Lees net dat mijn op 5-4 bij MyCom online bestelde zwarte IPad2 32GB Wifi onderweg is; best snel!
En daarom heb ik hem gewoon online besteld... geen zin in dat gestruin en gezoek... gewoon lekker besteld, dan maar een paar weken wachtenSeven_of_Nine schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:18:
[...]
Ik snap het zolangzaam niet meer met die jongens daar in Amstelveen.
Gisterenochtend gebeld en kreeg (lichtelijk bot) te hore van "ik heb niks" direct daarna ging de hoorn spontaan op de haak. Enfin mijn echtgenote is per ongeluk die middag in Amstelveen centrum en loopt de Mycom binnen; krijgt ook te horen we hebben niks en tot ziens.
Enigsinds gedreven besluit ze aan het eind van de middag in Hoofddorp (onze woonplaats) ook nog even de Mycom bruut naar binnen te lopen. En tada; ja hoor mevrouw wij hebben hier 2x Ipad 2 64Gbmet G3 liggen.
Nou om een verhaal kort te maken om 17:55 was die voorraad van 2 geslonken naar 1 (799,- zucht) en ik ben er enorm blij mee.
Zover ik dus nu weet (en sorry voor het late posten) ligt er dus nu in Hoofddorp nog 1 64gb met 3G in het zwart op de plank. De jongens in Hoofddorp zijn zelf wel heel erg behulpzaam en vriendelijk; heb ook de HDMI connector meegenomen (tof hoor!)
Ben je dus nog zoekende naar een 64Gb met 3G dan zou ik Hoofddorp even bellen.
Ik wens alle anderen nog succes en sterkte met de "hunt"!
Precies. Gewoon geduld hebben, en jezelf niet teveel opjutten door in dit topic te checken wat de levertijden zijn... Of, wat doe jij hier dan eigenlijkiMars schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:36:
[...]
En daarom heb ik hem gewoon online besteld... geen zin in dat gestruin en gezoek... gewoon lekker besteld, dan maar een paar weken wachten
vraag ff naar richard, van hem heb ik deze informatie vernomen.Seven_of_Nine schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:18:
[...]
Ik snap het zolangzaam niet meer met die jongens daar in Amstelveen.
Gisterenochtend gebeld en kreeg (lichtelijk bot) te hore van "ik heb niks" direct daarna ging de hoorn spontaan op de haak. Enfin mijn echtgenote is per ongeluk die middag in Amstelveen centrum en loopt de Mycom binnen; krijgt ook te horen we hebben niks en tot ziens.
Enigsinds gedreven besluit ze aan het eind van de middag in Hoofddorp (onze woonplaats) ook nog even de Mycom bruut naar binnen te lopen. En tada; ja hoor mevrouw wij hebben hier 2x Ipad 2 64Gbmet G3 liggen.
Nou om een verhaal kort te maken om 17:55 was die voorraad van 2 geslonken naar 1 (799,- zucht) en ik ben er enorm blij mee.
Zover ik dus nu weet (en sorry voor het late posten) ligt er dus nu in Hoofddorp nog 1 64gb met 3G in het zwart op de plank. De jongens in Hoofddorp zijn zelf wel heel erg behulpzaam en vriendelijk; heb ook de HDMI connector meegenomen (tof hoor!)
Ben je dus nog zoekende naar een 64Gb met 3G dan zou ik Hoofddorp even bellen.
Ik wens alle anderen nog succes en sterkte met de "hunt"!
Van het kastje naar de muur lopen...
Tja, toen er geruchten waren dat de levertijden vervroegd werden, wilde ik natuurlijk ff kijken hoe het bij de rest gingrenownz schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:39:
[...]
Precies. Gewoon geduld hebben, en jezelf niet teveel opjutten door in dit topic te checken wat de levertijden zijn... Of, wat doe jij hier dan eigenlijk
Verwijderd
Net naar de MM in Zoetermeer geweest. Stond daar nog één 16gb WiFi Black, maar ik wil een 32gb!! De meneer bij de MM zei dat de 32gb over 2 weken waarschijnlijk pas weer leverbaar was.
Doorgelopen naar de Dixons en een meneer daar vertelde mij dat ze verwachten dat de 32gb pas over 3-4 weken weer op voorraad is maar zei ook dat ze soms per 1-2 stuks binnenkomen...
Ik ben het rondstruinen een beetje zat geworden en dus,
Mijn conclusie: Ik bestel via internet en afwachten maar.
