Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:31

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:22:
Er zijn wel wat meer redenen, maar uiteraard niet per se relevant voor jou. Zelf zou ik het true-tone display bijvoorbeeld niet meer willen missen.

Mijn 9.7" is naar vrouwlief gegaan en mijn 10.5" is gisteren besteld. Komt als het goed is donderdag binnen! Ook meteen de nieuwe keyboard cover erbij genomen. (Die had ik bij de 9.7 niet - maar lijkt me toch wel handig.)
Ik bedoelde dat inderdaad puur voor mezelf. Een keyboard erbij neem ik zeker niet, want het is een hoop geld en ik heb al een MBP 2016 13" die voor serieus mobiel werk is. De goedkope iPad is voor 399 te vinden en is eigenlijk al genoeg voor me, dus ik twijfel nog even verder ;) Een ruim dubbel zo grote investering (Pro+Pencil vs iPad 2017) is nogal wat om van je papierkladjes af te komen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:04
Exirion schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:05:
[...]

Ik zit ook met een 5 jaar oude iPad 3 en twijfel nog altijd tussen de iPad 2017 en de nieuwe Pro :) De enige reden om een Pro te nemen is dat een pencil erbij allerlei kladblaadjes voor schetsen en notities kan vervangen.
De pencil vind ik persoonlijk overgewaardeerd. Er is nog steeds geen goede manier om hem bij de ipad te bewaren, dus ligt hij meestal in de la. En met een pen op je mooie ipad scherm krassen vraagt toch wel stalen zenuwen. Scherm, geluid en smart keyboard vind ik echter al reden genoeg om voor de pro te kiezen, zeker als het je enige tablet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weswyp
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:23
Vistajevski schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:32:
[...]

De pencil vind ik persoonlijk overgewaardeerd. Er is nog steeds geen goede manier om hem bij de ipad te bewaren, dus ligt hij meestal in de la. En met een pen op je mooie ipad scherm krassen vraagt toch wel stalen zenuwen. Scherm, geluid en smart keyboard vind ik echter al reden genoeg om voor de pro te kiezen, zeker als het je enige tablet is.
Ik heb de iPad 2017. Met de adonit jot pro (mini) en de goodnotes app kom je al een hele eind voor het nemen van notities. Werkt zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Exirion schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:05:
[...]

Ik zit ook met een 5 jaar oude iPad 3 en twijfel nog altijd tussen de iPad 2017 en de nieuwe Pro :) De enige reden om een Pro te nemen is dat een pencil erbij allerlei kladblaadjes voor schetsen en notities kan vervangen.
Die pencil twijfel ik nog over, voornaamste reden voor mij om voor deze Pro te gaan is dat hij hetzelfde formaat heeft (bijna dan) als de 9.7, 64GB storage en verschrikkelijk veel kracht heeft, waardoor ik er hopelijk net zo lang mee kan doen als de iPad 3 (ook 5 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kdhoe schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:51:
[...]

Zelfde hier. Kom ook van een Air 2. In alle opzichten veel beter en vooral sneller. En een air 2 was nu niet bepaald traag. Vooral de hogere refreshrate valt op.
Wat is exact sneller, hoe merk je dat? Safari? Laden van pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 21:25
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 08:51:
[...]

Wat is exact sneller, hoe merk je dat? Safari? Laden van pagina's?
Alles. Laden van pagina's gaat nu zo snel als op mijn desktop pc.Ook switchen tussen apps is een stuk sneller. En de refreshrate van 120hz geeft ook een sneller gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 15:07
PuntoXII schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 22:00:
iemand tip voor mooie hoes voor de 10.5"? Ik vind die van Apple niet mooi en niet handig, maar kan nog niet een mooi alternatief vinden... Wellicht even paar week zonder doen. Altijd probleem als je iets direct koopt :-)
Ik heb vorige week deze besteld bij Amazon.de en gister net als mijn iPad Pro 10.5 binnengekregen. Past goed en vindt het een mooie hoes. Erg stevig! Er zitten ook gewoon magneetjes in zodat het ook een smart cover is en goed dicht blijft zitten. En dat voor deze prijs! Gekocht voor 7,99 maar zie dat ie nu is 'afgeprijsd' naar 4,99.

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DeKDm05ERwpFUDfbaRjVVRD4/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door WybWyb op 14-06-2017 10:17 ]

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:14
WybWyb schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:06:
[...]

Ik heb vorige week deze besteld bij Amazon.de en gister net als mijn iPad Pro 10.5 binnengekregen. Past goed en vindt het een mooie hoes. Erg stevig! Er zitten ook gewoon magneetjes in zodat het ook een smart cover is en goed dicht blijft zitten. En dat voor deze prijs! Gekocht voor 7,99 maar zie dat ie nu is 'afgeprijsd' naar 4,99.
Ik heb zo te zien dezelfde in licht grijs ;)

Niets mis met deze cover, is ook "smart" idd (magneetje in de flap).

Ik heb ook het smart keyboard. Je iPad wordt vrij zwaar met dat ding. Ik vind die leren sleeve helemaal
niets, vandaar dat ik ook een 11" laptop hoes besteld heb van Caselogic.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPad pro 10.5 hier ook binnen, eerst maar even aan de lader en dan vanavond de backup van de air 2 erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:08:
De iPad pro 10.5 hier ook binnen, eerst maar even aan de lader en dan vanavond de backup van de air 2 erop zetten
Ik zit ook te denken om te upgraden van Air 2 naar Pro 10.5. Echter vraag ik me af of Office nog gratis te gebruiken is op de Pro 10.5 of dat Office 365 nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JFS
Gebruik zelf Office 365, maar als ik kijk in de app store lijkt in-app aankopen bij Microsoft Office te verwijzen naar Office 365.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 16:57
Weet iemand toevallig of er net zoals voor iPhones (i.whos.nl) ook een systeem is om te kunnen zien of de iPad 10.5 Pro op voorraad is in één van de stores? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het gezwel wat DHL heet is er helaas niet ingeslaagd om hun enige taak fatsoenlijk uit te voeren dus ik mag nog een dag langer wachten op mijn iPad. Toch spijtig als je ze al een extra dag heb gegeven...

Toch eens een klachtenmailtje naar Apple doen waarom ze in godsnaam met zo'n waardeloze vervoerder in zee zijn gegaan.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:45

Ethirty

Who...me?

Planespotter schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 21:55:
Het gezwel wat DHL heet is er helaas niet ingeslaagd om hun enige taak fatsoenlijk uit te voeren dus ik mag nog een dag langer wachten op mijn iPad. Toch spijtig als je ze al een extra dag heb gegeven...

Toch eens een klachtenmailtje naar Apple doen waarom ze in godsnaam met zo'n waardeloze vervoerder in zee zijn gegaan.
Je mag nog blij zijn dat ze geen DPD gebruiken. :X Dus niet te hard klagen, anders heeft iedereen straks nog veel meer gedoe. ;)

Ik dacht overigens dat Apple altijd met UPS verzond? Of is dat alleen voor laptops en groter?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:04
Gister even de iPad 10.5 inch kunnen proberen en die refresh rate van 120Hz voelde zó fijn en zag er zo goed uit. Hopen dat dat naar de volgende iPhone komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:04
Ik vraag me af hoe je kunt merken of het scherm op 120Hz draait. De verversingssnelheid was toch dynamisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:18:
[...]

Je mag nog blij zijn dat ze geen DPD gebruiken. :X Dus niet te hard klagen, anders heeft iedereen straks nog veel meer gedoe. ;)

Ik dacht overigens dat Apple altijd met UPS verzond? Of is dat alleen voor laptops en groter?
Mijn iPad Pro komt ook met DHL. Volgens Apple morgen. Volgens DHL is het nog onbekend. We gaan het zien. Een andere bestelling bij Apple, een MacBook case, kwam overigens wel met UPS eerder deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

YoungStarDC schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 20:43:
Weet iemand toevallig of er net zoals voor iPhones (i.whos.nl) ook een systeem is om te kunnen zien of de iPad 10.5 Pro op voorraad is in één van de stores? :)
Yes, istocknow.com is een dergelijke website, heb ik m'n Airpods mee kunnen scoren.
B2 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:10:
Iemand ook de 12.9 besteld? Leverdatum is nu al opgeschoven naar eind juni.
Ja ik, op 7 juni besteld, staat op 15-22 juni levering. Nog geen nieuws verder. Ik zag hem echter ook op voorraad in Haarlem, maar dat is en 45km enkel rijden en ook ongeveer 30 euro duurder (krijg docentenkorting).

Tot nu toe kan ik mij bedwingen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Nitai op 15-06-2017 11:51 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Nitai op 15-06-2017 11:51 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar de iPad Pro 10,5 64GB Wifi Space Gray besteld als opvolger van mijn iPad Air 2 64GB Wifi Space Gray
Maandag wordt hij bezorgd als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
Al bekend wanneer de iPad pro's op voorraad liggen bij bijv. de mediamarkt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoungStarDC
Nitai schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Yes, istocknow.com is een dergelijke website, heb ik m'n Airpods mee kunnen scoren.

[...]

Ja ik, op 7 juni besteld, staat op 15-22 juni levering. Nog geen nieuws verder. Ik zag hem echter ook op voorraad in Haarlem, maar dat is en 45km enkel rijden en ook ongeveer 30 euro duurder (krijg docentenkorting).

Tot nu toe kan ik mij bedwingen :P
Hartelijk dank voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:31

Exirion

Gadgetfetisjist

Gisteravond heb ik de knoop maar doorgehakt omdat Coolblue voorraad had: iPad Pro 10.5" 64GB Space Grey. Als je overstapt van een iPad 3 een enorme sprong :D Pennetje erbij, super handig. Het is in alle opzichten een mooi apparaat. Perfect beeld, geluid en performance.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Exirion schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 16:36:
Gisteravond heb ik de knoop maar doorgehakt omdat Coolblue voorraad had: iPad Pro 10.5" 64GB Space Grey.
*vloekt* ik hou de Coolblue website al 2 weken in de gaten en ik had ze nog niet zien staan. Helaas is de 10.5" 256GB Space Gray niet beschikbaar (en kopen bij Apple wil ik als Mobile Vikings klant niet, als ik bij Coolblue koop krijg ik 5% vikingpunten waarmee ik +-3 maanden gratis kan herladen). Ik zal mijn 'oude' 12.9" dan nog maar even gebruiken. ;)

Veel plezier ermee alleszins. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
Kan maar niet aan een 12.9 256 GB Space Grey komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:00
YoungStarDC schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:54:
Kan maar niet aan een 12.9 256 GB Space Grey komen :'(
Wat houdt je tegen om m gewoon te bestellen bij Apple? Veel sneller zal het niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
ZiSE schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:10:
[...]

Wat houdt je tegen om m gewoon te bestellen bij Apple? Veel sneller zal het niet gaan.
3 jaar garantie bij Amac en Yourmacstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Coolblue heeft ze ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
Ik heb die van mij inmiddels bij Surfspot besteld, die leveren in samenwerking met Amac en verwachten binnen een week uit te leveren.

Je kan alleen als student bestellen bij Surfspot maar de prijs is wel erg mooi, de iPad Pro 12.9 256GB Space Grey WiFi voor 959 in plaats van 1009. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46
YoungStarDC schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 19:04:
[...]

3 jaar garantie bij Amac en Yourmacstore.
Je hebt garantie en je hebt garantie.
Ik zou voor dat extra jaartje niet in de drama molen willen stappen bij amac of dergelijke zaken (dixons? lol). Je product kunnen ze meestal niet ter plekke repareren en zal dus moeten worden opgestuurd en ze zullen er alles aan doen om je toch te laten betalen voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
wes- schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:14:
[...]

Ik zou voor dat extra jaartje niet in de drama molen willen stappen bij amac of dergelijke zaken (dixons? lol). Je product kunnen ze meestal niet ter plekke repareren en zal dus moeten worden opgestuurd en ze zullen er alles aan doen om je toch te laten betalen voor reparatie.
Ik heb meerdere prima ervaringen gehad met Amac, dus ik maak mij daar niet zo druk om. Behalve dat, die 50 euro die ik bespaar via Surfspot is mooi meegenomen natuurlijk. En ik kan ook altijd direct langs Apple wandelen de eerste twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
YoungStarDC schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:15:
[...]

Ik heb meerdere prima ervaringen gehad met Amac, dus ik maak mij daar niet zo druk om. Behalve dat, die 50 euro die ik bespaar via Surfspot is mooi meegenomen natuurlijk. En ik kan ook altijd direct langs Apple wandelen de eerste twee jaar.
Ik kom hier nog even op terug, je hebt gelijk dat je inderdaad de eerste 2 jaar gewoon bij Apple aan kan kloppen dus dan maakt het vrij weinig uit. Surfspot > amac heeft ook een iets betere prijs dan dat je via Surfspot > Apple besteld.

Ik ga via Surfspot > amac denk ik een macbook 12 2017 halen voor m'n vrouw omdat zij ook nog eens via de UvA 250 euro tegoed krijgt bij Surfspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuntoXII
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 20:26
WybWyb schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 10:06:
[...]

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

[afbeelding]
Nice, deze heb ik inmiddels ook, alleen dan via amazon.co.uk, daar was ie 17 euro... nou ja, ik heb er nu eerst 1 en niet zo belachelijk duur als die van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:38
wes- schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:14:
[...]

Bij Dixons gekochte Apple apparaten kon je aanmelden bij icentre ten tijden van Relevant Holding. Inmiddels heeft Amac icentre overgenomen en ik neem aan dat ze daarmee ook de garantie overgenomen hebben.

Premium Resselers staan onder zeer strenge supervisie van Apple en repareren ten alle tijden volgens de norm van Apple. Voor een defect betaald A: de consument of B: Apple aan APR.

Het niet ter plekke repareren is een eis van Apple om licentie behoud en in het eerste jaar van je aankoop kun je hem zowel aanbieden bij de verkopende partij, als bij Apple zelf.

Kom met feiten of meningen, maar verspreid alsjeblieft geen mening, beleving of ervaring als een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Dashlane schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:51:
[...]

Bij Dixons gekochte Apple apparaten kon je aanmelden bij icentre ten tijden van Relevant Holding. Inmiddels heeft Amac icentre overgenomen en ik neem aan dat ze daarmee ook de garantie overgenomen hebben.

Premium Resselers staan onder zeer strenge supervisie van Apple en repareren ten alle tijden volgens de norm van Apple. Voor een defect betaald A: de consument of B: Apple aan APR.

Het niet ter plekke repareren is een eis van Apple om licentie behoud en in het eerste jaar van je aankoop kun je hem zowel aanbieden bij de verkopende partij, als bij Apple zelf.

Kom met feiten of meningen, maar verspreid alsjeblieft geen mening, beleving of ervaring als een feit.
Een ervaring of meerdere ervaringen kunnen zeker wel als feit worden gezien, welke dan weer een persoonlijke mening vormt. Het is allemaal niet zo moeilijk. :>

Maar toch bedankt voor je mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:38
wes- schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:50:
[...]

Een ervaring of meerdere ervaringen kunnen zeker wel als feit worden gezien, welke dan weer een persoonlijke mening vormt. Het is allemaal niet zo moeilijk. :>

Maar toch bedankt voor je mening.
Dan ben ik toch benieuwd op welke ervaringen je dat baseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo! Ik ben van plan de nieuwe iPad Pro 10.5 te halen om onderweg makkelijk dingen te doen voor de studie :). Nu vroeg ik mij alleen af of de studentenkorting bij Apple enkel geldt via de online store of ook in de fysieke Apple stores? Online moet ik wachten tot maandag en anders haal ik hem morgen gelijk 😉

Heb het al gevonden! Sorry ik had niet goed genoeg gekeken op het forum!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
Mijn bestelling van 21-6 nog niet geleverd helaas. Ze vewachten deze week nog te verzenden en anders begin volgende week. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Gisteren mijn iPad Pro 10.5 256GB space grey binnen gekregen :) eergisteren besteld bij Apple en laten bezorgen bij een UPS-punt in de buurt.

