Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Rck010
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12:35
Andyk125 schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:14:
Ik was al een tijdje van plan een Ipad 2018 aan te schaffen, maar twijfel toch nog steeds of ik voor een pro moet gaan. Ik had gehoopt dat de prijzen van de Ipad Pro 2017 wat zouden dalen, maar ik merk er weinig van. Komen er nog prijsdaling wanneer eenmaal de Pro 2018 leverbaar is of kan ik dan lang wachten?
Ik weet niet hoe je tegen tweedehands aankijkt, maar op dit moment staat Vraag & Aanbod en Marktplaats vol met tweede generatie iPad Pro's. Ik heb die van mij incl veel accesoires ook onlangs verkocht voor 700 euro en die was piekfijn in orde.

• Andyk125
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 21-10 16:37
Rck010 schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:57:
[...]

Ik weet niet hoe je tegen tweedehands aankijkt, maar op dit moment staat Vraag & Aanbod en Marktplaats vol met tweede generatie iPad Pro's. Ik heb die van mij incl veel accesoires ook onlangs verkocht voor 700 euro en die was piekfijn in orde.
Daar heb ik inderdaad naar zitten kijken, maar met dit soort bedragen wil ik het wel ophalen en in deze regio is jammer genoeg nog niet zo veel te vinden..

• Rck010
Andyk125 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:27:
[...]

Daar heb ik inderdaad naar zitten kijken, maar met dit soort bedragen wil ik het wel ophalen en in deze regio is jammer genoeg nog niet zo veel te vinden..
Begrijpelijk, ik zou 'm ook eerst willen zien voordat ik zo'n bedrag zou overmaken.

Iemand die de nieuwe iPad Pro bij de Mediamarkt heeft besteld al een andere status dan 'wordt voorbereid' ?
Andyk125 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:27:
[...]

Of probeer een Tweaker te vinden met een hoop referenties :) Ik koop op deze manier al jaren zo ;)

• derhenno
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12:19
WouterL schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:41:
[...]

Of probeer een Tweaker te vinden met een hoop referenties :) Ik koop op deze manier al jaren zo ;)
Inderdaad: bij een keuze tussen marktplaats of tweakers (met vele en goede referenties) dan ALTIJD tweakers (inkoppertje)

UPDATE: net een sms ontvangen dat er morgen wordt geleverd _/-\o_

derhenno wijzigde deze reactie 06-11-2018 10:49 (9%)

• Rck010
derhenno schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:48:
[...]

Inderdaad: bij een keuze tussen marktplaats of tweakers (met vele en goede referenties) dan ALTIJD tweakers (inkoppertje)

UPDATE: net een sms ontvangen dat er morgen wordt geleverd _/-\o_
Waar heb je 'm besteld?

• Andyk125
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 21-10 16:37
WouterL schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:41:
[...]

Ja zo heb ik ook al jaren wat gekocht hier op tweakers, maar met een ipad wil ik het toch liever zien.

Bij marktplaats koop ik alleen iets als ik het kan ophalen, de ene keer dat ik er van afgeweken ben is het namelijk ook fout gegaan |:(

• derhenno
Apple ;)
Andyk125 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:15:
[...]

Ja zo heb ik ook al jaren wat gekocht hier op tweakers, maar met een ipad wil ik het toch liever zien.

Bij marktplaats koop ik alleen iets als ik het kan ophalen, de ene keer dat ik er van afgeweken ben is het namelijk ook fout gegaan |:(
Mee eens, het allerliefste dan ook een goedgekeurde tweaker in de buurt. Alleen als ik iets echt graag wil neem ik het risico van duurdere aanschaffen van verder weg, maar echt fijn voelt het idd niet (bv ivm mogelijke problemen tijdens vervoer)...Tot nu toe gelukkig nooit problemen ondervonden _/-\o_

• Th_mas
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 13-09 17:54
Wat ik heel vreemd vind is dat op de website van Mediamarkt staat dat de iPad vanaf morgen beschikbaar is, er staat ook dat hij vanaf morgen op te halen is bij de winkel.. terwijl een medewerker van Mediamarkt mij gisteren vertelde dat hij niets kon zeggen, niet of de iPads morgen (woensdag) binnen zouden komen, niet of ze deze week binnen zouden komen, niets. Hij begon zelfs over de Apple Watch en dat dit uiteindelijk weken had geduurd. Erg vreemd en tegenstrijdig allemaal.

• Rck010
Th_mas schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:39:
Wat ik heel vreemd vind is dat op de website van Mediamarkt staat dat de iPad vanaf morgen beschikbaar is, er staat ook dat hij vanaf morgen op te halen is bij de winkel.. terwijl een medewerker van Mediamarkt mij gisteren vertelde dat hij niets kon zeggen, niet of de iPads morgen (woensdag) binnen zouden komen, niet of ze deze week binnen zouden komen, niets. Hij begon zelfs over de Apple Watch en dat dit uiteindelijk weken had geduurd. Erg vreemd en tegenstrijdig allemaal.
Mediamarkt zal een bepaalde oplage krijgen, hoor je bij de eerste dan zal je 'm morgen ontvangen denk ik.
Zijn ze door de exemplaren heen, dan ben je pas over een aantal weken aan de beurt.

