Hoelang heb je moeten wachten? en welke uitvoering heb je?-tom-562 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:08:
Ik heb net een telefoontje gehad van de MM in Ede, mijn ipad ligt klaar! Grote kans dat ze daar dus meer spul hebben
Vrijdagavond besteld, zwarte 16gb wifi
Vaak bu'j te bang!
Woehoee! Vorige week woensdag een iPad 2 gereserveerd (White, 32GB, WiFi) bij de MM in Alphen aan den Rijn met de melding erbij dat het nog minimaal 5 weken zou gaan duren voordat ie binnen zou komen. Ben net gebeld dat ik hem vandaag op kan gaan halen!
. Ze hebben er maar 6 binnen gehad maar ik zat er dus bij
.
Ikke is blij
.
Ikke is blij
[ Voor 9% gewijzigd door FireSonus op 05-04-2011 13:55 ]
Voor de liefhebbers heeft Mycom (online) een aantal zwarte 32 GB + 3G op voorraad.
[ Voor 5% gewijzigd door FlamingRealm op 05-04-2011 14:55 ]
Flinke voorraad, ze hebben het nog steedsFlamingRealm schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:54:
Voor de liefhebbers heeft Mycom (online) een aantal zwarte 32 GB + 3G op voorraad.
Ik heb gisteren een reservering gedaan bij de MaxMe (op de website) vestiging Groningen. Ik heb eigenlijk geen idee of ik daar beter af ben dan gewoon online bestellen bij Apple? Iemand enig idee wat sneller gaat?
Apple heeft overigens de levertijd aangepast van 3-4 weken naar 2-3 weken.
helaas zijn het alleen maar iPads niet de iPad2alwaysleft schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:45:
[...]
Flinke voorraad, ze hebben het nog steeds![]()
Volgens mij moet je beter kijken.Andre_FR2010 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:49:
[...]
helaas zijn het alleen maar iPads niet de iPad2
Nee hoor, ze hebben de iPad 2 momenteel op voorraad:Andre_FR2010 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:49:
[...]
helaas zijn het alleen maar iPads niet de iPad2
http://www.mycom.nl/Produ...-2--32Gb-WiFi--3G/1161921
Zeker wel, de Ipad 2 32 GB wifi plus 3g is gewoon op voorraad ( zwart)FlamingRealm schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:52:
[...]
Nee hoor, ze hebben de iPad 2 momenteel op voorraad:
http://www.mycom.nl/Produ...-2--32Gb-WiFi--3G/1161921
Dat is toch niet zo heel bijzonder meer?
Dixons in Arnhem heeft ook ruim op voorraad. Heeft vanmorgen nog weer een zending binnen gekregen.
Je kan altijd bij beiden bestellen, als je hem eerder via Maxme hebt, cancel of retourneer je de bestelling van Apple of andersom.Aloys schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:49:
Ik heb gisteren een reservering gedaan bij de MaxMe (op de website) vestiging Groningen. Ik heb eigenlijk geen idee of ik daar beter af ben dan gewoon online bestellen bij Apple? Iemand enig idee wat sneller gaat?
Dat is vanuit financieel perspectief niet echt een optie
. Maar ik denk dat ik m'n reservering bij MaxMe maar gewoon laat staan en dan misschien nog een reservering bij de MediaMarkt of Dixons erbij doe. Kansen spreiden
.
MM eindhoven heet geen idee wanneer ze er weer binnen krijgen. Is de laatste keer dat ik in de rij ga staan voor een (apple) product. Heb hem 3 dagen kunnen gebruiken en toen teruggebracht ivm wat fouten. Wacht nu al weer een week...
mm arnhem heeft ook voorraad. 't is echt een plaatselijk iets volgens mij
Ja volgens mij ook... wel jammer ik heb er nu al een besteld bij dixons.nl maar anders was ik even naar MM Zwolle gegaan. Ik hoop echt dat die leverdatum klopt!
Verwijderd
Goed nieuws, vorige week besteld op www.dixons.nl en vandaag de Ipad 2 thuisbezorgd gekregen ;-).
Dixons Nijmegen in de V&D had ook nog een aantal witte 32g Wifi op voorraad.
