Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razhyell schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:36:
[...]

Ik probeer te bellen, maar niemand neemt op. Ik denk dat ze alle Ipad 2 vragen al zat zijn?
Hmm ze zijn tot negen uur open dus je zou denken dat ze nog wel even bereikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:52

-tom-562

Oliesjeik

Nog even ter info (had het eigenlijk al verwacht), die voorraad van Dixons klopt dus echt niet. In Veenendaal en in Wageningen hebben ze allebij niks. Mss dat ik zo maar eens een gokje waag en ff bel naar de MM in Ede

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De jongens van de MM waar ik net zelf mijn iPad heb gehaald vertelde dat van de +- 4000 ipads die naar nederland zijn gekomen, de helft voor de MM is en de rest voor de andere winkels zoals de dixons en icentre's en online retailers. Als dit waar is lijkt het er dus op dat reserveren bij de MM de beste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
De mediamarkt verwacht niet dat ze voor 8 April kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Er word hier teveel met 'De mediamarkt' gesproken, let erop dat alle vestigingen zelf hun inkoop regelen. leverdata van 1 vestiging ( los van 't feit dat data totaal niet accuraat zijn dezer dagen ) hoeft niet meteen te slaan op meerdere / andere vestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
thijszor schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:36:
Er word hier teveel met 'De mediamarkt' gesproken, let erop dat alle vestigingen zelf hun inkoop regelen. leverdata van 1 vestiging ( los van 't feit dat data totaal niet accuraat zijn dezer dagen ) hoeft niet meteen te slaan op meerdere / andere vestigingen.
Met de mediamarkt doelde ik dit keer op de webshop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
timgoud schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:42:
[...]

Met de mediamarkt doelde ik dit keer op de webshop ;)
ah, ok :P ... 'webshop' is idd wel een 'los magazijn' inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:24
Wat denken jullie, hoe betrouwbaar is die datum 8 april bij Dixons in de webwinkel?
Als die vrij zeker is dan lijkt dat toch wel een goede keuze om er met een week 1 te bemachtigen.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bij Dixons bestellen, wanneer ze niet op 8 april kunnen leveren dan kun je namelijk altijd kosteloos annuleren.

Uit de FAQ van Dixons.nl:
Indien je een bestelling bij Dixons.nl wilt annuleren, kun je via het contactformulier een annuleringsaanvraag indienen. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden. Aan het annuleren van een bestelling zijn geen kosten verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interesant en niet heel vreemd als je bedenkt dat Apple belachelijk veel 'cash' geld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Net bij MM in Ede geweest, daar hadden ze vanavond een levering gekregen, helaas was die meteen verkocht aan de mensen die al gereserveerd hadden. Ik heb er nu 1 besteld, de verkoper dacht dat ze eind volgende week komen, maar dat kon hij niet met zekerheid zeggen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
Even een stukje terug gelezen in dit topic, dus misschien vraag ik de bekende weg...

Ik heb net mijn oude ipad goed kunnen verkopen, direct naar de Mediamarkt en daar kreeg ik te horen dat ze overal in de omgeving waren uitverkocht en dat ze geen idee hebben wanneer er nieuwe komen.

Wat is nou de taktiek om er zsm 1 te krijgen? Iedere dag langs gaan bij verschillende winkels? Of is er een manier om uit te vinden hoeveel er waar zijn? Of kunnen we op korte termijn verwachten dat alle winkels nieuwe voorraad hebben?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:03

John

🚀

borgdaville schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 21:10:
Even een stukje terug gelezen in dit topic, dus misschien vraag ik de bekende weg...

Ik heb net mijn oude ipad goed kunnen verkopen, direct naar de Mediamarkt en daar kreeg ik te horen dat ze overal in de omgeving waren uitverkocht en dat ze geen idee hebben wanneer er nieuwe komen.

Wat is nou de taktiek om er zsm 1 te krijgen? Iedere dag langs gaan bij verschillende winkels? Of is er een manier om uit te vinden hoeveel er waar zijn? Of kunnen we op korte termijn verwachten dat alle winkels nieuwe voorraad hebben?
Ik denk niet dat er op korte termijn nog iPad 2s te halen zijn. Een bedrijf moet ook 3-4 weken wachten op een lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

pposthoorn schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:48:
Zojuist ééntje gereserveerd bij Dixons Rotterdam Lijnbaan. Hele aardige man, was geen probleem. Hij zei wel dat het best kon dat het nog lang ging duren, maar dat het ook kan dat er wellicht maandag of dinsdag al eea geleverd wordt.
Wie had dit gedacht: om 11u een gereserveerd. Word ik om 13u gebeld door Dixons Hoogstraat: "Meneer, uw iPad 2 is binnen.", dus ik heb hem gelijk afgehaald. Wat een service, binnen 2uur was hij er. Het kan dus wel ;)

Dixons: dankjewel!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
Volgens Xando nijmegen hadden ze al binnen 1 a 2 weken een nieuwe lading ipads ipv de eerder te horen 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribbles
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:12
Zo... Gistermiddag mijn eerste Ipad (2) opgehaald bij MM Amsterdam-Noord. Was er vorige week vrijdagavond toen alles uitverkocht was, direct gereserveerd voor 1 cent... Vandaag het restant mogen aftikken en nu toch maar naar bed, na 4 uurtjes spelen met de pad...

Had 'm niet zo snel verwacht, maar wel lekker dus! :*)

Live long and Prosper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk uiteindelijk dat je via een winkel als dixons of media markt de ipad sneller hebt dan via de apple store (helaas).

Als ik eerder een goed model tegen kom in de buurt (zoetermeer) zal ik m'n order in de store cancellen. Maar als het een eind weg is, zal ik wel gewoon mijn order afwachten van de store, helaas pas levering van 3 mei verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 19:30
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:15:
Denk uiteindelijk dat je via een winkel als dixons of media markt de ipad sneller hebt dan via de apple store (helaas).
Jep, daar heb je gelijk in. Ik had bij Apple en Dixons besteld. Dixons was uiteindelijk binnen 24u binnen Apple stond nog niet eens op verwerkt toen ik de iPad in mijn handen had. Die order heb ik bij Apple dus snel online geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha89 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:09:
[...]

Jep, daar heb je gelijk in. Ik had bij Apple en Dixons besteld. Dixons was uiteindelijk binnen 24u binnen Apple stond nog niet eens op verwerkt toen ik de iPad in mijn handen had. Die order heb ik bij Apple dus snel online geannuleerd.
Is een annulering trouwens kostenloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:06
Mediamarkt Roermond had gisteravond nog 3x 64 3g wit en 1x 32 wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 08:33
Wat duurt dat lang als ik dit lees allemaal... ik heb een gereserveerd mij maxme.nl Premium Reseller in Friesland... Ben benieuwd waneer ik mijn 16gb wifi only mag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:13:
[...]

Tis niet alsof de iPad speciaal gemaakt wordt voor je, en ze raken ze toch wel kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Alkmaar belde net. M'n ipad 2 64 Gb zwart is binnen. Minder dan een week hoeven wachten, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas93
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Iemand nog enig idee waar ik een leren Creme smartcover kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Tomas93 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:18:
Iemand nog enig idee waar ik een leren Creme smartcover kan krijgen?
Ja, bij de online Apple store zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas93
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
bilzard schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:21:
[...]

Maar niet toevallig ergens in een winkel o.i.d.?
Heb hem namelijk eigenlijk voor maandag nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

Tomas93 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:48:
[...]

De MediaMarkt misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:13:
[...]

Ja, altijd. Zelfs het terug sturen. Enige probleem is dat de annuleer knop verdwijnt zodra de bestelling naar fase 2 gaat. Hij gaat van bestelling gelukt naar wordt verwerkt. Bij dat laatste ben je te laat. Het hangt per keer af wanneer hij naar de volgende fase gaat. De ene keer is het een uurtje de andere keer een paar dagen.

Dan moet je het product aan laten komen en dan kun je online direct de retour aanvraag kiezen. Vervolgens belt UPS je om een ophaal afspraak te maken.

Creditcard wordt dan teruggeboekt. Als je met bankgiro betaad hebt wordt het binnen x-dagen terug geboekt.

Heb een keer met one click een verkeerde bestelling gemaakt zonder dat ik het doorhad 8)7 gelukkig geen mac pro van 14.000 ofzo :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bilzard schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:21:
[...]

Was ook op zoek naar de creme, verder overal uitverkocht, dan maar besteld bij de Apple store.
Gisteren bezorgd, duurde 4 dagen. Fluweelzacht leer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomas93 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:48:
[...]

via Marktplaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor het eerst dat ik wat bij de apple store bestel. Vroeg me af of leveringen vaak worden geleverd op aangegeven data, of dat dat nog wel eens wil afwijken, dus dat het nog langer zou duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00
Laat tweakers nou net een shopreview functie hebben: http://tweakers.net/shopreview/2063/apple-store.html :)

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damster_mark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-02 16:18
Iemand enig idee of de MM in Groningen nog iPad 2's heeft liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:01
Hm, als ik dit allemaal lees krijg ik er toch een beetje spijt van dat ik rechtstreeks bij Apple heb besteld. Woensdag de bestelling geplaatst (iPad 32 gig, wi-fi + dock + cover + camera connection kit), levertijd is 6 mei... Nu verwacht ik hem wel iets eerder, maar eind april zal het toch zeker wel worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Inmiddels heb ik maar gewoon een bij Dixons.nl besteld... Ik kon kiezen voor de leverdatum ik heb natuurlijk de eerste gekozen en dat was 8 april.. Ik hoop dat dat klopt heeft iemand hier ervaringen mee?
Er staat namelijk ook bij de voorraden van alle winkels dat ze nog gewoon hebben maar dat klopt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.jansen
  • Laatst online: 20-09 15:21
Heeft iemand een idee waar ik vandaag nog een iPad 2 Zwart 64GB zonder 3G vandaan kan halen in Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Denk dat je dat echt niet gaat lukken, sorry :) Je kunt even rondbellen naar de MediaMarkt en Saturn, maar verder is er niet zoveel open geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
StarZ schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:24:
Inmiddels heb ik maar gewoon een bij Dixons.nl besteld... Ik kon kiezen voor de leverdatum ik heb natuurlijk de eerste gekozen en dat was 8 april.. Ik hoop dat dat klopt heeft iemand hier ervaringen mee?
Er staat namelijk ook bij de voorraden van alle winkels dat ze nog gewoon hebben maar dat klopt ook niet...
Geen idee of het klopt. Er heeft eerst een tijdje Mei 2011 gestaan, en daarna April en als je besteld zie je idd 8 April. We weten het donderdag/vrijdag pas zeker denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
rig0r schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:40:
[...]

Geen idee of het klopt. Er heeft eerst een tijdje Mei 2011 gestaan, en daarna April en als je besteld zie je idd 8 April. We weten het donderdag/vrijdag pas zeker denk ik ;)
Heel vervelend dat je niet gewoon kunt vertrouwen op deze info... Jammer ik hoop echt dat het 8 april wordt maar misschien is dit net wat te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
rig0r schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:40:
[...]

Hoop idd dat het geen marketing truuk is ;)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavvie schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:05:
[...]

Hoop idd dat het geen marketing truuk is ;)
Ga er maar vanuit van wel. Ik geloof nooit dat de Dixons opeens voorraad krijgt, terwijl het bij vele andere winkels een lange levertijd betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen; Wat is er tegen om nu voor een lucratrieve prijs een iPad 1.0 te bemachtigen die los van de camera en 'snellere'processor :F ( alsof de 1.0 zo traag is :D) en waarmee je leuk je eerste ervaringen mee kan opdoen? |:(

Hoef je niet te wachten maar gelijk afrekenen en meenemen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:37:
Mensen; Wat is er tegen om nu voor een lucratrieve prijs een iPad 1.0 te bemachtigen die los van de camera en 'snellere'processor :F ( alsof de 1.0 zo traag is :D) en waarmee je leuk je eerste ervaringen mee kan opdoen? |:(

Heb je wel gelijk in :). Alleen ik heb bewust gewacht op de 2 die uiteindelijk nog 20 euro goedkoper is dan de originele tijdens launch :). Wifi only dan.

Tevens trok het ontwerp van de 2 mij meer dan die van de 1. Vooral het wiebelen tijdens typen stond me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ

Ik denk omdat de developers met de 2e iPad een stuk meer kunnen, dual-core 2x zoveel ram, 2x camera's en een betere videochip... Dus... Ik denk dat het nog moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

iPad 1 is echt een prima stuk speelgoed waar je ruim voldoende mee kunt. Ik ben enkel gaan upgraden voor Garageband en iMovie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
sebastius schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:19:
iPad 1 is echt een prima stuk speelgoed waar je ruim voldoende mee kunt. Ik ben enkel gaan upgraden voor Garageband en iMovie.
Garageband doet het toch ook gewoon op iPad 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple Store is nu bezig met het verzenden van bestellingen van rond 15 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 21:56
sebastius schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:19:
lol.... meen je dat nou serieus? Zulke apps zijn juist de dingen die mij het minst van alles aan een iPad 2 boeien, en je eigenlijk totaal niet 500 euro voor gaat uitgeven :') Ik ga die 2 apps niet eens installeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Xeanor op 03-04-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Ja ik meen het echt, ik gebruik ze erg vaak op de Mac en ben er erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00
Garageband werkt ook op een 1, dus dan blijft alleen iMovie over.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schootje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 11:04
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:43:
Lol je bedoelt 25 maart? want toen kon je pas bestellen ;),
Zelf had ik hem om 10 uur s'avonds besteld, maar staat nog steeds 22 april als verzend datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 15:36
schootje schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:51:
[...]

Lol je bedoelt 25 maart? want toen kon je pas bestellen ;),
Zelf had ik hem om 10 uur s'avonds besteld, maar staat nog steeds 22 april als verzend datum.
Ik denk dat het om de bestellingen vanuit Amerika gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Als ik het zo snel samenvat zijn er heel weinig mensen die sinds de launch een iPad 2 nog bij winkels hebben kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
Correct me dunkt. Het zal om enkele duizenden gaan denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:43:
Waar haal je die informatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:56:
[...]

Waar haal je die informatie vandaan?
Inderdaad het gaat om de bestellingen vanuit de VS. Europa moet gewoon achter aan de rij aansluiten. Informatie komt van het Apple support forum en van Macrumours waar de Amerikanen melden dat hun bestelde Ipad verzonden is.
Tot nu toe worden alle orders eerder verzonden dan gemeld bij de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22
De status van mijn bestelling op de Nederlandse Apple webshop is wel gewijzig naar "Nog niet verzonden". Stond eerst op "In behandeling".

Geplande verzenddatum staat nog wel op 15 april, met een leverdatum van 21 april.

Toch spannend,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
masterslave schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:36:
De status van mijn bestelling op de Nederlandse Apple webshop is wel gewijzig naar "Nog niet verzonden". Stond eerst op "In behandeling".

Geplande verzenddatum staat nog wel op 15 april, met een leverdatum van 21 april.

Toch spannend,
Heb je het geld overgemaakt? Ik bestelde met creditcard maar bij mij heeft er altijd 'Nog niet verzonden' gestaan. De verzenddatum staat hier ook op 15 april, de leverdatum is bij mij 26 april voor de cover en 27 april voor de iPad zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hmm altijd lastig om er zsm eentje binnen te halen.
Straks maar even rondbellen om te reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35
Gisteren 1tje gereserveerd bij Saturn(Zuidplein, Rotterdam). Ze konden niets zeggen over wanneer hij er was. Waarschijnlijk over 2 weken.

Hoefde maar 50 euro aan te betalen en mocht ik er eerder ergens anders 1tje vinden dan kan ik kostenloos annuleren.

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

heb ook maar besteld via dixons.nl. datum staat nog steeds op 8 april...
(denk niet dat het gaat lukken, maar als ik het niet bestel en ik hoor de mensen hier zeggen dat ze het WEL binnen hebben gekregen 8 april, zou ik mezelf voor de kop slaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
randje schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:15:
heb ook maar besteld via dixons.nl. datum staat nog steeds op 8 april...
(denk niet dat het gaat lukken, maar als ik het niet bestel en ik hoor de mensen hier zeggen dat ze het WEL binnen hebben gekregen 8 april, zou ik mezelf voor de kop slaan :P)
Ja, en je bent er zeker van dat je er een krijgt... In het gunstigste geval heb je hem ook nog vrijdag. Dat is ook de rede dat ik daar besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

let's pray for it!
maar zodra ik hem komende dagen in een winkel direct kan meenemen, neem ik hem ook mee en annuleer ik deze bestelling.

wel mooi systeem trouwens, als ik er 1 of meer had gereserveerd bij een Dixon filiaal, zouden ze me binnen 2 uur terugbellen dat die reservering is geannuleerd ivm de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Laatst online: 11-03 16:08

Gaat mij vooral om memory hoeveelheid. Zag een youtube filmpje over het continu reloaden van tabs in safari op de iPad 1, puur omdat er te weinig geheugen is om al die pagina's in memory te houden. Mijn iPhone heeft dat ook, erg irritant. De iPad 2 had tig tabs open in dat filmpje en geen een tab werd gereload bij switchen.

Camera's boeit me niet zoveel, hoewel facetime of skype misschien wel leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22
Johnvh schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:59:
[...]

Heb je het geld overgemaakt? Ik bestelde met creditcard maar bij mij heeft er altijd 'Nog niet verzonden' gestaan. De verzenddatum staat hier ook op 15 april, de leverdatum is bij mij 26 april voor de cover en 27 april voor de iPad zelf 8)7
Ik heb ook met creditcard betaald.

Afgelopen vrijdag heb ik nog gekeken en toen stond het nog op "in behandeling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 15:27

headout

Oi oi!

Ter informatie: Dixons Nijmegen verwacht morgen weer een nieuwe levering (net gehoord van de vestigingsmanager). Men weet nog niet welke iPads (behalve dat het de iPad 2 betreft :P ). Mijn order bij dixons.nl met 8 april als verzenddatum hou ik nog aan. Die paar dagen extra wachten vind ik niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Dixons Rotterdam Lijnbaan heeft iPad 2's binnen!

Ik ben zojuist door hen gebeld. Mijn iPad 2 32GB 3G Zwart ligt klaar. Maar ik heb hem vrijdag al bij een andere Dixons gehaald, dus reservering geannuleerd. Deze is nu dus voor anderen beschikbaar, er waren er nog meer binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Goed nieuws dus.
Ik baal nu dat ik hem niet bij Dixons in Nijmegen heb besteld op donderdag (ik was er en ik stond nog te twijfelen :P)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_jari
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 09:03
Ik heb vandaag even gebeld met Dixons Groningen. Die krijgt morgen een aantal 32 gb versie's binnen.
Een aantal daarvan zijn al gereserveerd, maar misschien niet allemaal. Dat wist hij zo niet.
Nou wil ik de 16 gb versie, dus ik laat deze ronde aan mij voorbij gaan, maar voor degene die er wel 1 wil, morgen even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Heel eerlijk: Ik denk dat ik er achteraf toch verstandig aan heb gedaan om mijn iPad 2 gewoon direct te halen in de winkel ook al stond er een rij (ik was binnen 2 minuten al aan de beurt, heel snel dus) te halen. Want wat ik nu lees van mensen die online bestelden om zo verzekerd te zijn van een iPad 2, blijken nu dus minstens een maand te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
En heb hem binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Waar heb je besteld/gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
Bij de dixons :), in Amersfoort.

[ Voor 33% gewijzigd door Spookie op 04-04-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
Dit is goed nieuws :) Hopelijk hoef ik niet tot 6 mei te wachten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John

John

🚀

ach-jee schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:36:
Alleen jammer dat mijn leverdatum nog steeds op 4 mei staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ach-jee
Mijn leverdatum is ook niet aangepast, weet ook niet of dat ook nog gebeurt, ik ga er maar gewoon van uit dat hij eerder wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Laatst online: 01-09 12:26
timgoud schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:31:
Bij de dixons :), in Amersfoort.
Had je hem heel lang geleden gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Nou er is weer een plekje vrij bij de Apple Store. Ik ga me eerst maar eens herbezinnen. Wellicht een beetje mee laten slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hoe betrouwbaar dit info is, maar net bij MyCom website gekeken.
De iPad 2 wit 32Gb + 3G en 64Gb + 3G hebben ze op voorraad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ndrangeta
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 11:02
damster_mark schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:58:
Iemand enig idee of de MM in Groningen nog iPad 2's heeft liggen?
Vandaag geweest. Niks op voorraad en ze hadden ook geen idee wanneer er weer iets binnen zou komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Mijn verzenddatum staat nog steeds op 15 april. Ontvangstdatum is de 27e. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn datum is nog niet aangepast. Misschien duurt dit even of hebben ze gewoon na 3 weken weer genoeg op voorraad die nog niet gereserveerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Op Mycom staat inderdaad dat ze de iPad op voorraad hebben... Ik kwam alleen niet voorbij het betaalproces. Heb hem nu naar het dichtstbijzijnde filiaal gestuurd. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Reken er maar niet op, bij Dixons stond ook dat ze hem op voorraad hebben, dat was dus ook mooi niet waar

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:18
Dixons Nijmegen in de stad bij V&D hadden ze er nog, bij Xando in de stad ook. Wel enkel wit. Hoe het nu zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
Die van mij is net voor deze wijziging besteld, hopelijk leveren ze die van mij nu ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Op Mycom is idd de witte 32 GB plus 3G beschikbaar van de Ipad 2.
Even gebelt voor jullie tweakers, ja hij is op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik toch een iPad 2 heb kunnen bemachtigen, heb ik mijn order geannuleerd bij Apple (bankoverschrijving gedaan). Nu krijg in in mijn mail de vraag of ik mijn bankgegevens wil mailen naar Apple voor de terugstorting.
Is dit de normale procedure? vertrouw het namelijk niet helemaal.
Beste meneer / mevrouw <ACHTERNAAM>,

Bedankt voor het bellen met de Apple Store.
Uw order is geannulleerd en moeten we een overschrijving maken naar uw bankrekening,

Om een overschrijving naar uw bankrekening te maken, hebben wij de volgende gegevens van u nodig:

Naam van de bank:
Adres van de bank:
Rekeninghouder:
Rekeningnummer:
Swift / BIC code:
IBAN:

Zodra ik deze gegevens van u ontvang, zal ik deze doorsturen naar onze financiële afdeling, die de terugbetaling zal uitvoeren.

Met Vriendelijke Groeten,

[werknemer]
[werknemer]@apple.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Heb je inderdaad gebeld met Apple? Je zou nog de mail headers kunnen checken. En als je het niet vertrouwt: bel met Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Een vriend van me getipt over de Ipad 2 32 GB plus 3G bij Mycom.nl, had hij ook gelijk even gebeld naar de winkel en hij lag morgen klaar hier in Maastricht:). Dus voor diegene wat twijfelt of mycom voorraad heeft, ja dat hebben ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:44:
Omdat ik toch een iPad 2 heb kunnen bemachtigen, heb ik mijn order geannuleerd bij Apple (bankoverschrijving gedaan). Nu krijg in in mijn mail de vraag of ik mijn bankgegevens wil mailen naar Apple voor de terugstorting.
Is dit de normale procedure? vertrouw het namelijk niet helemaal.

[...]
Wat kan men met je rekeningnr alleen? Niet zo veel toch?
Wel vreemde procedure. Je zou zeggen dat je gewoon retour afzender/rekeningnr doet. Alhoewel dat misschien niet gaat omdat er zo'n tussenpartij tussen zit waar je naar over moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezep007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 12:16
Mycom had er 10min geleden nog 2 op voorraad. Waarvan ik er 1 heb besteld (hoop ik dan :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Wezep007 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:30:
Mycom had er 10min geleden nog 2 op voorraad. Waarvan ik er 1 heb besteld (hoop ik dan :P).
Hij is nog steeds op voorraad, Mycom gaat veel minder snel dan de Mediamarkt afgelopen woensdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tije
  • Laatst online: 30-08 09:04
De webshop is alleen behoorlijk traag op het moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Na weken twijfelen tussen de 32gb en de 64gb versie heb ik de 25e toch de 64gb versie besteld bij Apple.
Nu MyCom voorraad had heb ik gisteravond per ongeluk de verkeerde versie besteld bij MyCom (wilde witte 64gb 3g en bestelde de 32gb 3g). Zojuist dus alsnog de 64gb 3g versie besteld en gebeld om mijn andere bestelling te annuleren. Blijkbaar is die al onderweg naar de winkel, die me later vanmiddag waarschijnlijk gaat bellen dat hij klaar ligt voor me.

Nu twijfel ik dus wat te doen. De 64gb afwachten of toch de 32gb nemen. Of allebei en de verliezer op Marktplaats zetten? Of wil iemand van jullie van bovenstaande? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
MyCom.nl heeft ze weer uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.jansen
  • Laatst online: 20-09 15:21
Net Dixons Rotterdam (Lijnbaan) gebeld ze hebben nog 1 iPad 2 16GB 3G liggen en ze hebben mij opgeschreven voor een iPad 2 Zwarte 64GB zonder 3G want ze krijgen waarschijnlijk weer leveringen deze week.

Weet iemand al een winkel of een verkoper die de iPad 2 (Zwart 64GB zonder 3G) op voorraad heeft in Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb net een telefoontje gehad van de MM in Ede, mijn ipad ligt klaar! Grote kans dat ze daar dus meer spul hebben

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 ... 21 ... 67 Laatste