Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bestelling geplaatst Ipad 2 32GB met 3G zwart op 18 april 2011 bij Fnac in Wijnegem en tot nu toe geen levering binnen. Ik sta derde in de wachtlijst. Dus 8 weken aan het wachten. PFFFF. Heb diverse keren gebeld en zeiden dat zij niet weten wanneer deze binnen is. Bij de plaatsing van de bestelling had de verkoper gezegd dat de wachttijd 2 tot 3 weken kan duren, meer dan 3 weken is hoogst uitzonderlijk zei hij.
Zou ik dan deze bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen bij app store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Enschede heeft nog genoeg op voorraad zowel met als zonder 3G!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 15:32
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:24:
MM Enschede heeft nog genoeg op voorraad zowel met als zonder 3G!
Afgelopen donderdag was ik daar voor de iPad 16GB WiFi, maar niet op voorraad. Verwachting is gezien de wachtlijst dat we hem pas over 2 weken kunnen ophalen. Dus ben wel benieuwd over welke modellen jij het hebt?

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 21:42
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:04:
Ik heb een bestelling geplaatst Ipad 2 32GB met 3G zwart op 18 april 2011 bij Fnac in Wijnegem en tot nu toe geen levering binnen. Ik sta derde in de wachtlijst. Dus 8 weken aan het wachten. PFFFF. Heb diverse keren gebeld en zeiden dat zij niet weten wanneer deze binnen is. Bij de plaatsing van de bestelling had de verkoper gezegd dat de wachttijd 2 tot 3 weken kan duren, meer dan 3 weken is hoogst uitzonderlijk zei hij.
Zou ik dan deze bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen bij app store?
Je zou het ze bij fnac kunnen vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weken lopen peinzen wat het zou worden, met of zonder 3G. Deze week een dixons binnen gelopen en een witte 32Gig gekocht, zonder 3G. Ze hadden van alles wat in huis. Normaal gesproken zou ik het online hebben besteld bij Apple maar gezien de uitlopende levertijden daar vanaf gezien.
Super ding. Hoop wel dat binnenkort tetering op de iPhone via t-mobile mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:35:
Hoop wel dat binnenkort tetering op de iPhone via t-mobile mogelijk is.
Nou, dat is al sinds vroeg 2009 niet mogelijk en zal ook niet mogelijk worden gok ik zo.

Je zult je iPhone moeten jailbreaken en TetherMe of MyWi installeren ofzo.

[ Voor 41% gewijzigd door Xeanor op 12-06-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:55
Even een laatste status update:

twee stuks iPad2 32Gb wit besteld op 30 mei welke verzonden werden op 5 juni. Verwachte leverdatum heeft sindsdien altijd op 15 juni gestaan maar ik dacht even dat het ze zou lukken vroeger af te leveren.

Inmiddels is de zending sinds afgelopen weekend van "Expeditors" en "NL Distrubutions Center" naar UPS gegaan maar met het trace nummer van UPS krijg ik nog geen actuele gegevens. Ben bang dat ik het dus niet vandaag ga ontvangen want dan had het pakketje al onderweg moeten zijn. Het zal dus toch morgen worden... :-(

Apple geeft aan 1-2 weken verzendklaar. Dat wil dus zeggen dat ze er uiterlijk 2 weken over doen om het te verzenden. Dat was bij mij dus binnen een week maar het kost vervolgens 10 dagen om te verzenden.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

FlameBoy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:32:
Even een laatste status update:

twee stuks iPad2 32Gb wit besteld op 30 mei welke verzonden werden op 5 juni. Verwachte leverdatum heeft sindsdien altijd op 15 juni gestaan maar ik dacht even dat het ze zou lukken vroeger af te leveren.

Inmiddels is de zending sinds afgelopen weekend van "Expeditors" en "NL Distrubutions Center" naar UPS gegaan maar met het trace nummer van UPS krijg ik nog geen actuele gegevens. Ben bang dat ik het dus niet vandaag ga ontvangen want dan had het pakketje al onderweg moeten zijn. Het zal dus toch morgen worden... :-(

Apple geeft aan 1-2 weken verzendklaar. Dat wil dus zeggen dat ze er uiterlijk 2 weken over doen om het te verzenden. Dat was bij mij dus binnen een week maar het kost vervolgens 10 dagen om te verzenden.
Zoals ik eerder aangaf zat je op hetzelfde pallet als ik. Ik heb ook nog niets meer dan dat UPS een request heeft gehad voor verzending, maar dus ook nog geen actuele gegevens.
Ik gok dat het morgen wordt....

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zijn de dozen waarin de iPad's worden verzonden herkenbaar? Ik heb de iPad als verjaardagskado gekocht voor iemand die deze middag op bezoek komt. De iPad wordt vandaag door UPS geleverd en als er iemand met een doos met het Apple logo voor de deur staat weet ze meteen wat ze gaat krijgen (en het is haar verjaardag nog niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Twister336 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:32:
Zijn de dozen waarin de iPad's worden verzonden herkenbaar? Ik heb de iPad als verjaardagskado gekocht voor iemand die deze middag op bezoek komt. De iPad wordt vandaag door UPS geleverd en als er iemand met een doos met het Apple logo voor de deur staat weet ze meteen wat ze gaat krijgen (en het is haar verjaardag nog niet ;) )
Apple kennende stoppen de ze doos in een bruine omdoos die net een paar milimeter groter is. Dat doen ze namelijk ook standaard met alle Macbook's (Pro), iMac's, Time Capsules etc. Minder herkenbaar en de mooie verpakking blijft dan ook mooi. ;)

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn bestelling Ipad 2 32GB 3G zwart geannuleerd bij Fnac in Wijnegem besteld op 18 april 2011 en toen derde plaats in de wachtrij. Vandaag langst geweest bij Fnac en nu op de tweede plaats, slechts één plaats opgeschoven sinds 18 april 2011 (8weken). Zeer teleurstellend!!!
Zonet een nieuwe bestelling geplaatst via online app store en kan mijn bestelling beter opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
FlameBoy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:58:
[...]
Apple kennende stoppen de ze doos in een bruine omdoos die net een paar milimeter groter is.
Inderdaad. Ze hebben hem net afgeleverd. :)
Er kleeft wel een oranje sticker met Dell/Apple op. De UPS koerier wist dat het een iPad was omdat hij er de laatste dagen meerdere had afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:41:
[...]

Zoals ik eerder aangaf zat je op hetzelfde pallet als ik. Ik heb ook nog niets meer dan dat UPS een request heeft gehad voor verzending, maar dus ook nog geen actuele gegevens.
Ik gok dat het morgen wordt....
Ik betwijfel het, UPS haalt pakketten meestal in de ochtend op..

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 14:01
Ik heb gister bij de mediamarkt in Zwolle gewoon een ipad 2 16gb 3g zwart kunnen halen :P

Wat is de reden dat jullie het direct bij Apple willen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hazurr schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:37:
[...]

Ik betwijfel het, UPS haalt pakketten meestal in de ochtend op..
Volgens UPS wordt het toch vandaag :-) anyway, ik hoop alleen dat op het moment supreme er iemand thuis is....
jwakie schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 06:30:
Ik heb gister bij de mediamarkt in Zwolle gewoon een ipad 2 16gb 3g zwart kunnen halen :P

Toen ik rond ging bellen, had niemand degene welke ik graag wilde (32GB wifi wit).
Niemand kom mij vertellen wanneer ze er zouden zijn en de enige winkel die er nog een had, had alleen een showmodel.

Dat is eigenlijk de enige reden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy

Nu doe je inderdaad alsof het vreemd is dat wij 2 weken gaan wachten terwijl er overal massa's iPad's op voorraad liggen.

Je hebt denk ik geluk gehad want de voorraden zijn gewoon overal heel minimaal. Via de Apple store rechtstreeks leek op dat moment de snelste mogelijkheid.

Nog maar een paar uurtjes!! :9~

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
Ja! Ze zijn binnen!

Verwachtte leverdatum van 15 juni, die Apple 10 dagen geleden op de site melde, klopt dus precies!

30 mei besteld op apple.nl en vandaag binnen.

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Maandag gewoon zonder enige bestelling of reservering naar de Mediamarkt in Groningen gegaan, daar lagen genoeg iPad 2.

Ik heb een 16Gb WiFi versie gepakt, er lagen toen nog witte versies met zowel 16, 32 en 64Gb en zowel de WiFi als de 3G versies.

De zwarten waren aardig uitverkocht desondanks heb ik een iPad 2 16Gb wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-07 20:20
|:( Waarom denk je nou zelf? Ik lees niets anders dan "Ik heb er eentje er lagen nog STAAAAAAPEEEEEELS aan Ipads" maar als ik de lokale winkels afbel/afloop zijn ze nergens te vinden. Dus die mensen hebben ofwel heel veel geluk, of...ze liegen! O-)

Maar vooruit, mijn Ipad 16 Wifi die ik had kunnen strikken op de site van Vandenborre.be (ze hadden teveel besteld + mensen hadden hun bestelling opgezegd na een tijdje wachten) ligt op me te wachten, net een SMSje gehad. 10/06 besteld, 15/06 beschikbaar. Niet slecht met een feestdag ertussen! Straks gaan ophalen! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 14:45
TooTall schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:10:
[...]

|:( Waarom denk je nou zelf? Ik lees niets anders dan "Ik heb er eentje er lagen nog STAAAAAAPEEEEEELS aan Ipads" maar als ik de lokale winkels afbel/afloop zijn ze nergens te vinden. Dus die mensen hebben ofwel heel veel geluk, of...ze liegen! O-)

Maar vooruit, mijn Ipad 16 Wifi die ik had kunnen strikken op de site van Vandenborre.be (ze hadden teveel besteld + mensen hadden hun bestelling opgezegd na een tijdje wachten) ligt op me te wachten, net een SMSje gehad. 10/06 besteld, 15/06 beschikbaar. Niet slecht met een feestdag ertussen! Straks gaan ophalen! }:O
Ik besloot verleden week dat ik een ipad wilde, als eerste belde ik de dixons in amsterdam en kon gewoon kiezen welke ik wilde ophalen, diezelfde avond nog. Misschien wel heel veel geluk maar verbaas om over het feit dat er nog steeds mensen wachten op een ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfero
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-09 13:03
Op 26 mei 2 iPads bestelt via apple store nederland. Was volgens status op 10 juni verzonden. Bezorgstatus staat nog steeds op: onderweg naar klant. Ook geen tracking code. Wel zit er bij de bestelling ook 2 smart covers, zou dat de reden zijn dat het zo lang duurt voordat er track and trace komt?

Laatste update: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid

Wed Jun 15 15:18:00 GMT 2011 Actual Time of Delivery AMS
Wed Jun 15 13:00:00 GMT 2011 Estimated Time of Delivery AMS
Sun Jun 12 11:14:00 GMT 2011 Actual Time of Arrival AMS
Sun Jun 12 11:06:00 GMT 2011 Estimated Time of Arrival AMS
Sat Jun 11 19:50:00 GMT 2011 Confirmed on Board (Departed)
Sat Jun 11 20:05:00 GMT 2011 Estimated Time of Departure

iPad is dus al bij Apple Nederland. Aldus Expeditors.

[ Voor 46% gewijzigd door wolfero op 15-06-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
TooTall schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:10:
[...]

Sorry man. Ik heb het niet zo heel goed in de gaten gehouden de afgelopen tijd (alleen de 25 mrt gekte meegekregen). Door de galaxy tab 10.1v die ik had, heb ik alleen andriod topics en sites doorgenomen. Ik had besloten een ipad 2 te kopen en binnen een half uur had ik er èèn in mijn hand.

Vandaar dat ik dacht dat er misschien een voordeel was te halen via apple. Verder dan die gratis inscriptie kwam ik niet. Blijkbaar had ik een keer geluk :)

[ Voor 5% gewijzigd door jwakie op 15-06-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

FlameBoy schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:25:
Ja! Ze zijn binnen!

Verwachtte leverdatum van 15 juni, die Apple 10 dagen geleden op de site melde, klopt dus precies!

30 mei besteld op apple.nl en vandaag binnen.
Bij mij ook, 5 dagen eerder dan ze hadden gesteld: 10 juni verzenden, 20 ontvangen. Dat is dus respectievelijk 5 juni en 15 juni geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 22:49
Mijn iPad komt vandaag binnen. 32GB Wifi. Besteld op 6 juni.

Wordt geleverd met TNT.

Hier de tracking gegevens:

16 Jun 2011 09:06:43 Brussels Out For Delivery.
16 Jun 2011 05:06:39 Brussels Shipment Received At Destination Depot.
16 Jun 2011 04:39:22 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
16 Jun 2011 04:39:03 Brussels Hub Shipment In Transit.
16 Jun 2011 04:10:06 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
15 Jun 2011 23:20:35 Arnhem Hub Shipment In Transit.
15 Jun 2011 22:12:45 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
14 Jun 2011 08:09:50 Hong Kong Shipment In Transit.
12 Jun 2011 22:19:01 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
12 Jun 2011 22:03:00 Shenzhen Shipment In Transit.
12 Jun 2011 21:45:03 Shenzhen Shipment In Transit.
12 Jun 2011 19:52:13 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

kdhoe schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:01:
Mijn iPad komt vandaag binnen. 32GB Wifi. Besteld op 6 juni.

Wordt geleverd met TNT.

Hier de tracking gegevens:

16 Jun 2011 09:06:43 Brussels Out For Delivery.
16 Jun 2011 05:06:39 Brussels Shipment Received At Destination Depot.
16 Jun 2011 04:39:22 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
16 Jun 2011 04:39:03 Brussels Hub Shipment In Transit.
16 Jun 2011 04:10:06 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
15 Jun 2011 23:20:35 Arnhem Hub Shipment In Transit.
15 Jun 2011 22:12:45 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
14 Jun 2011 08:09:50 Hong Kong Shipment In Transit.
12 Jun 2011 22:19:01 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
12 Jun 2011 22:03:00 Shenzhen Shipment In Transit.
12 Jun 2011 21:45:03 Shenzhen Shipment In Transit.
12 Jun 2011 19:52:13 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Is dit met Expeditors? Als dat zo is, moet je nog even wachten, zij doen alleen het vervoer vanauit china naar het land en leveren het vervolgens af bij de distibuteur die het bij je thuis afleverd. Bij mij was dat UPS.

Tussen het moment van dat Expeditors zei "out for delivery" en dat ik hem daadwerklijk had zat nog een dag of 5! (ok wel met pinksterweekend ertussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
wolfero schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:12:
Op 26 mei 2 iPads bestelt via apple store nederland. Was volgens status op 10 juni verzonden. Bezorgstatus staat nog steeds op: onderweg naar klant. Ook geen tracking code. Wel zit er bij de bestelling ook 2 smart covers, zou dat de reden zijn dat het zo lang duurt voordat er track and trace komt?
De smart covers komen blijkbaar van een andere locatie. Mijn smart cover arriveerde een week eerder in het Nederlandse magazijn maar ze hebben gewacht met verzenden tot de iPad er ook was.
Ze hebben ze uiteindelijk nochtans via twee verschillende pakketjes verstuurd.
Ik heb mijn bestelling op 25 mei geplaatst via Apple store België en 14 juni ontvangen (2 dagen eerder dan voorzien).

Vandaag verscheen een artikel in de krant over de lange wachttijden van de iPad2's. In België zijn ze allemaal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
nhimf schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:31:
[...]

Is dit met Expeditors? Als dat zo is, moet je nog even wachten, zij doen alleen het vervoer vanauit china naar het land en leveren het vervolgens af bij de distibuteur die het bij je thuis afleverd. Bij mij was dat UPS.

Tussen het moment van dat Expeditors zei "out for delivery" en dat ik hem daadwerklijk had zat nog een dag of 5! (ok wel met pinksterweekend ertussen)
Volgens de Apple website wordt de iPad volledig met TNT geleverd.

Update: iPad is toegekomen. 10 dagen na de bestelling, lekker snel. :-)

[ Voor 6% gewijzigd door kdhoe op 16-06-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 19:00
Update: iPad is toegekomen. 10 dagen na de bestelling, lekker snel. :-)
Mmm, vreemd hoor. Ik heb hem 7 juni besteld (16GB WiFi) en de status is nog steeds niet veranderd: 21 juni verzenden, 27 juni aankomstdatum.

Erg jammer dat hij in de buurt van Roosendaal nergens op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:12

beerns

it is I, Leclerc

Aidacra schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 07:38:
[...]

Mmm, vreemd hoor. Ik heb hem 7 juni besteld (16GB WiFi) en de status is nog steeds niet veranderd: 21 juni verzenden, 27 juni aankomstdatum.

Nou, ik heb ook een 16gb wifi besteld en die staat vanaf het eerste moment op 27 juni verzenden en 05 juli aankomstdatum. Dus je bent niet de enige.

[edit: 11 juni besteld]

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
Aidacra schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 07:38:
[...]

Volgens mij ligt het aan het model. 16GB wifi is nl. veel populairder dan de 32GB versie.
Mijn initiële status was verzenden op 20 juni, leveren op 30juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 23:01
Gisteren in Zaandam opzoek geweest naar de zwarte 16GB Wi-Fi versie. Net zoals elders in het land, nergens te krijgen en bij de meeste shops hier alleen te reserveren. Later zag ik op Twitter dat de MediaMarkt in A'dam Noord vrije voorraad had dus daar nog naar toe gereden, helaas voor niets want ook daar waren de 16GB/32GB Wi-Fi modellen alweer op.

Vanmiddag denk ik nog eens naar de Saturn om een reservering te doen :P

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn ipad 2 32gb + 3G wit via de apple site besteld en na 5 dagen werd deze al geleverd. (Dat is snel...) En de Mediamarkt bij de ArenA duurde de bestelling minimaal 2 weken.
Alleen de cover werd een 3 dagen later bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Iemand nog enig idee of ipad2/16gig in Rotterdam of Utrecht nog op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:50:
ik heb mijn ipad 2 32gb + 3G wit via de apple site besteld en na 5 dagen werd deze al geleverd. (Dat is snel...) En de Mediamarkt bij de ArenA duurde de bestelling minimaal 2 weken.
Alleen de cover werd een 3 dagen later bezorgd.
Het lijkt dus inderdaad model gerelateerd te zijn. De 3G modellen zijn hier in de stad ook nog gewoon op voorraad. De WiFi modellen zijn dus het meest gevraagd en daarom ook ws. de langste levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:19
http://www.mycom.nl/Produ...-2--16Gb-WiFi--3G/1161920

Mycom heeft ipad 2 16GB wifi +3G zwart op voorraad, morgen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Voor geïnteresseerden: ifactory in r'dam heeft vandaag 190 nieuw ipad's gekregen (behalve 16gig/wifi/zwart) en Saturn heeft er ook van alles inc. de 16/wifi/zwart wat ik heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
Nu word het wel spannend:

Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 21 Jun, 2011
Verwachte leverdatum: 22 Jun, 2011 (was eerst 27 juni)

Dat lukt volgens mij zelfs FedEx niet binnen 1 dag :)

Nu maar hopen dat hij in ieder geval vandaag word verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
Afgelopen zaterdag de iPad besteld bij Apple zelf, geld overgemaakt naar Bibit B.V. maar nog altijd geen reactie gehad.

De orderstatus staat nog altijd op "Wordt beoordeeld".

Iemand enig idee hoelang het gemiddeld duurt voordat de betaling bij Apple binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
Hij is onderweg! Jammer dat er niemand thuis is vandaag :'(

Verzonden naar ROOSENDAAL, NL 21 Jun 2011
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 22 Jun 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Wordt bezorgd
Delivery Service 2-3 Courier Service
Historie
Wordt bezorgd 22 Jun 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week dinsdag 14 juni Ipad 2 32GB 3G black besteld via apple store online en verwachte leverdatum was 28 juni en bezorging thuis op 8 juli. Ik heb vandaag s'morgens een sms ontvangen van Apple en mag vandaag 23 juni mijn Ipad 2 thuis verwachten. Gisteren vanuit Nederland verzonden naar mijn woonplaats in België, nagekeken via tracking.
PFFFF..... VEEL SNELLER dan de bestelling die ik gedaan heb in Fnac. Besteld op 18 april 2011 en tot 14 juni nog niets ontvangen en maar 1 plaats verschoven in de wachtrij. Dit geannuleerd en besteld via Apple online.

Zal jullie op de hoogte houden als effectief ontvangen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

Ik heb een witte 16gb besteld (zoals ik al eerder zei hier) op 11 jun. Die zou 29jun verzonden worden en op 05 jul uiterlijk aankomen.
Ik heb ook een sms gekregen dat ie uiterlijk 29 jun nu bezorgd wordt. Ik vind het allemaal maar traag gaan en lang duren. En ja, ook via de Apple Store. Het is m'n 1e ervaring, maar ben nog niet zo vreselijk onder de indruk.

Ook bij de verzend info staat: verzending is op tijd. Nou ja. Iets meer info mag hoor.
Bij Dell (als je een laptop zakelijk besteld) kan ik het beter monitoren is mijn ervaring.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is aangekomen!!!! Ipad 2 32GB 3G black juist in ontvangst genomen thuis, afgeleverd door UPS.
besteld op 14 juni 2011, verwachting was 8 juli 2011, maar vandaag 23 juni 2011 ontvangen.

Indien je gaat voor Ipad 2 is snelste methode via app store online dan via winkel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
Indien je gaat voor Ipad 2 is snelste methode via app store online dan via winkel bestellen.
Dat denk ik ook. Óf je moet geluk hebben en er ergens één op voorraad vinden.

Mijn 16GB WiFi is net binnen. 7 juni besteld, verwachte leverdatum 27 juni. Maar dat is dus 23 juni geworden (eigenlijk 22 juni maar was niet thuis gisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yade
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 13:47
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:15:
Hij is aangekomen!!!! Ipad 2 32GB 3G black juist in ontvangst genomen thuis, afgeleverd door UPS.
besteld op 14 juni 2011, verwachting was 8 juli 2011, maar vandaag 23 juni 2011 ontvangen.

Meh, mijn bestelling van 5 juni 2011, iPad 2 32GB black is anders nog steeds onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchellOnline schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:37:
Afgelopen zaterdag de iPad besteld bij Apple zelf, geld overgemaakt naar Bibit B.V. maar nog altijd geen reactie gehad.

De orderstatus staat nog altijd op "Wordt beoordeeld".

Iemand enig idee hoelang het gemiddeld duurt voordat de betaling bij Apple binnen is?
Ik heb de dag ervoor rond 18 uur ook het geld (voor WiFi/16GB + smartcover) overgemaakt en ik kreeg woensdag bericht dat mijn bestelling in behandeling is genomen. Denk dat dit gedeelte van de bestelling totaal niet geautomatiseerd is en dat iemand nummertjes moet overtypen ofzo.

Bestelinformatie:
Besteld en betaald: 17 juni
Bevestiging ontvangen: 22 juni
Verwachte verzenddatum: 1-2 weken (vanaf 22 juni ≈ 29 juni - 6 juli)
Verwachte leverdatum: 7 juli - 14 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 10:44:
[...]

Ik heb de dag ervoor rond 18 uur ook het geld (voor WiFi/16GB + smartcover) overgemaakt en ik kreeg woensdag bericht dat mijn bestelling in behandeling is genomen. Denk dat dit gedeelte van de bestelling totaal niet geautomatiseerd is en dat iemand nummertjes moet overtypen ofzo.

Bestelinformatie:
Besteld en betaald: 17 juni
Bevestiging ontvangen: 22 juni
Verwachte verzenddatum: 1-2 weken (vanaf 22 juni ≈ 29 juni - 6 juli)
Verwachte leverdatum: 7 juli - 14 juli
De betaling is zojuist gelukkig binnen gekomen, heeft bijna 1 week geduurd :P

Nu is het een kwestie van wachten :)

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0A3b2U2F3S1s1N3L3l1p/Schermafbeelding_2011-06-24_om_11.14.51.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/323507/Fora/Bestelstatus%20iPad%202.png

max. 20 dagen te gaan dus

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Loop ik op de bonnefooi bij C-Inside in Deventer naar binnen, sta ik 2 minuten later met een zwarte Ipad 2 16 GB 3G buiten! Zo kan het dus ook :) Ze hebben nog meer op voorraad, maar weet helaas niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
<vewijderd>

[ Voor 94% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie

[/message]:

Deze vraag is al zo vaak gevraagd, maar waarom een 3G versie nu je via de iPhone kan tetheren?

Ik wilde posten dat bij de Saturn in Maarssen (langs de A2) ze bijna alle witte versies op voorraad hebben en nog een paar 32GB zwarte 3G versie hebben voor diegene die interesse hebben
3g heeft ook GPS :)

[ Voor 61% gewijzigd door jwakie op 24-06-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 16:53
Heb de zwarte 16GB WiFi besteld in de week van 4 april bij Redcorp (België). Nog steeds geen exacte leverdatum.

Collega gaat deze week nog naar de States, ik laat hem de 32GB WiFi meenemen. De andere verkoop ik wel zodra die uiteindelijk geleverd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
GSamson schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:39:
Heb de zwarte 16GB WiFi besteld in de week van 4 april bij Redcorp (België). Nog steeds geen exacte leverdatum.

Collega gaat deze week nog naar de States, ik laat hem de 32GB WiFi meenemen. De andere verkoop ik wel zodra die uiteindelijk geleverd wordt...
Ik heb een vriend 3 keer gevraagd om een iPad 16/32 mee te laten nemen uit US (Boston) maar ook daar is de leverbaarheid erg laag. Je moet maar net geluk hebben dat ze een partij binnen krijgen.

Bestellen bij de Apple Store duurde bij mij precies 15 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:59
Zo, :$ zojuist een iPad zwart 32gb besteld met leren cover bij de Mycom, leverdatum morgen jippie! ben benieuwd of ze dat gaat lukken.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:56

jorammeke

Prutser

Bij iCentre in Ede hebben ze vandaag weer het een en ander binnen gekregen!
Heb net een Zwarte iPad 32GB-Wifi gekocht en ze hadden er nog meerdere. *O*

* jorammeke gaat nu weer verder spelen met z'n ipad _/-\o_ 8)

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Mediamarkt in Utrecht waren ze vandaag bijna allemaal op voorraad alleen 16 GB Wifi niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij MediaMarkt in Zoetermeer een 64Gb WiFi 3G gehaald... Ze hadden er zeker 20 stuks van in de schappen staan, en ook een paar(5?) 16Gb WiFi 3G... Medewerker vertelde me dat ze net ook een aantal niet-3G exemplaren binnen hadden, waaronder 32Gb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:59
And so it is true... gisteravond half 8 besteld, zojuist in huis een mooie ipad2 32gb wifi

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 11:27
Heb nu eindelijk ook maar een account aangemaakt, na jaren van alleen lezen.

Ben daarnet bij MM Den Haag geweest. iPad 2 32GB wifi black gehaald. Er waren nog een stuk of 8 van dit model op voorraad. De laatste 16GB wifi white werd net verkocht. Er waren nog wel wat zwarte 16 gig's.

