♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 12:20 ]
Voor een aardige review site waarbij je ook kan zoeken op GENRE: http://www.slidetoplay.com/games?sort=score&per_page=10 (helaas niet alleen filterbaar op HD of SD)
[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 27-12-2010 13:04 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Oe scherp hoor!Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:08:
En gisteren stond daar nog "wired" haha. Heb je nu wel de goede gedownload?
http://toucharcade.com/20...price-drops-and-freebies/
Mijn moeder gebruikt de Ipad voor haar werk. En ze krijgt elke dag mailtjes(via hotmail) van haar werk waarin ze roosters moet aanpassen etc.
Maar ze kan via Safari wel de documenten bekijken. Maar niet aanpassen en opslaan.
Nou is dus de vraag is er een mogelijkheid zodat ze de bestanden die via de mail worden verstuurd(word, excel bestanden) kan download en aanpassen en weer terug versturen?
Verwijderd
Meer infor hier.

Verwijderd
Misschien dat je de hotmailaccount wel moet invoeren in Mail van de iPad, omdat je daar dan misschien wat meer kunt downloaden.
[ Voor 24% gewijzigd door Milmoor op 27-12-2010 19:43 ]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Je moeder is toe aan Google Doc dat lost alle problemen op. Kan je sinds kort ook bewerken op de iPad.Rickky schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:00:
Ik ben op zoek naar een bepaalde app.
Mijn moeder gebruikt de Ipad voor haar werk. En ze krijgt elke dag mailtjes(via hotmail) van haar werk waarin ze roosters moet aanpassen etc.
Maar ze kan via Safari wel de documenten bekijken. Maar niet aanpassen en opslaan.
Nou is dus de vraag is er een mogelijkheid zodat ze de bestanden die via de mail worden verstuurd(word, excel bestanden) kan download en aanpassen en weer terug versturen?
Verwijderd
Het blijft nog een beetje het kansloze gehalte houden, maar ik mag aangezien het gratis is niet piepen. Doe dan een gratis couponnetje, dan kan je zelf je nummers kiezen.
Moet haar werk er wel voor zorgen dat het daarop terecht komt.stormfly schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:01:
[...]
Je moeder is toe aan Google Doc dat lost alle problemen op. Kan je sinds kort ook bewerken op de iPad.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
iphone4-applicaties ook daadwerklijk in iphone4-retina-resolutie laten afspelen op de ipad.
Gewoon forwarden naar een gmailaccount en tada?SkyStreaker schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:14:
[...]
Moet haar werk er wel voor zorgen dat het daarop terecht komt.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Het is voor haar al heel wat dat ze al dr eigen mail op de iPad te voorschijn kan halen.
Dus moet het systeem zo makkelijk mogelijk gaan, zodat iedere leek het eigenlijk kan. Maar ik krijg het niet voor elkaar om de documenten van haar mail(hotmail) te halen en op te slaan op de iPad. Of iniedergeval te bewerken in hotmail met safari.
De twee dingen die jij beschrijft (downloaden met Safari, of Word bewerken met Safari) kunnen niet. Klaar. Ze moet de attachments op de een of andere manier aanspreekbaar maken en dat is OF door ze via Mail te downloaden, OF door ze met een andere tool te benaderen. Maar met de browser kan je vergeten.
Stel haar Hotmail in op de iPad en iedereen is blij.
[ Voor 64% gewijzigd door Liegebeest op 28-12-2010 18:54 ]
Liege, liege, liegebeest!
Shazam! Werkt toppieSkyStreaker schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 22:53:
Kan men mij een alternatief voor soundhound aanraden? Gebruik hem voor muziekherkenning, maar deze is mij gewoon te druk, visueel gezien.
R.D50
Hoe zit her trouwens met RPG's op de iPAD? Die van Gamevil doen het helaas niet... Graag een paar aanbevelingen?
