Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik heb de game op PS3 uitgespeeld met het verhaal zoals ik graag naar ME3 door zou willen.

Nu kan ik mijn character importeren en naar level 60 gaan, begrijp ik. Maar als ik nu voor de lol volledig Renegade ga, dan ben ik bang dat dit gevolgen heeft op de import in ME3. Want dat is dan niet meer het character wat ik wil importeren.

Heeft iemand daar een idee van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Elke playthrough geeft zijn eigen export character (althans op de 360 en de PC)

Je hebt dan 2 exports bijv

harlekein - vanguard - lvl 42
harlekein - vanguard - lvl 60

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 06:49:
Ik heb een vraag over hoe het nou zit met het overhevelen van je savegame van Mass Effect 1 naar Mass Effect 2.

Ik heb Mass Effect dus één keer helemaal uitgespeeld. Ik ben nu de story weer opnieuw begonnen met hetzelfde personage (zelfde level en inventory, alleen reset paragon/renagade points). Welke keuzes zijn dan nog van invloed op Mass Effect 2? Ik heb tot nu toe na genoeg wel dezelfde keuzes gemaakt als in het begin van de eerste keer uitspelen. Maar stel dat ik bij het voor de 2e keer uitspelen helemaal voor renagade zou gaan in plaats van paragon, tellen dan de keuzes van de eerste of tweede keer?

Hoe steekt dit precies in elkaar?
Bokkie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:15:
Elke playthrough geeft zijn eigen export character (althans op de 360 en de PC)

Je hebt dan 2 exports bijv

harlekein - vanguard - lvl 42
harlekein - vanguard - lvl 60
Dit telt dus ook voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben klaar met de 2e playtrough en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk een rpg van niets vind. Het is erg boeiend de eerste keer maar je zou verwachten dat je wel iets aan het spel kon veranderen door je beslissingen, maar eerlijk gezegd merk ik er niets van.
spoiler:
natuurlijk kunnen er bepaalde mensen de laatste missie niet overleven maar aangezien het spel dan al voorbij is boeit dat niet zo veel. Ook de 'eindbaas' blijf ik belachelijk vinden. Ik kreeg heel erg een arcade gevoel bij de human reaper. Er is bijna geen interactie en dat ding beweegt alleen een beetje gescript heen en weer en dan moet je hem heel vaak raken. Had wel meer verwacht van een 2e playtrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:17:
spoiler:
natuurlijk kunnen er bepaalde mensen de laatste missie niet overleven maar aangezien het spel dan al voorbij is boeit dat niet zo veel.
Dat boeit wel, want je kunt je savegame importeren in ME3, waar het dan verder gaat.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Begonnen met een 2e playthrough een jaar na de release, nu met alle DLC erbij en dan is het toch wel een flink spel zeg :) Heb net Lair of the Shadowbroker gedaan, echt een hele mooie DLC. Vooral de cinematics, soundtrack en set pieces waren super. Dat schip ziet er echt bruut uit, kreeg een beetje een deja-vu naar de film Sunshine, zeker met al die sfx die te horen waren.

Overlord was ook tof, rogue VI was mooi gedaan. Nu maar hopen dat de laatste DLC net zo tof wordt als LOTSB en een mooie bruggetje maakt naar ME3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:17:
Ik ben klaar met de 2e playtrough en ik moet zeggen dat ik het eigenlijk een rpg van niets vind. Het is erg boeiend de eerste keer maar je zou verwachten dat je wel iets aan het spel kon veranderen door je beslissingen, maar eerlijk gezegd merk ik er niets van.
Me eerste playtrough vond ik het ook een geweldig spel, in 1 zucht uitgespeeld. Daarna paar dagen later begonnen aan me 2e playtrough, maar op een of andere manier was ik daar echt snel op uitgekeken. en ben ik halverwege gestopt

Het spel heeft gewoon te weinig echte RPG onderdelen, om het spel de 2e keer heel anders te laten lopen

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03
Sinester schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:56:
[...]

Me eerste playtrough vond ik het ook een geweldig spel, in 1 zucht uitgespeeld. Daarna paar dagen later begonnen aan me 2e playtrough, maar op een of andere manier was ik daar echt snel op uitgekeken. en ben ik halverwege gestopt

Het spel heeft gewoon te weinig echte RPG onderdelen, om het spel de 2e keer heel anders te laten lopen
Dat vind ik inderdaad ook, het is wel erg dumbed down allemaal. Ik heb van het weekend mijn tweede playthrough met female paragorn infiltrator Shep op insanity voltooid, en had daarna nog 2 achievements open staan. Daarvoor heb ik een nieuw karakter gemaakt, een male vanguard renegade shep, en nu ik na 2 uur spelen halverwege Horizon zit en die achievements heb, heb ik echt het gevoel dat ik er klaar mee ben.

Het verschil tussen paragorn en renegade stelt ook niet zoveel voor, werd eerder ook al aangehaald. Doe mij inderdaad of maar nieuwe DLC van het niveau van de Shadow Broker, of ME3 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 07:22:
[...]

