Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin_
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 18:52
Ongelofelijk. Krijg ik gisteren om 20.00 bericht van UPS dat ze vandaag langs komen. Ja, daar heb ik dus niks meer aan. En hoe laat komen ze? “voor het einde van de dag”. Ja, dat snap ik anders zou het niet vandaag zijn maar morgen. Wat een geklungel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:04
Voor mij de eerste keer dat ik bij Apple zelf bestel. Process valt tegen, zelfs een willekeurige kleine webshop lijkt dingen beter op orde te hebben. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 06:39
Stiggy schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:14:
[...]

Voor mij de eerste keer dat ik bij Apple zelf bestel. Process valt tegen, zelfs een willekeurige kleine webshop lijkt dingen beter op orde te hebben. :|
Hoe was het ook al weer..? De VS zijn een derde wereldland met een Rolex om. Amerikaanse webshops zijn echt onderontwikkeld vergeleken met Europese of Aziatische. Misschien Amazon uitgezonderd. Nog betalen met cheque of creditcard, en contact kan alleen via de telephoon. Apple heeft in tegenstelling tot bv. Amazon niet de moeite gedaan om zich aan te passen of te integreren in de Europese cultuur voor online winkelen. Want hé, we zijn superieur, en we verkopen toch wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Man man man... Net geprobeerd om wat meer duidelijkheid te krijgen over waarom het zo lang duurt terwijl hij overal op voorraad is. Via chat kom je nergens: je kunt niet chatten over een bestaand bestelling, alleen voor hulp bij het kiezen van een device. Probeer je het via dat kanaal dan zegt zo'n medewerker dat hij geen bestellingen in kan zien en dus niet kan helpen. Je moet toch echt bellen. Dat maar gedaan, door 10.000 stappen gelopen qua verificatie wie je bent, wordt er een heel verhaal opgedreund wat nergens op slaat. Vertragingen door Corona, ze proberen stores een minimale voorraad te laten houden (ja maar mevrouw, hij IS op voorraad), het komt omdat een pakketje met studentenkorting is, we sturen hem zo snel mogelijk op, de verwachte levering is 10-17 november, bladieblabla. Kortom, ze kunnen niets anders doen of zien dan dat ik zelf ook zie op de website. Ja de hele bestelling annuleren, maar dan moeten de producten die ik al ontvangen heb (AirPods Pro, Magic Keyboard) ook terug, want alleen de iPad cancellen kan niet. Als afsluiting de vraag of ik tevreden was met de ontvangen hulp. Als je daar geen ja op zegt hang je nog 10 minuten aan de lijn. Wat een gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Alle modellen van de Air 2020 op te halen in de stores..

[ Voor 189% gewijzigd door Jieve op 04-11-2020 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

Stiggy schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:57:
Man man man... Net geprobeerd om wat meer duidelijkheid te krijgen over waarom het zo lang duurt terwijl hij overal op voorraad is. Via chat kom je nergens: je kunt niet chatten over een bestaand bestelling, alleen voor hulp bij het kiezen van een device. Probeer je het via dat kanaal dan zegt zo'n medewerker dat hij geen bestellingen in kan zien en dus niet kan helpen. Je moet toch echt bellen. Dat maar gedaan, door 10.000 stappen gelopen qua verificatie wie je bent, wordt er een heel verhaal opgedreund wat nergens op slaat. Vertragingen door Corona, ze proberen stores een minimale voorraad te laten houden (ja maar mevrouw, hij IS op voorraad), het komt omdat een pakketje met studentenkorting is, we sturen hem zo snel mogelijk op, de verwachte levering is 10-17 november, bladieblabla. Kortom, ze kunnen niets anders doen of zien dan dat ik zelf ook zie op de website. Ja de hele bestelling annuleren, maar dan moeten de producten die ik al ontvangen heb (AirPods Pro, Magic Keyboard) ook terug, want alleen de iPad cancellen kan niet. Als afsluiting de vraag of ik tevreden was met de ontvangen hulp. Als je daar geen ja op zegt hang je nog 10 minuten aan de lijn. Wat een gedoe.
Zodra je bij Apple een mens nodig hebt, gaat het mis. Ze hebben gewoon een zeer slechte support. Als je ze nodig hebt, moet je tussen de 4 en 15x terugbellen voordat ze zaken regelen. Voorbeeldje een garantieafhandeling onder AppleCare+: 1e call zet je alles in gang en dan krijg je een vervangende telefoon, de oude moet dan retour, 2e tot 12e call is vragen om een retourlabel (waarbij elke Apple medewerker een ander antwoord geeft, niet bestaande telefoonnummers geeft om te bellen, je naar UPS stuurt of zij een retourlabel willen aanmaken, en nog meer kastje naar de muur), 13e call is excuses en 14e call is vragen of alles goed is gegaan. Een simpele annulering is ook problematisch, dan leveren ze weken later toch, na de 3e call komen ze het eindelijk ophalen, 4e call tot 7e call is om ook de applecare+ dan te annuleren en het geld terug te krijgen.

