Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:46
Gisteren een iPad bij MM Rotterdam centrum gekocht. 8)
Ik overhoorde dat er rond 14:00 een zending binnen zou komen, en ben er weer rond die tijd gaan wachten, na 20 min kwam er weer een verkopen van mac afdeling, en ik vroeg of er al wat binnen gekomen was, ja, maar alles was al voor bestelden orders, dit werd ook door een tweede verkoper bevestigd.

Maar tijdens een beetje praten over het feit dat er zo weinig iPads waren, kwam er nog een derde verkoper voorbij, die het blijkbaar ook vervelend vond, en moest ik maar even mee lopen om te kijken of er toch een te bestellen was zonder geheel aan te betalen ( wat ik niet wilde doen)
Bij het opzoeken in het systeem naar een iPad van mijn keuze werd door hem verteld dat ze genoeg iPads binnen hebben, wijzend op het scherm geeft het systeem 24 stuks aan, en hij zegt maar een paar bestellingen te hebben, en dat was alleen al voor de 32 gb wifi zwart die ik wilde hebben.

Ik krijg sterk de indruk dan MM genoeg iPads heeft, maar deze mondjesmaat de deur uit doet, zodat ze elke dag wat te verkopen hebben, en daarmee klanten de winkel in te lokken.
De verkoper zei het niet zo specifiek, maar ik kreeg wel die vermoeden :(

Blijkbaar loont het om toch door te vragen of er toch niet een iPad beschikbaar is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 06:46:
Bericht van de Apple store, mijn iPad2 is onderweg!
Uiterlijke bezorgdatum 14-4 (was 21-4).

Date Time Location Status
09 Apr 2011  12:10:01  Shenzhen  Shipment In Transit. 
09 Apr 2011  09:15:43  Shenzhen  Shipment Collected From Sender.
Ziet er bekend uit. :+
09 Apr 2011 14:02:40 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
09 Apr 2011 13:11:00 Shenzhen Shipment In Transit.
09 Apr 2011 12:09:56 Shenzhen Shipment In Transit.
09 Apr 2011 09:11:56 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_FR2010
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:28
zeef schreef op zondag 10 april 2011 @ 01:07:
[...]

Ziet er bekend uit. :+

[...]
Voor mij ook :) kreeg ook bericht dat morgen (11/4) m'n smart cover wordt geleverd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmvoorza75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 08:09
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat we, ruim twee weken na de introductie van een product, nog praten over waar je het kunt kopen. We surfen van website naar website en lopen winkel-in-winkel-uit, in de hoop dat de detailhandel en/of Apple zo vriendelijk wil zijn ons iets te verkopen. Zonder kritiek of dit het geld wel waard is. We worden gemanipuleerd! Tot nu toe doe ik alles wat ik digitaal nodig vind. Dat zal ook zonder Ipad nog wel even zo blijven. Ik haak boos af! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
bij Media Markt Rijswijk hebben we gister ook weer een aantal iPad 2's binnen gekregen, via het twitteraccount @MediaMarktRW kun je trouwens tracken of er iPad 2's binnen zijn gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pmvoorza75 schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:20:
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat we, ruim twee weken na de introductie van een product, nog praten over waar je het kunt kopen. We surfen van website naar website en lopen winkel-in-winkel-uit, in de hoop dat de detailhandel en/of Apple zo vriendelijk wil zijn ons iets te verkopen. Zonder kritiek of dit het geld wel waard is. We worden gemanipuleerd! Tot nu toe doe ik alles wat ik digitaal nodig vind. Dat zal ook zonder Ipad nog wel even zo blijven. Ik haak boos af! :(
Lees het forum op Macrumours eens. Het backlight bleeding probleem is groot. Wees blij dat je er nkg geen een hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:57
pmvoorza75 schreef op zondag 10 april 2011 @ 10:20:
Een wereldwijde launch met zulke aantallen haalt ook geen enkel product in de tech industrie. Zelfs de game consoles halen dit niet, die launchen vaak per kwartaal per werelddeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Hoe annuleer ik een bestelling bij Apple Store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:35
toelis schreef op zondag 10 april 2011 @ 22:04:
Hoe annuleer ik een bestelling bij Apple Store ?
Naar je order status gaan en rechts bovenin op annuleer bestelling drukken. Als die knop greyd-out is ben je te laat en moet je Apple bellen.

Het kan zijn dat je de bestelling dan moet laten aankomen voor je een retouraanvraag mag indienen.

Als je er niet wijs uit wordt gewooj de helpdesk bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht...mijn padje staat nog steeds in Hong Kong (Status: Shipment in Transit)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 07:04:
Zucht...mijn padje staat nog steeds in Hong Kong (Status: Shipment in Transit)...
De mijne ook, maar dat kan toch ook zijn dat ie in het vliegtuig zit? Bij transit van Shenzhen naar Hong Kong zag je daar toch ook niks speciaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
smesjz schreef op maandag 11 april 2011 @ 07:26:
[...]