Dat vind ik inderdaad ook, het is wel erg dumbed down allemaal. Ik heb van het weekend mijn tweede playthrough met female paragorn infiltrator Shep op insanity voltooid, en had daarna nog 2 achievements open staan. Daarvoor heb ik een nieuw karakter gemaakt, een male vanguard renegade shep, en nu ik na 2 uur spelen halverwege Horizon zit en die achievements heb, heb ik echt het gevoel dat ik er klaar mee ben.

Het verschil tussen paragorn en renegade stelt ook niet zoveel voor, werd eerder ook al aangehaald. Doe mij inderdaad of maar nieuwe DLC van het niveau van de Shadow Broker, of ME3 :9~
Inderdaad ben ergens eind vorig jaar begonnen aan zo uit m'n hoofd 3de playtrough maar op gegeven moment het "oh die missie weer, ik ga wat anders doen." verhaal.
Sindsdien de game nog niet weer gestart. Ik weet van de eerdere playtrought dat ik het toch vanzelf wel weer eens begin te spelen. Iets met verslaafd zijn aan ME universum. :9

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Paar dagen geleden heb ik Mass Effect 2 uitgespeeld, vond het verhaal super alleen het duurde zo kort :(
Hoop dat de makers van Mass Effect 3 Sheperd weer als commander nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
J.Christ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:52:
Paar dagen geleden heb ik Mass Effect 2 uitgespeeld, vond het verhaal super alleen het duurde zo kort :(
Hoop dat de makers van Mass Effect 3 Sheperd weer als commander nemen!
Shepard is de protagonist van de hele trilogy.
Dus reken er maar wel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Gisteren ME2 voor de zoveelste keer uitgespeeld, dit keer met Garrus als Romance. Nou ja Romance... wat een onromantische boer is dat zeg :P

Eindscene is wel geniaal
spoiler:
G: If you were turian I would complement you on your {die dingen op hun hoofd} en you waist so your uuhhhh... hair looks very nice and your hips very ... supportive
S: Well consider me seduced smooth talker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garrus is een baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grunt erbij en je hebt een whoop-ass squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:06:
[...]

Mordin erbij en je hebt een opera cast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neverwinterx schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:46:
[...]

Mordin erbij en je hebt een opera cast :+
Hahaha ja, dat was een behoorlijk 'wtf?!' momentje 8)7

spoiler:
was er ook niet rouwig om toen hij tijdens m'n eerste keer suicide mission door z'n kop geknald werd :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:06:
[...]

Mehh Grunt...
Garrus + Tali/Legion/Kasumi/Thane

Zijn het tofst :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:10:
[...]
Mehh Grunt...

Klopt, maar Grunt is wel erg nuttig om mee te hebben. Zeker voor een adept met zijn ammo-power.

Zaeed is ook erg leuk om mee te nemen, heeft af en toe best leuk commentaar. :P

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Vraagje voor de nieuwe PS3 gamers:
Kan je bij de Overlord DLC wel Legion kiezen?
Ik voind het belachelijk namenlijk dat dat nog steeds niet gefixed is op de PC.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:57:
[...]
spoiler:
was er ook niet rouwig om toen hij tijdens m'n eerste keer suicide mission door z'n kop geknald werd :P
Niet waar mording is liief. En geniaal. Letterlijk en figuurlijk.

(Bij garrus romance): "Wacht out for chafing", "Turians and humans have different amino-acids which can cause lethal allergic reactions. So don't uhhh... 'ingest'."

(Bij geen Romance): "Shepard. Nice to see you. Must say I'm not interested in you." "You thought I was interested in you?" "Well yes actually. I get a lot of attention from other species. Skin color considered attractive among Turians. Also some deviants enjoy salarian flexibility"

Ook leuk, voor degenen die nerfnow.com niet kennen
Afbeeldingslocatie: http://nerfnow.com/comic/image/452
"Have you seen those Asari/Hanar hentai games on the extranet? They're really nasty"

Afbeeldingslocatie: http://nerfnow.com/comic/image/453

Afbeeldingslocatie: http://nerfnow.com/comic/image/451

En als we toch bezig zijn
Afbeeldingslocatie: http://nerfnow.com/comic/image/435
Afbeeldingslocatie: http://nerfnow.com/comic/image/244
Afbeeldingslocatie: http://nerfnow.com/comic/image/265

En als we toch bezig zijn...
Afbeeldingslocatie: http://1.media.dorkly.cvcdn.com/89/31/c25d40be62ac41c383c0882c91d12ee8.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door dtech op 15-02-2011 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:10:
[...]

Mehh Grunt...

Krogans zijn zo bruut, alleen daarom heb ik altijd Wrex/Grunt in m'n squad. Straalt wel wat uit.
Hebben ook altijd flauwe one-liners, vooral Wrex in deel 1.

Thane is ook een tof character, alleen is het bij mij altijd óf Garrus óf Thane i.v.m. snipers van beide.
Dan verkies ik Garrus toch boven Thane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:50:
[...]

