Ik had 'm om 06:55 in de ochtend besteld. (25 maart). En inderdaad balen haha! Ach ja, als het goed is heb ik 'm uiterlijk 18 april.renownz schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:22:
[...]
En daarom kijk ik niet in winkels of ze op voorraad zijnWel balen voor je!
Wanneer/hoe laat had jij 'm besteld bij Apple?
Ik had hem 26 maart besteld bij iCentre en binnen 2 weken kon ik hem ophalen.. sneller dan dat ze dachten.
MacMini M1, 15" Mac Book Pro, 16GB Memory, Canon 5D Mark II, Commodore 64
Verwijderd
Ik was van het weekend op Zuidplein in Rotterdam, bij de Dixons in de V&D. De verkoper wist mij te melden dat ze nog genoeg versie's hadden in alle kleuren. Misschien voor de mensen die nog op zoek zijn een bezoekje waard?
Verwijderd
Dan heb je tenminste iets binnen, mijn iPad staat ook nog steeds op In Transit Hong Kong sinds 10-4zeef schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:33:
Nou, de smart cover is binnen.De iPad staat nog steeds op In Transit Hong Kong.
Mediamarkt Den Haag heeft nog 32GB Wifi, en 16GB 3G.
Helaas geen 16Gb Wifi.
Helaas geen 16Gb Wifi.
_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"
Verwijderd
Ik voel me dus heel hard genaaid nu. Ik sta net (kwart over 12) bij MM Den Haag en zei vertellen mij dat ze geen 32gb wifi meer hebben.. wat een @#$@# winkel.marsman schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:50:
Mediamarkt Den Haag heeft nog 32GB Wifi, en 16GB 3G.
Helaas geen 16Gb Wifi.
Idem. Ook de zwarte cover & camera connection kit binnen, maar nog geen iPad.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:07:
[...]
Dan heb je tenminste iets binnen, mijn iPad staat ook nog steeds op In Transit Hong Kong sinds 10-4

Edit:
Via de Applestore:
Huidige bezorgstatus Onderweg naar klant – Verzending vertraagd
[ Voor 16% gewijzigd door Cannotwin op 12-04-2011 14:03 . Reden: Applestore text toegevoegd. ]
4 april de zwarte 16gb versie besteld bij Dixons.nl
Zonet maar even met hen gebeld en verteld dat ik het niet echt netjes vond om hun klanten niet door te geven dat de leverdatum van 8 april veranderd was. Vervolgens gevraagd wanneer ik nu de iPad 2 kan verwachten, en hij zei dat ze hem deze week nog binnen dachten te krijgen. Ben benieuwd...
Zonet maar even met hen gebeld en verteld dat ik het niet echt netjes vond om hun klanten niet door te geven dat de leverdatum van 8 april veranderd was. Vervolgens gevraagd wanneer ik nu de iPad 2 kan verwachten, en hij zei dat ze hem deze week nog binnen dachten te krijgen. Ben benieuwd...
Dat roepen ze ja, ik heb gemaild en 13april krijgen ze een levering (denken ze ofc...) en dan moeten wij ze om 13 april hebben zeker. Ik weet het niet!StenS schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:02:
4 april de zwarte 16gb versie besteld bij Dixons.nl
Verwijderd
ik vertrouw Dixons niet meer, ik wachtte al sinds 8 maart op mijn iPad 16 GB, 3G wit. Vorige week afbesteld, ik wacht nu op mijn geld.. Ga daarna lekker naar Mediamarkt! Tot ziens Dixons!
Ik heb ze zojuist gebeld: ze hebben nog één witte 64GB 3G liggen. Helaas zoek ik die niet, maar wellicht wel interessant voor een andere tweaker.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:50:
Ik was van het weekend op Zuidplein in Rotterdam, bij de Dixons in de V&D. De verkoper wist mij te melden dat ze nog genoeg versie's hadden in alle kleuren. Misschien voor de mensen die nog op zoek zijn een bezoekje waard?
Verwijderd
Voor mensen die ook wachten op hun zending van Apple:
Ik zie bij de TNT Track & Trace een uitroepteken (exception.gif) draaien voor mijn vrachtnummer. Iemand een idee wat dit is? Kom het nergens tegen op google/ helppagina's.
Ik zie bij de TNT Track & Trace een uitroepteken (exception.gif) draaien voor mijn vrachtnummer. Iemand een idee wat dit is? Kom het nergens tegen op google/ helppagina's.
