Ik denk dat mijn comment bij de review veel zegt, daarom post ik hem hier maar even:
Ik ben wel benieuwd naar of Tweakers zich daar een mening over gevormd heeft, wat die is en of er redenen zijn geweest die niet bij de review te noemen
Is de gebruikte DRM bewust niet genoemd in de review of is daar niet als zodanig over nagedacht? Ik denk dat zulke ingrijpende DRM voor veel mensen een probleem is en niet acceptabel (ik heb hier pas sinds kort een redelijk betrouwbare verbinding) en daarom lijkt het mij wel de moeite waard zoiets te noemen in een review. Het gaat immers om de spelervaring en die wordt door dergelijke DRM wel aangetast.Ik wilde ook wel weer eens een deel van The Settlers gaan spelen en dus kopen, aangezien ik aan deel 3 en deel 4 heel wat uurtjes kwijt ben geraakt, al dan niet stiekem 's nachts spelend op de zakelijke laptop van mijn pa
Door de DRM gaat dat niet gebeuren. Wat een verschrikkelijke en betuttelende manier van beveiligen is dat zeg, je neemt je potentiële kopers echt niet serieus zo. Er is al vaak genoeg een discussie gevoerd over het betalende klanten moeilijker maken dan mensen die het downloaden, nou, hierbij snap ik het heel goed dat mensen dat als alternatief gebruiken. Ik laat het spel waarschijnlijk maar helemaal links liggen, maar Ubisoft moet zich echt nog maar eens achter de oren gaan krabben.
Gemiste kans ook dat Tweakers daar helemaal niets over zegt in de review, als ik dit zo lees is de DRM toch wel een dealbreaker voor veel mensen.
Ik ben wel benieuwd naar of Tweakers zich daar een mening over gevormd heeft, wat die is en of er redenen zijn geweest die niet bij de review te noemen