Gister gebeld naar Dixons om er een te reserveren, vandaag voor de zekerheid even langs geweest. Verkoper vertelde dat verschillende vestigingen verschillende aantallen krijgen. Terwijl de één meer reserveringen op papier had staan als de ander, werd daar geen rekening mee gehouden. Ik ben dus van plan om `m bij meerdere vestigingen te gaan reserveren.
Ik ben vandaag dus langs de Dixons Rotterdam lijnbaan geweest om de iPad 2 Wifi 16gb Zwart te gaan halen maar toen ik daar aankwam zeiden ze dat het een voorraad fout was ofzo want ze waren al eerder uitgegeven.... die op dat papiertje stonden... maar ze hadden nog wel een Witte variant... uit eindelijk heb ik die genomen want zal al te twijfelen tussen wit of zwart. Zwart is gewoon een veiligere keuze maar vond wit ook wel wat hebben.
ze hadden nog wel wat op voorraad
2x wifi 32gb zwart
1x 16gb 3g zwart maar werd volgens mij na mij verkocht maar weet niet zeker
64gb wifi 3g en wifi...
etc..
die verkoper probeerde ook nog een verzekering af te sluiten voor die iPad maar niet gedaan.
2x wifi 32gb zwart
64gb wifi 3g en wifi...
etc..
die verkoper probeerde ook nog een verzekering af te sluiten voor die iPad maar niet gedaan.
Ja ik was er om 13.00 al langs geweest maar dan was jij blijkbaar eerder. Voor mij hadden ze alleen de 32GB die ik niet wilde. Er was geen witte meer dus. Ik liep toen rond met de gedachte om een te bestellen online, maar opeens begon er een lampje in mij te branden. De V&D heeft ook een Dixons. Daar hadden ze nog 1 over en raad eens welke!!!!: 16GB Zwart.falcon123 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:02:
Ik ben vandaag dus langs de Dixons Rotterdam lijnbaan geweest om de iPad 2 Wifi 16gb Zwart te gaan halen maar toen ik daar aankwam zeiden ze dat het een voorraad fout was ofzo want ze waren al eerder uitgegeven.... die op dat papiertje stonden... maar ze hadden nog wel een Witte variant... uit eindelijk heb ik die genomen want zal al te twijfelen tussen wit of zwart. Zwart is gewoon een veiligere keuze maar vond wit ook wel wat hebben.
2x wifi 32gb zwart
64gb wifi 3g en wifi...
etc..
Ik vroeg aan de medewerker of hij misschien nog een iPad had en dat was de enige die hij had. Hij had er gister nog 2 zwarte liggen en de eerste was al meegenomen. Gelukkig lag er nog 1 op mij te wachten.
Als Dixons op de lijnbaan mij de witte aanbood had ik het ook wel genomen. Kleur maakt mij weinig uit, maar zwart is inderdaad veiliger. Past ook makkelijker bij de leren zwarte smartcover die ik erbij heb genomen.
Ipad2 is afgeleverd thuis, na het werk ff spelen. Nu hopen dat de bestelde case morgen binnenkomt!
Ik zag je berichtje, dus ik heb er vanmorgen meteen één besteld bij Dixons. Hij is op dit moment al verzonden!Anoniem: 86887 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:20:
De webshop van Dixons heeft weer een aantal modellen uit voorraad leverbaar...
Alleen... toen ik thuis kwam vanmiddag wachtte er een verrassing: De iPad van de MM is toch bezorgd! Ik had ook al niks meer gehoord van mijn mailtje, maar ik heb ook geen mail gehad dat m'n iPad tóch verzonden was.
Dus morgen heb ik er twee... Dat wordt waarschijnlijk dus terugbrengen.
Misschien wil een collega er eentje van me overnemen, dat hoor ik morgen.
Zo heb je er geen, zo heb je er twee...
Anoniem: 404200
Dacht ik vandaag bij Dixons mijn iPad 2 op te halen zijn ze niet geleverd vandaag en duurt het nog tot 6 mei. Maar ik vind het wel raar, want er zijn nu toch enkele iPads beschikbaar en er zijn hier, zoals ik lees, mensen die hem vandaag wel via de Dixons krijgen. Ook is het type, die ik heb besteld, wel leverbaar in Rotterdam, lees ik hier. Weet iemand hoe dat kan?
Haha jij was dus de eerste, Falcon123 de 2e en ik de 3e die de iPad 16GB Wifi (zwart) zouden kunnen halen.Anoniem: 404200 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:39:
Dacht ik vandaag bij Dixons mijn iPad 2 op te halen zijn ze niet geleverd vandaag en duurt het nog tot 6 mei. Maar ik vind het wel raar, want er zijn nu toch enkele iPads beschikbaar en er zijn hier, zoals ik lees, mensen die hem vandaag wel via de Dixons krijgen. Ook is het type, die ik heb besteld, wel leverbaar in Rotterdam, lees ik hier. Weet iemand hoe dat kan?
Dixons lijnbaan heeft dus helemaal GEEN zwarte 16GB wifi ontvangen. Wel 1 (misschien meerdere) witte 16GB Wifi. Falcon123 kwam dus voor mij aan en heeft de witte genomen. Toen ik aankwam was er geen 16GB Wifi meer over. Alleen een 32GB of een 3G versie.
Ik ben dus naar de Dixons in de V&D gelopen en die hadden nog 1 iPad 16GB Wifi zwart liggen. Dat was nog voorraad van afgelopen dinsdag. Blijkbaar komt niemand bij de V&D Dixons. Mijn gelukje natuurlijk!
Net gesproken met medewerker van Dixons Tilburg, die in de v&d, en hij zei dat de gereserveerde modellen die al betaald zijn, voorrang krijgen. Misschien heeft het daarmee te maken?
Anoniem: 86887
Vanmiddag heb ik ook de T&T gekregen van Dixons, hopelijk is hij dus morgen binnen!Mr.Myst schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:17:
[...]
Ik zag je berichtje, dus ik heb er vanmorgen meteen één besteld bij Dixons. Hij is op dit moment al verzonden!
Ik hoop het voor je! 't Is erg leuk speelgoed...Anoniem: 86887 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:17:
[...]
Vanmiddag heb ik ook de T&T gekregen van Dixons, hopelijk is hij dus morgen binnen!
Anoniem: 138742
Vervolgbericht van Typhone:
Helaas is het nog niet bekend wanneer wij de iPad 2 geleverd gaan krijgen. Hopelijk zal dit binnen 2 weken zijn. Ik kan dit echter nog niet garanderen. Ik vraag vriendelijk om uw geduld.
Helaas is het nog niet bekend wanneer wij de iPad 2 geleverd gaan krijgen. Hopelijk zal dit binnen 2 weken zijn. Ik kan dit echter nog niet garanderen. Ik vraag vriendelijk om uw geduld.
Anoniem: 138742 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:23:
Bericht gehad van Typhone:
Wij zijn ons ervan bewust dat er al abonnementen ingaan bij klanten, terwijl zij geen gebruik kunnen maken van het abonnement door het ontbreken van de iPad 2.
Graag ontvangen wij van u een mail wanneer u de iPad 2 heeft ontvangen. Wij zullen dan gaan kijken hoelang u zonder iPad 2 uw abonnement heeft gehad. En hiervoor een vergoeding in werking gaan zetten.
Ik hoop u tegemoet te komen met deze mail en bied u nogmaals onze excuses aan voor de vertraging.
Dit is wel weer netjes. Hadden ze gelijk moeten doen, had een hoop gezeur gescheeld. Overigens nog geen indicatie ontvangen wanneer ze de Ipad 2 kunnen leveren.
Ik had hetzelfde maar dan andersom: ik wou de witte wifi 32GB, maar op Heathrow (dixons winkel) hadden ze alleen alles behalve net die combi.kx22 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:05:
[...]
Ja ik was er om 13.00 al langs geweest maar dan was jij blijkbaar eerder. Voor mij hadden ze alleen de 32GB die ik niet wilde. Er was geen witte meer dus. Ik liep toen rond met de gedachte om een te bestellen online, maar opeens begon er een lampje in mij te branden. De V&D heeft ook een Dixons. Daar hadden ze nog 1 over en raad eens welke!!!!: 16GB Zwart.
Ik vroeg aan de medewerker of hij misschien nog een iPad had en dat was de enige die hij had. Hij had er gister nog 2 zwarte liggen en de eerste was al meegenomen. Gelukkig lag er nog 1 op mij te wachten.
Als Dixons op de lijnbaan mij de witte aanbood had ik het ook wel genomen. Kleur maakt mij weinig uit, maar zwart is inderdaad veiliger. Past ook makkelijker bij de leren zwarte smartcover die ik erbij heb genomen.
Dus in ben uiteindelijk maar voor de 64GB versie gegaan.. beter te veel dan te weinig geheugen
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Mijn ipad 2 is nu verzonden volgens de Apple Store, waar zie ik nu mijn T&T nummer/waar check ik waar 'ie is?
9 april besteld btw
9 april besteld btw
Vandaag toch even langs de Dixons in Venlo om te kijken of er een lading binnen is gekomen. Gelukkig net 1 model wat ik zocht. Witte 32GB 3G. Bedankt voor de tip
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Toch nog even onderstaande mail verzonden aan de MediaMarkt:
Ik ben benieuwd naar de reactie.Beste Tamara,
Nog één vraag. Worden iPad 2’s via de MM webshop eerder geleverd dan via de gewone MM winkel?
Gekke is namelijk dat ik op internet lees dat ze in gewone filialen van MM binnen zijn gekomen deze week.
Dit terwijl ik heb al betaald, en gewoon moet wachten.
Groeten,
Patrick van der Ven
MacBook Pro 13" Retina (late 2013) | iPhone Xs Max 256GB Gold | iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver | Watch Series 3 Silver | Apple TV 4K & HD | Synology DS213+
Naar mijn weten werkt MM naast eigen vestigingen met franchise vestigingen... Op deze manier zijn ze dus ook niet verbonden met de centrale webshop en hebben ze een "eigen" voorraad.pvdven schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:32:
Toch nog even onderstaande mail verzonden aan de MediaMarkt:
[...]
Ik ben benieuwd naar de reactie.
Dit is echter niet bekend/duidelijk voor alle consumenten en werkt dus erg verwarrend. Door deze constructie zijn ook vaak de prijzen en aanbiedingen per vestiging afwijkend.
Vanmiddag een iPad 2 gekocht bij Dixons in centrum van Tilburg. Die had nog meerdere modellen op voorraad, behalve de 16gb zwart die ik eigenlijk wilde. Wel witte en 3G, er stonden nog meerdere dozen in de vitrine. Ben uiteindelijk voor de 32gb zwart wifi gegaan, meer ruimte kan zoals hierboven al werd gezegd, geen kwaad.
Wat een subliem apparaat is het! Ben er bijzonder blij mee en ben nu gave apps aan het ontdekken.
Wat een subliem apparaat is het! Ben er bijzonder blij mee en ben nu gave apps aan het ontdekken.
Lol later besteld maar je krijgt hem eerder, welk type heb jij besteld?Foxpat schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:29:
Mijn ipad 2 is nu verzonden volgens de Apple Store, waar zie ik nu mijn T&T nummer/waar check ik waar 'ie is?
9 april besteld btw
tweemaal 16gb wifi zwart.duncanvdlinden schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:40:
[...]
Lol later besteld maar je krijgt hem eerder, welk type heb jij besteld?
Vanochtend mijn nieuwe iPhone 4 wit gehaald in Zaandam. Liep toevallig langs Saturn en was nogal in een koopbui:) Zocht naar een iPad 2 wit + 3G. Aantal GB maakt niet zoveel uit.
Toevallig zou er morgen één binnen komen maar werd paar uur later gebeld dat het al vandaag binnen was gekomen. Dus heb vandaag nog mijn iPad 2 WIT 16GB + 3G gehaald:)
Toevallig zou er morgen één binnen komen maar werd paar uur later gebeld dat het al vandaag binnen was gekomen. Dus heb vandaag nog mijn iPad 2 WIT 16GB + 3G gehaald:)
Voor de mensen die snel een iPad-2 willen: iFactors in Roosendaal hebben er genoeg
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
"Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd"...
Met dank aan TNT dus nog een extra dag wachten en waarschijnlijk zelfs tot na het weekend...
Met dank aan TNT dus nog een extra dag wachten en waarschijnlijk zelfs tot na het weekend...
Dat wachten is kloten onniej?Anoniem: 86887 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:40:
ik sta al te wachten vanaf 28 maart 2011 te wachten op me iPad..
Veel plzier hoop dat hij er eerder is!
RandyJC
Helemaal "vergeten" dat het morgen koninginnedag is... Wachten tot maandag dus...Anoniem: 86887 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:40:
Mediamarkt Middelburg heeft er weer een aantal binnen gekregen. Was gisteravond al getipt dat ze gearriveerd waren en dus vanmorgen toen ze opengingen meteen toegeslagen.
Voor de mensen die 16GB denken te willen hebben.. het zit echt binnen No time vol met wat TV en Filmpjes, die 100 euri voor het dubbele geheugen is het wel waard vind ik...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
En hoe is de situatie in Amerika? Hebben de winkels daar wel voorraad of gaat het daar ook mondjesmaat...
T laatste, in washington dc in ieder geval ook
Als je er in Amerika een wil halen dan kan dat met niet al te veel moeite lijkt het, de online verkopen storten in nu het ding in zo ontzettend veel landen te krijgen is (voor betere prijzen in Azie bijv.). Tevens is de estimated shipping date nu 1-2 weeks in de online Apple Store, dus met een klein beetje geduld hoef je niet eens je deur uit om er een voor de normale prijs te krijgen.
Jaa, maar dan betaal je nog wel importheffingen, inklaringskosten etc. Dus ?
(Iemand nog tips @ Haarlem & Omstreeks ?
ben op zoek naar 16GB zwart)
(Iemand nog tips @ Haarlem & Omstreeks ?
Op 26 maart in Dixons filiaal gereserveerd (Als 3e op de lijst en als eerste met 16GB Wifi zwart) en gisteren kon ik hem eindelijk ophalen.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Van de week een gelukje gehad. Iemand kwam zijn iPad 2 64GB wifi + 3G zwart niet ophalen. Ik mocht hem dus op komen halen
Hier [klik] kun je mijn Shopreview van MediaMarkt online bekijken (2 maart 2011). Ik vind hun constructie ook niet erg klantvriendelijk, en wordt ook niet goed op de site aangegeven.Anoniem: 86887 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:37:
[...]
Naar mijn weten werkt MM naast eigen vestigingen met franchise vestigingen... Op deze manier zijn ze dus ook niet verbonden met de centrale webshop en hebben ze een "eigen" voorraad.
Dit is echter niet bekend/duidelijk voor alle consumenten en werkt dus erg verwarrend. Door deze constructie zijn ook vaak de prijzen en aanbiedingen per vestiging afwijkend.
Samsung S23 Ultra 256GB
Werd zelf ineens door mijn vader verrast met een financiële bijdrage om een Ipad 2 te kopen, op tweede paasdag. :-D
Hoewel ik overal te horen kreeg dat ze uitverkocht waren en dat leveringstijden onbekend waren (van de mediamarkt kreeg ik zelfs het advies hem bij apple zelf te bestellen, daar dit sneller zou gaan) is het me toch gelukt om er gisteren één op te halen.
Hoe? Alle Dixons-vestigingen in de regio bellen en vragen wanneer ze hem weer binnen kregen.
Dixons Enschede gaf aan dat ze gisteren rond het middaguur een aantal binnen zouden krijgen en ik kon rond 13:00 bellen om te weten te komen of er een 16gb of 32gb wifi zwart tussen zat.
Dit was het geval (32gb), gereserveerd en net voor sluitingstijd opgehaald.
M.a.w. bel veel rond en dan moet het lukken om hem toch in korte tijd te krijgen. Ik geloof dat ze in Enschede bij Dixons nog een aantal witte Ipad's hebben. Volgens mij voornamelijk 16gb +3g, maar een telefoontje is zo gepleegd natuurlijk.
Bij de weg, wat een heerlijk ding. :-)
Hoewel ik overal te horen kreeg dat ze uitverkocht waren en dat leveringstijden onbekend waren (van de mediamarkt kreeg ik zelfs het advies hem bij apple zelf te bestellen, daar dit sneller zou gaan) is het me toch gelukt om er gisteren één op te halen.
Hoe? Alle Dixons-vestigingen in de regio bellen en vragen wanneer ze hem weer binnen kregen.
Dixons Enschede gaf aan dat ze gisteren rond het middaguur een aantal binnen zouden krijgen en ik kon rond 13:00 bellen om te weten te komen of er een 16gb of 32gb wifi zwart tussen zat.
Dit was het geval (32gb), gereserveerd en net voor sluitingstijd opgehaald.
M.a.w. bel veel rond en dan moet het lukken om hem toch in korte tijd te krijgen. Ik geloof dat ze in Enschede bij Dixons nog een aantal witte Ipad's hebben. Volgens mij voornamelijk 16gb +3g, maar een telefoontje is zo gepleegd natuurlijk.
Bij de weg, wat een heerlijk ding. :-)
5183
Klote. Ik ben net terug, en niet gelukt in LA, San Francisco, Las Vegas en tientallen Walmarts. Alleen als je tussen 2 en 6 am ergens voor een Apple Store gaat zitten heb je kans. Maar van de keren dat ik het gevraagd heb, was er 5 van de 6 dagen niet eens een levering geweest en zat je dus voor niks.art-core schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:55:
En hoe is de situatie in Amerika? Hebben de winkels daar wel voorraad of gaat het daar ook mondjesmaat...
New York is ook kut. Je kunt wel een iPad direct krijgen, maar dan betaal je wel tussen de 300 en 500 dollar opslag op de reguliere Apple prijs...
Nou ik heb vandaag even een ipad gereserveerd @ Mediamarkt Cruquius. Ik ben de 1e in de lijst en krijg dan een belletje.. Vorige levering was de helft gereserveerd verkocht en de helft na een uur weg
'Ns kijken. Hopelijk heeft hij dan geen backlight bleeding ofzo, want dat zie ik inmiddels vrij opvallend. Apart eigenlijk, `t is nu al een tijdje na de release

[ Voor 8% gewijzigd door BastiaanCM op 30-04-2011 23:09 ]
Hoe zit het met Canada, Toronto? Moet ik daar net als in US, ook tax betalen bovenop de aangegeven winkelprijs?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Anoniem: 403621
www.mycom.nl heeft nog enkele modellen op voorraad, vorige week zelf opgehaald in Utrecht in de ochtend op zelf afhalen gedrukt en uurtje later email dat die klaarlag!
Daar ben ik het niet mee eens! Ik heb een 16GB inmiddels (via mycom, heb 1,5 week op wachtlijst gestaan) en ik heb de applicatie dropbox geinstalleerd. Je kan tot 100 GB daar aan ruimte krijgen. Dus dan maakt het niet meer uit of je nou 16 gb of 64 gb gekozen had!Tijgert schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:14:
Voor de mensen die 16GB denken te willen hebben.. het zit echt binnen No time vol met wat TV en Filmpjes, die 100 euri voor het dubbele geheugen is het wel waard vind ik...
Doet dropbox niet een locale cache aanmaken op het device waar het op draait? Of kan je dat uitschakelen?
5183
Oneens. Ik heb al meer dan een jaar een 16gb en ik heb er niet meer op dan 4gb.Tijgert schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:14:
Ik heb nu aan muziek alleen al iets van 20GB, en mijn collectie blijft maar groeien.
Ik ga daarom ook binnenkort de 64gb wifi versie kopen. Hopelijk zijn ze dan op voorraad wanneer ik hem bestel
Ik ga daarom ook binnenkort de 64gb wifi versie kopen. Hopelijk zijn ze dan op voorraad wanneer ik hem bestel
@tommy.the.spotter
Canon R6 - EF 100-400L ii - RF 24-105 F4L
Nog altijd niks gehoord van de MM over mijn iPad 2 32Gig. 27 april een mail gehad dat hij vertraagd is en zojuist maar weer even mijn beklaag gedaan. Wat een slechte service daar zeg:-(
Xbox Live: WatersideHorse
vandaag bij Amac in Utrecht een 16GB 3g opgehaald, ze hadden er wel 20 stuks div uitvoeringen op voorraad staan
Bij de Dixons in Maastricht hebben ze ook nog enkele modellen op voorraad, zag er gister een paar staan. Zwart en wit. Welke uitvoering het was weet ik niet
Anoniem: 247390
Mijn ouders en broer zitten de afgelopen 2 weken in Las vegas en San francisco..ze hebben meerdere malen voor mij in de rij gestaan... maar helaas! Continu uitverkocht.. ook kregen ze geen nieuwe ladingen binnen!! Enige wat er nog was, was de 3G Verizon versie... Ik heb nu aangegeven dat ik eventueel wel de Verizon wil nemen.. aangezien ik in eerste instantie 64Gb wifi-only wilde hebben.. Een 64GB 3G verizon is het zelfde.. maar 129 dollar meer.. maargoed! dat is nog altijd goedkopen dan hier in NL.. (ok 9,5% tax komt er nog wel overheen) Maar ik had gedacht even dat ding te laten oppikken!! mooi niet dus... @balen...
Ik ben benieuwd wat je te horen krijgt. Ik heb ook een iPad 2 in bestelling staan bij MM webshop.Barremans schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:14:
Nog altijd niks gehoord van de MM over mijn iPad 2 32Gig. 27 april een mail gehad dat hij vertraagd is en zojuist maar weer even mijn beklaag gedaan. Wat een slechte service daar zeg:-(
En net als jij op 27 april de vertragings mail gekregen. Reactie op mijn laatste mail van afgelopen vrijdag was dat ze niet wisten wanneer de nieuwe levering binnen zou komen.
Iemand ervaring met de wachttijden van de MM webshop?
MacBook Pro 13" Retina (late 2013) | iPhone Xs Max 256GB Gold | iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver | Watch Series 3 Silver | Apple TV 4K & HD | Synology DS213+
Hebben de ipads die nu geleverd worden ook nog last van bleeding?
Zojuist een reactie gehad nadat ik voor de 2e keer een reply op de mail van de mediamarkt heb gemaakt:pvdven schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:44:
[...]
Ik ben benieuwd wat je te horen krijgt. Ik heb ook een iPad 2 in bestelling staan bij MM webshop.
En net als jij op 27 april de vertragings mail gekregen. Reactie op mijn laatste mail van afgelopen vrijdag was dat ze niet wisten wanneer de nieuwe levering binnen zou komen.
Iemand ervaring met de wachttijden van de MM webshop?
Dank voor uw reactie.
Media Markt Online is een aparte vestiging en levert uit haar eigen magazijn.
Apple levert momenteel kleine partijen aan de vestigingen uit.
Het kan dus gebeuren dat Media Markt Utrecht een aantal op voorraad heeft.
Wij doen ons uiterste best zo spoedig mogelijk te leveren.
En ik maar wachten op mijn ipad:-(
Bedankt voor je reactie.Barremans schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:14:
[...]
Zojuist een reactie gehad nadat ik voor de 2e keer een reply op de mail van de mediamarkt heb gemaakt:
Dank voor uw reactie.
Media Markt Online is een aparte vestiging en levert uit haar eigen magazijn.
Apple levert momenteel kleine partijen aan de vestigingen uit.
Het kan dus gebeuren dat Media Markt Utrecht een aantal op voorraad heeft.
Wij doen ons uiterste best zo spoedig mogelijk te leveren.
En ik maar wachten op mijn ipad:-(
Overigens wel apart dat de "webshop vestiging" niks kan zeggen over wanneer er (ongeveer) geleverd gaat worden terwijl ik regelmatig lees dat de gewone MM vestigingen dit wel "kunnen" aangeven.
Ik vraag me overigens wel af of ik de order niet beter kan annuleren en dan via Apple Online moet gaan bestellen. Week 1 van de 1-2 weken levertijd was dan nu voorbij geweest.
Iemand ervaring met hoe snel je geld terug gestort wordt door de MM webshop?
Zou in princiepe niet nodig moeten zijn om je muziek op je Ipad zelf op te slaan, dat kan prima op een NAS gehost worden. Tenzij je altijd je muziek onderweg bij je wilt hebben natuurlijk. Muziek voor onderweg luister ik vanaf de iphone. Opslagbehoefte verschilt per persoon.NewClassic schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:00:
Ik heb nu aan muziek alleen al iets van 20GB, en mijn collectie blijft maar groeien.
Ikzelf twijfel ook om mijn order te annuleren en vervolgens mij bijivoorbeeld Dixons te bestellen. Ik heb nog een reactie gestuurd waarin ik graag wil horen wanneer de iPad te verwachten is (omdat de medewerker van de mediamarkt aangeeft dat ze dus wel stock binnen hebben gekregen)... Word vervolgt.pvdven schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:46:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Overigens wel apart dat de "webshop vestiging" niks kan zeggen over wanneer er (ongeveer) geleverd gaat worden terwijl ik regelmatig lees dat de gewone MM vestigingen dit wel "kunnen" aangeven.
Ik vraag me overigens wel af of ik de order niet beter kan annuleren en dan via Apple Online moet gaan bestellen. Week 1 van de 1-2 weken levertijd was dan nu voorbij geweest.
Iemand ervaring met hoe snel je geld terug gestort wordt door de MM webshop?
Edit: Zojuist een reactie gehad van de mediamarkt:
Er komen inderdaad kleine zendingen binnen.
Helaas is het firts in, first out.
Dus alle eerstgeplaatste orders gaan er uit.
Ik weet helaas niet hoeveel wachtenden er voor u zijn, mijn excuses.
[ Voor 12% gewijzigd door Barremans op 02-05-2011 12:35 ]
@barrypince: Wanneer heb jij je order online geplaatst?Barremans schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:31:
[...]
Ikzelf twijfel ook om mijn order te annuleren en vervolgens mij bijivoorbeeld Dixons te bestellen. Ik heb nog een reactie gestuurd waarin ik graag wil horen wanneer de iPad te verwachten is (omdat de medewerker van de mediamarkt aangeeft dat ze dus wel stock binnen hebben gekregen)... Word vervolgt.
Edit: Zojuist een reactie gehad van de mediamarkt:
Er komen inderdaad kleine zendingen binnen.
Helaas is het firts in, first out.
Dus alle eerstgeplaatste orders gaan er uit.
Ik weet helaas niet hoeveel wachtenden er voor u zijn, mijn excuses.
Die vraag over het aantal wachtende voor mij had ik vorige week ook al gelijk gesteld en ik kreeg hetzelfde antwoord. Is natuurlijk onzin dat ze dat niet weten, maar goed.
Het feit dat je niet eens meer een iPad 2 kan bestellen via de de MM webshop doet mij vermoeden dat de lijst met wachtende erg groot is.
Ik heb zojuist een mail gestuurd waarin ik aangegeven heb dat ik graag wil weten waar ik sta op de lijst, en dat ik dan beslis of ik mijn bestelling ga annuleren. De toon van mij tegenover de Medewerker van de MM is inmiddels niet gezellig meer, dus misschien dat ik hiermee nog wat voor elkaar krijg. Mijn bestelling heb ik gedaan op de 21e van april. We merken het wel wat de reactie word, maar tevreden over online bestellen mij MM ben ik zeker niet.pvdven schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:54:
[...]
@barrypince: Wanneer heb jij je order online geplaatst?
Die vraag over het aantal wachtende voor mij had ik vorige week ook al gelijk gesteld en ik kreeg hetzelfde antwoord. Is natuurlijk onzin dat ze dat niet weten, maar goed.
Het feit dat je niet eens meer een iPad 2 kan bestellen via de de MM webshop doet mij vermoeden dan de lijst met wachtende erg groot is.
Vandaag mijn iPad dan eindelijk ontvangen! Vorige week donderdag bij Dixons uit voorraad kunnen bestellen maar door fout TNT en koninginnedag vandaag 'pas' geleverd...
Net een ipad2 16 gieg black bij mediamarkt arena amsterdam gescoort.
Er is daar een grote apple store in de mediamarkt.volgens de verkoper kregen zij de meeste ipads binnen in Nederland.Hij had het over 800 stuks per week.
Toen ik er vanmiddag was hadden ze net een zending binnen die ze nog niet uitgepakt hadden.
Nadat hij op de reserveringslijst had gekeken en er niemand voor de 16 gieg black bleek op te staan heeft hij er een voor mij gehaald............
Er is daar een grote apple store in de mediamarkt.volgens de verkoper kregen zij de meeste ipads binnen in Nederland.Hij had het over 800 stuks per week.
Toen ik er vanmiddag was hadden ze net een zending binnen die ze nog niet uitgepakt hadden.
Nadat hij op de reserveringslijst had gekeken en er niemand voor de 16 gieg black bleek op te staan heeft hij er een voor mij gehaald............
Ik ben op dit moment in Florida (USA), de AT&T 3G modellem zijn nergens te krijgen.
Ik was vorige week in de Apple Store in West Palm Beach Gardens (Gardens Mall) alleen de WiFi en Verizon modellen zijn vroeg in de ochtend nog verkrijgbaar, aangeraden wordt om 1 uur voor openingstijd(09:00) bij een Apple Store te gaan staan.
Je hebt dan de meeste keuze uit bijv. 16/32/64 Gb zwart of wit. AT&T modellen uitgezonderd, die zijn er niet.
Rond 08:30 of 08:45 komt er Apple medewerker naar buiten en deelt kaartjes uit met modellen, kleur etc. aan de mensen die het eerst aanwezig zijn.( wie het eerst komt, wie het eerst maalt regel en max. 2 per klant).
Om 09:00 gaat de Apple Store open en ruil je het kaartje in tegen de iPad(s). Je kunt ze ook laten activeren.
Ook in Naples (Florida) hetzelfde verhaal.
Valt mij op dat de lederen Smart Cover in de kleur rood populair is, veel Apple winkels hebben deze niet meer.
Ik was vorige week in de Apple Store in West Palm Beach Gardens (Gardens Mall) alleen de WiFi en Verizon modellen zijn vroeg in de ochtend nog verkrijgbaar, aangeraden wordt om 1 uur voor openingstijd(09:00) bij een Apple Store te gaan staan.
Je hebt dan de meeste keuze uit bijv. 16/32/64 Gb zwart of wit. AT&T modellen uitgezonderd, die zijn er niet.
Rond 08:30 of 08:45 komt er Apple medewerker naar buiten en deelt kaartjes uit met modellen, kleur etc. aan de mensen die het eerst aanwezig zijn.( wie het eerst komt, wie het eerst maalt regel en max. 2 per klant).
Om 09:00 gaat de Apple Store open en ruil je het kaartje in tegen de iPad(s). Je kunt ze ook laten activeren.
Ook in Naples (Florida) hetzelfde verhaal.
Valt mij op dat de lederen Smart Cover in de kleur rood populair is, veel Apple winkels hebben deze niet meer.
Vandaag mijn iPad 2 wifi 16gb gekocht bij ifactors in Roosendaal. Deze hadden er nog een paar op voorraad. Zwart & wit. Heb zelf de zwarte gekocht.
Klopt inderdaad, maar om de een of andere reden heb ik altijd de neiging om mijn muziek overal op te slaan. Verder ben ik ook van plan om films erop te gaan bekijken dus dan is meer ruimte toch wel handig.duncanvdlinden schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:27:
[...]
Zou in princiepe niet nodig moeten zijn om je muziek op je Ipad zelf op te slaan, dat kan prima op een NAS gehost worden. Tenzij je altijd je muziek onderweg bij je wilt hebben natuurlijk. Muziek voor onderweg luister ik vanaf de iphone. Opslagbehoefte verschilt per persoon.
@tommy.the.spotter
Canon R6 - EF 100-400L ii - RF 24-105 F4L
Ladies and Gentlemen,
We've got him! 8 april besteld via Apple.com/nl en nu binnen
16GB wit, WIFI
We've got him! 8 april besteld via Apple.com/nl en nu binnen
16GB wit, WIFI
[ Voor 9% gewijzigd door Limbeckx op 03-05-2011 13:00 ]
Op de webshop van de MM zijn weer een paar modellen leverbaar. Helaas niet het door mij bestelde model.
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,145001.html?page=1
Overigens zijn de 3G modellen alweer gelijk uitverkocht.
Ik heb daar idd 10 minuten terug de plebsvariantpvdven schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:54:
Op de webshop van de MM zijn weer een paar modellen leverbaar. Helaas niet het door mij bestelde model.![]()
Naja, we wachten af.
Hop,hop,hop!
Iedereen heeft zo zijn eigen wensen en eisen voor zijn iPad.Dus gefeliciteerd met je aankoop.basset schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:07:
[...]
Ik heb daar idd 10 minuten terug de plebsvariant16GB WiFi zwart besteld. Echter heb ik nog geen bevestiging ontvangen en zie ik op de account pagina ook geen link met bestelinfo/geschiedenis
![]()
Naja, we wachten af.
De bevestigingsmail en verwerking in de bestelinfo duurt even bij de MM webshop. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan de de gemiddelde internet retailer die zijn zaakjes over het algemeen beter voor elkaar heeft.
Mijn Model, iPad 2 WIFI 32GB zit er wel tussen. Nu maar hopen dat mijn iPad er (na 2 weken) eindelijk eens bezorgd gaat worden..pvdven schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:54:
Op de webshop van de MM zijn weer een paar modellen leverbaar. Helaas niet het door mij bestelde model.![]()
Je zou verwachten dat ze eerst backlog wegwerken voor ze nieuwe opsturen....Barremans schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:30:
[...]
Mijn Model, iPad 2 WIFI 32GB zit er wel tussen. Nu maar hopen dat mijn iPad er (na 2 weken) eindelijk eens bezorgd gaat worden..
Hop,hop,hop!
Ik ben benieuwd wanneer je een verzend bericht vanuit MM gaat krijgen. Is de status van je order al veranderd binnen je account info op de website?Barremans schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:30:
[...]
Mijn Model, iPad 2 WIFI 32GB zit er wel tussen. Nu maar hopen dat mijn iPad er (na 2 weken) eindelijk eens bezorgd gaat worden..
IPAD 2 WI-FI 32GBpvdven schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:37:
[...]
Ik ben benieuwd wanneer je een verzend bericht vanuit MM gaat krijgen. Is de status van je order al veranderd binnen je account info op de website?
BESTELLING VERZONDEN NAAR MAGAZIJN
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Ik hoop dat ik hieruit kan concluderen dat mijn iPad er deze week nog is:-)
Zojuist binnengekomen!Hoicks schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:30:
6 april iPAD 2 16GB WiFi besteld bij de apple store NL
wel met incriptie overigens
Verwachte levertijd 2 á 3 weken
Afleverdatum 10 mei 2011.
Damn!
Je kunt 'm beter gewoon in de winkel kopen. Zeker omdat je dan met backlight bleeding direct terug kan enzo.
Nog twee weken wachten! ARGH!
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Als het mag, deel ik even mijn ervaring, misschien dat het andere helpt.
Ongeveer een weekje nadat iPad2 te bestellen was heb ik die van mij besteld.
Hij werd neergezet als 'komt 4 mei waarschijnlijk'. Hij's ondertussen wel al vorige week bezorgd.
Ik had ook nog wat anders besteld - zoals een cover en oordopjes - en wilde even vragen aan Apple waarom die op 'waarschijnlijk komen ze op 30 maart aan bij je' staan, terwijl het 20 April is..
De mevrouw legde uit dat ze heel graag mensen de iPad2 willen geven en deze voorrang geven in zo een bestelling als die van mij. Normaal wachten ze tot alles eerste binnen is, en dan hoppa in 1x. De iPad2 werd meteen verstuurd zodat mensen 3 weken, maar niet 4, hoeven te wachten.
Die van mij was online besteld, met cc, en track/trace zei dat het vanuit HongKong meteen richting Arnhem TNT hub ging, en 12 uur later was hij hier. 2,5 weken na online bestelling. Ipv 4,5.
Ongeveer een weekje nadat iPad2 te bestellen was heb ik die van mij besteld.
Hij werd neergezet als 'komt 4 mei waarschijnlijk'. Hij's ondertussen wel al vorige week bezorgd.
Ik had ook nog wat anders besteld - zoals een cover en oordopjes - en wilde even vragen aan Apple waarom die op 'waarschijnlijk komen ze op 30 maart aan bij je' staan, terwijl het 20 April is..
De mevrouw legde uit dat ze heel graag mensen de iPad2 willen geven en deze voorrang geven in zo een bestelling als die van mij. Normaal wachten ze tot alles eerste binnen is, en dan hoppa in 1x. De iPad2 werd meteen verstuurd zodat mensen 3 weken, maar niet 4, hoeven te wachten.
Die van mij was online besteld, met cc, en track/trace zei dat het vanuit HongKong meteen richting Arnhem TNT hub ging, en 12 uur later was hij hier. 2,5 weken na online bestelling. Ipv 4,5.
http://mrfloris.com
Toch apart, liep laatst met een vriendin in de V&D, hadden ze gewoon een stapeltje liggen (Dixons in V&D, Utrecht).
Point Narf
Anoniem: 345163
Ik heb bij de online Apple shop (nl) een 32gb, witte, wifi-only besteld.
De verwachte leverdatum is 24 mei. Ben erg benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
De levertijd op de website staat nu op 1-2 weken tot verzending + 3-7 dagen voor verzending.
De verwachte leverdatum is 24 mei. Ben erg benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
De levertijd op de website staat nu op 1-2 weken tot verzending + 3-7 dagen voor verzending.
Net een iPad 2 bij A-Mac in Den Bosch besteld. Toen ik vroeg naar de levertijd gaf de man aan dat het ongeveer een week gaat duren. We zullen. Hopelijk komt ie snel, ga vandaag m'n huidge iPad weggeven.
Ik ben niet een heel ongeduldig persoon (een klein beetje dan) maar bij de meest obscure webwinkels lukt het ze om binnen 24 uur iets te versturen als ze het op voorraad hebben. Bij de MediaMarkt werkt het geloof ik anders
Hop,hop,hop!
Anoniem: 405452
Hoi,
Ik ben nieuw op Tweakers (Hoi allen!!) en weet niet zeker of ik deze vraag hier mag neerleggen so feel free to correct me.
Ik heb een iPad2, 16GB zwart aangeschaft (wordt morgen, 5 mei geleverd) maar wil deze bij nader inzien toch van de hand doen en voor een nieuwe mobieltje gaan, foutje bedankt.
Heeft iemand enig idee en/of suggesties voor hoeveel ik deze kan aanbieden in de nog gesealde doos?
Bij voorbaat dank.
Ik ben nieuw op Tweakers (Hoi allen!!) en weet niet zeker of ik deze vraag hier mag neerleggen so feel free to correct me.
Ik heb een iPad2, 16GB zwart aangeschaft (wordt morgen, 5 mei geleverd) maar wil deze bij nader inzien toch van de hand doen en voor een nieuwe mobieltje gaan, foutje bedankt.
Heeft iemand enig idee en/of suggesties voor hoeveel ik deze kan aanbieden in de nog gesealde doos?
Bij voorbaat dank.
Kun je 'm niet retourneren naar de desbetreffende winkel? Zolang je 'm niet opengemaakt hebt, is er (mijns inziens) niets aan de hand. De meeste winkels hebben ook een retourpolicy...
Zelf vorige week m'n iPad 2 teruggebracht naar Dixons. Ze stonden wel raar te kijken (logisch!) maar het was allemaal geen probleem.
Zelf vorige week m'n iPad 2 teruggebracht naar Dixons. Ze stonden wel raar te kijken (logisch!) maar het was allemaal geen probleem.
Dat is is bijna onmogelijk en kost me dan ook erg veel moeite(neem liever wat verlies) erop zodat ik snel een nieuwe telefoon kan aanschaffen.Mr.Myst schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:49:
Kun je 'm niet retourneren naar de desbetreffende winkel? Zolang je 'm niet opengemaakt hebt, is er (mijns inziens) niets aan de hand. De meeste winkels hebben ook een retourpolicy...
Thanks!
Vertel eens waarom dat bijna onmogelijk is dan? Doos plus bon, klaar is kees.Anoniem: 405452 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:57:
[...]
Dat is is bijna onmogelijk en kost me dan ook erg veel moeite(neem liever wat verlies) erop zodat ik snel een nieuwe telefoon kan aanschaffen.
Thanks!
Anders 450 euro en dan ben je hem zo kwijt.
Omdat de leverancier tegenwerkt (heb ook geen zin om het hele proces te doorlopen..) en de verzendkosten ook nog eens voor mijn rekening komen, die ik niet terug kan vorderen.timwijn schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:03:
[...]
Vertel eens waarom dat bijna onmogelijk is dan? Doos plus bon, klaar is kees.
Anders 450 euro en dan ben je hem zo kwijt.
450 euro is een mooie optie aangezien ik er 479 voor betaald heb.
Erg bedankt!
Ik verwacht dat ik morgen mijn eerste advertentie kan gaan plaatsen
Iemand geïnteresseerd?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 405452 op 04-05-2011 18:46 ]
Nog eventjes, en dan worden de iPad's van de baas geleverd
Ik hoop deze of volgende week
Afgelopen week in New York geweest, fifth avenue geweest voor iPad 2. Niet te krijgen de AT&T versie helaas. Echt een ontzettend drukke Apple Store, waar je liever niet wil komen. Dan heb ik liever die in Soho, niet te "toeristisch" druk.
Nadat ik de Apple Store op de 5th Ave had gehad, nog enkele winkels van AT&T geprobeerd, die hadden helaas ook niets. Wel een paar van die winkels die je erbij proberen te naaien. De ene toeristenwinkel verkocht een iPad 16 GB 3G voor $895 (!!!) en bij Datavision Computer Video op de 5th Ave wilde die gozer alleen de iPad 16 GB 3G verkopen als ik Apple Care erbij zou nemen. Ongelooflijke taferelen, zeker als de iPad al voor je ligt. Natuurlijk geweigerd, haat dit soort koppelverkoop. Gelukkig een paar uur later bij J&R twee iPadjes 32 GB wifi wit kunnen meenemen.
Jammer van die winkeltjes, die de iPad opkopen, zodat de echte liefhebbers nu langer moeten wachten dan nodig. Bij een van die winkels lagen er stapels iPad's 2, terwijl de Apple Stores niets hebben.
Nadat ik de Apple Store op de 5th Ave had gehad, nog enkele winkels van AT&T geprobeerd, die hadden helaas ook niets. Wel een paar van die winkels die je erbij proberen te naaien. De ene toeristenwinkel verkocht een iPad 16 GB 3G voor $895 (!!!) en bij Datavision Computer Video op de 5th Ave wilde die gozer alleen de iPad 16 GB 3G verkopen als ik Apple Care erbij zou nemen. Ongelooflijke taferelen, zeker als de iPad al voor je ligt. Natuurlijk geweigerd, haat dit soort koppelverkoop. Gelukkig een paar uur later bij J&R twee iPadjes 32 GB wifi wit kunnen meenemen.
Jammer van die winkeltjes, die de iPad opkopen, zodat de echte liefhebbers nu langer moeten wachten dan nodig. Bij een van die winkels lagen er stapels iPad's 2, terwijl de Apple Stores niets hebben.
Is er al iets bekend over Singapore, Wanneer ze hem daar weer op voorraad hebben ...
Gegroet!
Inmiddels mij geld terug van Dixons, meteen naar de mediamarkt en daar een 32gb zwart wifi gekocht, wat een prachtding!
Apple's super-famous iPad 2 is making it's way to Japan on Thursday, April 28 and Hong Kong, Korea, Singapore and eight other countries on Friday, April 29. The iPad 2 will be available at Apple retail stores at 9am local time, select Apple Authorized Resellers, and online through the Apple Store beginning at 1am.Decennia schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:47:
Is er al iets bekend over Singapore, Wanneer ze hem daar weer op voorraad hebben ...
Source
En is hij al binnen? Of duurt dit vervolgens ook weer dagen bij MM?Barremans schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:23:
[...]
IPAD 2 WI-FI 32GB
BESTELLING VERZONDEN NAAR MAGAZIJN
Ik hoop dat ik hieruit kan concluderen dat mijn iPad er deze week nog is:-)
Ik denk dat het nog wel even gaat duren.pvdven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 07:52:
[...]
En is hij al binnen? Of duurt dit vervolgens ook weer dagen bij MM?
Ik heb dinsdadagochtend een ipad besteld in de webstore omdat hij op voorraad was en dit is wat er momenteel bij mij staat:
Ik weet niet hoe het daar gaat, maar bij andere bedrijven gaat het inpakken om iets te versturen een stuk sneller dan 2 dagen. Dus ik ben bang dat het in dat geval ook wel nog even gaat duren.
De webshop van mediamarkt is ieder geval kwa looks, bedienvriendelijkheid en informatie ongeveer op het niveau van amateurs in de tijd dat ADSL nog een verre droom was en er net 33k modems waren. Alleen dan met heel veel rood
Hop,hop,hop!
Deze status "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending." heeft mijn iPad 2 bij MM als sinds 23 april en toen ik hem bestelde stond hij op een levertijd van 4-9 dagen.basset schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:29:
[...]
Ik denk dat het nog wel even gaat duren.
Ik heb dinsdadagochtend een ipad besteld in de webstore omdat hij op voorraad was en dit is wat er momenteel bij mij staat:
Ik weet niet hoe het daar gaat, maar bij andere bedrijven gaat het inpakken om iets te versturen een stuk sneller dan 2 dagen. Dus ik ben bang dat het in dat geval ook wel nog even gaat duren.
De webshop van mediamarkt is ieder geval kwa looks, bedienvriendelijkheid en informatie ongeveer op het niveau van amateurs in de tijd dat ADSL nog een verre droom was en er net 33k modems waren. Alleen dan met heel veel rood
Voor wat betreft de webshop van MM ben ik het helemaal met je eens de gemiddelde MKB retailer op internet heeft het veel beter voor elkaar.
maw., je wordt in de websop belazerdpvdven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:09:
[...]
Deze status "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending." heeft mijn iPad 2 bij MM als sinds 23 april en toen ik hem bestelde stond hij op een levertijd van 4-9 dagen.
Voor wat betreft de webshop van MM ben ik het helemaal met je eens de gemiddelde MKB retailer op internet heeft het veel beter voor elkaar.
Hop,hop,hop!
Afgelopen maandag was mijn iPad2 16Gb wit binnen bij iCentre Leidschendam, wat later opgehaald, maar ben tevreden !
Serve The Humanity , Be Server
Ik zit te twijfelen om mijn order bij MediaMarkt Webshop te annuleren (alweer twee a drie weken geleden besteld) en bij Apple te bestellen. Maar ik weet het niet. Erger me kapot aan die levertijden. Snap niet dat het zo raar loopt allemaal.
Waarom niet gewoon bij MyCom bestellen? Ik heb er twee besteld en beide waren ze er binnen een week. Je betaalt bovendien niks aan en kan annuleren als hij al op je ligt te wachten...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik zit precies met dezelfde overweging. Van het weekend toch nog maar eens kijken of ik niet gewoon in een winkel een iPad 2 kan scoren en dan de order bij MM annuleren.sebastius schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:44:
Ik zit te twijfelen om mijn order bij MediaMarkt Webshop te annuleren (alweer twee a drie weken geleden besteld) en bij Apple te bestellen. Maar ik weet het niet. Erger me kapot aan die levertijden. Snap niet dat het zo raar loopt allemaal.
Grootste ergernis is toch wel het feit dat ze niet eens kunnen/willen vertellen hoeveel wachtende er nog voor mij zijn.
Het ligt denk ik ook bij MyCom aan wat ze binnen krijgen aan iPads, zo heb ik deze week nergens gezien dat ze het door mij bestelde type (zie onderschrift) hebben binnen gekregen.Tijgert schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:08:
Waarom niet gewoon bij MyCom bestellen? Ik heb er twee besteld en beide waren ze er binnen een week. Je betaalt bovendien niks aan en kan annuleren als hij al op je ligt te wachten...
Overigens wel even een bestelling geplaatst bij de MyCom, annuleren kan altijd nog.
Update
Bestelling bij MyCom geplaatst:
Naar verwachting kunt u de bestelling afhalen bij MyCom winkel op: dinsdag, 7-6-2011
We wachten af...................
De voorraad indicatie mij de MM was fout. Ik kan hem annuleren als ik wil. Ga ik dus ook doen.
Hop,hop,hop!
Dat is dus elke keer het probleem bij de MM webshop. Schijnt nog al moeilijk te zijn om een systeem te maken dan realtime je voorraad bij kan houden. (Overigens heeft bijna elke MKB Internet retailer dit wel goed voor elkaar, maar dat even tussen twee haakjes.basset schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:52:
De voorraad indicatie mij de MM was fout. Ik kan hem annuleren als ik wil. Ga ik dus ook doen.
Aangaande de levertijden, ben vandaag naar Saturn gegaan in Groningen. Ze hebben nu nog 4 witte 32GB WIFI staan, de laatste 16GB WiFi is in mijn bezit. Heb dus de iPad zonder ook maar een reservering te doen.
Zwart hoef je niet te proberen, dat is dik reserveren.
Zwart hoef je niet te proberen, dat is dik reserveren.
[ Voor 12% gewijzigd door Maximus op 06-05-2011 15:25 ]
PhD i.o.