Geen idee wat het is, maar dat uitroepteken staat ook voor de zending van mijn smartcover die zojuist wel bezorgd is. Kennelijk betekend het dus niet een serieus probleem.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:51:
Verwijderd
Mooi, niet om mij zorgen over te maken dusxahmol schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:55:
[...]
Geen idee wat het is, maar dat uitroepteken staat ook voor de zending van mijn smartcover die zojuist wel bezorgd is. Kennelijk betekend het dus niet een serieus probleem.
Vroeg het mij ook af. Wat ik dacht was dat als je meerdere opdrachten hebt, deze aangeeft welke trace je aan het bekijken bent.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:51:
Maar die smartcover komt denk ik niet vanuit China gevlogen, maar ergens vanuit NL.xahmol schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:55:
[...]
Geen idee wat het is, maar dat uitroepteken staat ook voor de zending van mijn smartcover die zojuist wel bezorgd is. Kennelijk betekend het dus niet een serieus probleem.
Yay! Mijn iPad 2 (zwart 64GB 3G) staat nu in Arnhem. Neem dus aan dat hij morgen wel bij mij bezorgd gaat worden.
12 Apr 2011 14:35:13 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
(en ook bij die zending staat dat uitroepteken op de TNT site)
[ Voor 15% gewijzigd door xahmol op 12-04-2011 15:01 ]
Wat was je 'oorspronkelijke' verzenddatum? En ook vanuit Shenzen?xahmol schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:00:
Yay! Mijn iPad 2 (zwart 64GB 3G) staat nu in Arnhem. Neem dus aan dat hij morgen wel bij mij bezorgd gaat worden.
Binnen 2 tot 3 weken is hij verzendklaar, daarna duurt het 3-7 werkdagen voordat hij hier is. Uiteindelijk kom je dus uit op ongeveer een maand.ECiftci schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 10:25:
[...]
Volgens de apple website duurt het 2 tot 3 weken. Waarom denk je midden mei? Ik krijg er 1tje van mijn werk en deze is afgelopen vrijdag blijkbaar op apple.com/nl besteld, vandaar...
Bij de MM in Ehv vragen ze een aanbetaling bij reservering. Next...
Bij mij had ik hem 12 dagen na bestelling. Gewoon bij iCentre besteld. Ze zeiden tegen mij dat ze hem eerder zouden krijgen dan als ik hem online bij Apple zou bestellen. Zo te zien klopt dat ook wel.BlueKeenan schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:31:
[...]
Binnen 2 tot 3 weken is hij verzendklaar, daarna duurt het 3-7 werkdagen voordat hij hier is. Uiteindelijk kom je dus uit op ongeveer een maand.
Verwijderd
Dat vragen ze op heel veel plaatsen... winkeliers willen niet met een lijst reserveringen komen te zitten die vervolgens nooit meer opgehaald worden. Op zich wel begrijpelijk.Wimo. schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:32:
wordt hier zo moeilijk gedaan om een ipad te bemachtigen
Bij MM rotterdam zondagmiddag tientallen, van elke kleur en soort
en volgens verkoper regelmatig aanvoer.
Daarom heb ik hem ook bij Ivizi besteld 28 maart, maar die weten helemaal niets van levertijden.dustin schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:33:
[...]
Bij mij had ik hem 12 dagen na bestelling. Gewoon bij iCentre besteld. Ze zeiden tegen mij dat ze hem eerder zouden krijgen dan als ik hem online bij Apple zou bestellen. Zo te zien klopt dat ook wel.
Dat kunnen ze vragen maar hoef je niet te doen natuurlijk..Wimo. schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:32:
Inderdaad vanuit Shenzen:Andre_FR2010 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:30:
[...]
Wat was je 'oorspronkelijke' verzenddatum? En ook vanuit Shenzen?
09 Apr 2011 01:01:44 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
08 Apr 2011 23:59:00 Shenzhen Requested Collection Time Too Late For Forwarding.
Oorspronkelijke verzenddatum was 15 april, besteld 25 maart 2:46 (NL tijd).
hmm zelfde shipment tijd.. ietsjes eerder besteld (02:04 NL tijd)...xahmol schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:37:
[...]
Inderdaad vanuit Shenzen:
09 Apr 2011 01:01:44 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
08 Apr 2011 23:59:00 Shenzhen Requested Collection Time Too Late For Forwarding.
Oorspronkelijke verzenddatum was 15 april, besteld 25 maart 2:46 (NL tijd).
helaas staat ie nog steeds op
10 Apr 2011 17:13:07 Hong Kong Shipment In Transit
ff afwachten dus maar...
M'n smart cover is zojuist geleverd.
Maar dan wonen we natuurlijk niet allemaal in Rotterdam?luifel schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:34:
wordt hier zo moeilijk gedaan om een ipad te bemachtigen![]()
De 16GB wit staat in de dixons webshop op voorraad.
NSQ
sommige shops maken geen onderscheid tussen op voorraad bij hunzelf of bij leverancier.. Dus wie weet.Drup schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:49:
vreemd, ik heb anders nog geen mailtje ontvangen dat ie onderweg is, ik wacht sinds 8 april op een witte 16Gb wifi.Drup schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:49:
The difference between men and boys is the size of their toys
Verwijderd
Nee, bij Dixons stond eerst 'verwacht april 2011' en dus ineens 'op voorraad'. Ik zou er nog niet te veel uit op maken, maar de kans dat sommigen hun Dixons iPad alsnog op de 13e bezorgd krijgen lijkt nu toch iets groter te worden!dustin schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:51:
[...]
sommige shops maken geen onderscheid tussen op voorraad bij hunzelf of bij leverancier.. Dus wie weet.
Zou kunnen dat die mails vanavond pas verzonden worden, als ze een Track&Trace hebben gekregen...Dennis_dude schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:53:
[...]
vreemd, ik heb anders nog geen mailtje ontvangen dat ie onderweg is, ik wacht sinds 8 april op een witte 16Gb wifi.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 15:58 ]
Verwijderd
Welkom bij Dixons :-).Dennis_dude schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:53:
[...]
vreemd, ik heb anders nog geen mailtje ontvangen dat ie onderweg is, ik wacht sinds 8 april op een witte 16Gb wifi.
http://dixons.nl/artikel/...Pad_2_Wi-Fi%2B3G_64GB_Wit Is op voorraad bij Dixons 
Edit, bij Dixons.nl op voorraad:
16gb wit: http://dixons.nl/artikel/...ple_iPad_2_Wi-Fi_16GB_Wit
32gb wit: http://dixons.nl/artikel/...ple_iPad_2_Wi-Fi_32GB_Wit
64gb wit: http://dixons.nl/artikel/...ple_iPad_2_Wi-Fi_64GB_Wit
64gb 3g wit: http://dixons.nl/artikel/...Pad_2_Wi-Fi%2B3G_64GB_Wit
Edit, bij Dixons.nl op voorraad:
16gb wit: http://dixons.nl/artikel/...ple_iPad_2_Wi-Fi_16GB_Wit
32gb wit: http://dixons.nl/artikel/...ple_iPad_2_Wi-Fi_32GB_Wit
64gb wit: http://dixons.nl/artikel/...ple_iPad_2_Wi-Fi_64GB_Wit
64gb 3g wit: http://dixons.nl/artikel/...Pad_2_Wi-Fi%2B3G_64GB_Wit
[ Voor 63% gewijzigd door Johnvh op 12-04-2011 15:58 ]
Ik hoop echt dat ik morgen mijn 16gb black ipad krijg van Dixons... Dan heb ik er goed aan gedaan om toch te wachten tot de datum!
Ik heb btw ook nog geen T&T (besteld 2 april)
EDIT, het lijkt er erg op dat ze vandaag de levering witte iPads hebben gekregen. Ik hoop morgen de zwarte!
Ik heb btw ook nog geen T&T (besteld 2 april)
EDIT, het lijkt er erg op dat ze vandaag de levering witte iPads hebben gekregen. Ik hoop morgen de zwarte!
[ Voor 23% gewijzigd door StarZ op 12-04-2011 16:30 ]
Hetzelfde gold voor mij, maar later besteld (ong. 6.30h) en staat nu ook in Arnhem:Andre_FR2010 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:46:
[...]
hmm zelfde shipment tijd.. ietsjes eerder besteld (02:04 NL tijd)...
helaas staat ie nog steeds op
10 Apr 2011 17:13:07 Hong Kong Shipment In Transit
ff afwachten dus maar...
M'n smart cover is zojuist geleverd.
datum tijd TNT-lokatie status
12 Apr 2011 15:43:48 Arnhem Hub Shipment In Transit.
12 Apr 2011 15:43:25 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
10 Apr 2011 17:12:50 Hong Kong Shipment In Transit.
09 Apr 2011 14:02:40 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
09 Apr 2011 13:11:00 Shenzhen Shipment In Transit.
09 Apr 2011 12:08:32 Shenzhen Shipment In Transit.
09 Apr 2011 00:24:03 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Verwijderd
Nu heb ik er toch wel heel veel vertrouwen in dat me witte ipad morgen of overmorgen bezorgt gaat worden door dixons!!! Hoop t zo :-)
Hmm het zijn dus inderdaad alleen de witte, ik heb nog niks...Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:30:
En jawel, kijk net op me mail. Hij is verzonden!!!!!!
Nice! Gefeliciteerd 
Nu wij nog met onze zwarte...
Nu wij nog met onze zwarte...
[ Voor 28% gewijzigd door renownz op 12-04-2011 16:32 . Reden: kon verkeerd opgevat worden :P ]
Verwijderd
Alle witte WIFI modellen hebben ze nu op voorraad en ook de witte 64GB WIFI+3G
Hopelijk krijgen ze morgen een lading zwarte binnen...
Hopelijk krijgen ze morgen een lading zwarte binnen...
Verwijderd
Net contact gehad, vandaag idd enkel witte. Morgen krijgen ze (zeker) een levering zwarte ipads.
Waarom (zeker) tussen haakjes, is dit 100% zeker of is dit Dixons "zeker"?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:49:
Net contact gehad, vandaag idd enkel witte. Morgen krijgen ze (zeker) een levering zwarte ipads.
Hmm, dat er een iPhone 4 white kwam zeker?renownz schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:50:
Waarschijnlijk is het Apple-zeker.
Zo zeker als dat ook ja 
Maar meer omdat Apple de supply chain een beetje geheim houdt, lijkt wel. Geen enkele reseller weet hoeveel en welke iPads ze krijgen. Dus ook Dixons niet. Ik begin het zo langzamerhand een beetje kinderachtig te vinden hoe Dixons als grote boze boef wordt afgeschilderd.
Maar meer omdat Apple de supply chain een beetje geheim houdt, lijkt wel. Geen enkele reseller weet hoeveel en welke iPads ze krijgen. Dus ook Dixons niet. Ik begin het zo langzamerhand een beetje kinderachtig te vinden hoe Dixons als grote boze boef wordt afgeschilderd.
Verwijderd
Toen ik mijn 16GB Black bestelde bij Dixons stond er nog verwachte afleverdatum 13 april.
Zijn er ook nog veel mensen hier die op de levering van 8 april aan het wachten zijn voor dit model?
Zijn er ook nog veel mensen hier die op de levering van 8 april aan het wachten zijn voor dit model?
Hier iig 1.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:54:
Toen ik mijn 16GB Black bestelde bij Dixons stond er nog verwachte afleverdatum 13 april.
@renownz,
Ja dat klopt, maar Dixons is een van de weinige die een belofte schetst, als zij dit niet deden had ik daar nooit gekocht, een beetje een vies trukje...
@iRob
Ja ik!
Ja dat klopt, maar Dixons is een van de weinige die een belofte schetst, als zij dit niet deden had ik daar nooit gekocht, een beetje een vies trukje...
@iRob
Ja ik!
Verwijderd
Naar mijn weten zijn ze nu juist de enige NL webshop die (ok, enkel de witte) iPad's uit voorraad kan leveren!renownz schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:53:
Ik begin het zo langzamerhand een beetje kinderachtig te vinden hoe Dixons als grote boze boef wordt afgeschilderd.
Verwijderd
Apple-zeker uiteraard. Dixons, net als alle andere resellers, hebben maar te accepteren wanneer Steve besluit hen weer eens wat ipads toe te sturen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 17:05 ]
Haha ik geloof je! Maar toen je dit zei zie ik een Jobs zittend in een grote loods pakketjes inpakken.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:02:
Apple-zeker uiteraard. Dixons, net als alle andere resellers, hebben maar te accepteren wanneer Steve hen weer eens wat ipads toestuurt.
[/offtopic]
Ik hoop dat je gelijk hebt!
YESSS! 04-12-2011 15:37 Shipment in Transit @ Arnhem hub
Ik ga hem (32GB WIFI+3G Black) dus morgen binnenkrijgen, denk ik.
Ik ga hem (32GB WIFI+3G Black) dus morgen binnenkrijgen, denk ik.
Verwijderd
Waar kun je bij Apple die gedetailleerde shipping-info zien? Ik kreeg alleen een mailtje dat 'ie verzonden was, geen track&trace ofzo.
Media Markt Rijswijk heeft weer een aantal iPad 2 op voorraad!
Twitteraccount: @MediaMarktRW
[ Voor 20% gewijzigd door ProfoundValue op 12-04-2011 17:45 ]
Verwijderd
Het ziet er naar uit dat de iPad langzaam maar zeker steeds vaker uitgeleverd wordt. Dit betekent dat waarschijnlijk over een paar weken de iPads gewoon overal op voorraad beschikbaar zijn.
yes, net een mailtje van Dixons ontvangen, hij is onderweg
, een witte 16Gb Wifi.
The difference between men and boys is the size of their toys
Even inloggen in de apple store, tracking code opzoeken en invoeren bij TNT. Dan kun je dat zien.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:20:
Waar kun je bij Apple die gedetailleerde shipping-info zien? Ik kreeg alleen een mailtje dat 'ie verzonden was, geen track&trace ofzo.
Net een half uurtje geleden bij de MM Arnhem naar binnen gelopen en een iPad 32gb zwart wifi mee genomen. Ze hadden alle modellen op dit moment in voorraad.
Verwijderd
Danku.Cannotwin schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:51:
[...]
Even inloggen in de apple store, tracking code opzoeken en invoeren bij TNT. Dan kun je dat zien.
Ga nooit meer dergelijke producten bij Apple zelf bestellen denk ik.. Had echt al weken geleden een iPad kunnen hebben. Ik ging er van uit dat Apple veel meer voorraad zou hebben dan de retail-winkels, maar niet dus. Je zou denken dat ze er veel meer aan verdienen wanneer de iPad online bij hun in de Apple Store gekocht wordt...
Inderdaad vandaag eindelijk de ipad in arnhem aangekomen, ik kreeg er al een beetje een hard hoofd in. Nu maar afwachten of ik thuis ben als ze langskomen.
Vanmiddag om 16u een witte 16GB iPad besteld via de Dixons webshop. Net om 19:20u bevestiging gehad dat hij verzonden is.
Ik ben tevreden.
Ik ben tevreden.
NSQ
ongelofelijk, sommige mensen wachten 3 weken op hun levering.Drup schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:32:
Vanmiddag om 16u een witte 16GB iPad besteld via de Dixons webshop. Net om 19:20u bevestiging gehad dat hij verzonden is.
Ik ben tevreden.
tssd het is ook niet eerlijk ook
Verwijderd
De witte Ipad 2 16 GB wifi is op voorraad bij Dixons.nl.
Voor degene die het willen weten
Voor degene die het willen weten
Verwijderd
En bij de MM in Utrecht hebben ze geen idee wanneer ze "mijn' zwarte 64Gb 3G kunnen leveren.reggie2000 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:07:
Net een half uurtje geleden bij de MM Arnhem naar binnen gelopen en een iPad 32gb zwart wifi mee genomen. Ze hadden alle modellen op dit moment in voorraad.
Ik ben bij de MM in Alkmaar geweest. Geen iPads op voorraad .. maar wel kon ik er een reserveren. Ik heb een eurocent aanbetaald. Dat vond ik wel sociaal, aangezien het volgens mij voor hen wel verplicht is om alle reserveringen te laten aanbetalen.
Iemand die trouwens succes had in omgeving Alkmaar? Ik zoek een zwarte 16GB wifi. Mij is wijsgemaakt dat er niet veel reserveringen waren.
Iemand die trouwens succes had in omgeving Alkmaar? Ik zoek een zwarte 16GB wifi. Mij is wijsgemaakt dat er niet veel reserveringen waren.
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
In Leeuwarden moest je 10 euro aanbetalen voor een reservering. Iets minder sociaal. Sinds de introductie trouwens geen levering meer gehad.fonsoy schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:21:
Ik ben bij de MM in Alkmaar geweest. Geen iPads op voorraad .. maar wel kon ik er een reserveren. Ik heb een eurocent aanbetaald. Dat vond ik wel sociaal, aangezien het volgens mij voor hen wel verplicht is om alle reserveringen te laten aanbetalen.
Heb gewoon bijna de neiging om een witte te bestellen bij dixons. Vind hem er alleen een beetje goedkoop uitzien...twijfel twijfel. Iedereen geen spijt van zijn witte?
[ Voor 12% gewijzigd door janwer op 12-04-2011 20:56 ]
Ik had dezelfde gedachte. Toch besloten om niet voor de witte te gaan, aangezien ik er toch wel erg vaak tegenaan moet kijkenjanwer schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:53:
Heb gewoon bijna de neiging om een witte te bestellen bij dixons. Vind hem er alleen een beetje goedkoop uitzien...twijfel twijfel. Iedereen geen spijt van zijn witte?
Yes!
Your order is ready for shipment.
Verzenddatum: 22 april
Afleverdatum: 29 april
Ipad2 32G wifi zwart, besteld in de apple store 25 maart 15.00 uur.
Your order is ready for shipment.
Verzenddatum: 22 april
Afleverdatum: 29 april
Ipad2 32G wifi zwart, besteld in de apple store 25 maart 15.00 uur.
voor die paar dagen ga ik niet maanden spijt hebben.janwer schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:53:
Te laat, hij is alweer uitverkochtjanwer schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:53:
Ik had ook eerst zwarte besteld totdat ik bij iFactors een witte kon afhalen. Ik twijfelde ook eerst maar ziet er eerder sjiek uit dan goedkoop.. vind ikjanwer schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:53:
Wat ik mij afvraag is hoe de 'kijkervaring' is. Er wordt gezegd dat die witte rand weleens veel zou kunnen afleiden. Kan het me eigenlijk niet voorstellen...Mavvie schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:36:
[...]
Ik had ook eerst zwarte besteld totdat ik bij iFactors een witte kon afhalen. Ik twijfelde ook eerst maar ziet er eerder sjiek uit dan goedkoop.. vind ik
Jammer dat de MM in Arnhem geen twitter heeft (naar mijn weten). Ik las in dit topic dat er vanavond genoeg lagen (32 gig, zwart), maar ik las het te laat om nog op tijd bij de MM te kunnen zijn
Familie heeft zwarte iPads 2 en ik ben als enigste met een witte iPad 2. Heb de zwarte en witte iPad 2 naast elkaar gelegd en persoonlijk vind ik de witte mooier. Ik word totaal niet afgeleid door de witte omlijsting.(vanaf 25-03 om 17.01 uur in mijn bezit) Was er nml wel bang voor dat ik afgeleid/geirriteerd zou worden van de witte omlijsting.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
@ mr. Mist: ik belde tegen 19.00 uur naar MM Arnhem: geen zwarte 16 Gig of 32 Gig Wifi meer te krijgen...Ik geloof nog wel een model in het wit maar was het te zat daar nog op door te vragen. Krankzinnig hoeveel zaken ik nu al heb geprobeerd.
thx, vanmiddag hadden ze er idd nog een aantal en kon een witte 32gb wifi gewoon kopen zonder reservering oidVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:02:
Was gister bij MediaMarkt Arena, was daar gewoon om een DVD-spelertje te kopen en even rond te kijken. Had 25 maart al mijn iPad 2 besteld bij Apple, dus ben daar geduldig op aan het wachten. Toen ik echter op de Apple-afdeling kwam en daar een paar iPad 2's zag liggen om mee te spelen, gingen mijn handen jeuken. Ik had een half uurtje daarvoor nog gecheckt of mijn iPad 2 al verzonden was bij Apple, dit was niet het geval.. Dus ik vroeg aan de meneer achter de balie of hij nog iPad 2's had. Er bleken er gister tientallen binnen gekomen te zijn. Ik wilde een 32GB zwart, daar had hij er 45(!!) van binnen gekregen! Dus, ééntje geshopt. Kreeg een bonnetje mee om beneden af te rekenen. Ik helemaal blij natuurlijk! Maar ik dacht nog daar in de winkel op zo'n iMac gelijk even mijn order bij Apple te annuleren... zag ik dat 'ie NET verstuurd was.. Heb geen zin in gezeik met het terug sturen etc. bij Apple, dus had 'm maar geannuleerd bij MediaMarkt. Balen.
In ieder geval, wil je een iPad 2 halen? Ga naar MediaMarkt Arena. Gisteravond om 20:45 hadden ze er letterlijk nog tientallen van de meeste modellen. Ook 3G (64GB) modellen.
Ik wacht nu met zwetende handjes tot volgende week.
Yep. Ook vandaag nog altijd een boel witte IPad2's bij MM Arena.
Zwart, enkel nog 32 of 64.
Meeste dat Apple uitlevert is wit zeggen de verkopers.
Zwart, enkel nog 32 of 64.
Meeste dat Apple uitlevert is wit zeggen de verkopers.
[ Voor 2% gewijzigd door PWA op 12-04-2011 23:08 . Reden: typo ]
Vandaag mijn 16gb wifi omgeruild voor een 3G versie, met name door de dode pixel bij MM Rijswijk.
Ze hadden daar een hele berg witte en zwarte 3G versies staan.
TNx voor de tip nogProfoundValue schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:45:
Media Markt Rijswijk heeft weer een aantal iPad 2 op voorraad!
Verwijderd
damn...ik was vandaag nog in amsterdam en ben op goed geluk naar de MM in Noord gegaan: niets. Had dus naar de Arena moeten gaan..
Waarom heb je besloten nu toch een 3G versie te nemen?joffrey19 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:10:
Vandaag mijn 16gb wifi omgeruild voor een 3G versie, met name door de dode pixel bij MM Rijswijk.
Hier staat m'n iPad 2 al sinds half 3 vanmiddag op 'Shipment In Transit. '. Geen idee of ie morgen dus bezorgd wordt...ben benieuwd.
Was ik eigenlijk zoiezo van plan, maar ze hadden hem niet bij MM bij launch. Door die pixel toch maar deze genomen.timwijn schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:13:
[...]
Waarom heb je besloten nu toch een 3G versie te nemen?
Eigenlijk omdat ik het onderweg ga missen denk, en de gps.bepaling.
Verwijderd
Bizar dat TNT nu trouwens de leveringen doet voor Apple. In het verleden is het altijd UPS geweest die mij mooie apparaten kwam brengen. Heb persoonlijk liever TNT, als je dan niet thuis bent ligt het gewoon in het postkantoor om de hoek. Bij UPS moet je soms half Nederland af rijden om je pakketje ergens op te halen.
Ik heb ook een iPad 16Gb 3g wit besteld bij gsmsale.nl (Ritel eigenlijk, maar dat is voor zover ik kan zien dezelfde zaak)Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:00:
Ik heb hem besteld met abbo via GSMsale.nl. Kreeg meteen antwoord dat hij niet op voorraad maar met enkele werkdagen naar verwachting beschikbaar zou zijn.
Maar ja, hoeveel is enkele? Nog geen resultaat, en ik moet maar afwachten.
Ik heb gemaild over de levertijd maar volgens hun is dat nog niet bekend.
Laat het even weten wanneer jij je iPad ontvangen hebt
Verwijderd
Zal ik doen... maar ze wachten nog op de specifiek nederlandse editie en zeggen dat Apple nog helemaal geen enkele iPad in nederland geleverd heeft, in geen enkele winkel.... dus dat kan nog lang duren.bittenhero schreef op woensdag 13 april 2011 @ 03:19:
[...]
Ik heb ook een iPad 16Gb 3g wit besteld bij gsmsale.nl (Ritel eigenlijk, maar dat is voor zover ik kan zien dezelfde zaak)
Ik heb gemaild over de levertijd maar volgens hun is dat nog niet bekend.
Laat het even weten wanneer jij je iPad ontvangen hebt
Verwijderd
Noem me een mafkees, maar dat vind ik minder belangrijk dan mijn nachtrust. Ik ben hier op rondreis, en wil liever elke wakkere minuut gebruiken om dingen van het land te zien. Die 100 of 200 euro meer kunnen me gestolen worden.StarZ schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:56:
[...]
Maar als je er dan een hebt, dan wel voor 350 euries.
Dat is wel lekker meegenomen!
@Tha_Duck
En daarom zit jr de godsganse dag in het tweakers forum? ROFLOL !
Verwijderd
Erhm.. Verdiep je even in de tijden. Dan zal je misschien opvallen dat het hier avond is, het moment dat we even de blog bijwerken en mails naar de familie/vrienden sturen. En ik gelijk even GoT check voor het slapen gaan. Dus 'godsganse dag' is wel een beetje ruim genomen niet? En 10 minuten een forum checken via de iPhone in bed is wel iets anders dan 2,5 uur voor een winkel gaan liggen zonder zekerheid. N00b.mbrouns schreef op woensdag 13 april 2011 @ 06:32:
@Tha_Duck
No Problemen
Is trouwens een tip voor mensen die willen weten of er iPad 2 op voorraad zijn in Media Markt Rijswijk om het twitteraccount: @MediaMarktRW te volgen, via daar worden er steeds updates geplaatst als de iPad 2 binnen zijn
Overigens is het vaak rustiger in Rijswijk dus heb je daar meer kans dat de iPad die jij wilt nog op voorraad is (dat is tenminste mijn ervaring).
Verwijderd
Joepie, de iPad2 staat sinds gisteren in Rotterdam. Als het mee zit heb ik hem vandaag
.
Wat betreft TNT als vervoerder, blijkbaar zijn ze de vervoerder van Apple. Aangezien Apple klanten nadrukkelijk worden "aangesproken" op de website.
Wat betreft TNT als vervoerder, blijkbaar zijn ze de vervoerder van Apple. Aangezien Apple klanten nadrukkelijk worden "aangesproken" op de website.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 07:25 ]
nou nou nou....Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:15:
[...]
Erhm.. Verdiep je even in de tijden. Dan zal je misschien opvallen dat het hier avond is, het moment dat we even de blog bijwerken en mails naar de familie/vrienden sturen. En ik gelijk even GoT check voor het slapen gaan. Dus 'godsganse dag' is wel een beetje ruim genomen niet? En 10 minuten een forum checken via de iPhone in bed is wel iets anders dan 2,5 uur voor een winkel gaan liggen zonder zekerheid. N00b.
En ik bedoelde niet dat je moest wachten maar als je er toevallig 1 kan ophalen.
chagarijn
Behalve 16GB zwart -.-, ik was de enige bestelling die niet geleverd was gisteren.ProfoundValue schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:24:
[...]
No Problemen
Is trouwens een tip voor mensen die willen weten of er iPad 2 op voorraad zijn in Media Markt Rijswijk om het twitteraccount: @MediaMarktRW te volgen, via daar worden er steeds updates geplaatst als de iPad 2 binnen zijn
Overigens is het vaak rustiger in Rijswijk dus heb je daar meer kans dat de iPad die jij wilt nog op voorraad is (dat is tenminste mijn ervaring).
Verwijderd
Zorg dat je iemand kent die gaat vliegen....
Afgelopen weekend op Schiphol (achter douane) een 32GB zwart gekocht voor 549 euro...
Afgelopen weekend op Schiphol (achter douane) een 32GB zwart gekocht voor 549 euro...
Tja. Dat was ook een beetje mijn gevoel ja, zeker als ik lees dat MM Arena een mega voorraad telkens heeft en ik daar dagelijks twee keer langs kom (woon in Utrecht, werk in Amsterdam).Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:18:
[...]Ga nooit meer dergelijke producten bij Apple zelf bestellen denk ik.. Had echt al weken geleden een iPad kunnen hebben. Ik ging er van uit dat Apple veel meer voorraad zou hebben dan de retail-winkels, maar niet dus. Je zou denken dat ze er veel meer aan verdienen wanneer de iPad online bij hun in de Apple Store gekocht wordt...
Ben ook erg verbaasd dat Apple kennelijk third party retailers beter bevoorraad dan de eigen Apple store. Je zou inderdaad zeggen dat het voor hun financieel aantrekkelijk is zoveel mogelijk via de eigen store te verkopen (geen marge naar derden, direct contact met klant, direct alle data beschikbaar voor datamining).
Maar toen ik hem bestelde dacht ik dat in winkels de voorraad echt wel na een dag op zou zijn met daarna levertijden van een maand of zo en had 25 maart echt geen zin en tijd om voor een winkel te gaan liggen.
Weet ik dat weer voor een volgende keer..... inderdaad laatste keer dat ik bij Apple online bestel.
(heb natuurlijk nu wel gratis een gegraveerde versie, dat is toch ook wel aardig).
Moet je alleen niet de pech hebben in de controle bij de douane te vallen: kun je alsnog 19% BTW aftikken (want boven de EUR 430 vrije invoer). Al geef ik toe dat die kans relatief klein is.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:28:
Zorg dat je iemand kent die gaat vliegen....