Wat een topapparaat, grotere vooruitgang dan ik had gedacht zelfs t.o.v. de Air 2.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Ook gister de 10.5 256Gb Space Grey binnengekregen.

Komende van een Mini 4 is dit wel weer even wennen (had daarvoor de AIR, maar zelfs daarmee vergeleken is het scherm best wel groot).

Verder is het een retesnel apparaat, werkt lekker.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iampeter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-07 22:19
Ik heb mijn 10.5 256gb spacegray wifi+celullar besteld en vooruitbetaald bij A-Mac op 14 juni. Elke week hoor ik daar dat ik de volgende week wat gaan horen.

Het is nu 6 juli en nog steeds geen datum of enige communicatie te bekennen. Spijt spijt spijt. Dit wordt mijn laatste aankoop bij A-Mac

[ Voor 1% gewijzigd door iampeter op 06-07-2017 22:39 . Reden: tekst correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
iampeter schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:38:
Ik heb mijn 10.5 256gb spacegray wifi+celullar besteld en vooruitbetaald bij A-Mac op 14 juni. Elke week hoor ik daar dat ik de volgende week wat gaan horen.

Het is nu 6 juli en nog steeds geen datum of enige communicatie te bekennen. Spijt spijt spijt. Dit wordt mijn laatste aankoop bij A-Mac
Ik zit met hetzelfde probleem, helaas. Ik zit te twijfelen of ik mijn bestelling gewoon maar moet annuleren, maar aan de andere kant zie ik hem ook niet sneller aankomen via een andere winkel. Blijkbaar zijn de nieuwe iPads echt uitermate schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:57
Hmmm is dat altijd zo, die schaarste? Ik wil de 12.9 inch 64 gb met alleen wifi kopen maar zie 'm nergens op voorraad... erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 12:33

pclinde

TechGaming.nl

Ik verwacht mijn iPad 10.5 inch 64GB aanstaande vrijdag. Het zou ook zo maar 19 juli kunnen worden, via Apple Den Haag.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
Sluw schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:40:
Hmmm is dat altijd zo, die schaarste? Ik wil de 12.9 inch 64 gb met alleen wifi kopen maar zie 'm nergens op voorraad... erg jammer.
Bij Coolblue is de iPad's Pro 12,9 2017 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:44
Afgelopen zaterdag een iPad Pro 10.5 64gb besteld bij belsimpel waarbij de verwachting werd geschept dat hij de volgende dag werd bezorgt. (Want op voorraad) Helaas is de leverdatum voor de 2e keer opgeschoven naar de 20ste. Zijn de iPads echt zo slecht leverbaar? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
mvantol13 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:25:
[...]

Bij Coolblue is de iPad's Pro 12,9 2017 op voorraad.
De versie die ik wil helaas niet, wil wel de space gray ivm de zwarte bezel.
AerodynamiX schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 18:41:
Afgelopen zaterdag een iPad Pro 10.5 64gb besteld bij belsimpel waarbij de verwachting werd geschept dat hij de volgende dag werd bezorgt. (Want op voorraad) Helaas is de leverdatum voor de 2e keer opgeschoven naar de 20ste. Zijn de iPads echt zo slecht leverbaar? :(
Heb maandag de Apple store in Amsterdam gebeld en bij Amac nagevraagd, beide verwachten pas rond de 20e iets al zeggen ze ook dat ze beide andere levertijden hebben dan de Apple website en dat ze ze wel verwachten maar eigenlijk geen flauw idee hebben wanneer ze komen. Ik verwacht rond de 20e 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
Sluw schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 20:27:
[...]

De versie die ik wil helaas niet, wil wel de space gray ivm de zwarte bezel.
[...]
Bij Paradigit is de levertijd van de Space Gray versie 2 dagen (verwachting) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 16:36
Op de apple website zijn 12.9" ipad's pas na 26 juli beschikbaar. Die data kun je beter in de gaten houden.
Ze stellen de leverdatum wel steeds uit.

[ Voor 4% gewijzigd door aeng op 13-07-2017 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedad
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 13:25
Misschien handig om te weten. In Amerika is Apple begonnen met de back to school promotie voor mac's en iPad's. Bij aanschaf van een nieuwe iPad Pro krijg je gratis de Beats X oordopjes. Naar verwachting zal Apple de actie binnen twee weken uit breiden naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 15:48
Geldt die back to school actie voor iedereen of alleen voor studenten en docenten?

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
Gisteren waren er 4 stuks op voorraad bij Coolbue (12.9 256GB Space Gray) dus heb er eindelijk eentje weten te bemachtigen. Direct daarna waren ze uitverkocht. Ik zou Coolblue in de gaten houden, ze krijgen sneller voorraad binnen dan andere webshops lijkt het. Ook de 10.5 256GB Space Gray (meest gewilde, als ik het goed heb) vaak op voorraad. Ook nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 15:48
TheKerremenke schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 17:44:
Geldt die back to school actie voor iedereen of alleen voor studenten en docenten?
Zelf ff nagezocht naar voorgaande jaren. Daar bleek dat wel het geval te zijn. Vraag beantwoord dus😏

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
Net wederom een mailtje gekregen dat mijn bestelling bij belsimpel vertraagd is en volgende week binnenkomt. (Wacht nu al bijna 3 weken) ;(.

Bestelling maar geannuleerd en online besteld bij MediaMarkt. Komt hopelijk morgen binnen! Dan maar geen 20 euro korting.

[ Voor 17% gewijzigd door AerodynamiX op 19-07-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:27
Wanneer verwachten jullie dat de back to school actie in Nederland ingaat?

Ben momenteel aan het kijken voor een nieuwe iPad, twijfel vooral tussen de 10.5 en 12.9. Ik haal hem graag in de winkel, maar volgens mij is de 12.9 niet goed te verkrijgen toch?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:28
Maikjuh schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:48:
Wanneer verwachten jullie dat de back to school actie in Nederland ingaat?

Ben momenteel aan het kijken voor een nieuwe iPad, twijfel vooral tussen de 10.5 en 12.9. Ik haal hem graag in de winkel, maar volgens mij is de 12.9 niet goed te verkrijgen toch?
Dat weet alleen Apple zelf kan vanmiddag zijn maar ook pas mid Augustus.
En en komen geen kortingen waarschijnlijk op Ipad's / Mac's

https://www.iculture.nl/nieuws/back-to-school-2017/

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Nick25 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:08:
[...]

Dat weet alleen Apple zelf kan vanmiddag zijn maar ook pas mid Augustus.
En en komen geen kortingen waarschijnlijk op Ipad's / Mac's

https://www.iculture.nl/nieuws/back-to-school-2017/
Klopt, wel de gratis beats t.w.v. 150 euro. Die pak ik natuurlijk graag nog mee. Onderwijs korting is door het hele jaar te krijgen, maar ik wacht dus nog even op de actie.
Het verbaast me bovendien dat de 12.9 inch iPad zo slecht verkrijgbaar is. Toch hogere vraag dan verwacht?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:28
Maikjuh schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:44:
[...]

Klopt, wel de gratis beats t.w.v. 150 euro. Die pak ik natuurlijk graag nog mee. Onderwijs korting is door het hele jaar te krijgen, maar ik wacht dus nog even op de actie.
Het verbaast me bovendien dat de 12.9 inch iPad zo slecht verkrijgbaar is. Toch hogere vraag dan verwacht?
Ik ben heel benieuwd of dan deze actie (als die komt) en ook nog onderwijs korting er boven op?
Lijkt me erg to much voor apple.... :+

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Nick25 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:52:
[...]

Ik ben heel benieuwd of dan deze actie (als die komt) en ook nog onderwijs korting er boven op?
Lijkt me erg to much voor apple.... :+
Dat weet ik zeker, afgelopen jaren vaker in die combinatie gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
AerodynamiX schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:25:
Net wederom een mailtje gekregen dat mijn bestelling bij belsimpel vertraagd is en volgende week binnenkomt. (Wacht nu al bijna 3 weken) ;(.

Bestelling maar geannuleerd en online besteld bij MediaMarkt. Komt hopelijk morgen binnen! Dan maar geen 20 euro korting.
En al binnen? Voor m'n gevoel zetten sommige winkels een optimistischere leverdatum neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AerodynamiX
Jazeker! Mediamarkt kwam netjes z'n belofte na :). Helemaal blij, top apparaat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 20-09 11:14
Zojuist een mailtje gekregen dat mijn iPad besteld met deze actie verzonden is: Apple iPad 32GB (2017) voor 262,65 @Ebay

Traceernummer maakt echter niet duidelijk waar ie nu precies vandaan of met welke vervoerder er word verscheept.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 14:12
robbinonline schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:34:
Zojuist een mailtje gekregen dat mijn iPad besteld met deze actie verzonden is: Apple iPad 32GB (2017) voor 262,65 @Ebay

Traceernummer maakt echter niet duidelijk waar ie nu precies vandaan of met welke vervoerder er word verscheept.
20.11.2017 03:20 DPD data centre
Order information has been transmitted to DPD.

dit staat er bij mij en met tracking nummer.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:26
De kortingscode doet het hier niet meer, PXMAS17S. Ik zie ook dat deze webshop niet in het lijstje staat met deelnemende winkels. Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen???

Laat maar, mijn account stond nog in Duitsland ingeschreven. Heb het omgezet naar Nederland en de code werkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Jassy op 21-11-2017 17:57 ]

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
rambocus schreef op maandag 20 november 2017 @ 18:55:
[...]

20.11.2017 03:20 DPD data centre
Order information has been transmitted to DPD.

dit staat er bij mij en met tracking nummer.
Inderdaad, daar blijft die dan voorlopig ook op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
robbinonline schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:18:
[...]

Inderdaad, daar blijft die dan voorlopig ook op staan.
Dat denk ik ook... Ze wachten eerst op de zending uit verweggistan en dan wordt het bij DPD afgegeven. Ben benieuwd wanneer er bij jullie schot in de zaak komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Ik ga jullie ook verlaten. Vandaag mijn Silver 256 X opgehaald in Arnhem, thx to @Verwijderd

Wat een verschil met mijn oude beestje de 5S. Direct in Arnhem maar langs de Amac gegaan en voor 35,- een Belkin Ultra er op laten plakken. Wat een scherm, wat een beeld en wat een geluid.

Tot ziens in het andere topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
Update wat betreft de eBay iPad. In Transit in de UK.

• Jassy
robbinonline schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:02:
Update wat betreft de eBay iPad. In Transit in de UK.
Gaat dan best nog wel snel als je maandag hebt besteld. Welke kleur? Ik heb eergister een 2017 32GB Space Grey gekocht dus ik wacht met smart op de track&trace.

Edit: Heb ook gisteravond mijn Track&Trace code gekregen. Ik verwacht hem dus volgende week wel te hebben en hou jullie op de hoogte.

[ Voor 16% gewijzigd door Jassy op 24-11-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:37
Jassy schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:35:
[...]

Gaat dan best nog wel snel als je maandag hebt besteld. Welke kleur? Ik heb eergister een 2017 32GB Space Grey gekocht dus ik wacht met smart op de track&trace.

Edit: Heb ook gisteravond mijn Track&Trace code gekregen. Ik verwacht hem dus volgende week wel te hebben en hou jullie op de hoogte.
Ik heb een zilveren en grijze besteld afgelopen zondag.....pakketje is nu op depot in Rijssen. Dus normaal gesproken leveren ze hem over een paar uur uit! Dat is dan vrij rap gegaan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:37
refused81 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:05:
[...]

Ik heb een zilveren en grijze besteld afgelopen zondag.....pakketje is nu op depot in Rijssen. Dus normaal gesproken leveren ze hem over een paar uur uit! Dat is dan vrij rap gegaan :)
net sms van DPD gekregen, ze komen hem om 11.43 brengen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
refused81 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:05:
[...]

Precies hetzelfde verhaal, out for delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:05
Hier is de eBay aanbieding binnen. Is geseald en met een reisadapter los bijgesloten. Het serienummer netjes te valideren bij Apple en zit nog geen registratie op.

[ Voor 42% gewijzigd door dataSlut op 24-11-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Nu in de Apple Store krijg bij aankoop van de Pro een cadeaubon van 100,-

Is die cadeaubon later te gebruiken om nog AppleCare af te sluiten?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:09
dataSlut schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:00:
Hier is de eBay aanbieding binnen. Is geseald en met een reisadapter los bijgesloten. Het serienummer netjes te valideren bij Apple en zit nog geen registratie op.
Mijn iPad Pro 10.5 ook, geweldig dat 120Hz scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zit al een paar dagen te twijelen of ik deze Pro 10.5 zal bestellen voor 550:

https://www.ebay.nl/itm/N...i-Ver-Grijs-/162768981784?

Lees op zich veel goede reviews, maar die kunnen natuurlijk gewoon fake zijn.
Zie namelijk ook veel ervaringen van mensen die geen bon bij het product geleverd kregen en dat bij verzoek om garantie geen gehoor wordt gegeven.

Nu heb ik eigenlijk nooit gedoe gehad met mijn eigen iPads thuis tot op heden, dus misschien is het wel helemaal niet van toepassing. Maar je zal maar net zien dat je het nu ineens wel nodig hebt.

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:00
De verkoper zit in Hong Kong en verzendt waarschijnlijk via een agent in Frankrijk. Met een beetje geluk heb je dan geen invoerrechten. Garantie heb je zodra je bij Apple registreert. Verder krijg je een aankoopbewijs van eBay in je mail zodra je betaald hebt.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 21:21
Zo direct naar de Keynote de nieuwe iPad besteld en wordt morgen al geleverd. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:38
En dus maar weer schoppen, voor de 2018 iPad Pro :)

Mijn bestelling staat nog wel voor Woensdag de 7e, maar nog geen voorbereiden voor verzenden oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:09

swv

Mijn issue met de creditcard betaling is verholpen (Ik had een helder momentje: gewoon limiet tijdelijk omhoog geschopt). Dus ik zit ook in de race naar levering op woensdag. Nu nog kijken of het thuiswerken wordt of niet en met welke vervoerder(s) alle pakketten komen :P Wellicht ga ik nog voor een avondlevering. In ieder geval zin in :)

Edit: Nu ook voorbereiden voor verzending. Dat gaat dus goed.

[ Voor 8% gewijzigd door swv op 04-11-2018 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Wat een gedoe allemaal, maar uiteindelijk toch ene op tijd weten te scoren (hoop ik)

Afgelopen vrijdag een Ipad Pro 12.9 in 512GB besteld bij Mediamarkt, zou 07-11-2018 geleverd worden. Vandaag toch twijfels over de storage, op Mediamarkt website gekeken waar de 256GB netjes te bestellen was. Kogel door de kerk, snel de 512GB geannuleerd en de 256GB besteld!

Yes! ... Of toch niet .........

Op het moment dat ik op de bestel knop wil drukken, de pagina refresh: "Dit artikel is op dit moment niet bestelbaar" ... Potverdomme! Dan toch maar weer een 512GB! F**K, zelfde verhaal.... Op Apple.nl gekeken, eerste levermoment 20-27 november. Lekker dan..

Toen bedacht ik me ineens (geen idee waarom ik me dit niet eerder bedacht heb), Mediamarkt Duitsland!
Ik werk in het zuiden, in het grensgebied. Ons kantoor heeft een Nederlands en Duits adres. Ik heb dus het Duitse adres op kunnen geven en aangegeven dat ik de Ipad in de Duitse Mediamarkt kan gaan ophalen (zo'n 10min rijden vanuit kantoor). Daarnaast zie ik nu dat ie ook nog twee tientjes goedkoper is in Duitsland.

Allemaal goed gekomen dus, maar wat een gedoe! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
absrnd schreef op zondag 4 november 2018 @ 12:20:
En dus maar weer schoppen, voor de 2018 iPad Pro :)

Mijn bestelling staat nog wel voor Woensdag de 7e, maar nog geen voorbereiden voor verzenden oid.
Hier ook 2 pro’s besteld.. 64gb wifi + cellular. Staan sinds gisteren op verzending wordt voorbereid.. leverdatum stond bij bestellen ook op 7/11

[ Voor 5% gewijzigd door Chntl321 op 04-11-2018 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rck010 schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:15:
Ik werk in het zuiden, in het grensgebied. Ons kantoor heeft een Nederlands en Duits adres. Ik heb dus het Duitse adres op kunnen geven en aangegeven dat ik de Ipad in de Duitse Mediamarkt kan gaan ophalen (zo'n 10min rijden vanuit kantoor). Daarnaast zie ik nu dat ie ook nog twee tientjes goedkoper is in Duitsland.
Feitelijk zou ik dus ook een bestaand duits adres kunnen opgeven waar ik niet woon en dan daarheen rijden of werkt dat niet? Zolang je zegt betalen bij afhalen lijkt me dat geen probleem. Of moest je wel gelijk betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:17:
[...]

Feitelijk zou ik dus ook een bestaand duits adres kunnen opgeven waar ik niet woon en dan daarheen rijden of werkt dat niet? Zolang je zegt betalen bij afhalen lijkt me dat geen probleem. Of moest je wel gelijk betalen?
Nope, ik kon betalen bij afhalen. Al heb ik direct voor Paypal gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mijn 11" 64GB SpaceGrey & Pencil & Keyboard worden momenteel ook voorbereid voor verzending met levering op woensdag 7 november. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zjhs2xG.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 04-11-2018 22:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rck010 schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:03:
[...]

Nope, ik kon betalen bij afhalen. Al heb ik direct voor Paypal gekozen.
ah top, dan zou ik dat ook kunnen gebruiken. Ik wil binnenkort 2 ipads 2018 kopen (de pro kan ik me helaas niet echt veroorloven), maar als het een tientje per ipad verschilt heb ik de kosten van diesel naar Duitsland eruit en dan kan ik daar nog wat andere dingen shoppen.

Dan ga ik dat proberen, scheelt denk ik ook dat je de winkel niet in hoeft verder en het bij de balie kan ophalen. We gaan toch eind deze maand in Duitsland naar een kerstmarkt en dan combineer ik dit even.Ik was even bang dat je altijd vooraf moet betalen en dat vind ik wat link, straks sturen ze de 2 ipads die ik wil kopen op en heb ik een probleem :P

Ik heb wel vrienden in Duitsland wonen, maar dat is 900 km verderop en ik wil graag in Keulen ofzo ophalen.

Ben wel benieuwd naar de ervaringen, ik vraag me zelf af of de dunne rand nu een voordeel is of niet. Maar ach, ik moet hier voor het hele gezin de ipads betalen en we zijn met zijn 4en, ik kies er dus voor om 4 normale te kopen ipv 1 (mooie) pro. Al zou ik voor mijzelf wel een pro willen, ik speel veel strategie spellen en dat zou echt een voordeel zijn, maarja, nu is het kiezen tussen een week vakantie bij kerst of een ipad pro en dan kiezen we voor de vakantie. Maar als ik alleen zou wonen :9 :+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2018 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:48
Rck010 schreef op zondag 4 november 2018 @ 13:15:
Wat een gedoe allemaal, maar uiteindelijk toch ene op tijd weten te scoren (hoop ik)

Afgelopen vrijdag een Ipad Pro 12.9 in 512GB besteld bij Mediamarkt, zou 07-11-2018 geleverd worden. Vandaag toch twijfels over de storage, op Mediamarkt website gekeken waar de 256GB netjes te bestellen was. Kogel door de kerk, snel de 512GB geannuleerd en de 256GB besteld!

Yes! ... Of toch niet .........

Op het moment dat ik op de bestel knop wil drukken, de pagina refresh: "Dit artikel is op dit moment niet bestelbaar" ... Potverdomme! Dan toch maar weer een 512GB! F**K, zelfde verhaal.... Op Apple.nl gekeken, eerste levermoment 20-27 november. Lekker dan..

Toen bedacht ik me ineens (geen idee waarom ik me dit niet eerder bedacht heb), Mediamarkt Duitsland!

Allemaal goed gekomen dus, maar wat een gedoe! :|
Houd er rekening mee dat de voorraadindicatie van MediaMarkt Duitsland niet klopt. Zij nemen gewoon zoveel mogelijk orders aan en vaak blijkt dat ze niet kunnen uitleveren. Een goed voorbeeld hiervan is de Apple Watch Series 4. Ze namen nog tot de dag voor de release pre-orders aan met levering op launch date. Uiteindelijk hebben ze bijna niks kunnen uitleveren.

Nu is er een kans dat het wel goedkomt en de iPad voor je klaarligt aanstaande woensdag, maar houd er rekening mee dat je teleurgesteld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
MelvinW schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:14:
[...]

Houd er rekening mee dat de voorraadindicatie van MediaMarkt Duitsland niet klopt. Zij nemen gewoon zoveel mogelijk orders aan en vaak blijkt dat ze niet kunnen uitleveren. Een goed voorbeeld hiervan is de Apple Watch Series 4. Ze namen nog tot de dag voor de release pre-orders aan met levering op launch date. Uiteindelijk hebben ze bijna niks kunnen uitleveren.

Nu is er een kans dat het wel goedkomt en de iPad voor je klaarligt aanstaande woensdag, maar houd er rekening mee dat je teleurgesteld kan worden.
Voorheen in Duitsland ook wel eens pre-ordered en nooit een probleem mee gehad.
We zullen wel zien, zal wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Rck010 schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:25:
[...]

Voorheen in Duitsland ook wel eens pre-ordered en nooit een probleem mee gehad.
We zullen wel zien, zal wel goedkomen.
Het kan ook wel goed komen. Zou er alleen niet versteld van staan als ze wéér teveel orders hebben aangenomen. Het is gewoon vreemd dat MediaMarkt nog steeds een leverdatum van 7.11 laat zien voor alle modellen, terwijl alle anders winkels in Duitslands al een latere leverdatum aangeven, inclusief Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
MelvinW schreef op zondag 4 november 2018 @ 22:30:
[...]

Het kan ook wel goed komen. Zou er alleen niet versteld van staan als ze wéér teveel orders hebben aangenomen. Het is gewoon vreemd dat MediaMarkt nog steeds een leverdatum van 7.11 laat zien voor alle modellen, terwijl alle anders winkels in Duitslands al een latere leverdatum aangeven, inclusief Apple zelf.
Nja, op apple.nl stond gisteren ook al een leverdatum van 20-27 november, terwijl de Mediamarkt ze nog op 07-11 kon leveren. Vandaag rond de middag ging ie bij de mediamarkt pas op 'niet bestelbaar'.

Maar ik ga 't wel zien, niks om me druk over te gaan maken. In het slechtste geval moet ik maar wat langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 14:39
Heb hem ook zowel bij Apple als bij de MediaMarkt besteld. Ik ben heel benieuwd of de MediaMarkt hem echt woensdag gaat leveren. Zilver was gisteren nog beschikbaar toen ik hem bestelde.
Het is jammer dat CoolBlue nog niets op de site heeft staan. Wil graag de Pencil en het toestenbord bestellen, maar bij Apple duurt dit nog minimaal 2/3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:17:
[...]

Weet niet hoe MM dat doet, maar Apple deed er in verleden wel eens moeilijk over. Kennis heeft paar jaar terug keer gehad met eerste Apple Watch met ophalen in Oberhausen. Kreeg deze niet mee....

Gelukkig een post adres in NL als DE. Toch best handig om letterlijk op de grens te wonen en oprit aan beide kanten te hebben O-)

Zelf online bij Apple besteld 11 zwart, 256 met Pen en case. Wordt woensdag verwacht. Weet alleen niet over er iemand thuis is, anders wordt het paar dagen later ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door Daan_ op 05-11-2018 12:03 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
martijnmartijn schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:24:
Heb hem ook zowel bij Apple als bij de MediaMarkt besteld. Ik ben heel benieuwd of de MediaMarkt hem echt woensdag gaat leveren. Zilver was gisteren nog beschikbaar toen ik hem bestelde.
Het is jammer dat CoolBlue nog niets op de site heeft staan. Wil graag de Pencil en het toestenbord bestellen, maar bij Apple duurt dit nog minimaal 2/3 weken.
Mag ik vragen wat de status van je bestelling bij de Mediamarkt is? Mijn status staat nog op 'wordt voorbereid'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Hetzelfde. Niet veelzeggend helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
martijnmartijn schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:43:
[...]

Hetzelfde. Niet veelzeggend helaas.
Nee precies, ik verwacht hier ook morgen pas verandering in.
Op de Duitse Mediamarkt staat dat ze 06-11 binnenkomen, één dag voor de officiële release dus.

We gaan het wel zien dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Rck010 schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:27:
[...]

Mag ik vragen wat de status van je bestelling bij de Mediamarkt is? Mijn status staat nog op 'wordt voorbereid'
Afgelopen vrijdag een 12,9 inch 64GB besteld, wordt voorbereid en cc nog niet belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Kethij schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:12:
[...]

Afgelopen vrijdag een 12,9 inch 64GB besteld, wordt voorbereid en cc nog niet belast.
Bij mij is de betaling wel gereserveerd op mijn CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
martijnmartijn schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:13:
[...]

Bij mij is de betaling wel gereserveerd op mijn CC.
Ik heb met Paypal betaald, nog geen afschrijving gehad. Maar Paypal is wel vaker iets later met afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Ik was al een tijdje van plan een Ipad 2018 aan te schaffen, maar twijfel toch nog steeds of ik voor een pro moet gaan. Ik had gehoopt dat de prijzen van de Ipad Pro 2017 wat zouden dalen, maar ik merk er weinig van. Komen er nog prijsdaling wanneer eenmaal de Pro 2018 leverbaar is of kan ik dan lang wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Andyk125 schreef op maandag 5 november 2018 @ 16:14:
Ik was al een tijdje van plan een Ipad 2018 aan te schaffen, maar twijfel toch nog steeds of ik voor een pro moet gaan. Ik had gehoopt dat de prijzen van de Ipad Pro 2017 wat zouden dalen, maar ik merk er weinig van. Komen er nog prijsdaling wanneer eenmaal de Pro 2018 leverbaar is of kan ik dan lang wachten?
Vanuit Apple hoef je voorlopig geen prijsverlaging te verwachten.
Pagina: 1 ... 60 ... 67 Laatste