Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Net uitgespeeld... Wilde eigenlijk tot morgen wachten omdat ik begin v/d nacht pas thuis kwam, maar is natuurlijk een beetje mislukt :')

Vond em top! Geen lair of the sh. br. idd, maar toch wel leuk als opstapje naar ME 3; zeker de moeite waard dus.

Nu maar eens slapen O-) haha.. enjoy everyone!

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Hier hetzelfde probleem. :P Ik wilde hem vanmiddag pas gaan spelen, maar kon hem niet laten liggen.
Verhaal is wel leuk, maar er zitten nog wel enkele schoonheidsfoutjes in.

Ik moet wel zeggen dat ik moeite had als adept om er doorheen te komen.Toch wel een paar keer moeten reloaden.
Binnenkort nog maar eens een ronde om de achievements te halen. :)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem vond tegenvallen; korte missie, weinig te ontdekken en de toegevoegde waarde van het verhaal ontgaat me een beetje. Juist omdat LotSB zo goed is ligt de lat erg hoog, daar komt dan bij dat het de laatste uitbreiding is voor het spel én het de opmars moet zijn voor het nieuwe deel. Nu heb ik niet echt spijt dat ik het heb gekocht, maar het verschil is wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

@Drivesand: Dat ben ik met je eens. Het verschil is erg groot.
spoiler:
Een aantal dingen zoals het niet mee mogen nemen van je squadmates werdt wel uitgelegd, maar het voelde aan alsof ze geen budget hadden om de voice-actors weer in te huren.
Daarnaast had ik in het begin werkelijk geen idee wat ik aan het doen was in dat gangenstelsel en kwam ik op een gegeven moment zelfs vliegende batarians tegen met hun armen wijd. Je kon er op schieten, maar ze deden niets.
Het einde met die reaper hologram was ook wel grappig, maar het was gewoon veel minder imposant dan het gesprek met Sovereign in bijvoorbeeld deel 1. Die stem dreunde echt.
Nu was het meer een gezellig keuvelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
F_demon schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:12:
en kwam ik op een gegeven moment zelfs vliegende batarians tegen met hun armen wijd. Je kon er op schieten, maar ze deden niets.
Heb ik ook één keer gehad met een vorcha in ME2 en ben ik ook wel eens tegen gekomen in Half Life 2 of een van de episodes (oftewel compleet andere engine). Schijnt iets te maken hebben met als een vertex/node van een model in een niet-bestaande/verkeerde positie wordt gezet dan default het hele model naar de standaardvorm, staand met de armen wijd dus.

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/24/polygonlove2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GoTCoast schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:47:
Zo ik heb hem ook nu besteld.
Moet alleen nog wel weer Mass Effect 1 uitspelen, was bij de vorige de savegames kwijt en beetje zonde als ik niet mijn eigen keuzes maak :)
Je kan ook savegames downloaden. Al is het natuurlijk een stuk leuker om met een zelfgespeeld karakter verder te gaan :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:49
anandus schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:41:
[...]
Je kan ook savegames downloaden. Al is het natuurlijk een stuk leuker om met een zelfgespeeld karakter verder te gaan :)
Daarom. Ik vind van Mass Effect mooi dat ik een band krijg met mijn personage, en daarom wil ik geen save downloaden :).
Daarnaast mooi excuus om weer een week van mijn leven te vergooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Hmm, gisteren niet gedownload want ipv dat de binnengehaalde filesize groter werd, werd de tijd dat 't nog ging duren langer.. Hmm. Ik weet dat de servers druk zijn, maar volgens mij werkt m'n hele internet tegen, alles liep traag gister, en nu nog steeds rommelig. Maar goed, nu lijkt 't beter te gaan. Hopenlijk, over een uur ofzo.. kan ik 'ns gaan spelen.
Ik heb wel van een ander forum iets leuks gezien, volgens mij een easteregg ofzo..
spoiler:
Wacht eens tot de countdown is afgelopen voor een verrassing.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ook uitgespeeld, vond het wel vet hoor. Had wel last van een bugje, toen die dokter bij zo'n console stond en je haar moet verdedigen gebeurde er niets nadat ik alle vijanden gedood had. Moest een save laden en dat stuk opnieuw doen... Vroeg me ook af wat er zou gebeuren als die teller op nul kwam te staan :D. Maar geen geduld om het af te wachten, vooral die twee dagen :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Bart ® schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:19:
[...] Had wel last van een bugje, toen die dokter bij zo'n console stond en je haar moet verdedigen gebeurde er niets nadat ik alle vijanden gedood had. Moest een save laden en dat stuk opnieuw doen... [...]
Dat had ik ook, een van de vijanden stond nog ergens aan het begin in een geultje koffie te drinken. :P
Er was dus nog ergens een mannetje dat nog leefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

F_demon schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:35:
[...]

Dat had ik ook, een van de vijanden stond nog ergens aan het begin in een geultje koffie te drinken. :P
Er was dus nog ergens een mannetje dat nog leefde.
Ik had hetzelfde vermoeden, heb echt alles tien keer afgelopen, maar kon niets levends ontdekken...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Bah, perfectionisme is lastig.
Kom er net achter toen ik in ME1 wilde terugkijken welke saves ik nog meer had dat hij niet meer wilde starten.
Ben m nu opnieuw van steam af aan t trekken.

Heb m ook op mijn laptop staan, maar die heb ik min of meer aan mn broertje verkocht voor school :(
Nu wil ik 1 en 2 dus opnieuw spelen voor de perfecte save voor in ME3.
Luxeproblemen luxeproblemen.....

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Nog zat tijd toch? :p Anders kan je nog altijd een ME1 save downloaden en alleen ME2 spelen (eventueel naam veranderen met save editor ofzo).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

g0tanks schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:32:
Nog zat tijd toch? :p Anders kan je nog altijd een ME1 save downloaden en alleen ME2 spelen (eventueel naam veranderen met save editor ofzo).
Kan idd, dat heb ik ook al een paar keer gedaan.
Maar dan blijf ik toch steeds dingen missen, of beslissingen die anders gegaan zijn zoals ik t gedaan zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Arrival uitgespeeld. Vond het erg kort maar heb me er toch wel mee vermaakt. Het komt niet in de buurt van het origineel qua dialogen en keuzes maken, maar al met al speelt het lekker weg. Vond het einde erg tof. ;)

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Hm, vanochtend ook even Arrival gespeeld, vond het niet heel veel voorstellen... Erg kort, redelijk makkelijk en bijna geen dialogen met leuke keuzes helaas.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Gisteravond me even op Arrival gestort heb me er wel mee vermaakt. Lair of the Shadowbroker is wel de betere DLC van ME2.
Met de lift naar beneden ging ook niet helemaal goed gister, ik activeerde de lift en de lift ging vervolgens zonder mij naar beneden.
Vervolgens val ik via de muur verdieping voor verdieping naar beneden, gelukkig kon ik daarne wel doorspelen.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Twee kleine bugs die ik merk sinds ik Arrival heb geinstalleerd:
- Na het stuk
spoiler:
waarin je de mech bestuurd op de projectbasis
loopt iedereen, inclusief teamleden weer rond met de Tempest in plaats van de Locust van de Kasumi DLC.
- Het geluid in filmpjes is gedempt. Net zoals bij het laatste stuk in de ruimte voordat je de
spoiler:
Collector General/Harbinger
ontmoet. Ook stukken zoals Relay jumps of het binnenkomen van Omega.

Niet heel erg storend, maar het viel me op. Nog meer mensen met hetzelfde?