Zodra je een mens nodig hebt, is Apple een van de slechtste organisaties om mee te werken. Gelukkig is apparatuur en de software wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Dat klinkt niet als een beste ervaring @Stewie! !
Ik vond het allemaal ook heel erg gescript met exact dezelfde info als die op de site staat. Dat hoeft niet, dat heb ik al gelezen. Als je niks anders kan vertellen of betekenen, zeg dat dan gewoon dan hoeven wen niet 10 minuten een dansje aan de telefoon te doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaeminckske
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 09:04
vlaeminckske schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 23:45:
Blauwe 64gb ipad air besteld bij Apple. Levertijd 10-17 november inmiddels.
Vandaag mooi op tijd geleverd door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
vlaeminckske schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:33:
[...]
Vandaag mooi op tijd geleverd door DHL.
Grrrrrrr..... >:)
Bij mij geen enkele update, nog steeds verwachte levering tussen 10-17 Nov.
Al een paar keer hier gekeken vandaag om te zien of er iemand iets ontvangen had. :+
Maar jij wel dus! Nice, veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Hier ook geen enkele activiteit in de Apple store. Levering 10-17 november...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vlaeminckske
  • Laatst online: 17-09 09:04
Stiggy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:06:
[...]

Grrrrrrr..... >:)
Bij mij geen enkele update, nog steeds verwachte levering tussen 10-17 Nov.
Al een paar keer hier gekeken vandaag om te zien of er iemand iets ontvangen had. :+
Maar jij wel dus! Nice, veel plezier!
gisteren ook heel de tijd bestelling in de gaten gehouden en pas om 16u50 bericht gekregen dat er vandaag levering zou zijn door DHL. Levering was net voor de middag.Ter info: ik woon in België.
Hopelijk krijg je ook snel bericht. Good luck!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stiggy
De mijne is er ondertussen ook. Levering eind van de dag volgens het bericht, maar ze stonden om 10:30 al voor de deur. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Wat te doen?

Ik ga vandaag de nieuwe 11 inch 128 GB Ipad Pro bestellen met een Magic Keyboard en nog wat accesoires.

Nu is de verwachte uitleverdatum 21 mei (mijn verjaardag). Extra leuk natuurlijk waren het niet dat we dat weekend een weekendje op Ameland zitten (de 20ste vertrekken we naar schoonouders in het Noorden en dag erna naar Ameland).

Bij wie zal ik bestellen? En nog belangrijker waar zou ik het laten afleveren. Via Google gevonden dat PostNL niet in de weekenden aan postbezorging doet op de waddeneilanden. Weet iemand of er een alternatief is die toch op zaterdag levert? Want aangezien het die maandag 2e pinksterdag is zal er dan ook niet bezorgd worden en eind van de dag gaan we al naar huis.

Iemand een gouden tip?