Vandaag de mijne ook opgehaald
Vandaag de mijne ook opgehaald
Belde net MM Rijswijk, die had vandaag een nieuwe lading gekregen, maar zijn alweer uitverkocht.
Kan daar alleen reserveren als je een aanbetaling doet, is dat bij andere MM's ook zo?
Kan daar alleen reserveren als je een aanbetaling doet, is dat bij andere MM's ook zo?
Zaterdagmiddag Ipad wit 32Gb Wifi besteld in de winkel, kon hem vandaag ophalen bij Dixons Almere in de V&D.
De levertijd van m'n iPad (en dock, smartcover en cam kit) is inmiddels veranderd van 'verzending: 29 april, afleveren: 6 mei' naar 'verzending: 25 april, afleveren: 29 april'. Scheelt toch weer een paar dagen, hoewel het me stug lijkt dat ie maar 5 dagen onderweg zou zijn.
Welke had je besteld? Heb je een verzendbevestiging gekregen?Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:35:
Goed nieuws, vorige week besteld op www.dixons.nl en vandaag de Ipad 2 thuisbezorgd gekregen ;-).
Mijn iPad2 64gb 3g wit is binnen dankzij MyCom!
Ik had mijn iPad 2 16gb wifi op zaterdag 26 maart bestelt bij iCentre, de dinsdag daar op volgend zou die bezorgd worden.
Dat gebeurde niet, lang verhaal kort gemaakt, ik zou hem over 2/3 weken krijgen.
En wat zie ik net in mijn mailbox:
Dat gebeurde niet, lang verhaal kort gemaakt, ik zou hem over 2/3 weken krijgen.
En wat zie ik net in mijn mailbox:
Voor de iCentre bestellers/wachtenden: hij komt er eindelijk aanBeste,
Je bestelling of een deel van je bestelling is compleet en is vandaag verzonden naar het volgende adres
Iemand enig idee of de ipad 2 bij MM in Amsterdam (Arena of noord) goed te verkrijgen is?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!Mavvie schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:37:
[...]
Welke had je besteld? Heb je een verzendbevestiging gekregen?
Als ik het zo zie dan lijkt het alsof mensen nog niet al te lang hoeven te wachten! Je moet gewoon op meerdere sites een pre oder doen lijkt het. Dixons.nl en Mediamarkt bv.
Het probleem is dat ik dan ook voor meerdere sites moet gaan betalen... Zo rijk ben ik (nog) niet!alwaysleft schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:21:
Als ik het zo zie dan lijkt het alsof mensen nog niet al te lang hoeven te wachten! Je moet gewoon op meerdere sites een pre oder doen lijkt het. Dixons.nl en Mediamarkt bv.
Of gewoon nog een maandje wachten, dan is die denk ik overal goed leverbaarStarZ schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:22:
[...]
Het probleem is dat ik dan ook voor meerdere sites moet gaan betalen... Zo rijk ben ik (nog) niet!
Verwijderd
5 april nationale feestdag in China, iedereen vrij geweest. Geen iPad's verzonden. Maar het is in China nu al weer 6 april, dus ze kunnen verder.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 23:35 ]
Verwijderd
Ik heb zelf de 3g versie 32gb wit besteld. Dat is juist het gekke, ik heb helemaal geen verzendbevestiging gekregen. Maakt verder ook niet uit, hij is binnen en ik denk dat diegene die hem via dixons.nl hebben besteld, een dezer dagen ook een verrassing staan te wachten ;-).
Dan hoop ik dat Dixons inderdaad is begonnen met het versturen zonder verzend bevestiging aangezien ik die variant besteld heb op de 25ste en sindsdien door hun problemen tussen de webshop en het order systeem als backorder geregistreerd sta. Ze hadden updates over de voorraad / levertijden belooft maar het is vrij stil.Skann schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:53:
Wifi 32GB Zwart zag ik gister bij Dixons Arnhem Kronenburg op voorraad (zelfgemaakt A4tje)
Aan het eind van de week maar weer eens een belletje plegen als ik nog niets gehoord heb en ondertussen maar geduld uitoefenen
Verwijderd
Voor mensen die in (de buurt van) Den Bosch wonen: http://www.mycom.nl/Produ...pple-2--32Gb-WiFi/1161918. Ipad 2 32gb WIFI af te halen.
Ik heb zaterdag (3apr) de iPad besteld bij Dixons.
@Kevin82
Raar dat je geen verzend bevesteging hebt gekregen, dit stond bij mij wel toen ik mn bestelling had afgerond, dat ik er een zal krijgen!
@Kevin82
Raar dat je geen verzend bevesteging hebt gekregen, dit stond bij mij wel toen ik mn bestelling had afgerond, dat ik er een zal krijgen!
Heb de 16GB wifi vorige week bij Wehkamp besteld. Stond toen nog 3 weken, nu staat er ondertussen 5 weken.
Achteraf had ik hem beter ergens anders besteld zo te zien..
Achteraf had ik hem beter ergens anders besteld zo te zien..
Beste vrienden,
Om de jacht op een iPad 2 wat makkelijker te maken hebben we een tooltje gemaakt voor jullie. Op deze site http://ipad.crowdmap.com/ kun je aangeven op Google maps waar, hoeveel en welk type iPad 2 jij gespot hebt. Doe je mede tweakers een plezier en help ze zo nog sneller aan een iPad. Het meedoen is vrij simpel, je tweet de locatie met de hashtag #ipadonstock of je vult op http://ipad.crowdmap.com/ het formulier in. Vergeet ook niet om even aan te geven als ze weer uitverkocht zijn. ;-)
Voor de Tweaker die de meeste juiste submits doet hebben we een gratis jaarabonnement klaarliggen. Happy submitting!
Om de jacht op een iPad 2 wat makkelijker te maken hebben we een tooltje gemaakt voor jullie. Op deze site http://ipad.crowdmap.com/ kun je aangeven op Google maps waar, hoeveel en welk type iPad 2 jij gespot hebt. Doe je mede tweakers een plezier en help ze zo nog sneller aan een iPad. Het meedoen is vrij simpel, je tweet de locatie met de hashtag #ipadonstock of je vult op http://ipad.crowdmap.com/ het formulier in. Vergeet ook niet om even aan te geven als ze weer uitverkocht zijn. ;-)
Voor de Tweaker die de meeste juiste submits doet hebben we een gratis jaarabonnement klaarliggen. Happy submitting!
Super!
Gelijk even naar Dixons Rotterdam gebeld maar ze nemen niet op
Misschien is het handig om ook de andere witte modellen erbij te zetten?
Gelijk even naar Dixons Rotterdam gebeld maar ze nemen niet op
Mmm, vergeten. Done!pposthoorn schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:04:
MyCom belde me zojuist, mijn bestelde witte 32gb 3g iPad is binnen gekomen en ik kan hem ophalen.
Nu haalde ik gisteren bij de MyCom mijn andere bestelling op (64gb 3g wit) en hoef ik de nieuwe dus niet.
Als iemand dus nog zit te zoeken naar een witte 32gb iPad 2 met 3g, je kunt hem vandaag nog ophalen in Breda!
Nu haalde ik gisteren bij de MyCom mijn andere bestelling op (64gb 3g wit) en hoef ik de nieuwe dus niet.
Als iemand dus nog zit te zoeken naar een witte 32gb iPad 2 met 3g, je kunt hem vandaag nog ophalen in Breda!
Mycom is sowieso nu degene met de meeste (ongereserveerde) voorraad denk ik.
* randje gaat straks zn 32GB 3g halen in hoofddorp
en zn bestelling annuleren bij dixons
Hoe heb je hem daar besteld in Hoofddorp? Want via internet is er geen voorraad meer?randje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:37:
Mycom is sowieso nu degene met de meeste (ongereserveerde) voorraad denk ik.
Ter info: bij Dixons gaat men er nog altijd vanuit dat morgen een nieuwe lading binnenkomt, zodat de online geplaatste orders vrijdag (=8 april) afgeleverd kunnen worden. Hoe het met de bevoorrading van de fysieke winkels gesteld is, weet ik niet.
Hoe kom je aan die informatie?headout schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:45:
Ter info: bij Dixons gaat men er nog altijd vanuit dat morgen een nieuwe lading binnenkomt, zodat de online geplaatste orders vrijdag (=8 april) afgeleverd kunnen worden. Hoe het met de bevoorrading van de fysieke winkels gesteld is, weet ik niet.
Even gebeld, en een orderstatus opgevraagd.
Bedankt voor de tip, ik keek verder op de site en zag dat ze nog 1x de 16GB Wifi+3G op voorraad hadden in Zwolle. Die heb ik dus besteld en opgehaald. Blijkbaar hadden ze gisteren een 64GB versie en deze iPad binnengekregen. De 64GB was al gereserveerd en deze was nog vrij. Ik ben blij.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:03:
Voor mensen die in (de buurt van) Den Bosch wonen: http://www.mycom.nl/Produ...pple-2--32Gb-WiFi/1161918. Ipad 2 32gb WIFI af te halen.
Verwijderd
Bedankt! Vannochtend een Ipad 2 64Gb zwart Wifi opgehaald bij Mycom. Ze hadden er gisteren 1 binnen gekregen!Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:03:
Verwijderd
Ik hoop dat iemand mij ook blij kan maken door te kunnen melden ergens in de buurt van Den Haag een winkel te weten welke nog een iPad2 32gb WiFi op voorraad heeft
Verwijderd
Ik snap niet waarom jullie niet zelf even kunnen bellen naar een MM, Mycom, Dixons of welke winkel dan ook. Velen op dit forum doen dit. Lijkt mij een kleine moeite.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:10:
Iemand enig idee of er in de buurt van breda nog binnenkomen??
Tevens kun je er nog een mooie prijs mee winnen, mocht je ergens een voorraad ontdekken en dit op tweakers forum doorgeven
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 16:17 ]
Verwijderd
MyCom heeft nu 2 iPad 32gb wifi in voorraad:Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:10:
Iemand enig idee of er in de buurt van breda nog binnenkomen??
http://www.mycom.nl/Produ...pple-2--32Gb-WiFi/1161918
niet meer, maar nu heeft amstelveen er 5 :-)Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:18:
[...]
MyCom heeft nu 2 iPad 32gb wifi in voorraad:
http://www.mycom.nl/Produ...pple-2--32Gb-WiFi/1161918
Verwijderd
ik heb zelf net dixons kinkerstraat aan de telefoon gehad en ze zeiden dat de online orders pas eind mei zouden worden verstuurd (ook al staat het op de site dat het 8 april geleverd wordt). Ik hoop natuurlijk voor de mensen die hem al hebben besteld via de site dat mijn informatie NIET klopt. Begin zelf een beetje gek te worden van hoe moeilijk het is om een ipad 2 te vinden.
Verwijderd
Heb zelf gisteren met Dixons Houten gebeld voor een eventuele voorraad of levering.. maar de beste meneer vertelde me dat ze niks op voorraad hadden, en dat dit voor alle Dixons filialen de komende 6 weken zo zal zijn...
Vrees dus, icm bovenstaande post dat het waarheid is hoe erg het ook klinkt.
Vrees dus, icm bovenstaande post dat het waarheid is hoe erg het ook klinkt.
Ik wordt gek van de verschillende informatie want eventjes eerder in dit topic wordt er dit gezegd:Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:14:
ik heb zelf net dixons kinkerstraat aan de telefoon gehad en ze zeiden dat de online orders pas eind mei zouden worden verstuurd (ook al staat het op de site dat het 8 april geleverd wordt). Ik hoop natuurlijk voor de mensen die hem al hebben besteld via de site dat mijn informatie NIET klopt. Begin zelf een beetje gek te worden van hoe moeilijk het is om een ipad 2 te vinden.
En weer even terug:Ter info: bij Dixons gaat men er nog altijd vanuit dat morgen een nieuwe lading binnenkomt, zodat de online geplaatste orders vrijdag (=8 april) afgeleverd kunnen worden. Hoe het met de bevoorrading van de fysieke winkels gesteld is, weet ik niet.
Ik hoop nog steeds heel erg op een juiste levering! maar het wordt zo wel spannend gemaaktKevin82 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:35:
Ik heb gelijk een mail richting de klantenservice gestuurd, als dit zo is dan annuleer ik gelijk mijn bestelling. Dan word het wel helemaal mooi en ga ik wel ergens anders kijken
Kun je ons op de hoogde houden?Lukin schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:41:
Ik heb gelijk een mail richting de klantenservice gestuurd, als dit zo is dan annuleer ik gelijk mijn bestelling. Dan word het wel helemaal mooi en ga ik wel ergens anders kijken
toen ik mn vorig bericht postte waren er nog 3 32GB white 3G's op voorraad, ik had gebeld en gereserveerd.pipo1000 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:07:
[...]
Hoe heb je hem daar besteld in Hoofddorp? Want via internet is er geen voorraad meer?
net opgehaald en ik ga hem nu uitpakken
(daarna mn dixons bestelling annuleren)
Net even een iPad 2 32GB 3GS opgehaald bij MyCom nijmegen. Ze hebben er nog een in voorraad als het goed is
De aanbieding bij Mycom van de iPad-1 16Gb wifi voor € 349,-- betreft demonstratiemodellen, oftewel winkeldochters met vette vingers. Beetje misleidend, want dat kun je op hun website niet terugvinden.
Second that! Rond 18u heb ik één iPad 2 3G 32GB White telefonisch gereserveerd bij Mycom Hoofddorp.randje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:48:
[...]
toen ik mn vorig bericht postte waren er nog 3 32GB white 3G's op voorraad, ik had gebeld en gereserveerd.
net opgehaald en ik ga hem nu uitpakken
(daarna mn dixons bestelling annuleren)
MyCom is een goede winkel om te reserveren. Ik heb vandaag in Zeist 3 minuten voor 18:00 een iPad 2 3G 64 GB Black kunnen kopen. Had gebeld om 17:20 en er waren daar geen reserveringen.
Dus mijn tip van de dag: bel wat MyComs bij jou in de buurt of ze korte inschrijflijsten of zelfs kleine voorraad hebben.
Dus mijn tip van de dag: bel wat MyComs bij jou in de buurt of ze korte inschrijflijsten of zelfs kleine voorraad hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door vanardenne op 06-04-2011 22:01 ]
Via de Apple website heb ik een Ipad besteld, meteen op 25 maart 's nachts, de verzenddatum staat echter nog steeds op 15 april, aankomst 27 april, ondanks berichten van de laatste dagen dat de productie zou zijn opgevoerd. (ik had overigens 's ochtends bij het opstaan opeens 2 bestellingen in mijn email staan, later wel een keurig emailtje gekregen van Apple, of dit wel juist was. Ik heb de 2 bestellingen nog laten staan, het is gemakkelijk te annuleren)
Afgelopen maandag een ipad 2 besteld op dixons.nl met de hoop dat deze vrijdag geleverd wordt, ben erg benieuwd, zeker met zulke tegenstrijdige berichten.
Mycom Leeuwarden heb ik nu ook maar een email gestuurd. Je moet toch wat met nog een week zwangerschapsverlof voor de boeg....
Vooral in het noorden is het erg lastig, weinig winkels hier in de buurt, weliswaar ook minder mensen, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een mycom vestiging, er zit er in de 3 noordelijke provincies alleen 1tje in Leeuwarden. Achteraf had ik in de rij moeten gaan staan bij de MM op 25 maart, dit was de grootste kans geweest om snel een Ipad 2 in huis te krijgen. We wachten af....
Afgelopen maandag een ipad 2 besteld op dixons.nl met de hoop dat deze vrijdag geleverd wordt, ben erg benieuwd, zeker met zulke tegenstrijdige berichten.
Mycom Leeuwarden heb ik nu ook maar een email gestuurd. Je moet toch wat met nog een week zwangerschapsverlof voor de boeg....
Vooral in het noorden is het erg lastig, weinig winkels hier in de buurt, weliswaar ook minder mensen, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar een mycom vestiging, er zit er in de 3 noordelijke provincies alleen 1tje in Leeuwarden. Achteraf had ik in de rij moeten gaan staan bij de MM op 25 maart, dit was de grootste kans geweest om snel een Ipad 2 in huis te krijgen. We wachten af....
Vriend van me heeft gister geluk gehad bij de MediaMarkt op de Beijerlandselaan in Rotterdam. Hadden een stuk of 10 binnen gehad, vooral veel 64GB WiFi.
//
Hier loop ik inderdaad ook tegen aan. Er is er ook nog een redelijk in de buurt, Zwolle maar dan houdt het ongeveer wel op. Je hebt wel MaxMe Apple Premium Reseller in FRL en Groningen mis is dat wat?ieteke schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:31:
Via de Apple website heb ik een Ipad besteld, meteen op 25 maart 's nachts, de verzenddatum staat echter nog steeds op 15 april, aankomst 27 april, ondanks berichten van de laatste dagen dat de productie zou zijn opgevoerd. (ik had overigens 's ochtends bij het opstaan opeens 2 bestellingen in mijn email staan, later wel een keurig emailtje gekregen van Apple, of dit wel juist was. Ik heb de 2 bestellingen nog laten staan, het is gemakkelijk te annuleren)
http://www.maxme.nl/
Verwijderd
Er komt binnenkort in groningen stad ook mycom vestiging ze zijn op dit moment de winkel aan het verbouwenStarZ schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:56:
[...]
Hier loop ik inderdaad ook tegen aan. Er is er ook nog een redelijk in de buurt, Zwolle maar dan houdt het ongeveer wel op. Je hebt wel MaxMe Apple Premium Reseller in FRL en Groningen mis is dat wat?
http://www.maxme.nl/
Maxme (vroeger MacMe) is een prima winkel, ik heb er meerdere Apple producten aangeschaft. Maar alles ik alles zo lees op de fora, hebben ze niet veel voorraad toegewezen gekregen. Ik wacht nog even af, anders heb ik straks iets teveel reserveringen...
Ik heb een vraag gestuurd gemaild of de verzend tijd nog steeds wel klopt, ik hoop vandaag antwoordt de onvangen beter zou zijn een verstuur bevestiging!Mavvie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:14:
Dixons webshop staat nog steeds op 8 april! Ben echt benieuwd of hij daadwerkelijk morgen op de deurmat ligt...
Beetje raar @ Mycom;
Net met de vestiging Amstelveen gesproken en 0,0 Ipad 2.
De webshop reflecteerd dus een (beperkte) voorraad maar die is er niet.
Ik denk dat ze zichzelf veel telefoontjes kunnen besparen om de status even correct aan te passen.
Ik denk dat ze zichzelf veel telefoontjes kunnen besparen om de status even correct aan te passen.
Verwijderd
De website is inderdaad niet helemaal up-to-date. Echter zijn er wel mensen die gister wel succes hadden bij MyCom, blijven proberen:PSeven_of_Nine schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:48:
Beetje raar @ Mycom;
Net een track en Trace van Dixons gekregen voor de 32G Wifi wit. De beloofde levertijd van 8 April was dus correct. Top van Dixons.
Wanneer heb je hem besteld?ernie12121 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:51:
Net een track en Trace van Dixons gekregen voor de 32G Wifi wit. De beloofde levertijd van 8 April was dus correct. Top van Dixons.
Weet iemand of orders die je nu op Dixons.nl plaatst ook morgen worden geleverd?
Want een vriend van me wilt er eentje
Je kunt bij het plaatsen van je order een leverdatum kiezen, ik heb afgelopen zaterdag besteld maar ik heb ook nog geen T&T binnen, dus niet alle verzendingen zijn gedaan. Mischien als je nu besteld?alwaysleft schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:00:
Weet iemand of orders die je nu op Dixons.nl plaatst ook morgen worden geleverd?
Verwijderd
Bij Dixons.nl zijn nu alle iPad's 2 van afleverdatum 8 april gewijzigd naar afleverdatum 13 april...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 11:06 ]
Hier precies hetzelfde. Ik heb net mijn bestelling geannuleerd met als reden dat de levertijd te lang is. Mijn iPad1 voldoet nog prima, ik wacht eventueel wel tot de iPad2 goed verkrijgdbaar is.ieteke schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:31:
Via de Apple website heb ik een Ipad besteld, meteen op 25 maart 's nachts, de verzenddatum staat echter nog steeds op 15 april, aankomst 27 april, ondanks berichten van de laatste dagen dat de productie zou zijn opgevoerd.
NSQ
Wanneer had je hem besteld ?Pixelz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:10:
Ik krijg net de melding dat mijn iPad 2 (afleverdatum 8 april) is verzonden door Dixons. YES!
Verwijderd
Ik had de mijne afgelopen week al ontvangen. Dan kan Dixons toch eerder leveren dan de APR's. Nu staat er inderdaad 13 april op dixons.nl. Dat is trouwens nog snel.
ik heb nog geen bevestiging binnen (ipad 2 wifi 16gb) zaterdag besteld! ik hoop dat ik ook bij deze ronde zit!
Verwijderd
Waar zien jullie 13 april. Ik zie overal op dixons.nl april 2011 staan..Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:12:
Ik had de mijne afgelopen week al ontvangen. Dan kan Dixons toch eerder leveren dan de APR's. Nu staat er inderdaad 13 april op dixons.nl. Dat is trouwens nog snel.
Ik ga zo de stad in, mocht ik hem niet vinden ga ik hem toch maar ergens bestellen vrees ik.
Als je er 1 "besteld" zie je 13 april staan.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:20:
[...]
Waar zien jullie 13 april. Ik zie overal op dixons.nl april 2011 staan..
Ik ga zo de stad in, mocht ik hem niet vinden ga ik hem toch maar ergens bestellen vrees ik.
Als je verder klikt bij bestellen dus een nep bestelling doet zie je staan 13 april, dus vanaf woensdag:)Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:20:
[...]
Waar zien jullie 13 april. Ik zie overal op dixons.nl april 2011 staan..
En Dixons.nl klopt bijna altijd wel qua levertijd
Verwijderd
Oke. Dan bestel ik hem bij Dixons als ik er vandaag geen één weet de vinden. Tot 13 april wil ik dan wel wachten.rig0r schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:21:
[...]
Als je er 1 "besteld" zie je 13 april staan.
Nou ik vraag me af of ik mijn 16GB Wifi zwart krijg morgen, volgens mij zijn juist deze niet aan te slepen. Vorige week donderdag besteld, nog geen T&T helaas.alwaysleft schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:22:
[...]
Als je verder klikt bij bestellen dus een nep bestelling doet zie je staan 13 april, dus vanaf woensdag:)
En Dixons.nl klopt bijna altijd wel qua levertijd
Ik heb mijn dezelfde afgelopen zondag besteld en ook niks van Dixons gehoord. Vond het ergens al te mooi om waar te zijn, maar we zullen zien. Het is nog geen 8 april natuurlijk.
Dat begin ik me nou ook af te vragen...rig0r schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:23:
[...]
Nou ik vraag me af of ik mijn 16GB Wifi zwart krijg morgen, volgens mij zijn juist deze niet aan te slepen. Vorige week donderdag besteld, nog geen T&T helaas.
Ik moet toegeven dat ik mede voor 32 GB wifi gekozen heb om iets meer kans op levering te maken 
Vrijdag bij Dixons besteld maar nog geen bericht, spannend!
Vrijdag bij Dixons besteld maar nog geen bericht, spannend!
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Ik heb net een iPad2 16GB Wifi Black bij Dixons besteld.
Hopen dat hij er daadwerkelijk 13 april is =)
Hopen dat hij er daadwerkelijk 13 april is =)
De status informatie die gisteren werd gemeld op dit forum en op de MyCom website voor de vestiging Den Bosch was in ieder geval correct. Heb daar de laatste zwarte iPad 2 32gb & 3G gehaald. Heb eerst op de site gekeken, waarna ik heb gebeld om te controleren en de iPad vast te leggen.
De verkoper daar gaf wel aan dat je de beste kans had bij de retailers zoals Dixons, MM & MyCom omdat de vraag daar minder groot was dan bij de premium resellers!
Iig, thanx guys!
De verkoper daar gaf wel aan dat je de beste kans had bij de retailers zoals Dixons, MM & MyCom omdat de vraag daar minder groot was dan bij de premium resellers!
Iig, thanx guys!
[ Voor 0% gewijzigd door mhjmaas op 07-04-2011 11:51 . Reden: Typo, moet nog wennen aan m'n iPad. :) ]
Op mycom hebben ze nu ook een aantal beschikbaar, echter enkel de zware versies.