apps en de bijbehorende gegevens op de iPad worden vervangen door apps uit deze iTunes bibliotheek
Deze iTunes bibliotheek is dus mijn verse iTunes bibliotheek en is helemaal leeg. Hoe zorg ik er voor dat ik mijn bibliotheek kan synchroniseren zonder dat ik mijn apps die nu op mijn iPad staan kwijt ben?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 19:48
Als het alleen om Apps gaat misschien:
Bestand ---> aankopen overzetten van iPad

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
matthijst schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:17:
Als het alleen om Apps gaat misschien:
Bestand ---> aankopen overzetten van iPad
Dank, gelukt. Na via 'store' mijn computer gemachtigd te hebben kon ik de apps overzetten via jouw aanwijzing. Nu alleen nog het 'probleem' dat ik nu inmiddels 2 (van de 5) machtigingen heb gebruikt. Mijn oude iTunes is dus ook nog steeds gemachtigd. Nog eens even uitzoeken hoe ik een dergelijke machtiging ongedaan kan maken.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 19:48
Store: mijn account tonen: trek alle machtigingen in :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
matthijst schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:26:
Store: mijn account tonen: trek alle machtigingen in :)
Kan je eens per jaar doen, zou ze eerst alle 5 verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
iemand hier die ook buzz player gebruikt? Ik vind het een fantastische app, speelt mijn xvidx goed af, maar bij de subtitles zie je geen schaduw achter de tekst, waardoor de tekst regelmatig onleesbaar is wanneer dat gedeelte van het beeld ook wit of licht is. Je kan dat wel naar geel instellen, maar ik zie liever het conventionele wit met een lichte schaduw achter. En met geel los je het probleem ook niet op als het beeld ook wit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik zoek app om fotos die op pc staan te streamen naar ipad. Zumocast bestaat blijkbaar niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

SkyStreaker schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:01:
Voor de brainiacs onder ons: Lateral Minds

Behoorlijk pittig, verkijk je d'r niet op.

Al was het alleen al vanwege "Wife killed his husband" :F :+
Direct gekocht na een paar seconden gekeken te hebben. Dit zijn wel apps die ik leuk vind :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*oeps*

[ Voor 159% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:14
oeps.....

[ Voor 96% gewijzigd door miles op 19-01-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Volgens mij zitten jullie in de iPadtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Walkman schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:14:
World of Goo is op het moment de helft van de prijs. Vond 8 euro te duur, maar voor 4 euro ga ik 'm wel aanschaffen. Dat wachten is met de app store toch meestal de moeite waard:

http://itunes.apple.com/nl/app/world-of-goo/id401301276?mt=8
Vind het eigenlijk toch wel tegenvallen omdat het een exacte kopie is van de PC versie. Daarmee was ik al ver gekomen, moet me nu weer door dezelfde levels heen werken. Zonder dat er iets extra's is voor de iPad.
De besturing is wel wat prettiger natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:08
iDos is weer terug in de app store: http://appshopper.com/link/idos
t zal wel een uitgeklede en minder 'open' versie zijn als die van oktober vorig jaar, die ik helaas gemist heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly_guy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-10-2020
deBennie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:05:
iDos is weer terug in de app store: http://appshopper.com/link/idos
t zal wel een uitgeklede en minder 'open' versie zijn als die van oktober vorig jaar, die ik helaas gemist heb....
Eigenlijk is hij beter en sneller geworden. Nu kan je gehele directories rechtstreeks met bv iphone explorer in de app kopieren en dat zonder jailbreak. Get it while you can :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 11:38
fly_guy schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:28:
[...]

Eigenlijk is hij beter en sneller geworden. Nu kan je gehele directories rechtstreeks met bv iphone explorer in de app kopieren en dat zonder jailbreak. Get it while you can :)
Cool :) goeie tip... Red Alert en Warcraft 2 wil ik wel ns op mijn ipad proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
fly_guy schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:28:
[...]

oja,helemaal niet aan gedacht!
De itunes optie is dan wel uitgeschakelt, maar op die manier kun je inderdaad nog dos spelletjes en programmas erop zetten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
He super, het werkt! :D _/-\o_
Gewoon een freeware game van bv http://www.dosgamesarchive.com/ downloaden, via iPhone explorer in de idos games map zetten, en spelen maar!

hmmz, ik probeer windows 3.11 te installeren op mn ipad, maar ik krijg in het installatieproces een setup error #214 op het bestand gdi.exe.

Op support.microsoft.com zie ik bij de errorcode 214 het volgende:
Source file is unreadable. This problem is probably due to drive hardware problems, corrupt files or disks, or, if you are setting up from a network, network problems. Setup error 214 can also be caused by incorrect CMOS settings for floppy drives or third party extended memory managers.
Lijkt erop dat win3.11 niet op de ipad geinstalleerd kan worden..

[ Voor 62% gewijzigd door deBennie op 20-01-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik draai nu een Atari 130xe/800 xl emulator op iDos :D
Nu nog uitzoeken hoe ik .atr bestanden kan starten, dan kan ik atari games spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 11:38
Jammer, ik krijg RA1 niet aan de praat met iDos. Heb cd1 uitgepakt en in de gamesmap gezet en probeer dan de setup te runnen, krijg ik de melding: Unable to load SETUP.MIX file from CD-ROM disc...

Staat wel gewoon in dat mapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Xtuv schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:36:
Jammer, ik krijg RA1 niet aan de praat met iDos. Heb cd1 uitgepakt en in de gamesmap gezet en probeer dan de setup te runnen, krijg ik de melding: Unable to load SETUP.MIX file from CD-ROM disc...