3G modellen heb ik niet echt goed op gelet, maar volgens mij waren er een aantal in 32GB en 64GB zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Laatst online: 23-09 13:21
Nu sinds een paar dagen ook trotse bezitter van een zwarte iPad 2 16gb WiFi, gister bij de iFactory in rotterdam gehaald, en ze hebben er genoeg op voorraad blijkt want er werd met vol vertrouwen gelijk een ipad gehaald, nadat ik had gevraagd voor mijn model.

En vorige week ook gewoon bij de saturn(zuidplein, Rotterdam) binnen gelopen om er één voor mijn vriendin te halen, en daar hadden ze ze ook gewoon op voorraad. De Saturn krijgt om de 3-4 dagen iPads binnen, en de iFactory krijgt elke vrijdag/zaterdag een lading binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 22:17
Zojuist een zwarte 32 GB opgepikt bij de Saturn in Heerhugowaard, stonden er nog meer.

64 GB (al dan niet met 3G) ruimschoots voorradig, 16 GB alleen met 3G..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns

beerns

it is I, Leclerc

M'n ipad2 stond gister ineens voor vandaag op de rol
Vanmorgen idd, via UPS kon ik het pakketje volgen.
Ik ben gewoon ah werk. Niemand thuis. Is om 10u ongeveer door MIJ (!) voor het pakketje afgetekend.
Dus ik : what the f*ck.

Heb iemand langs gestuurd. Bleek ie in de brievenbus te liggen. Nou ja! Ik dus bellen met UPS.
Wordt terug gebeld. Dat kan natuurlijk niet hé!

[update] manager heeft al gebeld dat dat zeer zeker niet mag, want is een high value shipment.
En een 30 min later stond de bezorger voor de deur om excuses aan te bieden.

[ Voor 18% gewijzigd door beerns op 28-06-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

beerns schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:12:
M'n ipad2 stond gister ineens voor vandaag op de rol
Vanmorgen idd, via UPS kon ik het pakketje volgen.
Ik ben gewoon ah werk. Niemand thuis. Is om 10u ongeveer door MIJ (!) voor het pakketje afgetekend.
Dus ik : what the f*ck.

Heb iemand langs gestuurd. Bleek ie in de brievenbus te liggen. Nou ja! Ik dus bellen met UPS.
Wordt terug gebeld. Dat kan natuurlijk niet hé!

[update] manager heeft al gebeld dat dat zeer zeker niet mag, want is een high value shipment.
En een 30 min later stond de bezorger voor de deur om excuses aan te bieden.
Das wel netjes van zowel de manager als de chauffeur...

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 20:35
Afgelopen zaterdag bij MM online besteld (zwart 32gb wifi) en vanmorgen (dinsdag) gekregen!! I love it!

[ Voor 5% gewijzigd door sijbren op 29-06-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:46

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weet iemand waar ik een witte Ipad2 16gb zonder 3G kan halen?
(Regio Rotterdam)

Wil hem het liefst gewoon in de winkel ophalen ipv online bestellen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de site is er bij Mycom in Hoofddorp nog 1 op voorraad. Niet heel dichtbij maar toch...

Iemand tips voor een Ipad 16GB Wifi zonder 3G in de omgeving Amsterdam / Almere?

Heb er een via Icentre.nl besteld maar dat schiet echt niet op. Geven nog steeds een wachttijd van 4 weken aan. Dat moet toch sneller kunnen??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:05:
Volgens de site is er bij Mycom in Hoofddorp nog 1 op voorraad. Niet heel dichtbij maar toch...

Iemand tips voor een Ipad 16GB Wifi zonder 3G in de omgeving Amsterdam / Almere?

Heb er een via Icentre.nl besteld maar dat schiet echt niet op. Geven nog steeds een wachttijd van 4 weken aan. Dat moet toch sneller kunnen??

Alvast bedankt!
Schoonmoeder heeft er vorige week gewoon één bij de dixons gehaald (wel 32gb, maar gewoon op voorraad, 16gb denk ik ook wel dus)
Heb zo het vermoeden dat de winkels ondertussen de iPads redelijk op voorraad beginnen te krijgen.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:46

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Na wat rondbellen ben ik bij Ifactory in Rotterdam uitgekomen, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.

Die hebben alle versies (behalve de 1 16gb zonder 3G) nog op voorraad.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
<vewijderd>

[ Voor 96% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Ik zeg maar 1 ding: MyCom!

Overal lopen zoeken 1 drama bijna via Apple besteld maar toch maar via Mycom op de webshop gereserveerd en guess what 48 uur later 1 Witte 16Gb Wifi in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Voor de mensen in Den Haag die nog op zoek zijn, ik heb vanochtend bij iFactors in Den Haag een zwarte 16gb iPad2 gehaald, volgens mij hadden ze net een lading binnen gehad en hadden ze alles op voorraad. Doe er je voordeel mee ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
01 Jul 2011 14:02:31 Arnhem Hub Shipment In Transit.
29 Jun 2011 22:12:46 Hong Kong Shipment In Transit.
29 Jun 2011 21:19:01 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
29 Jun 2011 04:10:14 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
29 Jun 2011 01:00:00 Shenzhen Shipment In Transit.
29 Jun 2011 00:49:35 Shenzhen Shipment In Transit.
29 Jun 2011 00:19:36 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Is er een kans dat deze morgen wordt geleverd?

Heb namelijk geen idee of TNT ook op zaterdag bezorgd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had mijn ipad2 dinsdag besteld en vrijdag was hij geleverd.
Maandag heb ik m terug opgestuurd omdat het om een refurbished model ging veronderstel ik. In de aluminium cover zaten overal tikjes en lak af...ze sturen me nu een nieuwe op incl een gratis smartcover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

D4V3 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:51:
Voor de mensen in Den Haag die nog op zoek zijn, ik heb vanochtend bij iFactors in Den Haag een zwarte 16gb iPad2 gehaald, volgens mij hadden ze net een lading binnen gehad en hadden ze alles op voorraad. Doe er je voordeel mee ;)
Gisteren daar nog een witte 16GB 3G gehaald _/-\o_

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:23:
ik had mijn ipad2 dinsdag besteld en vrijdag was hij geleverd.
Maandag heb ik m terug opgestuurd omdat het om een refurbished model ging veronderstel ik. In de aluminium cover zaten overal tikjes en lak af...ze sturen me nu een nieuwe op incl een gratis smartcover
Waar had je je iPad 2 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem laatst SPAM gekocht. Ze zijn daar slechts max. 2 weken gebruikt als demo model en ze hebben er nog 1...wat is het toch een heerlijk apparaat. Kan nu al niet meer zonder

[ Voor 3% gewijzigd door dusty op 27-10-2012 03:21 . Reden: Spam voor eigen webshop. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

online bestellen is nog altijd de snelste manier moesten ze hem niet op voorraad hebben in de winkel. een week wachten ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe het staat met voorraad van de ipad 2 16 gb wifi bij de mediamarkt of ifactor in zoetermeer?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 05:03
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:19:
Iemand enig idee hoe het staat met voorraad van de ipad 2 16 gb wifi bij de mediamarkt of ifactor in zoetermeer?
Aangezien zoiets per dag verschilt, kan je het best gewoon even bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 16:53
Aidacra schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:16:
[...]

Ik heb een vriend 3 keer gevraagd om een iPad 16/32 mee te laten nemen uit US (Boston) maar ook daar is de leverbaarheid erg laag. Je moet maar net geluk hebben dat ze een partij binnen krijgen.

Bestellen bij de Apple Store duurde bij mij precies 15 dagen.
Toch gelukt! Ze hadden gewoon de meeste Ipads binnen. Voorraad slonk wel erg snel maar ik heb de mijne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:16
Jemig, de 16GB wifi ipad 2 is lekker leverbaar zeg...

Had de witte versie in de derde week van juni besteld, nog steeds niet binnen... De winkel in kwestie heeft wel 350 stuks besteld, die maar niet binnen willen komen, 58 stuks zijn alvast gereserveerd voor klanten. Je zou toch verwachten dat de winkel er alles aan doet om 'm binnen te krijgen, is een hoop omzet dankzij een product dat zichzelf wel verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It&#039;s just a fact

Trishul schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:06:
Jemig, de 16GB wifi ipad 2 is lekker leverbaar zeg...

Had de witte versie in de derde week van juni besteld, nog steeds niet binnen... De winkel in kwestie heeft wel 350 stuks besteld, die maar niet binnen willen komen, 58 stuks zijn alvast gereserveerd voor klanten. Je zou toch verwachten dat de winkel er alles aan doet om 'm binnen te krijgen, is een hoop omzet dankzij een product dat zichzelf wel verkoopt.
Eerlijk gezegd verdienen de resellers er geen zak op. Het kan kloppen dat de Ipad 2 witte versie amper leverbaar is. Een klant wou eerst een Witte 16GB versie maar dan zou hij waarschijnlijk 2 weken moeten wachten tot ie geleverd kon worden. Dus wij boden aan om dan voor de 32GB te gaan want die kon de volgende dag meteen geleverd worden. De meeste bedrijven hebben een witte 32GB wel op voorraad liggen aangezien de vraag naar 16 en 64GB hoger is, dus die zijn wat sneller uit de winkel.

[ Voor 4% gewijzigd door jopitan op 08-07-2011 14:14 ]

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de vakantiegangers

Witte en zwarte iPad 2 16gb, 32gb en 64gb op voorraad bij Central World, Bangkok.

15,900 baht voor de 16GB inc 7% btw, importheffingvrij in te voeren in Nederland.
18,900 baht voor de 32GB, eveneens importvrij na tax reductie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:45
Gistermiddag een rondje binnenstad Den Haag was helaas niet succesvol. Verschillende modellen waren wel verkrijgbaar, maar juist degene die ik zocht, een zwarte 32GB wifi, was (natuurlijk) nergens meer op voorraad (Apple store, MM, Mycom, V&D). Zaterdag namiddag is misschien ook niet het juiste moment :)

Nu heb ik maar op Mycom besteld, ben benieuwd hoe snel ze kunnen leveren... En misschien dat ik van de week nog eens de MM inwandel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Donderdag middag wat rondgebeld voor een 16GB WIFI versie, overal moeilijk leverbaar. Uieindelijk op twee adressen gereserveerd om die dag af te halen. Toen toch nog ff de groothandel geprobeerd... twee stuks op voorraad, dichterbij en vanwege afronding in excl BTW prijzen € 5,- goedkoper dan particuliere resellers! Heb er € 399,- excl voor betaald en de BTW ontvang ik terug!

Bewust gekozen voor een witte: juist bij veel internet, PDF en Excel is wit minder contrasterend dan zwart. Bij veel filmpjes kun je beter zwarte nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op maandag 4 juli een iPad 2 16GB WiFi besteld via de website van MyCom, zaterdag 9 juli geleverd. Een stuk sneller dan ik had verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Mycom zegt me morgen een zwarte iPad 16gb wifi te kunnen leveren... we gaan het zien :P
Paar dagen langer is ook niet erg, maar op sommige plekken staat 5+ weken... das tot na de vakantie, laat het ding dan maar zitten.

Zal nu wel enorme vraag naar zijn (al enkele weken), vakantiegeld+vakanties, al gaat mn MBP waarschijnlijk ook gewoon mee...

Ding is nog onderweg ook... al hebben TNT (en UPS) blijkbaar moeite met het vinden van ons adres (gewoon normale straat, bedrijfspandje...), dus hoop dat ze het nu wel een keer vinden.

En binnen... hoezo levertijd :P

[ Voor 24% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 12-07-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:45
dj_raoul schreef op zondag 10 juli 2011 @ 19:00:
Nu heb ik maar op Mycom besteld, ben benieuwd hoe snel ze kunnen leveren... En misschien dat ik van de week nog eens de MM inwandel.
Vanmorgen al bericht van MyCom dat de iPad klaarlag en zojuist opgehaald. Erg snel dus! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
MyCom Arnhem heeft nog 4x 16GB Wifi liggen. Waarvan er 3 zwart zijn en 1 wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royalpieter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:24
Vandaag een Ipad 2 32 Gb gescored bij Iam store Utrecht (iamstore.nl). Leek nog voldoende voorraad...

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco4all
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 09:00
Gisteren de Ipad 16GB met wifi gehaald bij de icenter in Almere en volgens mij hadden ze er nog genoeg in de kast staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3g 16GB Besteld via vodafone, ongeveer 2 weken later geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond bij de mm in breda geweest, die gasten hebben dus echt al maanden 0.0.niks op vrije voorraad liggen.... inkoopbeleid van niks natuurlijk.... en nog geflitst ook op de terugweg :S als het tegenzit......

MM breda ziet mij niet meer terug, sinds de "verbouwing" is het maar een on overzichtelijk zooitje geworden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quirinus
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-09 16:40
Eindelijk beslist om er een te kopen, verschillende winkels afgebeld maar nergens de 16GB 3G zwart binnen.
Dan maar besteld via apple :). 3-5 werkdagen, leverdatum staat tot nu toe op 2 aug (?). Afwachten en ondertussen kijken welke cover ik ga bestellen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:57:
Vanavond bij de mm in breda geweest, die gasten hebben dus echt al maanden 0.0.niks op vrije voorraad liggen.... inkoopbeleid van niks natuurlijk.... en nog geflitst ook op de terugweg :S als het tegenzit......

MM breda ziet mij niet meer terug, sinds de "verbouwing" is het maar een on overzichtelijk zooitje geworden daar.
Was ik laatst ook... idd gewoon geen enkel model op voorraad. Als je die dingen nu niet kwijt kon, maar volgens mij vliegen ze er momenteel doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berten..
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 08:27
Gisteren definitief beslist een iPad te kopen. Goed gehumeurd naar MM Breda gereden. Zelfs voor ons als Belgen is dit het dichtstbijzijnde MM filiaal. Uitverkocht. Had ik verwacht door de post van ps3player.

Vandaag naar de plaatselijke computerwinkel gereden. Uitverkocht. Daarna naar Van Den Borre en Krefel gebeld. Uitverkocht. Nog gezocht op websites van Apple Resellers. Uitverkocht. Dit is een serieuze domper.

Wat kan ik nog doen om zo snel mogelijk een iPad in handen te hebben? Via de online shop van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 14:41
De online shop van Apple is op dit moment het snelste volgens mij.
Ipad 2 (Wifi 16GB) besteld op de 5de en op donderdag de 14de is hij hier afgeleverd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Berten.. schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:56:
Gisteren definitief beslist een iPad te kopen. Goed gehumeurd naar MM Breda gereden. Zelfs voor ons als Belgen is dit het dichtstbijzijnde MM filiaal. Uitverkocht. Had ik verwacht door de post van ps3player.

Vandaag naar de plaatselijke computerwinkel gereden. Uitverkocht. Daarna naar Van Den Borre en Krefel gebeld. Uitverkocht. Nog gezocht op websites van Apple Resellers. Uitverkocht. Dit is een serieuze domper.

Wat kan ik nog doen om zo snel mogelijk een iPad in handen te hebben? Via de online shop van Apple?
Ik heb mijn iPad 2 (32GB WiFi + 3G) besteld bij de Mycom, iets meer dan twee weken geleden, en de volgende dag kon ik hem al afhalen. Als ik nu op de site kijk zie ik dat er ook nog voldoende modellen leverbaar zijn. Ik zou het daar eens proberen.

http://www.mycom.nl/Productgroep/Apple/iPad/24710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berten..
@ ArieR

Idd, die optie was ik ook net aan het bekijken. Is MyCom een redelijk goede shop? Ook qua aftersales?

Wat is eigenlijk het verschil tussen het kopen bij een Apple Reseller of dergelijke en in online Apple Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quirinus
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-09 16:40
@Berten , Welk model zoek je? Ik heb afgelopen weekend ook gezocht in Belgïe maar 16GB 3G zwart niet gevonden. Bij Switch hadden ze wel redelijk wat andere modellen binnen, vooral in wit. Bij Saturn wilrijk lagen er nog 16Gb wifi. Ook bij HCW.be zijn er nog enkele beschikbaar. Vandenborre, MM, niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berten..
@Quirinus

Ik ben op zoek naar de iPad 2 16Gb Wifi Wit.
Switch was ook alles uitverkocht volgens hun website en wilrijk is verder vanhuis dan Breda.
Pagina: 1 ... 36 ... 67 Laatste