[ Voor 7% gewijzigd door JaccoW op 09-04-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

1] Welke teamleden? Serieuze vraag, want ik heb hier verder niet op gelet welke SMG ik in handen had (gebruik meestal de assault rifle)
2] Dit is bewust. Iets met "space" en "screaming". Ook om 't iets moeilijker te maken (aangezien je vijanden niet aan hoort komen)

Nog snel even m'n reactie, aangezien ik tot nu toe niet ge-arsed kon worden..
Viel tegen. Im wou zeggen "flink tegen", maar da's dan net iets overdreven misschien.. 't blijft leuk om een nieuw stukje verhaal van ME te spelen, maar dit was wel erg magertjes. Ik denk dat ik de debriefing nog wel 't interessants vond. De minst interessante (missie) DLC wat mij betreft. Wat gangetjes, wat mannetjes.. En dat is 't. Niets eens een simpele eindbaas. De pluspunten waren dus de debriefing, en verder zag de Projectbase exterior er ook erg prachtig uit. Helemaal wanneer je op de relay afstormt.

Ze hadden een paar maanden moeten wachten, en zeg maar een maand voor ME3, dit als bridging DLC moeten aanbieden. Het punt is, de main campaign in ME2 heeft natuurlijk al een "eind", maar dit, als de laatste missie DLC, zou ook iets van een episch einde moeten hebben. Het eerste stukje, die gevangenis, had wat groter, grimmiger, en moeilijker gemogen. Daarna, in die Project base.. Die reaper artifact had misschien een reaper mutant in hibernation moeten zijn ofzo, die langzaam door harbinger gewekt werd, en op 't laatst helemaal ontwaakt zou zijn, die had dan als de eindbaas kunnen dienen. Vervolgens een grotere en uitgebreide epiloog. Langere debriefing en al een aanloop naar je trial.. En dan eindigt 't, en dan kan je ME3 gaan doen.

Maar helaas.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Sméagol schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:08:
1] Welke teamleden? Serieuze vraag, want ik heb hier verder niet op gelet welke SMG ik in handen had (gebruik meestal de assault rifle)
Na dat stuk zijn er als het goed is helemaal geen teamleden meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

g0tanks schreef op zondag 10 april 2011 @ 17:57:
[...]

Na dat stuk zijn er als het goed is helemaal geen teamleden meer.
Sorry, misschien niet helemaal duidelijk in mijn verhaal. Je kunt Arrival al na Horizon spelen. Dus voor, of na de Collectorbase.
Als je het voor de base doet, dan speel je na het einde van Arrival nog wat missies met teamleden. Daar merkte ik dat iedereen weer met de Tempest rondloopt.

Voor de rest was het inderdaad wel aardig, maar wel een van de mindere DLC. Het echte lastige deel is eigenlijk voordat je goed en wel de projectbasis in bent.
Daarna is het op je dooie gemak rennen naar de uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst uitgespeeld (main story). Echt briljant. Heb mezelf meerdere malen tot gek verklaard tijdens het spelen. Heb het spel al lang maar had hem laten liggen op 10% ongeveer. Stopte hem voor de grap in de Xbox en had er nog zo een slordige 35 uur plezier van. Ga nu kijken of ik Shadow Broker ga halen, dat is de gaafste DLC toch? (Van de niet gratis Cerberus DLC dan.)

Verklaar mezelf helemaal voor gek dat ik niet eerst ME1 heb gespeeld. Niet voor het verhaal zo zeer, die was ook zo top, maar voor stats en de doorloop van alle keuzes in jouw verhaal. Oh ja, ik vond het briljant dat als je Miranda niet kon krijgen (beetje chagarijnig door een keuze) je gewoon een alien kan gaan fixen. En wat een dame! Mijn vriendin zal nooit een griepje op willen lopen voor wat liefde. (anderzijds bestaat mijn vriendin wel itt deze alien en heeft ze veel andere kwaliteiten :P).

Lang geleden dat het verhaal van een spel me daadwerkelijk boeide. Op naar ME3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Aangezien ik ME2 gratis bij DA2 kreeg besloten deze toch maar te installeren, en als ik eerlijk ben weet ik niet wat ik er van moet denken.

Uiteraard heb ik ME1 nooit gespeeld (of gezien) en wordt ik in ME2 verrast en ik ga dood :P 2 jaar later wordt je wakker en dan begint het. Ik heb het idee dat voor ME2 precies hetzelfde geld als voor DA2, je MOET gewoon het eerste deel gespeeld hebben om ME2 te kunnen waarderen denk ik of er in ieder geval voor te zorgen dat het verhaal meer boeit.

De wereld (heelal) zegt mij niets, kom 'bekende' tegen en die beginnen van alles te vertellen alsof ik weet waar het over gaat...? Ook geen idee wat 'Cerberus' is of wie ze zijn/wat ze doen, je krijgt wel steeds meer te horen maar ze gaan er vanuit dat je alles al weet of hun reputatie al kent.

Ben er nu een uurtje of 4 in en ben eigenlijk meer bezig met de controls onder handen te krijgen, want ik heb echt het idee dat ik door console menus heen moet, geen scroll/dubbelklik of wat dan ook, geen mousepointer ingame... als het om controls gaat is DA:O en DA2 beter.

Ik vraag me af of iemand tips heeft om meer een idee te krijgen van wat er nou speelt en wat er nou precies van mij verwacht wordt? Alles wat ik te horen/lezen krijg tot nu toe is maar een tipje van de sluier.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sméagol schreef op zondag 10 april 2011 @ 16:08:
2] Dit is bewust. Iets met "space" en "screaming". Ook om 't iets moeilijker te maken (aangezien je vijanden niet aan hoort komen)

Nog snel even m'n reactie, aangezien ik tot nu toe niet ge-arsed kon worden..
Viel tegen. Im wou zeggen "flink tegen", maar da's dan net iets overdreven misschien.. 't blijft leuk om een nieuw stukje verhaal van ME te spelen, maar dit was wel erg magertjes. Ik denk dat ik de debriefing nog wel 't interessants vond. De minst interessante (missie) DLC wat mij betreft. Wat gangetjes, wat mannetjes.. En dat is 't. Niets eens een simpele eindbaas. De pluspunten waren dus de debriefing, en verder zag de Projectbase exterior er ook erg prachtig uit. Helemaal wanneer je op de relay afstormt.

Ze hadden een paar maanden moeten wachten, en zeg maar een maand voor ME3, dit als bridging DLC moeten aanbieden. Het punt is, de main campaign in ME2 heeft natuurlijk al een "eind", maar dit, als de laatste missie DLC, zou ook iets van een episch einde moeten hebben. Het eerste stukje, die gevangenis, had wat groter, grimmiger, en moeilijker gemogen. Daarna, in die Project base.. Die reaper artifact had misschien een reaper mutant in hibernation moeten zijn ofzo, die langzaam door harbinger gewekt werd, en op 't laatst helemaal ontwaakt zou zijn, die had dan als de eindbaas kunnen dienen. Vervolgens een grotere en uitgebreide epiloog. Langere debriefing en al een aanloop naar je trial.. En dan eindigt 't, en dan kan je ME3 gaan doen.

Maar helaas.
Als het goed is, is dit niet de laatste DLC voor ME2. Ik heb vernomen dat er voor de release van ME3 nog 1 DLC pakket klaar zou moeten staan voor ME2, hoogst waarschijnlijk om je breuk met Cerberus vast te stellen.

Ik ben nu een beetje lijp bezig: heb alle achievements al binnen (op pc dan) en ga nu eens kijken of ik ze ook allemaal met ME1 kan halen en dan een maxxed out Shepard over kan porten naar ME2, en ga dan eens kijken of het uitmaakt als ik helemaal geen relatie aanga met iemand in ME2, dus die van ME1 wel doe maar niet ME2, kijken of dat wat doet in ME3 straks.

