Toon posts:

Radeon 5830 icm 425 Watt Voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een vervaving voor mijn 3870x2, en ik zat te denken aan 5830.
Is deze voeding voldoende?

Mvg Dorus Wijnen

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-02 21:32
Dit hangt niet alleen van het aantal watt af dat de voeding op papier kan leveren maar ook van de kwaliteit van de voeding. Voordat hier iets zinnigs over te melden valt, zullen we moeten weten welke voedig je hebt.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is het een A-merk PSU? Moet prima kunnen dan.

Als je er volgende keer even bijzet welk merk het is, dat is handiger want onze glazen bol is tijdelijk defect ;)

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Welke voeding heb ik nodig? Deel 24 ;)

Met alleen de info "425W-voeding" is daar geen goed antwoord op te geven. Een goede 425W-voeding voldoet prima, en ik denk dat de TDP van de 5830 ook niet veel hoger zal liggen dan die 3870x2 dus als hij die kon trekken dan zal het waarschijnlijk wel kunnen.

edit: TDP van de 3870x2 is 190W, TDP van de 5830 is 175W.

[ Voor 13% gewijzigd door bwerg op 12-04-2010 10:04 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

nWn

In Geocentric Orbit

Even tussendoor, de 5830 heeft nogal slechte reviews gekregen. Misschien dat je daar nog even naar wilt kijken?

Verwijderd

Topicstarter
Dell Xps 420, 425 watt, meer weet ik ook niet. ja ik zou ook graag een andere kaart wilen, maar wel vooruit op m'n 3870x2, nog alternatieven?

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

nWn Music schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:05:
Even tussendoor, de 5830 heeft nogal slechte reviews gekregen. Misschien dat je daar nog even naar wilt kijken?
De HD5830 neigt qua prestaties meer naar de HD5770 dan de HD5850 inderdaad, die twee hebben dan ook een betere prijs/prestatie-verhouding. Of ze moeten heel veel prestatiewinst uit nieuwe drivers hebben gehaald sinds de eerste reviews.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog suggesties ??

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke voeding heb ik nodig? Deel 24

Je vraag over de voedingen hoort daar thuis, qua keuze voor een andere videokaart wil ik je aanraden eerst even wat reviews te gaan lezen. Er is met een klein beetje moeite erg veel informatie te vinden (zie ook **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.