Bedankt voor de tip. Ik heb er ook een besteld. Nu maar hopen dat de site klopt.Myrdhin schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:17:
Ik zag net op de website van de MediaMarkt dat de witte iPad 2 32GB wifi op voorraad is in de webshop. Heb er gelijk 1tje besteld.
Bij mij staan ze nog steeds in bestelling op de MM webshop?
Er staat inderdaad een iPad 2 32GB wifi wit invoorraad
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Hmm de 32 gb wifi white is nu helemaal verdwenen uit de MM webshop. Hopelijk was hij echt op voorraad en ging het niet om een fout. Sta zelf op de wachtrij bij de MM Amsterdam-Noord voor een witte 16 gb, hopelijk krijgen ook zij binnenkort weer een aantal ipads binnen.
Bij MM Groningen, verkopen ze naast het schap met smartcovers de ipad1's en aangezien het niet op de doos staa of het een 1 of 2 betreft, kan het volgens mij best nog wel eens gebeuren dat iemand die er weinig van weet een iPad 1 meeneemt, terwijl die eigenlijk een 2 willoeberce schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:46:
Ondanks dat het niet duidelijk uit mijn bericht blijkt bedoelde ik ipad2. Maar je hebt me wel aan het twijfelen gebracht. Op de doos staat het niet specifiek en er stonden drie ipad2 modellen uitgestald ernaast. Maar MM kennende zijn ze prima in staat om er vervolgens ipad1 dozen onder te zetten.
iPad 1:

iPad 2:

iPad 2:

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb hem dus ook net besteld op mediamarkt.nl want hij stond op voorraad, wie heeft al een bevestiging mogen ontvangen? Ik niks. Denk dat het een fout is.
Mogen ze me gelijk het geld weer terug gaan storten. Via ideal betaald
Mogen ze me gelijk het geld weer terug gaan storten. Via ideal betaald
Ik hoop voor iedereen die net besteld hebben bij de mediamarkt online ook echt invoorraad is. Maar ik ben er bang voor dat het een foutje op de website is.
Inmiddels wel! Tijd klopt wel niet;jcdvd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:47:
ook net besteld, maar nog geen bevesteging
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt Online Nederland. Hieronder vindt u de details van uw bestelling. Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we u per mail inlichten!
Ik heb ook net dezelfde melding gekregenalwaysleft schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:51:
[...]
Inmiddels wel! Tijd klopt wel niet;
Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt Online Nederland. Hieronder vindt u de details van uw bestelling. Zodra de bestelling gereed is voor transport, zullen we u per mail inlichten!
Wil jij ze even bellen?
Zou het graag doen, maar heb geen tijd nu.
0900 - 6334262758
(10 ct/min)
weten we meer!
voor dat ik bestelde heb ik gebeld en toen waren er nog 2 op voorraad (16:20)alwaysleft schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:58:
[...]
Wil jij ze even bellen?
Zou het graag doen, maar heb geen tijd nu.
0900 - 6334262758
(10 ct/min)
weten we meer!
na mijn bestelling heb ik ook gebeld
werd me verteld dat de verwerking wel een paar uur kon duren en kon mij
verder niet vertellen of ik er 1 had of niet.
de bestelling annuleren als er geen voorraad was, en dan geld terug zou geen probleem zijn.
Dan ga ik er waarschijnlijk eentje krijgenjcdvd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:04:
[...]
voor dat ik bestelde heb ik gebeld en toen waren er nog 2 op voorraad (16:20)
na mijn bestelling heb ik ook gebeld
werd me verteld dat de verwerking wel een paar uur kon duren en kon mij
verder niet vertellen of ik er 1 had of niet.
de bestelling annuleren als er geen voorraad was, en dan geld terug zou geen probleem zijn.

Heb om 16:19 besteld
en ik 3 minuten lateralwaysleft schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:07:
[...]
Dan ga ik er waarschijnlijk eentje krijgen![]()
Heb om 16:19 besteld![]()

hoor het wel als je een verzend bericht krijgt van MM
[ Voor 10% gewijzigd door jcdvd op 30-03-2011 17:16 ]
Maar ze kunnen toch wel zeggen of hij op voorraad was toen hij op de site stond op voorraad, dus ze waren wel op voorraad?
Jaalwaysleft schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:16:
[...]
Maar ze kunnen toch wel zeggen of hij op voorraad was toen hij op de site stond op voorraad, dus ze waren wel op voorraad?
Dus we krijgen vanavond een mailtje of die verzonden is of niet?
dat zou kunnen, en anders morgen even bellen naar MMalwaysleft schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:18:
[...]
Dus we krijgen vanavond een mailtje of die verzonden is of niet?
Waar zijn jullie de voorraad die er was bij MediaMarkt?
Bij de webshop....maar inmiddels niet meertimgoud schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:27:
Hij stond gewoon op vooraad op de website de witte 32 gb wifi ipad 2.timgoud schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:27:
Ik begin steeds meer te denken dat het gewoon klopt
Oke! ik zie ook nergens op de site staan dat het "Uitverkocht" is.
Vandaar deze vraag, ik zie namelijk niks staan.
Dus ik ik zit nu bij het waar ook de product omschrijving staat, waar stond nu de voorraad?
Dus ik ik zit nu bij het waar ook de product omschrijving staat, waar stond nu de voorraad?
Er stond rond 4 uur tot 20 over 4 in voorraad bij de ipad 2 32 gb wifi wit. wat is daar niet aan te begrijpen?timgoud schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:37:
Nu staat er weer "Voor u in bestelling"timgoud schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:37:
Owh kijk! daar
Bedankt. Had deze nog niet op deze manier gelezen!
[ Voor 11% gewijzigd door Spookie op 30-03-2011 18:05 ]
Om 13.40 kreeg ik de volgende mail van centralpoint
Dinsdag om ca 12uur besteld
Maandag om ca 11.00 hadden twee anderen in dit forum hem besteld en volgende dag in huis
Ik dus helaas niet
U heeft bij ons besteld de Apple iPad 2 16GB Wi-Fi Zwart, 9,7 (MC769NF/A), echter is deze door de zeer grote belangstelling voorlopig niet meer leverbaar. De verwachting is minimaal 3 tot 4 weken.
Wilt u de order laten staan, of zullen wij deze voor u verwijderen?
Maandag om ca 11.00 hadden twee anderen in dit forum hem besteld en volgende dag in huis
Ik dus helaas niet
U heeft bij ons besteld de Apple iPad 2 16GB Wi-Fi Zwart, 9,7 (MC769NF/A), echter is deze door de zeer grote belangstelling voorlopig niet meer leverbaar. De verwachting is minimaal 3 tot 4 weken.
Jep. Sneller krijg je 'm bij Apple ook niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben gisteren nog in Deventer geweest en de enige stapels die ze hebben staan waren iPad 1. De verkoper wist mij ook te vertellen dat niet bekend is wanneer er weer een lading binnen komt.loeberce schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:37:
MM in Deventer heeft een hele stapel ipads liggen. Wat ik zo snel kon zien waren het vooral 32gb 3G zwart, maar misschien ook wel andere.
Mensen die hem bij de Mediamarkt website hebben besteld vanmiddag rond 4'en, net even gebeld. Morgen worden de bestellingen ingepakt, vrijdag bezorgt.
Mijne zat er ook bij, meneer kon vertellen dat er maar 8 Ipad 2 32 gb wifi wit waren
Maar ik zit erbij
Mijne zat er ook bij, meneer kon vertellen dat er maar 8 Ipad 2 32 gb wifi wit waren
Maar ik zit erbij
Goed nieuws! Dan komt mijn bestelling ook vrijdag binnen.. Wel weer balen dat ik vrijdag en maandag thuis werk.. Ik voel toch een dringende reden opkomen om vrijdag even langs het werk te gaan ;-)alwaysleft schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:04:
Mensen die hem bij de Mediamarkt website hebben besteld vanmiddag rond 4'en, net even gebeld. Morgen worden de bestellingen ingepakt, vrijdag bezorgt.![]()
![]()
Mijne zat er ook bij, meneer kon vertellen dat er maar 8 Ipad 2 32 gb wifi wit waren![]()
Maar ik zit erbij
Ik heb em gisteren bij de apple store besteld online. Ik heb vandaag een bevestiging gehad dat mijn mijn ipad (dezelfde als jij besteld hebt) op 27 april verstuurd wordt.Jelleh schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:27:
Om 13.40 kreeg ik de volgende mail van centralpoint
Ik dus helaas niet
Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Wat een praktijken bij die mediamarkt website. Bij dixons is het tenminste real-time. Bestel knopje verdwijnt direct na de laatste.
Succes allemaal ik hoop dat jullie geluk hebben!
Ik had vanavond ook nog even gebeld maar ze konden mij niets nieuws vertellen.alwaysleft schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:04:
Mensen die hem bij de Mediamarkt website hebben besteld vanmiddag rond 4'en, net even gebeld. Morgen worden de bestellingen ingepakt, vrijdag bezorgt.![]()
![]()
Mijne zat er ook bij, meneer kon vertellen dat er maar 8 Ipad 2 32 gb wifi wit waren![]()
Maar ik zit erbij
Afwachten dus.
Hoe laat had je gebeld?jcdvd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:21:
[...]
Ik had vanavond ook nog even gebeld maar ze konden mij niets nieuws vertellen.
Afwachten dus.
Daarom klopte de winkelvoorraad ook zo goed he... Ik zag dat ze bij de Dixons in Wychen nog op voorraad waren, ik bellen maar helaas alles uitverkocht en de verkoper melde mij dat ze het door hadden gegeven aan het hoofdkantoor maar dat het niet bijgewerkt was.Alpha89 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:03:
Wat een praktijken bij die mediamarkt website. Bij dixons is het tenminste real-time. Bestel knopje verdwijnt direct na de laatste.
Inmiddels reactie op de mail;
Hartelijk dank voor uw email.
Uw bestelling is in behandeling genomen door ons magazijn.
U zult vandaag of morgen een email ontvangen van TNT met een track en trace nummer zodat u de verzending kunt vervolgen.
Wij hopen u hiermee voldoende ge�nformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Uw Media Markt team
Haha, wat een gelukje, ben benieuwd wanneer je hem hebt! Wel Nice, als dat vandaag al zou zijn!alwaysleft schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:28:
[...]
U zult vandaag of morgen een email ontvangen van TNT met een track en trace nummer zodat u de verzending kunt vervolgen.
Uw Media Markt team
![]()
Als je even een paar berichten terug leest dan zie je dat de voorraad inmiddels niet meer aanwezig is en het staat op "Voor u in bestelling".Mavvie schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:00:
Dus als ik het goed begrijp heeft het geen zin meer om bij de MM te bestellen? Staan nog wel op de site alleen leverdatum?? kan ik nergens vinden
Amsterdammers: Dixons Kalverstraat heeft net een nieuwe voorraad. Zojuist zwarte 3G 64 en witte wifi 32 gekocht.
Als je bent kunt je er reserveren.
Als je bent kunt je er reserveren.
[ Voor 14% gewijzigd door --Christiaan-- op 31-03-2011 11:55 ]
was maandag in de icentre bijenkorf rotterdam, daar zeiden ze dat er over
2 weken een grote voorraad aankwam...
zag nu op de site van Dixons, dat de ipad in april geleverd kan worden..dus
bij dixons in de winkel besteld (woon ik vlak bij
)
hopen dat het uitkom
2 weken een grote voorraad aankwam...
zag nu op de site van Dixons, dat de ipad in april geleverd kan worden..dus
bij dixons in de winkel besteld (woon ik vlak bij
hopen dat het uitkom
Ik heb minder geluk, voorraad was op dus 3 a 4 weken levertijd.alwaysleft schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:28:
[...]
Uw Media Markt team
![]()
lijkt erop dat jij de laatste had aangezien er 1 min. tussen onze bestellingen was.
Veel plezier er vast mee.
Ai, balen. Dankjewel voor plezier wens:).Jeetje man, sorryjcdvd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:04:
[...]
Ik heb minder geluk, voorraad was op dus 3 a 4 weken levertijd.
lijkt erop dat jij de laatste had aangezien er 1 min. tussen onze bestellingen was.
Veel plezier er vast mee.

Heb er net 1 (16GB wifi zwart) op Dixons besteld, staat nu:
Apple iPad 2 Wi-Fi 16GB Zwart
Verwacht: 8 april 2011
en Afleverdatum: vrijdag 8 april 2011.
Hopelijk klopt dat
Apple iPad 2 Wi-Fi 16GB Zwart
Verwacht: 8 april 2011
en Afleverdatum: vrijdag 8 april 2011.
Hopelijk klopt dat
Hmm, tricky zo. Ik heb mijn iPad 2 besteld op 25 maart met 25 April als afleverdatum maar 8 April klinkt ook wel aantrekkelijk. Ben benieuwd of ik via Dixons moet bestellen of even geduld moet hebben. Moeilijk!
Ik vraag me af hoe actueel dat voorraadbeheer is op dixons.nl, ik zie dat bij alle vestigingen bij mij in de buurt de ipad 2 op voorraad is :\ vanavond maar eens even kijken
Vaak bu'j te bang!
Hoe kun je dat zien dan hoeveel een vestiging op voorraad heeft?-tom-562 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:55:
Ik vraag me af hoe actueel dat voorraadbeheer is op dixons.nl, ik zie dat bij alle vestigingen bij mij in de buurt de ipad 2 op voorraad is :\ vanavond maar eens even kijken
Ik denk dat mensen bij dixons kijken naar de ipad1
Staan er mensen dagelijks vlak voor opening voor de winkel (MM, dixons, etc..)?
Vanochtend binnengelopen bij Dixons op de Lijnbaan in Rotterdam en direct een iPad 2 white 16GB wifi mee kunnen nemen! Ze hadden heel beperkt iets binnengekregen, maar heb dus net geluk gehad :-)
Neenrig0r schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:05:
Ik zie alleen maar "te pre-orderen" staan overal, denk dat je je vergist ?
Druk op het gewenste product, dan op meer info, onderaan staan dan een aantal tabbladen waar je op kan drukken, met o.a. de winkelvoorraad
Vaak bu'j te bang!
Ik zie het, maar naast "Op voorraad" staat bij alle winkels de knop Pre-Order, en op het kaartje zie je ook alleen maar rooie D's, oftwel, "te pre-orderen"-tom-562 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:39:
[...]
Neen
Druk op het gewenste product, dan op meer info, onderaan staan dan een aantal tabbladen waar je op kan drukken, met o.a. de winkelvoorraad
Wel beetje raar dat er een vinkje staat bij op voorraad ja

Ja klopt geen zak van net gebeld maar geen voorraad alleen een witte 3g 64 Gb..en dat is nou net een beetje teveel van het goederig0r schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:43:
[...]
Ik zie het, maar naast "Op voorraad" staat bij alle winkels de knop Pre-Order, en op het kaartje zie je ook alleen maar rooie D's, oftwel, "te pre-orderen"
Wel beetje raar dat er een vinkje staat bij op voorraad ja
Vanmiddag bij Dixons Nijmegen een witte 64 gb kunnen halen, was net binnen zei die.
Ze hadden nog wel wat liggen, hij had een verhaal dat de voormalig filiaalmanager sinds kort regiomanager is en elke dag alles wat kan krijgen voornamelijk op die vestiging komt afleveren...maar goed ik happy weer de winkel uit in ieder geval.
Ze hadden nog wel wat liggen, hij had een verhaal dat de voormalig filiaalmanager sinds kort regiomanager is en elke dag alles wat kan krijgen voornamelijk op die vestiging komt afleveren...maar goed ik happy weer de winkel uit in ieder geval.
Zending vervolgen, haha!alwaysleft schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:28:
[...]
Uw Media Markt team
![]()
Waar hebben ze die? Ik ben op zoek naar dat model maar heb nog geen enkel zaak gehoord die er uberhaupt een op voorraad had!edvdvc schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:48:
[...]
Ja klopt geen zak van net gebeld maar geen voorraad alleen een witte 3g 64 Gb..en dat is nou net een beetje teveel van het goede
Heb je al een track en trace nummer ontvangen ?alwaysleft schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:28:
[...]
Uw Media Markt team
![]()
Ik nog niks
Purmerendernie12121 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:11:
[...]
Heb je al een track en trace nummer ontvangen ?
Ik nog niks
Hier ook nog niets en ik heb iets over 3 besteld gistermiddag en daarna het hier op GoT gepost.ernie12121 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:11:
[...]
Heb je al een track en trace nummer ontvangen ?
Ik nog niks
en ik net even later dankzij jouw tip.......Ik hoop maar dat het eraan ligt dat ze gewoon niet zo snel zijn bij MM
Eindelijk hulde aan dixons 64gb 3G zwart.
Yes ! Net een Track and Trace gekregen van MM.
Hier is de track & trace ook binnen.. Dat word aankomend weekend fijn spelen met de nieuwe iPad :-)
Had je al een Ipad? Ik wel, ga de 1 verkopen. Jij?Myrdhin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:50:
Hier is de track & trace ook binnen.. Dat word aankomend weekend fijn spelen met de nieuwe iPad :-)
Heb nu ook track en trace code!
Morgen dus geleverd:)
Waar besteld? Nice for you:)Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:35:
Ik heb ook mijn 32GB Wifi binnen!!
Dixons in de V&D in Den Haag centrum. Ik heb er net een witte 64GB 3G vandaan gehaald. Ik had snel gebeld om m te reserveren en ben er met de auto naar toe gevlogen. Ik zit nu geduldig het apparaat te restoren met de info van m'n ouwe iPad.Johnvh schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:05:
[...]
Waar hebben ze die? Ik ben op zoek naar dat model maar heb nog geen enkel zaak gehoord die er uberhaupt een op voorraad had!
iPad 1 heb ik al verkocht (was een 64GB Wifi). Op zich een mooie prijs voor gekregen.alwaysleft schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:11:
[...]
Had je al een Ipad? Ik wel, ga de 1 verkopen. Jij?
Heb nu ook track en trace code!
Morgen dus geleverd:)
vandaag nog even naar de dixons geweest.alwaysleft schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:09:
[...]
Ai, balen. Dankjewel voor plezier wens:).Jeetje man, sorry
hadden een nieuwe lading binnen gekregen.
er waren nog 2 64GB zonder 3g over, waarvan ik er nu 1 heb
Off topic;) wat heb je ervoor kunnen vangen nog?Myrdhin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:45:
[...]
iPad 1 heb ik al verkocht (was een 64GB Wifi). Op zich een mooie prijs voor gekregen.
475,- Ben nog net op tijd geweest met de verkoop want ik heb een week later mensen gezien die een iPad 64GB met 3G voor 450 wisten te bemachtigen..alwaysleft schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:58:
[...]
Off topic;) wat heb je ervoor kunnen vangen nog?
[ Voor 10% gewijzigd door Myrdhin op 31-03-2011 18:21 ]
Verwijderd
Apple Store Florida Mall in Orlando haha! Beetje uit de richting voor velen van hier
Scheelt wel een hoop geld ten opzichte van de EU prijzen!
Hmm.. ik had mijn 32g WiFi voor 380 verkocht.. .dat vond ik nog wel een schappelijke prijs
RandyJC
Ik moet nog een maandje wachten. Terwijl ik me verlekker op Tweakers.
[ Voor 36% gewijzigd door John op 31-03-2011 18:26 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met de levertijden van DealExtreme? Heb daar een hoes besteld en een Europese stekker. Dit heb ik 5 dagen geleden gedaan echter staat er nog steeds bij mijn status; wachten op supplier.
Iemand enigzins ervaring hiermee?
Ja. DE duurt meestal drie weken. Kan beter in een ander topic trouwensVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:28:
Weet iemand hoe het zit met de levertijden van DealExtreme? Heb daar een hoes besteld en een Europese stekker. Dit heb ik 5 dagen geleden gedaan echter staat er nog steeds bij mijn status; wachten op supplier.
Verwijderd
Voor de liefhebbers wat meer info over de iPads bij de Dixons, van een werknemer van de Dixons Kalverstraat vernomen dat het niet gaat om een nieuwe lading iPads van Apple zelf, maar dat er intern is geschoven met de voorraad tussen filialen. Verder vertelde hij dat er pas in mei weer een nieuwe lading van apple zelf komt (hoewel ik dit moelijk te geloven vind aangezien dixons begin april online aangeeft zoals sommige al gemeld hebben.)
Toch spreekt de werknemer van Dixons de waarheidVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:48:
Voor de liefhebbers wat meer info over de iPads bij de Dixons, van een werknemer van de Dixons Kalverstraat vernomen dat het niet gaat om een nieuwe lading iPads van Apple zelf, maar dat er intern is geschoven met de voorraad tussen filialen. Verder vertelde hij dat er pas in mei weer een nieuwe lading van apple zelf komt (hoewel ik dit moelijk te geloven vind aangezien dixons begin april online aangeeft zoals sommige al gemeld hebben.)
Verwijderd
De Apple store is nu bezig met verzenden van de orders van rond 12 maart. Verzending vanuit China. Het gaat dus nog even duren als er geen productielijnen bijkomen.
hoe kan ik dit zien? Ben nieuwsgierig....Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:51:
De Apple store is nu bezig met verzenden van de orders van rond 12 maart. Verzending vanuit China. Het gaat dus nog even duren als er geen productielijnen bijkomen.
Verwijderd
Via het discussieforum op de apple store site:Andre_FR2010 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:55:
[...]
hoe kan ik dit zien? Ben nieuwsgierig....
Support - Ipad - Discussieforums - Getting started and using your Ipad - Ipad2 shipping
Begin mei is de waarheid. En zakelijk hebben we nog steeds een restrictie van 10 bestellingen!Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:48:
Weet iemand of ze bij Dixons (online en/of in een specifieke winkel) aan reserveringen doen? M'n pa heeft er al 1 besteld bij Apple Online maar die staat op leverdatum 6 mei.
Als ik hier de berichten lees heb ik het gevoel dat hij meer kans maakt als hij er (ook) één reserveert bij Dixons.
Als ik hier de berichten lees heb ik het gevoel dat hij meer kans maakt als hij er (ook) één reserveert bij Dixons.
Ga gewoon naar een dixons of bel even want ze krijgen steeds weer voorraad in de winkel maar het gaat zo snel dus laat je naam noteren.
Ok ga ik zeker doen. Mijn vraag was meer óf ze wel reserveringen aanhouden. Het kan natuurlijk ook dat ze alle iPad's die binnen komen gewoon verkopen in de winkel.ococ schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:18:
Ga gewoon naar een dixons of bel even want ze krijgen steeds weer voorraad in de winkel maar het gaat zo snel dus laat je naam noteren.
Verwijderd
Ik zou bij meerdere winkels reserveringen neerzetten. Voordat ik mijn iPad via Dixons kocht had ik zowel bij LJS als bij iCentre een reservering staan. En het waren ongebonden reserveringen. De winkels vinden dit wel minder leuk maar met deze leveringsproblemen is het toch de meest klantvriendelijke benadering.pposthoorn schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:15:
Weet iemand of ze bij Dixons (online en/of in een specifieke winkel) aan reserveringen doen? M'n pa heeft er al 1 besteld bij Apple Online maar die staat op leverdatum 6 mei.
Zojuist ééntje gereserveerd bij Dixons Rotterdam Lijnbaan. Hele aardige man, was geen probleem. Hij zei wel dat het best kon dat het nog lang ging duren, maar dat het ook kan dat er wellicht maandag of dinsdag al eea geleverd wordt.
Tuurlijk is reserveren geen probleem.. why would it be.
LET OP!
Dixons Rotterdam Hoogstraat heeft de volgende iPad 2's op voorraad:
32GB 3G Wit
64GB 3G Zwart
hurryhurry
Dixons Rotterdam Hoogstraat heeft de volgende iPad 2's op voorraad:
32GB 3G Wit
64GB 3G Zwart
hurryhurry
Van de Mediamarkt is mijne Ipad 2 32 GB wit net aangekomen:)
Super service MM
Super service MM
Hij stond afgelopen woensdagmiddag voor een klein uurtje op de website van de mediamarkt. :)Waren er in totaal maar 8.
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 01-04-2011 13:03 ]
Ik moet 'm nog krijgen.. Volgens mij komt TNT pas laat hier. Track&Trace geeft wel aan dat de chauffeur onderweg is :-)alwaysleft schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:56:
Van de Mediamarkt is mijne Ipad 2 32 GB wit net aangekomen:)
Super service MM![]()
![]()
![]()
Verwijderd
MM Amsterdam-Noord heeft vandaag weer een lading binnengekregen en aangezien ik als eerste op de wachtrij voor een witte 16 gb wifi stond, heb ik die zojuist opgehaald
Het was me niet duidelijk of ze ook nog een voorraad hadden voor losse verkoop maar voor de mensen in amsterdam e.o. mss de moeite waard om ze even te bellen.
Ik probeer te bellen, maar niemand neemt op. Ik denk dat ze alle Ipad 2 vragen al zat zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:20:
MM Amsterdam-Noord heeft vandaag weer een lading binnengekregen en aangezien ik als eerste op de wachtrij voor een witte 16 gb wifi stond, heb ik die zojuist opgehaaldHet was me niet duidelijk of ze ook nog een voorraad hadden voor losse verkoop maar voor de mensen in amsterdam e.o. mss de moeite waard om ze even te bellen.