Tuurlijk kan dat.
Zo te lezen komt de iPad 2 zo'n beetje mondjesmaat binnen. Afgelopen vrijdag bij de mediamarkt in rijswijk waren er iPads 2 binnen gekomen: ze hadden daar een aantal witte (32gb en 64gb wifi en 3g varianten) en 1 zwarte (32gb wifi). Ik ben maar met de zwarte naar buiten gelopen
.
Gisteren zonder enige problemen de iPad 2 voor m'n ouders gekocht. De mediamarkt in groningen had er ongeveer 12 op voorraad dus wel prima
Ik lees in dit forum alleen maar over de ipad 2, is de ipad 1 (wifi, zwart, 16Gb) ook slecht leverbaar of kan ik die nog voor woensdag in huis hebben?
UPS track&trace is bij mij nu actief. Ik verwacht hem morgen. even de info nog eens:
Besteldatum: 13 Mei 2011
Status: Verzonden
Verzenddatum: 27 Mei, 2011
Verwachte leverdatum: 31 mei, 2011
Ipad 2 64GB WiFi Black met Smart Cover
Status: Verzonden
Verwachte leverdatum: 31 mei, 2011
Beauty is in the eye of the beerholder
@miles
Loop een mediamarkt in, daar hebben ze vast nog iPad 1's liggen.
Zag bij de dixons dit weekend ook een mooie aanbieding iPad 1 64GB 3G voor 500 euro
Loop een mediamarkt in, daar hebben ze vast nog iPad 1's liggen.
Zag bij de dixons dit weekend ook een mooie aanbieding iPad 1 64GB 3G voor 500 euro
Ik ben opzoek naar een iPad 2 16gb wfi zwart, online of regio eindhoven, waar zou ik het meeste kans maken ?
Op dit moment is de Ipad van het NRC abbo nog niet binnen....geduld, geduld, geduld. Op de website van NRC staat nog steeds dat je binnen 2 weken een email ontvangt om een afspraak voor aflevering te maken, dat klopt dus helemaal niet......ruudonline schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:31:
[...]
Iemand die ik kend had hem binnen een week in huis. Zelf heb ik een aanvraag geplaatst op 11 mei (wit exemplaar, 32GB, 3G). Maar tot op heden nog geen Ipad in huis of een bericht ontvangen dat ik kan bellen voor een bezorgafspraak. Vandaag gebeld, maar ze kunnen niet zeggen wanneer ik hem zou ontvangen. De witte was sowieso lastiger leverbaar zei de dame.
iPad 2 16GB Wi-Fi White gereserveerd bij de MediaMarkt in Enschede op 14 april.
Vanmiddag maar eens een keer achteraan gebeld omdat ik het wel erg lang vind duren.
Zeggen ze dat ik moet wachtten totdat ik een belletje krijg.
Heb vooraf betaald met een brief ter waarde van 500 euro van Actua verzekeringen, deze heb ik ontvangen na het defect gaan van mijn iPhone 3GS.
Op Twitter heb ik al gevraagd of ze de iPad 2 al op voorraad hadden, waarbij ik een reactie kreeg dat ze elke week een aantal iPad 2's binnenkrijgen.
Ligt het aan de Actua? Zijn de reserveringslijsten zo lang bij de MediaMarkt in Enschede? Ik weet het niet, maar ik wacht het maar af.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen?
Vanmiddag maar eens een keer achteraan gebeld omdat ik het wel erg lang vind duren.
Zeggen ze dat ik moet wachtten totdat ik een belletje krijg.
Heb vooraf betaald met een brief ter waarde van 500 euro van Actua verzekeringen, deze heb ik ontvangen na het defect gaan van mijn iPhone 3GS.
Op Twitter heb ik al gevraagd of ze de iPad 2 al op voorraad hadden, waarbij ik een reactie kreeg dat ze elke week een aantal iPad 2's binnenkrijgen.
Ligt het aan de Actua? Zijn de reserveringslijsten zo lang bij de MediaMarkt in Enschede? Ik weet het niet, maar ik wacht het maar af.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen?
Afgelopen donderdag om 23:30 op Mycom site gekeken... Daar was een (16 gb wifi zwart) op voorraad om af te halen in Groningen. Direct besteld. Kreeg vrijdagmiddag een mailtje om 14:30 dat deze voor mij klaar lag. Zeer tevreden over. Ik zou de Mycom in de gaten houden en bestellen zodra deze op voorraad is in de winkel.
[ Voor 3% gewijzigd door NetXtreme op 30-05-2011 23:58 . Reden: Type toegevoegd ]
Verwijderd
Mijn iPad 2 16GB WiFi wit wordt vanmiddag afgeleverd!
Eindelijk kan ik gaan genieten na langwachten (8 mei besteld bij Apple)
Eindelijk kan ik gaan genieten na langwachten (8 mei besteld bij Apple)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 11:24 ]
Verwijderd
Zie mijn eerdere berichten over de bestelde Ipad 2 32GB 3G bij Typhone. Ik heb Typhone vorige week verzocht om geld over te maken zodat ik zelf een Ipad 2 kan aanschaffen. Ondertussen heb ik dit geld ontvangen, inclusief een vergoeding voor de tijd dat ik het abonnement niet kon gebruiken. Ik heb zelfs de verzendkosten retour gekregen. In totaal 785 euro.