Krogans zijn zo bruut, alleen daarom heb ik altijd Wrex/Grunt in m'n squad. Straalt wel wat uit.

Thane is ook een tof character, alleen is het bij mij altijd óf Garrus óf Thane i.v.m. snipers van beide.
Dan verkies ik Garrus toch boven Thane.
Had ik ook. Ik heb een groot deel van mijn insanity run met Miranda/Garrus gespeeld en ben daarna geswitched naar Miranda/Thane.

@dtech vooral dat gesprek tussen shep en garrus is schitterend _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:50:
[...]

Ja, Wrex is awesome. Hij en Garrus waren altijd in m'n team in ME1. Maar Grunt vind ik niet zo geweldig.

En dan heb ik het niet over sterkte in combat enzo he, maar gewoon als personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inderdaadm Grunt is een slap aftreksel van Wrex, ook al is hij pure krogan, ik was niet echt in awe :P

Wrex had echt de leukste oneliners in 1.

een van mijn favo conversaties in ME2 is wel met Garrus en Tali trouwens :P

Garrus Vakarian: Do you ever miss those talks we had on the elevators?
Tali'Zorah: No.
Garrus Vakarian: Come on. Remember how we'd always ask you about life on the flotilla? It was an opportunity to share!
Tali'Zorah: This conversation is over.
Garrus Vakarian: Tell me again about your immune system.
Tali'Zorah: I have a shotgun.
Garrus Vakarian: Mmmmaybe we'll talk later.

_O-

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Een kleine, maar misschien domme, vraag. Ik ben gisteren begonnen aan Mass Effect 2 en heb een paar uur gespeeld. Vanmorgen heb ik de cerberus pack gedownload.. nu kwam ik erachter dat ik de comic dus al gemist heb (niet zo'n ramp).. maar is de rest van deze pack wel actief.. of moet ik echt opnieuw beginnen??

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 15:57

westergas

rikkie_pc

dtech schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:27:
[...]

Niet waar mording is liief. En geniaal. Letterlijk en figuurlijk.

(Bij garrus romance): "Wacht out for chafing", "Turians and humans have different amino-acids which can cause lethal allergic reactions. So don't uhhh... 'ingest'."

(Bij geen Romance): "Shepard. Nice to see you. Must say I'm not interested in you." "You thought I was interested in you?" "Well yes actually. I get a lot of attention from other species. Skin color considered attractive among Turians. Also some deviants enjoy salarian flexibility"

Ook leuk, voor degenen die nerfnow.com niet kennen
Hihi I lol'd :*)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Voor de liehebbers:
Alternate Appearance pack #2 :D
Afbeeldingslocatie: http://masseffect.bioware.com/resources/assets/info/dlc/alternate_appearance2-01-p.jpg
Ook weer 160 bioware points, en aangezien ik nog wat punten over heb, denk ik dat dit best leuk is voor de aankomende DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heeft in ME2 geen toegevoegde waarde ofwel? Ik bedoel, ME1 had je armor nog stats, deel 2 niet meer. Ziet er dan wel weer nice uit. Maar denk dat ik deze voorbij laat gaan, armor na loyality is ook heel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat pak van Miranda... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

@Dennzo: Nee het geeft geen bonus aan hun stats of zo.
Ik moet zeggen, ingame is het nog best een mooi ding, dat pakje. Het is wat meer armor, in plaats van catsuit. Hoe bedoel je vrouwen in games krijgen een 'bikini' terwijl de mannen in volledig harnas rondlopen... :P

Vooral die van Tali is best mooi, ziet er wat meer uit alsof Cerberus een pak heeft gemaakt in plaats van een zelfgemaakt ding.

Wel vind ik de HUD van Grunt er een beetje idioot uit zien. Meer een American Football speler met zo'n beschermer over zijn kin.
Eens kijken hoe ze er uit zien als ze hun helm op hebben.

EDIT: Grunt ziet er nog steeds uit als Marvin the Paranoid Android met helm op, maar dan blauw. Miranda heeft nog steeds dat zuurstofmaskertje. Persoonlijk vind ik wel het harnas toch mooier dan de catsuit. :P
Alleen vraag ik me nu ineens af hoe ze dat open gaat ritsen tijdens de romance? :o

[ Voor 33% gewijzigd door JaccoW op 22-02-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:37:
Alleen vraag ik me nu ineens af hoe ze dat open gaat ritsen tijdens de romance? :o
Als het goed is heeft ze helaas altijd haar basic witte outfit aan :P

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
:(

spoiler:
Ik was bezig om voor de 2e keer ME2 uit te spelen, dit keer wilde ik mn crew in leven houden, dus opnieuw begonnen. Toen kreeg ik die opdracht dat je de Reaper IFF moet halen (ofzo), dus ik doe gewoon die missie, maar ik moest nog bijna iedereens loyaliteit krijgen, dus dat maakte ik af, alle upgrades gekocht en verzamelt, kom ik bij de final missie maar 1 crew member tegen... Via google vond ik dus dat je die reaper IFF pas als laatst moet doen en daarna direct de suicide missie moet doen, dan pas blijft je volledige crew in leven. Beetje te laat om daar nu achter te komen :( , nu moet ik wéér op de helft beginnen. Meh :( .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:50

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Yep, de Reaper IFF missie is een point of no return, daar komen de meeste mensen op de harde manier achter. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• rickyy
Weet iemand trouwens waar ik nog een Heavy Weapon upgraden kan vinden? Voor de M-920 cain, ik moet er nog 1, en kan deze niet vinden.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Na 3 ammo upgrades kan je een upgrade voor de Cain unlocken, die kost zelf dan weer 25,000 iridium.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• rickyy
Dat snap ik, ik heb er al twee en moet er dus nog een, waar kan je die upgrades allemaal vinden?

Edit:

spoiler:
Ik ben nu weer zo ver dat alle leden (behalve jack, geen zin) loyaal zijn, dus ik kan nu de Reaper IFF missie doen, moet ik na deze missie meteen de loyaliteit van Geth verdienen, of hoeft dit niet? Ik wil niet dat mijn crew dood gaat, aangezien hoe langer je er over doet, hoe meer er zullen dood gaan.

[ Voor 63% gewijzigd door rickyy op 24-02-2011 23:26 ]

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ah zo, op de ME wiki staat een handige lijst: http://masseffect.wikia.com/wiki/Upgrade_Guide (kijk onder heavy weapon upgrades).

• rickyy
Thanks, gevonden, nu blaas ik alles op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
rickyy schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:23:
Dat snap ik, ik heb er al twee en moet er dus nog een, waar kan je die upgrades allemaal vinden?

Edit:

spoiler:
Ik ben nu weer zo ver dat alle leden (behalve jack, geen zin) loyaal zijn, dus ik kan nu de Reaper IFF missie doen, moet ik na deze missie meteen de loyaliteit van Geth verdienen, of hoeft dit niet? Ik wil niet dat mijn crew dood gaat, aangezien hoe langer je er over doet, hoe meer er zullen dood gaan.
spoiler:
Je hebt na de Reaper IFF missie nog tijd voor één missie voordat de Normandy wordt aangevallen. In de ideale situatie is dat de loyalty missie van Legion, zodat je iedereen loyal hebt. Daarna gaat het spel in een treinvaart richting endgame en zul je, om al je crewleden te redden, meteen de Omega 4-relay moeten gebruiken. Good luck, Commander!

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
CaptainCharisma schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 00:15:
[...]

spoiler:
Je hebt na de Reaper IFF missie nog tijd voor één missie voordat de Normandy wordt aangevallen. In de ideale situatie is dat de loyalty missie van Legion, zodat je iedereen loyal hebt. Daarna gaat het spel in een treinvaart richting endgame en zul je, om al je crewleden te redden, meteen de Omega 4-relay moeten gebruiken. Good luck, Commander!
spoiler:
Maar als je het dus niet erg vind dat niet iedereen loyal is hoeft dat niet. Aangezien je jack ook al niet loyal hebt...

Het schijnt overigens hilarisch te zijn om de loyalty mission van Tali met Legion te doen en zelf het verhaal ietsje aan te passen, maar ik ben daar nog niet aan toe gekomen. Idem als je de loyalty mission van legion voor die van Tali doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

lichtelijk offtopic.

Ben ik de enige die in het nieuwe nummer van Lady Gaga het deuntje hoort wat in die disco gedraaid wordt in ME2??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

dtech schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:28:
[...]

spoiler:
Maar als je het dus niet erg vind dat niet iedereen loyal is hoeft dat niet. Aangezien je jack ook al niet loyal hebt...

Het schijnt overigens hilarisch te zijn om de loyalty mission van Tali met Legion te doen en zelf het verhaal ietsje aan te passen, maar ik ben daar nog niet aan toe gekomen. Idem als je de loyalty mission van legion voor die van Tali doet.
Wat verander je dan aan het verhaal? Volgens mij heb ik inderdaad de loyalty mission van Legion wel met Tali gedaan als squadmate.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nu voor de 11e keer ofzo gespeeld :)
Maar nu met ME1 ervoor :O Ja die had ik nog niet gespeeld ! :O

Dus ME1 Gespeeld

spoiler:
Ashley gered, romance gedaan.
Wrex door Ashley neer geknalt.
Council dood laten gaan.

En toen ME2 gelijk gespeeld,
Moet zeggen dat ik nu ook meer begreep in deel 2 :)
Dit keer echt alles meegepakt en de game ook puur op gevoel gedaan.
Dus keuzes gemaakt alsof het mijn eigen keuzes zouden zijn.
Ook alle loyalty missions gedaan voor de IFF.
Alleen Zaeed niet loyal gekregen omdat ik daarvoor punten tekort kwam.
Hij was dus ook de enige die doodging op de suicide misson.

Kan daar geen moment over wakker liggen want Zaeed is toch een klootzak :)

Ook de collector Base vernietigt! Zo'n grote boem jonge !!

Laat DA2 nu maar komen, want ME2 heb ik nu wel op alle mogelijke manieren gespeeld :)
ME3 duurt nog tot november dacht ik jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeii, net mass effect 2 voor de pc uitgespeeld!
Heb mass effect 1 niet gespeeld, dus het begin was wel even verwarrend (zoveel info, planeten, namen, rassen, history) en de hele tijd zat ik te denken; die miranda komt me zo bekend voor (pas bij de ending credits: OMG ofcourse!!!) Anyway my verdict: supergame, speelt smooth weg als een popcorn film, bring on ME3! (hopelijk met iets meer variatie/uitdaging vond de few 'puzzels' die erin zaten te simpel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 14:33
2 weken geleden ME2 voor de 2e keer uitgespeeld
spoiler:
Beide keren trouwens renegade run and collector base opgeblazen!

Vandaag weer aan een nieuwe playthrough begonnen, Adept op Insanity ( wil 't achievement hebben), kijken of dat gaat lukken, hoor allemaal dat Adept+Insanity=Crazy :P.
Weet iemand trouwens 'n tooltje waarme je de muis-sensitivity kan verhogen ( pc) , staat al op high maar is voor mij niet 'high' genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik las vandaag vluchtig iets over de DLC The Arrival.

Weet iemand er iets meer over?
Ik kan er niet veel over vinden. Ben vooral nieuwsgierig naar de releasedatum :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
anandus schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:47:
Ik las vandaag vluchtig iets over de DLC The Arrival.

Weet iemand er iets meer over?
Ik kan er niet veel over vinden. Ben vooral nieuwsgierig naar de releasedatum :)
Dat komt omdat er officieel nog niets aangekondigd is. Even geduld hebben dus :) .

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Arrival zal de laatste DLC worden voor ME2 en tussen ME2 en ME3 afspelen, waarschijnlijk wordt met 'Arrival' de aankomst van de Reapers bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:23:
Woeii, net mass effect 2 voor de pc uitgespeeld!
Heb mass effect 1 niet gespeeld, dus het begin was wel even verwarrend (zoveel info, planeten, namen, rassen, history) en de hele tijd zat ik te denken; die miranda komt me zo bekend voor (pas bij de ending credits: OMG ofcourse!!!) Anyway my verdict: supergame, speelt smooth weg als een popcorn film, bring on ME3! (hopelijk met iets meer variatie/uitdaging vond de few 'puzzels' die erin zaten te simpel)
Speel alsjeblieft Mass Effect 1

...en dan ME2 maar nog een keer :P Je doet die serie er anders echt tekort mee. Maakt de ervaring stukken beter als je deel 1 ook speelt (en saves importeren!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik ben van het weekend aan het spel begonnen. Ik heb ME1 niet gespeeld, en aangezien ik het spel van de buur geleend heb, heb ik de comic ook niet. Ik speel dus op de ps3.

Ik ben begonnen als adept. Ik merk dat ik veel gebruik maak van toch mijn gun en dat in combi met mijn powers. Ik ben niet iemand die volledig op zijn powers zal leunen, en vind af en toe een portie schieten ook erg leuk. Nu vraag ik mij af of ik wel de goede class voor die speelwijze heb genomen?

Graag jullie advies

[ Voor 3% gewijzigd door el-jorge op 14-03-2011 12:03 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Je hebt op de hogere niveaus zoals Hardcore of Insanity hoe dan ook je powers nodig. Het grote manko van adept is dat ze vrij weinig tegen schilden kunnen doen. Daar heb je hoe dan ook je wapens of je teamleden voor nodig.
Toch heb ik al een paar keer met adept op insanity uitgespeeld. Rondrennen en schieten terwijl je bijna dood gaat is toch wel spannend. :P
Zeker op sommige plekken kan je echt overal de vloer aanvegen met al je tegenstanders als adept. Singularity om ze te beschadigen en de lucht in te trekken, en dan throw om ze weg te gooien of warp om ze op te blazen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
ElBarto schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:35:
[...]

Dat komt omdat er officieel nog niets aangekondigd is. Even geduld hebben dus :) .
Er zat wel een foldertje van ME2 ""The Arrival" bij een ander spel, weet even niet meer welke. 't is dus vrij zeker dat het Arrival heet en komt. Ook gaat het Cerberus News Network 2 weken van tevoren weer online dus daaraan merk je het sowieso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
dtech schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:24:
[...]

