Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
dj_jari schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:55:
Op mycom hebben ze nu ook een aantal beschikbaar, echter enkel de zware versies.
Ik raad aan gelijk te reserveren; dat heb ik gisterenavond ook gedaan toen ik hier las over Amstelveen.
Mycom is wel wat rommelig; een half uur later werd ik gebeld, reservering was afgelast, want ze waren allemaal al gereserveerd en het systeem liep achter, toen eentje in Almere besteld, toen werd ik weer gebeld door Amstelveen, er was nog een door mij gewenst exemplaar (zwart, 32GB, wifi) beschikbaar en de order in Almere proberen te cancellen.
De Ipad heb ik vanochtend op kunnen in Amstelveen (waar ik werk) en ik kreeg een SMS dat ik er eentje in Almere op kon halen ook; die order nogmaal telefonisch proberen te cancellen. daar kan er dus nog een liggen.
Om een lang verhaal kort te maken; ze komen onverwacht bij verschillende Mycomvestigingen binnendruppelen, en hoewel het reserveringssysteem niet vlekkeloos werkt, lijkt me Mycom toch de beste kans te geven; ik had 'm in ieder geval binnen 24 uur na het begin van de jacht in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Ik heb gister bij mycom eentje grhaald en vandaag bericht gekregen van dixons dat mijnes verstuurd is. Dus mocht iemand een witte 32gb wifi willen en in de buurt van Haarlem wonen.....(hint: DM)
Superservice van dixons, ik mag hem retourneren in een winkel. (wat ik dus ook ga doen tenzij ik iemand blij kan maken)

Btw bij dixons: maandag besteld, vandaag verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhjmaas schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:50:
De status informatie die gisteren werd gemeld op dit forum en op de MyCom website voor de vestiging Den Bosch was in ieder geval correct. Heb daar de laatste zwarte iPad 2 32gb & 3G gehaald. Heb eerst op de site gekeken, waarna ik heb gebeld om te controleren en de iPad vast te leggen.

De verkoper daar gaf wel aan dat je de beste kans had bij de retailers zoals Dixons, MM & MyCom omdat de vraag daar minder groot was dan bij de premium resellers!

Iig, thanx guys!
Ja dit is hier precies hetzelfde als in Amerika. Toen ik daar mijn iPad 2 haalde, moest ik bij de Apple stores in de rij staan, terwijl je bij een best buy 's avonds laat nog online zag staan dat ze hem nog op voorraad hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een bij Typhone bestelde Ipad 2 mogen ontvangen? Ik heb er daar 2 weken geleden 1 besteld (32 GB Wifi+3G) en kreeg gisteren bericht dat de leverdatum nog onbekend was. Overigens bestel je bij Typhone een Ipad 2 inclusief data abonnement. Dit data abonnement hebben ze voor de zekerheid maar wel alvast geactiveerd, de floepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
ik heb ook afgelopen maandag bij dixons besteld, nog geen track en trace bericht gehad.... zwarte 16GB wifi

Achteraf slimmer geweest om misschien de 32GB te pakken, ik heb het idee dat wit wel beter is te leveren dan zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 08:33
ieteke schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:54:
ik heb ook afgelopen maandag bij dixons besteld, nog geen track en trace bericht gehad.... zwarte 16GB wifi

Achteraf slimmer geweest om misschien de 32GB te pakken, ik heb het idee dat wit wel beter is te leveren dan zwart.
Dat denk ik wel ja.
Ik baal der wel van dat ze mij beloven dat hij op vrijdag komt maar vervolgens dat ze dat dan niet kunnen waarnemen.

[ Voor 14% gewijzigd door StarZ op 07-04-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 15:27

headout

Oi oi!