Zelfde dag nog bij de Mediamarkt in Bergen op Zoom geslaagd en ik ben dus nu een gelukkige bezitter.
Zelfde dag nog bij de Mediamarkt in Bergen op Zoom geslaagd en ik ben dus nu een gelukkige bezitter.
Verwijderd
JOEHOE!!!! Hij is binnen
Nu lekker kijken hoe alles werkt.
Zal binnenkort foto's uploaden.
Ik ga nu genieten
Nu lekker kijken hoe alles werkt.
Zal binnenkort foto's uploaden.
Ik ga nu genieten

Die van mij wordt vanmiddag ook nog bezorgt. Waarschijnlijk was hij eerst bij jou langsgereden.
Verwijderd
Mijn Ipad 2 32 Gb wifi+3G is 13 mei besteld......door mijn werkgever.
Ik krijg dus verder geen verzend dingen of track&trace nummers, ik moet maar gewoon wachten tot ik hem krijg.
Maakt het wachten wel moeilijker, als je niet weet wat de status is!
Ik krijg dus verder geen verzend dingen of track&trace nummers, ik moet maar gewoon wachten tot ik hem krijg.
Maakt het wachten wel moeilijker, als je niet weet wat de status is!
Mijne is ook binnen:
Leverdatum: 31 mei, 2011
Leverdatum: 31 mei, 2011
Wie zegt dat het van Apple niet mag? Je tekent heus geen contract als je iPads wil verkopen hoor.Jobbie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:29:
[...]
Iets meer is wel 35 euro. Buiten het feit dat het van Apple niet mag, is het ook belachelijk dat ze een slaatje slaan uit de hoge vraag. Net als informatique trouwens... Verkopen de iPads ook met een opslag van 20 euro.
Gezien het feit dat je ze in genoeg fisieke winkels kan kopen en bijvoorbeeld via Dixons of Mycom, zou ik dit soort zaken mijden! Niet stimuleren dit soort flauwekul...!
Ik zal je eerlijk zeggen, als ik op dit moment iPads wil bestellen (en daar heb ik de leveranciers wel voor) moet ik hem wel hoger prijzen, want met 479,- voor een 16GB Wi-Fi maak ik verlies. Ik weet zo even niet hoeveel, maar denk zo'n 40 à 50 euro?
Hoe Dixons/Dynabyte/MyCom aan die prijzen komen? Zal wel massa-inkoop zijn...
Buiten dat wil ik er aan toe voegen dat het in bepaalde segmenten echt niet om die paar euro's gaat. Als de service goed is en ze kunnen met een kop koffie terecht voor uitleg, betalen ze gemakkelijk 100 euro extra. Dat dat niet ook de doelgroep van Tweakers is, dat is een andere zaak.
haha de mensen die 100 euro meer betalen zijn dan ook de mensen die zich er niet in verdiept hebben, want je gaat toch geen 100 euro extra betalen voor een kop koffie en wat uitleg. Buiten dat vind ik het moreel verwerpelijk om zo veel meer dan de normale prijs te vragen, aangezien wanneer mensen een product bij je kopen voor 480 euro, er sowieso wel wat uitleg bij gegeven mag worden als dat wenselijk is en service krijg je ook wel bij verschillende dixons of mediamarkt zaken. Heb bijv. Nog niemand horen klagen als hij of zij een model daar terugbracht met problemen.Skann schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:36:
[...].
Buiten dat wil ik er aan toe voegen dat het in bepaalde segmenten echt niet om die paar euro's gaat. Als de service goed is en ze kunnen met een kop koffie terecht voor uitleg, betalen ze gemakkelijk 100 euro extra. Dat dat niet ook de doelgroep van Tweakers is, dat is een andere zaak.
*overigens denk ik wel dat premium resellers een contract met Apple hebben en dat het daarbij zeker niet op prijs wordt gesteld wanneer deze resellers de ipad's ineens voor een veel hogere prijs dan vastgesteld gaan aanbieden*
[ Voor 10% gewijzigd door timwijn op 01-06-2011 00:23 ]
Dat is ook het verschil, Dixons/Dynabyte (Dexcom) en Mycom hebben geen leverancier maar besteld direct bij Apple als Premium Reseller. En als Dixons een grapje uit haalt als het verhogen van de prijs of kortingen waar Apple geen toestemming voor heeft gegeven word hun levering gewoon gestaakt door AppleSkann schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:36:
[...]
Wie zegt dat het van Apple niet mag? Je tekent heus geen contract als je iPads wil verkopen hoor.
Ik zal je eerlijk zeggen, als ik op dit moment iPads wil bestellen (en daar heb ik de leveranciers wel voor) moet ik hem wel hoger prijzen, want met 479,- voor een 16GB Wi-Fi maak ik verlies. Ik weet zo even niet hoeveel, maar denk zo'n 40 à 50 euro?
Hoe Dixons/Dynabyte/MyCom aan die prijzen komen? Zal wel massa-inkoop zijn...
Verwijderd
Die van mij is ook 31-05 verzonden, 23-05 besteld bij apple store.. verwachte levering 07-06
(Ipad 2 16GB 3G White)
(Ipad 2 16GB 3G White)

Ik heb de mijne ook op 23-05 besteld, maar bij mij is die nog niet verzonden. wat was jou verwachtte verzenddatum?Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:23:
Die van mij is ook 31-05 verzonden, 23-05 besteld bij apple store.. verwachte levering 07-06
(Ipad 2 16GB 3G White)
En moet veranderd de status gelijk van "nog niet verzonden" naar "Verzonden" of is er nog een tussenstap?
Verwijderd
Verwachte verzenddatum was 06-06 en leverdatum was 10-06. gisteren 31-5 kreeg ik een mail met een leverings aankondiging.. raar maar waarcolin43 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:53:
[...]
Ik heb de mijne ook op 23-05 besteld, maar bij mij is die nog niet verzonden. wat was jou verwachtte verzenddatum?
En moet veranderd de status gelijk van "nog niet verzonden" naar "Verzonden" of is er nog een tussenstap?
Verwijderd
Status veranderd inderdaad meteen naar verzondencolin43 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:53:
[...]
Ik heb de mijne ook op 23-05 besteld, maar bij mij is die nog niet verzonden. wat was jou verwachtte verzenddatum?
Okee, dat is ook mijn verwachtte verzenddatum, nou dan zal het voor mij hopelijk ook niet lang meer durenVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:14:
[...]
Verwachte verzenddatum was 06-06 en leverdatum was 10-06. gisteren 31-5 kreeg ik een mail met een leverings aankondiging.. raar maar waar
Ik heb mijn 16GB WiFi+3G White op 16-05 besteld. Deze zou 31-05 worden verzonden, echter kreeg ik gisteren een mail dat de verzending is uitgesteld met 2-4 dagen.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:23:
(Ipad 2 16GB 3G White)
Het schiet niet echt op met die iPad. Mijn bestelling (iPad 2, 64GB, 3G) dateert al van begin mei. Sindsdien ben ik opgeschoven van plaats 29 op de wachtlijst naar plaats 18.
Volgens mij zijn nergens ter wereld gewoon iPads 2 te koop.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:19:
Weet iemand een shop omgeving Rotterdam waar gewoon Ipads 2 te koop zijn?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Mediamarkt Almere beweerden gister een aantal iPads voor losse verkoop te hebben, en bij iCenter hadden ze ook enkele binnen gehad gister 
Geen van alle het model wat ik wilde hebben (zwart 16 GB wifi) maar die is uiteindelijk binnen gekomen voor me bij Dixons en die ga ik vandaag halen
Geen van alle het model wat ik wilde hebben (zwart 16 GB wifi) maar die is uiteindelijk binnen gekomen voor me bij Dixons en die ga ik vandaag halen
Bummer, vanmiddag even een rondje Groningen gedaan maar nergens voorraad.
Damn, doe er nu drie dagen zonder en mis hem nu al.
Ik wil een 2!
[edit]
Als ik bij de Apple store probeer te bestellen loopt de site zelfs in de soep. Sigh. Heb em maar gereserveerd bij de MaxMe...
[edit]
Als ik bij de Apple store probeer te bestellen loopt de site zelfs in de soep. Sigh. Heb em maar gereserveerd bij de MaxMe...
[ Voor 32% gewijzigd door Beekforel op 01-06-2011 17:03 ]
pricewatch: Apple iPad 2 16GB Wi-Fi (Wit)
Als breda geen wereldreis is en je bereid bent meer neer te tellen moet het geen probleem zijn denk ik.....
Als breda geen wereldreis is en je bereid bent meer neer te tellen moet het geen probleem zijn denk ik.....
Mycom heeft 19 Ipad 2 Binnengekregen!! gelijk besteld en bestelling bij Apple gecanceld! krijg vrijdag iPad Binnen!
Heb toen hij voorradig was besteld op mycom.nl (bedankt
) om 10 over 6, 10 minuten later was hij alweer uitverkocht
Er staat bij mijn order echter wel 'order in bestelling', mag hopen dat ik niet misgegrepen heb??
Mmmm... Deze week ga ik hem toch maar halen in Nederland.
Kan het gewoon dat je de Mediamarkt belt en vraagt wanneer zij een levering binnen krijgen zodat ik er 1 kan reserveren ?
Kan het gewoon dat je de Mediamarkt belt en vraagt wanneer zij een levering binnen krijgen zodat ik er 1 kan reserveren ?
Gegroet!
Je kan daar prima reserveren en ze krijgen ook regelmatig weer een beetje voorraad.Decennia schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:32:
Mmmm... Deze week ga ik hem toch maar halen in Nederland.
Ja ik had ook staan "order in bestelling", ik heb mycom gebeld en ze zeiden dat die niet meer op voorraad was(te laat dus)! Hier baal ik heel erg van omdat ik van te voren contact heb gehad met hun en ze zeiden dat die gewoon op voorraad was, daarom heb ik ook mijn Apple Store bestelling ge-annuleerd. Dus nu heb ik helemaal niks.(was al 1,5 week aan het wachten bij apple) dus ik ga op zoek naar een andere manier. zal wss via de Dixons website zijn, hoor/lees veel verhalen dat het daar vrij snel gaat(ongeveer een weekXtrahairy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:49:
Heb toen hij voorradig was besteld op mycom.nl (bedankt) om 10 over 6, 10 minuten later was hij alweer uitverkocht
Er staat bij mijn order echter wel 'order in bestelling', mag hopen dat ik niet misgegrepen heb??
Verwijderd
Tip: Dixons op hoog Catherijne, in de V&D bovenste verdieping. Kon er vandaag zo een meenemen en ze hadden er nog veel meer, allerlei modellen.
ik heb die van mij (ipad2, 64gb wifi) gewoon bij mediamarkt den haag gehaald zag via twitter dat ze weer voorraad hadden
zonder te reserveren dus.
zonder te reserveren dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Donnie Darko op 02-06-2011 11:29 ]
Verwijderd
Bij Dixons zijn nu de volgende modellen direct leverbaar:
- 64 Gb wifi, zwart
- 16 GB wifi + 3G, wit
- 64 Gb wifi + 3G, wit en zwart
- 64 Gb wifi, zwart
- 16 GB wifi + 3G, wit
- 64 Gb wifi + 3G, wit en zwart
Ik wacht nog steeds op de door mij op 16 mei bestelde witte ipad 2 32GB wifi, ik verwacht hem morgen en anders zaterdag! 
Edit: bij apple store nederland
Edit: bij apple store nederland
[ Voor 12% gewijzigd door outlandos op 02-06-2011 14:17 ]
Ik moest vanmorgen omreizen via Schiphol en heb daar ff bij Capi gekeken op Plaza. Op dat moment had hij niets meer in voorraad maar er zou in de loop van de ochtend misschien weer wat binnenkomen. Gevraagd of hij dan wat apart wilde houden en ik zou om 12 uur ff bellen om te kijken of het ook echt binnen was.
Ze hebben toen inderdaad wat binnen gehad waardoor ik nu een 32GB + 3G variant in mijn bezit heb
de 64GB variant was wit en volgens mij hadden ze nog meer 32GB varianten binnen... Heb niet precies gevraagd hoeveel enzo maar als je dus omgeving Amsterdam iets zoekt kan het lonen ff te bellen met ze
Ze hebben toen inderdaad wat binnen gehad waardoor ik nu een 32GB + 3G variant in mijn bezit heb
Verwijderd
iPad bestelt bij Apple Store Nederland website. De 32gb met wifi+3G versie
Bestel datum: 14 mei
Verzend datum: 25 mei vanuit China met Expeditors.
Afgeleverd op 1 mei door UPS.
Incl. Camera connection kit.
Verwijderd
1 juni bedoel jeVerwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:02:
iPad bestelt bij Apple Store Nederland website. De 32gb met wifi+3G versie
Verwijderd
Apple iPad 2 32Gb WiFi (Zwart) is op dit moment weer op voorraad bij mycom, althans volgens voorraadstatus op de site. Ik hoop dat dit voorraadsysteem een beetje te vertrouwen is
Even gebeld en de 16GB variant is alweer wegJaguar645 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:51:
Ik moest vanmorgen omreizen via Schiphol en heb daar ff bij Capi gekeken op Plaza. Op dat moment had hij niets meer in voorraad maar er zou in de loop van de ochtend misschien weer wat binnenkomen. Gevraagd of hij dan wat apart wilde houden en ik zou om 12 uur ff bellen om te kijken of het ook echt binnen was.
Ze hebben toen inderdaad wat binnen gehad waardoor ik nu een 32GB + 3G variant in mijn bezit hebde 64GB variant was wit en volgens mij hadden ze nog meer 32GB varianten binnen... Heb niet precies gevraagd hoeveel enzo maar als je dus omgeving Amsterdam iets zoekt kan het lonen ff te bellen met ze
Geweldig de geplande levering is van 1 juni verzet naar 6 juni
UPS heeft sinds vandaag het pakketje, maar is blijkbaar niet in staat het morgen af te leveren en zaterdag werken die gasten blijkbaar niet

UPS heeft sinds vandaag het pakketje, maar is blijkbaar niet in staat het morgen af te leveren en zaterdag werken die gasten blijkbaar niet

iPad2 wit 32GB wifi, woensdag besteld bij staplesoffice en hij wordt maandag afgeleverd. Ze zijn nu volgens de website niet meer op voorraad, had dus blijkbaar de laatste. De tweakers pricewatch geeft wel aan dat het nog binnen 24u geleverd word maar dat lijkt me dus sterk.
>> Signature?
16GB witte iPad eindelijk binnen
,
Besteld op 10 mei bij de Dixons webshop, wat een pracht ding!
Besteld op 10 mei bij de Dixons webshop, wat een pracht ding!
Mmm, mijne is vandaag verzonden maar er zit een groot gat tussen verzend en bezorgdatum..
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 14 Jun 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – verzending op schema
Delivery Service 2-3 Courier Service
Gaat dat 11 dagen duren??
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) 14 Jun 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)
Verwijderd
Ik heb mijn witte ipad 2 16 GB wifi 23 mei besteld bij de Dixons-webshop.
En ook vandaag geleverd. Netjes, binnen 1,5 week
edit: en als ik 2 berichten boven me kijk, verschilt het dus nogal wanneer je hem ontvangt van Dixons...blijkbaar moeten ze net toevallig genoeg voorraad binnen krijgen.
En ook vandaag geleverd. Netjes, binnen 1,5 week
edit: en als ik 2 berichten boven me kijk, verschilt het dus nogal wanneer je hem ontvangt van Dixons...blijkbaar moeten ze net toevallig genoeg voorraad binnen krijgen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 12:16 ]
Een vriendin vroeg me gisteren hoe en wat. Ze wil een 32GB zwarte wifi. Ik denk dat zal toch inmiddels geen probleem meer zijn, maar als ik de berichten zo lees zie ik dat dus verkeerd
Als je geluk hebt gaat het een stuk sneller. Die van mij is 27 mei verzonden en wordt 6 juni afgeleverd, dit terwijl het pakketje al sinds dinsdag in Nederland ischowmonkey schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:30:
Mmm, mijne is vandaag verzonden maar er zit een groot gat tussen verzend en bezorgdatum..

Aanhouder wint! Gister besloten om een iPad 2 aan te schaffen en nu al in bezit. Alles in de omgeving afgebeld en bij de Saturn in Hoofddorp is een hele lading binnengekomen. Heb er eentje zonder reservering mee kunnen nemen (16Gb wifi)
Bij mij gaat ie naar de TNT.. Met een beetje geluk zou ik hem dus nog volgend weekend kunnen hebben. Althans, dat hoop ikOutlandos schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:23:
[...]
dus het wordt eerst afgeleverd aan UPS of TNT en deze plannen vervolgens een nieuwe dag om te leveren. Ik heb door hemelvaart en het feit dat UPS niet op zaterdag bezorg pech dat het 9/10 dagen duurt.
Ja, TNT bezorgt wel op zaterdag, UPS helaas nietchowmonkey schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:13:
[...]
Bij mij gaat ie naar de TNT.. Met een beetje geluk zou ik hem dus nog volgend weekend kunnen hebben. Althans, dat hoop ik
Net bevestiging van UPS gehad dat mijn pakket op 06/06/2011 wordt afgeleverd, ''voor het einde van de dag'' .... zet er dan net zo goed niets achter

Dat betekent na 15 uur ongeveer... 
Is de iPad 2 nog steeds niet goed op voorraad?
Is de iPad 2 nog steeds niet goed op voorraad?

An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Betekent dit dat ik 'm morgen binnen kan hebben
hij zou volgens de planning 07-06 worden geleverd
03 Jun 2011 14:06:27 Arnhem Hub Shipment In Transit.
03 Jun 2011 12:50:29 Arnhem Hub Shipment Received At Origin Depot.
01 Jun 2011 09:35:58 Hong Kong Shipment In Transit.
01 Jun 2011 05:02:03 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
01 Jun 2011 03:22:00 Shenzhen Shipment In Transit.
01 Jun 2011 03:20:04 Shenzhen Shipment In Transit.
31 May 2011 22:52:27 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Denk 't niet, lees mijn posts hierboven.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:54:
Betekent dit dat ik 'm morgen binnen kan hebbenhij zou volgens de planning 07-06 worden geleverd
Je zit denk ik nog steeds voor de fase waarin het bedrijf dat vervoer vanuit China heeft gedaan het pakketje overgeeft aan TNT/UPS.
Verwijderd
Dat zou kunnenOutlandos schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:30:
[...]
Je zit denk ik nog steeds voor de fase waarin het bedrijf dat vervoer vanuit China heeft gedaan het pakketje overgeeft aan TNT/UPS.
Ooooh maar dat klinkt goed hoor, ik kon het pas sinds gister via UPS volgen!Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:56:
[...]
Dat zou kunnen, tot nu toe heb ik het pakketje kunnen volgen via TNT
Niks beginnen gehad zeker?
UPS heeft mijn afleverdatum WEER versteld deze keer naar dinsdag, terwijl het pakketje nu al verzonden is vanuit Eindhoven
UPS heeft mijn afleverdatum WEER versteld deze keer naar dinsdag, terwijl het pakketje nu al verzonden is vanuit Eindhoven

Verwijderd
Nee niks binnen....Outlandos schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:11:
Niks beginnen gehad zeker?
UPS heeft mijn afleverdatum WEER versteld deze keer naar dinsdag, terwijl het pakketje nu al verzonden is vanuit Eindhoven![]()
Die van mij staat nu ongeveer hetzelfde op TNT. Alleen tijden verschillen (paar uur later).Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:54:
Betekent dit dat ik 'm morgen binnen kan hebbenhij zou volgens de planning 07-06 worden geleverd
Ik heb ook nog niks binnen. Op apple staat een verwachte leverdatum van 7-6, maar ik
blijf gewoon hopen dat het morgen word
Is er morgen een feestdag of wat? Snap niet dat als UPS mijn pakketje al sinds donderdag in Eindhoven heeft ze het niet voor elkaar krijgen deze morgen bij mij af te leveren.......
Volgens mij niet, maar misschien moeten ze eerst nog het pakketje bij een ander bedrijf ophalen/moet bij hun bezorgd worden. Dan duurt het dus nog een dag extra.Outlandos schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:06:
Is er morgen een feestdag of wat? Snap niet dat als UPS mijn pakketje al sinds donderdag in Eindhoven heeft ze het niet voor elkaar krijgen deze morgen bij mij af te leveren.......
Ik hoop maar dat dat niet zo is, en dat ie gewoon morgen bezorgd wordt =D
Verwijderd
Saturn in heerhugowaard had er vrijdag bijna 20 in de schappen liggen. Voor ieder wat wils
Die van mij is zojuist binnen gekomen! Klopt dus geen zak van die UPS tracking 
16 mei besteld in de app store Nederland en vandaag pas binnen maar blij ben ik wel!
16 mei besteld in de app store Nederland en vandaag pas binnen maar blij ben ik wel!
Ben benieuwd wanneer ik wat meer info heb.. Is 3 juni verzonden maar bezorgdatum staat nog steeds op de 14e. Ook nog geen trackinginfo verder.
Die van mij is nu ook binnen!
Kan niet wachten totdat ik thuis ben ;P
Ik had hem 20 mei besteld, dus mijn wachttijd viel nog best wel mee.
Kan niet wachten totdat ik thuis ben ;P
Ik had hem 20 mei besteld, dus mijn wachttijd viel nog best wel mee.
Da's vlot. Mijne 3 dagen later besteld. Maar denk niet dat ik ze over 3 dagen al binnen heb,,
2 stuks iPad 2 32Gb White besteld via Apple Store (apple.nl) op 30 mei en is sinds 5 juni (zondag!) blijkbaar verstuurd.
Er staan nu nog steeds geen tracking gegevens op de orderpagina maar de geschatte levering zou zijn op 15 juni. Zou het er écht 10 dagen over moeten doen om hier te komen?!
Er staan nu nog steeds geen tracking gegevens op de orderpagina maar de geschatte levering zou zijn op 15 juni. Zou het er écht 10 dagen over moeten doen om hier te komen?!
Bij mij 27 mei verstuurd, vandaag binnen....FlameBoy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:09:
2 stuks iPad 2 32Gb White besteld via Apple Store (apple.nl) op 30 mei en is sinds 5 juni (zondag!) blijkbaar verstuurd.
Klopt de opgegeven levertijd van de Apple Store ongeveer? Staat nu 1-2 weken. Komt het overeen met de effectieve leverdatums?
Verwijderd
23 mei besteld...
Vandaag mijn iPad 2. De bestelling is eindelijk binnen (dik 5 weken), was natuurlijk wel een grote bestelling, zo voor heel het bedrijf.
Verwijderd
Dan toch enkele dagen eerder (02/06) verzonden dan oorspronkelijk aan gegeven. Verwachte leveringsdatum stond in email op 15/06, 1 uur later ingelogd op webshop apple en toen stond er al 14/06Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:59:
Ik heb afgelopen zondag mijn Ipad 32GB wifi+3G besteld via app store belgium, vandaag kreeg ik onderstaand mailtje ivm de levertijd.
Uw bestelling wordt naar verwachting 07 Jun, 2011 verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 20 Jun, 2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd.
Ik hoop niet dat het echt nog zo lang wachten is
Check ik net de status van het pakketje op de website (TNT) en daar staat al out for delivery, het mag van mij wel aankomen één dezer dagen, maar dan maar hopen dat men examens er niet onder gaan lijden
07 Jun 2011 08:31:47 Antwerp Out For Delivery.
07 Jun 2011 06:27:19 Antwerp Shipment Received At Destination Depot.
06 Jun 2011 22:23:59 Arnhem Hub Shipment In Transit.
04 Jun 2011 09:10:03 Hong Kong Shipment In Transit.
03 Jun 2011 03:59:44 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
03 Jun 2011 01:11:00 Shenzhen Shipment In Transit.
03 Jun 2011 00:31:24 Shenzhen Shipment In Transit.
03 Jun 2011 00:22:31 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Net even op jacht geweest naar een iPad2 Zwart 16GB WiFi in Roosendaal. Zonder succes, alleen 3G modellen.
Dan maar besteld via de Apple Store (7 juni). Die drie weekjes wachten kom ik ook wel door.
Verwachte verzenddatum: 21 Jun, 2011
Verwachte leverdatum: 29 Jun, 2011
Dan maar besteld via de Apple Store (7 juni). Die drie weekjes wachten kom ik ook wel door.
Verwachte verzenddatum: 21 Jun, 2011
Verwachte leverdatum: 29 Jun, 2011
[ Voor 15% gewijzigd door Aidacra op 07-06-2011 14:17 ]
Dat was een verrassing.. Staat opeens de TNT voor de deur met de ipads..
Verwijderd
Jeej, stonden ze hier in één keer voor de deurVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:24:
[...]
Dan toch enkele dagen eerder (02/06) verzonden dan oorspronkelijk aan gegeven. Verwachte leveringsdatum stond in email op 15/06, 1 uur later ingelogd op webshop apple en toen stond er al 14/06
Check ik net de status van het pakketje op de website (TNT) en daar staat al out for delivery, het mag van mij wel aankomen één dezer dagen, maar dan maar hopen dat men examens er niet onder gaan lijden20/06 was perfect geweest voor mij na de examens, maar ja, nu het er bijna is zullen we het maar met open armen ontvangen
![]()
07 Jun 2011 08:31:47 Antwerp Out For Delivery.
07 Jun 2011 06:27:19 Antwerp Shipment Received At Destination Depot.
06 Jun 2011 22:23:59 Arnhem Hub Shipment In Transit.
04 Jun 2011 09:10:03 Hong Kong Shipment In Transit.
03 Jun 2011 03:59:44 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
03 Jun 2011 01:11:00 Shenzhen Shipment In Transit.
03 Jun 2011 00:31:24 Shenzhen Shipment In Transit.
03 Jun 2011 00:22:31 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Klopt. Hier ook veel sneller. Zit nu in de macally bookstand en dat past super en ziet er goed uit.. Ik ben tevreden
Geen gezeul meer op reis met laptops.
Ik heb mijn ipad (32GB wifi wit) via apple besteld en zit maar te wachten (mja met dit soort dingen is alles langer dan een uur te lang :-) ).
Anyway ik heb nog geen tracking nummer en hij zou al 2,5 dag geleden verzonden moeten zijn.
Huidige status:
Besteld May 27, 2011 om 03:13 PM GMT
"Verzonden" 05 Jun 2011 (ik kreeg de mail rond 18:15 op zondag 5juni)
Oorspronkelijk was de verwachte "Verzendklare" datum 10juni en leverdag 20 juni, nu is dat respectievelijk 5juni en 15juni.
Ik wacht nog maar af, al vraag ik mij af wat het gemiddelde is kwa levertijd vanaf het moment van "verzending".
Anyway ik heb nog geen tracking nummer en hij zou al 2,5 dag geleden verzonden moeten zijn.
Huidige status:
Oorspronkelijk was de verwachte "Verzendklare" datum 10juni en leverdag 20 juni, nu is dat respectievelijk 5juni en 15juni.
Ik wacht nog maar af, al vraag ik mij af wat het gemiddelde is kwa levertijd vanaf het moment van "verzending".
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Ik hem ze op 30 mei besteld maar op precies hetzelfde moment een verzendbevestiging gekregen!nhimf schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:29:
Ik heb mijn ipad (32GB wifi wit) via apple besteld en zit maar te wachten (mja met dit soort dingen is alles langer dan een uur te lang :-) ).
Huidige status:
Ik heb ook nog geen track en trace gegevens en verwachtte leverdatum staat op 15 juni. Hou me/ons op de hoogte van je status!
Nou ja zeg! Wordt zojuist mijn tracking number geplaatst:
Jun 10, 2011 07:00:00 AM PDT Requested Delivery Date Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 08, 2011 04:31:00 AM PDT est Estimated Time of Arrival Singapore (SIN) Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 08, 2011 04:07:00 AM PDT At Final Destination Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 08, 2011 04:07:00 AM PDT Act Arrival P.O.U Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 07, 2011 10:34:00 AM PDT Confirmed on Board Singapore (SIN) Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 07, 2011 10:05:00 AM PDT est Booked Singapore (SIN) Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 07, 2011 03:14:00 AM PDT Comm Docs Received Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 05, 2011 08:19:00 AM PDT Freight Received w/Docs
[ Voor 32% gewijzigd door FlameBoy op 08-06-2011 20:35 ]
Haha, dat is volgens mij precies dezelfde :-)FlameBoy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:25:
[...]
Ik hem ze op 30 mei besteld maar op precies hetzelfde moment een verzendbevestiging gekregen!
Ik heb ook nog geen track en trace gegevens en verwachtte leverdatum staat op 15 juni. Hou me/ons op de hoogte van je status!
Nou ja zeg! Wordt zojuist mijn tracking number geplaatst:
Jun 10, 2011 07:00:00 AM PDT Requested Delivery Date Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 08, 2011 04:31:00 AM PDT est Estimated Time of Arrival Singapore (SIN) Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 08, 2011 04:07:00 AM PDT At Final Destination Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 08, 2011 04:07:00 AM PDT Act Arrival P.O.U Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 07, 2011 10:34:00 AM PDT Confirmed on Board Singapore (SIN) Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 07, 2011 10:05:00 AM PDT est Booked Singapore (SIN) Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 07, 2011 03:14:00 AM PDT Comm Docs Received Amsterdam, Netherlands (AMS)
Jun 05, 2011 08:19:00 AM PDT Freight Received w/Docs
Het is namelijk een pallet gok ik zo met een hele waslijst aan bestellingen, waaronder die van mij. Sowieso is mijn ipad geen 92 kilo :-)
Pieces: 1 PCS
Weight: 92.00 K
Volume: 0.721 M3
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
Als ik dit hier zo lees had ik beter ook online in de Apple Store mijn bestelling geplaatst.
Heb hem hier in Leuven(BE) easy-m in de Bondgenotelaan op 13/04/2011 mijn order geplaatst en gisteren het nieuws gekregen dat ze nog steeds geen in stock hebben(geen enkel model) en ook geen idee hebben wanneer deze terug binnenkomt...
Heb hem hier in Leuven(BE) easy-m in de Bondgenotelaan op 13/04/2011 mijn order geplaatst en gisteren het nieuws gekregen dat ze nog steeds geen in stock hebben(geen enkel model) en ook geen idee hebben wanneer deze terug binnenkomt...
Verwijderd
Daar heb ik ook is naartoe gebeld, in bondgenotenlaan en aan de vaart, niets hebben ze liggen, ik denk dat je ze best kan bellen, order annuleren en als dat gebeurd is via de app store online bestellen zal vermoedelijk nog sneller zijnVerwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:53:
Als ik dit hier zo lees had ik beter ook online in de Apple Store mijn bestelling geplaatst.
Verwijderd
Ja maar zit met dat voorschot van €100. Dus annuleren is geen oplossing denk ik.
Het stomme is dat dit een verjaardagscadeau is...
Het stomme is dat dit een verjaardagscadeau is...
Verwijderd
Event Date Description Origin Destination Remarks
Fri Jun 10 14:00:00 GMT 2011 Requested Delivery Date AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
Thu Jun 09 14:06:00 GMT 2011 Delivered to Consignee gabor
Thu Jun 09 10:00:00 GMT 2011 Out for Delivery
Ik heb een Ipad 2 besteld. Wordt bezorgd via expeditors. Er staat dat hij vandaag geleverd is aan geadresseerde vandaag. Ik heb echter nog niks ontvangen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Fri Jun 10 14:00:00 GMT 2011 Requested Delivery Date AMSTERDAM, NETHERLANDS (AMS)
Ik heb een Ipad 2 besteld. Wordt bezorgd via expeditors. Er staat dat hij vandaag geleverd is aan geadresseerde vandaag. Ik heb echter nog niks ontvangen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Afgeleverd aan TNT of UPS betekent dat.Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:19:
Event Date Description Origin Destination Remarks
Verwijderd
Bedankt voor t antwoord! Ik mag dus aannemen dat hij morgen wordt bezorgd door tnt of ups?
Zou kunnen, maar als je pech hebt pas na Pinksteren (dit is zelfs vrij waarschijnlijk).Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:47:
Bedankt voor t antwoord! Ik mag dus aannemen dat hij morgen wordt bezorgd door tnt of ups?
Gisteren 16.15 uur een iPad2 3g (16gb wit) besteld bij mobiel-internet.nl vanochtend afgeleverd! Hadden alle soorten ruim op voorraad..
Zwarte 16gig wifi:
16/04 besteld bij vandenborre (BE)
03/06 geleverd
Niet zo vlotjes
03/06 geleverd
Niet zo vlotjes
Pff...wat een geknoei met die levertijden.
Op de website (Apple store BE) stond op 25 mei verzendklaar in 1-2 weken.
Daarmee bedoelden ze wellicht verzendklaar vanaf de fabriek want de verzenddatum werd op 8 juni gezet, leverdatum op 16 juni.
De iPad werd verzonden op 4 juni en leverdatum is dan 15 juni volgens de email maar op de website staat nog steeds 16 juni.
Op 6 juni krijg ik het heuglijk nieuws dat mijn bestelling onderweg is maar 'voor mijn gemak' houden ze het nog even bij omdat de bestelling nog niet compleet is (heb een iPad en Smart Cover besteld).
Als ik klik op 'Volg deze zending' bij de order status krijg ik te lezen dat de verwachte leverdatum 9 juni (gisteren) is?
De assigned carrier is 'NL Distribution Center' dus ik neem aan dat mijn bestelling gewoon nog ergens in hun magazijn staat.
Op de website (Apple store BE) stond op 25 mei verzendklaar in 1-2 weken.
Daarmee bedoelden ze wellicht verzendklaar vanaf de fabriek want de verzenddatum werd op 8 juni gezet, leverdatum op 16 juni.
De iPad werd verzonden op 4 juni en leverdatum is dan 15 juni volgens de email maar op de website staat nog steeds 16 juni.
Op 6 juni krijg ik het heuglijk nieuws dat mijn bestelling onderweg is maar 'voor mijn gemak' houden ze het nog even bij omdat de bestelling nog niet compleet is (heb een iPad en Smart Cover besteld).
Als ik klik op 'Volg deze zending' bij de order status krijg ik te lezen dat de verwachte leverdatum 9 juni (gisteren) is?
De assigned carrier is 'NL Distribution Center' dus ik neem aan dat mijn bestelling gewoon nog ergens in hun magazijn staat.
Ik was al 6 weken aan het wachten op een zwarte iPad 2 64GB 3g. Inmiddels was ik opgeschoven van plaats 29 naar plaats 13. Schoot dus niet op. Heb gisteren maar een witte opgehaald, die waren wel op voorraad.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Voor de geïnteresseerden, er zijn Ipad 2's te vinden op de site van Vandenborre.be. Nu online bestellen = 2/3 dagen later click and collect in een winkel of gratis levering thuis. Héél beperkte voorraad, maar ik heb er eentje kunnen strikken. Zou midden volgende week klaar liggen voor afhaling volgens de klantendienst! Lijkt erop dat de pre-orders van sommige modellen volledig geleverd zijn en er nog wat overschot is/was.BobbyDgtl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:15:
Zwarte 16gig wifi:
03/06 geleverd
Niet zo vlotjes
Ik heb trouwens gebeld naar de 2 easy-m winkels in Leuven, daar wisten ze van niets "wij kijken nog tegen 6 weken wachttijd aan, en er is een rij" volgens de kerel...dusja...