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Als je student of medewerker van een hoger-onderwijsinstelling bent kun je de iPad Pro 2021 bij Apple bestellen vanaf 862,73. Scheelt toch weer een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
iPad Pro 11 inch 2020, 128Gb Zilver nu €599 bij de Nederlandse Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

_Bailey_ schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:20:
iPad Pro 11 inch 2020, 128Gb Zilver nu €599 bij de Nederlandse Amazon.
Ik kan hem niet vinden, heb je een link?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tomba schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:00:
[...]

Ik kan hem niet vinden, heb je een link?
erg vreemd, heb hem zelf kunnen bestellen voor €599 en nu als ik kijk staat ie er voor ruim €1180 8)7 8)7
ik verwacht dat ze 'm zo wel weer zullen aanpassen naar €599.
Want €1180 voor dit model is natuurlijk gewoonweg een prijsfout. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

_Bailey_ schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:12:
[...]

erg vreemd, heb hem zelf kunnen bestellen voor €599 en nu als ik kijk staat ie er voor ruim €1180 8)7 8)7
ik verwacht dat ze 'm zo wel weer zullen aanpassen naar €599.
Want €1180 voor dit model is natuurlijk gewoonweg een prijsfout. ;)
Lag t dus niet aan mij ;)
Deze bedoel je dus?
https://www.amazon.nl/App...i-Fi-128-GB/dp/B0863VLMFB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ja, die ja ;)

net nog even gechecked, hij staat voor €599 bevestigd in mijn bestellingen.

geef het een uurtje, dan zal ie ongetwijfeld aangepast worden naar de €599 die ik er ook voor betaald heb.

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 01-05-2021 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

_Bailey_ schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:18:
[...]

ja, die ja ;)

geef het een uurtje, dan zal ie ongetwijfeld aangepast worden naar de €599 die ik er ook voor betaald heb.
Tx! Heb je de zilveren of de spacegrey?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tomba schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:21:
[...]

Tx! Heb je de zilveren of de spacegrey?
Zilver. Want dat was degene die ik voor €599 kon bestellen, de spacegrey was/is €771.
Voor die €172 besparing neem ik de kleur wel op de koop toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
[...]

ja, die ja ;)

Ik denk eerder dat-ie straks weer gewoon op dezelfde prijs staat als de space gray versie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:32
_Bailey_ schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 14:25:
[...]

Zilver. Want dat was degene die ik voor €599 kon bestellen, de spacegrey was/is €771.
Voor die €172 besparing neem ik de kleur wel op de koop toe :+
Bcc verkocht ze laatst ook voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:57

Videopac

Rommelt wat aan.

[...]

ja, die ja ;)

699 nu :'(

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san1954
  • Laatst online: 18-09 09:15
En inmiddels € 744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Laatst online: 18-09 11:05
iPad air met meer storage dan 64 zit momenteel ook weer boven de 750 euro. (64gb vind ik te klein) Het verschil tussen een iPad 2020 en een pro of air met meer dan 64gb is dan wel heel, heel erg groot.

Hopelijk gaat het wat zakken als de nieuwe pro daadwerkelijk leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:42
Aiii schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:08:
[...]

Als er afgeschreven is, dan wordt hij gewoon morgen aan DHL (of UPS als we pech hebben) meegegeven voor vrijdag. Hard part is done nu. :D
Nee liever UPS dan DHL Express hier. Ook beter voor het klimaat qua CO2. UPS haalt de pakketten bij Syncreon op en doet de distributie direct in NL. DHL stuurt alles eerst naar Brussel en dan naar Amsterdam, en gaat dan pas distributie doen.

Ik moet nog zien dat het deze week wordt. Apple lijkt het iets anders te doen dan anders. Normaal wordt een reservering direct gedaan bij een pre-order, maar nu zat er een maand tussen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MartijnMartijn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:05:
Ben gered door een collega, ABN werkte gelukkig wel! data blijft 21-28 mei.. Pffff (Sorry voor de spam)
Goed om te horen! Bizar dat het bij Rabo ook fout gaat. Maakt de kans iets groter dat het wel iets bij Apple is.

Ben heel erg benieuwd wat er aan de hand is. Maarja, ik durf Apple niet meer te bellen, straks begrijpen ze iets verkeerd en annuleren ze m’n order alsnog ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:49
Blijkbaar mag je 15 transacties doen bij ING CC, en daar zitten mislukte transacties bij. Dus de betaling om 00:01 maar opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 13:14
Gebeld met Apple, zij hebben de ING transactie kunnen doordrukken door het in een ander systeem te verwerken waar geen verificatie voor nodig is. Leverdatum 28 mei vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Longbowh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:20:
[...]

Goed om te horen! Bizar dat het bij Rabo ook fout gaat. Maakt de kans iets groter dat het wel iets bij Apple is.

[…]
Bij mij met Rabo Visa kaart geen centje pijn. Bij bestelling op 30-4 via de Rabobank app direct moeten bevestigen en gisterenavond ergens na 22.00 afgeschreven van de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Is het bedrag bij jullie ook werkelijk van je creditcard afgeschreven? Bij mij geeft Visa aan dat het bedrag voor de iPad Pro "gereserveerd" is, maar pas als de status "openstaand" is, heeft de betaling daadwerkelijk plaatsgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Phyraxz schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:24:
Ook met ING gebeld ze zeggen de beveiliging er tijdelijk af te hebben gehaald. Helaas werkt de betaling dan nog steeds niet...Ik vind het ook bizar dat ik geen andere betaalmethode kan kiezen (Apple Pay of desnoods iDEAL?
Als je via de website besteld kun je wel met IDeal betalen. Op die manier is het me uiteindelijk gelukt om een bestelling te plaatsen, bevestiging om 14:07.

Wat ik zelf onbegrijpelijk vind is dat ik apart Apple Pay moet opzetten in de Apple Store app, het is blijkbaar te moeilijk om dit uit mijn Wallet te halen 🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39
ymmv schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:25:
Is het bedrag bij jullie ook werkelijk van je creditcard afgeschreven? Bij mij geeft Visa aan dat het bedrag voor de iPad Pro "gereserveerd" is, maar pas als de status "openstaand" is, heeft de betaling daadwerkelijk plaatsgevonden.
Bij mij is het bedrag gereserveerd vannacht.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Laatst online: 16-09 19:45
Ik zal dan maar de draad hier weer oppakken.

iPad Pro 12.9” 1TB Cellular Space Grey is gereserveerd op mijn CC. Of hij afgeschreven is kan ik pas binnen 1-2 dagen zien (worldline / kbc)

Nu hopelijk snel shipped en deze week nog aankomen 🤞🤞

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:49
Phyraxz schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:23:
Gebeld met Apple, zij hebben de ING transactie kunnen doordrukken door het in een ander systeem te verwerken waar geen verificatie voor nodig is. Leverdatum 28 mei vooralsnog.
Hetzelfde ook maar gedaan. Het is daar (en bij ING ook trouwens) een gekkenhuis m.b.t. betaalproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:52
Aiii schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:07:
Het blijft ook een systeem van niks, dat hele Credit Card systeem, gelukkig dat het voor de meesten van jullie uiteindelijk nog goed gekomen is.

Het is dat het voor de garantie en verzekering wat beter is om via Credit Card te betalen dan via iDeal, anders deed ik dat.
Ik vind betalen via CC juist ideaal. Gaat hier ook 99% goed. Ik doe het ook voor een bepaalde zekerheid, maar ook om alles op één overzicht te hebben en de spreiding zakelijk / privé makkelijker te kunnen maken. Ook op vakantie is het altijd makkelijk. Ik zie alleen maar voordelen tov een andere methode. Ik vind betalen via Paypal nog het fijnst overigens.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:05:
[...]

Ik vind betalen via CC juist ideaal. Gaat hier ook 99% goed. Ik doe het ook voor een bepaalde zekerheid, maar ook om alles op één overzicht te hebben en de spreiding zakelijk / privé makkelijker te kunnen maken. Ook op vakantie is het altijd makkelijk. Ik zie alleen maar voordelen tov een andere methode. Ik vind betalen via Paypal nog het fijnst overigens.
Ja hier ook, iDeal is zelfs de laatste methode die ik gebruik.
Maar ik heb bovenstaande problemen dan ook nog nooit gehad met mijn kaart.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 12:43

Aiii

何これ

loekf2 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 09:20:
[...]

Nee liever UPS dan DHL Express hier. Ook beter voor het klimaat qua CO2. UPS haalt de pakketten bij Syncreon op en doet de distributie direct in NL. DHL stuurt alles eerst naar Brussel en dan naar Amsterdam, en gaat dan pas distributie doen.
Als je in Limburg woont zoals ik, komt het gewoon rechtstreeks vanuit Brussel, wat logisch is, want dat is minder ver dan Amsterdam. Dus dat is nou niet per se iets negatiefs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Donstil schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:11:
[...]

Ja hier ook, iDeal is zelfs de laatste methode die ik gebruik.
Maar ik heb bovenstaande problemen dan ook nog nooit gehad met mijn kaart.
Het probleem is dat bovenstaande problemen een direct resultaat zijn van hoe ontzettend fraudegevoelig credit cards zijn. Tot voor kort (En zelfs nu nog steeds op bepaalde plekken) heb je simpelweg genoeg aan een keylogger op een website om iemands hele kaart leeg te trekken. Was meer mijn punt, hier. Dat ze nu weer een 3D secure code bedacht hebben terwijl onze banken al jaren een prima 2FA systeem hebben dat feilloos werkt om te betalen, is eigenlijk gewoon waanzin. Waarom kan ik niet gewoon een QR code scannen met mijn Rabo App zoals bij iDeal ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Aiii schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Het probleem is dat bovenstaande problemen een direct resultaat zijn van hoe ontzettend fraudegevoelig credit cards zijn. Tot voor kort (En zelfs nu nog steeds op bepaalde plekken) heb je simpelweg genoeg aan een keylogger op een website om iemands hele kaart leeg te trekken. Was meer mijn punt, hier. Dat ze nu weer een 3D secure code bedacht hebben terwijl onze banken al jaren een prima 2FA systeem hebben dat feilloos werkt om te betalen, is eigenlijk gewoon waanzin. Waarom kan ik niet gewoon een QR code scannen met mijn Rabo App zoals bij iDeal ook?
Bij AMEX kun je een "safe sites" lijstje maken die je regelmatig bezoekt zodat de betaling er zonder 3D secure door heen gaat. Kan dat ook met Mastercards/VISA van onze banken ?

Ben blij dat het bestaat, anders ook geen kans gehad bij de PS5 "hype-train" op bv. Amazon die bij betalingen geen 3D secure afdwong begin dit jaar waardoor de bank de creditcard betaling weigerde.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:13
Na wat gezeur met de CC is het gelukt.
iPad Pro 12,9'' SG / 256 GB / WIFI
De leverdatum is ongewijzigd gebleven: 21-28 mei.
Besteld op 30 mei om 14:07

[ Voor 13% gewijzigd door MartijnMartijn op 19-05-2021 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
loekf2 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:31:
[...]

Bij AMEX kun je een "safe sites" lijstje maken die je regelmatig bezoekt zodat de betaling er zonder 3D secure door heen gaat. Kan dat ook met Mastercards/VISA van onze banken ?

Ben blij dat het bestaat, anders ook geen kans gehad bij de PS5 "hype-train" op bv. Amazon die bij betalingen geen 3D secure afdwong begin dit jaar waardoor de bank de creditcard betaling weigerde.
Ik heb een CC van de ABN Amro die ik toendertijd vrijwel gratis bij het studentenpakket kreeg, echter dat hele Secure ID geneuzel irriteert me dusdanig dat ik er sterk aan zit te denken om alsnog prive een AMEX te halen (heb eigenlijk mijn zakelijke AMEX altijd voor dit soort dingen misbruikt).