Er zat wel een foldertje van ME2 ""The Arrival" bij een ander spel, weet even niet meer welke. 't is dus vrij zeker dat het Arrival heet en komt. Ook gaat het Cerberus News Network 2 weken van tevoren weer online dus daaraan merk je het sowieso :P
Dat was bij Dragon Age II, op het foldertje stond 'The arrival has begun' met op de achtergrond een plaatje van een brandende aarde vanuit de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:20:
[...]
Speel alsjeblieft Mass Effect 1

...en dan ME2 maar nog een keer :P Je doet die serie er anders echt tekort mee. Maakt de ervaring stukken beter als je deel 1 ook speelt (en saves importeren!)
Ik had in de reviews terloops gelezen dat 2 beter was dan 1 ofzo, dus vandaar ;0 maar mischien dat ik 1 ook nog oppik als ik em ergens zie staan. Is de downloadable content het waard? Heb net de cerberus code ingetikt maar de DLC's kosten bioware punten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:39:
[...]

Ik had in de reviews terloops gelezen dat 2 beter was dan 1 ofzo, dus vandaar ;0 maar mischien dat ik 1 ook nog oppik als ik em ergens zie staan. Is de downloadable content het waard? Heb net de cerberus code ingetikt maar de DLC's kosten bioware punten ofzo.
ME1 is niet zozeer slechter, vooral anders. Allebei goede games en de moeite van het spelen waard.

Hangt een beetje van de DLC af. die alternate appearance packs zou ik zelf bijv. nooit kopen. Liar of the shadow broker is die paar euro zeker waard, zeer goede DLC en ook essentieel voor het verhaal. Kasumi vond ik zelf minder, zaeed is qua character handig & aardig maar zijn mission is stelt niks voor.
Overlord heb ik dan zelf weer neit gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:39:
[...]

Ik vind deel 1 beter dan deel 2. Veel meer een RPG dan shooter, deel 2 is meer shooter dan RPG.
Maar beide delen zijn goed.

En ja, de DLC is het waard. Vooral Lair of the Shadow Broker.. Kasumi's missie is ook erg tof, beetje 007-achtig :)

Overlord is ook erg tof trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

F_demon schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:10:
Je hebt op de hogere niveaus zoals Hardcore of Insanity hoe dan ook je powers nodig. Het grote manko van adept is dat ze vrij weinig tegen schilden kunnen doen. Daar heb je hoe dan ook je wapens of je teamleden voor nodig.
Toch heb ik al een paar keer met adept op insanity uitgespeeld. Rondrennen en schieten terwijl je bijna dood gaat is toch wel spannend. :P
Zeker op sommige plekken kan je echt overal de vloer aanvegen met al je tegenstanders als adept. Singularity om ze te beschadigen en de lucht in te trekken, en dan throw om ze weg te gooien of warp om ze op te blazen. :D
Ik speel gewoon op normal. Maar zo te zien heb ik wel een aardige keuze gemaakt, beetje schieten, beetje powers gebruiken met een adept.

Is het trouwens nog belangrijk of je full renegade of full paragon gaat, ik doe nu soms een beetje afwisselen.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Wel, 't leukste is gewoon als je je antwoorden kiest zoals je ze echt zelf zou kiezen. Doe wat je leuk vind. Daarentegen..
Om sommige discussie opties te kunnen kiezen heb je een vrij hoge paragon of renegade meter nodig. Als je dus regelmatig afwisselt, heb je een grote kans dat je die meter niet hoog genoeg hebt. Dus wat dat betreft loont 't wel om vooral 1 kant te kiezen en consequent te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net besteld, samen met Mass Effect deel 1. Ik ben er een beetje bang voor, aangezien ik met Fallout 3 een week niet buiten ben geweest en ik tegenwoordig nog wel andere dingen te doen heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 05:56:
Zo, net besteld, samen met Mass Effect deel 1. Ik ben er een beetje bang voor, aangezien ik met Fallout 3 een week niet buiten ben geweest en ik tegenwoordig nog wel andere dingen te doen heb :+
Dan wordt je deze week officieel benoemd tot kluizenaar, want wanneer je ME 1 en 2 thuis hebt zul je de komende tijd niet meer buiten komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig, ik heb net ook deel 1 en 2 besteld.

Heb ze al voor de PC maar nooit echt uitgespeeld vanwege allerlei redenen. Heb ze nu gekocht voor de xbox en ga er eens lekker voor zitten. Vanavond halo: odst uitspelen en morgen aan mass effect beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31
Op de Facebook pagina van Bioware staan twee nieuwe pics van de Arrival DLC.
http://www.facebook.com/p...9.136219176405690&theater

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2jj5Bc5fNfDcZQIdxiZAXPw8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KrGL8BCl5qPAcYZUsGCszfGv/full.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door nFo op 17-03-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
nFo schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:16:
Op de Facebook pagina van Bioware staan twee nieuwe pics van de Arrival DLC.
http://www.facebook.com/p...9.136219176405690&theater

[afbeelding]

[afbeelding]
Er is trouwens gister een derde screenshot uitgekomen.

http://na.llnet.bioware.c...hots/screenshot-108-p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Heeft iemand een indicatie wanneer deze gaat komen? Ik meen te herinneren dat de dlc tot nu toe een bepaalde schema aan leek te houden.. Om de x maanden een grote (missie) dlc, daar tussen in kleine (weapon packs etc), maar weet niet meer precies hoe 't zit..

In ieder geval, ik heb de Bioware points alvast binnen, enkele dagen terug nog wat Dragon Age dlc gekocht en wat extra over gelaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

En we hebben een datum! 29 maart arriveert Arrival voor alle platformen! Prijzen zijn 560 punten voor PC/360 en $7 voor de mensen met een PS3, geen idee of dat in euro's hetzelfde is :P.

Bronnen: Het staat op Joystiq , maar ook bij Bioware zelf staat het op de webzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Wow, 29 maart al!

"A deep cover agent is missing in Batarian space, after reporting evidence of an imminent Reaper invasion. Shepard must travel to the edge of the galaxy, rescue the agent, and discover the truth behind the Arrival. Uncover new research and 3 new achievements in this spectacular new adventure for Mass Effect 2."

En ik maar denken wat ik voorlopig eens ga spelen totdat The Witcher 2 uitkomt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ik wacht nog steeds op een voordelige complete DLC pack. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Op twitter staan weer drie nieuwe pics: http://twitter.com/masseffect2
http://yfrog.com/h4e7oprfj
http://yfrog.com/h2qsyprj
http://yfrog.com/h01mvpxj
Ik heb er zin in ! *O*

16GB aan Mass Effect 2 installed.

[ Voor 53% gewijzigd door nFo op 18-03-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ben benieuwd hoelang hij duurt, of het vergelijkbaar is met Lair of the Shadow Broker. :) Hij komt op mijn verjaardag uit, mooie dag dus! Al ben ik dan net niet zo'n nerd die hem meteen op die dag gaat spelen.. Voor mij wordt het dus op z'n vroegst 30 maart. :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
spuit 11

[ Voor 97% gewijzigd door dtech op 19-03-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik ben bezig met een paar achievements voordat ik verder ga in de story (ben 1 van de weinigen die pas ME 1 heeft uitgespeeld en nu bezig ben met ME 2 ^^)... maar wat wordt er precies bedoeld met "reload your checkpoint"?:

"Find a group of enemies with shields and destroy them all using overload. Then reload your checkpoint. It will keep your progress and you can repeat the process until you get the achievement."

Is dat saven vlak voor een battle, en nadat alle enemies dood zijn reload savegame, of telt dat niet/werkt het anders, bijv. middels de "restart mission" knop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

StarWolf schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:11:

Is dat saven vlak voor een battle, en nadat alle enemies dood zijn reload savegame, of telt dat niet/werkt het anders, bijv. middels de "restart mission" knop ?
Ja. Je killed er dus bijvoorbeeld vijf, doet load game, killed dezelfde vijf weer. Voor de achievement heb je er dan tien gekilled, de teller reset niet wanneer je load game doet.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
Iemand toevallig ook een idee of er nog een ME2 versie (X360) uitkomt met alle DLC al ingebouwd? Zou wel erg nice zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
atze schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:32:
Iemand toevallig ook een idee of er nog een ME2 versie (X360) uitkomt met alle DLC al ingebouwd? Zou wel erg nice zijn :)
Op het moment is dat nog compleet onbekend, maar voor Dragon Age is er een Ultimate-versie uitgekomen, dus het is een mogelijkheid.

[ Voor 71% gewijzigd door anandus op 20-03-2011 13:39 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Wat anandus zei voor z'n edit (waarschijnlijk pas over een half jaar) kan nog best. Een tijdje na de release van de laatste DLC maar toch nog genoeg tijd om het uit te spelen voor ME3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Idd wat g0tanks zegt. Meestal komt er wel een GoTY edition uit.. Ik gok zelf ook een maand of 3 voor de release van ME3 zodat iedereen die het nog wil het kan spelen en iedereen een incenstive heeft om nog even een "goede" playtrough te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik koop nu gewoon alles los, anders moet ik veel te lang wachten :D. Maar misschien koop ik zodra alles uit en af is de '1337 ultimate all in one super duper mega triple mass effect pack' waar alle delen met alle dlc's in zit.

edit: waar ik gisteren tegenaan liep was wel minder tof: ik sprak voor het eerst met liara, krijg die missie dat ik terminals moet hacken. Ik lul nog wat verder, begin opeens over de dlc shadowbroker, en opeens heb ik de terminals hack missie completed zonder dat ik iets gedaan heb en zonder dat ik XP kreeg :(.

[ Voor 41% gewijzigd door Bart ® op 23-03-2011 14:06 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Bart ® schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:59:
Ik koop nu gewoon alles los, anders moet ik veel te lang wachten :D. Maar misschien koop ik zodra alles uit en af is de '1337 ultimate all in one super duper mega triple mass effect pack' waar alle delen met alle dlc's in zit.
Een collector's edition trilogy lijkt me echt vet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Bart ® schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:59:

edit: waar ik gisteren tegenaan liep was wel minder tof: ik sprak voor het eerst met liara, krijg die missie dat ik terminals moet hacken. Ik lul nog wat verder, begin opeens over de dlc shadowbroker, en opeens heb ik de terminals hack missie completed zonder dat ik iets gedaan heb en zonder dat ik XP kreeg :(.
Same here.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Gamespot footage of the new DLC
Spoilers

Chat with writer Mac Walters:
http://masseffect.bioware.com/webcast

[ Voor 25% gewijzigd door nFo op 27-03-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

g0tanks schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:05:
Een collector's edition trilogy lijkt me echt vet. :p
Ik heb zo'n voorgevoel dat die er zeker gaat komen... Dat of een Mass Effect 2 Ultimate Edition a la Dragon Age: Origins.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
mindcrash schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 18:05:
[...]

Ik heb zo'n voorgevoel dat die er zeker gaat komen... Dat of een Mass Effect 2 Ultimate Edition a la Dragon Age: Origins.
Ik hoop ook dat er een Ultimate Edition voor deel 2 uitkomt, maar dan wel met de DLC op disc en niet met een download code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Morgen komt de nieuwe DLC uit.
Ben benieuwd of het wat is. Ik ga sowieso eerst een paar dagen wachten om te kijken wat de recensies zijn.
Ik moet toch nog nieuwe bioware points kopen, aangezien ze bijna op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Vraag me af hoe het in de bestaande ME2 verhaallijn wordt geïncorpereerd. Je zal het sowieso wel alleen te zien krijgen als je de suicide missie al hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
dtech schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:26:
Vraag me af hoe het in de bestaande ME2 verhaallijn wordt geïncorpereerd. Je zal het sowieso wel alleen te zien krijgen als je de suicide missie al hebt gedaan.
Arrival DLC is speelbaar na Horizon.

[ Voor 31% gewijzigd door Ike. op 29-03-2011 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Woohoo, vanmiddag thuis gelijk kopen :D.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Dat word vanmiddag weer even wat bioware puntjes kopen en downloaden. Woohoo weer even m'n ME verslaving aanwakkeren(heeft een aantal maanden rust gehad.). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Ik heb gelezen dat Arrival vandaag om 6 uur wordt gereleased, voor mensen die het alvast willen 'pre-loaden', hier is een link: http://static.cdn.ea.com/...2/ME2_DLC/ME2_Arrival.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ike. schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:28:
[...]

Arrival DLC is speelbaar na Horizon.
Zit er ook nog verschil in of je hem meteen na Horizon doet, of na de hele game dan?

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

@g0tanks thanks voor de link. Hoop dat het verhaal erg sterk is! Kan niet wachten tot vanavond.

Dit is de site waar je het als eerste kunt kopen, en dus spelen? http://social.bioware.com/page/me2-dlc

[ Voor 36% gewijzigd door tHe_BiNk op 29-03-2011 16:56 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Op Xbox live staat het erop. :)
Ik heb er zin in.

[ Voor 22% gewijzigd door nFo op 29-03-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:39:
Dan wordt je deze week officieel benoemd tot kluizenaar, want wanneer je ME 1 en 2 thuis hebt zul je de komende tijd niet meer buiten komen :P
ME1 begon wat saai, maar ik ben nu op de Citadel aangekomen en het is gelijk al erg gaaf. Ik ga nu maar rap de PC die hier bijna klaar is afmaken, dan kan alles op 1920x1440 open :D

Toch wel lekker wat oudere games te spelen, dan kan je grafisch tenminste los.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
InFrA-WiZ schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:17:
[...]

Zit er ook nog verschil in of je hem meteen na Horizon doet, of na de hele game dan?
qua verhaal niet, vijanden zijn wel 'sterker' als je de DLC later speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Is nu ook voor de PC beschikbaar op http://social.bioware.com/page/me2-dlc Enjoy!

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:28
Zo ik heb hem ook nu besteld.
Moet alleen nog wel weer Mass Effect 1 uitspelen, was bij de vorige de savegames kwijt en beetje zonde als ik niet mijn eigen keuzes maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ik wou dat ik die "pre-load" eerder had gevonden.. Ben nu aan 't downloaden, maar hard gaat 't niet :). Filesize valt me wel een beetje tegen, maar dat hoeft op zich nog niks te zeggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
zojuist de nieuwe dlc gespeeld, beetje aan de korte kan absoluut niet tippen aan Lair of the shadow broker. Ik vond hem zelfs een beetje saai en die hele reaper arrival was een beetje knullig gedaan. Maar als echte fan van de serie kun je deze niet laten liggen voor dat beetje geld, ondanks deze wat tegenvalt.
Toch wel jammer, keek wel uit naar deze DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Ook net uitgespeeld op de xbox:

Het verhaal is het wel erg interessant, zo weet je voor Mass Effect 3 al belangrijke info.
Gameplay ja wat minder, voornamelijk shooter actie.
Ik ga verder niks spoilen, wel weer erg coole space views, wouws 8)
Cijfer: 8/10, toch vind ik Lair of the Shadow Broker de beste dlc.

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 29-03-2011 22:22 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste