Draai nu cronos 2.1.4.1. Tot dusver een stabiele ervaring. Sense crasht niet meer, en ook mijn bookmarks worden niet elke keer opnieuw geladen. Ik vind het uitwisselen van bestanden met bluetooth nog steeds moeilijk. Standaard gaat het niet goed. Accuduur is normaal. Niet goed, niet slecht. Kompas is weer een drama. Zodra je maar in de buurt komt van iets magnetisch raakt ie van slag. Snel draaien met je telefoon en het noorden is inenen ergens anders... Het scherm hoort bij mijn wekker aan te gaan als deze afgaat (GentleAlarm). Dit gebeurt niet.
Moet nog even kijken hoe de telefoon reageert op opnemen (vertraging tussen het wakker worden van de telefoon, het naar beneden schuiven van de balk voor opnemen en het daadwerkelijk kunnen spreken met iemand). Dit was eerder zeker niet altijd goed en soms zelfs regelrecht een drama. Zal wel te maken hebben met CPU governors en de daarbij behorende instellingen. Ik gebruik nu de Overclock Widget, Screenon 480-614 om Screenoff 264-264.
Al met al zitten er hier en daar wat haken en ogen aan. Ik ga nog even een andere kernel proberen en kijken of dat nog uitmaakt.
EDIT:
Ik mis nog steeds telefoontjes omdat ik simpelweg niet kan opnemen. Bij binnenkomst van een telefoontje schuif ik de balk naar beneden om op te nemen, maar dit gaat zo slecht dat de telefoon dan al overgeschakeld is naar voicemail.
Scherm gaat bij afgaan alarm (GentleAlarm) wel aan maar na 2 seconden ook weer uit.
Ik ga een andere kernel proberen. Misschien eens eentje bij de buren lenen, villainrom.
[
Voor 15% gewijzigd door
woutur op 09-09-2010 09:55
]
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.