Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• vistu
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20-04 12:31
Heel netjes, net Apple gesproken; morgen wordt de iPad alsnog bezorgd, ter compensatie mocht ik een accessoire uitzoeken met een waarde tot 100 euro.

• derhenno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18:35
vistu schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:19:
Heel netjes, net Apple gesproken; morgen wordt de iPad alsnog bezorgd, ter compensatie mocht ik een accessoire uitzoeken met een waarde tot 100 euro.
Das een mooie compensatie zeg, kan ik de iPad vandaag beter maar niet aannemen, apple bellen en dan morgen weer laten bezorgen :P 8)7

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 00:34
vistu schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:19:
misschien moet ik ook maar eens bellen... Die mevrouw die ik aan de lijn had die bood mij helemaal niks aan... :? Niet eens excuses... 8)7

• Acrobat
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 15-03 20:20
Acrobat schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:18:
De mijne (12,9/64GB/space grey) wordt ook geleverd vandaag. Besteld bij Apple.

Utrecht, Netherlands 07/11/2018 5:48 Wordt afgeleverd
07/11/2018 4:45 Bestemmingsscan
07/11/2018 4:36 Aankomstscan
Tilburg, Netherlands 07/11/2018 3:27 Vertrekscan
Tilburg, Netherlands 06/11/2018 18:17 Herkomstscan
Netherlands 06/11/2018 13:25 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Zojuist is hij ook keurig door UPS bezorgd :)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:03
EINDHOVEN, Netherlands
07/11/2018
14:35
Het bedrijf van bestemming was gesloten bij de eerste afleverpoging. Een tweede poging volgt.
|:( We zitten hier gewoon met 20 man op kantoor.

Net met klantenservice gebeld. Het pakketcentrum in Eindhoven belt mij zo terug. Mogelijk kan ik 'm straks daar af halen als de chauffeur niet meer terug kan komen.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:51
Ook maar even gebeld met de MediaMarkt: ze hebben inderdaad leveringsproblemen met de nieuwe producten. Ze verwachten nog wel vandaag alles uit te leveren. Maar goed, het kan dus een avondlevering worden. Niet fijn, aangezien het mijn werkadres is.

• Rck010
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21-04 23:40
martijnmartijn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:49:
Ook maar even gebeld met de MediaMarkt: ze hebben inderdaad leveringsproblemen met de nieuwe producten. Ze verwachten nog wel vandaag alles uit te leveren. Maar goed, het kan dus een avondlevering worden. Niet fijn, aangezien het mijn werkadres is.
Zojuist ook m'n order bij Mediamarkt geannuleerd, ze hadden inderdaad lever problemen en hadden geen idee wanneer ik m'n iPad zou ontvangen. Op aangeven van MelvinW eens geinformeerd bij Ivizi Heerlen en daar hadden ze inderdaad nog één 256GB - Space Grey model liggen. Die hebben ze aan de kant gelegd voor me.

Wat een gedoe deze release. Bij meerdere iPhones/iPads nooit zo'n ellende gehad.

Thanks for the heads up MelvinW

• Kethij
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 06-04 15:28
martijnmartijn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:02:
Hier ook nog steeds niet van de MediaMarkt mogen ontvangen.
Nou dat schiet niet op dan, ik heb ook een werkadres staan... Het lijkt me sterk dat ze vandaag nog gaan uitleveren. Wacht nog steeds op reactie.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 00:44
Hier ook ontvangen :)

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Chntl321
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 22:39
Hier inmiddels ook binnen van Apple, super mooi apparaat hoor!

• WouterL
Net gebeld met de klantenservice van Apple. Voor het ongemak krijg ik gratis een Apple ipad folio ipad pro 11 twv 89 euro.

Toch netjes, dan maar even wachten.

• Merdera
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-04 20:57
Hier in het zuid-westen geen ipad pro 12.9 256gb te krijgen, zowel amacs als mediamarkten hebben geen voorraad, allemaal leveringsproblemen. Helaas nog ff geduld dus.

Windows 10 PC RTX2080,32GB,i9 | Samsung S9+ 256GB | iPad Pro 12.9 256GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS4 Pro | PSN ID : DReaMeRD71

• chainzz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-04 16:23
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:04:
Net gebeld met de klantenservice van Apple. Voor het ongemak krijg ik gratis een Apple ipad folio ipad pro 11 twv 89 euro.

Had jij extra betaald voor ochtendlevering of iets dergelijks? Ik heb net gebeld met Apple maar kreeg helemaal niks aangeboden... Werd me alleen verteld dat de levering waarschijnlijk een dag vertraagd is.

• vistu
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:04:

Ja, die heb ik ook gekozen, overigens nog geen bevestiging van gehad, maar laten we er maar vanuit gaan dat het gebeurt.

• WouterL
chainzz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:08:
[...]

Had jij extra betaald voor ochtendlevering of iets dergelijks? Ik heb net gebeld met Apple maar kreeg helemaal niks aangeboden... Werd me alleen verteld dat de levering waarschijnlijk een dag vertraagd is.
Nee. De eerste keer werd mij ook helemaal niks aangeboden. Zelfs geen excuus... terwijl ik me hele dag erop heb ingesteld. Communiceer dan in ieder geval dat hij niet aankomt!

Ik heb er gewoon om gevraagd 8)7.

• WouterL
vistu schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:09:
[...]

Ja, die heb ik ook gekozen, overigens nog geen bevestiging van gehad, maar laten we er maar vanuit gaan dat het gebeurt.
ik ook niet.

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 21:43
Mijn iPad pro en Pencil zijn ook binnen :)

• chainzz
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:09:
[...]

Nee. De eerste keer werd mij ook helemaal niks aangeboden. Zelfs geen excuus... terwijl ik me hele dag erop heb ingesteld. Communiceer dan in ieder geval dat hij niet aankomt!

Ik heb er gewoon om gevraagd 8)7.
Dan ga ik ook nog maar eens bellen en kijken of ik er nog wat uit kan halen...

• John
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-04 12:44

John

Appeltjes

Bij mij staat ook: Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS.

Speciaal een dag voor thuis gaan werken. Wellicht dat de iPad 's avonds nog komt! Pencil is wel binnen gekomen.

🚀

• WouterL
John schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:15:

Speciaal een dag voor thuis gaan werken. Wellicht dat de iPad 's avonds nog komt! Pencil is wel binnen gekomen.
tip van de sluier: nee deze zal niet aankomen vandaag.

• chainzz
John schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:15:

Situatie hier hetzelfde, heb nu een Pencil en Folio binnen waar ik niet zoveel mee kan :)

• John
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-04 12:44

John

Appeltjes

Achja, het hebben van de zaak is het einde van het vermaak zeggen ze weleens. :+

🚀

• derhenno
John schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:26:
Achja, het hebben van de zaak is het einde van het vermaak zeggen ze weleens. :+
Yup...iemand al aan het denken over de aanschaf van de Pro van volgend jaar :9 :9 :9

• Rivanov
Kan m'n iPad om 18:30 ophalen bij UPS Distri hier in Eindhoven.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• chainzz
Net nog een keer met Apple gebeld, toch nog even gevraagd of er iets van compensatie mogelijk is en ik krijg nu 50 euro teruggestort. De meneer aan de telefoon had ook nog contact opgenomen met UPS en ze weten nog niet precies wanneer 'ie nu wel geleverd wordt, maar hij gokt op morgen of vrijdag. Die 50 euro is in ieder geval een net gebaar, ik zie nu wel wanneer 'ie binnen komt, zo verschrikkelijk veel haast heeft het nu ook weer niet :)

• WouterL
chainzz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:41:
Net nog een keer met Apple gebeld, toch nog even gevraagd of er iets van compensatie mogelijk is en ik krijg nu 50 euro teruggestort. De meneer aan de telefoon had ook nog contact opgenomen met UPS en ze weten nog niet precies wanneer 'ie nu wel geleverd wordt, maar hij gokt op morgen of vrijdag. Die 50 euro is in ieder geval een net gebaar, ik zie nu wel wanneer 'ie binnen komt, zo verschrikkelijk veel haast heeft het nu ook weer niet :)
haha, ook mooi meegenomen. Ik wilde de hoes stiekem al wel hebben, maar vond 90 euro echt te gortig... Nu tevreden :)

• satoer
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 10:52
Net met de mediamarkt gebeld, en volgens de telefoniste hebben ze nog helemaal niets ontvangen van Apple. Ze hopen het morgen binnen te krijgen, dus op z'n vroegst wordt het vrijdag ontvangen. :/

• MartijnMartijn
CB heeft voorraad. Daar besteld. Morgen in huis

• Kethij
martijnmartijn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:01:
Ik twijfel ook om bij CB te bestellen, niks meer van MM vernomen.

• Rck010
Iemand ergens een (web)winkel met Smart Keyboard Folios op voorraad tegen gekomen?

• MartijnMartijn
Kethij schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:09:
[...]

Ik twijfel ook om bij CB te bestellen, niks meer van MM vernomen.
Hij is zelfs al onderweg, wat is CB toch een verademing :P

• MelvinW
Rck010 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:17:
Iemand ergens een (web)winkel met Smart Keyboard Folios op voorraad tegen gekomen?
Ivizi alleen voor de 11" iPad Pro en AMac heeft in Zoetermeer nog 1 voor de 12.9" liggen. Apple Store heeft ook voorraad. Misschien begint Coolblue later vandaag ook met de verkoop ervan.

MelvinW wijzigde deze reactie 07-11-2018 16:28 (9%)

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• Rck010
MelvinW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:27:
[...]

Ivizi alleen voor de 11" iPad Pro en AMac heeft in Zoetermeer nog 1 voor de 12.9" liggen. Apple Store heeft ook voorraad. Misschien begint Coolblue later vandaag ook met de verkoop ervan.
Apple store levert helaas pas tussen 22-28 november (die van mij komt een paar dagen eerder).
Mediamarkt zal ook wel niks in de winkels hebben liggen lijkt me? Als je het drama met de iPads zelf ziet...

• MelvinW
Rck010 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:30:
[...]

Apple store levert helaas pas tussen 22-28 november (die van mij komt een paar dagen eerder).
Mediamarkt zal ook wel niks in de winkels hebben liggen lijkt me? Als je het drama met de iPads zelf ziet...
Ik bedoelde ook de fysieke Stores in Amsterdam, Den Haag en Haarlem :P Daar kun je nog reserveren voor ophalen vandaag. MediaMarkt lijkt inderdaad niks te hebben.

• Rck010
MelvinW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:31:
[...]

Ik bedoelde ook de fysieke Stores in Amsterdam, Den Haag en Haarlem :P Daar kun je nog reserveren voor ophalen vandaag. MediaMarkt lijkt inderdaad niks te hebben.
Ah right, nja.. Dat is helaas een beetje uit de buurt. Wordt dan waarschijnlijk gewoon wachten tot 20 november.

• Jeroentjah
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 22-04 09:15
De Xando in Enschede heeft nog een groot aantal Ipad Pro's op voorraad, de mediamarkt in Enschede had 1 space grey 12,9 256gb (die heb ik inmiddels gekocht).

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:09
martijnmartijn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:01:
Ik zie niks op voorraad staan. :?
Link?

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• MartijnMartijn
HoppyF schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:57:
[...]

Ik zie niks op voorraad staan. :?
Link?
Alweer uitverkocht.

• HoppyF
Nou, dat schiet dus niet op zo! :'(
Valt me wel vaker op dat Apple al weken of maanden van tevoren weet dat er een nieuw product gelanceerd wordt op dag X maar als het zover is niet kan leveren.
Dit terwijl er uiteraard al lang van tevoren geproduceerd wordt, het gaat immers om grote aantallen.
Het logistieke proces is na al die jaren nog niet op elkaar afgestemd.
Het maakt mij niet zoveel uit om te wachten maar ik vind dit wel opvallend.

@martijnmartijn
Het wordt nog gekker.
Ik had bij CB aangeven een email te willen ontvangen als de iPad leverbaar is.
Krijg ik vanmiddag om 16:45 een email van CB dat de iPad pro 11 64GB space grey op voorraad is en besteld kan worden.
Ik klik op de link in de email en zie dat ie uitverkocht is.
Tsja.... geen probleem van Apple maar nu weer van CB.

HoppyF wijzigde deze reactie 07-11-2018 17:32 (23%)

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• Kethij

• chainzz
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:55:
[...]

haha, ook mooi meegenomen. Ik wilde de hoes stiekem al wel hebben, maar vond 90 euro echt te gortig... Nu tevreden :)
Ja, ik vond de Folio ook vrij duur, kan me nog herinneren dat de Smart Cover voor de iPad Air 2 een euro of 50 kostte...

• Rivanov
Zo, ook binnen! Net opgehaald bij UPS in Eindhoven. :)
Mooi apparaat hoor!

• freaky35
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:32
Hoe zit het met degene die de ipad bij de mediamarkt hebben gekocht,hebben jullie nou niets geleverd gekregen of?

Ik twijfel nog om er daar 1 aan te schaffen,maar als deze wel op voorraad staat,maar niet uitgeleverd kan worden,dan heb ik er nog weinig aan :)

• shyboy1234
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08-11-2018
Iemand toevallig een idee wanneer of waar de ipad te koop is met een abbonement ? Wil hem dan graag zakelijk nemen.

• satoer
satoer schreef op woensdag 7 november 2018 @ 15:58:
Net met de mediamarkt gebeld, en volgens de telefoniste hebben ze nog helemaal niets ontvangen van Apple. Ze hopen het morgen binnen te krijgen, dus op z'n vroegst wordt het vrijdag ontvangen. :/
Zojuist ontvangen met de avond koerier. :)

• satoer
shyboy1234 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:27:
Iemand toevallig een idee wanneer of waar de ipad te koop is met een abbonement ? Wil hem dan graag zakelijk nemen.
Ook zonder abonnement kan je hem toch zakelijk kopen?

• joblamie
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
freaky35 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:23:
Hoe zit het met degene die de ipad bij de mediamarkt hebben gekocht,hebben jullie nou niets geleverd gekregen of?

Ik twijfel nog om er daar 1 aan te schaffen,maar als deze wel op voorraad staat,maar niet uitgeleverd kan worden,dan heb ik er nog weinig aan :)
“Beste klant,

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je bestelling bij MediaMarkt.

Door omstandigheden is jouw Apple product niet afgeleverd in de winkel, waardoor je jouw bestelling vandaag niet kan afhalen.
Morgen wordt het product wél geleverd in de winkel. Als jouw pakket klaar ligt om afgehaald te worden, ontvang je per mail een bevestiging.

Ik begrijp dat we jou teleurstellen en daarom wil ik je een kortingscode ter waarde van €15,- aanbieden. Deze code is te gebruiken in onze webshop en is een maand geldig.”

• michaelw1998
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22-04 16:03
Potverdikkeme, was vandaag zo aan het refreshen voor de 11 inch 256GB grijs bij Coolblue... Had ook mail notificatie ingesteld, kreeg ik die blijkbaar tijdens het werken... Guess what? In de pauze al uitverkocht :(

• HoppyF
michaelw1998 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:52:
Potverdikkeme, was vandaag zo aan het refreshen voor de 11 inch 256GB grijs bij Coolblue... Had ook mail notificatie ingesteld, kreeg ik die blijkbaar tijdens het werken... Guess what? In de pauze al uitverkocht :(
Ik had ook een email notificatie gezet bij CB.
Kreeg een email "Hij is er weer" van CB, ga je kijken en dan is er dus niets.
En nee, ik heb geen uren later pas gekeken.
Een misser van CB dus, ik heb ook een reactie hierover naar ze gestuurd.
Stuur dan liever geen e-mails als je niets of onvoldoende voorraad hebt.

Zie ook
HoppyF in "[iPad] Levertijden & Beschikbaarheid"

• Kethij
freaky35 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:23:

Niks ontvangen, hetgeen wat ze nu zeggen is dat de order naar verwachting vanavond wordt verzonden. Ik verwacht er zelf niet veel van eerlijk gezegd.

• freaky35
Ow dat is dan wel balen zeg

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:53
joblamie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 19:53:
[...]

“Beste klant,

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je bestelling bij MediaMarkt.

Door omstandigheden is jouw Apple product niet afgeleverd in de winkel, waardoor je jouw bestelling vandaag niet kan afhalen.
Morgen wordt het product wél geleverd in de winkel. Als jouw pakket klaar ligt om afgehaald te worden, ontvang je per mail een bevestiging.

Ik begrijp dat we jou teleurstellen en daarom wil ik je een kortingscode ter waarde van €15,- aanbieden. Deze code is te gebruiken in onze webshop en is een maand geldig.”
die heb ik ook gehad maar ik wil hem annuleren ik heb hem al bij apple gehaald :+ twijfels

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• satoer
Kethij schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:06:
[...]

Niks ontvangen, hetgeen wat ze nu zeggen is dat de order naar verwachting vanavond wordt verzonden. Ik verwacht er zelf niet veel van eerlijk gezegd.
Ik kreeg hem vanavond gewoon bezorgd door de avondkoerier. (Red je pakketje)
Hoefde niet eens te tekenen.

Overigens staat er bij de bestelstatus nog steeds: "Bestelling verzonden naar magazijn"

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:58
Misschien een tip. Probeer tussen 9 en 10 uur in de ochtend gewoon bij Apple. Dan wordt de nieuwe winkel voorraad in het systeem gezet.

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

• Kethij
satoer schreef op woensdag 7 november 2018 @ 21:13:
[...]

Ik kreeg hem vanavond gewoon bezorgd door de avondkoerier. (Red je pakketje)
Hoefde niet eens te tekenen.

Overigens staat er bij de bestelstatus nog steeds: "Bestelling verzonden naar magazijn"
Dat is dan toch ook heel apart. Het is sowieso mijn werkadres, vanavond was daar niemand meer aanwezig.

• freaky35
Ik heb het er toch op gewaagd.

Mijn bestelling staat op verzenden,ik heb een track & trace gekregen voor post nl

• MartijnMartijn
Ik ben heel benieuwd. Misschien liggen er morgen wel twee op mijn werk klaar 8)7 . Mijn mediamarkt order is wel geanulleerd, maar ik heb nog geen bevestiging.

• vistu
Bizar. Sinds dinsdagavond zou mijn iPad pro onderweg moeten zijn met UPS. Gister niet bezorgd maar de toezegging gehad dat het vandaag wel zou gebeuren. Heb er sterk mijn twijfels bij, tracking is sinds 6 november 22.40 niet meer gewijzigd, aflevering staat nog steeds op "voor 12 uur, woensdag 7 november". Lijkt me duidelijk dat we die niet gaan halen. Meer mensen met dit issue?

Edit: UPS gesproken, ze zijn het pakket kwijt en adviseren om Apple een onderzoek te laten starten. Ik hoef er in elk geval niet voor thuis te blijven de komende dagen..

Edit 2: wat een ballentent 8)7 , de bezorger stond er net mee voor de deur, gevonden dus.. Ik verhuis naar het andere topic. Succes voor iedereen die nog met UPS te maken heeft komende tijd

vistu wijzigde deze reactie 08-11-2018 08:22 (32%)

• derhenno
vistu schreef op donderdag 8 november 2018 @ 06:21:
Bizar. Sinds dinsdagavond zou mijn iPad pro onderweg moeten zijn met UPS. Gister niet bezorgd maar de toezegging gehad dat het vandaag wel zou gebeuren. Heb er sterk mijn twijfels bij, tracking is sinds 6 november 22.40 niet meer gewijzigd, aflevering staat nog steeds op "voor 12 uur, woensdag 7 november". Lijkt me duidelijk dat we die niet gaan halen. Meer mensen met dit issue?

Edit: UPS gesproken, ze zijn het pakket kwijt en adviseren om Apple een onderzoek te laten starten. Ik hoef er in elk geval niet voor thuis te blijven de komende dagen..

Edit 2: wat een ballentent 8)7 , de bezorger stond er net mee voor de deur, gevonden dus.. Ik verhuis naar het andere topic. Succes voor iedereen die nog met UPS te maken heeft komende tijd
Oei, das echt !@*#&^%#*&@#%^. Kleine pleister op de wonde: misschien dat je ook wordt gecompenseerd (onder het mom van iets is beter dan niets maar het blijft kl***). Hopelijk snel opgelost!

Edit: pfiew, das wel heel snel opgelost dan :P

• MartijnMartijn
De mijne die ik via CB had besteld is binnen :*)

• WouterL
iPad is gisteren na het UPS debacle ook bij onderweg. Bezorging vandaag. Nu ben ik benieuwd wanneer ik bericht krijg van de gratis hoes die me is beloofd. :)

• Kethij
MM kan nog steeds niks zeggen, wordt er doodmoe van. Ik ga hem ergens anders bestellen dan weet ik zeker dat ik hem morgen in huis heb. Krijg steeds een ander antwoord en ze beloven vanalles maar er komt niks van uit.

• Merdera
Kethij schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:32:
MM kan nog steeds niks zeggen, wordt er doodmoe van. Ik ga hem ergens anders bestellen dan weet ik zeker dat ik hem morgen in huis heb. Krijg steeds een ander antwoord en ze beloven vanalles maar er komt niks van uit.
Zeker vervelend, alleen ik kan nergens een ipad pro 12.9 wifi 256gb vinden, die morgen bezorgd word...

Windows 10 PC RTX2080,32GB,i9 | Samsung S9+ 256GB | iPad Pro 12.9 256GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS4 Pro | PSN ID : DReaMeRD71

• HoppyF
HoppyF schreef op woensdag 7 november 2018 @ 17:08:
[...]

Nou, dat schiet dus niet op zo! :'(
Valt me wel vaker op dat Apple al weken of maanden van tevoren weet dat er een nieuw product gelanceerd wordt op dag X maar als het zover is niet kan leveren.
Dit terwijl er uiteraard al lang van tevoren geproduceerd wordt, het gaat immers om grote aantallen.
Het logistieke proces is na al die jaren nog niet op elkaar afgestemd.
Het maakt mij niet zoveel uit om te wachten maar ik vind dit wel opvallend.

@martijnmartijn
Het wordt nog gekker.
Ik had bij CB aangeven een email te willen ontvangen als de iPad leverbaar is.
Krijg ik vanmiddag om 16:45 een email van CB dat de iPad pro 11 64GB space grey op voorraad is en besteld kan worden.
Ik klik op de link in de email en zie dat ie uitverkocht is.
Tsja.... geen probleem van Apple maar nu weer van CB.
Email ontvangen van CB.
De email gisteren over de beschikbaarheid van de iPad (Hij is er weer!) was een technische fout.
CB heeft nog steeds nul voorraad van de 11 en 12,9 inch iPads pro.
Toch wel vreemd voor een grote webshop.

• Kethij
Merdera schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:06:
[...]

Zeker vervelend, alleen ik kan nergens een ipad pro 12.9 wifi 256gb vinden, die morgen bezorgd word...
Net bij Ivizi besteld, wordt morgen geleverd. Nog even gebeld om te checken of de voorraad klopte, maar alles in orde.

• Merdera
Kethij schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:54:
[...]

Net bij Ivizi besteld, wordt morgen geleverd. Nog even gebeld om te checken of de voorraad klopte, maar alles in orde.
Ook die hebben de versie die ik wil, niet op voorraad.

• freaky35
:) CB heeft in ieder geval weer genoeg voorraad:

https://www.coolblue.nl/t...d-pro/apple-ipad-pro-2018

• Merdera
Jup, net voor jouw bericht daar mijn ipad besteld! Thanks.

• chainzz
Wat een ongelofelijk gepruts bij UPS zeg, na de vertraging op woensdag is gisteren geprobeerd om de iPad af te leveren, ik was niet thuis dus vandaag zou het nog een keer geprobeerd worden. Nu staat er opeens bij de tracking info dat het pakket retour naar afzender gaat omdat de ontvanger de zending geweigerd zou hebben, dit heb ik uiteraard niet gedaan, er is hier niemand aan de deur geweest.

Net gebeld met Apple en ik word nu blijkbaar binnen een uur door UPS gebeld om dit op te lossen. Ik heb zo het gevoel dat ze niet meer voor me kunnen regelen dat 'ie vandaag nog komt (dan ga ik direct annuleren, aangezien UPS niet op zaterdag levert moet ik dan wéér een dag thuisblijven), dus ik heb ondertussen maar een bestelling gedaan om m'n gewenste model af te halen bij de Apple Store Haarlem (was direct vandaag beschikbaar daar).

• Blerf
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-03 11:12

Blerf

Onsmakelijke MoaM Prut(ser)!

Tnx hier voor was net op tijd om er nog een te bestellen :) waar ik nu mee deze post maak _/-\o_

Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verzamelaar van Blerftrash
xbox live: oDr04

• pclinde
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:53

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Blerf schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 12:59:
[...]

Tnx hier voor was net op tijd om er nog een te bestellen :) waar ik nu mee deze post maak _/-\o_
Was dat gisteravond toevallig? :P Ik wilde de zilveren iPad Pro 11 inch/64GB bestellen, was al in de Rabobank betaalomgeving, toen moest ik nog even iets controleren, volledige bestelling weg. Gevolgd door een e-mail van Coolblue dat de bestelling niet was afgerond. Ik de mogelijkheden bekijken, maar na 5 minuten kreeg ik al een annulering per e-mail. Toen wilde ik het nogmaals proberen, sindsdien 'uitverkocht'. *huilt*

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Blerf
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-03 11:12

Blerf

Onsmakelijke MoaM Prut(ser)!

pclinde schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:14:
[...]

Was dat gisteravond toevallig? :P Ik wilde de zilveren iPad Pro 11 inch/64GB bestellen, was al in de Rabobank betaalomgeving, toen moest ik nog even iets controleren, volledige bestelling weg. Gevolgd door een e-mail van Coolblue dat de bestelling niet was afgerond. Ik de mogelijkheden bekijken, maar na 5 minuten kreeg ik al een annulering per e-mail. Toen wilde ik het nogmaals proberen, sindsdien 'uitverkocht'. *huilt*
Nee heb de 256gb hahaha sorry :)

Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verzamelaar van Blerftrash
xbox live: oDr04

• Skidmarks
  • Laatst online: 21-04 17:56
Ik zoek de 11” 256 GB wifi space grey versie, maar lijkt overal uitverkocht. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.

• Cekstuffertz
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15-04 20:38
Skidmarks schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:58:
Ik zoek de 11” 256 GB wifi space grey versie, maar lijkt overal uitverkocht. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.
Ja, apple store amsterdam kan je hem morgen ophalen. Is op voorraad.

• Skidmarks
Hmm dat is me helaas iets te ver ik zit in Zuid Limburg, zo graag wil ik hem nou ook weer niet ;)

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21-04 09:38

The Chosen One

Zie signature!

edit; niet meer van toepassing

The Chosen One wijzigde deze reactie 10-11-2018 12:29 (88%)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Rck010
Skidmarks schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 19:58:
Ben bang dat je hier in Zuid Limburg nergens meer iets uitgehaald krijgt.

Ivizi, Amac, Mediamarkt Heerlen/Roermond/Maastricht/Herzogerath, Saturn in Aken zou je allemaal eens kunnen bellen. Maar ben d'r bang voor....

Iemand enig idee of de mediamarkt filialen al iets van accessoires hebben liggen? Of is mediamarkt helemaal nergens van voorzien? Zie op de website namelijk niks...

Rck010 wijzigde deze reactie 10-11-2018 10:55 (15%)

• CryRaven
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:38
Iemand een idee wanneer de iPad pro's weer een beetje in voorraad komen, ze lijken overal uitverkocht te zijn.

• MartijnMartijn
Wauw. Mijn iPad Pro was gewoon vorige week woensdag al bij de buren van mijn werkadres (een cafe) afgeleverd door 'Red je Pakketje'. Geen briefje in de bus niets. Nu pas komt de MM hiermee. Fijn idee gezien de waarde, not.

• 911GT2
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04-04 12:08

911GT2

en bouwen maar!

Ik vind het zo vreemd dat apple eerst aan zijn resellers levert en daarna pas aan de directe klanten. We hebben op de dag van de key-note besteld en ze zeggen 21-28 november. Ik zie dat er mensen zijn die later besteld hebben bij een reseller en eerder een iPad ontvangen hebben. Ik vind dat getuigen van weinig klantgerichtheid.

We hebben 'gewoon' de 11" standaard versie besteld zonder gravering. Vind dat echt een misser van apple.

• Cekstuffertz
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 15-04 20:38
911GT2 schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:51:
Ik vind het zo vreemd dat apple eerst aan zijn resellers levert en daarna pas aan de directe klanten. We hebben op de dag van de key-note besteld en ze zeggen 21-28 november. Ik zie dat er mensen zijn die later besteld hebben bij een reseller en eerder een iPad ontvangen hebben. Ik vind dat getuigen van weinig klantgerichtheid.

We hebben 'gewoon' de 11" standaard versie besteld zonder gravering. Vind dat echt een misser van apple.
Wat zouden ze dan moeten doen? Niks uitleveren aan 3e partijen en alleen maar eigen klanten leveren via apple store?

• 911GT2
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04-04 12:08

911GT2

en bouwen maar!

Ja. En dat zou ze ook het meeste opleveren. Denk je dat resellers gratis leveren?

Er zijn toch genoeg vergelijkbare situaties te bedenken waarbij je eerst via internet iets kan bestellen en later pas via resellers.

911GT2 wijzigde deze reactie 12-11-2018 16:13 (45%)

• Tim14ww
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-04 23:08
Er zijn op dit moment een hoop iPads beschikbaar voor vandaag ophalen in Amsterdam, Den Haag en Hilversum. Kon het niet laten, vanmiddag toch maar even op en neer naar Amsterdam!

• Skidmarks
Was vandaag toch in de buurt dus heb een iPad Pro gekocht bij Apple Store in Den Haag.

Duurde wel meer dan een half uur. Leuk zo’n apart winkel concept. Maar gewoon een doos pakken en naar de kassa lopen is toch een stuk efficienter.

Medewerker zei waarom bestel je dan niet online als je toch al weet wat je wil 😤

• HoppyF
Skidmarks schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 18:16:
Was vandaag toch in de buurt dus heb een iPad Pro gekocht bij Apple Store in Den Haag.

Duurde wel meer dan een half uur. Leuk zo’n apart winkel concept. Maar gewoon een doos pakken en naar de kassa lopen is toch een stuk efficienter.

Medewerker zei waarom bestel je dan niet online als je toch al weet wat je wil 😤
Online bestellen bij Apple?
Vergeet het maar, nul voorraad en leveren pas vanaf 29 november.
Dat schiet niet op zo.
Vind dat Apple de iPad pro's erg slecht levert aan retailers.
Het zijn geen iPhones dus zo'n grote run zal er niet zijn op de iPad pro's.
Beetje onbegrijpelijk als je bedenkt dat Black Friday, Sinterklaas en Kerst toch wel dichtbij komen.
Ok, een iPad pro is geen chocolade letter en een behoorlijke investering.

• Skidmarks
HoppyF schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:30:
[...]

Ok, een iPad pro is geen chocolade letter en een behoorlijke investering.
Ja de iPad was meer dan € 1.000,- en dan toch nog 10 cent vragen voor een plastic tasje 😞

• HoppyF
Skidmarks schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:35:
[...]

Ja de iPad was meer dan € 1.000,- en dan toch nog 10 cent vragen voor een plastic tasje 😞
Nou, dan sta je wel even raar te kijken. ;(

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01:01
Gisteren een 256 12,9 WiFi SG gekocht via de Apple store en opgehaald in de winkel.

Bij thuiskomst helaas een defect scherm. Rechts onder een hoekje waar de verlichting anders was.

Apple gesproken. Terugbrengen en hopen op voorraad of repareren waren de opties.

Voor het eerste gekozen. Online geen voorraad maar toch naar de store vertrokken bij aankomst bleek er nog wel wat voorraad voor inloop klanten.

Verder prima opgelost. Oude terug genomen, nieuwe kosteloos mee.

Moraal van het verhaal > Er is dus wel wat voorraad ook al zegt de website van niet.
[...]
Is simpelweg verplicht. Gratis plastic tasjes geven mag niet.

Donstil wijzigde deze reactie 16-11-2018 21:33 (50%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• gday
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23:28

gday

TENACIOUS D TIME!!!

[...]

HoppyF schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 20:38:
[...]

Nou, dan sta je wel even raar te kijken. ;(
“Gratis plastic tassen zijn niet toegestaan. Het doel is om zwerfvuil op straat en in zee tegen te gaan en verspilling van grondstoffen te voorkomen.”

Bron: https://www.rijksoverheid...-op-gratis-plastic-tassen

En ja, daar wordt op gecontroleerd door de Inspectie Leefomgeving en Transport. En mensen kunnen ook klikken als ze gratis een tas meekrijgen bij een winkel. Dus ja, €0,10 voor een tasje is prima. Ik heb ook zelf een tas meegenomen toen ik m’n iPad ophaalde bij de Apple Store. Niet vanwege die €0,10 maar vanwege milieu. ;)

gday wijzigde deze reactie 17-11-2018 02:13 (9%)

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Skidmarks
Ze mogen wel gratis een papieren tas meegeven. Dat had ik eigenlijk wel verwacht nu Apple in hun PR zo de nadruk legt op het milieu.

De pepernootzaak om de hoek deed dat wel en daar had ik niet voor € 1.000,- gekocht 😉

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Skidmarks schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 07:28:
Ze mogen wel gratis een papieren tas meegeven. Dat had ik eigenlijk wel verwacht nu Apple in hun PR zo de nadruk legt op het milieu.

De pepernootzaak om de hoek deed dat wel en daar had ik niet voor € 1.000,- gekocht 😉
Het gaat een beetje off-topic, maar papieren tasjes zijn niet per se duurzamer dan plastic tasjes.

Bron: https://www.milieucentraa...inderen/eenmalige-tassen/

Als Apple écht bezig is met duurzaamheid, zouden ze überhaupt geen tasje meegeven.

gday wijzigde deze reactie 17-11-2018 10:13 (7%)

• HoppyF

Precies, dat was een prima alternatief geweest.
Je kunt ook zelf een tasje meenemen natuurlijk maar bij zo'n aankoop verwacht je iets extra's.
Helemaal geen tasje is ook wat dan loop je met een zichtbare iPad pro op straat. Kans is groot dat iemand hem wel even van je wil "lenen".

• Donstil
HoppyF schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 15:35:
Helemaal geen tasje is ook wat dan loop je met een zichtbare iPad pro op straat. Kans is groot dat iemand hem wel even van je wil "lenen".
Ja een doorzichtig wit tasje met een grote Apple erop maakt daarin echt het verschil. 8)7
Ik kreeg zowel donderdag als vrijdag overigens gewoon een tasje hoor bij de Apple store.
Waar komt dat gesprek eigenlijk vandaan?

Donstil wijzigde deze reactie 17-11-2018 17:12 (35%)

• Skidmarks
Je krijgt wel een tasje alleen je betaald er wel voor zonder dat ze dat melde in mijn geval.

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Samenvattend:
  • Apple is simpelweg verplicht om geld te vragen voor een plastic tasje. Gratis meegeven is klantvriendelijk maar niet toegestaan, en kan een boete opleveren. En terecht.
  • Papieren tasjes zijn niet per definitie beter voor het milieu. Dat is een misvatting.
  • Eigen tas meenemen is altijd het beste.
Verder maar weer ontopic. 😉

gday wijzigde deze reactie 17-11-2018 23:01 (5%)

• jctjepkema
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17-04 18:28
net een ipad 2018 besteld komt dinsdag binnen. Nu heb ik een apple smart cover gekocht, maar ik kom geen hoes tegen die hiermee compatible is. Ik wil gewoon zon leren case die mijn scherm niet covert en wel ruimte laat voor die smart case. Hebben jullie nog tips?

jctjepkema wijzigde deze reactie 19-11-2018 20:53 (12%)

• Donstil
Skidmarks schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 17:35:
Je krijgt wel een tasje alleen je betaald er wel voor zonder dat ze dat melde in mijn geval.
Hier niet, had al betaald.

• CryRaven
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:38
Coolblue heeft weer voorraad :)

• satoer
Helaas niet de 1TB 4G SpaceGray :F
Pagina: 1 ... 61 62 63 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True