Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenRew
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 17:44
Zojuist effe gebeld met de Dixons klantenservice over hoe het mijn bestelling stond (16GB, zwart WiFi only). Ze verwachtte eigenlijk vandaag al een flinke lading iPad 2's maar die is helaas (nog) niet gekomen. Hij zei dat ze morgen wel geleverd moeten worden op hun distributiecentrum, maar dat apple nogal moeite hoeft om de afspraken na te komen en dat hij (natuurlijk) niet kan beloven of hij deze week nog aankomt. Fingers crossed dan maar. Zou toch leuk zijn, nog effe snel voor pasen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Zo, vanmiddag (out of the blue) een Ipad 2 16GB Black gehaald bij Ifactors te Zoetermeer. Ze hebben daar voldoende voorraad en hadden zojuist ook 3G modellen ontvangen.

Nu alles even instellen en vanavond lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Gisteren in MM Zwolle geweest en ze hadden net paar binnen. 16gb+3G en 64gb alleemaal in het wit. Maar ik had er al een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdking
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-02-2023
Vanavond eentje gehaald in Den Bosch (BCC), 16 GB + 3GS, ze hadden alleen nog wit, maar dat vind ik prima. Leu spul zo'n iPad! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Renew

Ben erg benieuwd, lijkt me gaaf om m t weekend binnen te krijgen, met paasweekend in het vooruit zicht :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 15:35
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:29:
Mediamarkt heeft een aantal iPad's in de webshop op voorraad!
Zojuist een zwarte 32GB wifi besteld...

Iemand ervaring met de correctheid van hun voorraadindicatie? Staat nu op bezorging tussen 1 en 3 dagen. Heb gekozen voor het ophalen ervan in een van hun winkels...
Ik zag het vanmorgen ook! Meteen eentje besteld, ook een zwarte 32GB wifi. 't Is even afwachten, maar stiekem hoop ik 'm morgen of zaterdag te krijgen, wie weet. Als ik 'm heb (of de verzendbevestiging heb gekregen), zal ik dat even plaatsen. Ik kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
Vandaag de bij Dixons op 4 april bestelde Ipad 2 16GB wifi zwart ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons heeft nu de witte 32 wifii en de 64 3g op voorraadl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu ook de zwarte 64GB (wifi) (Dixons)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Zojuist even contact opgenomen met iFactors Bergen op Zoom. Wederom lijken ze vanmiddag alles geleverd te krijgen op de 16GB 3G zwarte na. :/ Informatie laten ze ook niet los helaas.

Edit: Belachelijk eigenlijk, wel de witte maar niet de zwarte.

Edit 2: Zojuist ook Roosendaal even gebeld, daar wisten ze me al veel meer informatie te geven over de levertijd en wanneer ze deze versie verwachten. Boden tevens aan om een briefje weg te leggen met m'n naam en telefoonnummer. Zodra hij daar binnenkomt krijg ik een telefoontje en gaan ze kijken wat ze kunnen doen. Dat noem ik nou nog eens service! :)

[ Voor 67% gewijzigd door barktus op 22-04-2011 11:43 ]

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bartva

Mja minste wat ze kunnen doen vind ik eigenlijk, hoop dat ze je snel bellen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:50:
@bartva

Mja minste wat ze kunnen doen vind ik eigenlijk, hoop dat ze je snel bellen :)!
Klopt, maar ze hoeven het niet aangezien ik hem in Bergen op Zoom heb besteld, één dag na de release. Dus wat dat betreft echt petje af voor Roosendaal.

Nu zijn er vast mensen die gaan als je zo tevreden bent over Roosendaal, waarom heb je hem daar dan niet besteld? Die winkel was toen nog niet open, pas zes dagen later. :P En tjaaa, wachten he.... :X

Ze vertelde overigens ook dat ze in Roosendaal ontzettend veel klanten van Dixons krijgen, mensen die besluiten te annuleren en naar hun komen. Dit omdat Dixons Roosendaal sinds de release nog geen nieuwe iPads heeft ontvangen. :D

[ Voor 17% gewijzigd door barktus op 22-04-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn geld teruggekregen van Dixons nadat ze sinds 8 maart 2011 mijn iPad 16 GB 3G (Wit) niet konden leveren. Inmiddels trotse eigenaar van iPad 2 64 GB WIFI Wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen3950
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:41
iemand hem besteld bij easy-m? Heb hem (32GB wifi zwart) bijna 4 weken geleden daar besteld maar is nog altijd niet binnen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Myst schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:26:
[...]

Ik zag het vanmorgen ook! Meteen eentje besteld, ook een zwarte 32GB wifi. 't Is even afwachten, maar stiekem hoop ik 'm morgen of zaterdag te krijgen, wie weet. Als ik 'm heb (of de verzendbevestiging heb gekregen), zal ik dat even plaatsen. Ik kan niet wachten! :)
De iPad's die gisteren op voorraad waren in de webshop van de Mediamarkt zullen (waarschijnlijk) pas na het paasweekeinde verstuurd worden... Aldus de Mediamarkt op hun twitteraccount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Woohoo, mijn iPad (16GB Wifi Zwart) ook vanmorgen opgehaald! Besteld bij MM Rijswijk, hadden weer een lading gekregen. Had wel het idee dat de meeste daarvan ook al besteld waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss :-D!!

Net ff Dixons klantenservice gebeld, en er was weer een beperkte hoeveelheid binnen gekomen,
dus ff met mn ordernummer gekeken en......... Hij is gepicked en gaat zo de deur uit :-D!!!!!!

16GB Wifi black :-)! Besteld op 13-04

Nu hopen dat de bezorger niet net komt als ik ff weg ben :P

Edit: hij verwacht dat de T&T nr's tegen de avond verstuurd worden, mochten mensen hierop zitten te wachten ;-)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:36:
[...]

De iPad's die gisteren op voorraad waren in de webshop van de Mediamarkt zullen (waarschijnlijk) pas na het paasweekeinde verstuurd worden... Aldus de Mediamarkt op hun twitteraccount!
Ah dat is dan weer minder! Dat wordt dus even een paar dagen langer wachten. Jammer, met zo'n lang paasweekend in het vooruitzicht. Maar goed, eigenlijk mag ik niet klagen, vooral als ik zie hoeveel mensen al weken op hun bestelde iPad's aan het wachten zijn...

Bedankt voor je berichtje! Mocht ik vandaag toch nog een verzendbevestiging krijgen, laat ik dat hier even weten. We hebben 'm ongeveer gelijktijdig besteld, zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 17 april de Apple iPad 2 Wi-Fi+3G 64GB Zwart besteld. Toen stond er op de site dat hij er 22 april zou zijn, maar inmiddels is dat al 28 april. Gaat het hier nou om de mensen die hem vandaag zouden bestellen, of ook voor de mensen die hem hadden besteld toen er nog 22 april stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenRew
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:49:
Yesss :-D!!

Net ff Dixons klantenservice gebeld, en er was weer een beperkte hoeveelheid binnen gekomen,
dus ff met mn ordernummer gekeken en......... Hij is gepicked en gaat zo de deur uit :-D!!!!!!

16GB Wifi black :-)! Besteld op 13-04

Nu hopen dat de bezorger niet net komt als ik ff weg ben :P

Edit: hij verwacht dat de T&T nr's tegen de avond verstuurd worden, mochten mensen hierop zitten te wachten ;-)
Naar aanleiding van deze post zelf ook effe gebeld, en hier precies hetzelfde verhaal. Morgenochtend is 'ie er, hoop ik! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cdb05 en waar had je dat besteld?

@Renew

ah das mooi, heb ik ook weer soort van dubbele bevestiging _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:52:
@cdb05 en waar had je dat besteld?

Bij Dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, dan ik zal gewoon ff bellen met klantenservice en je ordernr, kunnen ze het je precies vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:10:
Ah oke, dan ik zal gewoon ff bellen met klantenservice en je ordernr, kunnen ze het je precies vertellen :)
oke, bedankt, ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Leeuwarden zag ik er stuk of 12 liggen Weinig 16GB diegene die ik bekeek of 32 of 64 :)

1 meegenomen voor een kennis had zelf gelukkig al 1 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savigny
  • Laatst online: 01-01-2023
Voor wie belangstelling heeft.

Mijn Ipad-2 bestelling ligt klaar bij Mycom Nijmegen. Het gaat om de zwarte 16GB Wi-Fi zonder 3G uitvoering.
Ik had ook al een Ipad-2 bestelling lopen bij Dixons, maar die heb ik afgelopen woensdag opgehaald.

Diegene die belangstelling heeft kan een mail naar mij sturen: dvdspindel@hotmail.com
Stuur je dan mijn naam door en hiermee kan je de Ipad-2 ophalen. (en betalen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moguez
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 22:25
Op 7 april een zwarte 16GB zonder 3G besteld in de belgische Apple Store.
verwachtte verzenddatum : 28 april

verwachte afleverdatum was initieel 4 mei maar is nu plots 10 mei geworden??
Dat versta ik totaal niet, alsof transport plots een omweg wilt maken.

mijn Ipad heb ik wel laten graveren, zou dat een grote vertraging teweegbrengen?

Goodwe GW10K-ET/10*375 NW+10*375 ZO@13° tilt. 7/7.5kw pylontech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Laatst online: 23-06 14:16
Wow! Na mijn "slechte" ervaring met de Dixons, afgelopen dinsdag (19 april) toch maar besteld in de webshop, en ja hoor! Mijn bestelling (iPad 2 16Gb Wifi) is vanmiddag verzonden :D

Dit had ik echt niet verwacht! Dit weekend dus lekker spelen in de zon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@epiloque
de zwarte?
heb je ook al T&T ? Ik ng nie... maar we wachten ng ff ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij MM Heerlen een zwarte 16Gb wifi kunnen kopen. (niet gereserveerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:49:
@epiloque
de zwarte?
heb je ook al T&T ? Ik ng nie... maar we wachten ng ff ;-)
Ja ik heb de iPad 2 16GB Wifi Zwart gekozen. Ik heb ook een T&T nummer gekregen, want deze zat bij de verzendbevestiging :)

Uiteindelijk dus maar 4 dagen hoeven wachten. Hebben ze toch hun beloftes waargemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vreemd, ma komt vast goed

Edit: 19:05 ontvangen 8) _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Dirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2024
mijne ook verstuurd. 16 WiFi zwart, dixons webshop, 13 april besteld. sweet!

Curiousity is a bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:47

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Voor de liefhebber: Mycom in de Kinkerstraat heeft een zwarte 64GB 3G liggen van mij, maar ik hoef hem niet meer (heb er al een).

Wie hem wilt mag hem hebben! PM me effe (zeg ik onder welke naam hij klaar ligt voor je).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenRew
Om kwart voor negen stond de beste man van TNT voor de deur met m'n iPad (besteld bij dixons 13 apr)!

Lekker klooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
Mijn T&T status is nog steeds "22.04.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum". Komt 'ie dan wel vandaag?

/Edit: Ik heb hem zojuist in ontvangst mogen nemen :D
Had inmiddels al zoveel apps "gepre-download" dat hij nu een half uur moet syncen :+

[ Voor 40% gewijzigd door Epiloque op 23-04-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:04
Mogelijk. Ik denk dat hij bij de 2e melding van sorteercentrum klaarligt.

*Hmm ik zag net dat ze bij een mycom 1 ipad hebben liggen :P Zal ik hem halen.... aww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:49

D_V

Net in Venlo bij de Dixons de Ipad2 16GB Wifi gekocht, ze hebben er nu nog 1 liggen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:32
Mijn witte iPad 2 16GB wifi verkocht vanwege bleeding voor 2 dagen terug. Gebeld met een winkel of ze een zwarte iPad 2 16GB wifi kunnen reserveren. Vandaag gebeld door de winkel, want ze hadden 1 zwarte 16GB wifi binnengekregen en heel veel witte iPads. Gelijk naar de winkel gereden en opgehaald. Gelukkig heeft deze iPad 2 16GB wifi zwart geen bleeding, pixel fouten etc. Eindelijk een exemplaar dat echt goed is. _/-\o_ Deze is gecontroleerd op 100% brightness (schermlicht of zo iets) en in het pikke donker in de kelder gecontroleerd. :) Gelijk mijn iPad 2 geannuleerd die ik op 21 april online bij apple besteld heb.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afgelopen dinsdag bij de Media Markt in Groningen ipad2 16GB + 3G besteld en afgelopen vrijdag al ontvangen. Lagen er vrijdag rond 18:00 uur nog 6 stuks (verschillende modellen).

Jammer voor alle 'Apple Nerds' die denken dat MaxMe de winkel is om je Ipad2 te bestellen. In Groningen staan nog meer dan 100 personen op de wachtlijst. Als je 50 meter door loopt naar de Media Markt haal je er direct een ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:49

D_V

FrankSpin schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:02:
Jammer voor alle 'Apple Nerds' die denken dat MaxMe de winkel is om je Ipad2 te bestellen. In Groningen staan nog meer dan 100 personen op de wachtlijst. Als je 50 meter door loopt naar de Media Markt haal je er direct een ;-)
Hier in Venlo heb je ook zo'n Apple Premium Reseller-store "Ivizi", daar was ik in eerste instantie ook binnen. Volgens de verkoper duurde het nog zeker 2 weken voor er weer ipads waren. "moeilijk..moeilijk, bestellen, wachtlijsten enz." 50 meter verder om de hoek bij de Dixons waren ze gewoon op voorraad.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:21
pinokkia schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 16:36:
Mijn witte iPad 2 16GB wifi verkocht vanwege bleeding voor 2 dagen terug. Gebeld met een winkel of ze een zwarte iPad 2 16GB wifi kunnen reserveren. Vandaag gebeld door de winkel, want ze hadden 1 zwarte 16GB wifi binnengekregen en heel veel witte iPads. Gelijk naar de winkel gereden en opgehaald. Gelukkig heeft deze iPad 2 16GB wifi zwart geen bleeding, pixel fouten etc. Eindelijk een exemplaar dat echt goed is. _/-\o_ Deze is gecontroleerd op 100% brightness (schermlicht of zo iets) en in het pikke donker in de kelder gecontroleerd. :) Gelijk mijn iPad 2 geannuleerd die ik op 21 april online bij apple besteld heb.
Je kunt toch gewoon ruilen als je bleeding hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
--Christiaan-- schreef op zondag 24 april 2011 @ 12:31:
[...]
Je kunt toch gewoon ruilen als je bleeding hebt?
Je mag alleen binnen 8 dagen ruilen. Aangezien ik de witte iPad 2 op de release datum van 25 maart gekocht heb en na die 8 dagen erachter kom. Kon ik de iPad 2 ter reperatie aanbieden. En dat wilde ik niet en ik ging er vanuit dat het wel zal wegtrekken. 8)7 Ik was niet echt op de hoogte dat bleeding zou blijven. De gele vlekken zijn nml wel weggetrokken. Dus ik dacht dat de bleeding trekt ook weg. Weer iets geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Hoezo mag je alleen binnen 8 dagen ruilen? Ik dacht dat je standaard 90 dagen garantie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Alabama_man schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:56:
Hoezo mag je alleen binnen 8 dagen ruilen? Ik dacht dat je standaard 90 dagen garantie had.
Omdat de winkel dit zo hanteert en bij apple bevestigden hun dit ook. Je krijg alleen directe omruiling als ik apple care erbij heb/had gekocht. Helaas is dit het beleid van apple en de 8 dagen termijnruil van de winkel.

En die 90 dagen houd in dat je telefonische ondersteuning krijg. Correct me als ik het fout heb.

[ Voor 10% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Bij Mycom stonden nog een aantal Ipad 2 versies op voorraad (afhalen).

Zijn de Mycoms open morgen op 2e paasdag zover iemand weet (in ieder geval regio Eindhoven)?

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
HeyDude schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:33:
Bij Mycom stonden nog een aantal Ipad 2 versies op voorraad (afhalen).

Zijn de Mycoms open morgen op 2e paasdag zover iemand weet (in ieder geval regio Eindhoven)?
Nee alleen MyCom Den Haag.

Ik zie op de site van de MyCom dat ze de 16Gb WiFi wit in 7 winkels op voorraad hebben/krijgen aankomende week, voornamelijk in de randstad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 15:56
Iemand enig idee of er ergens in Amsterdam of Rotterdam centrum nog 16GB Wifi te koop zijn? Kleur maakt me niet uit. Heb het alleen voor donderdag nodig als verjaardagscadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Volgens de website van MyCom kan je in Amsterdam nog een witte variant krijgen. Ik zou wel eerst bellen voor je probeert, want die website zal vast niet helemaal up-to-date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

De mycom site heeft inderdaad een kleine achterstand qua actuele voorraad, duurde een aantal uur voor het aantal ipads was verminderd. Net maar gecancelled de order stond "in bestelling" bij een voorraad van drie toen ik hem plaatste...

Bij de MM in Roermond nog maar 1 16gb 3G zwart en een 64 wifi zwart nadat ik die van mij had afgegerekend >:)

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:53
Ben nog op zoek naar een Apple iPad 2 Wi-Fi+3G 32GB Zwart + Apple iPad Smart Cover Zwart voor vrijdag. Weet iemand waar deze nog te halen zijn ???

Alvast bedankt

Edit: Omgeving delft, den haag

[ Voor 9% gewijzigd door jeroen_ op 26-04-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:42
Krijg een beetje de indruk dat er eind vorige week een flinke lading iPads is uitgeleverd richting de winkels. Misschien langzaam maar zeker een einde aan de leverproblemen?

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocovla schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:06:
Krijg een beetje de indruk dat er eind vorige week een flinke lading iPads is uitgeleverd richting de winkels. Misschien langzaam maar zeker een einde aan de leverproblemen?
Ik hoop het, maar ik zit nog steeds te wachten op die van mij. 26 maart besteld bij Typhone. Nog steeds geen idee wanneer dat de Ipad wordt geleverd. Zwart 32GB 3G. Oh ja, data abonnement bij Vodafone hebben ze wel maar alvast laten ingaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:56
Ik ben vanmiddag even bij de MM in Zwolle geweest. Daar hebben ze witte 16GB wifi ipad2 op voorraad en een zwarte 64GB met 3G.

En een heel krat vol 64GB wifi+3G ipad1's voor €599, da's misschien ook wel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:01

Hoicks

Techno!

6 april iPAD 2 16GB WiFi besteld bij de apple store NL
wel met incriptie overigens

Verwachte levertijd 2 á 3 weken

Afleverdatum 10 mei 2011.

Damn!

Je kunt 'm beter gewoon in de winkel kopen. Zeker omdat je dan met backlight bleeding direct terug kan enzo.

Nog twee weken wachten! ARGH! :(

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm das balen zeg :S blij dat ik achteraf toch voor Dixons heb gekozen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Vanmorgen nog even belletje gedaan naar iFactors Bergen op Zoom. Deze keer nam er een medewerker op die tenminste het een en ander wist te vertellen. :P

Mijn iPad 2 16GB 3G is alles volgens verwachting gaat vrijdag binnen O-) , al reken ik er niet te hard op wegens eerdere beloften.

Hij vertelde overigens dat er momenteel ontzettend veel iPads verscheept worden naar Nederland en deze eind deze week verwacht worden. Tot in hoeverre deze info waar is, durf ik ook niet te zeggen maar laten we hopen dat het zo is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Ik ben toch benieuwd wanneer MediaMarkt gaat leveren... Vorige week donderdag besteld (op voorraad), intussen nog niets gehoord. Het zou 1-3 dagen duren qua verzending, volgens Twitter werd het na het (paas)weekend. Logisch, dat kon ook bijna niet anders. Maar nu mogen ze 't ding onderhand wel versturen vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet een IPAD 2 WI-FI 3G 16GB BLACK besteld bij de apple store BE

Ships: 10 May, 2011
Delivers: 18 May, 2011

Dat is nog een lekker eindje wachten :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
weet er iemand wanneer dixons gaat leveren? ( Ipad 2 zwart 32gb)
Ps. ik heb 21-4 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:28:
Ps. ik heb 21-4 besteld
Op de site van Dixons staat dat ze 28 april verwacht worden, dus ik hoop dat ze er dan zijn. Eerst stond er 22 april, en toen hebben ze het ook weer uitgesteld. Maar wie weet zijn ze er donderdag dan eindelijk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
aeroxtaxi schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:28:
Ps. ik heb 21-4 besteld
Ik heb daar vanmiddag contact met ze over gehad. Ze komen idd de 28e bij dixons binnen. Daarna zullen ze worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvleusden schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:22:

Ik heb daar vanmiddag contact met ze over gehad. Ze komen idd de 28e bij dixons binnen. Daarna zullen ze worden verstuurd.
Ik heb hem besteld, maar ik moet hem afhalen in één van de Dixons filialen. Kan ik hem denk je ophalen op donderdag, of pas de volgende dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
de mijne is op 4 april via de apple site besteld, maar nog steeds niet verstuurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkels in omgeving Enschede allemaal uitverkocht ben ik achter gekomen. Heb me bij de Dixons op een reserveringslijst laten zetten. Beste man wist nog niet wanneer ze geleverd gaan worden. Kon binnen een week zijn, maar ook heel goed pas na 3 weken. Nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:29:
[...]

Ik heb hem besteld, maar ik moet hem afhalen in één van de Dixons filialen. Kan ik hem denk je ophalen op donderdag, of pas de volgende dag?
Ik denk de volgende dag. De 28e komen ze binnen bij Dixons (Hoofdkantoor). Daarvandaan zullen ze worden verzonden. Dat is in jouw geval naar een dixons vestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominion99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 00:37
Afgelopen donderdag 2 witte ipads besteld bij dixons (16 GB Wifi en 32 GB Wifi). Afgegeven afleverdatum was woensdag 27 april en verassing, vanochtend afgeleverd! hulde aan de Dixons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bedoelen ze bij de mediamarkt met "op voorraad"... We leven in 2011, kunnen ze die voorraadsystemen nog steeds niet realtime maken? Twee uur na mijn bestelling stond het specifieke model nog gewoon "op voorraad"...

Geachte heer/mevrouw,

Wij danken u voor uw bestelling bij Media Markt.

Het betreurt ons dan ook mee te moeten delen, dat het door u bestelde artikel is vertraagd.
Door de grote vraag en de daardoor ontstane schaarste bij onze leverancier , was onze voorraad binnen enkele minuten weer uitverkocht.

Op dit moment wachten wij op een nieuwe aanvulling vanuit Apple.
Helaas heeft Apple laten weten, geen exacte leverdatum te kunnen geven.

Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te kunnen leveren.
Hiervoor vragen wij nog even uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 21:29
btw, dit staat er nu in mijn bestelstatus:
C774NF/A IPAD WI-FI 3G 32GB BLACK - PRSN-BNL 1 587.39 1-2 weken

er staat geen 2 bij. neem aan dat het wel de ipad 2 is waar ik op geklikt heb?

Uw bestelling wordt naar verwachting 11 Mei, 2011 verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk 19 Mei, 2011 op het opgegeven adres worden afgeleverd.

hoop maar dat die levertijden een beetje kloppen, niet veel daarna ben ik op vakantie en de huis/katten-oppassers zijn ook niet continu voor de ups aanwezig..

Wat gebeurt er met een zending die 2 weken onbeantwoord blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Zojuist bij MM Rotterdam Centrum geweest. Ze hebben daar nog zo'n 7 stuks iPad 2 zwart 32Gb Wifi op voorraad.

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de zwarte iPad2 64Gb, 3G en Wi-Fi besteld op 2 april op de officiele Apple site
eerst was de melding: versturen op 2 mei, en zou ik hem ontvangen 12 mei.

22 april zowaar wijzigde de data.... dat die verstuurd zou worden 23 april, en ik zou hem ontvangen 28 april (ten laatste 5 mei

Je kan mooi volgen met het TNT nummer waar die is.....

24 Apr 2011 16:29:44 Hong Kong Shipment In Transit.
24 Apr 2011 04:01:22 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
24 Apr 2011 02:28:00 Shenzhen Shipment In Transit.
24 Apr 2011 02:22:22 Shenzhen Shipment In Transit.

En daar zit ie dan....... In Hong Kong...... al 3 dagen. zonder enige verandering what-so-ever.
Ik geloof dat ik maar mijn dagje verlof voor morgen weer in trek (wilde vrij pakken zodat ik thuis zou zijn mocht het helleding arriveren een keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:06:
Dit bedoelen ze bij de mediamarkt met "op voorraad"... We leven in 2011, kunnen ze die voorraadsystemen nog steeds niet realtime maken? Twee uur na mijn bestelling stond het specifieke model nog gewoon "op voorraad"...

Geachte heer/mevrouw,

Het betreurt ons dan ook mee te moeten delen, dat het door u bestelde artikel is vertraagd.
Door de grote vraag en de daardoor ontstane schaarste bij onze leverancier , was onze voorraad binnen enkele minuten weer uitverkocht.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team
Zelfde mail gehad. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Ben ontzettend kwaad.
Ik heb m'n bestelling rond 12:00 geplaatst, toen was het ding net een uurtje op voorraad.
Dan hebben ze het lef om zes dagen te wachten voor ze een mail gaan sturen dat het ding niet meer op voorraad is. Ik vind dat ontzettend slecht richting je klanten. Dit wisten ze donderdagmiddag ook al.

En dan te bedenken dat ze in Rotterdam bij de MM gewoon op voorraad liggen... Nee echt, dit is de eerste en laatste keer dat ik iets via de webshop van MM bestel.

Uitstel kan ik begrip voor opbrengen, maar de manier waarop hier gecommuniceerd word vind ik beneden peil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Zojuist een telefoontje gehad van Ifactors, zit in Hoorcollege dus heb nog niet op kunnen nemen. Dadelijk na het college even voicemail afluisteren en terugbellen, hoop dat het goed nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Myst schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:57:
[...]

Zelfde mail gehad. Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Ben ontzettend kwaad.
Ik heb m'n bestelling rond 12:00 geplaatst, toen was het ding net een uurtje op voorraad.
Dan hebben ze het lef om zes dagen te wachten voor ze een mail gaan sturen dat het ding niet meer op voorraad is. Ik vind dat ontzettend slecht richting je klanten. Dit wisten ze donderdagmiddag ook al.

En dan te bedenken dat ze in Rotterdam bij de MM gewoon op voorraad liggen... Nee echt, dit is de eerste en laatste keer dat ik iets via de webshop van MM bestel.

Uitstel kan ik begrip voor opbrengen, maar de manier waarop hier gecommuniceerd word vind ik beneden peil.
Zie in hun voorwaarden niets staan over annuleren maar ik ben er sterk over aan het nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

De Saturn in Tilburg heeft nog witte iPad 2 64GB modellen, met en zonder 3G. Wachttijd voor andere modellen kunnen ze niet aangeven. Wel zei de verkoper een beetje te trots dat bij elke nieuwe levering de MM"en en Saturns als éérste geleverd worden. :')

Dixons in Tiel heeft niks (ik werk in Tiel). Nog maar eens goed rondneuzen en kijken waar ik me inschrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:11:
[...]

Zie in hun voorwaarden niets staan over annuleren maar ik ben er sterk over aan het nadenken...
Ik ook, ook slim dat ze er niets over in hun mail hebben gezet. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel een aantal weken gaat duren voordat we onze iPad's krijgen. Belachelijk dat ze wel gewoon in de winkel liggen (dus wel leveren aan de MM-filialen, maar niet aan de klanten die al betaald hebben).
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren door annuleringen e.d., maar ik blijf dit een ontzettend slechte service vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Myst schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:16:
[...]

Ik ook, ook slim dat ze er niets over in hun mail hebben gezet. Ik denk eerlijk gezegd dat het nog wel een aantal weken gaat duren voordat we onze iPad's krijgen. Belachelijk dat ze wel gewoon in de winkel liggen (dus wel leveren aan de MM-filialen, maar niet aan de klanten die al betaald hebben).
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren door annuleringen e.d., maar ik blijf dit een ontzettend slechte service vinden.
Bestelling heb ik geannuleerd (principekwestie). Geld zal zsm worden teruggestort en ze hebben hun excuses aangeboden voor de onduidelijke communicatie...

Zoektocht gaat dus weer van start... Hoor van diverse kanten dat er eind deze week weer voorraad verwacht zal worden. Afwachten dus tot de eerste webshop eens wél uit voorraad kan gaan leveren! En anders maar gewoon bij Apple online bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:45:
[...]

Bestelling heb ik geannuleerd (principekwestie). Geld zal zsm worden teruggestort en ze hebben hun excuses aangeboden voor de onduidelijke communicatie...

Zoektocht gaat dus weer van start... Hoor van diverse kanten dat er eind deze week weer voorraad verwacht zal worden. Afwachten dus tot de eerste webshop eens wél uit voorraad kan gaan leveren! En anders maar gewoon bij Apple online bestellen...
Ik ben nu ook bezig met een mailtje richting MM. Mag ik vragen naar wie je precies hebt gemaild? Ik neem aan naar de contactpersoon die het mailtje betreffende de vertraging heeft verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Myst schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:02:
[...]

Ik ben nu ook bezig met een mailtje richting MM. Mag ik vragen naar wie je precies hebt gemaild? Ik neem aan naar de contactpersoon die het mailtje betreffende de vertraging heeft verstuurd?
Heb idd een reply op die mail gestuurd. Korte uitleg waarom (eigenlijk niet nodig) en mijn bestelnummer. Kreeg redelijk snel daarna een mail dat mijn bestelling is geannuleerd en dat ze zsm het geld zouden terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:05:
[...]

Heb idd een reply op die mail gestuurd. Korte uitleg waarom (eigenlijk niet nodig) en mijn bestelnummer. Kreeg redelijk snel daarna een mail dat mijn bestelling is geannuleerd en dat ze zsm het geld zouden terugstorten.
Inmidddels heb ik ook geannuleerd. Ben benieuwd wanneer ik mail (en m'n geld) terugkrijg. Ik ga de komende dagen wel even rondkijken en bellen. Kijken of er wel shops zijn die op tijd kunnen leveren.

Ik heb trouwens voor de grap de MM in Arnhem gebeld. Die hebben niks op voorraad, maar verwachten deze week wel weer een levering. Wanneer kunnen ze echter niet zeggen. Reserveren kan ook niet, dat moet je in de winkel doen i.v.m. aanbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
cdl schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:45:
Zojuist bij MM Rotterdam Centrum geweest. Ze hebben daar nog zo'n 7 stuks iPad 2 zwart 32Gb Wifi op voorraad.
Hadden ze ook nog 3g modellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:54:
[...]

Op de site van Dixons staat dat ze 28 april verwacht worden, dus ik hoop dat ze er dan zijn. Eerst stond er 22 april, en toen hebben ze het ook weer uitgesteld. Maar wie weet zijn ze er donderdag dan eindelijk wel ;)
Ik had voor een familie lid een iPad besteld op 15 april, die is (zoals op de site toen ook stond aangeven) verstuurd op 22 april. Mijn eigen iPads had ik op de dag van de release besteld bij Dixons.nl die werden toen ook netjes geleverd de volgende dag.

Wat dat betreft heeft Dixons het wel goed voor elkaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Bah, ik heb echt de pest in over de MM. Ik hoop toch echt dat 'ie binnenkort ergens écht op voorraad is. Ik heb ook nog geen reactie terug op mijn mail, ik hoop niet dat het dadelijk een heel gedoe gaat worden om m'n geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vanmiddag bij Dixons lijnbaan Rotterdam, iPad 2 Wifi 16Gb Zwart gereserveerd en die man zei dat er morgen inderdaad een levering zou plaatsvinden waarbij die wifi 16gb versie tussen zit. Als goed is kan ik hem dan morgen ophalen :D

zou wel relaxt zijn!

Die dixons man had wel volgens mij wel een lijstje met wat er allemaal precies morgen zou moeten komen.

Ik was trouwens ook nog even in de MM Centrum Rotterdam maar ik hoorde die verkoper tegen klant zeggen dat het waarschijnlijk de 1e 2 maanden deze situatie zal houden. met telkens een klein beetje voorraad van verschillende iPads. dat de mensen die gereserveerd hebben dan als eerst behandeld worden en de rest wat overblijft de winkel in gaat maar dan vaak ook snel weg is. vooral heel onduidelijk wat ze telkens krijgen.

zo iets heb ik vernomen...

[ Voor 54% gewijzigd door falcon123 op 27-04-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

jvleusden schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:49:
[...]

Hadden ze ook nog 3g modellen ?
nee alleen wifi

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus

barktus

Moehhhh!

Inmiddels is mijn iPad (16GB3G) geleverd bij iFactors en heb ik deze opgehaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 12:47

pvdven

Testen maar.....

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:06:

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team
Ook ik heb dezelfde mail ontvangen. Na een reply te hebben gestuurd, kreeg ik de reactie dat ze echt niet weten wanneer ze weer voorraad krijgen vanuit Apple. Ik laat de order (voorlopig) maar open staan want heb geen tijd/zin om alle winkels en webshops af te zoeken. Overigens krijg ik het gevoel dat vooral de 3G modellen slecht worden uitgeleverd door Apple. Tevens erg raar dat klanten die al betaald hebben moeten wachten en er gewoon iPad 2's naar de gewone MM winkels gaan. 8)7

Zodra er meer te melden is over mijn bestelling dan laat ik het weten.

O ja, kan iemand aangeven hoe snel je je geld weer terug hebt van de MM bij een annulering.

BTW: De iPad 2 is nu helemaal verdwenen uit de webshop van MM, ik denk dat de backorder positie te groot is geworden. http://www.mediamarkt.nl/...,10259,145001.html?page=1

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht gehad van Typhone:

Wij zijn ons ervan bewust dat er al abonnementen ingaan bij klanten, terwijl zij geen gebruik kunnen maken van het abonnement door het ontbreken van de iPad 2.
Graag ontvangen wij van u een mail wanneer u de iPad 2 heeft ontvangen. Wij zullen dan gaan kijken hoelang u zonder iPad 2 uw abonnement heeft gehad. En hiervoor een vergoeding in werking gaan zetten.
Ik hoop u tegemoet te komen met deze mail en bied u nogmaals onze excuses aan voor de vertraging.

Dit is wel weer netjes. Hadden ze gelijk moeten doen, had een hoop gezeur gescheeld. Overigens nog geen indicatie ontvangen wanneer ze de Ipad 2 kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Vanavond een verzendbevestiging gekregen van Dixons! _/-\o_
FYI: een Ipad2 32gb wifi zwart

afgelopen donderdag besteld, deze donderdag dus binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Naar aanleiding van dat MediaMarkt mailtje schreef ik mijn moppertekst:
Geachte mevrouw ... (en anderen),

Ik begrijp dat de iPad populair is, en dat als er 'op voorraad' op de website staat, dat binnen minuten de iPad uitverkocht zal worden. Wat ik echter niet begrijp, in 2011, is dat MediaMarkt, het grootste elektronica-concern van Nederland en omstreken, geen actuele voorraadinformatie kan weergeven op de website. Elke zelf-respecterende ICT retailer heeft een dergelijk systeem, waarom kan MediaMarkt dat niet?

Een tweede verbazing is dat het MediaMarkt maar liefst 6 dagen kost om een bericht te sturen dat de voorraad niet toereikend is. Wederom: dit hoort anno 2011 direct duidelijk te zijn.

Ik voel me nogal bekocht. Ik dacht snel een iPad in handen te hebben. Sterker nog, een half uur na mijn bestelling zag ik op Twitter dat mijn lokale MediaMarkt gewoon iPads in voorraad had! Die heb ik dus laten schieten omdat mijn iPad (in mijn optiek) binnen enkele dagen bezorgd zou worden.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Iemand zelfde ervaring met lange levertijd van de Ipad 2 16GB Black (zonder 3G) besteld op 4 april via de apple site?
De levertijd als je hem nu besteld is 1 tot 2 week (toen 3-4 week), maar die van mij is nog steeds niet verzonden :(

[ Voor 3% gewijzigd door duncanvdlinden op 27-04-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 17:14

Liberteh

All your base belong to me

vandaag *kijkt naar tijd* gisteren verzonden bericht gehad, 5 april besteld ((2x) 16GB black, zonder 3G) via de Apple store, moet er voor jou ook aan zitten te komen dan.

Volgens Apple komt hij de 3e binnen. Get your hopes up, mate! ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Liberteh op 28-04-2011 00:31 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Morgen komt er een levering van Dixons,

ik heb vandaag ook iPad 2 16GB Wifi Zwart gereserveerd en die kan ik morgen volgens de verkoper gewoon komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28 Apr 2011 07:21:02 Brussels Shipment Received At Destination Depot.
28 Apr 2011 05:45:52 Brussels Hub Shipment Received At Transit Point.
27 Apr 2011 15:08:23 Arnhem Hub Shipment In Transit.
24 Apr 2011 16:29:44 Hong Kong Shipment In Transit.
24 Apr 2011 04:01:22 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
24 Apr 2011 02:28:00 Shenzhen Shipment In Transit.
24 Apr 2011 02:22:22 Shenzhen Shipment In Transit.

Ik neem aan dat het vandaag gaatr worden dat die binnen komt.....
Heb er speciaal voor vrij gepakt vandaag :))
(iPad2 64 Gb, 3G, Wi-Fi, Black, besteld op 2 april)

Hier in Brussel is nagenoeg overal de iPad2 ENKEL op bestelling. Zelfs Mediamarkt hier, en de 2e grote winkelketen Fnac. Mac Store zelf ook alleen maar op bestelling, 3 tot 4 weken zeiden ze overal (MediaMarkt beweerde zelfs 1 week.... maar vanaf dag 1 geloofde ik er geen barst van.
Die van mij is via de webstore van de apple site zelf besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Laatst online: 15:56
falcon123 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 00:29:
Morgen komt er een levering van Dixons,

ik heb vandaag ook iPad 2 16GB Wifi Zwart gereserveerd en die kan ik morgen volgens de verkoper gewoon komen ophalen.
Ik ben om 16.00 ook al langs de Dixons geweest in Rotterdam en toevallig zouden ze morgen binnen komen. Er kwamen 3x 16GB Wifi zwart binnen. Ik gelijk 1 gereserveerd en 1 was al eerder gereserveerd. Dus of jij was voor mij (er is dus nog 1 over) of na mij en alle 16GB Wifi zijn op.

Op de Mac store tegenover UPC en naast Vodafone in Rotterdam hebben ze WEL 3G op voorraad, alleen 16GB MET 3G. Weet de kleur niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De webshop van Dixons heeft weer een aantal modellen uit voorraad leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
kx22 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:06:
[...]

Ik ben om 16.00 ook al langs de Dixons geweest in Rotterdam en toevallig zouden ze morgen binnen komen. Er kwamen 3x 16GB Wifi zwart binnen. Ik gelijk 1 gereserveerd en 1 was al eerder gereserveerd. Dus of jij was voor mij (er is dus nog 1 over) of na mij en alle 16GB Wifi zijn op.

Op de Mac store tegenover UPC en naast Vodafone in Rotterdam hebben ze WEL 3G op voorraad, alleen 16GB MET 3G. Weet de kleur niet.
Jup dat was ik, ik heb rond 15:00 gereserveerd en die man heeft m'n naam en telefoonnummer opgeschreven... ik ga hem vanmiddag ophalen... :) heeft die tegen jou ook gezegd over een indicatie wanneer ze binnen zouden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:46
Gisteren een iPad 2 16GB Wifi + 3G besteld bij Dixons.
Vandaag een verzendmelding met track & trace code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:46

Wom

Gisteren bij 4Launch een iPad 2 16 GB Wifi besteld en vandaag een verzendmelding inclusief TNT track & trace code. Nu nog leren niet elke 5 minuten te refreshen :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Helaas zijn de zwarte iPad 2 16gb Wifi modellen bij zowel 4Launch als bij de webshop van Dixons weer niet direct leverbaar. Gisteren heb ik een reservering gedaan bij iCentre in Tilburg. Vandaag nog maar eens reserveren bij Dixons in Tiel en Tilburg.
Pagina: 1 ... 31 ... 67 Laatste