Doorgelopen naar de Dixons en een meneer daar vertelde mij dat ze verwachten dat de 32gb pas over 3-4 weken weer op voorraad is maar zei ook dat ze soms per 1-2 stuks binnenkomen...
Ik ben het rondstruinen een beetje zat geworden en dus,
Mijn conclusie: Ik bestel via internet en afwachten maar.
Klopt als een bus. Heb net een zwarte 64GB 3G afgetikt bij de kassa en ze hebben er nog meer liggen. Er staat zelfs een bord buiten met de melding dat ze iPad 2 in voorraad hebben. Weet niet precies welke modellen wel en niet op voorraad zijn alleen dat er nog een redelijk aantal zwarte 64GB 3G modellen zijn.sebastius schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:44:
[...]
Bron: Officiele Twitterkanaal MediaMarkt Den Haag
Verwijderd
Ik heb mijn broertje net naar de MM in Den Haag gestuurd om te kijken. Ze hebben nog alleen 16gb zwart WiFi en 32gb wit WiFi.Kuif schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:01:
[...]
Klopt als een bus. Heb net een zwarte 64GB 3G afgetikt bij de kassa en ze hebben er nog meer liggen. Er staat zelfs een bord buiten met de melding dat ze iPad 2 in voorraad hebben. Weet niet precies welke modellen wel en niet op voorraad zijn alleen dat er nog een redelijk aantal zwarte 64GB 3G modellen zijn.
MyCom had niks op voorraad.
Jeetje zeg heb ik geluk gehad ....
Op za 26 maart besteld bij MM online met het idee om 3-4 weken te wachten, kreeg ik m (32GB Wifi) op woe 30 maart binnen......
Op za 26 maart besteld bij MM online met het idee om 3-4 weken te wachten, kreeg ik m (32GB Wifi) op woe 30 maart binnen......
Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Verwijderd
Zojuist een mail gehad van wehkamp :
Wij vinden het heel vervelend, maar kunnen de door jou bestelde Apple iPad 2 helaas niet binnen de verwachte termijn leveren.
Door de enorme vraag naar de iPad 2 kan Apple momenteel niet aan de vraag voldoen. Op dit moment is ook geen indicatie te geven wanneer de iPad 2 wel geleverd kan worden. Je krijgt vanzelf bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten.
Heb je al betaald en besluit je de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat verrekend met een eventuele nieuwe bestelling of wij storten dit automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen aan je terug.
Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.
Wij vinden het heel vervelend, maar kunnen de door jou bestelde Apple iPad 2 helaas niet binnen de verwachte termijn leveren.
Door de enorme vraag naar de iPad 2 kan Apple momenteel niet aan de vraag voldoen. Op dit moment is ook geen indicatie te geven wanneer de iPad 2 wel geleverd kan worden. Je krijgt vanzelf bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten.
Heb je al betaald en besluit je de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat verrekend met een eventuele nieuwe bestelling of wij storten dit automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen aan je terug.
vervelend maar wel netjes dat ze het je laten weten.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:29:
Zojuist een mail gehad van wehkamp :
Ik heb zojuist een iPad 2 wifi 16 gb besteld bij de iCentre Leidschendam, heb er geen haast mee, maar laat weten wanneer ik gebeld wordt.
Serve The Humanity , Be Server
2 uur geleden eigenaar geworden van de ipad 64gb 3G zwart
gekocht bij MM Den Haag. Toen ik er was waren er nog een aantal van op voorraad, en ook van de witte 32GB wifi only en 16gb zwart wifionly.
[ Voor 40% gewijzigd door Ivo NL op 08-04-2011 13:47 ]
Android fanboy
Verwijderd
Ja vind het heel vervelend. maar goed geduld is een mooie zaak
StarZ schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:31:
[...]
vervelend maar wel netjes dat ze het je laten weten.
Zojuist een iPad 16 GB 3G black opgehaald bij de Mycom in Nijmegen
. Ze gaven aan dat ze nog een lading 16 GB Wifi hadden gekregen, alleen niet in welke kleur. Mocht je dus op zoek zijn naar een iPad van dat type dan zou ik hen even bellen
The Dude abides!
MyCom heeft er weer diverse beschikbaar (ook 16Gb): http://www.mycom.nl/Productgroep/Apple/iPad/25646
Verwijderd
Ik heb hem besteld met abbo via GSMsale.nl. Kreeg meteen antwoord dat hij niet op voorraad maar met enkele werkdagen naar verwachting beschikbaar zou zijn.
