Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:53

Bossie

PSN = Patje_b_

Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:28:
[...]

Ja dan krijg je een email. Alleen die kreeg ik ook wel eens de dag van bezorging pas :P
Dan blijven maar tussendoor de orderstatus verversen.
Btw als developer heb ik een *** aan onnodige animaties on-load en zet deze altijd uit, guess what de apple-store app doet :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Aiii
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:40

Aiii

何これ

Bossie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Dan blijven maar tussendoor de orderstatus verversen.
Btw als developer heb ik een *** aan onnodige animaties on-load en zet deze altijd uit, guess what de apple-store app doet :+
Dan voeg je hem toch toe aan Siri? Hoef je alleen nog maar te vragen wat je order status is.

• Zertox
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12-06 22:35
Aiii schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:55:
[...]

Dan voeg je hem toch toe aan Siri? Hoef je alleen nog maar te vragen wat je order status is.
net geprobeerd, en hij zegt niets, en toont alleen dat het in behandeling is.

It's dark but I don't want to find the light.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 14:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Racingboy schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:52:
M'n iPad is ook verzonden via DHL. Levering staat op morgen :)
Hier nog steeds aan t wachten :'(

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Aiii

Aiii

何これ

Zertox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:05:
[...]

Ja ik denk niet dat Siri hem ook nog meteen voor je gaat verzenden lol.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Zertox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:05:
[...]

Ja hij zou nog even moeten zeggen “verzending wordt voorbereid” of “Alweer? Dat vroeg je net ook al” 😏

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:15:
[...]

Ja hij zou nog even moeten zeggen “verzending wordt voorbereid” of “Alweer? Dat vroeg je net ook al” 😏
De engelse Siri zegt het wel, maar die spreekt geen Nederlands dus het is een onverstaanbare woordenbrij.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 08:38
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:06:
[...]

Hier nog steeds aan t wachten :'(
Jep, hier ook. We zullen het wel zien! :X

• vistu
  • Registratie: januari 2007
Yes, net ook de verzendinformatie ontvangen, van 28/5 versprongen naar levering morgen (in de email, op de website nog 28/5). Gok dat het morgen zal zijn.

Edit: ook de Apple site geeft nu 21 mei aan :9~

[Voor 14% gewijzigd door vistu op 20-05-2021 13:40]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Zertox

Yes!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-06 23:42
MartijnMartijn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 13:20:
[...]

Jep, hier ook. We zullen het wel zien! :X
Kan nog wel tot vroeg in de avond duren. Zucht.... in ieder geval morgen een AppleTV om mee te spelen. En de tijd nemen om de oude remote ritueel te verbranden.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Smartbikers
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 15:27
14:09 besteld , staat nog steeds op wordt verwerkt. Nog meer mensen die geen voortgang zien ?

• Foxl
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Smartbikers schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:31:
14:09 besteld , staat nog steeds op wordt verwerkt. Nog meer mensen die geen voortgang zien ?
Jep, hier hetzelfde. 14:07 besteld, bestelling staat nog steeds op “Verzending wordt voorbereid” met een verwachtte bezorging op 28 Mei. Komt in de loop van de middag vast goed.

I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...

• selocan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 30-05 18:47
Hier ook 14:05 besteld, maar gisteren wel de bekende CC problemen gehad.
Hopelijk levert dit geen extra vertraging op. Gisteren wel met een andere CC de betaling rond kunnen krijgen.

• Tomba

Tomba

14.06 de bevestiging maar nog geen beweging. Lijkt compleet in random volgorde te gaan.

• loekf2
Yep, maar ze hebben nog even de tijd in Waalwijk. De AppleTV ligt al in Brussel zie ik (DHL Express), wat snel is. Meestal pas in de avond.

Mijn bestel bevestiging is ook van 14:09 op 30-4 btw.

[Voor 7% gewijzigd door loekf2 op 20-05-2021 14:41]

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• downcom
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 09-06 10:58
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:40:
[...]

14.06 de bevestiging maar nog geen beweging. Lijkt compleet in random volgorde te gaan.
Misschien de betaalmethode die invloed heeft?

Ik heb betaald met ideal. (ook hier nog "wordt verwerkt")

• Aiii

Aiii

何これ

downcom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:48:
[...]

