trouwens, zulke mooie specs, 5 jaar oud scherm?

Het was een zeer goed scherm in zijn tijd en is dat vandaag nog steeds.

Een beetje wat Glaucus zegt dus.
Als je trouwens naar steam survey kijkt, dan zal je zien dat 1280*1024 nog steeds het populairste formaat is. Ik snap niet zo goed waarom al die mensen benadeeld moeten worden.
Verder begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt met 5:4 of 16:9 het voordeel geven, van mij moeten ze niemand het voordeel geven, het lijkt me gewoon logisch om 5:4 iets meer noord/zuid zicht te geven en 16/9 iets meer oost/west zicht te geven. Met andere woorden, verschillende lengte/breedte, maar wel dezelfde oppervlakte.
Zie dan ook
http://www.gamespot.com/features/6251839/index.html voor een vergelijk tussen de verschillende beeldformaten. 5:4 voelt gewoon niet lekker, ik heb steeds het gevoel 'ingezoomd' op de map te kijken.
Goed scouten kan je reaper rush al goed tegen gaan. Ik snap het gebash op reapers niet zo goed. Reapers zijn eigenlijk alleen goed vs workers maar zodra je het één keer doet als verassing is het daarna gewoon niet meer viable aangezien de tegenstander dan een aantal ranged units in zijn mineral line zet.
Nou, ik heb er zelf nog géén problemen mee gehad, mijn tegenstanders wel

. Ik durf er nu ook géén uitsluitende uitspraken over te doen na een paar potjes, maar het is simpelweg mijn eerste indruk. Het viel me gewoon op dat zelfs een Protoss-speler met 2 stalkers er niet in slaagde om een groepje reapers degelijk te counteren, dankzij de manier waarop ik mijn reapers micro'de. Dit terwijl de stalker net de reapers goed zouden moeten counteren.
Verder lijkt de reaper me toch nog wel nuttig in de mid-game, zo was er tussen mijn leger en mijn tegenstander zijn leger een gevecht en voerden mijn reapers tegelijkertijd een raid uit op zijn mineral-lines. Lekker alle troepen weg van zijn mineral line en zelfs als de tegenstander het gevecht wint merkt die plots dat al zijn workers weg zijn en verliest die op lange termijn nog

Thors, en je eigen vikings. Als hij banshees heeft heeft hij minder cash voor vikings. Weet vrij zeker dat vikings nog een AA nerf krijgen.
Ik zal thors de volgende keer eens proberen, maar die lijken me nogal sloom, eer die bij een aangevallen expo zijn is die al lang weg en staat de vijandelijke expo er volgens mij al
Heb net 2 potjes FFA gespeeld met Protoss (steeds ook tegen 3 Terrans), was me dat even vaag zeg. Twee keer getecht richting carriers en ze daarmee overwhelmen, en het lukte zonder problemen. In de replay zag ik wel dat ze het spel niet helemaal begrepen. (Reapers tegen siege tanks gebruiken enzo

)
Had wel de fout gemaakt om mijn eigen interceptors in mijn eigen vortex te laten vliegen, niet zo slim van mij