Maar ja, hoeveel is enkele? Nog geen resultaat, en ik moet maar afwachten.
Maar ja, hoeveel is enkele? Nog geen resultaat, en ik moet maar afwachten.
Ja, als ik nu direct geld kon terug krijgen had ik geannuleerd, heb hem eigenlijk dit weekend nodig.. baal ervan maarja!Mavvie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 14:49:
Net weer even een belletje gedaan naar Dixons hoe het staat met mijn iPad 2 16GB Wifi, levering was de 8e verwacht maar is niet aangekomen. Nu wordt hij dus de 13e verwacht, alle hoop dat hij eventueel vandaag nog verstuurd zou worden kan dus van tafel worden geveegd
Net bij de Mediamarkt Den Haag een zwarte 16 GB Wifi opgehaald. Er waren er nog wel meer (weet niet zeker hoeveel wit/zwart), maar ze gingen wel weer snel.
@IvoNL: bedankt voor de melding!
@IvoNL: bedankt voor de melding!
...nodig...StarZ schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:08:
[...]
Ja, als ik nu direct geld kon terug krijgen had ik geannuleerd, heb hem eigenlijk dit weekend nodig.. baal ervan maarja!
Verwijderd
Ja, ik ken het, heb hetzelfde. Althans, het betekend nu dat ik een aftandse laptop mee moet zeulen in plaats van de geplande nieuwe iPad.....nodig...
Beste tweakers, misschien is het al voorbijgekomen maar bij MediaMarkt Alexandrium (Rotterdam) hebben ze vrijwel alle versies 16,32,64 zwart/wit ruim op voorraad, er staat bijna een toren van iPads 2. Daarnet zonder reservering een 16gb zwart wifi gehaald.
Sla je slag!quote: ifactors op twitterEind van de middag diverse modellen iPad 2 beperkt op voorraad in meerdere winkels! Zorg dat je er snel bij bent. #Apple #iPad2 #ifactors
Ik woon in de kop van overijssel, 250 km van Rotterdam vandaan, geen optie dus!Rushwood schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:35:
Beste tweakers, misschien is het al voorbijgekomen maar bij MediaMarkt Alexandrium (Rotterdam) hebben ze vrijwel alle versies 16,32,64 zwart/wit ruim op voorraad, er staat bijna een toren van iPads 2. Daarnet zonder reservering een 16gb zwart wifi gehaald.
hoop dat andere mensen hier wat aan hebben (en dat de bestellingen minder worden
[ Voor 8% gewijzigd door StarZ op 08-04-2011 15:56 ]
Bij de mediamarkt heerlen ben ik nog steeds aan het wachten op de iPad 2.
bestelling geplaatst op 30-3-2011
bestelling geplaatst op 30-3-2011
[ Voor 20% gewijzigd door eagle00789 op 08-04-2011 16:03 ]
Net de mijne gekocht bij MyCom Den Haag, 32 Gb Wifi, ik wilde zwart maar die waren gereserveerd dus is het een witte geworden. Ze hadden na mij nog 4 exemplaren vrij te koop (16 Gb Wifi en 64 Gb Wifi+3g).
Bij de Mediamarkt ertegenover ben ik niet meer geweest, ik koop liever bij een computerwinkel. Jammer dat de echte Apple winkels zo weinig voorraad hebben.
Bij de Mediamarkt ertegenover ben ik niet meer geweest, ik koop liever bij een computerwinkel. Jammer dat de echte Apple winkels zo weinig voorraad hebben.
Verwijderd
Hoorde van een vriend dat de iFactors vanmiddag onverwachts een lading hadden binnengekregen. Ben er gelijk heen gegaan maar helaas hadden ze in Zoetermeer alleen nog maar 3g modellen..
Mediamarkt Den Haag belde: m'n iPad 2 32 Gb Wifi zwart is binnen, te laat voor hen, ik heb de witte net een uur geleden gekocht bij Mycom Den Haag (wit is mooi!), maar ze hebben dus nog modellen liggen want ik ben pas gistermiddag op de reserveringslijst gezet.
Net bij Saturn Hoofddorp een witte 16gb+wifi gekocht. Ze hadden er nog 12 of zo op voorraad. Geen 3G in 16Gb.
Verwijderd
Ik wil graag een zwarte 16GB 3G maar het lijkt net of die nérgens te krijgen is. Heeft iemand er al zo één te pakken???
iemand vandaag nog contact gehad met dixons betreffende de leveringen?
16GB wifi zou vandaag nog verstuurd worden. Geen track&trace in mijn emailbox.
Neuh, dat gaat niet meer gebeuren. Volgende week heb ik ook een hard hoofd in. Zie et welieteke schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:42:
Ik heb ook nog niks ontvangen, ik ga uit van volgende week, maar zelfs daar heb ik twijfels overieteke schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:42:
wel heb ik een mooie mail ontvangen van dixons
"Ontdek Apple bij Dixons"
pfff
Mediamarkt Eindhoven heeft nog volgende modellen WiFi modellen:
- 16GB wit
- 32GB wit
- 64GB zwart
- 16GB wit
- 32GB wit
- 64GB zwart
De online store van Apple begint nu ook te verzenden
:

Alleen gek dat de spullen welke volgens de winkel op voorraad zijn (cover & camerakit) nog niet verzonden zijn

Alleen gek dat de spullen welke volgens de winkel op voorraad zijn (cover & camerakit) nog niet verzonden zijn

Verwijderd
Inmiddels van Dixons bericht gekregen dat ze volgende week de iPad 16 GB 3G wit verwachten, een deel van de verzending was volgens hen niet binnengekomen. Dat was op de dag van de lancering (25 maart) ook het antwoord van de Dixons (precies hetzelfde alleen een andere datum).
Op de website is de datum inmiddels naar 20 april aangepast. Ik begin er toch steeds meer aan te twijfelen of ik me geld maar terug laat storten, iemand ervaring ermee hoelang dit duurt? Baal ontzettend van hoe Dixons omgaat met haar klanten, begin maart via een pre-order bij hen besteld en ik moet zelf constant achter informatie aan hoe lang het duurt (ondanks dat men beloofde mij zo goed mogelijk te informeren). Ben benieuwd hoe dit afloopt, zijn er meer mensen die ge-preorderd hebben en dit probleem hebben?
Op de website is de datum inmiddels naar 20 april aangepast. Ik begin er toch steeds meer aan te twijfelen of ik me geld maar terug laat storten, iemand ervaring ermee hoelang dit duurt? Baal ontzettend van hoe Dixons omgaat met haar klanten, begin maart via een pre-order bij hen besteld en ik moet zelf constant achter informatie aan hoe lang het duurt (ondanks dat men beloofde mij zo goed mogelijk te informeren). Ben benieuwd hoe dit afloopt, zijn er meer mensen die ge-preorderd hebben en dit probleem hebben?
Fab1Man schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:26:
- 16GB wit
- 32GB wit
- 64GB zwart
Niet gepre-ordered (alhoewel dat nog wel op hun site staat) maar op zaterdag 2 april de 16gb WiFi black.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:36:
Inmiddels van Dixons bericht gekregen dat ze volgende week de iPad 16 GB 3G wit verwachten, een deel van de verzending was volgens hen niet binnengekomen. Dat was op de dag van de lancering (25 maart) ook het antwoord van de Dixons (precies hetzelfde alleen een andere datum).
Ik erger me ook hoe men met de klanten omgaat, niet informeren maar elke keer een template versturen (heb ik het idee)
op de dixons site staat er dit:
Bron: http://dixons.nl/pagina/b...ns#a_algemene-voorwaardenArtikel 7 - Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Maar ben je dan beter af, 30 dagen maximaal, ik betwijfel het.
Net een witte 16gb wifi gehaald bij mediamarkt Alexandrium! Stonden er nog zeker een stuk of 20, allerlei verschillende configuraties. Telefonisch doen ze niet reserveren, maar als je in de buurt bent zeker een aanrader! (je kan wel bellen om te vragen wat ze nog hebben liggen natuurlijk)
Verwijderd
Thanks, ik denk dat ik toch maar even beter af ben door te 'wachten' maar doe dit niet meer! Dan maar via Apple bestellen, weet ik tenminste dat het 'direct' gaat.StarZ schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:54:
[...]
Niet gepre-ordered (alhoewel dat nog wel op hun site staat) maar op zaterdag 2 april de 16gb WiFi black.
Ik erger me ook hoe men met de klanten omgaat, niet informeren maar elke keer een template versturen (heb ik het idee)
op de dixons site staat er dit:
[...]
Bron: http://dixons.nl/pagina/b...ns#a_algemene-voorwaarden![]()
Maar ben je dan beter af, 30 dagen maximaal, ik betwijfel het.
Precies wat ik denk, als ik nu ga annuleren dan duurt het mischien wel 2 weken voordat ik mijn geld terug heb. En ik hoop toch echt dat ik binnen 2 weken mijn iPad binnen heb. Maar dit is ook voor mij de laatste keer geweest bij Dixons.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:00:
[...]
Thanks, ik denk dat ik toch maar even beter af ben door te 'wachten' maar doe dit niet meer! Dan maar via Apple bestellen, weet ik tenminste dat het 'direct' gaat.
Verwijderd
Zijn er ook 3G modellen op voorraad?Heloxide schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:57:
Net een witte 16gb wifi gehaald bij mediamarkt Alexandrium! Stonden er nog zeker een stuk of 20, allerlei verschillende configuraties. Telefonisch doen ze niet reserveren, maar als je in de buurt bent zeker een aanrader! (je kan wel bellen om te vragen wat ze nog hebben liggen natuurlijk)
Verwijderd
Ziet er naar uit dat in de Randstad het nodige op voorraad is, nu de "provincies" nog! In omgeving Maastricht niets op voorraad zonder reservatie...
Heb er geen vertrouwen in dat Dixons mijn bestellng gaat leveren op de 13e...
Als het volgende week niks wordt met Dixons dan cancel ik em in ieder geval.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:02:
Ziet er naar uit dat in de Randstad het nodige op voorraad is, nu de "provincies" nog! In omgeving Maastricht niets op voorraad zonder reservatie...
Verwijderd
Ik geef Dixons nog tot 20 april, daarna ga ik het geld terug eisen (en heel snel ook) en dan ga ik gauw naar een echte winkel die klantgericht denkt en haar klanten op de hoogte houdt en niet 'control c / control v' mailtjes uitstuurt..
Waren er wel, maar ik zou eerst even bellen.
Verwijderd
ik heb inmiddels besloten om mij er maar bij neer te leggen.. duurt namelijk 30 dagen voordat Dixons mijn geld terugboekt.. Bedankt man!
Collega van me kocht de zijne net bij de Media Markt in Eindhoven. Ze hadden nog 6 witte 16gb varianten op voorraad
Ik heb inmiddels een ietwat boze mail gestuurd naar Dixons. Onder de rubriek klacht.
Ik heb concreet gevraagd of ze op 13 april kunnen leveren en heb gemeld dat ik dit geen gang van zaken vind, als ik niet had gemaild over de leverdatum was ik vandaag thuis gebleven voor niks om het pakketje te ontvangen!
ik hou jullie op de hoogte
(4x ik op een rij!)
Ik heb concreet gevraagd of ze op 13 april kunnen leveren en heb gemeld dat ik dit geen gang van zaken vind, als ik niet had gemaild over de leverdatum was ik vandaag thuis gebleven voor niks om het pakketje te ontvangen!
ik hou jullie op de hoogte
(4x ik op een rij!)
iPad 2 is verzonden door Apple, zal de 13e ongeveer geleverd gaan worden. Dixons maar annuleren....
Zwarte 16 gb wifi besteld op vrijdagochtend 25 maart om 3.00uur ongeveer.
Zwarte 16 gb wifi besteld op vrijdagochtend 25 maart om 3.00uur ongeveer.
Als jullie ze nog ergens spotten : vul dan even dit kaartje in en help andere tweakers. Niets commercieels, gewoon een tooltje om elkaar te helpen.Fab1Man schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:26:
- 16GB wit
- 32GB wit
- 64GB zwart
Mijn status is nog ongewijzigd.Cannotwin schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:32:
De online store van Apple begint nu ook te verzenden:
[afbeelding]

Zwarte 32GB iPad 2 WiFi besteld via Apple Store NL op 25 maart. Oorspronkelijke verzenddatum 15 april, uiterlijk te ontvangen 21 april. Zojuist (uurtje geleden) heb ook ik de mail van de Apple store ontvangen dat mijn iPad 2 is verstuurd en dat ik hem uiterlijk (!) 14 april in mijn bezit heb...
Als het goed is kan ik een iPad 2 16GB WiFi morgen afhalen bij MyCom Den Haag.
Zelf heb ik ook nog een bestelling lopen bij de Apple Store. Nu maar hopen dat MyCom de iPad nog heeft als ik aankom.
Zelf heb ik ook nog een bestelling lopen bij de Apple Store. Nu maar hopen dat MyCom de iPad nog heeft als ik aankom.
Net een order geplaats op Mycom, 16 gb/wifi/black. Zou morgen in de winkel moeten liggen. Als dat zo is, dan ga ik 2 bestellingen (Apple/Dixons) annuleren.
Ik heb het kaartje daar ingevuld maar zie mijn toevoeging er daar niet bijstaan... Werkt het wel?zeef schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:38:
[...]
Als jullie ze nog ergens spotten : vul dan even dit kaartje in en help andere tweakers. Niets commercieels, gewoon een tooltje om elkaar te helpen.
Ik krijg net een sms van de Applestore dat mijn iPad is verzonden. Heb besteld op 25 maart om 02:00 uur. Verwachte leverdatum was 27 april. Bezorgdatum in sms is 13 april
Hebbes! Ik ben toch maar even naar alexandrium gereden en de laatste 32 GB zwart wifi opgepikt.
Nu kijken hoe lang het duurt voor ik geld terug heb van Dixons.
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Net even gekeken op de Mycom website en zo te zien hebben zij een vracht iPads binnen gekregen. Zelf heb ik een iPad 2 16GB wifi wit gereserveerd om morgen op te halen.
Hadden ze de 16gb zwart wifi ook nog toevallig? Dan ga ik morgenochtend even die kant op.marcovandam schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:24:
Hebbes! Ik ben toch maar even naar alexandrium gereden en de laatste 32 GB zwart wifi opgepikt.
Goed om te horen dat Apple begonnen is met verzenden, ik hoop dat ze die van mij dan over 5 dagen ook verzonden (besteld op de 30e).
Pfoe,... ze leveren gewoon "af fabriek"
datum tijd TNT-lokatie status
09 Apr 2011 00:24:03 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
datum tijd TNT-lokatie status
09 Apr 2011 00:24:03 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Er stonden er nog wel een paar, ik zou even bellen voor de zekerheid.janwer schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:50:
[...]
Hadden ze de 16gb zwart wifi ook nog toevallig? Dan ga ik morgenochtend even die kant op.
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Ok dankjewel. Was al van plan om even te bellen morgenochtend. Hoop dat ze er 1 apart willen leggen voor me.marcovandam schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:14:
[...]
Er stonden er nog wel een paar, ik zou even bellen voor de zekerheid.
Kun je me laten weten wanner je je geld terug hebt?marcovandam schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:24:
Heloxide schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:57:
Ik rij daar langs als ik vanuit mijn werk kom... Kon het niet laten om toch even te kijken. En jahoor! Ik zit nu lekker op mijn iPad te tikken
Heb mijn online bestelling geannuleerd. Me happy

Ik heb zojuist mijn tweede e-mail van de Apple store ontvangen met informatie dat mijn bestelling in gedeelten verzonden zal worden. Morgen misschien toch even een blik werpen bij de mediamarkt.
[ Voor 0% gewijzigd door .NCK op 08-04-2011 23:34 . Reden: tikfoutje ]
Dit was bij mij het teken dat de volgende dag een verzend bericht verscheen.NCK schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:16:
Ik heb zojuist mijn twee e-mail van de Apple store ontvangen met informatie dat mijn bestelling in gedeelten verzonden zal worden. Morgen misschien toch even een blik werpen bij de mediamarkt.
Net zelf ook nog zo'n bericht ontvangen voor de restant van m'n bestelling. In de US store staat deze inmiddels ook als "Prepared for Shipment"; de status voor "Shipped".
Ja zeker, maar om crap te weren worden alle meldingen door Wilbert himself eerst approved.Johnvh schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:18:
[...]
Ik heb het kaartje daar ingevuld maar zie mijn toevoeging er daar niet bijstaan... Werkt het wel?
Met de mogelijkheid dat Wilbert te traag reageert en wij geen iPads kunnen kopen?
Of heeft Wilbert 24/7 iPad-dienst
Verwijderd
Hier in de USA is het lastig. Ben er nu een week en heb al bij diverse Wal-Mart's gekeken maar alleen de iPad 1 32GB wifi+3G hebben ze. De iPad2 is nergens verkrijgbaar. Ben ook al in wat kleinere plaatsen geweest.
Hopen dat ik in Las Vegas, San Francisco of Los Angeles over een paar weken nog geluk heb. Want laten we eerlijk zijn, 499 dollar is niet veel geld in vergelijking met de 479 euro in NL
Hopen dat ik in Las Vegas, San Francisco of Los Angeles over een paar weken nog geluk heb. Want laten we eerlijk zijn, 499 dollar is niet veel geld in vergelijking met de 479 euro in NL
Verwijderd
Bericht van de Apple store, mijn iPad2 is onderweg!
Uiterlijke bezorgdatum 14-4 (was 21-4).
Date Time Location Status
09 Apr 2011 12:10:01 Shenzhen Shipment In Transit.
09 Apr 2011 09:15:43 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Uiterlijke bezorgdatum 14-4 (was 21-4).
Date Time Location Status
09 Apr 2011 12:10:01 Shenzhen Shipment In Transit.
09 Apr 2011 09:15:43 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 06:52 ]
Gisterenavond ook het verblijdende bericht gehad dat de ipad2 was verzonden :-) ik kreeg deze keer ook netjes een sms.
Ergens volgende week moet ie binnenkomen...volgens de track en trace zit de zending nu in Hong Kong.
Ergens volgende week moet ie binnenkomen...volgens de track en trace zit de zending nu in Hong Kong.
Iemand een iPad2 besteld via MM webshop en al bericht van levering?
De mijne de 27e besteld en nog geen bericht helaas (64Gb + g white)
De mijne de 27e besteld en nog geen bericht helaas (64Gb + g white)
YES!!! Tweakers bedankt! Zojuist een 16gb wifi zwart afgehaald bij MM Alexandrium.
Nu snel naar huis en spelen maar!
Ik heb die mail van Apple zelf al 2 keer gehad, identiek dezelfde tekst. Dat mijn bestelling wordt verdeeld..NCK schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:16:
Ik heb zojuist mijn tweede e-mail van de Apple store ontvangen met informatie dat mijn bestelling in gedeelten verzonden zal worden. Morgen misschien toch even een blik werpen bij de mediamarkt.
Dat is hier ook het geval, maar even afwachten hoeveel er nog volgen.Jonas89 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:37:
[...]
Ik heb die mail van Apple zelf al 2 keer gehad, identiek dezelfde tekst. Dat mijn bestelling wordt verdeeld.
Hoop zelf dat er eerdaags een verzendbevestiging binnenkomt.
Verwijderd
Hey Tweakers!
dankzij jullie mag ik vandaag mijn ipad gaan ophalen bij mycom in amsterdam. Had liever een zwarte, maar krijg nu een witte. ook geen probleem.
dankzij jullie mag ik vandaag mijn ipad gaan ophalen bij mycom in amsterdam. Had liever een zwarte, maar krijg nu een witte. ook geen probleem.
ja, want is bij mij nog niet verzonden (not yet shipped).NCK schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:42:
[...]
Dat is hier ook het geval, maar even afwachten hoeveel er nog volgen.
Hoop zelf dat er eerdaags een verzendbevestiging binnenkomt.
Bij mij is ie 'Onderweg naar klant – verzending op schema' met als datum 13 april. Enige dat ik vreemd vind is dat trackingnummer vervoerder (TNT) niet te gebruiken is bij track & trace.
Het begint niet met 3S of 2S...iemand hier ervaring mee?
Probeer deze link eens : http://www.tnt.com/webtra...espLang=nl&respCountry=nlsmesjz schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:36:
Bij mij is ie 'Onderweg naar klant – verzending op schema' met als datum 13 april. Enige dat ik vreemd vind is dat trackingnummer vervoerder (TNT) niet te gebruiken is bij track & trace.
Merci! Daarmee kan ik hem wel terug vinden. Nu nog in Hong KongCannotwin schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:56:
[...]
Probeer deze link eens : http://www.tnt.com/webtra...espLang=nl&respCountry=nl
Haha me too, al waren de zwarte op. Ze hebben nog wel wat 16GB WIFI white liggen voor de liefhebber!Huntard schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 10:23:
YES!!! Tweakers bedankt! Zojuist een 16gb wifi zwart afgehaald bij MM Alexandrium.
Verwijderd
Vanochtend de zwarte 32G Wifi bij Mycom Amstelveen gereserveerd en opgehaald. Ze hadden toen nog meerdere modellen, maar zie dat de site niet up-to-date is.
Vanochtend online bij Mycom besteld, net opgehaald in Almere een Ipad 2 Zwart 32 GB Wifi.
Perfect!
Tip: bij Mycom kan je per vestiging op hun site de voorraad zien (en als ik de reacties hier zie klopt dat meestal echt).
Perfect!
Tip: bij Mycom kan je per vestiging op hun site de voorraad zien (en als ik de reacties hier zie klopt dat meestal echt).
[ Voor 45% gewijzigd door TheCount op 09-04-2011 13:45 ]
Net me iPad2 opgehaald bij MyCom en die bij dixons geannuleerd.
Zag op de site dat ze nog 3 witte hadden, bleek dat er nog 1 was en die heb ik achter laten leggen.
Nu lekker aan het spelen, wat een heerlijk ding is het toch!
Jongen achter de balie van MyCom zei dat hij er vandaag al 16 had verkocht en het was pas 13uur haha.
Heb trouwens een witte 16GB wifi model.
Zit alleen nu nog te twijfelen hoe ik mijn iPad ga beschermen, vind die smartcovers helemaal niet zo smart..
Zag op de site dat ze nog 3 witte hadden, bleek dat er nog 1 was en die heb ik achter laten leggen.
Jongen achter de balie van MyCom zei dat hij er vandaag al 16 had verkocht en het was pas 13uur haha.
Zit alleen nu nog te twijfelen hoe ik mijn iPad ga beschermen, vind die smartcovers helemaal niet zo smart..
Kun je me inlichten als je het geld van Dixons terug heb? ik zit er ook aan te denken het te annuleren maar ik heb dat geld dan wel weer nodig om een nieuwe te kopen!OnnoS1991 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:29:
Net me iPad2 opgehaald bij MyCom en die bij dixons geannuleerd.
Ga ik doen, heb al contactformulier ingevuld, dus zal jullie op de hoogte houden.StarZ schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:31:
[...]
Kun je me inlichten als je het geld van Dixons terug heb? ik zit er ook aan te denken het te annuleren maar ik heb dat geld dan wel weer nodig om een nieuwe te kopen!
Ik denk dat het gewoon 30 dagen gaat duren...
Uiteindelijk toch maar geannuleerd en bij Apple Store besteld, omdat er nog steeds >5 weken staat..Foxpat schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:33:
Heb de 16GB wifi vorige week bij Wehkamp besteld. Stond toen nog 3 weken, nu staat er ondertussen 5 weken.
Achteraf had ik hem beter ergens anders besteld zo te zien..
Verwachte leverdatum is nu 6 mei
Verwijderd
kom net terug van mycom amsterdam (ceintuurbaan). daar hadden ze nog 1 witte 32 gb wifi op voorraad. rest was allemaal gereserveerd.
Net de IPad2 opgehaald bij MyCom Breda. 16GB white.
De voorraad voordat ik langs ben geweest was 3 en nu staat hij nog steeds op 3. De zwarte stond op 1 maar die waren allemaal al weg. Dus de huidige voorraden op de MyCom website mag je met een korreltje zout nemen.
Voor de geïnteresseerde, ze hebben nog een aantal witte 32 en 64 GB versies op voorraad in Breda. maar ik zou eerst even bellen en telefonisch reserveren.
De voorraad voordat ik langs ben geweest was 3 en nu staat hij nog steeds op 3. De zwarte stond op 1 maar die waren allemaal al weg. Dus de huidige voorraden op de MyCom website mag je met een korreltje zout nemen.
Voor de geïnteresseerde, ze hebben nog een aantal witte 32 en 64 GB versies op voorraad in Breda. maar ik zou eerst even bellen en telefonisch reserveren.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ja net mijn 16gb/wifi/black opgehaald uit Breda (ik ook!)
Hoe moet je een bestelling bij Dixons annuleren? Ze zijn vandaag niet telefonisch bereikbaar...
edit: Ik zie het al, via het contactformulier, order nummer vermelden, etc.
Hoe moet je een bestelling bij Dixons annuleren? Ze zijn vandaag niet telefonisch bereikbaar...
edit: Ik zie het al, via het contactformulier, order nummer vermelden, etc.
[ Voor 20% gewijzigd door aphx op 09-04-2011 15:39 ]
Heh? Hoe kom jij aan de zwarte versie? Toen ik vanochtend belde hadden ze net de laatste opzij gelegd. Zeg me nou niet dat jij dit wasaphx schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 15:35:
Ja net mijn 16gb/wifi/black opgehaald uit Breda (ik ook!)
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Bij Mediamarkt Rotterdam Alexandrium had vanmiddag rond 13.00 genoeg iPad 2's op voorraad, helaas hadden ze er alleen witte.
Mediamarkt Rijswijk had vanmiddag alleen nog witte 16gb.
Eergisteren bij Mycom besteld om op te halen in Zwolle, kon hem vandaag halen, de zwarte 32 GB 3g!! Super snel dus..
Die modbreak bij het posten van een bericht kan volgens mij ook wel weg. Iedereen meldt hier gewoon waar voorraad is en inzendingen lijken niet op de kaart te komen
.