..... word me 6e Shepard "cloon" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Laatst online: 19-09 15:37
Dat "1 DLC pakket voor de release van ME3" sloeg dus op Arrival. Er komt geen DLC meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

prutser001 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:42:
Aangezien ik ME2 gratis bij DA2 kreeg besloten deze toch maar te installeren, en als ik eerlijk ben weet ik niet wat ik er van moet denken.

Uiteraard heb ik ME1 nooit gespeeld (of gezien) en wordt ik in ME2 verrast en ik ga dood :P 2 jaar later wordt je wakker en dan begint het. Ik heb het idee dat voor ME2 precies hetzelfde geld als voor DA2, je MOET gewoon het eerste deel gespeeld hebben om ME2 te kunnen waarderen denk ik of er in ieder geval voor te zorgen dat het verhaal meer boeit.

De wereld (heelal) zegt mij niets, kom 'bekende' tegen en die beginnen van alles te vertellen alsof ik weet waar het over gaat...? Ook geen idee wat 'Cerberus' is of wie ze zijn/wat ze doen, je krijgt wel steeds meer te horen maar ze gaan er vanuit dat je alles al weet of hun reputatie al kent.

Ben er nu een uurtje of 4 in en ben eigenlijk meer bezig met de controls onder handen te krijgen, want ik heb echt het idee dat ik door console menus heen moet, geen scroll/dubbelklik of wat dan ook, geen mousepointer ingame... als het om controls gaat is DA:O en DA2 beter.

Ik vraag me af of iemand tips heeft om meer een idee te krijgen van wat er nou speelt en wat er nou precies van mij verwacht wordt? Alles wat ik te horen/lezen krijg tot nu toe is maar een tipje van de sluier.
Het mooie is juist dat het verhaal zich langzaam ontrafelt. Je krijgt langzaam steeds meer te weten, en op het eind voel je jezelf gewoon een baas.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 10:53:
[...]
Ik ben nu een beetje lijp bezig: heb alle achievements al binnen (op pc dan) en ga nu eens kijken of ik ze ook allemaal met ME1 kan halen en dan een maxxed out Shepard over kan porten naar ME2, en ga dan eens kijken of het uitmaakt als ik helemaal geen relatie aanga met iemand in ME2, dus die van ME1 wel doe maar niet ME2, kijken of dat wat doet in ME3 straks.

..... word me 6e Shepard "cloon" 8)7
Ik zal je zeggen, ik heb op 'brawler' na alle achievements. (Adept is niet het handigste melee karakter :P)
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar de gevolgen in ME3. Ik ben trouw gebleven aan Liara, maar ik heb ook een renegade shep die erop los flirtte en wat met Jack heeft.
Ben erg benieuwd hoe de confrontatie Ashley en Jack gaat worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bart ® schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:42:
[...]
Het mooie is juist dat het verhaal zich langzaam ontrafelt. Je krijgt langzaam steeds meer te weten, en op het eind voel je jezelf gewoon een baas.
Zit er nu een uur of 18 in, hoop exploren 'scannen' proberen 'alles' te ontdekken etc.
Verhaal is leuk, maar.. het lijkt er toch op dat ik ME1 moet gaan spelen omdat er zoveel gaten vallen, sommige npc's 'vallen me aan' voor dingen die ik gedaan zou hebben (1 of ander council dood, 1 of ander interview??). Combat systeem is goed gedaan, en gaat lekker soepel.

Heb nu alleen 1 vervelende bug, Kelly zegt 'Jack likes to speak to you' en ik ga dus naar Jack en krijg een 'Fuck YOU!' kennelijk gaat er bij mij iets mis met de Jack missie... die ik niet krijg.

Hoe is het combat systeem bij ME1? vergelijkbaar of 'houterig' zoals bij DA:O in vergelijking met DA2?

[ Voor 21% gewijzigd door prutser001 op 02-05-2011 15:41 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
F_demon schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:17:
[...]

Ik zal je zeggen, ik heb op 'brawler' na alle achievements. (Adept is niet het handigste melee karakter :P)
Zelf ben ik ook erg benieuwd naar de gevolgen in ME3. Ik ben trouw gebleven aan Liara, maar ik heb ook een renegade shep die erop los flirtte en wat met Jack heeft.
Ben erg benieuwd hoe de confrontatie Ashley en Jack gaat worden. :D
Brawler is redelijk makkelijk te halen als je tegen husks moet vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

prutser001 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:21:
[...]

Zit er nu een uur of 18 in, hoop exploren 'scannen' proberen 'alles' te ontdekken etc.
Verhaal is leuk, maar.. het lijkt er toch op dat ik ME1 moet gaan spelen omdat er zoveel gaten vallen, sommige npc's 'vallen me aan' voor dingen die ik gedaan zou hebben (1 of ander council dood, 1 of ander interview??). Combat systeem is goed gedaan, en gaat lekker soepel.

Heb nu alleen 1 vervelende bug, Kelly zegt 'Jack likes to speak to you' en ik ga dus naar Jack en krijg een 'Fuck YOU!' kennelijk gaat er bij mij iets mis met de Jack missie... die ik niet krijg.

Hoe is het combat systeem bij ME1? vergelijkbaar of 'houterig' zoals bij DA:O in vergelijking met DA2?
Sommige dingen komen misschien wat vreemd over als je ME1 niet gespeeld hebt. Het is op zich ook wel leuker om die eerst te doen. Maar nu je al zover bent, zou ik het eerst toch gewoon uitspelen, en daarna aan 1 beginnen, en dan die uitspelen en met dat karakter een tweede playthrough doen van ME2. Dan zijn alle keuzes zoals je ze zelf gemaakt hebt, dat is echt supertof.

Combat zit in deel 1 wel minder goed in elkaar dan in deel 2.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:26

Dhrax

Prog Lord

prutser001 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:21:
[...]
Klopt. Bij een missie waar je Jack meeneemt en je maakt de verkeerde keuze, raak je de loyaliteit met Jack kwijt en deze krijg je ook niet terug. Heeft dus te maken met een keuze die jijzelf eerder in het spel hebt gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

belfrink schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:32:
[...]

Klopt. Bij een missie waar je Jack meeneemt en je maakt de verkeerde keuze, raak je de loyaliteit met Jack kwijt en deze krijg je ook niet terug. Heeft dus te maken met een keuze die jijzelf eerder in het spel hebt gemaakt :)
Ik had nog niets met Jack gedaan, had haar gered uit dat gevangenis schip en toen is ze bij mij gekomen.
Daarna kreeg ik de Miranda personal mission om haar 'zus' te redden, dit ging allemaal goed en ging ik dus naar Miranda's cabin toe en waren Jack en Miranda aan het bekvechten, ik kon toen geen 'Paragon' of 'Renegade' optie kiezen. Kennelijk zou dit zich pas voor moeten doen nadat ik beide missies gedaan heb.

Schijnt een bug te zijn.. want Jack staat wel als 'Loyal' ondanks dat ik haar missie niet gedaan heb.

Vreemd, maarja ik ga kijken of ME1 ergens in de grabbel bak ligt want ik krijg nu hetzelfde gevoel als met DA2, dat ik van alles gemist heb.

Hoe weet ik trouwens wanneer ik naar de 'volgende Act' ga? (In DA:O/DA2 is dat duidelijk merkbaar) maar in ME2 zie ik het niet of ik mis iets. Ik moet zoiezo nog de 'IFF Reaper' quest doen (iets met die Omega Relay te maken) maar ik wil eerst zeker weten dat ik alles heb. Ben nu alles aan het exploren/proben etc. Heb voorzover ik weet alle missies gedaan voor m'n crewmembers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

prutser001 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:34:
[...]

