Ik raad aan gelijk te reserveren; dat heb ik gisterenavond ook gedaan toen ik hier las over Amstelveen.dj_jari schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:55:
Op mycom hebben ze nu ook een aantal beschikbaar, echter enkel de zware versies.
Mycom is wel wat rommelig; een half uur later werd ik gebeld, reservering was afgelast, want ze waren allemaal al gereserveerd en het systeem liep achter, toen eentje in Almere besteld, toen werd ik weer gebeld door Amstelveen, er was nog een door mij gewenst exemplaar (zwart, 32GB, wifi) beschikbaar en de order in Almere proberen te cancellen.
De Ipad heb ik vanochtend op kunnen in Amstelveen (waar ik werk) en ik kreeg een SMS dat ik er eentje in Almere op kon halen ook; die order nogmaal telefonisch proberen te cancellen. daar kan er dus nog een liggen.
Om een lang verhaal kort te maken; ze komen onverwacht bij verschillende Mycomvestigingen binnendruppelen, en hoewel het reserveringssysteem niet vlekkeloos werkt, lijkt me Mycom toch de beste kans te geven; ik had 'm in ieder geval binnen 24 uur na het begin van de jacht in handen.