De mijne ook, maar dat kan toch ook zijn dat ie in het vliegtuig zit? Bij transit van Shenzhen naar Hong Kong zag je daar toch ook niks speciaals?
Klopt hij zit nu op het vliegtuig. Tenminste als ik deze site (http://www.packagetrackr.com) moet geloven.

Al is bijna 24 uur al best lang 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link. Ha, volgens de tracker zit mijn iPad2 gezellig samen met zijn case van dealextreme te babbelen in hetzelfde vliegtuig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De levertijd van Dixons staat nog steeds op 13 april, iemand enig idee of dit nog steeds klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 08:46:
De levertijd van Dixons staat nog steeds op 13 april, iemand enig idee of dit nog steeds klopt?
Staat nu weer op 15 april (voor de 16GB WIFI zwart iig). Ik ga er niet vanuit dat mijn bestelde iPad hier is op de 13e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:24
StarZ schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:31:
[...]

Kun je me inlichten als je het geld van Dixons terug heb? ik zit er ook aan te denken het te annuleren maar ik heb dat geld dan wel weer nodig om een nieuwe te kopen!
Ik heb zojuist bericht van Dixons ontvangen.

Hierbij bevestigen wij de annulering van uw bestelling. Wij doen onze uiterste best om dit bedrag z.s.m. doch uiterlijk binnen tien werkdagen na ontvangst van het rekeningnummer aan u retour te betalen.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ik zal nog even doorgeven als het binnen is, maar in ieder geval beter dan de 30 dagen van wehkamp.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-10-2024
Melkaz schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 16:10:
[...]

Heh? Hoe kom jij aan de zwarte versie? Toen ik vanochtend belde hadden ze net de laatste opzij gelegd. Zeg me nou niet dat jij dit was :P
sorry...

Er staat trouwens op internet dat deze nog in Breda beschikbaar is.

Het is handig om de iPads te filteren op 512mb geheugen.

Ben trouwens erg tevreden over Mycom, goede website en klantenservice, betalen bij afhalen. Ik zou gewoon daar bestellen. Veel beter dan de website van Dixons, die zijn in het weekend niet telefonisch bereikbaar en ik kan de bestelling niet eens telefonisch annuleren isen wacht nog op steeds op een annuleringsbevestiging.

edit:
Ik krijg net een bevestiging van Dixons, ze zouden het bedrag uiterlijk binnen 10 werkdagen terugstorten. Dat vind ik toch wel netjes.

Succes met de hunt!!

[ Voor 62% gewijzigd door aphx op 11-04-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:33
Ik heb net ook een bevestiging van annulering bij dixons gekregen. Geld terug binnen 10 werkdagen, ik ben benieuwd:) houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:46:
[...]

Staat nu weer op 15 april (voor de 16GB WIFI zwart iig). Ik ga er niet vanuit dat mijn bestelde iPad hier is op de 13e...
Zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:56
Oh dat is nog redelijk okay, 10 werkdagen voor je je geld terug hebt...
In elk geval beter dan 30 dagen! Maakt het weer een minder groot probleem om Dixons te annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook geannuleerd bij de Dixons..
Als ik vrijdag mijn geld terug heb ga ik gauw even naar de Mediamarkt toe (Zoetermeer of Alexandrium), moet lukken!

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 20-09 21:32
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 11:12:
[...]

Lees het forum op Macrumours eens. Het backlight bleeding probleem is groot. Wees blij dat je er nkg geen een hebt :)
Wat voor mensen zitten op dat soort forums? Ik kom uit de fotografie, we noemen dat soort mensen 'Pixel Measurebators'. Sommige mensen kunnen nooit genieten van een goed product en zoeken (en vinden) altijd wel iets om ongelukkig te zijn.

Hoeveel mensen zijn tevreden met de IPAD2 en hoeveel ontevreden? 100:1, ... of nog minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:40:
Inmiddels ook geannuleerd bij de Dixons..
Als ik vrijdag mijn geld terug heb ga ik gauw even naar de Mediamarkt toe (Zoetermeer of Alexandrium), moet lukken!
MM Zoetermeer tweet wanneer ze iPads binnen hebben, ze zijn te volgen op @MediamarktZM. Ik houd ook @MediaMarktRW, @MediaMarktDHaag in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 08:33
Inmiddels heb ik een antwoord van Dixons op de vraag of de iPad nu wel op 13 april geleverd gaat worden
Hartelijk dank voor het sturen van uw email.

De verwachting is dat de Ipad op 13 april bij ons gaat binnenkomen. Deze datum is afgehankelijk van de levering van Apple. Zij hebben ons de datum 13 april toegezegd. Uiteraard is dat de VERWACHTE leverdatum.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
op 13 april ontvangen ze een levering en op 13 april heb je het in huis, lijkt me sterk!