In de winkel geef ik je sowieso weinig kans, de eerste exemplaren zullen wel naar pre-orders gaan.

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:57
Bij MM is 1 iPad al voorraad die opgehaald kan worden :)
bij de eerste releases van de iPads, was MM meestal goed bevoorraad, maar tegenwoordig een stuk minder betrouwbaar met hun voorraad.

• derhenno
Vrees dat MM zoveel mogelijk orders binnen tracht te halen, ongeacht of men meteen kan leveren...

• Kethij
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 20-10 13:20
derhenno schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:49:
[...]

Vrees dat MM zoveel mogelijk orders binnen tracht te halen, ongeacht of men meteen kan leveren...
Mijn bestelling bij MM staat nog steeds op verzending wordt voorbereid, afgelopen vrijdag besteld. Het bedrag is wel op mijn cc gereserveerd maar nog niet daadwerkelijk afgeschreven. Ik heb er een hard hoofd in dat die alsnog wordt verzonden vandaag.
Mijn bestelling bij Apple is ook verzonden :)

• Rck010
Kethij schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:22:
[...]

Mijn bestelling bij MM staat nog steeds op verzending wordt voorbereid, afgelopen vrijdag besteld. Het bedrag is wel op mijn cc gereserveerd maar nog niet daadwerkelijk afgeschreven. Ik heb er een hard hoofd in dat die alsnog wordt verzonden vandaag.
Ik heb via paypal betaald bij de Duitse Mediamarkt, dat bedrag is vanmorgen van m'n rekening afgehouden.
Bestelling staat overigens nog altijd op 'wordt voorbereid'

• vistu
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:00
Verzonden door Apple, alleen kent UPS het trackingnummer nog niet, zal nog wel komen. Gaat overigens om levering voor 9:30, misschien werkt het daar anders.

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:26
Rck010 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:37:
[...]

Ik heb via paypal betaald bij de Duitse Mediamarkt, dat bedrag is vanmorgen van m'n rekening afgehouden.
Bestelling staat overigens nog altijd op 'wordt voorbereid'
Altijd spannend. Ik hoop ook echt dat hij morgen aankomt. Anders annuleer ik hem bij de MM en laat ik mijn bestelling bij Apple lekker doorgaan. Dan maar een weekje wachten.

Edit: Telefonisch kan MM ook niets zeggen. Je moet echt een berichtje ontvangen dat hij is verzonden. Daarop is het wachtne dus. Dit kan vandaag, maar ook nog morgenvroeg komen.

MartijnMartijn wijzigde deze reactie 06-11-2018 13:04 (16%)

• absrnd
  • Laatst online: 18:57
Yep, ook net de mail van verzending ontvangen, spannend :)

• derhenno
Same here: verzonden! Sinterklaas en kerstmis vallen vroeg dit jaar (en gezien de aanschafprijs de komende jaren ook geen sinterklaas- en kerstcadeau's meer :9 )

• Blerf
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 03-10 19:33

Blerf

Onsmakelijke MoaM Prut(ser)!

Ben we benieuwd als ik morgen de MM in loop of ze ook gewoon voorraad hebben.... zal chill zijn vlak voordat ik moet vliegen om met nieuw speelgoed op pad te kunnen.

Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verzamelaar van Blerftrash
xbox live: oDr04

• Kethij
martijnmartijn schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:58:
[...]

Altijd spannend. Ik hoop ook echt dat hij morgen aankomt. Anders annuleer ik hem bij de MM en laat ik mijn bestelling bij Apple lekker doorgaan. Dan maar een weekje wachten.

Edit: Telefonisch kan MM ook niets zeggen. Je moet echt een berichtje ontvangen dat hij is verzonden. Daarop is het wachtne dus. Dit kan vandaag, maar ook nog morgenvroeg komen.
Hmm spannend, afwachten maar. Coolblue ook maar in de gaten houden dan.

• Rck010
martijnmartijn schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:58:
[...]

Ik heb 'm online op de Duitse mediamarkt besteld en aangegeven dat ik 'm in de winkel ga ophalen. Ik zal dus geen verzendbevestiging krijgen denk ik.

• vistu
UPS...
De gekozen service is niet beschikbaar voor dit bestemmingsadres. Daardoor liep de aflevering vertraging op. / De service werd gewijzigd en de aflevering wordt opnieuw gepland.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 21:20
Hier ook verzonden met UPS :)

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

• Daan_
  • Laatst online: 06-08 11:29

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Ipad via UPS Pencil etc via DHL. Lekker praktisch ;-)

My plekje op het Web -_- Individuele Workshops Fotografie

• derhenno
Superdaantje schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:28:
Ipad via UPS Pencil etc via DHL. Lekker praktisch ;-)
Maar uiteindelijk ergens wel weer goedkoper vermoed ik (het blijft Apple he ;) )

• MelvinW
Rck010 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:29:
[...]

Ik heb 'm online op de Duitse mediamarkt besteld en aangegeven dat ik 'm in de winkel ga ophalen. Ik zal dus geen verzendbevestiging krijgen denk ik.
Je krijgt alleen een ophaalbevestiging. Als je die hebt ontvangen kun je naar de MediaMarkt gaan. Als ze niet kunnen leveren, dan krijg je bericht dat er geen voorraad beschikbaar is.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone 11 Pro Max Silver 256GB - Apple Watch Series 5 Hermès

• Rck010
MelvinW schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:32:
[...]

Je krijgt alleen een ophaalbevestiging. Als je die hebt ontvangen kun je naar de MediaMarkt gaan. Als ze niet kunnen leveren, dan krijg je bericht dat er geen voorraad beschikbaar is.
Dan hoor ik 't wel vandaag of morgenvroeg.
Ga er vooralsnog nog maar vanuit dat ik 'm morgen mag ophalen...

• MelvinW
Rck010 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 14:35:
[...]

Dan hoor ik 't wel vandaag of morgenvroeg.
Ga er vooralsnog nog maar vanuit dat ik 'm morgen mag ophalen...
Meestal krijgen winkels een dag vóór of op launch dag de voorraad binnen, dus je zal vast snel iets horen. Ik hoop dat je 'm morgen gewoon kan ophalen!

• Kethij
Even een update mbt mij MM bestelling. De status is nu verandert naar “bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending”. Ik verwacht hem dus toch morgen te ontvangen!

• The Chosen One
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Wanneer besteld? Ik zit nu nog te twijfelen tussen 11 en 12.9. :+
Niet dat ik hem morgen moet hebben maar just wondering.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Kethij
The Chosen One schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:27:
Wanneer besteld? Ik zit nu nog te twijfelen tussen 11 en 12.9. :+
Niet dat ik hem morgen moet hebben maar just wondering.
Afgelopen vrijdag besteld, ik had eerst een order bij Apple lopen voor de 11 inch, deze geannuleerd en de 12,9 via MM besteld vanwege de langere levertijd bij Apple zelf.

• MartijnMartijn
Kethij schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:24:
Even een update mbt mij MM bestelling. De status is nu verandert naar “bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending”. Ik verwacht hem dus toch morgen te ontvangen!
Mijne hetzelfde, zondag besteld.

• Rck010
MelvinW had dus helaas gelijk...

Net een e-mail van Mediamarkt Duitsland dat ze geen/niet genoeg voorraad hebben en dat ze ook niet weten wanneer ze wel precies op voorraad zijn.

Kijk, ik heb er alle begrip voor het feit dat je niet kan leveren als er niet voldoende voorraad is. Maar schrijf dan niet vrolijk op je website dat je kunt pre-orderen en je exemplaar kan komen ophalen op 07-11! Terwijl er tegelijkertijd wel vrolijk het gehele bedrag van je rekening afgehouden.

Dus mensen, sla die Mediamarkt (in Duitsland) lekker over en bestel 'm elders.
Ik ben er ook aan het denken om de hele meuk te annuleren en 'm elders te halen. Het ergerlijke is wel dat het geld dus al afgehouden is en ik daar dan weer op kan zitten wachten....

Wat een ergernis. Weer wat geleerd, geen Mediamarkt Duitsland meer voor mij, stelletje oplichters.

EDIT:

Zojuist m'n bestelling in Duitsland geannuleerd en ééntje bij Mediamarkt Nederland besteld.
Helaas hadden ze geen Wifi only 256GB meer, dus heb ik maar een celullar 256GB gepakt. Als één van de weinige modellen nog bestelbaar via de website, hopelijk ontvang ik dit exemplaar morgen nog.

Rck010 wijzigde deze reactie 06-11-2018 16:54 (15%)

• MelvinW
Rck010 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:42:
MelvinW had dus helaas gelijk...

Net een e-mail van Mediamarkt Duitsland dat ze geen/niet genoeg voorraad hebben en dat ze ook niet weten wanneer ze wel precies op voorraad zijn.

Kijk, ik heb er alle begrip voor het feit dat je niet kan leveren als er niet voldoende voorraad is. Maar schrijf dan niet vrolijk op je website dat je kunt pre-orderen en je exemplaar kan komen ophalen op 07-11! Terwijl er tegelijkertijd wel vrolijk het gehele bedrag van je rekening afgehouden.

Dus mensen, sla die Mediamarkt (in Duitsland) lekker over en bestel 'm elders.
Ik ben er ook aan het denken om de hele meuk te annuleren en 'm elders te halen. Het ergerlijke is wel dat het geld dus al afgehouden is en ik daar dan weer op kan zitten wachten....