Voor het merendeel van de online aankopen gaat het overigens prima door Paypal (internationaal) te gebruiken en of simpelweg debit card (lokaal).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:22
Voor de iPad Pro 2021:

Zijn er behalve Coolblue en BCC nog andere websites die uit voorraad verkopen? Heb bij deze 2 op twitter gekeken, en nog geen idee wanneer er voorraad zou kunnen zijn. Dus denk niet dat ze 21-5 gaan halen.

[ Voor 5% gewijzigd door stfnz op 19-05-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
Ahhhh top, ook hier een kleine 2 uur geleden het bedrag gereserveerd :-) iPad nog wel op: artikelen worden verwerkt. Wellicht liggen de iPad's al in een magazijn hier in NL :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!
MartijnMartijn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 10:31:
Na wat gezeur met de CC is het gelukt.
iPad Pro 12,9'' SG / 256 GB / WIFI
De leverdatum is ongewijzigd gebleven: 21-28 mei.
Besteld op 30 mei om 14:07
Afbeeldingslocatie: https://www.netflix-nederland.nl/wp-content/uploads/2018/12/Back-to-the-Future-Netflix-1-810x456.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

In Oostenrijk nu de eerste ‘preparing for shipping’:
https://forums.macrumors....st=29905657#post-29905657

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:38
Status update van m'n iPad 12.9 inch 256 wifi: Verzending wordt voorbereid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier inmiddels ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdKIsckaDbfSQaBxstr6-nHOg_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Boh3nZHUJwVdYxmT1wiqpFWq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 19-05-2021 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Bij mij is de status van de iPad Pro-bestelling van "word verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid". Het gaat de goede kant op. Ik denk dat de verzending niet lang meer zal duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Hier ook ‘verzending wordt voorbereid’! Snel genieten dus haha…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

light mode eeeeeew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier ook! Na de creditcardstress van vanochtend is het extra fijn om "Verzending wordt voorbereid" te zien :)

Wel opvallend dat m'n Apple TV en iPad, losse bestellingen, precies tegelijkertijd zijn doorgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37

swv

Nu de datum nog en de track en trace en we kunnen weer rustig slapen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laurian
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 23:25
Bij mij ook zojuist naar 'verzending wordt voorbereid'! Komen denk ik uit dezelfde container.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
iPad 12.9 128GB SG, besteld om 14:49 ook "Verzending wordt voorbereid.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Longbowh schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:13:
[...]

Hier ook! Na de creditcardstress van vanochtend is het extra fijn om "Verzending wordt voorbereid" te zien :)

Wel opvallend dat m'n Apple TV en iPad, losse bestellingen, precies tegelijkertijd zijn doorgezet.
Het feit dat we allemaal tegelijkertijd midden in de nacht een afschrijving kregen en allemaal gelijk een nieuwe status krijgen zegt wat dat betreft wel genoeg, dit werk wordt voorbereid en vervolgens gebatchprocessed.

Al die dagen dat wij hier zitten te stressen ligt je iPad al lang en breed in een loods in Waalwijk met je adres erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Yes hier ook! Verzending wordt voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
idem hier :) 11" 128GB

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandersmander
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-09 12:06
Misschien schuift het groene balkje steeds sneller naar verzonden door héél veel op F5 te drukken. Ik probeer het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
mprkooij schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:17:
Ahhhh top, ook hier een kleine 2 uur geleden het bedrag gereserveerd :-) iPad nog wel op: artikelen worden verwerkt. Wellicht liggen de iPad's al in een magazijn hier in NL :9
Ja donkerbruin vermoeden dat ze in een magazijn in Waalwijk liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik had dus sinds de komst van DarkMode iOS permanent op DarkMode.
Nu sinds een paar maanden ben ik over op het schema met zonsondergang enz.

