@Sorcerer8472:
Ik heb gekeken naar de aansluitingen. En op de aansluitingen waarop ie het mijns inziens gewoon zou moeten doen werkt het niet. Dus ik doe of iets verkeerd qua aansluiten of ik doe iets verkeerd qua instellingen, of de Onkyo kan iets niet wat ik wil.
Dit is toch juist een topic waar je dergelijke vragen kan stellen?
Mijn vraag is heel simpel en kijkend naar jouw plaatje, of de achterkant van het ding hier of in de manual kom ik er gewoon niet uit.
Dus nogmaals: kan ik mijn pc via een mini jack --> 2x tulp kabel anders dan op de voorkant van de Onkyo aansluiten en zo ja hoe dan
Ik heb nu die kabels aan de voorkant lopen en dat wil ik niet.
Aansluitingen genoeg aan de achterkant maar als ik daar mijn pc aan hang dan doet ie niets qua geluid.
Tips zijn welkom
=edit=
En een simpele google zoekopdracht geeft mij het volgende:
If you cannot find them, that means you receiver doesn’t have digital audio input, thus you will need to use its analog input, which is labeled ”Aux“. Actually you can use any input except the one labeled as ”Phono“, so if you receiver doesn’t have an input labeled ”Aux“ you can use any other input like ”Tape In“, ”DVD In“, ”CD In“, ”MD In“, etc. If you cannot find any input at all, this means that your stereo doesn’t have any kind of input at all and you won’t be able to connect your PC to it.
Precies zoals ik dacht, ik zou gewoon alle ingangen moeten kunnen gebruiken, maar op geen enkele krijg ik het geluid aan de praat via die kabel. Dat blijft alleen maar werken via de front aansluiting.
[
Voor 35% gewijzigd door
vosss op 17-04-2011 22:42
]