Overigens, als je van puzzelen houdt: themagicegg, hartstikke leuk!
[ Voor 20% gewijzigd door SkyStreaker op 30-12-2010 15:43 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Voor een winows mediacenter is mymovies op je htpc een aanrader gecombineerd met de iPad app welke 6€ euro is. Je kunt hiermee je movie collectie op je iPad browsen, trailers afspelen en je htpc met je iPad als remote bedienen.marchanekamp schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:25:
[...]
Ik ben ook opzoek naar een soortgelijke app.
Ik heb een HTPC die onder mijn tv staat. Ik zou via mijn ipad willen selecteren welke film ik wil kijken op mijn TV. VLC Remote werkt wel maar nog niet echt makkelijk.... Ik hoef dus geen scherm over te nemen (zoals bij VNC) maar wil alleen de mappen zien waar de films/muziek instaan.
Iemand?
Je moet wel de client server versie kiezen tijdens de installatie.
http://www.mymovies.dk/products/my-movies-for-ipad.aspx
[ Voor 14% gewijzigd door jschoorl2 op 01-01-2011 22:14 ]
Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen
*De beste wensen allemaal*
_
Verwijderd
Ja, en ook met Air Display (in combinatie met een mac mini).silentwaves_ schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:46:
Heeft er iemand evaring met DisplayPad op de iPad?
Er is geen echt verschil tussen de twee.
Het werkt prima maar net niet geschikt voor bijvoorbeeld video.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2011 21:33 ]
Ik gebruik spotify voor muziek te beluisteren. Vanuit mijn laptop stream ik muziek naar mijn ps3 met het programma jamcast. Is er voor de iPad een app, waarmee ik ook via spotify kan streamen naar mijn ps3?
Of kan dit op een andere manier?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Spotify remote werkt momenteel alleen op de Mac.SirLenncelot schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:53:
Er is een spotify remote te downloaden in de AppStore. Dan streaming je gewoon vanaf je Pc naar je PS3 en bedien je spotify vanaf iPad.
Verwijderd
Whats the Difference (WTD) is ook wel leuk.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 07:21:
Wat zijn goede 'photo' games op de iPad? Ik heb hd photoinspect en fint it 2 hd, beide zijn goed. Maar zijn er meer goede die niet al te moeilijk zijn? Het gaat om 'spot the difference' fotospelletjes.
edit: nu met link. Verder zie ik dat WTD nu geld kost, ik heb m destijds gratis volgens mij
[ Voor 20% gewijzigd door AlexR op 07-01-2011 07:33 ]
Verwijderd
Meer infor hier.

Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Dat kan best in de NL-store. Het gaat soms snel ja.Haan schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:03:
Alle codes zeggen al dat ze al gebruikt zijnGaat dat zo snel, of kan je gewoon nog steeds geen codes invoeren in NL appstore?
At last, Apple has removed VLC media player from its application store. Thus the incompatibility between the GNU General Public License and the AppStore terms of use is resolved – the hard way. I am not going to pity the owners of iDevices, and not even the MobileVLC developers who doubtless wasted a lot of their time. This end should not have come to a surprise to anyone.
Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Ho, dat is niet de reactie van de makers, maar van één van de ontwikkelaars. De ene ontwikkelaar die een complete troll is en niet in het voordeel van gebruikers wil werken.zAo schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:28:
Hier word je toch gek van? Nu is VLC weer verwijderd door Apple. De reactie van de makers is begrijpelijk, maar niet geheel netjes:
[...]
Nee.Haaguit schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:19:
Hmm, verdwijnt VLC dus na een sync met iTunes?
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 08-01-2011 16:37 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Al eens CineXplayer geprobeerd?Haaguit schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:44:
thanx, was ff bang. VLC is zo'n beetje het enige wat lekker werkt
:O
jep...bevalt uitstekend...kan minder formats aan dan VLC....maar werkt goed.
DUGG
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Echt zoals ik me herinner van eind jaren 90 . 1 van de eerste spelen die ik echt de moeite vind.
X-COM en dungeon keeper mogen volgen.
fap fap fap fap fap...k995 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:42:
Ascendancy op ipad aan het spelen.
Echt zoals ik me herinner van eind jaren 90 . 1 van de eerste spelen die ik echt de moeite vind.
X-COM en dungeon keeper mogen volgen.
Must buy!
Geweldig spel, werd alleen eentoning aan het einde als je de overhand kreeg. Is dit een exacte kopie of zijn er nieuwe scenario's toegevoegd?
Linkje: http://www.gamefaqs.com/boards/575213-ascendancy/57050097
Vanavond maar eens kijken, je kan op internet niet de inhoud van iTunes bekijken ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Motrax op 11-01-2011 15:57 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verwijderd
Thanks alvast!
Ik gebruik evernote om leesmateriaal van overal (kan je ook naar emailen bv.) op de ipad te krijgen. Je zou binnen evernote met tags kunnen gaan spelen om de leesstatus bij te houden.Zijn er andere opties/apps om dit te doen?
Afhankelijk van het type kan je sommige documenten binnen evernote zelf lezen (maar die houdt de laatste pagina niet bij) of ze openen in bv. goodreader.

Behoorlijk pittig, verkijk je d'r niet op.
Al was het alleen al vanwege "Wife killed his husband"

[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 12-01-2011 23:02 ]
Ik gebruik AVPlayerHD, die doet het wel goed.coptician schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:06:
BUZZ player is een redelijke vervanger voor VLC - het speelt veel formaten af en heeft een nette UI. Ook heeft het wifi playback geloof ik, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
En ondertitels werken zonder problemen.
Je kan ook via wifi je files er naartoe kopieren, handig
Ik zou graag een soort van RDP sessie naar een Windows 7 machine willen hebben. Teamviewer werkt hier perfect voor.
Maar deze heeft niet helemaal wat ik wil. Je moet blijven slepen met de cursor om ergens te kunnen komen. Maar met een touchscreen kan je natuurlijk prima in 1x van de ene naar de andere kant gaan door het scherm aan te raken. Ook een Wacom tablet kan dit.
Ik heb nu meerdere RDP apps geprobeerd, maar allen simuleren een gewone cursor en dan sleep je helemaal suf.
Iemand nog suggesties?
☻/
/▌
Met iTap RDP kan je tussen verschillende pointer modes kiezen:kmf schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:05:
Mocha remote moet je hebben
- Scope Mode (wat jij dus wilt, je vinger is de muis pointer positie)
- Pointer Mode (slepen met de muis)
- Draw Mode
Zowat elke ietwat kwalitatieve game ziet eruit alsof het 3 à 5 € gaat kosten. Op zich heb ik geen probleem ermee om geld te geven aan games maar veel App Store games ben je na een uurtje beu omdat het repititieve of zeer oppervlakkige gameplay is.
http://itunes.apple.com/nl/app/world-of-goo/id401301276?mt=8
Deze iTunes bibliotheek is dus mijn verse iTunes bibliotheek en is helemaal leeg. Hoe zorg ik er voor dat ik mijn bibliotheek kan synchroniseren zonder dat ik mijn apps die nu op mijn iPad staan kwijt ben?Weet ik zeker dat u apps wilt synchroniseren? Alle bestaande apps en de bijbehorende gegevens op de iPad worden vervangen door apps uit deze iTunes bibliotheek
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Bestand ---> aankopen overzetten van iPad
Haters everywhere but I don’t really care
Dank, gelukt. Na via 'store' mijn computer gemachtigd te hebben kon ik de apps overzetten via jouw aanwijzing. Nu alleen nog het 'probleem' dat ik nu inmiddels 2 (van de 5) machtigingen heb gebruikt. Mijn oude iTunes is dus ook nog steeds gemachtigd. Nog eens even uitzoeken hoe ik een dergelijke machtiging ongedaan kan maken.matthijst schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:17:
Als het alleen om Apps gaat misschien:
Bestand ---> aankopen overzetten van iPad
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Haters everywhere but I don’t really care
Kan je eens per jaar doen, zou ze eerst alle 5 verspillen.matthijst schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:26:
Store: mijn account tonen: trek alle machtigingen in
Direct gekocht na een paar seconden gekeken te hebben. Dit zijn wel apps die ik leuk vindSkyStreaker schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:01:
Voor de brainiacs onder ons: Lateral Minds
Behoorlijk pittig, verkijk je d'r niet op.
Al was het alleen al vanwege "Wife killed his husband"![]()
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
[ Voor 96% gewijzigd door miles op 19-01-2011 14:31 ]
Vind het eigenlijk toch wel tegenvallen omdat het een exacte kopie is van de PC versie. Daarmee was ik al ver gekomen, moet me nu weer door dezelfde levels heen werken. Zonder dat er iets extra's is voor de iPad.Walkman schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:14:
World of Goo is op het moment de helft van de prijs. Vond 8 euro te duur, maar voor 4 euro ga ik 'm wel aanschaffen. Dat wachten is met de app store toch meestal de moeite waard:
http://itunes.apple.com/nl/app/world-of-goo/id401301276?mt=8
De besturing is wel wat prettiger natuurlijk.
t zal wel een uitgeklede en minder 'open' versie zijn als die van oktober vorig jaar, die ik helaas gemist heb....
Eigenlijk is hij beter en sneller geworden. Nu kan je gehele directories rechtstreeks met bv iphone explorer in de app kopieren en dat zonder jailbreak. Get it while you candeBennie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:05:
iDos is weer terug in de app store: http://appshopper.com/link/idos
t zal wel een uitgeklede en minder 'open' versie zijn als die van oktober vorig jaar, die ik helaas gemist heb....
Coolfly_guy schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:28:
[...]
Eigenlijk is hij beter en sneller geworden. Nu kan je gehele directories rechtstreeks met bv iphone explorer in de app kopieren en dat zonder jailbreak. Get it while you can
oja,helemaal niet aan gedacht!fly_guy schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:28:
[...]
Eigenlijk is hij beter en sneller geworden. Nu kan je gehele directories rechtstreeks met bv iphone explorer in de app kopieren en dat zonder jailbreak. Get it while you can
De itunes optie is dan wel uitgeschakelt, maar op die manier kun je inderdaad nog dos spelletjes en programmas erop zetten.....
Gewoon een freeware game van bv http://www.dosgamesarchive.com/ downloaden, via iPhone explorer in de idos games map zetten, en spelen maar!
hmmz, ik probeer windows 3.11 te installeren op mn ipad, maar ik krijg in het installatieproces een setup error #214 op het bestand gdi.exe.
Op support.microsoft.com zie ik bij de errorcode 214 het volgende:
Lijkt erop dat win3.11 niet op de ipad geinstalleerd kan worden..Source file is unreadable. This problem is probably due to drive hardware problems, corrupt files or disks, or, if you are setting up from a network, network problems. Setup error 214 can also be caused by incorrect CMOS settings for floppy drives or third party extended memory managers.
[ Voor 62% gewijzigd door deBennie op 20-01-2011 14:08 ]
Nu nog uitzoeken hoe ik .atr bestanden kan starten, dan kan ik atari games spelen...
Staat wel gewoon in dat mapje.
Misschien even met dosbox installeren op je pc/mac en dan de geinstalleerde overkopieren. Sowieso had RA1 altijd de CD nodig bij het spelen.Xtuv schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:36:
Jammer, ik krijg RA1 niet aan de praat met iDos. Heb cd1 uitgepakt en in de gamesmap gezet en probeer dan de setup te runnen, krijg ik de melding: Unable to load SETUP.MIX file from CD-ROM disc...
Staat wel gewoon in dat mapje.
Zo doe ik dat ook altijd, veel gemakkelijker om alles werkende te krijgen. Ook heb ik er ondertussen Windows 3.11 draaien. Wel even moeten zoeken naar een goede versie die werkt/installeerd.sebastius schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 23:06:
[...]
Misschien even met dosbox installeren op je pc/mac en dan de geinstalleerde overkopieren. Sowieso had RA1 altijd de CD nodig bij het spelen.
Stel je zou windows 95 aan de praat krijgen, dan zou je ook flash kunnen draaien. In IE6 danwel, maar toch...
[ Voor 33% gewijzigd door deBennie op 21-01-2011 08:28 ]
http://litchie.net/blog/iDOS is removed because the ability to run custom executable is violating the appstore policy.
Er is een manier waarop je naar je root/file system kunt:
http://litchie.net/blog/?p=168#commentsrepapermunky says:
2011/01/20 at 11:56 pm
I figured out how to get to the root/ file system.
Do the following commands:
C:\>mount d /
Mount root is harmful.
C:\>mount d /var
Drive D is mounted as local directory /var/
C:\>D:
D:\>
DONE! You heard it from me, repapermunky, first ladies and gents! DO IT BEFORE THEY FIND OUT! (i dont even know if this is already known by the majority but ill put it here anyway)
[ Voor 60% gewijzigd door deBennie op 21-01-2011 09:02 ]
Dit had ik ook gevonden. Dus eigenlijk heb je geen jailbreak meer nodig omdat je met iDOS reeds root (?) access hebt. Hmm, perspectievendeBennie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 08:43:
iDos is weer verwijderd uit de appstore
[...]
http://litchie.net/blog/
Er is een manier waarop je naar je root/file system kunt:
[...]
http://litchie.net/blog/?p=168#comments
hoe ga je dan MAC-binaries opstarten vanuit een DOS-gemuleerde omgeving in een shell? Oofly_guy schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:57:
[...]
Dit had ik ook gevonden. Dus eigenlijk heb je geen jailbreak meer nodig omdat je met iDOS reeds root (?) access hebt. Hmm, perspectieven
En als je nou een programma als pctools op je iDos installeerd, dan kun je daar ook weer dingen mee doen.
Welke dingen kan ik zo nou ook weer niet opnoemen
Verwijderd
Meer info: TouchRetouch HD

Niet dat het een nuttigheidsfactor heeft, maar ach
[ Voor 7% gewijzigd door Slashdotter op 23-01-2011 21:41 ]
Je kunt dit aanpassen in de instellingen van iOS.Slashdotter schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:41:
Ik gebruik Goodreader om boeken mee te lezen, maar voordat ik een pagina uit heb gaat het scherm al op sleepmode over. Is er een manier om dit te voorkomen?
Ga naar instellingen > Algemeen > Automatisch slot ..
Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Wow bedankt! Daar ben ik super mee geholpen!
Specialist in:
Soldeerstations
Oscilloscoop
iDos is echt geweldig! Gewoon Wolf3D spelen op de iPad en het is nog prima te besturen ookdeBennie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:53:
lolol heb net 3.1 op mn iPad geinstalleerd
[afbeelding]
Maar iDos is inderdaad schitterend. Ik baalde er al van dat ik de app in oktober gemist had, ben daarom blij dat ik de app dit keer net op tijd heb kunnen installeren
http://itunes.apple.com/u...f-goo-hd/id401301276?mt=8
1-dag actie
[ Voor 6% gewijzigd door kmf op 10-02-2011 12:57 ]
Thanks, direct gedownload!kmf schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:55:
World Of goo nu voor 1 dollar te krijgen
http://itunes.apple.com/u...f-goo-hd/id401301276?mt=8
1-dag actie
Dit topic is gesloten.