Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devvert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-03 17:58
Bestelling bij MyCom geplaatst:
Naar verwachting kunt u de bestelling afhalen bij MyCom winkel op: dinsdag, 7-6-2011

We wachten af...................
7 juni?? Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter94
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-01-2022
Mijn oom komt volgende week naar Nederland, misschien kan hij een iPad 2 WiFi + 3G zwart meenemen. Welke versie moet hij dan hebben? Ik heb een Vodafone NL data microsim. Betreft het dan de AT&T versie, of de Verizon? Of werken ze beide niet zonder ze eerst te jailbraiken / unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403621

peeter94 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:44:
Mijn oom komt volgende week naar Nederland, misschien kan hij een iPad 2 WiFi + 3G zwart meenemen. Welke versie moet hij dan hebben? Ik heb een Vodafone NL data microsim. Betreft het dan de AT&T versie, of de Verizon? Of werken ze beide niet zonder ze eerst te jailbraiken / unlocken?
Dan moet je de AT&T versie hebben dat is hetzelfde als hier in de NL een wifi + 3G , verizon heeft geeneens een simkaart sleuf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 12:16

Decennia

VECTORHEAD

Anoniem: 405452 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 23:50:
[...]

Apple's super-famous iPad 2 is making it's way to Japan on Thursday, April 28 and Hong Kong, Korea, Singapore and eight other countries on Friday, April 29. The iPad 2 will be available at Apple retail stores at 9am local time, select Apple Authorized Resellers, and online through the Apple Store beginning at 1am.
Source
Dat wist ik al ja, maar hij is nu overal uitverkocht daar ...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 18:55
Een week of twee/drie geleden een bestelling gedaan bij de lokale MM. Ik kreeg een paar uur geleden een telefoontje dat hij klaarlag. Ik kon 'm zo meenemen.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Gelukkig heb ik een betere ervaring met de MM-webshop. Dinsdagavond een zwarte Ipad 2 Wifi 32GB besteld, donderdagmiddag ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Videopac

Rommelt wat aan.

Is de iPad 2 nog ergens gewoon in een fysieke winkel te koop?
Ik wil er een halen voor moederdag.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:47
Ik ga morgen op strooptocht in Enschede. Eens kijken of iemand mijn €479,- wil hebben. We hebben een MM, een Dixons en een Xando. Moet toch lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Videopac schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:10:
Is de iPad 2 nog ergens gewoon in een fysieke winkel te koop?
Ik wil er een halen voor moederdag.
Saturn in Groningen had er vanmiddag nog een aantal staan, 32GB wit zonder 3G.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138742

Op 25 maart een Ipad 2 32Gb 3G bestelt bij Typhone (Wees de eerste in Nederland met een Ipad 2). Na verzoek om informatie onderstaand bericht ontvangen:

"Onze excuses voor het wachten. De Apple iPad 2 32GB is momenteel niet uit voorraad leverbaar. Zojuist heb ik de melding ontvangen vanuit onze afdeling inkoop dat wij verwachten de bestelling alsnog binnen 2 weken uit te kunnen leveren. Wij zullen er alles aan doen om de iPad zo spoedig mogelijk bij u te leveren. Ik vraag vriendelijk om uw geduld.

Er zijn inderdaad bepaalde webshobs of winkels waar deze iPads wel te verkrijgen zijn. Dit komt omdat zij bepaalde afspraken, en tegen betaling, de iPads met voorrang ontvangen. Deze afspraken hebben wij helaas niet kunnen maken. Wij hebben ook, tevergeefs, contact opgenomen met deze shops of wij een kleine voorraad konden overnemen. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Laatst online: 16:43
Hier in het zuiden nog steeds niet te vinden, dus als iemand een tip heeft voor een 16gb wifi zwart, dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 16:47
Net de laatste zwarte 16gb wifi in Enschede gekocht. Het stel na mij moest met een witte genoegen nemen. Bij de MM alleen 64GB 3G, bij Xando helemaal niks en de Dixons had nog wel wat witte, maar ik denk dat ook zij snel door de voorraad heen zullen zijn vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skidmarks
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:59
Op 28 april via de site van dixons een ipad 2 16 GB wi-fi black gereserveerd in het filiaal in Heerlen en vandaag was hij binnengekomen en heb ik hem opgehaald :)

Viel dus nog wel mee 9 dagen moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 20:04
Eerst een witte besteld via de Apple Store. Uiteindelijk toch geannuleerd omdat we toch een zwarte wouden. De zwarte zou er donderdag zijn, maar toen waren we er helaas niet. Maandag komt TNT weer langs. Het heeft even geduurd, maar hij is er dus maandag. (de witte besteld op release, de zwarte 2 weken daarna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274586

iPad vanmiddag opgehaald bij Dixons in Hengelo. Heb ook nog een reservering klaar liggen bij de Dixons in Enschede (16Gb WiFi Black). Als iemand belang heeft laat het even weten, anders bel ik `m maandag af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 21:59
Sta inmiddels alweer 2 weken te wachten :(! Op mijn reparatie van mijn iPad!:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238061

Op 26april een ipad 2, 16gb, 3G, zwart besteld bij apple samen met een gratis proximus sim kaartje.
Nu is hij sinds gisteren 'verzonden', welke code en waar kan ik weer tracen? (al geleden van '05 dat ik online bij apple shopte). De links van TNT/UPS ect.

Echter heb ik 2 codes, eentje van apple (Our Delivery Reference Number) 81******** en WW000********************* van Shipped on: May 7, 2011 via SYNCREON.

Waar kan ik wat vinden? Via de dashboard widget zegt hij al meer info van de proximus kaart, maar vind niets terug online/web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:43
Informatique lijkt er een aantal op voorraad te hebben.

Ieder geval de WIFI 32GB wit en zwart

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PisPix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:43
basset schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:49:
Informatique lijkt er een aantal op voorraad te hebben.

Ieder geval de WIFI 32GB wit en zwart
Thanks voor de tip, zojuist een 32Gb zwarte klaar laten leggen, straks ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 08:27

XPhreak

Mja......

Nadat ik de MediaMarkt, Dixons, Mycom langs ben geweest zonder succes heb ik gister maar een iPad 2 16GB Wifi Wit besteld via Apple.com
Geven aan dat tie eind v'd maand er moet zijn, heeft geen haast maar ben uiteraard wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:25
Ik heb enige tijd geleden een Zwarte Ipad 16 GB besteld via Apple. Deze is op 5 mei verzonden. Ik kan echter in het volg-systeem geen tracking nummer of verzender vinden. Is dat normaal?

Trackingsnummer vervoerder en Naam vervoerder zeggen beide:
"Onderweg naar eindbestemming - informatie van vervoerder wordt binnenkort bijgewerkt"

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@FAD idem hier, eerst was het met, SYNCREON, nu via EXPEDITORS (zou al in amsterdam zijn), kan pas track & tracen als het bij TNT zit, doordat ik een gratis belgacom/proximus sim kaartje bij bestelde (dom/stom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgervdland
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-04 12:33
Bijna alle dixons hebben wel op voorraad, gister gereserveerd vandaag zo ophalen.

Edit: 16gb Black wifi

[ Voor 13% gewijzigd door rutgervdland op 10-05-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-05 14:27
Anoniem: 238061 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:48:
@FAD idem hier, eerst was het met, SYNCREON, nu via EXPEDITORS (zou al in amsterdam zijn), kan pas track & tracen als het bij TNT zit, doordat ik een gratis belgacom/proximus sim kaartje bij bestelde (dom/stom).
Hier ook ja. Kan je volgens mij pas tracen als hij bij de vervoerder is afgeleverd. Volgens mij wordt dit verder afgehandeld door de UPS, niet de TNT. Ellende....
Vind het ook vreemd dat op de site van Apple wel staat dat de verwachte leverdatum 5 mei is en die niet wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
goed afwachten dus en geen idee hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

intussen track & trace gevonden van EXPEDITORS
http://expo.expeditors.com/expo/ExpoReport/SQGuestDetail.jsp

Ready for Delivery - #49********
HONG KONG TO AMSTERDAM, NETHERLANDS
Import Customs Release: 10-May-2011 11:10:00 GMT

Rap maar samenvoegen met men SIM en verzenden.
afwachten, kan toch zo lastig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
ah daar kun je inderdaad je leveringsnummer invoeren, Stom dat de shipment status pagina van Apple daar niet heen linkt.

Die van mij is ook gister aangekomen in NL. Ben benieuwd wanneer ie komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Men apple status pagina heeft sinds gisteren volgende tekst

"Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) : 11 May 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus : Onderweg naar klant – verzending op schema"

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Laatst online: 22-05 11:40
Anoniem: 238061 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:19:
Men apple status pagina heeft sinds gisteren volgende tekst

"Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) : 11 May 2011 (Voor wijzigingen vatbaar)
Huidige bezorgstatus : Onderweg naar klant – verzending op schema"

Ben benieuwd :)
Same here! alleen ik was vanochtend aan het kijken bij het ups tracking number dat ik heb gekregen, en ik heel blij verrast dat ie al op 3/4 stond

en nu sinds 2 uur geleden staat ie weer op de 1/2
wth!? is de chauffeur terug gereden ofzo? halverwege de route ineens bedacht, "doh! men lunch laten liggen" en toen terug gereden o.i.d.

magoed nog tot einde van de dag om hem te krijgen

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UPS ? hmm, hier niets gekregen van ups/tnt ofzo.
Alleen staat er nu bij sinds 10h : Out for Delivery
Terwijl er al van gisteren stond : 11-May-2011 13:00:00 GMT Estimated Time of Delivery

Effen paniek toen taxipost deze morgen bij de overburen stond... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-04-2022

pvdven

Testen maar.....

Het duurde me allemaal te lang dus vanmiddag bij de iAm Store Hilversum een APPLE IPAD 2 3G + WI-FI 64GB WHITE gekocht en de bestelling bij de MM webshop geannuleerd.

Eens kijken hoe snel ik mijn geld weer retour heb.

De snelste manier om volgens mij een iPad2 te bemachtigen is volgens mij gewoon wat retailers in de buurt af te gaan.

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*buh* :/ Services Completed: Delivered

11-May-2011 14:14:00 GMT : Delivered to Consignee : Marius

Huidige bezorgstatus Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338799

Ik heb 8 mei bij Apple (online) de Ipad2 16GB Wifi, met inscriptie en een rode leren Smartcover besteld :P
Nu wachten :'( tot hij binnen is. De verwachte leverdatum is 23 mei!!

Ben benieuwd... (wachten duurt lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 24-05 17:43

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

iFactor Zoetermeer heeft nog 2 zwarte 32 Gb WiFi liggen!

Verder in Zuid Holland rond Rotterdam/Den Haag helemaal geen voorraad bij geen enkele winkel! :(

Dixons kan je sowieso vergeten, want die hebben reserveringen. En vreemde ook: volledig aanbetalen, 100 euro aanbetalen en niets aanbetalen.

iFactor kan elke dag wat binnen krijgen. Dus morgen bel ik weer! :) :'(

Trouwens, Informatique had begin deze week er een paar op voorraad. Helaas vragen die honden € 20 boven de door Apple vastgestelde prijs. Zijn inmiddels weer uitverkocht, dus kennelijk hebben anderen er geen problemen mee. Persoonlijk vind ik t iig. niet kunnen.

[ Voor 36% gewijzigd door SqueakyClean op 12-05-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 16:50
Zijn er nog ergens ipad 2 16gb in de buurt van Deventer ergens te krijgen? zonder te wachten op reserveringen.

Wie weet? heb al paar retailers gebeld maar allen reservering.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Jobbie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:34:
iFactor Zoetermeer heeft nog 2 zwarte 32 Gb WiFi liggen!

Verder in Zuid Holland rond Rotterdam/Den Haag helemaal geen voorraad bij geen enkele winkel! :(

Dixons kan je sowieso vergeten, want die hebben reserveringen.

iFactor kan elke dag wat binnen krijgen. Dus morgen bel ik weer! :) :'(
Erg aantrekkelijk, maar ik wil eigenlijk een 16GB. Jammer dat je daar niet online kunt bestellen (niet de ipad ieder geval).

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zit in hetzelfde schuitje.

Ik wil een witte 16 Gb WiFi en die zijn er niet... Dixons Zoetermeer had er tussen neus-en-lippen-door nog wel in het magazijn een wite 16 Gb WiFi 3G liggen. Kreeg ik zijdelings aangeboden. Dus als iemand 'm wil, zou ik niet direct naar vragen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dixons Rotterdam Lijnbaan (010 412 3651) heeft:

3x iPad2 WiFi 16 Gb Zwart!

Wel opschieten!

Voor mij helaas geen witte... :'(

[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 12-05-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Jobbie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:28:
Dixons Rotterdam Lijnbaan (010 412 3651) heeft:

3x iPad2 WiFi 16 Gb Zwart!

Wel opschieten!

Voor mij helaas geen witte... :'(
Waarom kan bestellen/reserveren via de website niet :(

Je zou zeggen dat als je dan via de website besteld dat ze dan gewoon daar vandaan komen :(

Dit neem ik terug. Ik zag op de website dat hij in de webshop ook op voorraad is. Maar meteen besteld., Zou morgen dus binnen moeten komen :) (we zien wel of dit ook een foutje is zoals bij de MM vorige week).

[ Voor 21% gewijzigd door basset op 12-05-2011 13:47 . Reden: stand corrected! ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
16GB zwart nu op voorraad webshop Dixons!

Ik denk ik zet het even prominent in een extra reactie, voor de zoekers. :)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:55
Wieeee besteld, hopelijk komt hij morgen werkelijk binnen. Begon hem al te knijpen want ik wilde erg graag een Ipad hebben vóór de 21e. En m`n accesoire moet ook binnenkort binnenkomen. Als hij echt op voorraad was echt bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 07:56
Ok, bij deze besteld, thanks basset.

Volgens helpdesk inderdaad op voorraad. Bevestigingsmail is wel lang onderweg :S

Bevestiging is binnen. Nu wachten op mail met info over verzending.

[ Voor 77% gewijzigd door sorted.bits op 12-05-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:42
Even zomaar voor de leut een verhaal. Heb een paar weken door Florida getrokken, was van plan daar een iPad te halen. Wou hem de laatste dagen halen omdat ik geen zin had om hem steeds mee naar het strand te slepen enzo. Ik onderweg eens informeren, wat denk je, in heel de VS praktisch uitverkocht, alleen nog paar Verizon modellen.

Ik in Naples gevraagt, volledig uitverkocht, geen id wanneer volgende levering. Ik naar Miami, zelfde verhaal, beide winkels. Toen maar eens naar Ft. Lauderdale gebeld. 'Sorry meneer, alles is uitverkocht, alleen we krijgen morgen vroeg een nieuwe lading met wat modellen, dus als u vroeg bent dan heeft u misschien nog keuze. We gaan 11u open'.

Nou, ik denk ik zorg dat ik er om half 11 ben, extra vroeg, dan is er misschien nog wat. Kom ik daar aan, ja hoor, al 5 mannen voor de deur die staan te wachten. Dus ik aansluiten en een tijdje staan. Komt er een medewerker naar buiten, 'komen jullie voor de iPad?' 'Dan moet je hier naar buiten (was in een mall) en achter aansluiten in de rij, er zijn mensen die er om 3uur a.m. waren en die houden een lijst bij wie er eerst is'.

Ik me naam op de lijst gezet, 25 man voor me. Komt de medewerker om 11uur, ja ik heb stapeltjes kaartjes met de beschikbare iPads. Helaas geen 32gb at&t, alleen 16gb. Gelukkig heb ik nog 2 iPad 32gb wifi te pakken kunnen krijgen.

Heeft me wat moeite gekost, maar heb er één. En dat met een half uurtje wachten.

conclusie: In de VS ook praktisch overal uitverkocht en weinig beschikbaarheid, En Amerikanen zijn gek, op 40+ leeftijd buiten een Apple store kamperen voor een gadget. En nog niet eens tijdens de release. Bijna vechten om een plek.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dat komt hier dus ook nog wel!

Ik moet nu ook alle winkels afbellen om erachter te komen of iemand wat heeft.

En maar geen witte 16 Gb WiFi! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-10-2024
basset schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:49:
16GB zwart nu op voorraad webshop Dixons!

Ik denk ik zet het even prominent in een extra reactie, voor de zoekers. :)
Balen, net dinsdag de 16GB wit besteld bij de Dixons webshop, bij leverdatums kon ik wel vrijdag aangeven, maarja het is en blijft vrijdag de 13e hé!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Jobbie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:59:
Dat komt hier dus ook nog wel!

Ik moet nu ook alle winkels afbellen om erachter te komen of iemand wat heeft.

En maar geen witte 16 Gb WiFi! :'(
Volgens mij moet je dan ruilen met degene in de post onder je, als ik zijn post goed begrijp had ie liever een zwarte :)

[ Voor 7% gewijzigd door basset op 12-05-2011 15:36 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
Ben benieuwd net ook bij website dixons ipad 2 16gb zwart besteld....hope dat ie morgen inderdaad binnenkomt :-( Helaas is ie voor me baas en nie mijzelf snifff...:-( :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
amdboy1983 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:38:
Ben benieuwd net ook bij website dixons ipad 2 16gb zwart besteld....hope dat ie morgen inderdaad binnenkomt :-( Helaas is ie voor me baas en nie mijzelf snifff...:-( :-(
Hier is het andersom, baas betaald en is voor mij ;) Had alleen liever een witte gehad, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 08:40
virtualJac schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:45:
conclusie: In de VS ook praktisch overal uitverkocht en weinig beschikbaarheid, En Amerikanen zijn gek, op 40+ leeftijd buiten een Apple store kamperen voor een gadget. En nog niet eens tijdens de release. Bijna vechten om een plek.
Dat meen je niet :(. Ik vertrek zaterdag voor een week naar Amerika en hoopte er 'gewoon' eentje uit de eerste de beste winkel mee te kunnen nemen. Dat zou balen zijn zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
art-core schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:10:
[...]

Dat meen je niet :(. Ik vertrek zaterdag voor een week naar Amerika en hoopte er 'gewoon' eentje uit de eerste de beste winkel mee te kunnen nemen. Dat zou balen zijn zeg...
Dat dacht ik dus ook, valt vies tegen.

Tipje, als je in NYC komt, ga daar. Die krijgen de meeste stock aangeleverd van heel de VS. Pak niet de apple store op 5th av als eerst ivm de chaotisch drukte, maar eerst de andere. Je kan daarna altijd nog even langs die op 5th (sowieso wel leuk om te kijken, glazen cube en dan met de lift naar de applestore eronder).

[ Voor 3% gewijzigd door virtualJac op 12-05-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomg its Harro
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 14:50
virtualJac schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:34:
[...]

Tipje, als je in NYC komt, ga daar. Die krijgen de meeste stock aangeleverd van heel de VS. Pak niet de apple store op 5th av als eerst ivm de chaotisch drukte, maar eerst de andere. Je kan daarna altijd nog even langs die op 5th (sowieso wel leuk om te kijken, glazen cube en dan met de lift naar de applestore eronder).
Ben afgelopen week in NYC geweest bij de Apple Store op 5th ave.
De andere stores (Meatpacking district, Broadway, en SoHo) waren wel wat minder druk, maar ik zat veel dichterbij de store op 5th ave.
Uiteindelijk naar de Apple Store op 5th ave gegaan.

En ja, alles uitverkocht natuurlijk. Aangezien ze dagelijks geleverd worden daar heb ik even gevraagd hoe vroeg ik er moest zijn om er eventueel een te kunnen kopen.
Nou geloof me, ik stond er om 6:00 am en toen stond er al een rij van zo'n 75 man.
1 van die medewerkers vertelde zelfs dat er al mensen stonden te wachten de sinds de vorige avond.
Ze kregen op die maandagochtend geloof ik zon 100-150 16 GB WiFi binnen en nog een paar van 32GB.

Had uiteindelijk wel geluk, heb 2 witte iPads 16 GB WiFi kunnen bemachtigen. :*)

Ze waren in NYC $499 + de tax van 8.875%.
Dus mocht je langs een apple store komen met voorraad dan zou ik zeker een te kopen haha.

Sowieso zijn alle accessoires daar ook gewoon veel goedkoper dan hier. iPad Dock is bijvoorbeeld daar 29 dollar en hier dezelfde prijs in euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 08:40
virtualJac schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:34:
[...]

Thx voor de tip! Ik ben zaterdag en zondag in NYC en de dagen erna in Cherry Hill (vlakbij Philadelphia). In Cherry Hill zit ook een Apple store dus ik denk dat ik die maar eens ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter94
Heb vorige week maandag Apple iPad 2 Wi-Fi+3G 16GB Zwart bij Dixons online besteld, kreeg zojuist de verzendbevestiging al! Dus dat gaat nog redelijk snel vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
zomg its Harro schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:47:
[...]

knip

Ze waren in NYC $499 + de tax van 8.875%.
Dus mocht je langs een apple store komen met voorraad dan zou ik zeker een te kopen haha.

Sowieso zijn alle accessoires daar ook gewoon veel goedkoper dan hier. iPad Dock is bijvoorbeeld daar 29 dollar en hier dezelfde prijs in euro's.
Dacht ik al inderdaad. Ben wel benieuwd naar de voorraad van de andere in NYC. Zoals ik al zei NYC krijgt de meeste stock aangeleverd.

die Tax is wel een stuk hoger dan in Florida dan. Betaalde iets in de 4%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Op 16 april heb ik de 16gb wifi besteld bij Vandenborre (belgie), ten vroegste volgende week kan ik hem hebben. Zever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Ha! Kreeg net een melding van mijn vanmiddag bestelde ipad via de website van dixons - is verstuurd ! Nou komt de pakketman hopelijk wat later op de dag want verder is de hele dag niemand thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Hier ook verstuurd, nu hopelijk morgen, want hij wordt op m'n werk afgeleverd

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Jah ik dacht dat kan ik ook doen, maar dat is nu wel te laat :P Ben het tel. nr van m`n postbode ook verloren dus die ken ik ook niet bellen, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Hier ook verstuurd, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

BastiaanCM schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:18:
Ha! Kreeg net een melding van mijn vanmiddag bestelde ipad via de website van dixons - is verstuurd ! Nou komt de pakketman hopelijk wat later op de dag want verder is de hele dag niemand thuis :P
Ik wacht verdomme al weken! Ben het trage gedoe goed zat zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UPS nummer gekregen, onderweg naar het verre zuid west-vlaanderen :) afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 11:29

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Nou heb mijn ipad binnen, vorige week vrijdag besteld bij Saturn in groningen. :)
Ging vrij snel en kon hem gister ophalen.

Was trouwens de Ipad 32 gb wifi zwart :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:40
Voor mensen uit Groningen die nog twee ipads willen: Ik heb twee reserveringen klaar liggen bij de Mediamarkt, maar heb gisteravond al twee bij 4launch besteld..

Gaat om 2x 16gb wifi, kleur weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:58

HellBeast

Oh My GoT!

Zojuist de Ipad 2 64GB Black WiFi besteld via de Apple Store. Er staat 1 tot 2 weken voor verzending, ben benieuwd. Toch typisch dat ze zelf langere tijden hanteren dan sommige andere (web)winkels

[ Voor 26% gewijzigd door HellBeast op 13-05-2011 12:07 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
Gistermiddag Ipad 2 besteld via Dixons.nl en tadaaa net de postman voor de deur met .....een ipad 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Hier ook, 2 minuten geleden afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

buh
Brussels, Belgium : 13/05/2011 : 9:30 : Het pakket is vertraagd als gevolg van omstandigheden buiten controle van UPS

http://www.hln.be/hln/nl/...zwavelzuur-in-Jette.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven

pvdven

Testen maar.....

Ik kreeg zojuist een telefoontje van de Dixons in Almere dat de door mij bestelde Apple iPad 2 Wi-Fi+3G 32GB Wit klaar ligt om af te halen (toch netjes aangezien hij 9 mei is besteld)

Nou heb ik woensdag net een Apple iPad 2 Wi-Fi+3G 64GB Wit gekocht dus mocht iemand nog interesse hebben laat het dan even weten dan geeft ik je mijn naam en bestelnummer door.

Morgen ga ik heb zo ie zo annuleren.

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Die van mij is vanochtend ook binnen gekomen

:)

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Yup mijne ook, superblij :-)

En als bijdrage aan het topic zelf ;

Kreeg vandaag ook een belletje van de mediamarkt cruqius dat ze m`n gereserveerde apple ipad 16gb zwart binnen gekregen hebben. Tjah, die had ik niet nodig. Dus misschien ligt die, en andere er nog - ik heb aangegeven mijn reservering te willen cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404200

Ik heb net Dixons gebeld en de man die ik aan de telefoon had zij dat het waarschijnlijk nog zeker een maand gaat duren voordat zij weer iPads binnen krijgen. Dus ga ik hem ook maar ergens anders bestellen in de hoop dat ze hem eerder binnen krijgen bij een andere winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter94
Vanmorgen ook mijn iPad 2 16GB Wi-Fi + 3G black binnen gekregen, bevalt prima! Geen last van backlight bleeding etc. Alleen jammer dat er geen mooie cases voor zijn, zoals de officiële van de iPad 1 ook voor de iPad 2. Heb hem nu tijdelijk maar even in een iPad 1 hoes zitten, anders ben ik bang dat er binnen de kortste keren teveel krassen opzitten;-)

Verstuurd vanaf mijn Apple iPad 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Gewoon een smartcover, voor de achterkant wil ik wel zo'n gelaskin of iets dergelijks.

Ik vind eigenlijk iedere hoes megalelijk.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Laatst online: 20-05-2023
peeter94 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:43:
Vanmorgen ook mijn iPad 2 16GB Wi-Fi + 3G black binnen gekregen, bevalt prima! Geen last van backlight bleeding etc. Alleen jammer dat er geen mooie cases voor zijn, zoals de officiële van de iPad 1 ook voor de iPad 2. Heb hem nu tijdelijk maar even in een iPad 1 hoes zitten, anders ben ik bang dat er binnen de kortste keren teveel krassen opzitten;-)

hmmm, bij bv appelhoes.nl goede oplossingen,
heb zelf de SwitchEasy Canvas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven

pvdven

Testen maar.....

peeter94 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:43:

Ik gebruik de Verve Folio-etui Leer van Belkin en dit is echt een mooie case: http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=543024

Goede review van deze is te zien via: http://youtu.be/mTzGcVFYElw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyJC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-04 19:46
Zijn er mensen die alwel bericht hebben ontvangen van Wehkamp?

RandyJC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-05 20:08
Ik heb mijn iPad 2 (16 GB Zwart) op 12 mei besteld en hij wordt 26 mei verzonden en uiterlijk 6 juni geleverd. Hopelijk zal het een klein beetje vlotter gaan en anders maar flink geduld hebben. Het is wel moeilijk als je iets wilt hebben maar zo lang moet wachten (A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-05 21:54
Skybox_ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:12:
Ik heb mijn iPad 2 (16 GB Zwart) op 12 mei besteld en hij wordt 26 mei verzonden en uiterlijk 6 juni geleverd. Hopelijk zal het een klein beetje vlotter gaan en anders maar flink geduld hebben. Het is wel moeilijk als je iets wilt hebben maar zo lang moet wachten (A).
Waarom heb je hem dan niet gewoon bij een Mediamarkt ofzo gereserveerd, die krijgen zo vaak een paar binnen. Dikke kans dat je hem dan binnen een week hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
timwijn schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:25:
[...]

Waarom heb je hem dan niet gewoon bij een Mediamarkt ofzo gereserveerd, die krijgen zo vaak een paar binnen. Dikke kans dat je hem dan binnen een week hebt.
Ik heb rondgekeken bij welke het snelste leverde en toch uitgekomen via de Apple site zelf. Mediamarkt spreekt me niet echt aan en de overige winkels hebben lijsten van hier tot china zelf. Dus dan maar gewoon via de Apple site zelf en maar een paar dagen geduld hebben! (Wat erg zwaar is haha, maar ik krijg er wel wat moois voor terug ;D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Skybox_ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:12:
Ik heb hetzelfde, Ipad 2 (64GB) besteld op 13 mei en 6 juni als uiterlijke afleverdatum. Bij mij is hij via mijn werk besteld, vandaar dat het via de appstore is gegaan.

Zal wel loslopen denk ik. Ze gaan er echt niet 3 weken over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb zelf bij iFactors Rotterdam zaterdag een witte WiFi 16 Gb mogen afhalen.
Ik raad daarom iedereen aan om, als je in de buurt van een iFactor woont, dagelijks te bellen (079 3600100). Ze kunnen zover ik te horen kreeg dagelijks binnenkrijgen en reserveren 'm voor je als je belt, maar nog wel dezelfde dag ophalen...
Vrijdag hadden ze er in Zoetermeer nog een paar, maar ik was niet in de gelegenheid.
Uiteindelijk heb ik een kleine week gezocht en gevonden! *O*
Skybox_ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:08:
[...]

Ik heb rondgekeken bij welke het snelste leverde en toch uitgekomen via de Apple site zelf. Mediamarkt spreekt me niet echt aan en de overige winkels hebben lijsten van hier tot china zelf. Dus dan maar gewoon via de Apple site zelf en maar een paar dagen geduld hebben! (Wat erg zwaar is haha, maar ik krijg er wel wat moois voor terug ;D)

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 16-05-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:39

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Net bij de MediaMarkt Den Haag een iPad 16gb Wifi Zwart opgehaald. Ze hebben nog wel meer, je kunt ze op 070-3306480 bereiken (direct de Apple hoek).

Stuk makkelijker dan m'n bestellingen dit, ik zat al 3 a 4 weken te wachten op de Webshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whoehoe, ontvangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 11:52

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

HellBeast schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:09:
[...]

Ik heb hetzelfde, Ipad 2 (64GB) besteld op 13 mei en 6 juni als uiterlijke afleverdatum. Bij mij is hij via mijn werk besteld, vandaar dat het via de appstore is gegaan.

Zal wel loslopen denk ik. Ze gaan er echt niet 3 weken over doen.
Nou, ik heb hem op 19 april besteld via de apple website en hij wordt een dezer dagen geleverd (volgens de track tool is hij nu iig in Nederland). Dus ik zou maar rekening houden met de 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

De beschikbaarheid wordt natuurlijk wel zo langzamerhand beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05 22:02
Net aan de telefoon met MediaMarkt Eindhoven. En de telefoniste vertelde me dat ze vandaag 10 stuks 16Gb WiFi Black binnen hebben gekregen. (Ik belde zelf voor de witte dus ik wacht nog maar even af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devvert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-03 17:58
M'n zwarte 64GB wifi only kwam vandaag binnen. Meteen ff opgehaald. Heeft dus een dag of 10 geduurd. Helemaal niet slecht. Geen bleeding en wat is ie dun in vergelijking met de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:33
Wij hebben enkele 64GB WiFi + 3G zwart op voorraad. Alleen af te halen. Voor meer info DM.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Devvert schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:43:
M'n zwarte 64GB wifi only kwam vandaag binnen. Meteen ff opgehaald. Heeft dus een dag of 10 geduurd. Helemaal niet slecht. Geen bleeding en wat is ie dun in vergelijking met de vorige.
Ik neem aan dat je bedoeld via de apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPhreak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 08:27

XPhreak

Mja......

Via twitter mediamarkt zoetermeer en den haag in de gaten gehouden.
Vandaag het bericht dat DH de 16gb wifi op voorraad had, gelijk gehaald e voilà, zit dit nu te typen op m'n iPad. Mijn bestelling bij Apple.com geannuleerd.

Geniaal ding :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:37

-tom-562

Oliesjeik

`Waarom resereveren jullie niet gewoon via MM zoals eerder verteld in dit topic. Heb ik ook gedaan, 1,5 maand geleden. Nog geen week later kon ik hem ophalen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-10-2024
MM zit net iets te ver voor mij, heb vorige week dinsdag een 16GB White ge-preordered bij de Dixons webshop, volledige aanbetaling, hopelijk dat ze deze snel leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407049

Dit wordt ook niet duidelijker!

Een vraagje, is het niet makkelijker om iets in de volgende trant te posten:

Besteldatum:
Leverdatum:
Besteld bij:

Nu zie je alleen "Ja, ik heb hem!" voorbij vliegen en moet je 84 paginas doorworstelen om de besteldatum terug te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138742

25 maart Ipad 2 32GB 3G Zwart besteld bij Typhone (wees de eerste in Nederland met een Ipad 2!!!). Gisteren maar weer eens een berichtje gestuurd. Dit was het antwoord:

Momenteel zijn de iPads nog steeds niet leverbaar. We kunnen bij geen enkele leverancier in binnen en buitenland iPads krijgen omdat Apple er gewoonweg te weinig levert.

Wij hebben inderdaad de langstwachtende klanten aangeboden om hen een 32GB versie aan te bieden i.p.v. de 16GB omdat wij eenmalig aan een kleine partij van deze iPads konden komen. Er waren klanten die begin maart de iPad hadden besteld en die hebben we dus eerst gebeld.

Nu is de 32GB ook niet meer verkrijgbaar en is het wachten op de volgende levering iPads. Wij kunnen niets meer zeggen want de verwachting in onderstaande mail van 2 weken hebben we ook niet waar kunnen maken.

Bestelling annuleren heeft geen zin, want hij bijbehorende Data abonnement bij Vodafone is wel al ingegaan. Gisteren net de rekening van de 2e maand ontvangen. Dat vind ik natuurlijk niet fijn en op mijn reactie hierover kreeg ik van Typhone onderstaande reactie:

Wij zijn ons ervan bewust dat er al abonnementen ingaan bij klanten, terwijl zij geen gebruik kunnen maken van het abonnement door het ontbreken van de iPad 2.
Graag ontvangen wij van u een mail wanneer u de iPad 2 heeft ontvangen. Wij zullen dan gaan kijken hoelang u zonder iPad 2 uw abonnement heeft gehad. En hiervoor een vergoeding in werking gaan zetten.
Ik hoop u tegemoet te komen met deze mail en bied u nogmaals onze excuses aan voor de vertraging.

Voor mij en andere Typhone klanten rest dus niets anders dan (on)geduldig afwachten. Ik geloof ondertussen best wel dat Typhone dit zelf ook niet leuk vindt, maar vraag me toch af of dit echt niet anders kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
mijn ipad 1 mei besteld, leverdatum op 24 mei. Afgelopen zaterdag (14 mei) bericht gekregen dat ie verzonden is, dus ik dacht dat gaat lekker dan heb ik hem dinsdag.. mooi niet dus. Hij staat al sindsdien op merg in NL Til, en kan hem dus ook niet tracken. Weet iemand hoe lang dat gaat duren? Neem aan dat ie nadat hij gemerged is ook nog wel een dagje of wat onderweg is.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 13:45
Neckermann laat zien op de site dat hij voor bijna 20 euro meer op voorraad is. Je krijgt er wel een auto adapter bij (?)
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Over het algemeen zijn hier in de Rotterdamse stad de zwarte iPads wel te krijgen...
Zeker bij de Dixons op de Lijnbaan staat de vitrine vol met zwarte iPads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
BobbyDgtl schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:53:
Op 16 april heb ik de 16gb wifi besteld bij Vandenborre (belgie), ten vroegste volgende week kan ik hem hebben. Zever.
Besteld op 16 april, paar dagen geleden nog eens gebeld: Ik krijg hem waarschijnlijk pas de eerste week van juni.

Bijna 2 maand, terwijl me was gezegd dat ik anderhalve week ging moeten wachten...

Ik loop redelijk ambetant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Garma schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:38:
mijn ipad 1 mei besteld, leverdatum op 24 mei. Afgelopen zaterdag (14 mei) bericht gekregen dat ie verzonden is, dus ik dacht dat gaat lekker dan heb ik hem dinsdag.. mooi niet dus. Hij staat al sindsdien op merg in NL Til, en kan hem dus ook niet tracken. Weet iemand hoe lang dat gaat duren? Neem aan dat ie nadat hij gemerged is ook nog wel een dagje of wat onderweg is.. :(
Zoals je zelf aangeeft, bezorgdatum is op 24 mei, dan zal het wel 23 / 24 mei zijn dat je hem rijgt. Want ik weet niet wat je allemaal bij je iPad hebt besteld? Misschien is de rest nog niet aangekomen bij het merg centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05 16:38
Ik had mijn iPad 2 al maanden lang in backorder staan bij Wehkamp, om de simpele reden dat je daar achteraf per acceptgiro kunt betalen. Ik was er klaar mee, dus op de bonnefooi naar de Mediamarkt in Zoetermeer. Geheel onverwacht had die nog 1 zwarte 32gb wifi liggen, dus dat is mooi geregeld! Soms moet je een beetje geluk hebben. En geheel ten overvloede: wat een waanzinnig apparaat is het!
Pagina: 1 ... 33 ... 67 Laatste