Moet zeggen dat het wel bevalt, alles is zo lekker helder en mooi overdag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ja bij mij nu ook :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CVNm4caOMvlkdz7MNLU50BZvar8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w4cY7Oq6csxTmU53z6MY0xkT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Kan je einde van de maand niet een Applestore binnenlopen en zo'n ipp kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Hier ook voorbereiden van zending sinds een uurtje ofzo 🇧🇪 . Nog even geduld hebben 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Inderdaad 'verzending voorbereid', ik kreeg even geen adem ;-)

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ja hier ook. Vaag dat ze nog steeds 28 mei houden. Kan me niet voorstellen dat het ding nog in China ligt. Europa gaat vanuit magazijnen hier in tegenstelling tot de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:04
Bij mij ook geld gereserveerd en preparing to ship… Neem aan dat we hem nu vrijdag mogen verwachten?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:29
Vannacht is ie hier op verzending wordt voorbereid gesprongen. 12.9, 256GB. Besteld om 14.10

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
robbinonline schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:50:
Vannacht is ie hier op verzending wordt voorbereid gesprongen. 12.9, 256GB. Besteld om 14.10
Hier ook, terwijl ik zojuist een afspraak buiten de deur op vrijdagmiddag heb inschoten :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

loekf2 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:33:
[...]

Ja donkerbruin vermoeden dat ze in een magazijn in Waalwijk liggen....
Je doet maar met je donkerbruin, ik heb de witte versie.

Mijn AirTag verschoof eerder naar 'voorbereid' en die heeft een venster van 27 mei - 3 juni, een paar uur later pas verschoven de iPP&MK naar voorbereid met een venster van 21 - 28 mei, volgens die logica denk ik eerder aan een levering op 27 of 28 mei ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
druipgrot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:32:
[...]

Je doet maar met je donkerbruin, ik heb de witte versie.

Mijn AirTag verschoof eerder naar 'voorbereid' en die heeft een venster van 27 mei - 3 juni, een paar uur later pas verschoven de iPP&MK naar voorbereid met een venster van 21 - 28 mei, volgens die logica denk ik eerder aan een levering op 27 of 28 mei ;-)
Verpest het nou niet! We zitten nog in de voorpret-modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Status is hier ook gegaan naar Verzending wordt voorbereid. De annuleer knop is verdwenen.
Apple is vast nu de inscriptie aan het inbakken. :P

Ik verwacht dat vanavond deze wordt verzonden met leverdatum 21 mei. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Corrigan schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:56:
Status is hier ook gegaan naar Verzending wordt voorbereid. De annuleer knop is verdwenen.
Apple is vast nu de inscriptie aan het inbakken. :P

Ik verwacht dat vanavond deze wordt verzonden met leverdatum 21 mei. Nice!
Morgen denk ik, de Airtags stonden ook tot donderdag avond laat op “verzending wordt voorbereid”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-09 22:19
Status is nog steeds wordt verwerkt 21-28 mei. Op de cc is het bedrag gereserveerd. Wel veel problemen gehad om te betalen met cc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
@Smartbikers ik hoop dat dit betekend dat we hem vrijdag kunnen verwachten:). Volgens mij heeft niemand namelijk 21 mei als tijdvak staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartbikers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-09 22:19
MartijnMartijn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:23:
@Smartbikers ik hoop dat dit betekend dat we hem vrijdag kunnen verwachten:). Volgens mij heeft niemand namelijk 21 mei als tijdvak staan.
Ik hoop het! Vandaag reservering van CC. Status ongewijzigd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LOFBd7eaNKJAQH-5Z_6NYUiMbX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2FdIZl3jsY7YCqYDhF0nK91p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Kunnen we dat pinksteren niet even een weekje doorschuiven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Op MacRumors de eerste persoon uit de EU (uit Duitsland om precies te zijn) waar hij shipped is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DFPdWCG14iIZGAbjYosfjm5CKPY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Gp4ErLNpOuxUcUJolwJ4qUff.png?f=fotoalbum_large

Zie
https://forums.macrumors....st=29909363#post-29909363

Hopelijk geldt dat ook voor ons :)
#hyped

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 20-05-2021 05:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anyonas
Als ik vergelijk met men andere apple bestellingen van de afgelopen weken, waaronder AirTags, gaat het tegen 17h shipped zijn om dan vrijdag tussen 12h en 14h geleverd te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Ja mensen! Hij. Is. Verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hmm, jij was 8 minuten later dan ik (14.14 vs 14.06) als ik me niet vergis, random dit :P (bij mij staat ie dus nog op wordt voorbereid)
Anyway congratz! Is je bezorgdatum ook aangepast?

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 20-05-2021 09:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:32:
[...]

Hmm, jij was 8 minuten later dan ik (14.14 vs 14.06) als ik me niet vergis, random dit :P (bij mij staat ie dus nog op wordt voorbereid)
Nee, en er staat ergens foutief ook al bezorgd, dus ik houd een kleine slag om de arm. Maar dat 'verzonden' nemen ze me niet af ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Grappig, ik wist het eerder dan dat ik de verzendbevestiging van Apple kreeg ;-)
Daar staat: Hij. Wordt. Morgen. Geleverd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:32:
[...]

Datum is nu ook aangepast naar de 21e, verzendinfo nog niet beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Voor de mensen (zoals ik :p) die ook 28-5 als delivery date hebben staan, dit zegt een Duitser op MacRumors die nu een shipped status heeft;
What was your delivery date prior to it getting shipped? :)
28.05.

initial confirmation stated 21.-28.05.
Ik denk dat mijn F5 key einde dag stuk is :D

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 20-05-2021 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:00:
Voor de mensen (zoals ik :p) die ook 28-5 als delivery date hebben staan, dit zegt een Duitser op MacRumors die nu een shipped status heeft;

[...]

Ik neem aan dat er wel een notificatie komt als hij dadelijk idd naar shipped gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:59:
[...]

Datum is nu ook aangepast naar de 21e, verzendinfo nog niet beschikbaar.
Thursday, May 20, 2021 at 10:11
Origin Service Area: EINDHOVEN - WAALWIJK - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:25:
[...]

Ik neem aan dat er wel een notificatie komt als hij dadelijk idd naar shipped gaat?
Ja dan krijg je een email. Alleen die kreeg ik ook wel eens de dag van bezorging pas :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:00:

[...]

https://chrome.google.com...keabbnleenpncegpcngjpnjkc

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Hoe werkt het meestal met winkels zoals bv Coolblue die uit voorraad zouden verkopen? Is dit later dan orders van Apple zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
stfnz schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:55:
Hoe werkt het meestal met winkels zoals bv Coolblue die uit voorraad zouden verkopen? Is dit later dan orders van Apple zelf?
Ja meestal wel. Ik verwacht niet dat Amac of Coolblue in de eerste week voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:26:
[...]

Thursday, May 20, 2021 at 10:11
Origin Service Area: EINDHOVEN - WAALWIJK - NETHERLANDS, THE
Mazzelaar !! Maar we hebben nog even. Duimen voor UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:23:
[...]

Mazzelaar !! Maar we hebben nog even. Duimen voor UPS.
Ik heb DHL, moet ik dan vrezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:22:
[...]

Ja meestal wel. Ik verwacht niet dat Amac of Coolblue in de eerste week voorraad heeft.
Dat is jammer, werkt het anders dan bv een Mediamarkt die wel pre-orders aannam en toen ook 21-5 als release vermeld had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:38:
[...]

Ik erger me altijd dood aan DHL Express die een detour via Brussel en Amsterdam doen. Bestelling on hold zetten als het een levering na 5 uur wordt (avond levering). UPS heeft 1st Choice en kun je meteen bij de T&T ingrrijpen mocht je niet thuis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
En daar is m'n AppleTV verzonden melding, nu duimen voor de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:14
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:38:
[...]

Nee hoor, niet meer of minder dan een ander. mijn ervaring met hun zijn prima, altijd snelle levering.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:38
M'n iPad is ook verzonden via DHL. Levering staat op morgen :)
Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste