Voor de geinteresseerden, MM geeft aan via de website een klacht in te dienen.
Deze optie werkt momenteel niet ( blijft aangeven dat je een vestiging moet selecteren terwijl je dat al hebt gedaan na alles ingevuld te hebben en je op versturen drukt ) via de betreffende
link en het invullen van het electronische formulier.
Ik heb daarop gebeld met de vestiging, en die heeft telefonisch de klacht aangenomen, met als advies het later ook nog via de website nog een keer te proberen. Ze waren op de hoogte dat er een probleem was.
Ik wacht het deze week nog even af, en ga indien ik niks hoor persoonlijk met het product naar de winkel.
Vind het vervelend voor de MM, maar met de starre houding van Sony is dit nu de enige manier zonder gelijk naar een geschillencommissie of iets dergelijks te hoeven.
Indien nodig zal ik ook die weg bewandelen.
Weet niet goed wat ik een passende oplossing van MM zou vinden.
Erkenning van het probleem is ieder geval wat ik wel verwacht.
Persoonlijk vind ik ook niet dat ze me financieel moeten compenseren, ik heb immers al enige tijd gebruik mogen maken van het product. Het had anders geweest als ik kort geleden het product had aangeschaft.
Een bescheiden korting voor een volgende aankoop is denk ik het beste voor beide partijen.
Op deze manier behouden ze hun klant, en aangezien zij het probleem niet veroorzaakt hebben of op kunnen lossen, vind ik in alle redelijkheid ook niet dat ze veel kunnen doen.
Ga dit niet zelf voorstellen, wacht af waar ze zelf mee komen.
Wat ik me nog afvroeg, wat nou als je PS3 kapot gaat, je deze opstuurt, en je krijgt hem gerepareerd terug met de nieuwste fw ? Downgraden is niet mogelijk of wel ? Het is immers redelijk gebruikelijk dat ze dit doen, niet alleen bij Sony, maar ook bij andere fabrikanten zoals Nokia.
[
Voor 8% gewijzigd door
Yippie op 19-04-2010 17:33
]