Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iPad 2 besteld bij Apple zelf en ook bij mij wordt hij verwacht op/rond 7 juni. Er staat dus nu ongeveer drie weken voor, tussen bestellen en uitleveren. Op de Apple site wordt 1-2 weken aangehouden. In de praktijk is het dus iets meer. Maar ach... geduld wordt beloond meestal. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 12:13 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:30
4 dagen geleden een ipad 1 32GB voor 479 bij de neckermann besteld...

2 dagen later staan de ipad 2 ook op hun site.

Direct leverbaar.

hop ipad 2 16 GB voor 499 inclusief auto connector ook maar weer besteld..

krijg ik zojuist telefoontje van me ma pakketje neckermann,

ik openmaken.....hmmm 64GB voor de prijs van de 32GB die al 479 euro was.

nu ben ik in dubio... maar deels ook weer niet.

ipad 1 64GB wifi of ipad 2 16GB voor 20 euro verschil.

is het verschil tussen de single core en dual core processor zo groot?

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03

HellBeast

Oh My GoT!

Ienni1983 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:47:

Dat ligt eraan wat je ermee wilt doen. Voor alleen internet en mail kijken is een single core voldoende. Ik zou zelf voor de Ipad 2 gaan. Maar eigenlijk is je vraag wel in het verkeerde topic gesteld... ;)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 14:30
oke je hebt wel gelijk.

maar het begon in feite over de levertijd van neckermann.

maar ff de levertijd erbij gezet :P.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is vorige week vrijdag 13-05-2011 besteld en betaald in de Apple store.
Volgens Apple gaat het ongeveer 3 weken duren, veel te lang naar mijn mening, maar wachten moet je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:29
Gister besteld, 1 juni verzendklaar, 9 juni uiterste afleverdatum.

De 32GB witte iPad 2.

En om de vraag hierboven te beantwoorden:

iPad 2 16GB > iPad 1 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 12:47

pvdven

Testen maar.....

Ienni1983 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:47:
4 dagen geleden een ipad 1 32GB voor 479 bij de neckermann besteld...

2 dagen later staan de ipad 2 ook op hun site.

Direct leverbaar.

hop ipad 2 16 GB voor 499 inclusief auto connector ook maar weer besteld..

krijg ik zojuist telefoontje van me ma pakketje neckermann,

ik openmaken.....hmmm 64GB voor de prijs van de 32GB die al 479 euro was.

nu ben ik in dubio... maar deels ook weer niet.

ipad 1 64GB wifi of ipad 2 16GB voor 20 euro verschil.

Off topic, maar om toch je vraag te beantwoorden kijk eens op http://gizmodo.com/5781224/what-ipad-2-should-you-buy. Mijn mening is dat als je games gaat spelen of video bewerken ik je zeker kan aanraden om voor een iPad 2 te gaan.

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 18:24
Ik ben voor het voorstel van Marinatho. Dus bij dezen.

Besteldatum: 10/05/2011
Verzenddatum: Nog onbekend (gepland voor 24 mei)
Leverdatum: Nog onbekend (gepland voor 6 juni)
Besteld bij: Apple Store België website

Valt me op dat de tijd tussen verzending en levering best lang is. Lijkt me niet dat ze meer dan een week nodig mogen hebben om dat ding tot bij de klant te krijgen.

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Apple is zelf ook niet blij met de slechte leverbaarheid. Ze hadden er veel meer kunnen verkopen de afgelopen 2 maanden. En je hebt de kans dat mensen hun vakantiegeld gaan uitgeven aan iets anders als ze de Ipad 2 niet meteen kunnen meenemen.

Om het geheel even in een ander perspectief te plaatsen trouwens:

Hier worden de Ipad 2's "geboren":

Afbeeldingslocatie: http://www.itechtrek.com/wp-content/uploads/2011/03/foxconn110316114946.jpg

Dit is de Foxconn fabriek in Shenzhen waar op dit moment de Ipad 2's worden gemaakt. De bestellingen via de Apple Store worden op dit moment rechtstreeks vanuit deze locatie naar jouw huis verstuurd.

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.nl/zd_images/2011/07/100520_foxconn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.continentaltaco.com/wp-content/uploads/2011/05/r-FOXCONN-SUICIDE-APPLE-CHENGDU-large570.jpg

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_W8k_-zfUyVg/TNoAqPi5EfI/AAAAAAAACpE/rIVCqTC3ufU/s1600/sweatshop.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2010/10/14/1287058227935/Foxconn-factory-in-Shenzh-006.jpg

Ziet het er niet zo "gezellig" uit? Dat kan kloppen, want verleden jaar hebben 14 werknemers van Foxconn zelfmoord gepleegd.

Reken er maar op dat deze mensen zich het leplazerus werken om de Ipads zo snel mogelijk de deur uit te doen. Ik spreek voor mezelf, maar als ik die mensen zo zie, dan wacht ik nog wel even op mijn Ipad 2 zonder te zeuren. :/

[ Voor 74% gewijzigd door HellBeast op 19-05-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:41
Hobbles schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:43:
Ik ben voor het voorstel van Marinatho. Dus bij dezen.

Valt me op dat de tijd tussen verzending en levering best lang is. Lijkt me niet dat ze meer dan een week nodig mogen hebben om dat ding tot bij de klant te krijgen.
Ik heb de mijne besteld op 12 mei, en mijn leverdatum staat ook op 6 juni. Ik denk dat ze flink vooruit hebben gepland aangezien er ook een vrije dag tussen zit (hemelvaart) ze zullen dus genoeg tijd hebben om alles netjes te regelen zodat ze niet hoeven te haasten. En wie weet dat ze hem toch nog voor 6 juni kunnen leveren want op vele forums zie je dat er mensen zijn die hun iPad ongeveer 2 dagen eerder kregen dan wat de eerste leverdautm was. Maar we zullen zien! Het ligt er maar net aan of ze het ons gunnen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Goed plan:

iPad 2, 16gb White

Besteldatum: 10/05/2011.
Verzenddatum: : Nog geen verzendbevestiging gehad.
Leverdatum: N.v.t.
Besteld bij: Dixons webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Vers van de pers! Een explosie in de Ipad 2 fabriek van Foxconn!!!

oops... ;(

update: 2 doden en 3 in kritieke toestand.

[ Voor 13% gewijzigd door HellBeast op 20-05-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
HellBeast schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:43:
Vers van de pers! Een explosie in de Ipad 2 fabriek van Foxconn!!!

oops... ;(

update: 2 doden en 3 in kritieke toestand.
Het is heel erg wat er gebeurd is, maar zo iets kan je nooit 100% voorkomen.

Over de productie van de iPad 2, tsja. In Shenzhen worden de meeste Apple producten waaronder de iPad gemaakt dus zo erg zal de levertijd niet stijgen.

Ik heb geduld voor & zie hem vanzelf wel verschijnen, vele medewerkers van Foxconn zullen nu elke dag met enge herinnering in hun hoofd moeten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:17
HellBeast schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:07:
Verhaal over slechte werkomstandigheden foxconn
Serieus??? Ben je wel eens in een NL vlees-fabriek geweest. Daar zitten misschien wat minder mensen, maar die zitten er net zo bij... Het is namelijk niet motiverend om 8 uur per dag exact dezelfde handeling uit te voeren. Daarbij ligt het percentage zelfmoorden bij FoxConn statistisch lager dan in Amerika...
Zullen we deze discussie er overigens geheel buiten laten, want als we hier rekening mee gaan houden kan ik m'n hele inboedel incl. kleding wel de deur uit gooien...

[ Voor 7% gewijzigd door RobbieB op 20-05-2011 23:31 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ben je wel eens in een NL vlees-fabriek geweest?
Nee, dat niet. Maar dit topic gaat toch over levertijden van de Ipad 2? Dan lijkt mij informatie over de Ipad 2 fabriek toch wel relevant in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:52

Hertog

Aut bibat, aut abeat

HellBeast schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 21:07:

Ziet het er niet zo "gezellig" uit? Dat kan kloppen, want verleden jaar hebben 14 werknemers van Foxconn zelfmoord gepleegd.
Het aantal zelfmoorden in Nederland in 2009 was 1524, op grofweg 16 miljoen inwoners, iets minder dan 1 op 10.000 inwoners dus. Bij Foxconn werken volgens dat artikel 'meer dan 250.000 medewerkers'. 14 zelfmoorden in een jaar, hoe triest ook, is dan ruim onder het Nederlandse gemiddelde.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hertog schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:48:
[...]

Het aantal zelfmoorden in Nederland in 2009 was 1524, op grofweg 16 miljoen inwoners, iets minder dan 1 op 10.000 inwoners dus. Bij Foxconn werken volgens dat artikel 'meer dan 250.000 medewerkers'. 14 zelfmoorden in een jaar, hoe triest ook, is dan ruim onder het Nederlandse gemiddelde.
Ja, maar hoeveel van die 1.524 pleegden zelfmoord omdat ze te lang op hun iPad moesten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br4mmie
  • Laatst online: 05-09-2023
Waarschijnlijk ligt dat ergens rond de 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:43
Wow lekker offtopic jongens....

Moet wel zeggen dat ik net behoorlijk kwaad werd na het lezen van een post waarin iemand zeurde dat hij nu nog langer moest wachten. Right... Wat zijn een paar mensenlevens als je, je ipad maar op tijd hebt...

Enfin, Alternate had ze ook even op voorraad gisteren. Dus her en der druppelt er wel wat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:53
Tip van de dag: Zoek en je zult vinden! Er zijn er overal wel wat op voorraad. Wit is overigens een stuk schaarser. Maar niet onvindbaar! Probeer het op zaterdagochtend. Vaak proberen ze wel wat winkels te bevoorraden voor het weekend! Ik heb overigens nog een ipad2 wit 16gb 3g in de aanbieding voor geinteresseerden. Hoeft niet weg overigens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Hertog schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:48:
[...]

Je bent er ook van op de hoogte dat de meeste zelfdoders plaats vinden onder de mensen die al bij een psychiater rondlopen?
Deze groep mensen heeft percentueel gezien minder vaak een baan dan anderen die daar niet bij lopen.
Vraag me af hoe de percentages uitvallen onder de werkende bevolking.

Niet te min is de ophef over de zelfdodingen flink overschat.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br4mmie
  • Laatst online: 05-09-2023
Hmm. Ondanks die explosie is de verwachte verzenddatum voor mijn iPad 2 16 GB WiFi nu 3 juni!
Ik had hem vrijdag avond besteld, na die explosie dus (gewoon op apple.nl).

Je hoeft dus niet bang te wezen dat je nog langer op je iPad moet wachten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Br4mmie op 22-05-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Die van mij is ook niet aangepast. Verzending is nog steeds de 27ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is volgens de status al gegraveerd en de verzenddatum is 30 mei.
Heb hem bij apple.nl besteld. Is de zwarte 32GB wifi + 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Laatst online: 23-09 10:53
Mobomonster schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:12:
Iemand een iPad 2 via de NRC krant besteld, en hoe lang duurde de levering? :-)
Iemand die ik kend had hem binnen een week in huis. Zelf heb ik een aanvraag geplaatst op 11 mei (wit exemplaar, 32GB, 3G). Maar tot op heden nog geen Ipad in huis of een bericht ontvangen dat ik kan bellen voor een bezorgafspraak. Vandaag gebeld, maar ze kunnen niet zeggen wanneer ik hem zou ontvangen. De witte was sowieso lastiger leverbaar zei de dame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles

Normaal zou hij morgen verzonden moeten worden. Ben eens benieuwd of dat nog steeds het geval gaat zijn door de explosie in de Foxconn fabriek. (Nuja, als dat de oorzaak van een eventuele vertraging is vind ik het niet eens zo erg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Laatst online: 00:52

Hertog

Aut bibat, aut abeat

9/5 zwarte 16 GB WiFi besteld met prognose voor verzending op 23/5. Zojuist inderdaad mail (en sms) gekregen dat de iPad verzonden is. Alles lijkt dus nog volgens planning te verlopen.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was de bezorgstatus 'overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid' en nu is het weer 'onderweg naar klant - verzending op schema'.

Maar er is nog steeds geen T&T.
Heeft iemand er ervaring mee hoe lang het nu nog duurt?

De oorspronkelijke geplande datum was 24-05, vandaag dus, die staat ook nog op het eerste scherm.
Als ik dan op 'volg deze zending' klik dan staat daar 26-05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb op een engelstalig forum gezien dat UPS niet meer tussentijds de zendingen scant, voordat het op het vliegtuig gaat. Grote kans dat je straks je zending meteen ziet in europa. Als de verzending via Fedex gaat, dan zou je het wel moeten zien voordat je Ipad 2 het vliegtuig in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-08 14:26
iPad 2 gisteren besteld en betaald (bij de online Apple Store). Ben benieuwd hoelang dat duren gaat. Hoop niet langer dan drie weken, langer kan ik echt niet wachten :D

[ Voor 9% gewijzigd door R0elr op 24-05-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik zie op vrijwel alle fora dat de Ipad 2 op nagenoeg dezelfde dag als de "geschatte verzenddatum" wordt verscheept. Daaraan leid ik af dat ze wel eerder zouden kunnen verschepen, maar dit gewoon niet doen. Ik geloof niet dat de produktie tot op de dag gelijkloopt met de verzendingen.

Waarschijnlijk doen ze het zo, omdat ze een kleine voorraad willen behouden voor calamiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Me order status is aangepast, eerst was het;
Verwachte verzenddatum: 26 Mei, 2011
Verwachte leverdatum: 6 Juni, 2011

Nu is het;
Verwachte verzenddatum: 26 Mei, 2011
Verwachte leverdatum: 27 Mei, 2011

En de status zelf is "Nog niet verzonden". Ben benieuwd of het een "foutje" is of niet, want anders vind ik het wel een snelle levertijd!

[ Voor 6% gewijzigd door Skybox_ op 24-05-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Bij mij is het nog:

Verwachte verzenddatum: 27 Mei, 2011
Verwachte leverdatum: 06 Jun, 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
Skybox, bij mij is dit ook sinds vanmorgen het geval... Hij is nog niet verzonden maar zou morgen geleverd moeten worden. Denk eerder dat dit een foutje is.

Status: Nog niet verzonden
Leverdatum: Nog onbekend (gepland voor 25 mei, was 6 juni voor vanmorgen)

Update 25/05/2011:
Status: Prepared for Shipment
Leverdatum: Nog onbekend (gepland voor 25 mei)

Vreemd: in het engels is de status "Prepared for Shipment", maar in het nederlands nog steeds "Nog niet verzonden"

[ Voor 37% gewijzigd door Hobbles op 25-05-2011 10:39 . Reden: Statusupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Hobbles schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:38:
Skybox, bij mij is dit ook sinds vanmorgen het geval... Hij is nog niet verzonden maar zou morgen geleverd moeten worden. Denk eerder dat dit een foutje is.
Ik ben benieuwd want bij Verzendmethode staat nu ook "Snelle verzending (EMEA)", weet niet precies wat het inhoud maar blijkbaar een snelle levering haha. Ik zie wel hoe het de komende 2 dagen verloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
Vraagje over iets wat ik vreemd vind. Misschien is het verklaarbaar, maar ik zie de verklaring zo 1,2,3 niet.

Ik heb vorige week zaterdag mijn iPad 2 besteld bij Dixons. Het zou 1 tot 2 weken duren voordat hij binnen was. Op dinsdag werd ik al gebeld dat ik hem op kon halen. Ik check dit weekend mijn serienummer op www.chipmunk.nl en zie dat de productieweek 11 is (maart). Dat verbaast mij wel een beetje. De iPads die nu worden uitgeleverd zullen toch wel niet meer van de eerste batch zijn?

De iPad zat gewoon in een gesealde doos en ook het folie zat gewoon strak en netjes om de iPad heen.

Kan dit een refurbished model zijn? Dat zou je toch moeten weten als je hem als een nieuwe in de winkel koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je hebt sowieso GEEN refurb. Refurb gaat andere kanalen in (oa reparatie omruil). En al had je een refurb, dan zou je dat echtniet merken, voelen of zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:12:
Ik heb op een engelstalig forum gezien dat UPS niet meer tussentijds de zendingen scant, voordat het op het vliegtuig gaat. Grote kans dat je straks je zending meteen ziet in europa. Als de verzending via Fedex gaat, dan zou je het wel moeten zien voordat je Ipad 2 het vliegtuig in gaat.
Vliegtuig? Whut? Hij komt volgens de planning donderdag, dan hoeft ie nu toch niet meer in een vliegtuig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb 10mei een Ipad 2 16GB +3G Black besteld bij MediaMarkt in Enschede en 13 mei was hij binnen. Op dat moment hadden ze ook niet veel mensen op de wachtlijst staan.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Ik heb er vandaag twee besteld.. Zal toch wel gauw 3 weken duren is mij verteld.. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 21:43
sebastius schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:59:
Je hebt sowieso GEEN refurb. Refurb gaat andere kanalen in (oa reparatie omruil). En al had je een refurb, dan zou je dat echtniet merken, voelen of zien.
Maar wat zou dan wel de verklaring kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:19:
[...]

Vliegtuig? Whut? Hij komt volgens de planning donderdag, dan hoeft ie nu toch niet meer in een vliegtuig? :?
Aah, okee. Ik was in de veronderstelling dat je verzendingsdatum eraan zat te komen, i.p.v. de ontvangstdatum. My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bezorgstatus is alweer gewijzigd!
Nu met trackingcode en hij wordt dus morgen bezorgd.

Maar ik ben morgen niet thuis ;)
Hoe gaat dat? Moet je er voor tekenen? Mag het bij de buren afgeleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:31:
Mijn bezorgstatus is alweer gewijzigd!
Nu met trackingcode en hij wordt dus morgen bezorgd.

Maar ik ben morgen niet thuis ;)
Hoe gaat dat? Moet je er voor tekenen? Mag het bij de buren afgeleverd worden?
Je krijgt een briefje dat niemand aanwezig was en dat ze hem de dag erop nog eens bezorgen, mocht dat mislukken krijg je een brief waarmee je hem bij een TNT balie kan afhalen...

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hazurr schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:37:
[...]

Je krijgt een briefje dat niemand aanwezig was en dat ze hem de dag erop nog eens bezorgen, mocht dat mislukken krijg je een brief waarmee je hem bij een TNT balie kan afhalen...
Maar moet ik zelf tekenen? Of kan ik een briefje ophangen dat het ook naar de buren mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Goed nieuws, keek zojuist op de Order status pagina en zie dat mijn iPad & Smart Cover zijn verzonden via UPS! De track code werkt nog niet (heb ook nog geen email van apple zelf) dus dat is nog even afwachten.

Besteld op 12 mei,
Eerst zou verzend datum 26 mei en leverdatum 6 juni zijn, nu is het verzend datum 24 mei en leverdatum was vanochtend 27 mei maar dat is nu maar afwachten wat UPS doet.

Edit; Heb een email ontvangen waarin staat dat het uiterlijk 25 mei wordt afgeleverd.

[ Voor 9% gewijzigd door Skybox_ op 24-05-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen zondag mijn Ipad 32GB wifi+3G besteld via app store belgium, vandaag kreeg ik onderstaand mailtje ivm de levertijd.

Uw bestelling wordt naar verwachting 07 Jun, 2011 verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 20 Jun, 2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd.

Ik hoop niet dat het echt nog zo lang wachten is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:59:
Ik heb afgelopen zondag mijn Ipad 32GB wifi+3G besteld via app store belgium, vandaag kreeg ik onderstaand mailtje ivm de levertijd.

Uw bestelling wordt naar verwachting 07 Jun, 2011 verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 20 Jun, 2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd.

Ik hoop niet dat het echt nog zo lang wachten is :(
Hou maar rekening met die 3 weken hoor. Misschien een paar dagen eerder als je geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik kan nog altijd aanraden om te bellen met iFactors, waar geen reserveringssysteem geldt. Zij krijgen meerdere keren per week binnen en ik had mijn witte 16 WiFi in 4 dagen gevonden...

Centraal nummer: 079-3600100

en nee, ik heb niets met iFactos te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 18:16

XPhreak

Mja......

Ben het met Jobbie eens.

Zelf ook eerst via Apple.com besteld, maar vervolgens gewoon via twitter de MediaMarkt and iFactors in de gaten gehouden en na een dag of 3 was het raak. Apple.com order geannuleerd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 16:01
Luckyy !!

gister avond toch even kijken waar ze hem op voorraad hadden, bleek Mycom in zwolle er nog 1tje te hebben een wit 16gb wifi versie. volgens de site, dus ik bestellen en net voor zekerheid nog gebeld. hij ligt nu klaar voor mij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie mijn eerdere berichten over de levering via Typhone (incl abonnement):

Ik was het wachten zat en heb Typhone gevraagd om 699 euro over te maken zodat ik zelf een Ipad 2 3G 32GB kan aanschaffen. Dat hebben ze net toegezegd inclusief 2 x 38 euro voor de tijd dat ik geen gebruik kon maken van een Ipad.

Het is nog even wachten op het moment dat het geld daadwerkelijk wordt overgemaakt, maar vooralsnog vind ik dit een goede oplossing.

Iemand alvast een voorzetje voor me waar de Ipad 2 3G 32GB op voorraad is in de omgeving Roosendaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Ze hadden bij icentre amsterdam Bijenkorf wel de 16gb 3G versie op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:17:
zie mijn eerdere berichten over de levering via Typhone (incl abonnement):

Ik was het wachten zat en heb Typhone gevraagd om 699 euro over te maken zodat ik zelf een Ipad 2 3G 32GB kan aanschaffen. Dat hebben ze net toegezegd inclusief 2 x 38 euro voor de tijd dat ik geen gebruik kon maken van een Ipad.

Het is nog even wachten op het moment dat het geld daadwerkelijk wordt overgemaakt, maar vooralsnog vind ik dit een goede oplossing.

Iemand alvast een voorzetje voor me waar de Ipad 2 3G 32GB op voorraad is in de omgeving Roosendaal?
Hoe heb je dat gedaan dan? Ik moet eerst zelf die 600 voorschieten, dan bon inscannen en dan zouden ze me het geld retourneren?? Lijkt mij ook iets handiger als ze me eerst die 600 betalen, waarmee ik dan zelf wel de ipad ga kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:23

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Zojuist besteld: iPad 2 16GB WiFi + 3G WIT, op voorraad bij de MyCom in Hoofddorp.

Helaas pas zaterdag tijd om af te halen, maar volgens de site zijn er op tijd van schrijven 5 stuks op voorraad...

Update 14:55:
Goed nieuws! Onderstaande producten liggen voor u klaar bij de MyCom Hoofddorp Kruisweg 969A/B
[...]

[ Voor 25% gewijzigd door MrTinux op 25-05-2011 14:56 . Reden: Orderstatusupdate ]

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
En mijn iPad met Smart Cover is binnen! Had heb besteld op 12 mei, leverdatum was eerst 6 juni maar sinds 24 mei was het 25 mei geworden.

Besteld via apple.nl, levering is dus bij mij aardig snel gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Skybox_ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:12:
En mijn iPad met Smart Cover is binnen! Had heb besteld op 12 mei, leverdatum was eerst 6 juni maar sinds 24 mei was het 25 mei geworden.

Besteld via apple.nl, levering is dus bij mij aardig snel gegaan!
Dan heb je mazzel. Ik heb 1 dag later besteld en hier staat hij nog steeds op 6 juni leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Hoe heb je dat gedaan dan? Ik moet eerst zelf die 600 voorschieten, dan bon inscannen en dan zouden ze me het geld retourneren?? Lijkt mij ook iets handiger als ze me eerst die 600 betalen, waarmee ik dan zelf wel de ipad ga kopen?
Ik kreeg ook eerst het antwoord via de mail dat ik de bon moest opsturen. Ik heb vervolgens even gebeld met de klantenservice en aangegeven dat ik dat geld niet zo maar even kan voorschieten. Na overleg met een leidinggevende werd mij vervolgens toegezegd dat een bon niet nodig was en ze het geld zouden overmaken zodat ik zelf een Ipad 2 kan aanschaffen. Nu nog een 32GB 3G zien te vinden. Ik was vandaag al even bij de Mediamarkt in Den Haag, daar werd voor mijn neus net de laatste verkocht. Ze hadden om 12.00 nog wel een paar 16GB versies.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
2 dagen eerder besteld (10 mei) en nog steeds niet verzonden ondanks dat de leverdatum nog steeds op vandaag staat. Mijn iPad is ontploft denk ik zo 8) (just kidding).

Ik vind het raar dat sommigen ondanks dat ze later bestellen toch nog eerder een levering krijgen.

@Skybox_: Van waar is je iPad opgestuurd? China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de iPad 2 16GB WiFi (in gegraveerd, incl de Rood leren smart cover) op 8 mei besteld bij Apple.

De Huidige bezorgstatus is Verzonden.
De verwachte bezorg datum staat op 31 mei.

Nu wachten...

Jammer want bij Delivery Service staat nog niets. :/

(UPDATE) Even met Apple gebeld, de medewerker vertelde mij dat hij vanuit China 21 mei verzonden is en als hij in Nederland aankomt (bij Apple) een Track&Trace nummer krijgt en deze dan vaak de volgende dag bezorgd wordt.

Spannend B)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Hobbles schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:47:

Ik vind het raar dat sommigen ondanks dat ze later bestellen toch nog eerder een levering krijgen.
Zal waarschijnlijk met de versie te maken hebben, schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand in belgie een winkel waar hij onmiddellijk gekocht kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Hobbles schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:47:
@Skybox_: Van waar is je iPad opgestuurd? China?
Ja hij is vanuit China verstuurd. Ben alweer zeer tevreden over de service van Apple, ze hebben netjes laten weten wanneer die werd bezorgd en zoals altijd is het gewoon een pracht product wat je in je handen krijgt. Het is het wachten zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben vandaag geprobeerd om de ipad hier te bezorgen, maar ik moest gewoon werken.
Hij mag blijkbaar wel bij de buren worden bezorgd, maar die waren niet thuis.
Hopelijk morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag 1500 uur 14 stuks op voorraad bij Saturn Leidsche Rijn Utrecht (zijn tot 2100 uur open). 16,32,64 GB met en zonder 3G in wit en zwart. Stond zelf te kijken voor een iMac, en had niet de indruk dat ze als warme broodjes gingen zoals in de eerste weken. Heb zelf een iPad 2 16GB zwart vanaf 29 maart. Blijft een briljant apparaat. Is er dus de oorzaak van dat ik mijn pc van 7 jaar oud nu toch voor een Mac wil gaan inruilen.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
Net mailtje gekregen dat de iPad verzonden is. Hij zou morgen afgeleverd worden, ben eens benieuwd :o Jammer genoeg ben ik wel niet thuis morgen, dus nog even wachten met spelen dan :(

Status: Verzonden
Verzenddatum: 25 mei (gepland voor 24 mei)
Leverdatum: Nog onbekend (gepland voor 26 mei)

Update:
Status: Afgeleverd
Verzenddatum: 25 mei (gepland voor 24 mei)
Leverdatum: 26 mei (gepland voor 26 mei)

En nu spelen maar :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Hobbles op 26-05-2011 21:13 . Reden: Geleverd! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
MyCom heeft (had?) er een aantal voorradig op de website. Ik heb meteen een besteld om vervolgens te zien dat het product pas besteld is. Dus de voorraad informatie bij MyCom stel ik mijn vraagtekens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
had gisteren dus bij mycom ipad 16 gb wifi gereserveerd via hun website want die gaf aan dat zwolle er 1 op voorraad had, vanochtend ook mooi een bevestiging gekregen via mail. Dus vandaag ook gelijk opgehaald.

die mycom indicatie is best oke dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwegh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-02 10:14
Bij Topdeals in Zeist hebben ze iPad 2 16gb modellen op voorraad.

Ik heb eergisteren een witte besteld en deze is gisteren geleverd. Ze kosten alleen € 515. Iets meer dan de adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gauw daar een besteld, en direct daarna niet meer leverbaar, haha ik hoop iig wel dat dat door mijn bestelling komt, niet dat er op dezelfde tijd nog iemand aan het bestellen was, haha.

Gauw bij apple geannuleerd, zal wel zuur zijn als hij voor mijn neus weggekaapt is :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwegh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-02 10:14
Ik had ze voordat ik de iPad besteld heb gebeld en toen gaven ze aan dat de website direct aan hun voorraad gekoppeld is. Dus denk ik dat het wel goed zit. Anders even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net gebeld, niemand nam op, straks even weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES!

Ik heb net gebeld, en hij had de ipad 2 alvast voor mij klaargelegd om verzonden te worden!

Ik ben in mijn nopjes! }:O

EDIT: Net verzendbevestiging gehad, prima service!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:07:
Ik had net gebeld, niemand nam op, straks even weer proberen.
Dit boeit echt helemaal niemand, kun je volgende keer ook gewoon de edit knop gebruiken aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfero
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-09 13:03
Zojuist 2 ipad's 2 16 gb besteld, verwachte leverdatum is 17 juni.. Ik hoop toch dat ik ze voor 5 juli binnen heb..
Via de apple store besteld, ik houd jullie op de hoogte.

[ Voor 20% gewijzigd door wolfero op 26-05-2011 13:34 . Reden: Bron toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gigavolt.nl zijn er ook nog wel wat op voorraad, ook de 3g modellen! Zijn alleen wel duurder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dwegh schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:52:
Bij Topdeals in Zeist hebben ze iPad 2 16gb modellen op voorraad.

Ik heb eergisteren een witte besteld en deze is gisteren geleverd. Ze kosten alleen € 515. Iets meer dan de adviesprijs.
Iets meer is wel 35 euro. Buiten het feit dat het van Apple niet mag, is het ook belachelijk dat ze een slaatje slaan uit de hoge vraag. Net als informatique trouwens... Verkopen de iPads ook met een opslag van 20 euro.

Gezien het feit dat je ze in genoeg fisieke winkels kan kopen en bijvoorbeeld via Dixons of Mycom, zou ik dit soort zaken mijden! Niet stimuleren dit soort flauwekul...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:53:
Ik heb de iPad 2 16GB WiFi (in gegraveerd, incl de Rood leren smart cover) op 8 mei besteld bij Apple.

De Huidige bezorgstatus is Verzonden.
De verwachte bezorg datum staat op 31 mei.

Nu wachten...

Jammer want bij Delivery Service staat nog niets. :/

(UPDATE) Even met Apple gebeld, de medewerker vertelde mij dat hij vanuit China 21 mei verzonden is en als hij in Nederland aankomt (bij Apple) een Track&Trace nummer krijgt en deze dan vaak de volgende dag bezorgd wordt.

Spannend B)
Ik zit ongeveer binnen dezelfde tijdslijnen te wachten. Verzending was 2 dagen verschoven maar hij is sinds dit weekend onderweg. Wel vreemd dat de bestelstatuspagina praat over levering de 26e (vandaag) maar de trace het heeft over de 30e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Apple Store Nederland.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/Apple.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door outlandos op 26-05-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jheroun schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Ik zit ongeveer binnen dezelfde tijdslijnen te wachten. Verzending was 2 dagen verschoven maar hij is sinds dit weekend onderweg. Wel vreemd dat de bestelstatuspagina praat over levering de 26e (vandaag) maar de trace het heeft over de 30e.
Ik heb nog geen track & Tache nummer. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Vandaag toch maar even naar de Dixons gebeld, via de webshop besteld op 10 mei... Ze verwachten in de loop van volgende week leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat bij de site van iCentre: ''Selecteer jouw iPad 2. Let op: de levertijd is zo'n 1 tot 3 weken, afhankelijk van het model.'' Is dit altijd binnen 3 weken of niet? Ik heb nu mijn iPad 2 bij de Dixons besteld, maar dat is nu al ruim een maand geleden en de leverdatum wordt telkens uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteldatum: 14 mei 2011
Status: Verzonden
Verzenddatum: 25 mei
Leverdatum: Nog onbekend (gepland voor7 juni hoop ik)
Besteld bij: Apple Store Nederland website

Heb de Ipad 2 wifi+3g 32GB besteld.

Ben zeer benieuwd hoeveel dagen het zal duren.
Liefst deze week nog, maar zal wel in de loop van volgende week worden ben ik bang.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Die van mij nog steeds:

Besteldatum: 13 Mei 2011
Status: Nog niet verzonden
Verwachte leverdatum: 06 Jun, 2011

Ipad 2 64GB WiFi Black met Smart Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door AvanCade op 27-05-2011 07:14 . Reden: Edit, nvm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist hier een bestelling gedaan: http://www.4notebook.nl/a...e-ipad-2-wi-fi-16gb-black had eerst even gebeld hoe betrouwbaar de voorraadstatus was en de persoon aan de telefoon meldde mij dat hij er nog 6 op voorraad had en dat als ik nu een bestelling plaats de order vandaag afgehandeld wordt en ik hoogstwaarschijnlijk mijn ipad 2 maandag heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow net tot mijn verrassing tnt busje voor de deur, kwam mij de bij typhone bestelde apple ipad 2 3g 16 gb zwart langs brengen.
Lang gewacht maar uiteindelijk toch ontvangen, nu ff beetje stoeien met de ipad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daddycewl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 09:55
iFactors Den Haag heeft 3 iPads 2 32GB WIFI only wit op voorraad, net gebeld. Ik wil een zwarte dus ik wacht nog wel even,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo , kheb em ook besteld op 4notebook ...now to see of we m maandag idd binnen hebben :) thx voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Verzending aangepast:

Verwachte leverdatum: 30 Mei, 2011

Snelle verzending (EMEA)

Zo dan, opeens 6 dagen eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de verzendbevestiging binnen van 4notebook en als de tnt een beetje meewerkt heb ik hem zelfs binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
16gb iPad2 zwart
Besteldatum: 19-05-2011
Status: Opgehaald bij Dixons Heerlen (besteld via Dixons.nl)
Verwachte leverdatum: 27-05-2011 opgehaald

32gb iPad2 zwart
Besteldatum: 27-05-2011
Status: verzonden
Verwachte verzenddatum: 27-05-2011
Verwachte leverdatum: 28-05-2011

Ik had niet meer verwacht dat de iPad2 16GB binnen redelijke tijd voorradig zou worden dus heb ik me vannochtend de 32GB iPad2 besteld omdat deze op voorradig stond. Grappig genoeg werd ik dezelfde ochtend door Dixons gebeld dat me 16gb iPad2 binnen was. De 32gb versie wordt morgen geleverd. Die gaat dan wel retour.

Zo heb je geen en verwacht je maanden te moeten wachten, en zo heb je er twee. Dixons krijgt in ieder geval snel iPads2 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bevestiging is ook binnen, samen met het track n trace nummer, hij is al gesorteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Werd ik vannochtend gebeld door Ivizi Heerlen (APR) waar ik de iPad2 een langere tijd geleden gereserveerd had dat ook daar een iPad beschikbaar is (16gb zwart). Ik weet niet of reserveringen daar over te nemen zijn maar als iemand interesse heeft kan hij/zij dat natuurlijk wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo zie net dat de chauffeur onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:16

Blauw

De Schreeuw

Ik ga vanmiddag eens even een rondje door Groningen fietsen langs de geijkte winkels om te bekijken of ze een 16 gig zwarte hebben liggen ergens. Kadootje voor m'n ouders :)

Als ik de mededelingen zo lees kan dat nog wel eens ingewikkeld worden begrijp ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn chauffeur is ook onderweg, haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes heb hem binnen hoor prima service gisteren besteld vandaag binnen helemaal top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn huidige status van de verzending. Hij is verzonden vanuit Shanghai met Expeditors International.
Als ik de status mag geloven is mijn Ipad nu in Amsterdam.
Summary
Arrived, not Cleared for Import - # 4911663305
Hong Kong TO Amsterdam, Netherlands Reference: PO - 8157820445 (multi)
At Final Destination: May 27, 2011 03:47:00 PM PDT Pickup Location:
Delivery Destination:
Expeditors Origin: Hong Kong
Pieces: 1 PCS
Weight: 116.00 K
Volume: 0.796 M3 Mode: Air
Carrier: Martinair Holland
Vessel:
Flight #/Voyage: MP98/27
Expeditors Clearance: Amsterdam, Netherlands
Expeditors Destination: Amsterdam, Netherlands

--------------------------------------------------------------------------------

Events References

Date Event Description Origin Destination Comments
May 30, 2011 07:00:00 AM PDT Requested Delivery Date Amsterdam, Netherlands (AMS)
May 27, 2011 03:47:00 PM PDT At Final Destination Amsterdam, Netherlands (AMS) MP9774/27 AMS MP T3K1970.7
May 27, 2011 03:47:00 PM PDT Act Arrival P.O.U Amsterdam, Netherlands (AMS) MP9774/27 AMS MP T3K1970.7
May 27, 2011 01:31:00 PM PDT est Estimated Time of Arrival Hong Kong (HKG) Amsterdam, Netherlands (AMS) HKG-AMS: MP9874/27 HKG AMS
May 27, 2011 02:47:00 AM PDT Comm Docs Received Amsterdam, Netherlands (AMS)
May 26, 2011 08:16:00 PM PDT Confirmed on Board Hong Kong (HKG) Amsterdam, Netherlands (AMS) HKG-AMS: MP98/27 MP T3K5912 ACTUAL
May 26, 2011 07:50:00 PM PDT est Booked Hong Kong (HKG) Amsterdam, Netherlands (AMS) HKG-AMS: MP9874/27
May 25, 2011 10:18:00 AM PDT Freight Received w/Docs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 23:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ok, ik heb mijn iPad 1 weggegeven (moeder is morgen jarig :P), kan ik morgen bij de Saturn of MaxMe gewoon een iPad 2 ophalen? Wil de 16gb wifi.
Pagina: 1 ... 34 ... 67 Laatste