Pixelz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:10:
Ik krijg net de melding dat mijn iPad 2 (afleverdatum 8 april) is verzonden door Dixons. YES!
Hier idem dito. 16 GB + 3G zwart besteld, en wordt morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
mmm vreemd, ik zie nu op de dixons site dat de Wifi 16GB verzet is naar 13e :(

@Pixelz welke had jij besteld?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:20:

Dan vind ik dat ze de gene die eerder hebben besteld even mogen informeren, en dat hebben ze nog niet gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:20:

De 64GB 3G zwart. Op 31 maart besteld. Erg netjes van Dixons dus. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPad (16 GB, 3G in het wit) staat al sinds begin maart bij Dixons in 'backorder'.
Zou morgen geleverd worden maar nog steeds niets gehoord van ze, slechte zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En inmiddels zie ik op de site '20 april 2011' staan.. Slechte zaak..
Ook zou Dixons mij op de hoogte houden, niet gebeurd.. Ik begin me zwaar te irriteren aan de Dixons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 09:03
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:37:
En inmiddels zie ik op de site '20 april 2011' staan.. Slechte zaak..
Ook zou Dixons mij op de hoogte houden, niet gebeurd.. Ik begin me zwaar te irriteren aan de Dixons!
Ik zie nog steeds 13 april april staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in Den Haag naar Mediamarkt en MyCom geweest. Bij Mediamarkt is die uitverkocht, onbekend wanneer ze weer nieuwe binnenkrijgen. MyCom had alleen op voorraad voor mensen die gereserveerd hadden...

Vanmiddag nog een laatste poging wagen in Zoetermeer, anders maar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Net dixons gebeld, over mijn iPad2 Wifi 16GB, ze gaan er vanuit dat deze vandaag binnenkomen! De volgende levering komt idd op de 13e

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Bij de MM den haag is er wél een notificatielijst voor wanneer de door jou gewenste ipad er is.. Betekent echter niet dat ze 'm vasthouden voor je, dus je moet snel zijn... ik sta erop voor 32gb wit zonder 3G. Word wss morgen of overmorgen al gebeld zeiden ze.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 15:29
Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:53:
Net dixons gebeld, over mijn iPad2 Wifi 16GB, ze gaan er vanuit dat deze vandaag binnenkomen! De volgende levering komt idd op de 13e
Hoe laat heb jij gebeld, en wanneer heb jij je iPad 2 besteld?
Wat ik namelijk vreemd vind is dat er wel een stapel mensen al een track&trace code hebben ontvangen vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo NL schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:56:
Bij de MM den haag is er wél een notificatielijst voor wanneer de door jou gewenste ipad er is.. Betekent echter niet dat ze 'm vasthouden voor je, dus je moet snel zijn... ik sta erop voor 32gb wit zonder 3G. Word wss morgen of overmorgen al gebeld zeiden ze.
Nou dan hadden ze mij wel even beter kunnen informeren... Ik ga vanmiddag nog naar de MM in Zoetermeer en laat me anders daar wel op de lijst zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16GB zwart besteld bij dixons toen hij op 13 april stond (en daar staat hij nog op), ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:03:
[...]

Nou dan hadden ze mij wel even beter kunnen informeren... Ik ga vanmiddag nog naar de MM in Zoetermeer en laat me anders daar wel op de lijst zetten.
Kan je beter ook meteen 10 meter doorlopen naar de iFactors en je daar op de lijst laten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
renownz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:03:
[...]

Hoe laat heb jij gebeld, en wanneer heb jij je iPad 2 besteld?
Wat ik namelijk vreemd vind is dat er wel een stapel mensen al een track&trace code hebben ontvangen vandaag...
14:03 ;) ja waarschijnlijk komt dat nog, hij zei ook dat ze er op dit moment mee bezig waren

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb zojuist ook de Ipad besteld bij de Dixons.
Tevens een zending lopen bij de MediaMarkt.. hopelijk dat 1 van beide snel reageert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:08:
[...]

Kan je beter ook meteen 10 meter doorlopen naar de iFactors en je daar op de lijst laten zetten
Zou kunnen, maar ik las net dat je meer kans hebt dat je hem sneller hebt bij een MM of Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:09:
[...]

14:03 ;) ja waarschijnlijk komt dat nog, hij zei ook dat ze er op dit moment mee bezig waren
We wachten het maar af dan!
Op welke dag had jij je iPad besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
renownz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:16:
[...]

We wachten het maar af dan!
Op welke dag had jij je iPad besteld?
31 Maart

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:06
Een kennisje heeft afgelopen maandag 4 april de 32gb 3G besteld bij Dixons.nl
en ook zij heeft vandaag een mailtje ontvangen met een track en trace nummer voor aflevering morgen 8 april.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis_dude op 07-04-2011 14:24 ]

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Mmm, ik dinsdag. Denk dat ik net buiten de boot val met m'n populaire 16gb WiFi zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
renownz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:25:
[...]

Mmm, ik dinsdag. Denk dat ik net buiten de boot val met m'n populaire 16gb WiFi zwart.
Ik heb deze versie zondag besteld en ik heb ook nog niks ontvangen. Verwacht het eigenlijk ook al niet meer. Om heel eerlijk te zijn verwachte ik vanaf het begin aan al niet dat ik hem morgen zou ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
^ Idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

mediamarkt cruquius heeft mijn ipad 16gb wit binnen. Ik heb al een 32gb versie al

wie wil mijn ipad2 16gb wit resevering overnemen? :dm me dan even.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:12:
[...]

Zou kunnen, maar ik las net dat je meer kans hebt dat je hem sneller hebt bij een MM of Dixons.
Niet handiger om bij 2 verschillende winkels op de lijst te staan dan?
Misschien pak je net dat ene model mee bij de iFactors. Je op een lijst zetten is geen verplichting ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StenS
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-08 13:52
Zojuist gebeld met Dixons, mijn iPad (maandag besteld) is volgens de mevrouw vertraagd naar 13 april. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Niet dat ik het nu niet kan betalen, maar de actie met 0% rente over 2 jaar bij de MM is wel heel aantrekkelijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Ivo NL op 07-04-2011 15:11 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehkamp van 3 weken naar >5 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
StenS schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:08:
Zojuist gebeld met Dixons, mijn iPad (maandag besteld) is volgens de mevrouw vertraagd naar 13 april. Helaas...
De 16gb Wifi Zwart, gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Ik heb de hoop opgegeven op mijn T&T code... Ik denk dat er een groot tekort is aan het "instap" model van de iPad2, het trieste vind ik toch eigenlijk wel dat ik niks meer hoor van dixons. erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
StarZ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:46:
Ik heb de hoop opgegeven op mijn T&T code... Ik denk dat er een groot tekort is aan het "instap" model van de iPad2, het trieste vind ik toch eigenlijk wel dat ik niks meer hoor van dixons. erg vervelend
W8 nou nog ff, ze hebben een regeling voor 22u besteld morgen in huis.. dus wie weet ;)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:48:
[...]

W8 nou nog ff, ze hebben een regeling voor 22u besteld morgen in huis.. dus wie weet ;)
Ja dat klopt, ik hoop het zo erg, nog een weekend wachten kan ik bijna niet meer, best wel zielig eigenlijk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ivo NL schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:11:
Niet dat ik het nu niet kan betalen, maar de actie met 0% rente over 2 jaar bij de MM is wel heel aantrekkelijk!
Is dat ook bij reserveringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
Is er uberhaupt iemand die een 16 GB wifi zwart versie heeft besteld en daar T&T codes van heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
dj_jari schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:51:
Is er uberhaupt iemand die een 16 GB wifi zwart versie heeft besteld en daar T&T codes van heeft ontvangen?
Volgens mij nog niemand, wel 32gb en 64 maar nog geen 16 wit/zwart (wel 3g heb ik gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Ivo NL schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:11:
Zet alleen de betaaldatum wel erg goed in je agenda: vaak bij dat soort acties betaal je alsnog 21% rente met terugwerkende kracht als je ook maar een dag te laat het geld hebt overgemaakt.
Check dus absoluut de kleine lettertjes.

Zelf begin ik nooit aan zulke acties. Als ik het geld nu niet heb koop ik het niet. Als ik het geld nu wel heb betaal ik liever direct om de addertjes die altijd onder het gras zitten te voorkomen, bovendien weet je nu nooit hoe krap je over twee jaar misschien zit.

Bovendien let erop: ook leningen met 0% rente staan bij BKR geregistreerd en kunnen een eventuele hypotheekaanvraag behoorlijk vertragen (omdat je dan wellicht eerst die lening moet afbetalen voor je de hypotheek krijgt).

(zo, nu weer genoeg paternalistisch getik ;-) )

[ Voor 12% gewijzigd door xahmol op 07-04-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-R
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:19
DancePlaza schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:37:
mediamarkt cruquius heeft mijn ipad 16gb wit binnen. Ik heb al een 32gb versie al

wie wil mijn ipad2 16gb wit resevering overnemen? :dm me dan even.
Heb je hem nog? Ik hem wel interrese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:43
-tom-562 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:56:
Net bij MM in Ede geweest, daar hadden ze vanavond een levering gekregen, helaas was die meteen verkocht aan de mensen die al gereserveerd hadden. Ik heb er nu 1 besteld, de verkoper dacht dat ze eind volgende week komen, maar dat kon hij niet met zekerheid zeggen
Daar was ik er 1 van, was hem op 25 maart net misgelopen en had toen direct gereserveerd. Dacht afgelopen vrijdag eerst dat ze een grapje maakten, maar hij was er echt zo snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Net een reactie ontvangen van dixons op mijn vraag wat nou de exacte leverdatum was
Hartelijk dank voor het sturen van uw email.

De levering van de iPad heeft enige vertraging opgelopen. De verwachte leverdatum op dit moment is rond 13 april.
Op het moment dat wij u bestelling gaan versturen ontvangt u van TNT een verzendbevestiging met barcode.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nog steeds onduidelijk dus...

[ Voor 3% gewijzigd door StarZ op 07-04-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
StarZ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:06:
Net een reactie ontvangen van dixons op mijn vraag wat nou de exacte leverdatum was

[...]

Nog steeds onduidelijk dus...
Wat had jij besteld?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
16gb zwart wifionly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Harm-R schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:58:
[...]

Heb je hem nog? Ik hem wel interrese.
dm me ff,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.jansen
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 15:21
Vanmiddag naar de Crowdmap gekeken en zag dat iemand er bij had gezet dat ze op voorraad waren bij Media Markt beijerlandselaan.

Meteen gebeld en in eerste instantie zei ze er geen te hebben maar toen ik zei dat er een vriend langs was geweest die ze had zien liggen ging ze door bellen.

Toen zei ze dat ze er een paar had dus ik ben gelijk er heen gegaan want ze doen niet aan achterhouden.

Eenmaal aangekomen hadden ze inderdaad de versie die ik wilde Zwart 64GB 3G en er lagen er nog een paar onder andere een 64GB Wit zonder 3G en een paar kleinere dacht ik.

Ook hadden ze zon beetje alle smart covers en ook de zwart ledere die ik wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij Dixons (online) een witte ipad 16 gb wifi bestelt. Hij staat voor 13 april. Laat ik het hopen haha.
Krijg je trouwens bij dixons ook nog een bevestiging via de mail van je bestelling??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:57:
Net bij Dixons (online) een witte ipad 16 gb wifi bestelt. Hij staat voor 13 april. Laat ik het hopen haha.
Krijg je trouwens bij dixons ook nog een bevestiging via de mail van je bestelling??
Normaal gesproken wel ja

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Iemand die een iPad 16gb WiFi besteld heeft al IETS gehoord? ik vind het echt geen stijl om eerst te zeggen 8apr en dan vervolgens het te veranderen naar 13apr zonder mensen in te lichten (mits ze er om vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
StarZ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:19:
Iemand die een iPad 16gb WiFi besteld heeft al IETS gehoord? ik vind het echt geen stijl om eerst te zeggen 8apr en dan vervolgens het te veranderen naar 13apr zonder mensen in te lichten (mits ze er om vragen).
Nogmaals gebeld om half 5, en was nog niet zeker of ie mee zou gaan vandaag. Maar helaas nog niets in mn postbus. Je zou de klantenservice kunnen bellen die zijn er tot 22:00.

Laat even weten wat ze je te vertellen hadden ;)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste berichten komen dat bestellingen in de Apple Store van 25 maart in productie genomen zijn en verzonden worden! (zie Apple Support forum en MacRumors). Het schijnt dat de US versie van de apple store sneller aangeeft dat de iPad in productie genomen wordt dan de UK of CH versie.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:41:
De eerste berichten komen dat bestellingen in de Apple Store van 25 maart in productie genomen zijn en verzonden worden! (zie Apple Support forum en MacRumors). Het schijnt dat de US versie van de apple store sneller aangeeft dat de iPad in productie genomen wordt dan de UK of CH versie.
Is dat de NL of de US store?
Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarZ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:19:
Ik snap dat het vervelend is dat Dixons niks van zich laat horen, maarja je kan net als andere mensen proberen de klantenservice te bellen. Andere mensen waaronder ik, hebben hun bestelling via Dixons al binnen, of krijgen het morgen binnen gezien de vele reacties.

Ik heb zelf de 3g 32gb wit besteld en als ik de reacties zo lees, dan zijn voornamelijk de 32gb/ 64gb binnen gekomen bij Dixons.

Iedereen die nog moet wachten op de Ipad 2, succes ermee maar het is het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Het lijkt erop dat iedereen uit Europa die vroeg besteld heeft (nacht/ochtend van de 25ste) zo'n beetje de 15e heeft staan als shipping date en levering voor eind vd maand. De eerste mensen hebben inderdaad bericht gekregen van 'prepared for shipment'. Ik heb helaas nog niet zo'n verblijdend mailtje van Apple mogen ontvangen.

[ Voor 13% gewijzigd door lintweaker op 07-04-2011 19:52 . Reden: stukje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renownz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:49:
[...]

Is dat de NL of de US store?
Heb je een bron?
Bron staat erbij, maar als je een link wil:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1124840
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2797549&tstart=0&start=45

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:24
Ik heb zojuist gebeld naar Dixons, hij gaat niet komen morgen , nieuwe datum 13 april.
Ik vind dit wel naar oplichting rieken, als je niet weet dat je iets kan leveren moet je dat ook niet beloven op de site om lekker orders binnen te halen, slechte zaak!

Ik weet wel waar ik NIET meer mijn spullen ga bestellen.

Het betreft een zwarte 32 GB wifi, vrijdag besteld ( 1 april idd :P )

[ Voor 10% gewijzigd door marcovandam op 07-04-2011 19:58 ]

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
marcovandam schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:57:
Ik heb zojuist gebeld naar Dixons, hij gaat niet komen morgen , nieuwe datum 13 april.
Ik vind dit wel naar oplichting rieken, als je niet weet dat je iets kan leveren moet je dat ook niet beloven op de site om lekker orders binnen te halen, slechte zaak!

Idd, beetje jammer. Nu maar wachten op de 13e... tis altijd nog sneller dan de Apple store..

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die lopen te zeuren over Dixons.nl. Jullie kunnen gewoon je order cancellen en vervolgens het geld terugkrijgen. Niemand houdt jullie tegen.

Er zijn genoeg mensen waaronder ik die ook een bestellin geplaatst hebben en waar ze wel de levering nakomen. Soms heb je geluk en soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ

Dit idee kreeg ik ook, maar om het te annuleren heb ik alleen mezelf ermee, ik moet weer wachten op het terugstorten, vervolgens weer opzoek gaan. Dat heb ik nooit VOOR 13 april. Ik heb niet zo veel moeite dat ze het te laat leveren, dat kan (volgens mij moet je er zowiezo rekening mee houden) maar de manier waarop weer. Even een mailtje met de vraag of je hiermee akkoord gaat.
Slechte ervaring dus weer, ik denk de volgende keer wel 2x na voordat ik daar weer wat besteld
EDIT
@Kevin82
Ik heb speciaal bij dixons besteld omdat ze beweerde dat ze op 8 april leveren. Dit is DE reden dat ik daar besteld heb. Heel fijn dat mensen hun order hebben maar er zijn ook mensen die het niet hebben, verkoop niet iets wat je niet na kan komen

[ Voor 12% gewijzigd door StarZ op 07-04-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:24
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:00:
Voor mensen die lopen te zeuren over Dixons.nl. Jullie kunnen gewoon je order cancellen en vervolgens het geld terugkrijgen. Niemand houdt jullie tegen.

Er zijn genoeg mensen waaronder ik die ook een bestellin geplaatst hebben en waar ze wel de levering nakomen. Soms heb je geluk en soms zit het tegen.
Hoezo zeuren? Ze beloven iets, ik maak een flink bedrag over, en vervolgens komen ze de belofte niet na!
En dan nog zonder enige terugkoppeling. Ik vind dat gewoon hele slechte service.

En natuurlijk kan ik cancelen, maar hoelang duurt het dan tot ik mijn geld terugheb en ergens anders weer achteraan kan sluiten.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 20:35

Elp

Het was natuurlijk ook een beetje te mooi om waar te zijn. Er is nergens meer voorraad, maar de Dixons krijgt op 8 april genoeg iPads binnen om aan alle pre-orders te voldoen! Het zou me verbazen als iedereen op 13 april z'n iPad krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38

-tom-562

Oliesjeik

Net alsof Dixons er iets aan kan doen. Je moet eerder klagen bij Apple imo

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
-tom-562 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:25:
Je doet een bestelling bij dixons, zij zijn verantwoordelijk voor jouw levering, hadden ze maar geen vroege leverdatum moeten beloven. Dan had ik daar ook nooit iets gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:25:
Ik snap niet waarom je bij Apple moet klagen :s? Als jij bewust met je auto een rivier inrijdt, gaan je ouders dan ook klagen bij de fabrikant van de auto? Lijkt me sterk..

Dixons plaatst op hun site 8 april, daar heeft Apple totaal geen invloed op. Dixons weet heus wel van te voren dat ze veel orders krijgen, maar ze deze nooit kunnen verwerken, echter zit hier de strategie achter dan men uiteindelijk toch hun bestelling laat staan, omdat het al te veel gedoe is met het terugkrijgen van geld en dus men gewoonweg accepteert dat het op een later tijdstip geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:17

Rayzman

+31 Rayzman

8 april was ook de verwachte leverdatum, niet de beloofde datum. Als je hem via de Apple store had besteld had je zelfs nog langer moeten wachten. Bij mij stond daar vandaag nog 26 april als leverdatum, terwijl ik hem al veel eerder dan bij de Dixons besteld had. Volgens mij heeft nog niemand in Nederland z'n IPad2 vanuit de Apple store al binnen.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
De vergelijking van rivier+auto+ouders volg ik niet. Heeft er ook weinig mee te maken lijkt me.

Ik ook heb bij Dixons de populairste versie gekocht: Zwart, 16gb WiFi-only. Daarmee weet je ook dat je erg veel geluk moet hebben (of er gewoon vroeg bij zijn!) om in bij de eerste nieuwe levering te zitten.
Je hoopt erop, maar je weet bijna al zeker dat het niets wordt.
En zeg nou zelf, wie van de 'oh zo zwaar gedupeerde instapmodelkopers' had het werkelijk morgen al verwacht?
Ik in elk geval, ondanks dat je het hoopt, niet.

Akkoord, als Dixons had gezegd 'levering VANAF 8 april', was niemand hier gaan klagen. Zo zit die site helaas niet in elkaar.
Jammer, dan maar 6 dagen langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
renownz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:45:
De vergelijking van rivier+auto+ouders volg ik niet. Heeft er ook weinig mee te maken lijkt me.

Ik ook heb bij Dixons de populairste versie gekocht: Zwart, 16gb WiFi-only. Daarmee weet je ook dat je erg veel geluk moet hebben (of er gewoon vroeg bij zijn!) om in bij de eerste nieuwe levering te zitten.
Je hoopt erop, maar je weet bijna al zeker dat het niets wordt.
En zeg nou zelf, wie van de 'oh zo zwaar gedupeerde instapmodelkopers' had het werkelijk morgen al verwacht?
Ik in elk geval, ondanks dat je het hoopt, niet.

Akkoord, als Dixons had gezegd 'levering VANAF 8 april', was niemand hier gaan klagen. Zo zit die site helaas niet in elkaar.
Jammer, dan maar 6 dagen langer wachten.
Verwacht je hem de 13e al wel? :P Ik vraag me af of er uberhaubt 16gb WiFi modellen zijn binnengekomen bij Dixons

[ Voor 4% gewijzigd door Mavvie op 07-04-2011 20:50 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:50:
[...]

Verwacht je hem de 13e al wel? :P Ik vraag me af of er uberhaubt 16gb WiFi modellen zijn binnengekomen bij Dixons
Nou blijkbaar niet dus :( Wacht de 13e wel af maar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:50:
[...]

Ook niet eigenlijk. Stille hoop, maar toch denk ik van niet. Ik heb m immers dinsdagmiddag pas besteld, en gezien de aantallen die alle aanbieders steeds ontvangen, is de kans groot dat ik nog 1 batch verder zit.

Stiekem heb ik ook op 2 paarden gewed door ook in de Apple store een te kopen. Welke als eerste verscheept, is de winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

StarZ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:26:
[...]

Je doet een bestelling bij dixons, zij zijn verantwoordelijk voor jouw levering, hadden ze maar geen vroege leverdatum moeten beloven. Dan had ik daar ook nooit iets gekocht!
Ja, klopt deels. Maar weet jij welke toezeggingen Apple gedaan heeft aan Dixons? Ik niet. Grote kans dat Dixons er zelf ook geen invloed heeft, en afhankelijk is van informatie/toezeggingen van Apple.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb hem besteld bij Mediamarkt afgelopen vrijdag, en dinsdag was hij binnen. Maar eerlijk gezegd had ik er rekening mee gehouden dat ik hem pas over een week had o.i.d.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
-tom-562 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:55:
[...]

Ja, klopt deels. Maar weet jij welke toezeggingen Apple gedaan heeft aan Dixons? Ik niet. Grote kans dat Dixons er zelf ook geen invloed heeft, en afhankelijk is van informatie/toezeggingen van Apple.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb hem besteld bij Mediamarkt afgelopen vrijdag, en dinsdag was hij binnen. Maar eerlijk gezegd had ik er rekening mee gehouden dat ik hem pas over een week had o.i.d.
Dat was toch geen 16GB Wifi?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:05:
Zonet track en trace bericht ontvangen van Dixons (16GB zwart Wifi-only, di 5 april besteld). Netjes.
Ik heb nu weer een beetje hoop (za 2 april) zelfde model!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
ook een telefoontje naar Dixons gedaan, ze verwachten morgen een zending zwart 16GB wifi, deze zullen dan ook nog morgen verstuurd worden, levering zaterdag of maandag....

spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
@v.binsbergen
Haha, meer random kan het bijna niet :P
Weet je nog rond welk tijdstip je deze had besteld?

[ Voor 7% gewijzigd door renownz op 07-04-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
Dan gaat het dus niet op volgorde van bestelling, aangezien ik nog niks heb ontvangen en ik dezelde zondag 2 april heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
dj_jari schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:19:
[...]

Dan gaat het dus niet op volgorde van bestelling, aangezien ik nog niks heb ontvangen en ik dezelde zondag 2 april heb besteld.
3* april volgens mij?
En misschien komt dat nog maar ik denk idd van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
StarZ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:20:
[...]

3* april volgens mij?
En misschien komt dat nog maar ik denk idd van niet...
Nee, zaterdag 2 april ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Ik heb ook op zaterdag besteld hou me op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Ik krijg de indruk dat v.binsbergen ons een verlate 1 april grap aan het vertellen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:01:
[...]

Dat was toch geen 16GB Wifi?
Jawel, zwarte 16gb wifi ;)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
ieteke schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:15:
ook een telefoontje naar Dixons gedaan, ze verwachten morgen een zending zwart 16GB wifi, deze zullen dan ook nog morgen verstuurd worden, levering zaterdag of maandag....

spannend
Dit geeft me weer beetje hoop! Laten we het hopen dat dit geen commercieel/"aan het lijntje" praatje is

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was i.d.d. een grapje. Was al dat geklaag een beetje zat. Heb inderdaad afgelopen dinsdag besteld, maar nog geen track-en-trace. Zal het niet meer doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Hehe, tja. als je het zat bent zit er links of rechts boven een kruisje :)
Ik had al het vermoeden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

mycom amstelveen heeft 32 en 64 gb op voorraad liggen, volgens mij zelfs met 3g

morgen komt er iig 9 ipads binnen bij hun, bel ze op zou ik zeggen morgen ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08
ieteke schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:15:

spannend
Volgens mij verwachten ze nu al een paar dagen morgen een levering :P Maargoed we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik open toevallig net mijn junecloud package app voor de status van mijn bestelling uit de Apple Store en deze is veranderd van 'not being shipped' naar 'prepared for shipment' :-)

Besteld: 25 maart
Verwachte verzenddatum: 15-4 (niet bijgewerkt na verandering status)
Bezorgd voor: 21-4 (niet bijgewerkt na verandering status)
Wat: iPad 2 16GB Wifi zwart

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2011 07:56 . Reden: (niet bijgewerkt na verandering status) toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
rig0r schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:21:
[...]

Volgens mij verwachten ze nu al een paar dagen morgen een levering :P Maargoed we zullen zien :)
Ja volgens mij ook ik ga nu uit van woensdag, krijg ik weer geen. T&t dan annuleer ik mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
Net ook even online gechecked (US store), mijn status is nu ook gewijzigd in:

Prepared for Shipment
Ships: 15 Apr, 2011 [niet gewijzigd]
Delivers: 21 Apr, 2011 [niet gewijzigd]
ipad2 64GB 3G

Dit gaat de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:38

iMars

Full time prutser

Ook ff gechecked, en bij mij ook niks veranderd...

Mar 25, 2011 om 10:42 PM GMT
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 22 Apr, 2011
Verwachte leverdatum: 03 Mei, 2011

Besteld:
IPAD WI-FI 3G 64GB BLACK-BNL
IPAD SMART COVER ORANGE-ZML
DIGITAL AV ADAPTER-ZML

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
Dat is ook het rare. In de NL-shop is nog geen statuswijziging. In de US-shop wel. :)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/34zk9p1.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Cannotwin op 08-04-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cannotwin Ik las inderdaad ergens anders ook dat er verschillen waren tussen de beide stores.
Erg vaag...ach als ik hem maar voor pasen heb...kom ik toch nog die verplichte dagen door ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
Bij mij loopt de NL store ook achter, waarschijnlijk komt er pas een mail van apple als de NL store ook 'prepare-for-shipment' status aangeeft. Misschien wordt die status in NL wel geheel overgeslagen, geen idee hoe dat de vorige keren ging eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renownz
Nope, vorige week m'n Time Capsule besteld, en die status veranderde netjes naar 'klaar voor verzending' en 'verzonden'

edit: klaar voor verzending kan ook 'wordt verwerkt' zijn ;) Pin me er niet op vast

[ Voor 26% gewijzigd door renownz op 08-04-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nu bij #MediaMarktDHaag: enkele modellen van de #iPad2 op voorraad. Wees er snel bij!!
Bron: Officiele Twitterkanaal MediaMarkt Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoblom
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-07 11:52
Gistermiddag heb ik al getweet dat de MM DH gistermiddag aangaf te verwachten vandaag zoveel binnen te krijgen dat ze alle reserveringen konden leveren en nog meer. Afgaande op de reserveringslijst voor zover ik die kon zien zouden dat er 100 a 150 kunnen zijn. Er liepen wat 'pakken' rond die dat de MM medewerker hadden aangegeven, misschien van Apple? Ik verwacht vandaag in ieder geval een telefoontje.

[ Voor 7% gewijzigd door marcoblom op 08-04-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_of_Nine
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 23:08
DancePlaza schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:14:
mycom amstelveen heeft 32 en 64 gb op voorraad liggen, volgens mij zelfs met 3g

morgen komt er iig 9 ipads binnen bij hun, bel ze op zou ik zeggen morgen ochtend
Ik snap het zolangzaam niet meer met die jongens daar in Amstelveen.
Gisterenochtend gebeld en kreeg (lichtelijk bot) te hore van "ik heb niks" direct daarna ging de hoorn spontaan op de haak. Enfin mijn echtgenote is per ongeluk die middag in Amstelveen centrum en loopt de Mycom binnen; krijgt ook te horen we hebben niks en tot ziens.

Enigsinds gedreven besluit ze aan het eind van de middag in Hoofddorp (onze woonplaats) ook nog even de Mycom bruut naar binnen te lopen. En tada; ja hoor mevrouw wij hebben hier 2x Ipad 2 64Gbmet G3 liggen.

Nou om een verhaal kort te maken om 17:55 was die voorraad van 2 geslonken naar 1 (799,- zucht) en ik ben er enorm blij mee.

Zover ik dus nu weet (en sorry voor het late posten) ligt er dus nu in Hoofddorp nog 1 64gb met 3G in het zwart op de plank. De jongens in Hoofddorp zijn zelf wel heel erg behulpzaam en vriendelijk; heb ook de HDMI connector meegenomen (tof hoor!)

Ben je dus nog zoekende naar een 64Gb met 3G dan zou ik Hoofddorp even bellen.

Ik wens alle anderen nog succes en sterkte met de "hunt"!
Pagina: 1 ... 23 ... 67 Laatste