Wat een ergernis. Weer wat geleerd, geen Mediamarkt Duitsland meer voor mij, stelletje oplichters.

EDIT:

Zojuist m'n bestelling in Duitsland geannuleerd en ééntje bij Mediamarkt Nederland besteld.
Helaas hadden ze geen Wifi only 256GB meer, dus heb ik maar een celullar 256GB gepakt. Als één van de weinige modellen nog bestelbaar via de website, hopelijk ontvang ik dit exemplaar morgen nog.
Dat was wel te verwachten inderdaad :( Ze hopen er gewoon op dat mensen hun order houden, omdat ze anders misschien nog langer moeten wachten.

• gday
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21-10 22:33

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb gisteren een 12.9-4G-256GB besteld bij MM om op te halen in Utrecht. Ik zie nu in mijn account staan: "Bestelling verzonden naar magazijn Utrecht"

Maar alsnóg houd ik Coolblue in de gaten. Als ie daar ook beschikbaar komt annuleer ik bij MM en bestel ik bij Coolblue. De service van Coolblue is ongeevenaard. Kan MM niet aan tippen.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Rck010
MelvinW schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 17:17:
[...]

Dat was wel te verwachten inderdaad :( Ze hopen er gewoon op dat mensen hun order houden, omdat ze anders misschien nog langer moeten wachten.
Ja idd, toch een bepaalde vorm van oplichten dit naar mijn mening, maar goed.

Ik heb een uur geleden bij de Nederlandse MM een 256gb Wifi + 4g besteld en deze heeft inmiddels de status "Bestelling verzonden naar magazijn Heerlen"

Goede hoop dat ik 'm morgen mag afhalen.

EDIT: Inmiddels status "Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd. Heerlen". Ziet er goed uit dus!

Rck010 wijzigde deze reactie 06-11-2018 19:10 (10%)

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:34
https://cl.ly/566e7dc11d0b/IMG_4EF931242372-1.png

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Rck010
Zouden de Smart Keyboard Folios voor de 12.9 ergens verkrijgbaar zijn morgen? Heb in het weekend eentje op apple.nl besteld, maar die komt pas tussen 20-27 november. Heeft Mediamarkt accesoires in hun winkels bij een launch als deze? Zie niks op de website namelijk.

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21:19

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Net een iPad Pro 11" 256GB (Space Gray) besteld bij de BCC, die zeggen hem morgen te leveren.... we will see.

Edit: binnengekomen op woensdag!.

Tortelli wijzigde deze reactie 07-11-2018 15:05 (14%)

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• Kethij
Iemand al een update van de verzendstatus van MM? (niet ophalen, maar bezorgen)

• Rivanov

Zit op een accessoire zoals de Pencil en Keyboard ook het 14-dagen retour beleid? Ook al heb je het al uit de verpakking gehaald en gebruikt? (mits verpakking nog in goede staat is natuurlijk)

Ben er namelijk nog niet helemaal over uit of ik de Pencil en/of Keyboard wil houden.. aangezien ik dat misschien in de praktijk toch niet vaak gebruik. Maar wil het wel graag even 'proberen'.

Rivanov wijzigde deze reactie 07-11-2018 06:41 (85%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• MartijnMartijn
Kethij schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:00:
Iemand al een update van de verzendstatus van MM? (niet ophalen, maar bezorgen)
Nee hij blijft staan op ‘verzonden naar magazijn’.

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:25
Net mailtje gehad van UPS dat de iPad niet volgens planning kan worden geleverd :( Er is ook geen vertrekscan zichtbaar uit Tilburg. Pencil en keyboard (ook UPS) zitten wel in transit. Lekker dan. }:|

• Kethij
martijnmartijn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 07:07:
[...]

Nee hij blijft staan op ‘verzonden naar magazijn’.
Bij mij ook nog steeds, dus toch geen iPad vandaag...

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Het is nog vroeg, statussen kunnen nog wijzigen. Zelf net sms van UPS gehad dat de iPad onderweg is. De rest is met DHL onderweg. Zie het vanzelf wel. Als ik niet thuis ben dan zie ik het vrijdag wel verschijnen ;-)

Zelf al wel eens mee gemaakt dat hij status depot aangaf terwijl ik pakket ontvangen had. Kan nog steeds ....

• Rivanov
swv schreef op woensdag 7 november 2018 @ 07:09:
Net mailtje gehad van UPS dat de iPad niet volgens planning kan worden geleverd :( Er is ook geen vertrekscan zichtbaar uit Tilburg. Pencil en keyboard (ook UPS) zitten wel in transit. Lekker dan. }:|
Besteld bij Apple? Die van mij is gewoon onderweg (zie hierboven) Direct op de avond van de keynote besteld.

• swv
Rivanov schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:12:
[...]

Besteld bij Apple? Die van mij is gewoon onderweg (zie hierboven) Direct op de avond van de keynote besteld.
Jazeker. Bij mij hetzelfde traject. Alleen vannacht is er niks gewijzigd in de T&T info. Daarom denk ik dat standaard mailtje dat de geplande levering niet gehaald kan worden. My Choice gaat nog steeds uit van een geschatte levering van vandaag. Ik zie wel. Voor hetzelfde geldt loopt de info achter of is het pakket niet goed gescand of iets dergelijks? Lijkt me wel sterk overigens want dan beschikt de chauffeur ook niet over goede informatie.

Het enige jammere is dat ik vandaag ben gaan thuiswerken (hoofdzakelijk andere reden hoor) en zodoende dus mogelijk nog niet direct de boel in ontvangst kan nemen. Mja even doorbijten. Al is het wel lastig want ik zie dat mijn plaatselijke Mediamarkt mijn model beschikbaar heeft voor afhalen :D

• MelvinW
swv schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:17:
[...]

Jazeker. Bij mij hetzelfde traject. Alleen vannacht is er niks gewijzigd in de T&T info. Daarom denk ik dat standaard mailtje dat de geplande levering niet gehaald kan worden. My Choice gaat nog steeds uit van een geschatte levering van vandaag. Ik zie wel. Voor hetzelfde geldt loopt de info achter of is het pakket niet goed gescand of iets dergelijks? Lijkt me wel sterk overigens want dan beschikt de chauffeur ook niet over goede informatie.

Het enige jammere is dat ik vandaag ben gaan thuiswerken (hoofdzakelijk andere reden hoor) en zodoende dus mogelijk nog niet direct de boel in ontvangst kan nemen. Mja even doorbijten. Al is het wel lastig want ik zie dat mijn plaatselijke Mediamarkt mijn model beschikbaar heeft voor afhalen :D
Dat is balen zeg. UPS trackinginfo is niet altijd helemaal up-to-date, maar de hele nacht geen beweging is inderdaad wel vreemd. Als de MediaMarkt het model heeft dat je wil hebben, zou ik die gewoon maar gaan halen. Weiger je de iPad van Apple bij de deur en gaat 'ie retour naar Apple :P

• MartijnMartijn
Kethij schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:00:
[...]

Nou, als ik de iPhone levertijden topics terug lees, hebben we nog wel kans vandaag. :*)

• swv
MelvinW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:22:
[...]

Dat is balen zeg. UPS trackinginfo is niet altijd helemaal up-to-date, maar de hele nacht geen beweging is inderdaad wel vreemd. Als de MediaMarkt het model heeft dat je wil hebben, zou ik die gewoon maar gaan halen. Weiger je de iPad van Apple bij de deur en gaat 'ie retour naar Apple :P
Dank voor het meedenken maar dan moet ik nog eens €1119 gaan 'voorschieten' O-) Daarbij geef ik de voorkeur aan Apple ipv Mediamarkt mbt service ook al is er het eerste jaar fabrieksgarantie.

• Rivanov
Kan iemand mij nog vertellen of de 14-dagen retourpolicy ook geldt op accessoires? :)

• MelvinW
swv schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:29:
[...]

Dank voor het meedenken maar dan moet ik nog eens €1119 gaan 'voorschieten' O-) Daarbij geef ik de voorkeur aan Apple ipv Mediamarkt mbt service ook al is er het eerste jaar fabrieksgarantie.
Snap ik hoor, zou zelf ook liever van Apple service willen. Ongeduld wint het alleen nog wel eens van wijsheid :P

• Jackson6
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:30:
Kan iemand mij nog vertellen of de 14-dagen retourpolicy ook geldt op accessoires? :)
Waarom niet, je hebt toch gewoon 14 dagen recht om zonder opgaaf van reden een product te retourneren?

Jackson6 wijzigde deze reactie 07-11-2018 08:34 (3%)

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 18:11
Het lijkt erop dat de meeste modellen gewoon op te halen zijn bij de Apple stores vandaag :)

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• Rck010
Kethij schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:00:
[...]

Patience padawan..
Het is nog vroeg, we zullen in de loop van de ochtend wel een berichtje krijgen.

• gday
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21-10 22:33

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wognummer schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:36:
Het lijkt erop dat de meeste modellen gewoon op te halen zijn bij de Apple stores vandaag :)
Klopt. Net wakker geworden, en ik zag inderdaad dat ze daar op te halen zijn. Heb besteld en stap zo even de auto in.

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Kethij
martijnmartijn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:27:
[...]

Nou, als ik de iPhone levertijden topics terug lees, hebben we nog wel kans vandaag. :*)
Laten we het hopen! :D het bedrag is nu wel daadwerkelijk van mijn cc afgeschreven, betekend normaal dat die verzonden is.

• chainzz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-09 18:02
swv schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:17:
[...]

Zelfde situatie hier, ben vandaag ook gaan thuiswerken en heb vanochtend hetzelfde mailtje gehad van UPS. Pakket ligt volgens de T&T nog steeds in Tilburg. Hopelijk verandert er vandaag nog iets.

• Acrobat
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-10 15:41
De mijne (12,9/64GB/space grey) wordt ook geleverd vandaag. Besteld bij Apple.

Utrecht, Netherlands 07/11/2018 5:48 Wordt afgeleverd
07/11/2018 4:45 Bestemmingsscan
07/11/2018 4:36 Aankomstscan
Tilburg, Netherlands 07/11/2018 3:27 Vertrekscan
Tilburg, Netherlands 06/11/2018 18:17 Herkomstscan
Netherlands 06/11/2018 13:25 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Mijn levering staat nog steeds op ''zending klaar voor UPS".

• swv
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:24:
Ja bij mij en @chainzz ook :?

• MelvinW
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:24:
Klinkt alsof een aantal orders niet door UPS zijn opgehaald en dus nog niet verzonden zijn. Ik zou Apple even bellen en vragen wat er aan de hand is.

• vistu
Hier ook.. heb bijna 25 euro extra betaald voor levering voor 9:30; nog niets binnen of zelfs een andere status dan "in transit", wat al het geval is sinds 22:40 gisteravond. Waardeloos bedrijf dat UPS.

• Rck010
Van Mediamarkt ook nog geen melding dat ik m'n iPad kan gaan ophalen.
Wel de status: 'Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd. Heerlen'

Iemand die al een melding ontvangen heeft van Mediamarkt?

• MelvinW
vistu schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:27:
[...]

Hier ook.. heb bijna 25 euro extra betaald voor levering voor 9:30; nog niets binnen of zelfs een andere status dan "in transit", wat al het geval is sinds 22:40 gisteravond. Waardeloos bedrijf dat UPS.
Is jouw status ook "Zending klaar voor UPS" of is er al wel een scan geweest? "Zending klaar voor UPS" betekent dat UPS het pakket niet eens heeft en het probleem dus bij Apple ligt.

• vistu
MelvinW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:33:
[...]

Is jouw status ook "Zending klaar voor UPS" of is er al wel een scan geweest? "Zending klaar voor UPS" betekent dat UPS het pakket niet eens heeft en het probleem dus bij Apple ligt.
Ah, nee, er is wel een scan geweest (gisteravond 22:40), verder dus nog geen info.

• MelvinW
vistu schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:34:
[...]

Ah, nee, er is wel een scan geweest (gisteravond 22:40), verder dus nog geen info.
Ah, dan is er iets misgegaan bij UPS. Zou in ieder geval Apple even contacteren, zodat je de 25 euro die je extra hebt betaald voor ochtendlevering terug krijgt.

• Jackson6
  • Niet online
Bij Mediamarkt zijn bijna alle 12,9 inch modellen online op voorraad.
Hmm.. dus Zending klaar voor UPS is geen goed teken.. :(

• MelvinW
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:40:
Hmm.. dus Zending klaar voor UPS is geen goed teken.. :(
Inderdaad, dat betekent alleen dat Apple een label heeft aangemaakt, maar het pakket nog niet heeft overgedragen aan UPS. Wat is de status als je bij je bestellingenoverzicht op apple.com/nl kijkt?

MelvinW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:46:
[...]

Inderdaad, dat betekent alleen dat Apple een label heeft aangemaakt, maar het pakket nog niet heeft overgedragen aan UPS. Wat is de status als je bij je bestellingenoverzicht op apple.com/nl kijkt?
Daar staat verzonden.

• swv
@WouterL moet even bij de details van de T&T informatie kijken om te zien waar voor het laatst een scan is geweest. Ik heb namelijk een herkomstscan gehad in Tilburg wat volgens UPS betekent dat het pakket in het distributienetwerk zit. Toch heb ik de tekst 'gereed voor UPS'. Vat ik op als 'zending klaar voor UPS'. maar het is ook net waar je kijkt. In de app krijg ik weer andere statustekst dan via My Choice, en via de rechtstreekse T&T link van Apple kom ik op weer een ander vormgegeven pagina. Dat is lastig communiceren hier als ik - en ongetwijfeld anderen ook - het zelf al amper snap ;)
swv schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:49:
@WouterL moet even bij de details van de T&T informatie kijken om te zien waar voor het laatst een scan is geweest. Ik heb namelijk een herkomstscan gehad in Tilburg wat volgens UPS betekent dat het pakket in het distributienetwerk zit. Toch heb ik de tekst 'gereed voor UPS'. Vat ik op als 'zending klaar voor UPS'. maar het is ook net waar je kijkt. In de app krijg ik weer andere statustekst dan via My Choice, en via de rechtstreekse T&T link van Apple kom ik op weer een ander vormgegeven pagina. Dat is lastig communiceren hier als en ongetwijfeld anderen ook ik het zelf al amper snap ;)
Bij de gedetailleerde omschrijving staat alleen het volgende: ''Etiket aangemaakt 06/11/2018 13:25 Netherlands
Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
''

• Kethij
Rck010 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:28:
Van Mediamarkt ook nog geen melding dat ik m'n iPad kan gaan ophalen.
Wel de status: 'Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd. Heerlen'

Iemand die al een melding ontvangen heeft van Mediamarkt?
Niks veranderd, ga nu even contacten met klantenservice. Alle modellen behalve 12,9 SG 64GB zijn online op voorraad.

• swv
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:50:
[...]

Bij de gedetailleerde omschrijving staat alleen het volgende: ''Etiket aangemaakt 06/11/2018 13:25 Netherlands
Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
''
Mehh dan is de jouwe nog bij Apple denk ik :X

• MelvinW
swv schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:49:
@WouterL moet even bij de details van de T&T informatie kijken om te zien waar voor het laatst een scan is geweest. Ik heb namelijk een herkomstscan gehad in Tilburg wat volgens UPS betekent dat het pakket in het distributienetwerk zit. Toch heb ik de tekst 'gereed voor UPS'. Vat ik op als 'zending klaar voor UPS'. maar het is ook net waar je kijkt. In de app krijg ik weer andere statustekst dan via My Choice, en via de rechtstreekse T&T link van Apple kom ik op weer een ander vormgegeven pagina. Dat is lastig communiceren hier als ik - en ongetwijfeld anderen ook - het zelf al amper snap ;)
Ik snap die UPS track & trace info vaak ook niet. Ik heb al sinds 01:52 vannacht de status "Wordt afgeleverd" 8)7 Nu zit ik in Praag momenteel waar mijn iPad ook afgeleverd wordt, maar het is wel verwarrend.

Nou... die komt niet meer vandaag. Net gebeld met Apple. Een hele container met ipads is niet aangekomen...

Ze 'hopen' dat deze wel morgen geleverd kan worden. Ik denk dat ik maar ga annuleren....

• Rck010
Kethij schreef op woensdag 7 november 2018 @ 11:51:
[...]

Niks veranderd, ga nu even contacten met klantenservice. Alle modellen behalve 12,9 SG 64GB zijn online op voorraad.
En wat hadden ze te vertellen?

• MelvinW
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:08:
Nou... die komt niet meer vandaag. Net gebeld met Apple. Een hele container met ipads is niet aangekomen...

Ze 'hopen' dat deze wel morgen geleverd kan worden. Ik denk dat ik maar ga annuleren....
Slecht dat ze mensen dan niet even informeren. Niet gewend van Apple.

MelvinW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:10:
[...]

Slecht dat ze mensen dan niet even informeren. Niet gewend van Apple.
Nogal. Je planned er wel om heen...

• Rivanov
Ik heb dan wel geluk lijkt het.
UPS is onderweg bij mij.

• MelvinW
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:13:
[...]

Nogal. Je planned er wel om heen...
Inderdaad. Moet zeggen dat een hele container vol ook best veel is. Ben benieuwd of ze getroffen klanten hiervoor gaan compenseren met bijvoorbeeld een gift card. Je plaatst niet voor niets een pre-order.

MelvinW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:25:
[...]

Inderdaad. Moet zeggen dat een hele container vol ook best veel is. Ben benieuwd of ze getroffen klanten hiervoor gaan compenseren met bijvoorbeeld een gift card. Je plaatst niet voor niets een pre-order.
Het zou me verbazen eerlijk gezegd..

• Kethij
Rck010 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:09:
[...]

En wat hadden ze te vertellen?
Dit is de reactie van Mediamarkt op mijn vraag: “Ik heb de status van jouw bestelling bekeken en helaas zijn er problemen met de levering van de nieuwe releases van een aantal Apple producten van vandaag. We zijn nu aan het achterhalen waar dit door komt en gaan na of het nog mogelijk is om deze artikelen vandaag uit te leveren. Zodra er meer informatie is ontvang je bericht van ons. Mijn excuses voor het ongemak.”

Ben benieuwd of ik vandaag nog iets hoor.

• chainzz
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-09 18:02
Bij mij is er ook een herkomstscan geweest om 22:10 gisteravond in Tilburg. Verder niks. Baal hier wel een beetje van, morgen ben ik niet thuis dus dan zal het afleveren sowieso niet gaan lukken. Ik zie dat er ook een mogelijkheid is om de aflevering opnieuw in te plannen via de UPS website dus als ik aan het eind van de dag nog niks heb verzet ik 'm wel naar vrijdag.

Blijkbaar hebben veel mensen een vertraagde levering dus, ik vind het wel een beetje slordig allemaal.

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Hier is die netjes iets over 11 bezorgd. Nu de pencil etc nog. Dat is weer DHL.

• Rivanov
Superdaantje schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:52:
Hier is die netjes iets over 11 bezorgd. Nu de pencil etc nog. Dat is weer DHL.
Bij mij zijn zowel de iPad, Pencil als Keyboard Cover via UPS onderweg.

• Rck010
Kethij schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:39:
[...]

Dit is de reactie van Mediamarkt op mijn vraag: “Ik heb de status van jouw bestelling bekeken en helaas zijn er problemen met de levering van de nieuwe releases van een aantal Apple producten van vandaag. We zijn nu aan het achterhalen waar dit door komt en gaan na of het nog mogelijk is om deze artikelen vandaag uit te leveren. Zodra er meer informatie is ontvang je bericht van ons. Mijn excuses voor het ongemak.”

Ben benieuwd of ik vandaag nog iets hoor.
Zojuist ook even gebeld.

"We zien dat de bestelling nog onderweg naar het filiaal is. Ik wil u verzoeken om het nog even af te wachten en anders rond 15:30 uur nog even contact op te nemen"

Het gaat gvd weer soepel bij de MM...

• vistu
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 12:30:
[...]

Het zou me verbazen eerlijk gezegd..
Er is mij 35 euro compensatie toegezegd, maar daar heb ik nog geen bevestiging van, en ik heb geen flauw idee wanneer mijn ipad binnen moet komen. Voelt toch als een deceptie, ik zal in elk geval niet zo snel meer een pre-order bestellen.
vistu schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:41:
[...]

Er is mij 35 euro compensatie toegezegd, maar daar heb ik nog geen bevestiging van, en ik heb geen flauw idee wanneer mijn ipad binnen moet komen. Voelt toch als een deceptie, ik zal in elk geval niet zo snel meer een pre-order bestellen.
Hoe heb je hier om gevraagd?..

• vistu
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:42:
[...]

Hoe heb je hier om gevraagd?..
Ik heb aangegeven dat ik niet ga betalen voor een vroege ochtendlevering als het ze niet lukt om vroeg te leveren; daar gingen ze in mee en daarbovenop wilden ze nog 10 euro compenseren..
Ik denk dat ik mijn bestelling bij Apple ga annuleren en vanavond langs Amac ga om daar een exemplaar mee te nemen.. Tegenvaller!

• Rck010
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:52:
Ik denk dat ik mijn bestelling bij Apple ga annuleren en vanavond langs Amac ga om daar een exemplaar mee te nemen.. Tegenvaller!
Hebben ze bij Amac exemplaren op voorraad dan?
Rck010 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:53:
[...]

Hebben ze bij Amac exemplaren op voorraad dan?
Nu niet meer in Arnhem :P in drie andere winkels hebben ze volgens de voorraad indicator nog een ipad pro 11 inch 64GB spacegrey liggen:)

• Rck010
WouterL schreef op woensdag 7 november 2018 @ 13:54:
[...]

Nu niet meer in Arnhem :P in drie andere winkels hebben ze volgens de voorraad indicator nog een ipad pro 11 inch 64GB spacegrey liggen:)
Duidelijk.

Vooralsnog angstvallig stil vanuit Mediamarkt.
M'n pakket is gisteren naar locatie Heerlen verstuurd, maar tot op heden is de status onveranderd.
Vrouwtje aan de telefoon kon ook niks zeggen en verzocht me om 15:30 nogmaals te bellen.

Wat een gedoe bij de resellers allemaal, volgende keer bestel ik mooi weer direct bij Apple.
Al is dat ook niet waterdicht, dat blijkt maar weer....

• MartijnMartijn
Hier ook nog steeds niet van de MediaMarkt mogen ontvangen.

• MelvinW
Rck010 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:00:
[...]

Duidelijk.

Vooralsnog angstvallig stil vanuit Mediamarkt.
M'n pakket is gisteren naar locatie Heerlen verstuurd, maar tot op heden is de status onveranderd.
Vrouwtje aan de telefoon kon ook niks zeggen en verzocht me om 15:30 nogmaals te bellen.

Wat een gedoe bij de resellers allemaal, volgende keer bestel ik mooi weer direct bij Apple.
Al is dat ook niet waterdicht, dat blijkt maar weer....
Je kan eventueel ook nog naar Ivizi in Heerlen, die hebben zo te zien beperkte voorraad in de winkel: https://ivizi.nl/shop/pro...ro-wi-fi-256gb-space-grey

• Rck010
martijnmartijn schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:02:
Hier ook nog steeds niet van de MediaMarkt mogen ontvangen.
Balen...

Erop ingesteld dat ik de iPad vandaag zou ontvangen.
Kan er wel mee leven als het morgen zou worden ipv vandaag, maar ook die garantie hebben we niet.

• Rck010
MelvinW schreef op woensdag 7 november 2018 @ 14:06:
[...]

Je kan eventueel ook nog naar Ivizi in Heerlen, die hebben zo te zien beperkte voorraad in de winkel: https://ivizi.nl/shop/pro...ro-wi-fi-256gb-space-grey
Volgens mij alleen enkele zilveren modellen, van de Space Grey modellen zijn alleen enkele modellen beschikbaar op andere locaties, helaas.
Pagina: 1 ... 61 62 63 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True