Staat wel gewoon in dat mapje.
Misschien even met dosbox installeren op je pc/mac en dan de geinstalleerde overkopieren. Sowieso had RA1 altijd de CD nodig bij het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly_guy
sebastius schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:06:
[...]

Misschien even met dosbox installeren op je pc/mac en dan de geinstalleerde overkopieren. Sowieso had RA1 altijd de CD nodig bij het spelen.
Zo doe ik dat ook altijd, veel gemakkelijker om alles werkende te krijgen. Ook heb ik er ondertussen Windows 3.11 draaien. Wel even moeten zoeken naar een goede versie die werkt/installeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Mijn 3.11 en 3.1 installatie blijft steeds steken op het kopieren van gdi.exe bij de setup, waarom lukt het jou wel?

Stel je zou windows 95 aan de praat krijgen, dan zou je ook flash kunnen draaien. In IE6 danwel, maar toch... ;)

[ Voor 33% gewijzigd door deBennie op 21-01-2011 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
iDos is weer verwijderd uit de appstore
iDOS is removed because the ability to run custom executable is violating the appstore policy.
http://litchie.net/blog/

Er is een manier waarop je naar je root/file system kunt:
repapermunky says:
2011/01/20 at 11:56 pm
I figured out how to get to the root/ file system.

Do the following commands:

C:\>mount d /
Mount root is harmful.

C:\>mount d /var
Drive D is mounted as local directory /var/

C:\>D:

D:\>

DONE! You heard it from me, repapermunky, first ladies and gents! DO IT BEFORE THEY FIND OUT! (i dont even know if this is already known by the majority but ill put it here anyway)
http://litchie.net/blog/?p=168#comments

[ Voor 60% gewijzigd door deBennie op 21-01-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fly_guy
deBennie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:43:
iDos is weer verwijderd uit de appstore

[...]

http://litchie.net/blog/

Er is een manier waarop je naar je root/file system kunt:

[...]

http://litchie.net/blog/?p=168#comments
Dit had ik ook gevonden. Dus eigenlijk heb je geen jailbreak meer nodig omdat je met iDOS reeds root (?) access hebt. Hmm, perspectieven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

fly_guy schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:57:
[...]

Dit had ik ook gevonden. Dus eigenlijk heb je geen jailbreak meer nodig omdat je met iDOS reeds root (?) access hebt. Hmm, perspectieven :9
hoe ga je dan MAC-binaries opstarten vanuit een DOS-gemuleerde omgeving in een shell? Oo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
nou ja, volgens mij kun je in dos toch aardig wat dingetjes doen met bestanden :)

En als je nou een programma als pctools op je iDos installeerd, dan kun je daar ook weer dingen mee doen.
Welke dingen kan ik zo nou ook weer niet opnoemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 3 promo codes voor TouchRetouch HD op ons Twitter-kanaal gezet. Vanmiddag volgen er nog twee.

Meer info: TouchRetouch HD

Afbeeldingslocatie: http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/032/Purple/f9/1b/28/mzl.wpfcysom.480x480-75.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
lolol heb net 3.1 op mn iPad geinstalleerd

Afbeeldingslocatie: http://i287.photobucket.com/albums/ll144/passchier2007/d8f51c69.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
Draait het wat? Probeerde het eens op mijn 3G maar dat liep echt niet :)

Niet dat het een nuttigheidsfactor heeft, maar ach :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
ja, het draait zonder problemen, niet langzaam, gewoon wel lekker eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik gebruik Goodreader om boeken mee te lezen, maar voordat ik een pagina uit heb gaat het scherm al op sleepmode over. Is er een manier om dit te voorkomen?

[ Voor 7% gewijzigd door Slashdotter op 23-01-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sneller lezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:12

_AN

Slashdotter schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:41:
Ik gebruik Goodreader om boeken mee te lezen, maar voordat ik een pagina uit heb gaat het scherm al op sleepmode over. Is er een manier om dit te voorkomen?
Je kunt dit aanpassen in de instellingen van iOS.

Ga naar instellingen > Algemeen > Automatisch slot ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DarkShadow-
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Is er een manier om direct vanuit Dropbox een fullscreen slideshow af te spelen met foto's uit Dropbox?

Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
deBennie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:53:
lolol heb net 3.1 op mn iPad geinstalleerd

[afbeelding]
iDos is echt geweldig! Gewoon Wolf3D spelen op de iPad en het is nog prima te besturen ook _/-\o_ Iemand toevallig al Doom geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ja ik heb doom geinstalleerd, maar t gaat net wat te traag om lekker te spelen.

Maar iDos is inderdaad schitterend. Ik baalde er al van dat ik de app in oktober gemist had, ben daarom blij dat ik de app dit keer net op tijd heb kunnen installeren :)

• kmf
  • Niet online
World Of goo nu voor 1 dollar te krijgen
http://itunes.apple.com/u...f-goo-hd/id401301276?mt=8

1-dag actie

[ Voor 6% gewijzigd door kmf op 10-02-2011 12:57 ]

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Thanks, direct gedownload!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
iDos te pakken gekregen van de week. Win 3.1 draait, Win95. Nu installatie van XP over gezet, loop echter vast tijdens de installatie omdat SmartDrive niet gevonden kan worden. Iemand suggesties?

• Haan

Haan

dotnetter

Topicstarter
XP (itt win95) draait niet onder DOS, hoe had je dat voor je gezien?

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.