Nee, het is ofwel volstrekt willekeurig, ofwel ze rangschikken naar regio en je moet gewoon wachten tot de trailer waar jouw iPad in moet aan de beurt is.

Dus relax, keep calm, en ergens voor middernacht zal het wel verzonden worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:40:
[...]

Normaal is de volgorde juist wel heel netjes, eerder besteld is eerder een afschrijving, verzending, etc.
Nu lijkt het idd wat willekeuriger te gaan.

Mijn orders van 14:02 en 14:06 (iPad en AppleTV) staan nog op "worden ingepakt"
Maar dat kan nog wel even duren hoor, mijn Airtags gingen pas ergens in de nacht naar "verzonden"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• downcom
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 09-06 10:58
Aiii schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:52:
[...]

Nee, het is ofwel volstrekt willekeurig, ofwel ze rangschikken naar regio en je moet gewoon wachten tot de trailer waar jouw iPad in moet aan de beurt is.

Dus relax, keep calm, en ergens voor middernacht zal het wel verzonden worden.
Ik houd gewoon de 28e aan dan is elke dag eerder een cadeautje :9

• Tomba

Tomba

downcom schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 14:48:
[...]

Denk t niet. Betaald met Credit card.

• Brimme
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 23-05 23:07
Hier ook nog steeds verzending wordt voorbereid. Hoop dat het morgen nog gaat lukken…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:16
Hier staat dat ze er een hele grote rode strik omheen aan het doen zijn, vandaar dat het wat langer duurt. :+

Beetje flauw…

Ook nog steeds verzending wordt voorbereid…

[Voor 15% gewijzigd door Redondo1982 op 20-05-2021 15:03]

I don't have dreams, I have goals!!

• loekf2
Verzonden !!! Deze met UPS. Wordt dringen morgen met de bezorgers ;-)

• Donstil
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:11:
Verzonden !!! Deze met UPS. Wordt dringen morgen met de bezorgers ;-)
Nou dat Sowieso want ik heb ook nog een Playstation 5 "Gescalped" :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:12:
[...]

Nou dat Sowieso want ik heb ook nog een Playstation 5 "Gescalped" :P
Daar moet ik je echt voor feliciteren. Sony heeft z'n supply chain echt niet op orde. Wordt tijd voor een eigen web-winkel met Apple-achtige back-end daar.

• druipgrot
  • Registratie: maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:01:
[...]

Ik erger me altijd dood aan DHL Express die een detour via Brussel en Amsterdam doen. Bestelling on hold zetten als het een levering na 5 uur wordt (avond levering). UPS heeft 1st Choice en kun je meteen bij de T&T ingrrijpen mocht je niet thuis zijn.
Processed at BRUSSELS - BELGIUM 15:12, 5 uur nadat ie in Waalwijk is gelabeld bedoel je, inderdaad annoying, fijn voor de planeet ook, klimaat kan ze rug op o.i.d. ;-)

https://www.hpdetijd.nl/2015-12-28/het-stalacpijporgel-van-luray/

• Aiii

Aiii

何これ

Nog geen mail, maar in de App staat hij als verzonden via UPS voor mij nu.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Aiii schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:21:
Nog geen mail, maar in de App staat hij als verzonden via UPS voor mij nu.
Heb je toch gewoon mailing aan, als ie maar is verzonden, via UPS ook nog.

• Trebor
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-05 11:08
Remote gaat via DHL, iPad 12.9 via UPS, iPad 11" staat nog op verzending wordt voorbereid

• Tomba

Tomba

* Tomba ramt weer op F5... Verzending wordt voorbereid :| Come on Apple ship it :P

• GHB363
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-06 11:12
Volg de logica ook niet, ook een iPad en Apple TV besteld, nu beide op 'verzonden', de ATV is al met DHL in Brussel, en de iPad is door UPS nog niet opgehaald... Maar waarom er nou twee verschillende bezorgers moeten komen?

Nou ja, meer vertrouwen er in dat ik de iPad met UPS morgenochtend krijg, en voor de ATV verwacht ik dat ik morgenavond weer op de DHL site zie dat ik niet thuis ben, en volgende week naar een afhaalpunt mag. DHL geeft regelmatig 'niet thuis' aan zonder aanbellen of briefje, vraag me toch elke keer af hoe ze er bij komen.

Ik zou soms best tegen kleine betaling de vervoerder willen kunnen kiezen, of in ieder geval DHL en DPD willen kunnen uitsluiten.

• Smartbikers
Wat ik ook hoorde , heb net even Apple gebeld , je krijgt drie dagen na ontvangst een bericht dat je twee keer een 1 op 1 sessie kan inplannen met een Apple expert voor 30 min, als kado. Ik dacht ik deel het even.

• loekf2
GHB363 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:32:
Volg de logica ook niet, ook een iPad en Apple TV besteld, nu beide op 'verzonden', de ATV is al met DHL in Brussel, en de iPad is door UPS nog niet opgehaald... Maar waarom er nou twee verschillende bezorgers moeten komen?

Nou ja, meer vertrouwen er in dat ik de iPad met UPS morgenochtend krijg, en voor de ATV verwacht ik dat ik morgenavond weer op de DHL site zie dat ik niet thuis ben, en volgende week naar een afhaalpunt mag. DHL geeft regelmatig 'niet thuis' aan zonder aanbellen of briefje, vraag me toch elke keer af hoe ze er bij komen.

Ik zou soms best tegen kleine betaling de vervoerder willen kunnen kiezen, of in ieder geval DHL en DPD willen kunnen uitsluiten.
Daar heb ik een keer een discussie met een manager van Apple NL over gehad, die mij zo waar terug belde na een klaag zang over DHL Express. Toen kon je nog geen afhaalpunt opgeven. Hij beloofde beterschap, maar vind het nog steeds matig. Afhaalpunt kan nu wel nadat ze je een SMS sturen met een link. UPS stuurt een mail als je in 1st Choice staat.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• loekf2
Smartbikers schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:40:
Wat ik ook hoorde , heb net even Apple gebeld , je krijgt drie dagen na ontvangst een bericht dat je twee keer een 1 op 1 sessie kan inplannen met een Apple expert voor 30 min, als kado. Ik dacht ik deel het even.
Ehhh.... wat moet ik daar mee als Tweaker behalve dat ik als half-geisoleerde thuiswerker in COVID tijd natuurlijk zit te smachten om contact met echte mensen.

• MartijnMartijn
En wat zeiden ze over je bestelling? 😂

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Smartbikers
loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:41:
[...]

Ehhh.... wat moet ik daar mee als Tweaker behalve dat ik als half-geisoleerde thuiswerker in COVID tijd natuurlijk zit te smachten om contact met echte mensen.
Weet ik niet. Als je een vrouw aan de lijn hebt kan je stilletjes masturberen terwijl je zachtjes huilt. Het is maar een idee

• Smartbikers
MartijnMartijn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:42:
[...]

En wat zeiden ze over je bestelling? 😂
Alles in orde. Was vooral de vraag of de creditcard betaling door is gekomen. Veel gedoe daarmee gehad.

• Aiii

Aiii

何これ

loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:40:
[...]

Daar heb ik een keer een discussie met een manager van Apple NL over gehad, die mij zo waar terug belde na een klaag zang over DHL Express. Toen kon je nog geen afhaalpunt opgeven. Hij beloofde beterschap, maar vind het nog steeds matig. Afhaalpunt kan nu wel nadat ze je een SMS sturen met een link. UPS stuurt een mail als je in 1st Choice staat.
Bij DHL krijg je echter niet urenlang "UPS kon de zendingsgegevens voor dit trackingnummer niet vinden" tot ze het ding binnenkrijgen. Dat is ook wat waard :D

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Dat hoorde ik 30 april reeds toen ik AppleNL belde.

Bij de bestelstatus staat ook 'plan een sessie' als je dan doorklikt kun je maximaal twee onderwerpen aanklikken waarin je geïnteresseerd bent. Dat klinkt nu niet bepaald als super customized.

De onderwerpen:
- iCloud
- Apple Pencil
- Foto en video
- Werken
- Reizen
- Toegankelijkheid
- Apps en diensten
- Configuratie
- Muziek
- Beveiliging en privacy
- Domotica

Enig idee welke onderwerpen jij aan zou vinken? Naast Foto&video zou ik denk interesse hebben in de penseel of werk.

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 17:39
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:01:
[...]

Dat hoorde ik 30 april reeds toen ik AppleNL belde.

Bij de bestelstatus staat ook 'plan een sessie' als je dan doorklikt kun je maximaal twee onderwerpen aanklikken waarin je geïnteresseerd bent. Dat klinkt nu niet bepaald als super customized.

De onderwerpen:
- iCloud
- Apple Pencil
- Foto en video
- Werken
- Reizen
- Toegankelijkheid
- Apps en diensten
- Configuratie
- Muziek
- Beveiliging en privacy
- Domotica

Enig idee welke onderwerpen jij aan zou vinken? Naast Foto&video zou ik denk interesse hebben in de penseel of werk.
Ik denk dat als je een beetje technisch geïnteresseerd bent (en dat lijkt me wel als je een pro apparaat koopt) het een cringewaardige sessie gaat worden. Zo moeilijk is 't allemaal niet toch? Oh, en pencil is potlood, geen penseel ;) Je kunt natuurlijk wel een sessie plannen en verontwaardigd zeggen dat je een penseel had verwacht.

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:26:
* Tomba ramt weer op F5... Verzending wordt voorbereid :| Come on Apple ship it :P
And here we go!

Met DHL das dan wel weer minder…

Die van jou al onderweg @Donstil ?

• Zertox
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:18:
[...]

Processed at BRUSSELS - BELGIUM 15:12, 5 uur nadat ie in Waalwijk is gelabeld bedoel je, inderdaad annoying, fijn voor de planeet ook, klimaat kan ze rug op o.i.d. ;-)
en je moet weten, waarschijnlijk zal die van mij om 19h in brussel aankomen met DHL. Ze rijden dus meerdere keren van eindhoven -> brussel.

eindhoven is 20m van mij thuis, brussel zonder file 1h.

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Zertox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:42:
[...]

en je moet weten, waarschijnlijk zal die van mij om 19h in brussel aankomen met DHL. Ze rijden dus meerdere keren van eindhoven -> brussel.

eindhoven is 20m van mij thuis, brussel zonder file 1h.
ik woon boven de rivieren en dit is wat ik nu lees:

Estimated Delivery: Friday, May 21, 2021 By End of Day
Kan dat in de avond zijn? Want dan moet ik weer een afspraak verzetten...

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Sluw schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:20:
[...]

Ik denk dat als je een beetje technisch geïnteresseerd bent (en dat lijkt me wel als je een pro apparaat koopt) het een cringewaardige sessie gaat worden. Zo moeilijk is 't allemaal niet toch? Oh, en pencil is potlood, geen penseel ;) Je kunt natuurlijk wel een sessie plannen en verontwaardigd zeggen dat je een penseel had verwacht.
Nee, ik zal niet weten dat pencil geen potlood is. Ben gewoon meer geïnteresseerd in woordklank en etymologie ;-)

cringe ken ik niet, maar als ik als Dutchie iets gratis kan krijgen dan zal ik het hebben ook, al is het lucht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zertox
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:44:
[...]

bij ons komen ze altijd in hetzelfde tijdsvlak.
bpost: 10h-12h
UPS: 12h-14h
DHL: 11h-15h
postnl: 15h-22h

• Zertox
En als je het erover hebt...
https://tweakers.net/i/3XEcj0oHspT4FDWszs95vbmLTXs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uePtkaultQrdEEL7DZFcm27x.png?f=user_large

Acties:
  • +1Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Zertox schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:47:
[...]

bij ons komen ze altijd in hetzelfde tijdsvlak.
bpost: 10h-12h
UPS: 12h-14h
DHL: 11h-15h
postnl: 15h-22h
Oké, dan ga ik vanavond alvast voor mijn deur liggen. Dat doen ze toch altijd bij Apple producten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zertox
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:51:
[...]

Oké, dan ga ik vanavond alvast voor mijn deur liggen. Dat doen ze toch altijd bij Apple producten?
Je moet gewoon een zot vinden die dat voor u wil doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lexuzu
  • Laatst online: 07:01
Yay!

• _Bailey_
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
op bol.com kun je nu de nieuwe iPad 12,9 inch bestellen, zaterdag in huis.
model: Space Gray 128Gb

https://www.bol.com/nl/p/...746583/?s2a=#productTitle

let op...externe verkoper!

[Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 20-05-2021 17:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:38:
[...]

And here we go!
[Afbeelding]
Met DHL das dan wel weer minder…

Die van jou al onderweg @Donstil ?
Nee ze werken van achter naar voor denk ik :P
AppleTV overigens wel.

Maar was met de Airtags ook heel laat, dus ze hebben nog even.

• Zhou
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
Besteld bij Amac, 12.9" iPad Pro, komt morgenmiddag binnen (PostNL). :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12-06 20:59
Hier nog steeds wordt voorbereid…..

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 11 Pro Max 256GB - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro M1 11" 2021

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Brimme
Maikjuh schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:22:
Hier nog steeds wordt voorbereid…..
Hier ook, duurt wel erg lang zo.. F5 slijt hard zo

• Redondo1982
Verzonden *O*

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 10:08
Hier ook verzonden, DHL zoals nagenoeg altijd.

• Spinozo
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 09-06 00:03
netjes hoor, gewoon op 21 mei in de bus!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Hier ook verzonden. Netjes een mail van Apple èn een SMS van DHL. Exact op 21 mei binnen.

iPad Pro 12,9" met inscriptie 256GB

Volgens de T&T van DHL: Van Waalwijk, naar Eindhoven, nu in Brussel en dan weer terug naar Nederland.
De iPad wordt eerst even uitgelaten. :+

[Voor 35% gewijzigd door Corrigan op 20-05-2021 18:00]

• loekf2
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:44:
[...]

Ja dat kan na 17:00 zijn, welkom in de wereld van DHL Express. Je kan dat zien als de levering na Amsterdam "on hold" gaat. Dan gaat ie eerst naar de regionale hub, en rond 17:00 het busje in.

Ik vrees ook voor m'n AppleTV. Woon in Nijmegen, die moet eerst van Amsterdam naar Apeldoorn.

De iPad komt vroeg in de middag als ik op UPS af ga.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
Corrigan schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:55:
Hier ook verzonden. Netjes een mail van Apple èn een SMS van DHL. Exact op 21 mei binnen.

iPad Pro 12,9" met inscriptie 256GB

Volgens de T&T van DHL: Van Waalwijk, naar Eindhoven, nu in Brussel en dan weer terug naar Nederland.
De iPad wordt eerst even uitgelaten. :+
https://www.dhl.com/globa...ions/green-logistics.html

• Corrigan
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Lol. Het zal eerder dit zijn. Bulkcontainers tjokvol iPad Pro's naar al die ongeduldige Noord-Europeanen.

• loekf2
Corrigan schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:36:
[...]

Lol. Het zal eerder dit zijn. Bulkcontainers tjokvol iPad Pro's naar al die ongeduldige Noord-Europeanen.

[Afbeelding]
Hehe... ik moet eigenlijk niet zo afgeven op DHL, is ook de logistieke partner van de firma waar ik voor werk ;-)

• Donstil
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:56:
[...]

Hehe... ik moet eigenlijk niet zo afgeven op DHL, is ook de logistieke partner van de firma waar ik voor werk ;-)
DHL Express is overigens dikke prima. Snel de hele wereld over. DHL heeft wat mij betreft een onterecht slechte naam gekregen door die overname van Slektvracht, dat gedeelte van DHL (for You ofz) is wel echt matig.

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:00:
[...]

DHL Express is overigens dikke prima. Snel de hele wereld over. DHL heeft wat mij betreft een onterecht slechte naam gekregen door die overname van Slektvracht, dat gedeelte van DHL (for You ofz) is wel echt matig.
Ik weet niet welke variant Amazon gebruikt maar die ZZPers die hun afgetrapte stink dieseltjes helemaal volgestampt hebben en het pakketje achterlaten of je je deur open doet of niet ben ik in ieder geval geen fan van ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:08:
[...]

Ik weet niet welke variant Amazon gebruikt maar die ZZPers die hun afgetrapte stink dieseltjes helemaal volgestampt hebben en het pakketje achterlaten of je je deur open doet of niet ben ik in ieder geval geen fan van ;)
Dat is dus DHL Parcel.

Nu heb ik UPS bij de laatste iPhone launch vorig jaar ook ZZPers zien gebruiken, Stond toen een meneer met een wit busje voor de deur. Alleen de scanner was van UPS. UPS is wel netjes opgevoed, want ze weigeren hier om Apple spullen in de hal neer te leggen om snel weer verder te kunnen. Alleen persoonlijk overhandigen.

• Redondo1982
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:08:
[...]

Makkelijk praten, hoe moeten anders al die pakketjes gebracht worden. Er is een wereldwijd tekort aan bezorgers. Bovendien zijn de elektrische busjes nog lang niet goed genoeg om er één aan te schaffen.

Ik snap nog steeds niet dat er geen gebruik wordt gemaakt van hybride. Die techniek is supergoed. Maar ze verdienen gewoon te weinig, dus kunnen ze ook niks goeds aanschaffen. Zoals busjes met een euro6 motor.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Jaaaaaa die van mij is ook verzonden! :D Komt morgen binnen :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Damir
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-06 19:30
Worden ze wel verstuurd op basis van hoe laat besteld is, of is het willekeurig?

• Brimme
Damir schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:20:
Worden ze wel verstuurd op basis van hoe laat besteld is, of is het willekeurig?
lijkt willekeurig, om 14:05 besteld maar nog steeds staat hij op bestelling wordt voorbereid.. zie het somber in voor morgen..

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:05:
[...]

Ja dat kan na 17:00 zijn, welkom in de wereld van DHL Express. Je kan dat zien als de levering na Amsterdam "on hold" gaat. Dan gaat ie eerst naar de regionale hub, en rond 17:00 het busje in.

Ik vrees ook voor m'n AppleTV. Woon in Nijmegen, die moet eerst van Amsterdam naar Apeldoorn.

De iPad komt vroeg in de middag als ik op UPS af ga.
Wanneer heb ik er duidelijkheid over of het na 17u is? In de ochtend? Ze kunnen het toch niet maken om iemand een hele dag aan huis te kluisteren?

• Sandersmander
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08-06 14:21
Ik neem aan random. 14.12 afgerekend met Ideal. Inmiddels F5 stuk, en geen iPad.

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

_Bailey_ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:01:
op bol.com kun je nu de nieuwe iPad 12,9 inch bestellen, zaterdag in huis.
model: Space Gray 128Gb

https://www.bol.com/nl/p/...746583/?s2a=#productTitle

let op...externe verkoper!
en maar één versie, geen cellulair, het minimum aan opslag: wat een lachertje dom.com

• Mandarijntje
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:50
Mijn 11” werd 2 uur geleden al verzonden maar mijn 12,9” staat nog altijd op ‘wordt voorbereid’. En dat terwijl ik de 12,9 eerder bestelde :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou wel aan de hand van het shipping window wat je eerder al gekregen hebt. Verzending kan nog tot ruim in de nacht gebeuren hoor, hou hoop!

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12-06 20:59
Mijn 11 inch is nu ook verstuurd! Echter werkt de dhl link nog niet

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 11 Pro Max 256GB - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro M1 11" 2021

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Compleet random…

Over random gesproken, mijn iPad moet naar Eindhoven komen dus uiteraard stuurt DHL m eerst naar Brussel?
1 Shipment picked up EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 16:36

2 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 19:44

[Voor 13% gewijzigd door Tomba op 20-05-2021 19:50]

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:48:
Over random gesproken, mijn iPad moet naar Eindhoven komen dus uiteraard stuurt DHL m eerst naar Brussel?

[...]
Haha ja das ook elke release weer.

• loekf2
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:32:
[...]
Wanneer heb ik er duidelijkheid over of het na 17u is? In de ochtend? Ze kunnen het toch niet maken om iemand een hele dag aan huis te kluisteren?
Ja dat kunnen ze wel. Ik heb het opgegeven na al die jaren Apple producten kopen via Apple zelf. Je kan DHL Express bellen zodra het pakket in Amsterdam is. Ik heb nog niet gezien dat ze een tijdslot geven. UPS doet dat wel.

• GforceNL
  • Laatst online: 12:50

GforceNL

Out of memory....

Ook net bij amac 11 inch SG 128GB wifi besteld, morgen leveren volgens de site.

<Zinloze tekst hier>

• loekf2
GforceNL schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:56:
Ook net bij amac 11 inch SG 128GB wifi besteld, morgen leveren volgens de site.
Dat is netjes, blijkbaar hebben ze genoeg voorraad.

• GforceNL
  • Laatst online: 12:50

GforceNL

Out of memory....

@loekf2 ik geloof het pas als ik morgen een pakket in mn handen heb :)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:32:
[...]
Nou je hoeft niet op ze te wachten natuurlijk, ze verplichten je niet ofz.

Als je tracking naar “opgeschort” gaat dan zit je in een avond zending. Daar kan je het (morgen ochtend waarschijnlijk) aan zien.

• MartijnMartijn
Hier nog niets… ik blijf duimen :+

• Bardu
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:20
Hier opeens een bericht dat ze morgen eind van de ochtend worden bezorgd. 2x iPad Pro 12,9”. Inclusief inscriptie, dus dat zorgt niet voor extra vertraging. 14:18 besteld.

• Brimme
Bardu schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:32:
Hier opeens een bericht dat ze morgen eind van de ochtend worden bezorgd. 2x iPad Pro 12,9”. Inclusief inscriptie, dus dat zorgt niet voor extra vertraging. 14:18 besteld.
waar bericht? verander je status nu nog?

• DesertRaven
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13-06 21:49
Hier ook zeer nieuwsgierig wanneer het een en ander verstuurd wordt. Status staat nu al een paar uur als volgt;

• Bardu
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 17:20
Brimme schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:37:
[...]

waar bericht? verander je status nu nog?
Een email - eerst van Apple even na 19:00, uurtje later van UPS. De status in de Apple account is inmiddels ook aangepast - had ik een uurtje voor de mail nog gecheckt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Wordt langzaam steeds iets krapper 😆

Edit: Haha kolere. Gebruik steeds die Siri shortcut. Blijkt hij gewoon al verstuurd te zijn zie ik nu in de app 8)7

[Voor 13% gewijzigd door Donstil op 20-05-2021 21:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MartijnMartijn
Mijne is verzonden! Hou hoop @Donstil

Edit: tijdvak is nog wel 21-28 mei😊

[Voor 35% gewijzigd door MartijnMartijn op 20-05-2021 21:09]

• Damir
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-06 19:30
Hier ook verzonden *O* Ze weten het wel spannend te maken

[Voor 8% gewijzigd door Damir op 20-05-2021 21:09]

• Sandersmander
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 08-06 14:21
Verzonden!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Tomba schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:48:
[...]

Compleet random…

[...]
Dat is standaard DHL procedure.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brimme
Hier ook eindelijk verzonden via DHL, tracking werkt nog niet. nu maar duimen.

• Merdera
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07:41
Ook hier verzonden nu, via dhl. Nog geen tracking, datum staat nog op 28 mei. Waarschijnlijk omdat de tracking info er nog niet is.

Edit : inmiddels is de datum aangepast naar 21 mei, ook verzendmail ontvangen van apple.

[Voor 52% gewijzigd door Merdera op 20-05-2021 21:58]

Windows 10 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G 128GB | iPad Pro 12.9 256GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71

• MartijnMartijn
Brimme schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 21:12:
Hier ook eindelijk verzonden via DHL, tracking werkt nog niet. nu maar duimen.
Duurt 10 minuten

• Mandarijntje
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 16:50
Nu hier ook de 12,9 verzonden

• Pedrodh
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 09-06 17:08
Zhou schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:17:
Hier ook verzonden, 12.9" iPad Pro besteld bij Amac. :)
Vreemd, ook via Amac besteld en bij navraag zeggen ze dat ze nog niks binnen hebben.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001

Bossie

PSN = Patje_b_

Top, aangezien ik morgen niet de hele dag thuis ben, wil ik het bezorgmoment tijdig inzien/aanpassen.
DHL heeft sowieso erg wisselende tijden hier.

[Voor 3% gewijzigd door Bossie op 20-05-2021 21:28]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Als je “voor het einde van de dag” (dus tussen 08:00 en 22:00) een “tijdvak” vindt, dan doet UPS inderdaad wel aan tijdvakken ja… ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1 ... 65 66 67 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True