Ik had nog niets met Jack gedaan, had haar gered uit dat gevangenis schip en toen is ze bij mij gekomen.
Daarna kreeg ik de Miranda personal mission om haar 'zus' te redden, dit ging allemaal goed en ging ik dus naar Miranda's cabin toe en waren Jack en Miranda aan het bekvechten, ik kon toen geen 'Paragon' of 'Renegade' optie kiezen. Kennelijk zou dit zich pas voor moeten doen nadat ik beide missies gedaan heb.

Schijnt een bug te zijn.. want Jack staat wel als 'Loyal' ondanks dat ik haar missie niet gedaan heb.

Vreemd, maarja ik ga kijken of ME1 ergens in de grabbel bak ligt want ik krijg nu hetzelfde gevoel als met DA2, dat ik van alles gemist heb.

Hoe weet ik trouwens wanneer ik naar de 'volgende Act' ga? (In DA:O/DA2 is dat duidelijk merkbaar) maar in ME2 zie ik het niet of ik mis iets. Ik moet zoiezo nog de 'IFF Reaper' quest doen (iets met die Omega Relay te maken) maar ik wil eerst zeker weten dat ik alles heb. Ben nu alles aan het exploren/proben etc. Heb voorzover ik weet alle missies gedaan voor m'n crewmembers.
Je kan na de IFF door de Omega Relay, maar dat moet je zelf bewust doen. Dus voor die tijd gewoon alles gedaan hebben wat je wil doen, en daarna pas door de relay.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Bart ® schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Je kan na de IFF door de Omega Relay, maar dat moet je zelf bewust doen. Dus voor die tijd gewoon alles gedaan hebben wat je wil doen, en daarna pas door de relay.
Niet helemaal waar:
spoiler:
Na de IFF missie kan je nog twee missies doen (waarvan eentje Legion's loyalty mission), als je er meer doet kom je te laat aan op de Collector Base en zullen de crewmembers die ontvoerd zijn sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

g0tanks schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:42:
[...]

Niet helemaal waar:
spoiler:
Na de IFF missie kan je nog twee missies doen (waarvan eentje Legion's loyalty mission), als je er meer doet kom je te laat aan op de Collector Base en zullen de crewmembers die ontvoerd zijn sterven.
Wat is er dan niet waar aan wat ik zei? ;)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Stel hij heeft nog >2 missies te doen, dan moet je toch een afweging maken tussen 'alles gedaan hebben wat je wil doen' en er meteen doorheen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

g0tanks schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:14:
Stel hij heeft nog >2 missies te doen, dan moet je toch een afweging maken tussen 'alles gedaan hebben wat je wil doen' en er meteen doorheen gaan.
Dat is aanvullende info ten opzichte van mijn post. Maar dat maakt het niet minder waar.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Het leek mij dat je insinueerde dat je nog alles kan doen voordat je door de relay gaat zonder enige consequenties, terwijl er wel een 'tijdslimiet' is. Echter als je het niet zo bedoeld had, ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

g0tanks schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:32:
Het leek mij dat je insinueerde dat je nog alles kan doen voordat je door de relay gaat zonder enige consequenties, terwijl er wel een 'tijdslimiet' is. Echter als je het niet zo bedoeld had, ook goed. :)
Alles heeft consequenties :P. Ik geef alleen aan dat je de mogelijkheid hebt om alles te doen voordat je door de relay gaat. Maar het is inderdaad beter om alles te doen voor de IFF-missie, zodat je daarna inderdaad nog maar weinig andere dingen hoeft te doen voordat je door de relay gaat ;).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bart ® schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:34:
[...]

Alles heeft consequenties :P. Ik geef alleen aan dat je de mogelijkheid hebt om alles te doen voordat je door de relay gaat. Maar het is inderdaad beter om alles te doen voor de IFF-missie, zodat je daarna inderdaad nog maar weinig andere dingen hoeft te doen voordat je door de relay gaat ;).
Ik heb nu nog 1 missie over (die er niet echt toe doet) en heb tot nu toe alles ontdekt wat beschikbaar is.
Het enige irritante is dat Jack's loyalty missie nogsteeds in m'n journal staat en ik dus nogsteeds 'F*** YOU' te horen krijg... en ik las juist dat deze missie erg tof was. Die ?Liara? (waar je die terminals voor moet hacken om 1 of andere black broker oid te vinden) zegt me dat ik terug moet komen, ben al een paar keer langs gehuppeld maar ik krijg geen nieuwe missie? Als ik de Omega Relay neem kan ik dan nog terug?

Had op MEwikia wat gelezen over de IFF missie en die raden Jack+Grunt aan in je Squad er zijn wel meer opties maar vanwege de grote hoeveelheid Husks e.d. die je tegen je krijgt schijnt het handig te zijn om die mee te nemen, Samara schijnt een goede 2de keuze te zijn.

Ik had begrepen dat als je iemand niet loyal had voor de IFF missie deze dood gaan ofzo, iedereen is loyal dus nu is mijn vraag verlies ik dan iemand? Legion heb ik nog niet maar die 'kan' je kiezen als je de IFF missie gedaan hebt. Ik snap niet echt waar het verhaal nu heen gaat en of mijn members nu gekidnapped worden voor of na de 'omega relay jump'?

ME2 bevalt opzich wel maar het voelt nog een beetje onsamenhangend, Ook 'advanced training' upgrades blijven maar staan en gaan niet weg zoals de 'weapon/armor upgrades' ik kan ze elke keer kiezen en dan kosten ze ook resources. Ik heb voor zover ik kan vinden alle ship upgrades (shield/armor/wapen/fuel).

Wat duidelijkheid betreft was DA:O 'makkelijker' te starten, DA2 is weer makkelijker in te stappen dan DA:O maar met ME2 'mis' ik soms toch wat duidelijkheid.

In ieder geval bedankt voor de hulp zover, ik had eerlijk gezegt niet verwacht dat ik het vol zou houden om dit door te spelen maar ik raak toch steeds meer benieuwd wat er komen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
prutser001 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:03:
[...]
Ik heb nu nog 1 missie over (die er niet echt toe doet) en heb tot nu toe alles ontdekt wat beschikbaar is.
Het enige irritante is dat Jack's loyalty missie nogsteeds in m'n journal staat en ik dus nogsteeds 'F*** YOU' te horen krijg... en ik las juist dat deze missie erg tof was. Die ?Liara? (waar je die terminals voor moet hacken om 1 of andere black broker oid te vinden) zegt me dat ik terug moet komen, ben al een paar keer langs gehuppeld maar ik krijg geen nieuwe missie? Als ik de Omega Relay neem kan ik dan nog terug?
Nee, wanneer je door de Omega Relay gaat kan je niet meer terug.
[...]
Ik had begrepen dat als je iemand niet loyal had voor de IFF missie deze dood gaan ofzo, iedereen is loyal dus nu is mijn vraag verlies ik dan iemand? Legion heb ik nog niet maar die 'kan' je kiezen als je de IFF missie gedaan hebt. Ik snap niet echt waar het verhaal nu heen gaat en of mijn members nu gekidnapped worden voor of na de 'omega relay jump'?
spoiler:
Volgens mij is het zo dat je mensen die niet loyal zijn alleen verliest als je zo ook daadwerkelijk inzet in de missies voor een bepaalde taak. Volgens mij heb jij iedereen loyal, behalve Legion maar die kan je nog Loyal maken na de IFF missie zonder problemen, dus dan zou er niemand dood moeten gaan.
[...]
ME2 bevalt opzich wel maar het voelt nog een beetje onsamenhangend, Ook 'advanced training' upgrades blijven maar staan en gaan niet weg zoals de 'weapon/armor upgrades' ik kan ze elke keer kiezen en dan kosten ze ook resources. Ik heb voor zover ik kan vinden alle ship upgrades (shield/armor/wapen/fuel).
Advanced training upgrades gaan niet weg omdat het niet echte upgrades zijn. Je kan met die training een 'extra' skill krijgen. Deze 'extra' skill kan je dus veranderen zovaak je wilt. Dit staat volgens mij ook gewoon beschreven in de tekst.
[...]
Wat duidelijkheid betreft was DA:O 'makkelijker' te starten, DA2 is weer makkelijker in te stappen dan DA:O maar met ME2 'mis' ik soms toch wat duidelijkheid.
Je hebt ME1 niet eerst gespeeld? Erg jammer, want zo mis je inderdaad veel diepgang en wat uitleg. Heb zelf in 1 en 2 alle entries van de codex gelezen om wat meer achtergrond te krijgen. Kost wat tijd, maar is het meer dan waard voor de beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hmm ik heb net de IFF missie gedaan en het lijkt erop dat ik 'vast' zit ik heb voor zover ik weet alle quests gedaan maar ik krijg nogsteeds te horen van Kelly dat Jack met me wil praten en EDI vertelt me dat de IFF nog niet 'klaar' is. Ben nu al naar alle 'dock' plaatsen geweest om te zoeken naar gemiste dingen maar kan niets vinden. Mijn quest log geeft niets anders aan dan 'Jack suspect zero'? geloof ik en 'collectors'.

Ik krijg ook geen missie van Legion tot nu toe, weet niet wat ik moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 18:48

Nikeo

Jawelles

Ik heb het spel gisteren uitgespeeld op pc. Wat een EPIC spel zeg! Iedereen die HALO ook beter vind is niet goed wijs! Ik zal het mijn broertje eens laten zien. Ik heb me er erg over verbaasd. Ik heb ook geen ME:1 gespeeld maar ik nam de aannames van het verhaal gewoon voor lief. Dan snap ik een achtergrondverhaal maar eventjes niet, het gat wordt later vanzelf wel ingevuld. Niks aan de hand dus.

Ik heb het gespeeld als sniper (weet even de naam niet goed) en ik had het vaakst Garrus en Tali mee. Garrus omdat 'ie zo'n facking leipe knaap is en Tali omdat diegene die je het meest lief is het best veilig bij je kan houden ;) Knap dat ze zo'n alien met een helm op toch nog zo sexy kunnen maken dat je er voor valt. Miranda mag lekker iemand anders zoeken met d'r arrogante genen :)

Ik heb niets veranderd aan de moeilijkheid maar ik vond het toch best makkelijk. Ik denk dat ik de hele campaign ongeveer 5 keer ben doodgegaan. Als je een beetje nadenkt dan zijn de bossfights ook niet echt moeilijk. Ik liep wel redelijk makkelijk door het spel maar ik ben ook een ervaren gamer na al die jaren RPG's, strategy en shooters. Uiteindelijk heb ik het zonder DLC's in 31 uur uitgespeeld. Inclusief alle loyaltyquests.

Ik heb achteraf wel spijt dat ik ME:1 niet heb gespeeld. Als ik de verhalen zo hoor dan mis ik toch wel wat. Neemt niet weg dat ik enorm verrast ben door dit spel en vooral het filmgevoel in de cutscenes vond ik ongeëvenaard. De characters zijn ook allemaal supergoed uitgewerkt. Er is geen een die op elkaar lijkt. Voiceacting is prachtig. Dat maakt echt het verschil. De omgevingen zijn niet zo interactief als in echte RPGs maar komen erg geloofwaardig over. De mix tussen schieten en RPG vind ik goed in balans.
Ik heb iedereen dit spel aangeraden. Ik heb ME:2 gedownload maar ME:3 ga ik zeker kopen!

Ik kijk nu straks weer even een filmpje van de eindbattle. Haha! >:) Wat een EPISCH gevoel, die muziek ook :D

WAT

EEN

GAME _/-\o_ O+ :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Nikeo op 04-05-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Laatst online: 13-07 15:05
Vandaag op Steam ME1 voor €3,75 en ME2 voor €9,99. :) (Digital Deluxe Edition is €14,99)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

CaptainCharisma schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 20:41:
Vandaag op Steam ME1 voor €3,75 en ME2 voor €9,99. :) (Digital Deluxe Edition is €14,99)
Dat is nou weer jammer, die EA download manager is ook wel handig (ik gebruik geen steam) dus had ik ME1 liever via EA gekocht voor 4 euro. Aangezien mijn game 'vast zit' dan liever maar helemaal bij 0 beginnen ME1 dus.

Wat nou als ik hem koop via Steam en de 'key' invul bij de EADM? 3.75 is geen geld :)

[ Voor 9% gewijzigd door prutser001 op 06-05-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

Geen idee of dat gaat werken, maar je hebt steam sowieso alleen nodig voor het downloaden.
Je kan gewoon een snelkoppeling laten maken naar de originele spelbestanden in de steam map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Dan kun je op zich toch eenmalig gratis een Steam accountje aanmaken? :) Handig voor aanbiedingen die af en toe voorbij vliegen zoals deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Ik heb zelf Mass Effect 1, maar ik vind het op zich persoonlijk niet zo heel fijn spelen. Het is traag en je loopt je helemaal suf (ik zit in het begin ergens in zo'n grote stad en blijf maar heen en weer lopen.)

Speelt ME2 heel anders, of is het meer van hetzelfde?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Welke DLCs bevat de 9,95€ versie van ME2?

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
foppe-jan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:43:
Welke DLCs bevat de 9,95€ versie van ME2?
Als ik het goed heb:
Normandy Crash Site, Zaeed - The Price of Revenge, Cerberus Weapon and Armor, Arc Projector en Firewalker Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

basset schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:36:
Ik heb zelf Mass Effect 1, maar ik vind het op zich persoonlijk niet zo heel fijn spelen. Het is traag en je loopt je helemaal suf (ik zit in het begin ergens in zo'n grote stad en blijf maar heen en weer lopen.)

Speelt ME2 heel anders, of is het meer van hetzelfde?
Ik vindt ME2 juist te klein voor mijn gevoel, ik heb niet het idee dat er 7.8 miljoen bewoners zijn op Omega, zelfde met The Citadel, deze komt ook klein over.

Ik ga vanavond wel ME1 bestellen dan kan ik het tenminste echt vergelijken, bij DA:O -> DA2 was het een enorm verschil waar DA:O groots aanvoelde was DA2 minimaal.

Ik zie het vanavond wel, ben benieuwd voor 3,75 kan ik het niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
prutser001 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:53:
[...]
Ehm, het is de aanbieding van donderdag (gisteren). Hij staat er nu nog wel op, maar ik denk dat hij vanavond wel zal zijn verdwenen (ik postte het gisteravond omdat ik het toevallig zag, weet niet sinds hoelaat hij er toen op stond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:00:
[...]

Ehm, het is de aanbieding van donderdag (gisteren). Hij staat er nu nog wel op, maar ik denk dat hij vanavond wel zal zijn verdwenen (ik postte het gisteravond omdat ik het toevallig zag, weet niet sinds hoelaat hij er toen op stond)
Tot 19 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Ah, fijn om te weten. Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Dan moet ik nog haasten ook, helaas geen random reader hiero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
prutser001 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Ik vindt ME2 juist te klein voor mijn gevoel, ik heb niet het idee dat er 7.8 miljoen bewoners zijn op Omega, zelfde met The Citadel, deze komt ook klein over.

Ik ga vanavond wel ME1 bestellen dan kan ik het tenminste echt vergelijken, bij DA:O -> DA2 was het een enorm verschil waar DA:O groots aanvoelde was DA2 minimaal.

Is ME2 meer actiegericht dan ME1 (zeg maar Gears of war achtig met een verhaal) Of is het toch meer RPG?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

ME2 is meer actie dan ME1 maar meer verhaal dan GOW.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Naar mijn idee was ME1 erg kort :P Heb hem uitgespeelt dit weekend, niet alles gedaan maar meer om een savegame te importeren in ME2. Sommige missies kreeg ik gewoon niet gedaan dat ik moet zoeken naar dingen geen probleem, dat ik elke keer die mega trage liften in moet geen probleem maar wat meer duidelijkheid zou leuk zijn.

Maar ik heb me zeker wel vermaakt met ME1 en dat voor $3,75 :) En het voegt wat meer toe aan ME2 de wereld lijkt wat levendiger nu. Vroeg me af of die Shadow Broker DLC de moeite is? En of ik deze op 'elk' moment kan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Shadow Broker is zeker de moeite waard, het is ook de beste DLC van allemaal. Als je het installeert kan je het op elk moment spelen, behalve wanneer je al aan de suicide mission bent begonnen, dan moet je dat eerst afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

g0tanks schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:27:
Shadow Broker is zeker de moeite waard, het is ook de beste DLC van allemaal. Als je het installeert kan je het op elk moment spelen, behalve wanneer je al aan de suicide mission bent begonnen, dan moet je dat eerst afmaken.
Ben nu nog lang niet zo ver, eerst maar even flink wat exploren enzo.
Koop de DLC vanavond wel even.

Heb nu Shadow Broker + Arrival + Fire Power pack maar gepakt.
Ik zag nog 2 andere, Stolen Memories en Overlord zijn deze een beetje de moeite waard?

Mijn 'Bug' lijkt deze keer opgelost te zijn, kon nu wel Jack's missie doen en ben nu met Garrus en Thane bezig moet nog een hoop andere dingen doen. Ik kon helaas niet vinden wat er nou precies gebeurt zodra de IFF geimplementeerd is? Gaat er dan wat fout ofzo heb wel wat dingen gelezen maar het is me niet helemaal duidelijk.

Morgen avond weer verder :)

@Melkunie,

Zelfde geldt voor mij hoor, had weleens gehoord van DA:O en Mass Effect (kwam nog een oude PC Games tegen met ME1 op de cover) Om de 1 of andere reden hebben dit soort games me of nooit geintresseerd of was te druk met WoW :P Aangezien WoW me de strot uit kwam en ik DA2 tegenkwam en omdat daar een hoop ophef over was heb ik maar besloten om DA2 aan te schaffen.

Omdat het verhaal nergens op sloeg, kende de historie niet dus ben ik DA:O+Awakenings gaan halen. Kreeg ME2 bij DA2 en hier precies hetzelfde, onsamenhangend verhaal omdat ik ME1 niet kende, meevaller op Steam voor $3.75.

Toch heeft BioWare wel aan me verdient aangezien ik al wat DLC's te pakken heb.
Kan alleen weinig vinden over ME1 DLC, kan er nou niet uit opmaken of ik nou wel of niet DLC's heb meegekregen.

Het zijn toch wel de beste spellen die ik gespeeld heb voor een lange tijd.

[ Voor 68% gewijzigd door prutser001 op 10-05-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:54
Ik wil het ME1 topic niet zo hard omhoog kicken, dus zet ik het hier maar even neer. Heb bij de Steam-sale ME1 en 2 gekocht. Ik weet dat ik een trage gamer ben, en ik moet altijd alles meteen zien en lezen en horen in een spel. Maar na het spelen van de 'inleiding', tot het moment dat je zelf de Normandy mag gaan navigeren had ik al weer 9 uur op de teller staan. Beste 3,75 ever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:24:
Ik wil het ME1 topic niet zo hard omhoog kicken, dus zet ik het hier maar even neer. Heb bij de Steam-sale ME1 en 2 gekocht. Ik weet dat ik een trage gamer ben, en ik moet altijd alles meteen zien en lezen en horen in een spel. Maar na het spelen van de 'inleiding', tot het moment dat je zelf de Normandy mag gaan navigeren had ik al weer 9 uur op de teller staan. Beste 3,75 ever :)
Oh ik doe er ook nog lang over hoor, een complete (echt helemaal alles doen incl. DLC) run doe je in ongeveer 20 uur, maar dan skip je wel veel in de convo's die je dan al kent.

Ben nu met mijn 6e playthrough bezig in ME1 om straks alle mogelijke soorten naar ME2 te porten, en ook alle achievements in ME1 te hebben (die zijn moeilijker en kosten veel meer tijd dan die van ME2).

Anyway, me happy bunny :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Je hebt veel meer dan 6 playthroughs nodig om alle mogelijke opties te hebben... Je hebt male/female, paragon/renegade, en dan nog eens de verschillende classes. Plus dat je keuzes hebt als kaiden/ashley. Dan zit je volgens mij al boven de 50 playthroughs :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:53:
Je hebt veel meer dan 6 playthroughs nodig om alle mogelijke opties te hebben... Je hebt male/female, paragon/renegade, en dan nog eens de verschillende classes. Plus dat je keuzes hebt als kaiden/ashley. Dan zit je volgens mij al boven de 50 playthroughs :7.
Jaaaaa zeikstraal :P

Bedoel meer dat ik 3 male en 3 female neem, alle klasses 1, 2 renegade en de rest paragon, en dan nog wat verschillende keuzes enzo (council e.d.) want als je de mogelijkheden voor ME2 nog eens doorberekend is het enorm veel wat je kan kiezen...b :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

PFFF damn wat is die Shadow Broker tof, zeker als je een romance had met Liara.
Jammer dat ik in eerste instantie een bug tegenkwam waardoor ik moest reloaden...

Ik snap niet wat er fout ging in mijn eerste playthrough, ik zie nu VEEL meer, en ik heb nog niet eens de helft gedaan van wat ik in mijn eerste playthrough gedaan had (Totdat ik niet verder kon...) Toch heb ik het idee dat een 'wereld' klein is als ik land op een planeet of een 'enorm ruimteschip/station' ME2 is in ieder geval een betere opvolger dan DA2 is voor DA:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb me gisteren nog enkele uren vermaakt met enkele verhalen van Electricz @ Deviantart. Het is fanfic, maar zonder alle romances en andere kwijlerigheid. Meer verhalen geschreven in de geest van de characters.

Tali, die een kapotte Legion moet repareren. Jack en Grunt die ruzie krijgen en nog een paar verhalen.

Ik vond ze in elk geval erg leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

F_demon schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:04:
Ik heb me gisteren nog enkele uren vermaakt met enkele verhalen van Electricz @ Deviantart. Het is fanfic, maar zonder alle romances en andere kwijlerigheid. Meer verhalen geschreven in de geest van de characters.

Tali, die een kapotte Legion moet repareren. Jack en Grunt die ruzie krijgen en nog een paar verhalen.

Ik vond ze in elk geval erg leuk. :)
Nice! Ben die ondertussen zelf ook aan het doornemen :P Heb het spel zelf nog maar 2 keer doorgespeeld maar heb de laatste tijd ook helaas niet veel tijd om te gamen.

Als Chuck-fan (allesinds toch de eerste 2 seizoen) heb ik ook wel genoten van het Miranda personage als 'Sarah Walker' look-alike :9~ Maar toen de stem ook nog eens bekend overkwam begon ik aan wat imdb "speurwerk". De voice actor van Miranda is natuurlijk niemand minder als de chuck-actrice zelf (Yvonne Strahovski). Met de look die ze haar hebben gegeven (irl: /drool³) en de combo warp + overload, was ze toch een favorietje :P

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Net ME2 uitgespeeld, en het voelde kort als ik het vergelijk met b.v. DA:O/Awakenings, ME2 ~24 uur alle planeten explored en 'alle' sidequests gedaan. DA:O duurde voor mij al meer dan 65 uur en had ik niet alles gedaan doe daar Awakenings bij en ik zit op een kleine 90 uur.

ME1 voelde langer voor m'n gevoel maar had meer verhaal dus meer praten/luisteren, en ik had meer plezier in wapens/gear uitzoeken/upgraden waar ook wel wat tijd in ging zitten, ME1 had 34 uur op de klok staan.

spoiler:
Kreeg het Paragon einde maar ik ging er vanuit dat als ik iedereen loyal had en alle upgrades etc er niemand dood zou gaan, kennelijk hangt het van de groep af die je dus wegstuurd welke er overleven.

Stuur je dus Legion of Tali door de ducts overleven ze, Stuur je Jacob of Mordin met de overlevende terug overleven ze.
Neem je Samara(en nog 1) om die 'bubbel' te doen om bij de deur te komen overleven ze.

Zaeed en Thane gingen bij mij dood, zat eigenlijk te wachten op de Medi-gel popup :P

Ik heb Arrival gedaan net voor dat ik de IFF-Reaper kreeg en heb toen alles afgemaakt, ik snap er geen bal van waarom ik de Normandy verlaten heb in een shuttle om whatever het was te doen met het hele squad... ik kreeg echt het gevoel van 'Nou ophoepelen met je club, de collectors moeten even iedereen meenemen om het verhaal te vorderen'

Als je na de eind missie dus kiest om verder te spelen valt het hele verhaal in duizend stukken, niemand is er van op de hoogte dat je de 'Alpha Relay' opgeblazen hebt, Galactic News rept geen woord over de 305k+ doden en een heel sterrestelsel dat weg is... en kennelijk weet niemand op de Normandy wat je gedaan hebt.

Waar ik bij 'The Shadow Broker' echt een gevoel van accomplishment kreeg mist dat volledig bij Arrival, enige nadeel/rare van TSB was dat je niets meer tegen Liara kan zeggen ondanks dat je nog even een gezellig avondje gehad hebt etc.

Misschien dat ik nog een 2de playthrough ga doen, maar dan wel eerst weer ME1 om het character te importeren, zonder ME1 is ME2 niet zo boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Inderdaad, als je na het einde nog verder speelt dan klopt er niet zoveel meer van, maar dat hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat men nog DLC enzo kan spelen zonder een nieuwe game te hoeven starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

Ik heb weer aan mn verslaving toegegeven :$

Ben nu een Vanguard begonnen met een van mijn eerste zelfgespeelde ME1 Shepards in ME2. (liara romance)
En heb beide appearance packs gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:16
Stoorde me vanmiddag aan iets.

ME2 voor de tweede keer uitgespeeld, nu niet trouw aan mijn ME1 romance (Liara), maar liggen rotzooien met Miranda. Net de Lair otSB gedownload, had ik misschien toch die romance kunnen voortzetten :'(

Ook Arrival gedownload.
spoiler:
Het zou zo moeten zijn dat je die pas als laatste kunnen spelen als je alle andere (main) quests hebt gedaan, dan past het beter en kun je ook de resume-functie erna uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Pirate-Bozz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:03:
Stoorde me vanmiddag aan iets.

ME2 voor de tweede keer uitgespeeld, nu niet trouw aan mijn ME1 romance (Liara), maar liggen rotzooien met Miranda. Net de Lair otSB gedownload, had ik misschien toch die romance kunnen voortzetten :'(

Ook Arrival gedownload.
spoiler:
Het zou zo moeten zijn dat je die pas als laatste kunnen spelen als je alle andere (main) quests hebt gedaan, dan past het beter en kun je ook de resume-functie erna uitschakelen.
Wanneer je Arrival ook doet het 'past' niet vindt ik.

Of het nou een bug was of niet ben ik nog niet achter, halverwege mijn eerste playthrough heb ik LotSB+Arrival gedownload en Arrival was gelijk beschikbaar voor mij, voor de Suicide mission. Als je deze dan speelt valt het hele verhaal in duizend stukken, niemand rept een woord over wat er gebeurt is.
Aangezien mijn eerste playthrough ook 'vast liep' mogelijk door Arrival zoiezo had ik maar een raar gevoel bij het verhaal omdat ik toen ME1 nog niet gespeeld had, wat ik ook probeerde het spel ging niet verder. UIteindelijk gestopt en opgegeven.

Heb toen ME1 gepakt van Steam + gratis DLC en uitgespeeld geimporteerd in ME2 en Arrival breekt voor mij het spel, ze hadden beter gewoon een flink missie pak erbij kunnen stoppen en Arrival 'net voor' ME3 uit moeten brengen zodat je dan een soort intro naar ME3 hebt. Nu zit er nog een half jaar tussen en het geeft een raar gevoel. Solo missie, maar de Normandy dropped je wel af en pikt je weer op... toch is er niemand die er wat van zegt. Je spreekt met 'die Reaper' en vernietigd/neemt over de basis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren voor het eerst begonnen met Mass Effect 2 (deel 1 nooit gespeeld , is het een aanrader?)
Ik werd er vanaf moment 1 helemaal ingetrokken (mede door Yvonne Strahovski(Miranda)).
Meteen alles vanochtend gedelete om vandaag serieus te gaan spelen.

Heb nu stuk of 30 planeten helemaal leeggeroofd voor al die nodigheden. moet je dat echt bij elke planeet doen? want het werd op een gegeven moment een beetje saai..

En als ik alle quests die en lekker rustig aan speel?
Hoeveel speeluren zitten er dan in? hoop toch dat ik minimaal zown 30 tot 40 uur hier me mee kan vermaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Het is absoluut aan te raden om deel 1 eerst te spelen. Het is niet noodzakelijk, maar je haalt nog meer uit het verhaal doordat je een hoop details kent.

Je hoeft niet alle planeten leeg te halen. Met die materialen koop je uitbreidingen/verbeteringen. Dus je hebt een beperkte hoeveelheid nodig. Ik zou gewoon stoppen met minen, totdat je op een gegeven moment te kort komt, dan kun je altijd nog weer verder proben.

Eerste run met alle sidequests is zeker wel 30 uur, als je alle conversaties volledig uitluistert.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben net aan ME2 begonnen met mijn Biotech Sheppard uit deel 1 maar het is wel een flinke omslag, moet even wennen maar ... hoe werkt het armor/weapon gedeelte nu precies? Kan er niet helemaal wijs uit worden.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MrVegeta schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:31:
Ik ben net aan ME2 begonnen met mijn Biotech Sheppard uit deel 1 maar het is wel een flinke omslag, moet even wennen maar ... hoe werkt het armor/weapon gedeelte nu precies? Kan er niet helemaal wijs uit worden.
Vijand? Schieten. Schiet ie terug? Cover zoeken. Herhalen tot vijand dood is.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik bedoel meer... er is geen inventory meer behalve op het schip zelf?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Voor elke missie kan je kiezen welke guns je meeneemt. Armor kies je in je locker aan boord.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart ® schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:09:
Het is absoluut aan te raden om deel 1 eerst te spelen. Het is niet noodzakelijk, maar je haalt nog meer uit het verhaal doordat je een hoop details kent.