Ik wacht woensdag af en anders annuleer ik mijn bestelling. Het is een principe kwestie geworden. Ik laat me niet aan het lijntje houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 09:03
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:51:
[...]

MM Zoetermeer tweet wanneer ze iPads binnen hebben, ze zijn te volgen op @MediamarktZM. Ik houd ook @MediaMarktRW, @MediaMarktDHaag in de gaten.
Beetje jammer dat Mediamarkt Groningen geen Twitter heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 20-09 21:32
btw, wat wordt er gedaan met de IPADs die teruggestuurd worden vanwege zogenaamde problemen. Ik kan me goed herinneren bij een grote winkel dat (de televisies in dit geval) de producten weer werden verpakt en als nieuw verkocht worden. Het zou me dus niet verbazen dat iedereen nu een 'tweede hands' krijgt.

Hoe gaat zoiets bij deze producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Deze worden ge'refurbished'. m.a.w. het defect wordt aangepakt en mogelijk als nieuw verkocht.
Ik heb een refurbished iphone 4 (trilfunctie was defect, dus omgeruild), en die zijn niet van nieuw te onderscheiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:11
Niet meer van toepassing

[ Voor 81% gewijzigd door Cardwizard op 11-04-2011 14:11 . Reden: iPad 2 resevering opgehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dj_jari schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:58:
[...]

Beetje jammer dat Mediamarkt Groningen geen Twitter heeft.
mediamark groningen heeft wel twitter?
http://twitter.com/#!/MediaMarktGro

ik geloof alleen niet dat ze nou echt actief tweeten over wat ze binnen krijgen enz.

Ik zit nog steeds te twijfelen over wat ik nou wil, ik heb een ipad1 en daar ben ik best tevreden mee maar die witte ipad2....ik heb hem even vastgehouden al en hij is gewoon mooi maar om nou iets te kopen alleen omdat het mooi is.....tja ik weet dat meer meiden dat doen maar dan nog :P heeft er niemand die hem bestelde, hem gekregen heeft en er even mee speelde al het gevoel gehad van hmmm, ik had me er toch meer bij voorgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:56:
[...]

mediamark groningen heeft wel twitter?
http://twitter.com/#!/MediaMarktGro

ik geloof alleen niet dat ze nou echt actief tweeten over wat ze binnen krijgen enz.

Ik zit nog steeds te twijfelen over wat ik nou wil, ik heb een ipad1 en daar ben ik best tevreden mee maar die witte ipad2....ik heb hem even vastgehouden al en hij is gewoon mooi maar om nou iets te kopen alleen omdat het mooi is.....tja ik weet dat meer meiden dat doen maar dan nog :P heeft er niemand die hem bestelde, hem gekregen heeft en er even mee speelde al het gevoel gehad van hmmm, ik had me er toch meer bij voorgesteld?
Die witte is toch juist lelijk:P? Ziet er goedkoper uit, lijkt net speelgoed. (mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ja zo heeft iedereen een mening over welke kleur mooi of lelijk is. Ik heb nu de zwarte (goh ja je meent het met een ipad1 ook) en ik viel gewoon helemaal voor die witte.......ik ga vanmiddag es shoppen, weer even kijken enzo, nog niet meteen kopen (denk ik) maar dat dacht ik bij de ipad1 ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel interesse cardwizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
kom net van mediamarkt alexandrium rotterdam...

lagen zowel zwarte als witte in 16gig, 32gig 3g en 64 gig

alleen net die zwarte 32 gig niet :-(..maar je ziet dat de voorraad steeds
groter wordt totaal zo,n 25 stuks lagen er ..ipad2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Lusten ze in Rotterdam geen iPads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• super_dirk
  • Laatst online: 12-09 11:40
luifel schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:13:

Ook 3G modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luifel schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:13:

Ik ben ook opzoek naar de zwarte 32gb:P Hij is erg schaars xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
16GB Wifi Zwart is nog schaarser (althans hier in Groningen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Laatst online: 19-11-2023
Hmmm bij Apple is de verwachte levering van morgen (12-4) naar overmorgen (13-4) gegaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Mediamarkt Zwolle heeft nog een aantal 32GB(zwart) en een 16GB zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarZ schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:06:
Mediamarkt Zwolle heeft nog een aantal 32GB(zwart) en een 16GB zwart!
Zwolle is niet echt om de hoek voor mij :( Nog maar even wachten tot hij weer ergens in de buurt te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu toch zeer te twijfen of ik me bestelling bij dixons moet annuleren. Die staat voor woensdag, maar of dit ook echt zois?! Kan er nu zo 1 in de buurt halen, maar 2x 500 euro betalen, ookal krijg ik het van dixons wel terug dan, wordt een beetje lastig. Moet sowieso 10 dagen wachten dan. Iemand al enig idee of de levering doorgaat 13 april bij dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:20:
Ik zit nu toch zeer te twijfen of ik me bestelling bij dixons moet annuleren. Die staat voor woensdag, maar of dit ook echt zois?! Kan er nu zo 1 in de buurt halen, maar 2x 500 euro betalen, ookal krijg ik het van dixons wel terug dan, wordt een beetje lastig. Moet sowieso 10 dagen wachten dan. Iemand al enig idee of de levering doorgaat 13 april bij dixons?
Kijk een van mijn vorige posts...
Ik zit er inderdaad ook aan te twijfelen iedereen die pakt nu een iPad op bij een winkel, maar ik wacht woensdag af, geen pakketje = annulering!
(echt slechte service!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:20:
Verwacht niets van Dixons, ik heb begin maart besteld maar nog steeds niet geleverd gekregen. Altijd maar uitstel en ik verwacht geen beterschap. Ik heb vandaag ook de order bij Dixons geannuleerd, moeten ze maar snel het geld weer overboeken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr LiQuiD
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-02-2022
Net bij de Saturn in Groningen geweest en die had net weer een zending binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist gebeld door MM Groningen met de mededeling dat ze bericht hebben gehad dat er voorlopig geen levering komt en dat men niet weet wanneer er wel weer geleverd kan worden. Er werd gevraagd of ik wilde annuleren, maar daar ben ik nog niet over uit.. Kan dus wel eens enkele weken gaan duren helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
renownz schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:29:
Deze worden ge'refurbished'. m.a.w. het defect wordt aangepakt en mogelijk als nieuw verkocht.
Ik heb een refurbished iphone 4 (trilfunctie was defect, dus omgeruild), en die zijn niet van nieuw te onderscheiden!
Ook niet echt heel gek, aangezien er een nieuwe behuizing omheen zit. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ik vond de levering van de webwinkel van Dixons wel goed. Ook toen ik een annulering aanvroeg via het contactformulier werd ik goed geholpen. (helaas te laat, want het pakketje was al onderweg).
De 'beste' oplossing die ik aangeboden kreeg was de iPad inruilen bij een fysieke winkel.

zo gezegd zo gedaan....

de medewerkers van een bepaald filiaal waren niet blij met me en lieten dat ook merken.
"IK BEN HIER ECHT NIET BLIJ MEE!", "Wat moet ik nou doen!? Sowieso krijg je geen geld mee, want dat heb ik niet"
Medewerker1 zegt tegen medewerker2 dat ik een iPad kom ruilen die gekocht is in de webwinkel
Medewerker2: "WAT IS DAT NOU WEER VOOR ONZIN!!".

gelukkig was er een derde medewerker die wel normaal deed en het netjes afhandelde. Was bijna vergeten dat ik een klant daar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
NotSoSteady schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:35:
[...]

Ook niet echt heel gek, aangezien er een nieuwe behuizing omheen zit. :*)
Dat is goed mogelijk ja. Er zit geen krasje of wat op, dus dat is erg keurig.

Wat betreft Dixons, zoals al eerder in dit topic werd gequote vanuit een mail van Dixons: Ze krijg van Apple alleen te horen dat er een levering komt. Niet hoeveel, niet welk model.
Dit geld niet alleen voor Dixons, maar voor alle winkelketens.
Het enige 'domme' dat Dixons doet, in tegenstelling tot bijv een Mediamarkt, dat ze de verwachte leveringsdatum op de website zetten. Dit is waarschijnlijk hoe hun website werkt, aangezien je ook een leverdag uitkiest (Wat Dixons als een van de weinigen aanbiedt!).

Al had Dixons net als op de voor pagina, ook bij de levering 'verwacht: April 2011' gezet, was niemand hierover gevallen.
Dus de conclusie is: Ook bij Dixons moet je wachten op je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
Mr LiQuiD schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:31:
Net bij de Saturn in Groningen geweest en die had net weer een zending binnen.
Heb ze net gebeld, werd aangegeven dat de laatste levering 25 maart is geweest en daarna niks meer is binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr LiQuiD
dj_jari schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:50:
[...]

Heb ze net gebeld, werd aangegeven dat de laatste levering 25 maart is geweest en daarna niks meer is binnen gekomen.
Vreemd de verkoper vertelde mij toch anders. Maar in ieder geval ze hebben er nog een paar op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag allen,

Zoals eerder aangegeven heb ik hem in bestelling staan bij GSMSale, in combinatie met een abonnement. Nu krijg ik vandaag een mailtje met de tekst:
Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

De originele Nederlandse uitvoering van de Apple iPad is nog nergens te verkrijgen. Dit omdat deze nog niet leverbaar is vanuit Apple.
Zodra wij meer weten hoort u dat uiteraard.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
En nu vraag ik me af: Hoe zit dat? Is de media markt, dixons en zo iets anders aan het verkopen? Voor zover ik kan vinden is er toch geen verschil tussen nederlandse en engelse iPad 2's? Het klinkt alsof ze gigantische onzin aan het uitkramen zijn maar wil dat graag toch even hier vragen.. Anders wordt het toch annuleren en verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Da's onzin inderdaad.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Laatst online: 15-08 14:59
Erg weinig voortgang vandaag met de shipment vanuit Hong Kong:

10 Apr 2011 17:13:08 Hong Kong Shipment In Transit.
09 Apr 2011 12:08:50 Shenzhen Shipment In Transit.
08 Apr 2011 23:59:00 Shenzhen Requested Collection Time Too Late For Forwarding.
08 Apr 2011 23:34:19 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Op de apple site is de verwachte leverdatum nu ook gewijzigd naar woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

lintweaker schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:42:
09 Apr 2011 12:08:50 Shenzhen Shipment In Transit.
08 Apr 2011 23:59:00 Shenzhen Requested Collection Time Too Late For Forwarding.
08 Apr 2011 23:34:19 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Volgende stap is Arnhem, duurt inderdaad dagje of 2 vanuit Hong Kong:

11 Apr 2011 15:38:38 Arnhem Hub Shipment In Transit.
09 Apr 2011 10:18:04 Hong Kong Shipment In Transit.
09 Apr 2011 05:03:57 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
09 Apr 2011 04:25:00 Shenzhen Shipment In Transit.
09 Apr 2011 04:22:46 Shenzhen Shipment In Transit.
08 Apr 2011 20:17:06 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
curry684 schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:51:
[...]

Volgende stap is Arnhem, duurt inderdaad dagje of 2 vanuit Hong Kong:

11 Apr 2011 15:38:38 Arnhem Hub Shipment In Transit.
09 Apr 2011 10:18:04 Hong Kong Shipment In Transit.
09 Apr 2011 05:03:57 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
09 Apr 2011 04:25:00 Shenzhen Shipment In Transit.
09 Apr 2011 04:22:46 Shenzhen Shipment In Transit.
08 Apr 2011 20:17:06 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Grappig om te zien dat jouw zending net een paar uurtjes eerder is afgehaald en 'het wel heeft gehaald' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwan_app
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-08 15:34
Vanmiddag mij de Mediamarkt in Rijswijk een iPad 2 64GB 3G White aangeschaft. Kom ik thuis zitten er allerlei beschadigingen aan de achterzijde. Dat was enorm balen. Ik had namelijk een van de laatste modellen.

Mediamarkt gebeld en ik kon mijn iPad omruilen voor het laatste model. Goede service daar.

Nu ben ik dus de blije bezitter van een witte iPad. Kicke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
lintweaker schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:42:
Erg weinig voortgang vandaag met de shipment vanuit Hong Kong:

Ha, die van mij zit in hetzelfde vliegtuig, zie exact hetzelfde bij mij staan..... ben jaloers. Had ook wel een tripje China via Hong Kong willen maken. En dan dus via Arnhem?

Ben trouwens verbaasd dat die dingen rechtstreeks uit China komen. Had verwacht dat Apple al wel voor de release datum een voorraadje ergens in een warenhuis in Europa had aangelegd, maar kennelijk komen ze rechtstreeks van de fabriek in China als je ze bij de Apple store besteld.

Delivery estimate van Apple is ook bij mij nu 13 april. Nu maar hopen dat TNT niet aanbeld als mijn vriendin (die dag thuis) net even naar de winkel is of zo.

[ Voor 19% gewijzigd door xahmol op 11-04-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
Ik heb de iPad2 dus geannuleerd. Weet iemand binnen welke termijn Apple mijn geld terug 'levert'? Tis nu toch wel bijna een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Laatst online: 20-05-2023
ja, er lagen ook 3 g modellen , wat ik wel vroeg...als de ipad niet goed was (veel backlight), of ik hem dan terug kon geven aan mediamarkt..Verkoper zei, dat dat een zaak is tussen mij en apple, dus niet van hun!!

Dat klopt toch niet, de verkopende winkel blijft toch verantwoordelijk (Mediamarkt alexandrium r'dam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Net vanuit mijn werk even langs MM Arnhem gelopen; hebben ze toevallig nog 3 stuks iPad2 White 16GB WiFi (minus nu 1; dus nog 2 stuks op voorraad).

Cheers mates!

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas die van mij kan arnhem ook nog niet vinden en vliegt nog steeds rond vanuit hong kong. Leverdatum is verder nog steeds voor a.s. donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:49
bij mediamartk almere hadden ze zaterdag aardig wat ipads liggen ook 32GB wit en zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
ik heb er 1tje bij Dixons en bij Apple, ik denk dat ze straks op dezelfde dag gaan binnenkomen.... 14 april

Hoe dan ook voor het weekend hebben we een Ipad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
Zullen ze bij dixons alleen binnenkomen voor de preorders die via de site zijn geplaatst? Heb hem bij de locale dixons gereserveerd en sta als eerste op de lijst (16gig wifi zwart), hoop dat ze er deze week ook wat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in de USA is het nog lastig. Ik zit nu in Las Vegas en was gisteren bij 1 van de 3 Apple stores hier en kreeg te horen dat ze dagelijks een levering krijgen... MAAR.. dan moet je om 6:30 voor de deur zitten, krijg je om 8:00 een nummertje en moet je hopen dan om 9:00 je er 1 hebt. Geen idee dan welke ze hebben en hoeveel. Maar 6:30 op mijn vakantie, dat vertik ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:17
Mijn Apple Store order (25 maart +- 08:00) is inmiddels deels verzonden, de iPad is onderweg vanuit China. Verwachte aflever datum is a.s. maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:39:
Hier in de USA is het nog lastig. Ik zit nu in Las Vegas en was gisteren bij 1 van de 3 Apple stores hier en kreeg te horen dat ze dagelijks een levering krijgen... MAAR.. dan moet je om 6:30 voor de deur zitten, krijg je om 8:00 een nummertje en moet je hopen dan om 9:00 je er 1 hebt. Geen idee dan welke ze hebben en hoeveel. Maar 6:30 op mijn vakantie, dat vertik ik :D
Maar als je er dan een hebt, dan wel voor 350 euries.
Dat is wel lekker meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
En ik maar denken dat ik mijn eigen pakketje aan het tracken ben.. is het een hele batch.

09 Apr 2011 12:08:54 Shenzhen Shipment In Transit.
08 Apr 2011 23:35:15 Shenzhen Shipment Collected From Sender.

Kennelijk was de batch met wifi/3g wat later gereed voor verzending ;-)
Morgen in Arnhem, overmorgen op werk afgeleverde denk/hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
Bekend overzichtje :). Ik ben benieuwd of ze morgenochtend dan toch eindelijk in Arhem aankomen, Het gaat blijkbaar nog met de Zeppeling met de nodige tussenstops :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
Mr LiQuiD schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:19:
[...]

Vreemd de verkoper vertelde mij toch anders. Maar in ieder geval ze hebben er nog een paar op voorraad.
Heb je ze gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, heb er nu zelfs 1 gekocht daar.. Ik had mijn bericht nog niet getypt over de MM of Mr liquid kwam met zijn verhaal over de Saturn.. direct heen gereden en bleek dat er een paar waren voor vrije verkoop. In ieder geval twee waaruit ik kon kiezen, mogelijk nog ietsje meer (ze waren het zelf ook nog aan het uitzoeken)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08

eagle00789

Est. November 2005

Ik lees hier regelmatig dat de MM Alexandrium Rotterdam er veel op voorraad heeft. ik heb hun vandaag gebeld, om te vragen of ze er niet eentje kunnen doorsturen naar heerlen, zodat mijn bestelling afgehandeld kan worden, maar dat doen ze niet. wat een ....... (vul zelf maar in). ze bedienen namelijk bij het MM distibutiecentrum eerst de grotere MM winkels en dan pas de kleinere. ik zit bij de zuidelijkste MM van nederland (heerlen) en daar moet ik nu dus wachten tot begin mei. ik ben zaterdag gebeld door een medewerker van de MM webshop... schandalig dit....dat ze eerst eens de bestellingen wegwerken en dan pas de voorraad naar de winkels verschepen. ik heb echter wel gekozen voor afhalen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eagle00789 schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:04:
ik zit bij de zuidelijkste MM van nederland (heerlen) en daar moet ik nu dus wachten tot begin mei.
Vergeet Maastricht niet... maar daar is het ook niet beter geregeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week dinsdag een iPad 2 gekocht bij een Dixons filiaal, maar heb deze een dag later terug moeten brengen omdat hij niet goed was. Nu dus aan het wachten op de eerst volgende levering. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, wachten is nu extra zuur, omdat ik er al even een in bezit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:03:
Ik wel, heb er nu zelfs 1 gekocht daar.. Ik had mijn bericht nog niet getypt over de MM of Mr liquid kwam met zijn verhaal over de Saturn.. direct heen gereden en bleek dat er een paar waren voor vrije verkoop. In ieder geval twee waaruit ik kon kiezen, mogelijk nog ietsje meer (ze waren het zelf ook nog aan het uitzoeken)..
Ik heb gelijk na zijn berichtje gebeld, misschien 10 minuten erna. Kortom, niet hele goede communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:13:
Ik heb vorige week dinsdag een iPad 2 gekocht bij een Dixons filiaal, maar heb deze een dag later terug moeten brengen omdat hij niet goed was. Nu dus aan het wachten op de eerst volgende levering. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren, wachten is nu extra zuur, omdat ik er al even een in bezit had.
Wat was er niet goed aan? Bleeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Heb hem 28 maart besteld bij Ivizi. Daar hoor je überhaupt maar vrij weinig van helaas.
Als backup heb ik iets later ook maar bestelt bij Apple zelf maar dat gaat pas midden mei worden.

Iemand die al iets van Ivizi heeft gehoord of gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:08

eagle00789

Est. November 2005

ivizi heerlen zegt 6-8 weken levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 21:02
BCC Delft had dit weekend nog twee iPad 2's 64GB beschikbaar. Kleur en/of 3G is mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:57:
[...]

Wat was er niet goed aan? Bleeding?
Dat had ie wel een beetje, maar daar heb ik hem niet voor terug gebracht: mijn iPad had echte problemen met het LCD scherm, als je hem in een bepaald vlak aanraakte gebeurde zeg maar hetzelfde als wat je ziet als je met je vinger op een normaal lcd scherm drukt. Van dat soort vlekken. Niet echt goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Apple store New York 5th avenue heeft enkel Verizon ipads... De verkoper gaf me de tip om om 5AM nog es te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:10
Jaaah, gisteren bij de Saturn Zuidplein, Rotterdam mijn gereserveerde iPad opgehaald. Fantastisch. Ze hadden verder geen voorraad meer.

Helaas kon ik wel geen geschikte cover, bescherming e.d. vinden. Gespeelt met de Smart Cover maar wat een onding is dat zeg.

Nu lijkt mij deze ideaal: http://www.speckproducts....-ipad-case-blue-1607.html

Echter nog niet beschikbaar volgens de website, of stiekem toch ergens?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

borgdaville schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:54:
Jaaah, gisteren bij de Saturn Zuidplein, Rotterdam mijn gereserveerde iPad opgehaald. Fantastisch. Ze hadden verder geen voorraad meer.

Helaas kon ik wel geen geschikte cover, bescherming e.d. vinden. Gespeelt met de Smart Cover maar wat een onding is dat zeg.

Lol, je vindt de smartcover een onding, maar deze case (eigenlijk een smartcover met achterkant) lijkt je helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
borgdaville schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:54:

Zelf heb ik via http://www.dodocase.com/collections/all een case besteld. Vind ik mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 00:36:
[...]

Dat had ie wel een beetje, maar daar heb ik hem niet voor terug gebracht: mijn iPad had echte problemen met het LCD scherm, als je hem in een bepaald vlak aanraakte gebeurde zeg maar hetzelfde als wat je ziet als je met je vinger op een normaal lcd scherm drukt. Van dat soort vlekken. Niet echt goed dus.
Pf nee das zeker niet goed. Hoop voor je dat je snel een nieuwe krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:55
BlueKeenan schreef op maandag 11 april 2011 @ 23:04:
Heb hem 28 maart besteld bij Ivizi. Daar hoor je überhaupt maar vrij weinig van helaas.
Als backup heb ik iets later ook maar bestelt bij Apple zelf maar dat gaat pas midden mei worden.

Iemand die al iets van Ivizi heeft gehoord of gekregen ?
Volgens de apple website duurt het 2 tot 3 weken. Waarom denk je midden mei? Ik krijg er 1tje van mijn werk en deze is afgelopen vrijdag blijkbaar op apple.com/nl besteld, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:30:
[...]

Lol, je vindt de smartcover een onding, maar deze case (eigenlijk een smartcover met achterkant) lijkt je helemaal geweldig.
Nou, deze vouwt anders(in 3 ipv 4 delen) zodat hij steviger zou moeten staan. Daarnaast beschermt deze ook de achterkant.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr LiQuiD
Heb er zelfs 1 van gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gister bij MediaMarkt Arena, was daar gewoon om een DVD-spelertje te kopen en even rond te kijken. Had 25 maart al mijn iPad 2 besteld bij Apple, dus ben daar geduldig op aan het wachten. Toen ik echter op de Apple-afdeling kwam en daar een paar iPad 2's zag liggen om mee te spelen, gingen mijn handen jeuken. Ik had een half uurtje daarvoor nog gecheckt of mijn iPad 2 al verzonden was bij Apple, dit was niet het geval.. Dus ik vroeg aan de meneer achter de balie of hij nog iPad 2's had. Er bleken er gister tientallen binnen gekomen te zijn. Ik wilde een 32GB zwart, daar had hij er 45(!!) van binnen gekregen! Dus, ééntje geshopt. Kreeg een bonnetje mee om beneden af te rekenen. Ik helemaal blij natuurlijk! Maar ik dacht nog daar in de winkel op zo'n iMac gelijk even mijn order bij Apple te annuleren... zag ik dat 'ie NET verstuurd was.. Heb geen zin in gezeik met het terug sturen etc. bij Apple, dus had 'm maar geannuleerd bij MediaMarkt. Balen.

In ieder geval, wil je een iPad 2 halen? Ga naar MediaMarkt Arena. Gisteravond om 20:45 hadden ze er letterlijk nog tientallen van de meeste modellen. Ook 3G (64GB) modellen.

Ik wacht nu met zwetende handjes tot volgende week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:02:
Was gister bij MediaMarkt Arena, was daar gewoon om een DVD-spelertje te kopen en even rond te kijken. Had 25 maart al mijn iPad 2 besteld bij Apple, dus ben daar geduldig op aan het wachten. Toen ik echter op de Apple-afdeling kwam en daar een paar iPad 2's zag liggen om mee te spelen, gingen mijn handen jeuken. Ik had een half uurtje daarvoor nog gecheckt of mijn iPad 2 al verzonden was bij Apple, dit was niet het geval.. Dus ik vroeg aan de meneer achter de balie of hij nog iPad 2's had. Er bleken er gister tientallen binnen gekomen te zijn. Ik wilde een 32GB zwart, daar had hij er 45(!!) van binnen gekregen! Dus, ééntje geshopt. Kreeg een bonnetje mee om beneden af te rekenen. Ik helemaal blij natuurlijk! Maar ik dacht nog daar in de winkel op zo'n iMac gelijk even mijn order bij Apple te annuleren... zag ik dat 'ie NET verstuurd was.. Heb geen zin in gezeik met het terug sturen etc. bij Apple, dus had 'm maar geannuleerd bij MediaMarkt. Balen.

In ieder geval, wil je een iPad 2 halen? Ga naar MediaMarkt Arena. Gisteravond om 20:45 hadden ze er letterlijk nog tientallen van de meeste modellen. Ook 3G (64GB) modellen.

Ik snap niet dat ze de voorraad zo slecht verdelen over de filialen. En als je vraagt of ze voor jou een iPad die niet op voorraad is willen laten overkomen van een ander filiaal is dat niet mogelijk:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:02:

En daarom kijk ik niet in winkels of ze op voorraad zijn :) Wel balen voor je!
Wanneer/hoe laat had jij 'm besteld bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 20-09 20:00
MediaMarkt vestigingen zijn franchiseondernemers, dus in principe op zichzelf staande bedrijven. Daar zal het wel mee te maken hebben?

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Laatst online: 10:37
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:08:
[...]

Ik snap niet dat ze de voorraad zo slecht verdelen over de filialen. En als je vraagt of ze voor jou een iPad die niet op voorraad is willen laten overkomen van een ander filiaal is dat niet mogelijk:S
Tja, de Mediamarkt filialen zijn veelal franchise ondernemingen. Ik zou dan als filiaalhouder ook liever de schaars toegewezen iPad's zelf verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 20-09 17:06
Iemand al een mailtje ontvangen van Dixons met een track&trace code voor aflevering op de 13e?

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
nielsn schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:24:
[...]

Tja, de Mediamarkt filialen zijn veelal franchise ondernemingen. Ik zou dan als filiaalhouder ook liever de schaars toegewezen iPad's zelf verkopen.
Spijker->Kop
Daarom zit er ook zo'n verschil in service tussen de verschillende filialen, en concurreren ze in sommige gevallen met elkaar(!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Dennis_dude schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:28:
Iemand al een mailtje ontvangen van Dixons met een track&trace code voor aflevering op de 13e?
Nee, ze schijnen het zelf pas op de 13e binnen te krijgen (zie een van mijn vorige berichten)
Ik heb nog niks binnen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:00
renownz schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:32:
[...]

Spijker->Kop
Daarom zit er ook zo'n verschil in service tussen de verschillende filialen, en concurreren ze in sommige gevallen met elkaar(!).
Neemt niet weg dat het voor mij als klant van de MM nogal vervelend is om te horen dat een andere MM ze gewoon op voorraad heeft. Voor mij is de Media Markt de Media Markt, of die nu in Eindhoven of in Amsterdam ligt maakt voor mij als klant toch niet uit?

Ik had de 25e een iPad die ik na drie dagen heb teruggebracht omdat er wat dingen niet goed waren. Wacht nu al weer 2 weken op een nieuw exemplaar...

Offtopic: Hoe zit dit dan met "terugbreng service"? Kan ik iets wat ik in Amsterdam bij de MM koop gewoon terugbrengen bij de MM in Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Terugbrengen kan dan weer wel!
Is inderdaad verwarrend voor 'de gewone mens'. De MM is gewoon een supermarkt met het zelfde principe als de AH of Dirk; De medewerkers hebben geen idee wat er verkocht wordt(bijv wijn), weten niet wat de betere wijn is, en als er 1 is uitverkocht, wordt er niet onderling tussen de filialen geruild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Nou, de smart cover is binnen. :) De iPad staat nog steeds op In Transit Hong Kong.
Pagina: 1 ... 25 ... 67 Laatste