Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 911GT2
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04-04 12:08

911GT2

en bouwen maar!

Ik heb hem vandaag binnen. Dat wil zeggen hij ligt op kantoor. Vrijdag ophalen :)

Ben toch vandaag maar even gereden. Grappig hoe het folie eraf halen eigenlijk het leukste is. Na 3 minuten is het weer 'gewoon een ipad' :o

911GT2 wijzigde deze reactie 22-11-2018 10:44 (47%)

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 22:50
Nu wel ja!
Wel de gewone prijs dus 899 voor een 64GB WiFi 11 inch pro.
De Apple Store is op dit moment aan het updaten.
Vast vanwege de Black Friday deals.
Ik ben benieuwd......

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11:33
Ik hoop vooral dat er korting is op het keyboard of de Pencil.

• Cekstuffertz
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 09:21
Reken maar nergens op van Apple. De australische apple store heeft al het black friday shopping event. Geen kortingen, alleen cadeaukaarten. 140 aud cadeaukaart bij IPP 10.5. IPP 2018 zijn uitgesloten van de actie.

• HoppyF
Cekstuffertz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:14:
Reken maar nergens op van Apple. De australische apple store heeft al het black friday shopping event. Geen kortingen, alleen cadeaukaarten. 140 aud cadeaukaart bij IPP 10.5. IPP 2018 zijn uitgesloten van de actie.
Dat zou erg jammer zijn want iedereen doet mee aan BF.
Ik verwacht van Apple dus ook wat en dan ook voor de nieuwe 2018 pro's.
Zo niet koop ik gewoon niks.

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11:33
HoppyF schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:22:
[...]

Je hoeft natuurlijk ook niets te kopen O+

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23-04 18:46
Amac heeft morgen 5% op de nieuwe Ipad pro's
Niet super veel, maar toch weer mooi meegenomen.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• HoppyF
carpebios schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:29:
[...]

Je hoeft natuurlijk ook niets te kopen O+
Dat klopt, maar het hele idee achter BF is dat er kortingen gegeven worden en dus verkocht gaat worden.

• gday
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12:49

gday

TENACIOUS D TIME!!!

HoppyF schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:22:
[...]

Vorige jaren waren het ook alleen cadeaukaarten. En sinds wanneer stunt Apple überhaupt met een device van de laatste generatie? Als je dat verwacht heb je helaas een scheef beeld van Apple.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• HoppyF
gday schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:33:
[...]

Vorige jaren waren het ook alleen cadeaukaarten. En sinds wanneer stunt Apple überhaupt met een device van de laatste generatie? Als je dat verwacht heb je helaas een scheef beeld van Apple.
Cadeaukaarten is ook geld. Prima.
Ik zou niet weten waarom er geen aanbiedingen zouden kunnen gelden op de laatste modellen.
Andere fabrikanten doen dit toch ook?

Edit:
Nog even gezocht wat Apple gaat doen.
Je hebt gelijk, de nieuwe 11 en 12,9 inch iPad pro's vallen buiten de actie!
Beetje jammer dit, zo raak je wel klanten kwijt.

Los daarvan heb ik net deze week een nieuw model Lenovo laptop aangeschaft, daar kreeg ik wèl een flinke BF korting op. Lenovo is toch geen kleine onbeduidende fabrikant.

HoppyF wijzigde deze reactie 22-11-2018 22:49 (26%)

• gday
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12:49

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ja, Apple is wat dat betreft wel een vreemde eend in de bijt. Maar het is een strategie die blijkbaar voor hen werkt.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Cekstuffertz
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 09:21
Ik weet 100% zeker dat er achter de keuze om de nieuwste modellen uit te sluiten goed onderbouwde financiele redenen zitten. Blijkbaar verdient apple meer door bij deze modellen geen cadeaubonnen mee te geven. Ik gok dat ze te weinig nieuwe klanten kunnen aantrekken met een black friday actie. De meeste mensen die een Iphone of Ipad willen kopen doen dit ook zonder een BF actie.

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23-04 18:46
Net bij de Amac in Apeldoorn de iPad pro 11” 64gb spacegray gekocht voor €855.
Site gaf vanmorgen nog aan geen voorraad, maar ze hadden hem toch O+

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Zubadan
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 11:56
Ik heb vanochtend bij Amac in Hengelo de laatste iPad pro 11” meegenomen voor € 854 😀

Mitsubishi Zubadan 11,2kW, Daikin Ururu Sarara 5kW, Daikin FTXM 2,5kW, 11,9 kWp PV

• Lekets
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 20-12-2018
Iemand die contact heeft gehad met Amac over de eerstvolgende levering iPad's?

• HoppyF
Lekets schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:46:
Nee, maar ik heb toch maar besloten de IPad pro 11 64GB WiFi bij Amac te bestellen omdat nu de 5% korting nog geldt. Het is niet veel maar icm 5 euro nieuwsbrief korting plus korting via cashback site, altijd nog beter dan bij de Apple store te bestellen waar je helemaal niets krijgt. :'(
Kom nu uit op € 849 waar dan nog € 23 af gaat als de cashback wordt goedgekeurd.

• daan256
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 03-04 17:16
Lekets schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:46:
Ik heb vrijdag besteld en vanochtend even gebeld. Amac kon er niks over zeggen daar ze wachten op de levering vanuit Apple. De leverings informatie was vanochtend vanuit Apple nog niet gecommuniceerd.

• satoer
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 10:52
Gister was er zowaar ineens een iPad Pro 1TB 4G op voorraad in Apple store Haarlem. Kennelijk komen er toch af en toe een paar binnen desondanks de levertijd op half/eind december staat. Als je een bepaalt model zoekt, moet je gewoon elke dag even kijken online. Dan heb je een kans dat je het eerder hebt dan de levertijd.

• The Fatal
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:06
Hier word mij 11” pro 256 tussen 7 en 12 dec geleverd. Afgelopen week op maandag avond besteld.

• HoppyF
The Fatal schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:52:
Hier word mij 11” pro 256 tussen 7 en 12 dec geleverd. Afgelopen week op maandag avond besteld.
Waar heb je die besteld?
Ik zie dat de 256GB ruimer op voorraad zijn dan de 64GB.
Kwestie van vraag en aanbod wellicht.
Ik hoor ook niets van Amac over de status van mijn 11 inch 64GB.
Ik heb je hierover een email gestuurd. Ik zie alleen dat je de 256 zo zou kunnen ophalen dan wel online laten versturen. Kan nog wel even wachten tot Sinterklaas maar die datum komt wel snel dichterbij.

Edit 2 december:
Email ontvangen van Amac dat mijn iPad verzonden is.
Nog geen track/trace info maar wellicht toch voor Sinterklaas mijn nieuwe iPad in huis! ;)

HoppyF wijzigde deze reactie 02-12-2018 13:15 (12%)

• BjornS96
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22-04 20:11
Ik had mijn 11 inch iPad Pro (256 GB WIFI) + Pencil op 17 november besteld met studentenkorting direct bij Apple en heb hem gisteren (30 november) ontvangen.

• The Fatal
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11:06
HoppyF schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 18:08:
[...]

Waar heb je die besteld?
Ik zie dat de 256GB ruimer op voorraad zijn dan de 64GB.
Kwestie van vraag en aanbod wellicht.
Ik hoor ook niets van Amac over de status van mijn 11 inch 64GB.
Ik heb je hierover een email gestuurd. Ik zie alleen dat je de 256 zo zou kunnen ophalen dan wel online laten versturen. Kan nog wel even wachten tot Sinterklaas maar die datum komt wel snel dichterbij.
Apple zelf

• thomasmulders
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 27-12-2018
Iemand de iPad Pro 2018 bij A-mac besteld? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen met de levertijden?

Ik begrijp van hun dat ze zelf ook geen kijk hebben op de leveringen vanuit Apple, dus ik ga ze ook niet lastig vallen met vragen waar ze toch geen antwoord op hebben.

Desalniettemin was ik benieuwd naar hoe lang de doorlooptijd ongeveer is. Ik heb zelf op Cyber Monday (maandag 26 november) besteld, en behalve de bestelbevestiging nog geen piep ontvangen helaas.

Ik heb het al wel 30 jaar zonder iPad Pro uitgehouden, dus het hoeft allemaal niet op stel en sprong, maar was wel benieuwd of het ding nog vóór kerst op de mat ligt :9

(gaat over IPP 2018 256gb Space Gray Wifi btw)

EDIT: 12,9 inch versie!

• daan256
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 03-04 17:16
Ik heb bij Amac of Black Friday dezelfde ipad pro besteld. Nog niks binnen en ook geen nieuws helaas.
thomasmulders schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:43:
Iemand de iPad Pro 2018 bij A-mac besteld? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen met de levertijden?

Ik begrijp van hun dat ze zelf ook geen kijk hebben op de leveringen vanuit Apple, dus ik ga ze ook niet lastig vallen met vragen waar ze toch geen antwoord op hebben.

Desalniettemin was ik benieuwd naar hoe lang de doorlooptijd ongeveer is. Ik heb zelf op Cyber Monday (maandag 26 november) besteld, en behalve de bestelbevestiging nog geen piep ontvangen helaas.

Ik heb het al wel 30 jaar zonder iPad Pro uitgehouden, dus het hoeft allemaal niet op stel en sprong, maar was wel benieuwd of het ding nog vóór kerst op de mat ligt :9

• HoppyF
thomasmulders schreef op maandag 10 december 2018 @ 14:43:

Ik heb de iPad pro 11 64GB WiFi space Gray zondag 25 november besteld en vorige week dinsdag 4 december ontvangen met UPS.
De 256GB waren volgens mij al eerder op voorraad kun je ook op de website van Amac bekijken.

Edit:
Deze is gewoon uit voorraad leverbaar!
https://www.amac.nl/apple..._campaign=tweakers_retail

HoppyF wijzigde deze reactie 10-12-2018 16:28 (8%)

• thomasmulders
HoppyF schreef op maandag 10 december 2018 @ 16:26:
[...]

Ik heb de iPad pro 11 64GB WiFi space Gray zondag 25 november besteld en vorige week dinsdag 4 december ontvangen met UPS.
De 256GB waren volgens mij al eerder op voorraad kun je ook op de website van Amac bekijken.

Edit:
Deze is gewoon uit voorraad leverbaar!
https://www.amac.nl/apple..._campaign=tweakers_retail
Ah. Nee ik bedoel de 12,9 inch versie helaas!

• HoppyF
thomasmulders schreef op maandag 10 december 2018 @ 18:09:
[...]

Ah. Nee ik bedoel de 12,9 inch versie helaas!
Aha!
Nee, die is dus niet op voorraad.
Geen idee waarom niet.
De 11 versie was er eerst ook niet maar een aantal dagen later wel.
Afwachten dus ;)

• thomasmulders
Verzendbevestiging binnen!

Ter info voor anderen: besteld s'ochtends 26-11, en zal morgen 13-12 bezorgd worden met UPS.

Gaat om iPad Pro 2018 12,9 inch 256gb Wifi Space Grey.

• HoppyF
*snip* maak voortaan een topicreport aan in plaats van deze spam te quoten :)

Daedalus wijzigde deze reactie 19-12-2018 15:16 (99%)

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-04 23:16
HoppyF schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:08:
[...]

Leuk, maar wat moeten we hiermee?
Waarom registreer je jezelf vandaag om dit te posten? 8)7
Waarschijnlijk om de linkjes...

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 00:26
pfff, overal nog steeds de 12,9" smart keyboard uit stock. En dat voor de feestdagen. Zelfs in de apple store duurt het nog 3 weken
Pagina: 1 ... 61 62 63 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True