Je hoeft niet alle planeten leeg te halen. Met die materialen koop je uitbreidingen/verbeteringen. Dus je hebt een beperkte hoeveelheid nodig. Ik zou gewoon stoppen met minen, totdat je op een gegeven moment te kort komt, dan kun je altijd nog weer verder proben.

Eerste run met alle sidequests is zeker wel 30 uur, als je alle conversaties volledig uitluistert.
Ik heb het 2de deel weer stop gezet(ps3)
En heb ze nu maar allebij via steam gedownload.
Dus ga ik vanaf moment 1 beginnen.

Alleen zit met 1 punt. ik heb de dlc pack arrival voor ps3 gekocht. maar ben beetje op steam aan het zoeken of Arrival er staat. maar kan hem nergens vinden voor Mass effect 2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:13:
[...]

maar ben beetje op steam aan het zoeken of Arrival er staat. maar kan hem nergens vinden voor Mass effect 2 :(
Volgens mij kun je dat doen in Steam zelf. Klik op het spel in je Library/Spellenlijst. Dan zie je rechts in beeld een aantal links verschijnen, waaronder 'DLC'.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop alleen dat nu ik ME2 op de ps3 even heb gespeeld.
De versie niet veel slechter is op de pc.
Dat zou wel jammer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Bart ® schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:22:
[...]

Volgens mij kun je dat doen in Steam zelf. Klik op het spel in je Library/Spellenlijst. Dan zie je rechts in beeld een aantal links verschijnen, waaronder 'DLC'.
Dat kan je niet zien via Steam, alle DLC gaat via de site van BioWare zelf, zoals in de TS staat: https://social.bioware.co...rl=/user_entitlements.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 22:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:19:
Hoop alleen dat nu ik ME2 op de ps3 even heb gespeeld.
De versie niet veel slechter is op de pc.
Dat zou wel jammer zijn
Is het spel anders op verschillende platformen dan?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Het enige verschil is bij de PS3: omdat daarop nooit ME1 is gereleased kan je aan het begin van de game een paar dingen kiezen zoals of je Wrex gedood hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compizfox schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:10:
[...]

Is het spel anders op verschillende platformen dan?
Ik bedoel Grafisch :P

Oja en met pc kan je dat toch je personage van deel 1 overbrengen naar deel 2?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ah fuck, niet opgelet met mijn class. Dom, ik vond het in ME1 irritant dat ik alleen met een pistol overweg kon, ik wilde sniperen maar nu ben ik weer biotech, kan ik weer niet sniperen... doh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

g0tanks schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:07:
[...]

Dat kan je niet zien via Steam, alle DLC gaat via de site van BioWare zelf, zoals in de TS staat: https://social.bioware.co...rl=/user_entitlements.php
Ah oke :). Ik speel het op de 360 dus ik kon het ook niet checken.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:04:
[...]

Ik bedoel Grafisch :P

Dat kan ook op de 360. Op de PS3 denk ik ook wel, lijkt me stug dat het niet kan. Zodra ME1 uitkomt voor de PS3 natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Bart ® op 04-06-2011 08:49 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Meestal ziet het er op de PC beter uit dan op de consoles, mits je PC de hoogste settings aankan natuurlijk.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je eigenlijk aan dat Cerburus network?
Ik heb die code nu ingame geactiveerd. (pc)
Heb ik nou alle dlc? of iets dergelijks?

[ Voor 185% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

De DLC die bij het Cerberus netwerk hoort ja.
Terug te vinden op de Bioware social site, waar ik zo ff de url niet van weet.

Je moet iig daar de DLC downloaden, en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFrA-WiZ schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:24:
De DLC die bij het Cerberus netwerk hoort ja.
Terug te vinden op de Bioware social site, waar ik zo ff de url niet van weet.

Je moet iig daar de DLC downloaden, en installeren.
dat is het hem juist. ik heb die code ingevoerd ingame.
Maar op die site kan ik het nergens vinden.

Als ik op mass effect2 hoofdmenu staat.
Staat er wel een Laptop met Connected to Cerburus network
Met 5 tabladen Waaronder arrival en shadow Broker.
Betekent dat dat die geactiveerd is en ik die dlc gewoon kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MrVegeta schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:07:
Ah fuck, niet opgelet met mijn class. Dom, ik vond het in ME1 irritant dat ik alleen met een pistol overweg kon, ik wilde sniperen maar nu ben ik weer biotech, kan ik weer niet sniperen... doh.
Op een gegeven moment kan je dat wel.
spoiler:
als je op het collector ship bent liggen er op een gegeven moment een zooi upgraded wapens, dan kan je er 1 kiezen, als je die proficiency niet hebt, krijg je hem door dat extra wapen op te pakken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:29:
[...]

dat is het hem juist. ik heb die code ingevoerd ingame.
Maar op die site kan ik het nergens vinden.

Als ik op mass effect2 hoofdmenu staat.
Staat er wel een Laptop met Connected to Cerburus network
Met 5 tabladen Waaronder arrival en shadow Broker.
Betekent dat dat die geactiveerd is en ik die dlc gewoon kan spelen?
Nee, je moet eerst de DLC downloaden vanaf de Bioware site.
http://social.bioware.com/user_entitlements.php daar ff inloggen en downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

En Arrival en LotSB zitten ook niet bij de Cerberus pack trouwens.

edit: @hieronder: Oeps :P

[ Voor 29% gewijzigd door Compizfox op 05-06-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Compizfox schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:52:
En Arrival en LotSH zitten ook niet bij de Cerberus pack trouwens.
Lord of the Shadow Hookers?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Eindelijk m'n 3de ME1 run af om te importeren naar ME2( ->ME3) als Adept.. Deze keer had ik bijna 100% complete maar ik kon 1 Keeper niet vinden.. Ook elke planeet bekeken die er maar was etc. Helaas kreeg ik het niet voorelkaar om lvl 60 te worden voor de achievement. Wel leuk dat je dus heel veel mee krijgt als je dus een goede ME1 playthrough gedaan hebt, begon met 55k+ van alle metalen wat extra wapens en een hele zak met geld.

Nu ga ik proberen een bijna 100% playthrough te doen in ME2 en alle squadmembers in leven te houden + crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik ben nu ongeveer 60% in het verhaal en mijn gesprekken met Miranda gaan steeds meer over een 'relationship'.
Mijn Paragon meter is nu ongeveer op de helft. Moet je Paragon meter per se vol zijn om ook uiteindelijk de 'sex scene' te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ

InFrA-WiZ

Huh wat?

Nee, romance status ligt aan hoever je de relatie hebt 'gelocked' niet perse aan je paragon/renagde meters.
Al zijn er wel een beetje verschillen tussen hoe ze reageren, en hoe makkelijk het verloopt vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mass Effect 2 nu ook uitgespeeld, ~47 uren (!) mee bezig geweest maar het voelde helemaal niet als een sleur. Het einde was toch wel spannend, ik zat steeds "laat Garrus niet doodgaan!" Ben echt benieuwd naar deel 3 en hoe Cerberus met mijn keuzes om gaat.

Het enige wat ik wat jammer/raar vind is dat Mordin opeens ook dood is terwijl ik daar niets over had gehoord. Jacob is bij mij dood gegaan, dat zag ik gebeuren maar Mordin is gewoon niet meer op mijn schip :/

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste