[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.432 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:07
all bronze stars etc kun je atm nog niet krijgen

heb zelf alels behalve de tracer en de M1, maar de M1 is bugged en de tracer kan je gewoon simpelweg geen brons mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
CptChaos schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 01:10:
[...]
Die sterren krijg je toch niet voor kills, maar de punten die je ermee scoort? Zo ja, met een tracerdart scoor je ook punten, ik dacht 80 punten per keer dat je raak schiet. :)
+30 voor tracer dart plant en dan 2x +30 als iemand anders voor jou de chopper neerhaalt (tracer assist en nog wat assist krijg je)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rynji schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:07:
Je kunt keihard door de m-com's heen rushen en zo de map completen.
Levert geen moer op, op volle server gaat dat veel sneller :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Het enige waar een lege server goed voor is is om te leren vliegen :+
Zijn daar trouwens nog goede tips voor?
Ik probeer het steeds weer maar krijg voornamelijk het draaien niet onder de knie, vlieg dan ook steeds uit het gebied waar je mag komen EPIC FAIL }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Vliegen gaat wel redelijk maar net zoals in BF2 vind ik de gevoeligheid van de muis veel te laag. Ik zette die altijd flink hoog kan ik veel beter vliegen alleen ik zie nu nergens een optie om dat aan te passen. Het kan wel voor alle modussen maar niet voor bijv. alleen in air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Angeloonie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:22:
Volgens mij stond jij telkens tussen de lijst met 2/10 score :P

Snipers heb je ook nodig, een goede balans tussen samenwerkende aanvallers en goed ondersteunende sniper kan enorm goed werken. Gisteren constant gewonnen door te spotten en te snipen.
Spotten kan echt heel belangrijk zijn voor je team, als je net die ene vijand mist die je vlag wil veroveren, en iedereen is onderweg naar de volgende vlag, dan heb je als team dus een probleem. Spot ik die tegenstanderd, en de aanvallers schakelen hem uit, dan heb je een goede samenwerking.

Ook bijv. bij Rush kunnen snipers het verschil maken, als ik een bommenlegger kan uitschakelen die mijn teamgenoten niet kunnen bereiken, of andersom, als iemand de bom onschadelijk maakt, dan kan een sniper je de overwinning bezorgen.

Ik speel overigens ook genoeg assault hoor.
Hmm, ja, heb je wel een punt. Ik bakte er niks van idd, moet nog best wat oefenen. Spottende snipers zijn wel handig, maarja, killen is dan weer een tweede, ze hebben mij vaak sneller te pakken

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:59
ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:49:
[...]

Afghankelijk van waar dat takje zich bevind ten upzichte van u, (:p) in de meeste gevallen ja dus.

Wat zijn we weer vriendelijk in de bananenspin mumble server trouwens. Vraag je op welke server ze spelen, is het antwoord "op die ene server". De 3e keer al trouwens.
Stelletje nep-GoTers
Het is allereerst Arie zijn mumble server.
En we speelde 2 jaar geleden met z'n 4e TF2 en L4D en nu spelen we makkelijk met 16 man.
Zo asociaal zijn we dan denk ik niet ;)

De GoT groep die gisteren op mumble was heeft er wel voor gezorgt dat een game server leeg liep.
We zaten met 16 man in één team waar ze het schijnbaar niet trokken om gedominate te worden >:)
Op de volgende server werd er een Nederlands jongetje ook nogal boos dat wij in 1 team zaten en vond dat we maar moesten balancen.

Gisteren hadden een aantal van ons vrij vervelende CTD's, toch jammer dat dit soort dingen nog in de game zitten. Zeker als je met je team lekker aan het pushen bent.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Lazy schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:52:
[...]

En toch ben ik van mening dat één of twee goede snipers RECONS in je team het spel kunnen bepalen.

Dan heb ik het niet over die kamperende k/d pussies, maar Recons die het overzicht houden door constant te spotten, mortar strikes/C4 op de juiste plek plaatsen en motion sensors bij mcoms/vlaggen te gooien. En als het even kan kills te scoren door bijvoorbeeld de enemy die je mcom aan het armen is uit te schakelen.
Mee eens, mortar strike kan heel handig zijn als attacker, om bijv de m com onder vuur te leggen. Als je op bewegende doelwitten kunt raken, wordt het helemaal mooi voor je team. Enige wat zij moeten doen is het alarm inschakelen, dan schakelt de sniper iedereen uit die ook maar probeert te disarmen.

Mensen hebben echt een veel te negatieve mening over RECON. Maar wie knalt die m95 neer waardoor jij steeds word neergeschoten als je door dat open veld naar die mcom rent? Juist ja, jouw eigen sniper.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Jeroenneman schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 10:32:
[...]

Mee eens, mortar strike kan heel handig zijn als attacker, om bijv de m com onder vuur te leggen. Als je op bewegende doelwitten kunt raken, wordt het helemaal mooi voor je team. Enige wat zij moeten doen is het alarm inschakelen, dan schakelt de sniper iedereen uit die ook maar probeert te disarmen.

Mensen hebben echt een veel te negatieve mening over RECON. Maar wie knalt die m95 neer waardoor jij steeds word neergeschoten als je door dat open veld naar die mcom rent? Juist ja, jouw eigen sniper.
Zou wel leuk zijn als ze de snipers limiteerde, ik heb vandaag 5 potjes gespeeld op 2 verschillende servers, en ik zat telkens in een team waarbij meer dan de helft zat te snipen tegen een team waarvan ook meer dan de helft zat te snipen en er 2/3 aanvallers waren. Slaat nergens op zulke games, want er gebeurd bijna niets, behalve wat over en weer gesnipe.

Ik word ook gek van de ping, de lijst laden van servers duurt erg lang en de ping staat er bij mij niet bij, waardoor ik soms een ping heb van 250 gemiddeld. Is daar iets voor? Het systeem van MW2 is ook iet alles, maar je komt wel in een game waarbij de ping rond de 50/60 ms zit

[ Voor 4% gewijzigd door Paniohitus op 03-04-2010 10:37 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 14:57
Preddie schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 10:36:
[...]

Ik word ook gek van de ping, de lijst laden van servers duurt erg lang en de ping staat er bij mij niet bij, waardoor ik soms een ping heb van 250 gemiddeld. Is daar iets voor? Het systeem van MW2 is ook iet alles, maar je komt wel in een game waarbij de ping rond de 50/60 ms zit
Je kan ff kijken naar de naam van de server, staat meestal wel een locatie bij, Du of UK zijn meestal wel lage Pings, East/West Coast, Seattle en New York duren wat langer :)

Als je vantevoren de opties: niet vol/leeg/ tracked/ aanzet, en alvast selecteerd op speltype, dan duurt het veel korter, ook kun je eerder op cancel drukken, dan krijg je een kleinere lijst, maar dan heb je wel servers...

Dit is ook maar behelpen, maar ik denk dat ze het binnenkort wel gaan verhelpen...

[ Voor 5% gewijzigd door k4kl44s op 03-04-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:22
Jeroenneman schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 10:32:
[...]

Dat is 't em juist. Recons zitten eigenlijk alleen maar door die kijkbuis te turen naar andere snipers.
Ik heb over het algemeen juist het minste last van snipers en las ik door een open gebied moet rennen zijn het de andere klassen die me afmaken, juist niet de snipers.

Ja, af en toe zit er een goede recon tussen. Maar zoals hier al 100 keer gezegd is, de meeste recons spelen puur snipertje en zijn gewoon ruk. Vandaar die negatieve mening.
(Buiten dat zijn er gewoon vaak teveel van.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Daarom zie ik maar wat meer af van hardcore(rush) servers.. Sniper feestjes lijken het wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:07
[...]
Weet niet of dit op de console is, maar ik zie de ping wel bij de serverlijst en als je met filters werkt duurt het laden juist helemaal niet lang. Verder nog maar zelden lag meegemaakt, terwijl bij MW2 je 99% bij een host komt waar de ping 150+ is en het gewoon niet echt speelbaar meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hogader schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:32:
Weet niet of dit op de console is, maar ik zie de ping wel bij de serverlijst en als je met filters werkt duurt het laden juist helemaal niet lang. Verder nog maar zelden lag meegemaakt, terwijl bij MW2 je 99% bij een host komt waar de ping 150+ is en het gewoon niet echt speelbaar meer is.
Alleen is het koeien met schapen vergelijken als het gaat om ping.

[list]• BC2 heeft uitsluitend dedicated servers
• MW2 is Peer-to-Peer bij de spelers zélf draaien dus de servers
• De internet verbindingen zijn hierdoor ook totaal anders, dedicated servers zitten in een datacentrum en MW2 moet het doen met een gemiddeld consumenten lijntje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 17:35
Ik snap niet dat veel recons alleen maar van een afstandje zitten te snipen. Ik speel de laatste tijd veel recon, en dat bevalt prima.

Lekker met de M95 spotten en andere snipers neer halen aan het begin van het potje. Tanks, mcoms en verzamelplaatsen van de vijand onder vuur nemen met mortars. En dan als je merkt dat je vaker neergeschoten wordt door andere classes omdat de vuurgevechten op en rondom de mcoms plaatsvinden, switchen naar de SVU met 4x scope of VSS met red dot en het gevecht op middellange en korte afstand aangaan. Daarnaast veel spotten en motion sensors gooien voor de punten en het teamwork. Deze kit (vooral SVU: 3 keer raak in de benen semi auto is dood) werkt voor mij beter dan assault, je hebt krachtige wapens en kunt een beetje uit het zicht blijven totdat er een vijand op je motion sensor verschijnt en je hem in de rug kan schieten terwijl hij met de mcom of je teamgenoten bezig is.

Het constant blijven zitten op je plekje tot er weer iemand langs rent die is voor mij veel te weinig actie en help je niemand verder mee.

Edit: Als er mensen zijn die veel assault/medic/engineer spelen en denken dat het nog beter kan hoor ik het graag :).

[ Voor 5% gewijzigd door TheHolyCow op 03-04-2010 12:14 . Reden: toevoegingtje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Wat bij mij toch half gebakken overkomt is bijvoorbeeld het chatten. Als je doodgaat kun je niet meer chatten en moet je wachten tot je respawnt. Ook als het spel afgelopen is kun je beperkt os soms niet chatten, soms typ je wat maar verschijnt er niks op beeld. Komt bij toch wel buggy over..

Waar ik trouwens ook wel benieuwd naar ben is de beeldkwaliteit van DX11, ik speel nu met een HD4850 DX10.1 dus. Waaraan zie je nu hoe DX11 anders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 19:52
Weet iemand of je dat gelul van je team ook uit kunt zetten op de ps3? Soms kunnen ze niet stoppen met ouwehoeren. Voor mij een reden om uit het squad te stappen.

Asus X670 Hero; 7900X3D; AORUS 4090 Master Edition, Corsair Dominator DDR5 6000 64Gb ; Fractal Meshify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik zet mijn microfoon dan ook aan en zet die dan op mute. Dan horen zij mij niet en ik hun niet.

Maar ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling met een microfoon ;)
Het zou mooier zijn dat je bepaalde personen gewoon kunt muten tijdens het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Laatst online: 04-06 08:57
dries77 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:48:
Weet iemand of je dat gelul van je team ook uit kunt zetten op de ps3? Soms kunnen ze niet stoppen met ouwehoeren. Voor mij een reden om uit het squad te stappen.
Nou wat ik me afvraag is hoe je WEL kan praten, op de PC dan.
Ik speel het spel al één week nu en zit altijd in een squad en heb tot nu toe nog nooit iemand horen praten. En zelf horen anderen mij ook niet en zie ook geen indicatie dat ik aan het praten ben als ik de praatknop indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
[...]
Ik had dat probleem met de ping ook, kun je oplossen door het spel als administrator te runnen.

Reactie op post van Fanatix:
Ïk zat gisteren ook even in dat potje op de GoT server waarbij dus duidelijk één team goed samen speelde en de rest (waaronder ik) dus probeerde de boel tegen te houden...
En dan zijn er ook nog die ondanks het overwicht het winnende team joinen, en zo de verhouding in aantal ook nog scheef trekken :X
Dat is dus geen doen dus daar mocht best wel idd de boel enigsinds gelijk getrokken worden, maar ik ben in ieders geval ook maar snel vertrokken en heb uiteindelijk op een andere server nog mooie potjes gespeeld waarbij de teams wel gematched waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 03-06 12:49
Macros4 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:42:
Wat bij mij toch half gebakken overkomt is bijvoorbeeld het chatten. Als je doodgaat kun je niet meer chatten en moet je wachten tot je respawnt. Ook als het spel afgelopen is kun je beperkt os soms niet chatten, soms typ je wat maar verschijnt er niks op beeld. Komt bij toch wel buggy over..

Waar ik trouwens ook wel benieuwd naar ben is de beeldkwaliteit van DX11, ik speel nu met een HD4850 DX10.1 dus. Waaraan zie je nu hoe DX11 anders is?
Mss kan je dit tooltje eens proberen:
http://www.moddb.com/mods/gossamers-launcher
Je kan instellen of je Dx-versie moet staan op 9, 10, 11 of auto. :)
EDIT: Zoals gezegd geweest: uiteraard moet je videokaart de betreffende Dx-versie ondersteunen hé.

Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/5159/launcher.png

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 03-04-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er lijkt ook weer nieuwe cheats beschikbaar te zijn. Ik heb meerdere spelers vandaag door huizen zien lopen, gewoon dwars door de muren heen. Op een enkele server werden de spelers direct gekicked maar over het algemeen bleven ze gewoon doorspelen. Erg jammer dat sommige mensen niet zonder cheats kunnen scoren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

dries77 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:48:
Gewoon op start drukken en dan naar squad gaan. Daar kun je ze muten met vierkantje geloof ik.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Asgaro schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:09:
[...]

[afbeelding]
Je kan een videokaart niet forceren iets te gaan gebruiken wat de videokaart totaal niet ondersteund... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911

Angeloonie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:51:
Pffff net op Dutch Cheese gezeten, ging echt dramatisch in mijn team, alle ronden verloren.. Ik was lekker aan het spotten en snipen.
[afbeelding]

4 savior kills, 2 avenger kills, veel meer dan 7 assists, allemaal ten behoeve van mijn team, maar toch telkens verliezen. Op een gegeven moment even Assault gegaan en toen hadden we binnen een paar minuten weer 2 van de 3 controlpoints in handen, helaas te laat. Had deze map overigens nog nooit gespeeld.
Zaten ook heel veel noobs op, 1/10 score aan het einde etc.

Durf te wedden dat als dit Hardcore was geweest, ik meer dan 25 kills had gehad, telkens 2 schoten raak, en dan net die derde niet :(
Ik wil niet vervelend doen, maar als een team zo slecht draait, dan komt dat 9 van de 10 keer omdat er teveel snipers in het team zitten, waardoor er te weinig actie is in de gebieden waar veel actie zou moeten zijn.
Je bent nu aan het afgeven op je team, maar heb wel door dat jij een van de factoren bent waarom het niet draait. Jouw team heeft aan jou als sniper vrij weinig hoor, dat moet je wel beseffen.
Dit geld natuurlijk alleen als je Rush speelt. Als je conquest speelt heb ik niks gezegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AR10
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 14:36
Weet iemand een oplossing voor het probleem dat ik mijn VIP code niet geactiveerd krijg op de PS3.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

AR10 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:09:
Weet iemand een oplossing voor het probleem dat ik mijn VIP code niet geactiveerd krijg op de PS3.
Hebben meer mensen hier last van?
Gewoon doorgaan met invoeren... Ik moest het 4x doen voordat het werkte. Weet alleen niet meer of je de tussenstreepjes nou wel of niet moest meenemen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AR10
Als het zonder streepjes is bedoel je dan met spaties ertussen? Of alles achter elkaar?

[ Voor 16% gewijzigd door AR10 op 03-04-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:27:
[...]

Who cares? Alsof iemand iets om jou stats geeft.
Alsof wij iets geven om al jou ''zeur'' posts :') :z :z ga lekker de sims spelen ofzo :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 06-06 21:49
Zo vervelend dat sommige mensen bij Rush alleen maar TDM spelen. Als defenders valt daar nog wat voor te zeggen, maar dan moet je natuurlijk wel proberen die stomme MCOMS te defusen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
he gaaf, ga ik eens proberen, thnx :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
[...]

[afbeelding]
Ik draai Vista 64, dus het spel zal ongetwijfeld wel op DX10 draaien met m'n HD4850.

Als die HD5850's nou beter (leverbaar en betaalbaar) waren kocht ik die wel. Ben toch benieuwd wat 11 concreet toevoegt..

Was net trouwens weer lachen, volle bak op de ``Where Tweakers are Born and Killed`` server! Ben nu net begonnen met de Medic, lekker raggen zeg met die dikke machine guns en lekker veel ammo! :D :) Ik speel trouwens onder Hypnotron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AR10
Ik krijg die bijgeleverde VIP code op mijn PS3 niet ingevoerd. Mis ik iets? ik gebruik deze formaten
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX en XXXXXXXXXXXXXXXX. Maar niets helpt.

Heeft iemand van jullie een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
AR10 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:27:
Ik krijg die bijgeleverde VIP code op mijn PS3 niet ingevoerd. Mis ik iets? ik gebruik deze formaten

Misschien hiero: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic dit topic gaat inhoudelijk over de game. Overigens kan men in het problemen topic denk ik ook niets voor je doen zónder een foutmelding.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 03-04-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

AR10 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:27:

Je poste ongeveer hetzelfde bericht 5 posts terug, dan krijg je antwoord... en post je dezelfde vraag nog een keer? Dat kan, maar dan krijg je weer hetzelfde antwoord :P

gewoon aantal keer invullen, weet alleen niet of het met of zonder streepjes moet... Ik heb er stuk of 4x overgedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AR10
Hebbes!

Die stomme VIP code luistert alleen naar hoofdletters. (Dus juist niet case sensitive zoals die op het papier staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 88911 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:38:
[...]

Ik wil niet vervelend doen, maar als een team zo slecht draait, dan komt dat 9 van de 10 keer omdat er teveel snipers in het team zitten, waardoor er te weinig actie is in de gebieden waar veel actie zou moeten zijn.
Je bent nu aan het afgeven op je team, maar heb wel door dat jij een van de factoren bent waarom het niet draait. Jouw team heeft aan jou als sniper vrij weinig hoor, dat moet je wel beseffen.
Dit geld natuurlijk alleen als je Rush speelt. Als je conquest speelt heb ik niks gezegd. :+
Was conquest. En met vele assists en zelf ook 10 kills, waaronder 4 savior kills hebben ze toch echt wel wat aan me gehad.

Snipen in Rush heeft wel zin, maar alleen als je verdedigd.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2010 16:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 08:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Angeloonie schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:14:
[...]

Was conquest. En met vele assists en zelf ook 10 kills, waaronder 4 savior kills hebben ze toch echt wel wat aan me gehad.

Snipen in Rush heeft wel zin, maar alleen als je verdedigd.
i beg to differ!
net team perfect kunnen ondersteunen door alles van de mcoms af te snipen of een mortar strike er op te gooien. en ook daarmee vrij zieke score: 39-6 gehaald.
hele tijd op 3deaths gestaan, maar omdat ik over ging op assault (snipen heeft niet altijd zin ;) ) paar keer dood gegaan (nades terugkoppen lukt me nog niet)
had totaal die ronde 21444 punten :P (2x zon badge van 5k)
ben wel schuldig geweest aan ENORM campen, heb eigenlijk alleen maar in de vuurtoren gezeten :P
ook nieuw record gehaald met snipen, 270marksman punten :P vanuit de vuurtoren naar de jungle. naar één na laatste Mcom setje.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

TepelStreeltje schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:49:
[...]

i beg to differ!
net team perfect kunnen ondersteunen door alles van de mcoms af te snipen of een mortar strike er op te gooien. en ook daarmee vrij zieke score: 39-6 gehaald.
hele tijd op 3deaths gestaan, maar omdat ik over ging op assault (snipen heeft niet altijd zin ;) ) paar keer dood gegaan (nades terugkoppen lukt me nog niet)
had totaal die ronde 21444 punten :P (2x zon badge van 5k)
ben wel schuldig geweest aan ENORM campen, heb eigenlijk alleen maar in de vuurtoren gezeten :P
ook nieuw record gehaald met snipen, 270marksman punten :Pvanuit de vuurtoren naar de jungle. naar een na laatste Mcom setje.
Meh, dan heb je mazzel gehad dat ze je niet zijn komen opzoeken in die vuurtoren...Als ik recon speel en ik zit daar zelf, dan is het meestal eerst cqc met tegenpartij, dan een paar kills en maken dat ik wegkom >:). Als ik een andere class speel, is 1 van de eerste dingen die ik doe, checken of er lui in die vuurtoren zitten, aangezien je van daar praktisch de hele map kunt overzien...Maar prachtig dat je van daaruit zoveel kills hebt kunnen maken, als de tegenpartij er niets aan doet is het hun eigen domme fout :).

Merkwaardig dus ook, dat ik vaak merk, dat mijn eigen team, of de tegenpartij niets doet aan snipers op dergelijke plekken 8)7.

Laatst trouwens ook een leuke, in Valparaiso, bij de eerste mcomm set, heb je die bosrand, waar het vaak stikt van de spelers, zowel vijandelijk als je eigen teammembers. Je kan daar dus aardig huishouden als je flanked en richting de bergwand loopt, waar je ook zo'n perfecte sniperspot hebt...Welnu, ik liep daar dus heen en wat kom ik tegen, 2 vijandelijke snipers en een eigen teammember die daar vrolijk op een rijtje zitten te snipen 7(8)7. Op dat soort momenten is het jammer dat je op PS3 geen screenshots kunt maken.

Ook een grappige, als je weet dat in een hutje/toren/whatever vijanden zitten, granaat naar binnen en hopen dat ze door de juiste deur naar buiten komen rennen, om ze vervolgens 'op te vangen' :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-06 22:58

Grozno

acts without consequence!

Snipers hebben nooit nut, daarom zitten ze ook niet in BC2. Recons hebben daarentegen heel vaak nut, als ze maar goed gebruikt worden.
Te veel is nooit goed natuurlijk, maar met 2-3 goede Recons kun je potjes een stuk sneller winnen :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb wel regelmatig gewisseld van raam, maar nog steeds kwam er niemand langs!
uiteindelijk, toen ik geen ammo meer had en naar buiten sprong, werd ik in men rug geschoten door iemand die het zat was (gast heeft echt een pest end moeten lopen btw!!)
boeide mij niet zoveel, scheelde mij het eind lopen :P
ze hebben wel pogingen gedaan mij er uit te schieten, kwam af en toe een GC raketje langs en hoorde af en toe wat kogels in slaan. voor mij dus reden om te verplaatsen en de zender van het speelgoed af te leren mij lastig te vallen :P

btw, als ik dood was gegaan had ik er niet meer gezeten, iets met lui en lang lopen ;)

heb af en toe ook wel moeite met snipers van de tegenpartij herkennen als ze langs lopen :P maar het gebrek aan een blauw 3hoekje helpt wel, hoewel ik die soms te laat zie :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Als ik spot, zien al mijn teammates de enemy of alleen de teammates die dicht bij mij staan?

Ik zie zelden dat er door een ander gespot wordt :/. Zijn de meeste spelers te lui om te spotten of zijn ze bang dat iemand anders hun kill steelt? :X

Spot zelf als recon bijna altijd, dat doe ik voor mijn team maar ook zodat ik de enemy makkelijker kan zien door begroeing of muren.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Sharpp schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 17:56:
Als ik spot, zien al mijn teammates de enemy of alleen de teammates die dicht bij mij staan?
Iedereen in jouw team.
Ik zie zelden dat er door een ander gespot wordt :/. Zijn de meeste spelers te lui om te spotten of zijn ze bang dat iemand anders hun kill steelt? :X
Ja en ja.
Spot zelf als recon bijna altijd, dat doe ik voor mijn team maar ook zodat ik de enemy makkelijker kan zien door begroeing of muren.
Inderdaad. Ik heb nergens een grotere hekel aan dan iemand aan gort te schieten en dat hij dan halfdood net weet te ontsnappen en uit zicht. Spotten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 11:14
Zoo, lekker middagje "geshotgunned" op een GoT server, +200 kills met saiga :)
Ik ben [GoT]Deloeks mocht je me tegen komen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4pBL9EfFHsbsd6SfxSjERuMz/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 03-04-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

unfor schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:29:
aaah, dus jij was het :P
heeeeel irritant ja die saiga ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 03-06 12:49
WOW! <3 AN-94 Abakan!

Met XM8 Prototype lag mijn K/D ratio altijd rond 0.8 à 1.2.
Nu met dit wapen meestal tussen 1.2 en 1.6 vermoed ik.

Had niet verwacht dat er zo'n verschil kon zittn tussen de wapens! Nu snap ik waarom ik soms zo neig suckte :P

Denk dat ik nu dus voldoende motivatie heb om de GoT-servers strax eens een bezoekje te brengen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Nog irritanter ; een Neostead met Magnum Ammo ... er liep gisteren een gozer rond die me afknalde van meer dan gemiddelde shotgun afstand. Dat ding zou volgens specs hartstikke inaccuraat moeten zijn ?!
Grozno schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 17:37:
Snipers hebben nooit nut, daarom zitten ze ook niet in BC2. Recons hebben daarentegen heel vaak nut, als ze maar goed gebruikt worden.
Ja en helaas worden ze in BC2 gebruikt als sniper ...

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 03-04-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Asgaro schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 18:46:
WOW! <3 AN-94 Abakan!

Met XM8 Prototype lag mijn K/D ratio altijd rond 0.8 à 1.2.
Nu met dit wapen meestal tussen 1.2 en 1.6 vermoed ik.

Had niet verwacht dat er zo'n verschil kon zittn tussen de wapens! Nu snap ik waarom ik soms zo neig suckte :P

Denk dat ik nu dus voldoende motivatie heb om de GoT-servers strax eens een bezoekje te brengen. :)
AN 94 is een lekker wapen ja ;) en in combi met magnum ammo lag je iemand nog snel neer. Ik ben blij dat ik de XM8 (4e generatie rotzooi) al een hele tijd aan de kant heb gegooid.

Overall vind ik de M416 één van de beste wapens.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Goner schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:02:
[...]

Nog irritanter ; een Neostead met Magnum Ammo ... er liep gisteren een gozer rond die me afknalde van meer dan gemiddelde shotgun afstand. Dat ding zou volgens specs hartstikke inaccuraat moeten zijn ?!

[...]

Ja en helaas worden ze in BC2 gebruikt als sniper ...
Dan had hij ook de 12 gauge slugs, daar schiet je sniperachtig accuraat mee 8)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88911

[afbeelding]
Maaat jij was irritant zeg. Hoeveel goude sterren heb je nu in totaal met je Saiga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Goner schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:02:
[...]

is met slugs ammo, niet perse met magnum ammo (helpt wel though).
word geen hagel meer dan, maar gewoon 1 brok lood (koper? staal? goud? bier? geen idee wat het is, iig geen hagel).
ik heb er ook welles mee rond gelopen, wel grappig, wel op het boven lichaam liggen, anders is het geen one shot one kill. targets zoeken/mikken met je Mortar scope, en schieten met je gun. Sniping moet shotguns....

Heb nu ook alle assault guns unlocked, maar ik vind de F2000 voor close range het fijnste. voor de rest, de Aug, M416 of de M16 (net unlocked, dus weet nog niet zeker) het fijnst.
merk eigenlijk tussen de laatste 3 niet zo veel verschil.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 16:43
Luitjes, voor de geinteresseerde heb ik vandaag mixed gametypes draaien op mijn servers.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.163.26.129:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/217.163.26.129:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/217.163.26.129:19567.png

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/94.75.249.121:19567/b_560x95.png
Afbeeldingslocatie: http://www.pbbans.com/sigs/server/94.75.249.121:19567.pngAfbeeldingslocatie: http://www.punksbusted.com/psbsig/psbsig.php/server/94.75.249.121:19567.png

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Earzz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:23:
Luitjes, voor de geinteresseerde heb ik vandaag mixed gametypes draaien op mijn servers.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
O+ Dutch Cheese O+

Net mijn beste mortar strike ooit gehad, volgens mij 4 kills, in ieder geval 3 :D Zaten met z'n allen op een hoopje te snipen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:10

Sorbo

Uw hulp in huis!

TepelStreeltje schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:19:
[...]
word geen hagel meer dan, maar gewoon 1 brok lood (koper? staal? goud? bier? geen idee wat het is, iig geen hagel).
O+

Een paar lekkere (spannende) matches op de GoT servers gespeeld vandaag, en net nog even level 5 geworden :)

Is er trouwens geen manier om je equipment vast te leggen? Ik wil bijvoorbeeld met mn Medic autromatisch de M249 geselecteerd hebben, maar ik moet iedere keer als ik een server join opnieuw alles aanklikken. Aangezien ik lui ingesteld ben, is dat niet echt ideaal imo. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan helaas niet.. Hoop dat ze dat in de toekomst misschien nog via een update gaan doen, maar ik gok van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 14:43

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Shotguns met sabot rounds zijn gewoon instagib wapens op Hardcore. Ik gebruik ze alleen nog maar om de classes te levelen waarvan ik met de wapens niet zo goed uit de voeten kan (voornamelijk Engineer). De Neostead is heerlijk voor de lange afstand, en voor cqb gebruik ik meestal de Saiga. De Saiga is niet helemaal instagib geloof ik, maar je hebt weer het voordeel dat je snel door kunt omdat je niet hoeft te pompen.

Het 'ergste' van die shotguns is nog wel dat ze geen enkele vorm van bullet drop hebben. Je hoeft dus niet in te schatten hoe ver je boven iemand moet richten. Als je er nog een scope op had kunnen zetten dan waren het de meest overpowered wapens van het spel geweest :P

[ Voor 24% gewijzigd door Patriot op 03-04-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Anoniem: 88911 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:18:
[...]

Maaat jij was irritant zeg. Hoeveel goude sterren heb je nu in totaal met je Saiga?
Correctie: Platinum star nu. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 04-04-2010 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Laatst online: 08:08
Ik heb ondertussen een hele lijst in mijn favoriete servers staan (10-15 servers), maar nu start ik het spel net op zijn alle servers bij mijn favorieten grijs :?
Dit gebeurde eerder al bij een paar servers, maar nu allemaal. Een paar kan ik via de search optie bij alle servers wel terug vinden, opnieuw toevoegen aan de favorieten helpt ook niet, ze blijven grijs.

Wat betekend het als ze grijs zijn? :?
Ik kan ze nu niet joinen, dus ik denk dat ze offline zijn, maar dan zouden ze ook niet tussen alle servers moeten staan lijkt me als dat zo is..

[ Voor 15% gewijzigd door Tankiej op 03-04-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Server lijst in OP zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ik denk dat er iets mis is met de EA master server.
Mijn R8 servers zijn ook grijs maar de servers waarvan ik weet dat die nog R7 draaien zijn nog online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Patriot schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:16:
Shotguns met sabot rounds zijn gewoon instagib wapens op Hardcore. Ik gebruik ze alleen nog maar om de classes te levelen waarvan ik met de wapens niet zo goed uit de voeten kan (voornamelijk Engineer). De Neostead is heerlijk voor de lange afstand, en voor cqb gebruik ik meestal de Saiga. De Saiga is niet helemaal instagib geloof ik, maar je hebt weer het voordeel dat je snel door kunt omdat je niet hoeft te pompen.

Het 'ergste' van die shotguns is nog wel dat ze geen enkele vorm van bullet drop hebben. Je hoeft dus niet in te schatten hoe ver je boven iemand moet richten. Als je er nog een scope op had kunnen zetten dan waren het de meest overpowered wapens van het spel geweest :P
die USAS12 is ook wel fijn, net ff mee zitten spelen, ding is heeeeeeeeeerlijk snel (leeg ^^ ).
moet de verschillende shotties eigenlijk allemaal nog es proberen met Slugs!
Angeloonie schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:08:
Kan helaas niet.. Hoop dat ze dat in de toekomst misschien nog via een update gaan doen, maar ik gok van niet..
vind ik toch wel een van de irritantste fails... hoe lastig is het om dat in een bestandje weg te laten schrijven!? zucht... Gevechtsveld, slecht bedrijf 2... (EA dus :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tankiej schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:27:
Ik heb ondertussen een hele lijst in mijn favoriete servers staan (10-15 servers), maar nu start ik het spel net op zijn alle servers bij mijn favorieten grijs :?
Dit gebeurde eerder al bij een paar servers, maar nu allemaal. Een paar kan ik via de search optie bij alle servers wel terug vinden, opnieuw toevoegen aan de favorieten helpt ook niet, ze blijven grijs.

Wat betekend het als ze grijs zijn? :?
Ik kan ze nu niet joinen, dus ik denk dat ze offline zijn, maar dan zouden ze ook niet tussen alle servers moeten staan lijkt me als dat zo is..
Zelfde hier, maar ik join gewoon door [GoT] te zoeken in de browser, als ik eenmaal gespeeld hebt op de server kan ik hem via history wel joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Ja, grappig. :S

Ik zag ze 1 voor 1 uit de lijst verdwijnen. Wist 1 van de overgebleven 2 te joinen, werd gekickt voordat ik aan de slag kon, wist weer te joinen, connection failed, en daarnaa was íe ook uit de lijst verdwenen. En nu zijn ze allemaal offline. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Earzz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:29:
Ik denk dat er iets mis is met de EA master server.
Mijn R8 servers zijn ook grijs maar de servers waarvan ik weet dat die nog R7 draaien zijn nog online.
Ah mijn servers zijn weer online, damn you Dice/EA wat zijn jullie een stelletje prutsers.
Correctie eentje is er maar online |:( , mijn Irish E-Sports is nog steeds offline.

[ Voor 10% gewijzigd door Earzz op 03-04-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik daag iedereen hier uit om eens naar een programeercode te kijken. Zoek dan maar eens het probleem in de code. Dus respect voor Dice dat er zo weinig bugs in zitten die jou een enorm voordeel geven.

Iedereen die zeurt over bugs moet eens ZELF kijken naar programeer code.
Ik durf te wedden dat die personen nog nooit iets in bijv java gemaakt hebben en dat het niet in 1x werkte. Je kan dan dágen zoeken naar de fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ah, er staan weer een aantal tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Yep, heb eindelijk mijn 2e server ook weer online.

@ brilsmurfffje

Smurf toch lekker een eind op, Dice heeft gewoon een beta spel uitgebracht.
Kijk maar is alleen al naar de hoeveel server patches er uit zijn gebracht na de release, echt te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Earzz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:47:
Yep, heb eindelijk mijn 2e server ook weer online.

@ brilsmurfffje

Kijk maar is alleen al naar de hoeveel server patches er uit zijn gebracht na de release, echt te triest voor woorden.
Ze hadden ook niks uit kunnen brengen, dat zou pas triest zijn.
Je kan gewoon niet alles testen van te voren, period.
DICE heeft een product afgeleverd wat een stuk beter is dan BF2 was toen het uitkwam, dus ik ben allang tevreden.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

iemand die het ook snapt. Spellen worden ook steeds complexer, dus je moet gewoon niet zo zeuren. Dat is namelijk ook iets nieuws van deze tijd: Dingen zijn nooit goed. Het is tegenwoordig alleen nog goed als het helemaal op jou afgestemd is en in ieder potje iedereen verslaat.
Vroeger zaten er ook veel bugs in spellen, maar daar hoorde je niet zoveel over omdat het toen gezien werd als: Gompie wat mooi allemaal, zooo kan dit al.. enz.
Nu is het ow je kan een gebouw aan gort knallen, ow je kan met 32 mensen een potje spelen, ow dat water ziet er mooi uit.
De eerste online potje keek ik mijn ogen uit naar de graphics en de features. Niet is perfect in het leven. Jij zelf ook niet, get over it.
Geniet gewoon van de momenten die het spel OOK biedt. Als het dat jou niet geeft, speel het dan niet. Ik zal niet om je treuren, er zijn genoeg andere spelers online.

edit: kijk eens naar de updates van windows...
Description of Software Update Services and Windows Server Update Services changes in content for 2010

dit is alleen voor 2010. Hoeveel had dice er zei je.. 8?

[ Voor 13% gewijzigd door Brilsmurfffje op 03-04-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

brilsmurfffje schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:58:
iemand die het ook snapt. Spellen worden ook steeds complexer, dus je moet gewoon niet zo zeuren.
Dat is nog steeds geen reden om een spel uit te brengen waar overduidelijk fouten in zitten die ook tijdens de beta al zijn genoemd: server browser zeer traag, gui fouten dwz overlopende texten (nu gefixed), geen pings te zien etc.

De vergelijking met Windows updates raakt echt kant noch wal. Je gaat serieus de patches voor een OS en meegeleverde applicaties vergelijken met de patches voor 1 applicatie cq game waar er aantoonbaar nog veel gepatched moet worden :?

Zelf heb ik het idee dat men de game (mogelijk mede door Modern Warfare 2) gewoon te snel uitgebracht heeft. Basis zaken werken niet of niet goed of ontbreken zoals autobalance ondanks een breed gespeelde beta test (wat eigenlijk meer een veredelde demo leek).
brilsmurfffje schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:37:
Iedereen die zeurt over bugs moet eens ZELF kijken naar programeer code.
Handig werkt dat he, bij een closed source product waar een heel team een gigantisch lange tijd aan werkt... Neem je de inwerktijd en de kosten om uberhaubt inzage te krijgen ook voor jouw rekening?

Jongens, deze hele discussie gaat toch nergens over zo?

[ Voor 35% gewijzigd door Bor op 03-04-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
thr- schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:29:
Server lijst in OP zou handig zijn.
Dan mag jij de topic start eens even opnieuw gaan bekijken lezen:
[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
CptChaos schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:39:
[...]
Dan mag jij de topic start eens even opnieuw gaan bekijken lezen:
[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 10
Ja inderdaad dat opnieuw lezen helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Earzz schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:47:
Was het maar waar ... de beta was beter.
brilsmurfffje schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:37:
ik daag iedereen hier uit om eens naar een programeercode te kijken. Zoek dan maar eens het probleem in de code.
Ben jij programmeur ?? Ik heb jaren geprogrammeerd in Cobol, Assembler en later 4GL talen en SQL enzo ... en het is gewoon je werk om iets _goed_ te (laten) testen voor het gebruikt gaat worden. En als er een fout in zat, ja dan moest je zoeken !
Als ik een faktureer-programma had opgeleverd van deze 'kwaliteit' had ik snel op straat gestaan.
(overigens is het moeilijk om games te vergelijken met programmatuur voor de business)

[ Voor 59% gewijzigd door Goner op 03-04-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Goner schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:59:
Ben jij programmeur ?? Ik heb jaren geprogrammeerd in Cobol, Assembler en later 4GL talen en SQL enzo ... en het is gewoon je werk om iets _goed_ te (laten) testen voor het gebruikt gaat worden. En als er een fout in zat, ja dan moest je zoeken !
Het is offtopic, maar dan zou je moeten weten dat de programmeur juist niet dé persoon is om te testen. :)
Als ik een faktureer-programma had opgeleverd van deze 'kwaliteit' had ik snel op straat gestaan.
(overigens is het moeilijk om games te vergelijken met programmatuur voor de business)
Wederom offtopic: is ook maar net wie je klant is... En wat voor SLA zij hebben... Dus op zich... ;)

Maar genoeg offtopic / slowchat geblaat nu... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:59

[afbeelding]
Ja ik heb me behoorlijk geeergerd dat rondje aan je;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 01:28

aex351

I am the one

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:21:
[...]
Dat is nog steeds geen reden om een spel uit te brengen waar overduidelijk fouten in zitten die ook tijdens de beta al zijn genoemd: server browser zeer traag, gui fouten dwz overlopende texten (nu gefixed), geen pings te zien etc.
Mee eens. Dit spel is overduidelijk een slechte console port. Dat maakt het spel opzich niet minder leuk. Maar het had zoveel beter gekund qua performance (fps etc.) en dat is waar iedereen over klaagt. Ze brengen een beta uit dat eigenlijk geen beta is, want nadat iedereen op hun forum heeft geklaagd over slechte prestaties hebben ze aangegeven dat het een erg oude build is, wat ook uiteindelijk niet zo bleek te zijn. En zo zijn er wel meerdere dingen. Je moet alleen even de rode draad van het verhaal zien en niet selectief lezen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 06-06 01:28

aex351

I am the one

Die autobalancer op de irish server werkt ook voor geen meter. Wordt ik gekicked, terwijl het 8 vs 14 was toen ik joinde. Op een gegeven moment staat er dat ik van team moet verwisselen of ik wordt gekicked. Belachelijk zeg. Die server was half leeg. En hoe kan ik van team verwisselen terwijl ik nog speel. Uiteindelijk ben ik gekicked door de administrator. Nouja, nog een server dat ik van mijn favorieten lijst kan wissen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 23:12
Mwa, in je eentje hele broncodes door kijken die je niet kent is ook geen succes. Er hebben tientallen programmeurs aan gewerkt, en spel is denk ik toch al aantal jaar in productie? Gevonden bugs kunnen ze relatief eenvoudig fixen, zolang ze klein zijn. Maar het probleem is vaak dat games te complex worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
aex351 schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:29:
Die autobalancer op de irish server werkt ook voor geen meter. Wordt ik gekicked, terwijl het 8 vs 14 was toen ik joinde. Op een gegeven moment staat er dat ik van team moet verwisselen of ik wordt gekicked. Belachelijk zeg. Die server was half leeg. En hoe kan ik van team verwisselen terwijl ik nog speel. Uiteindelijk ben ik gekicked door de administrator. Nouja, nog een server dat ik van mijn favorieten lijst kan wissen.
Sorry dat je gekicked bent en het is niet door een admin gebeurd, het was de autobalancer.
De autobalancer werkt inderdaad ruk als er veel mensen in een keer van de server weg gaan, hij raakt dan nogal van slag.
Jammer genoeg is hierdoor de server wel redelijk leeg gelopen.
Op dit moment is er even niks beters en mijn andere server werkt prima met de autobalancer maar dat is denk ik ook meer geluk dan wijsheid.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/94.75.249.121:19567/b_560x95.png

Ik heb al vaak genoeg zien gebeuren dat een server ook compleet leeg loopt als de teams unbalanced zijn, de autobalancer kan dan wel goed werken.
De nieuw aangekondigde R9 server patch gaat hopelijk het autobalance probleem oplossen zodat ik die beta balancer niet meer hoef te gebruiken, de nieuwe server patch moet er als het goed is deze week nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Laatst online: 05-06 12:44
Hebben mensen meer last van volgende rare dingen en irritaties wel eens meegemaakt?
- Lange laadtijden bij DX10/11, bij DX9 geen probleem.
- 40mm nade onder de voeten en de tegenstander heeft nog steeds 100% health
- 40mm nade dichtbij tegen het lichaam was ook niet altijd dodelijk.
- Niet direct of haperend spawnen(en dan gewoon vrolijk worden afgeschoten in die tijd)?
- Eigen snel bewegende UAV wordt in enkele schoten neergehaald en van de tegenstander krijg je bijna niet niet neer.

Voor de rest speel ik het spel met plezier hoor ;)
Was benieuwd of er meer mensen deze problemen kennen/meegemaakt hebben.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
The_Greater schreef op zondag 04 april 2010 @ 01:30:
Hebben mensen meer last van volgende rare dingen en irritaties wel eens meegemaakt?
360 :)
Wel is tegengekomen, helemaal niet regelmatig.
Dit kom ik wel regelmatig tegen, dan schiet je hem een klein beetje naast hem maar dan looptie alsnog verder, 1 kogel is btw dan wel voldoende.
- Niet direct of haperend spawnen(en dan gewoon vrolijk worden afgeschoten in die tijd)?
360 :)
- Eigen snel bewegende UAV wordt in enkele schoten neergehaald en van de tegenstander krijg je bijna niet niet neer.
Kweste van oefenen, een UAV heb je tamelijk makkelijk uit de lucht, Magnum ammo + AN94 = baas!
Tis ook een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
360?

Intelligente antwoorden |:(
Is bekend maar dan voornamelijk of alleen bij ATI kaarten (heb hetzelf namelijk ook)
Dus dat word even wachten op een driver update.
Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt, let je wel op de ping als je een server joint?
Het zou namelijk op lag kunnen duiden.

Voor de rest zijn je vragen zeer goed beantwoord door fanboy :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Laatst online: 05-06 12:44
Ik speel het spel idd op een ATI, even voor het idee: Q@3600mhz, 8GB, ATI5870.
Ping tijden zijn goed te noemen en liggen rond de 120 to 200ms.
Maar ik heb ook het idee dat servers soms niet veel goed maken.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds vanochtend kom ik niet meer in een server :S Als ik aan het browsen ben crasht het spel, gebeurd de hele tijd :@
Daarnaast lukt het mij niet om favourites toe te voegen. Het scherm 'searching for data' blijft dan maar bezig dus ik klik dat op een gegeven moment maar weg.
Maar goed voor de rest loopt het trouwens prima op mijn e6600 en HD4870 met hoge instellingen alleen is het mogelijk om FPS weer te geven met een code?
Hoe kan ik jou server joinen? Als ik zoek op bijv. dutch of cheese vind hij niets :\

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 230207 op 04-04-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Laatst online: 31-05 14:57
@Stijnbos:
k4kl44s schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 10:45:

Je kan ff kijken naar de naam van de server, staat meestal wel een locatie bij, Du of UK zijn meestal wel lage Pings, East/West Coast, Seattle en New York duren wat langer :)

Als je vantevoren de opties: niet vol/leeg/ tracked/ aanzet, en alvast selecteerd op speltype, dan duurt het veel korter, ook kun je eerder op cancel drukken, dan krijg je een kleinere lijst, maar dan heb je wel servers...

Dit is ook maar behelpen, maar ik denk dat ze het binnenkort wel gaan verhelpen...
Hierin enkele tips.
Probeer ook op [GoT] of GoT te zoeken, en HOOFDLETTERS TELLEN MEE!
dat vergeten sommige mensen nog wel eens :)
Random crahses heeft iedereen last van, ik ook...

Verder heb ik gisteren overdag en in de vroege avond heerlijk gespeeld samen met Xtala SNDRT en Proxx, geloof ik, het was gezellig :)

En voor de Gotters die niet op mumble zitten, probeer het eens uit, het is heel makkelijk en teamplay gaat er een stuk beter door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik was gisteravond lekker bezig, viel m'n eigen internet voor een seconde weg (Ziggo :'().

Vanavond maar weer even proberen.
@ k4kl44s: Ik heb 1x op mumble gezeten, de server zat vol met Gotters maar er waren maar 2 op mumble. Zal vanavond nog wel eens kijken, maar het heeft weinig nut als er maar 2 zijn, en die zaten ook nog op een andere server te spelen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
The_Greater schreef op zondag 04 april 2010 @ 08:26:
Ik speel het spel idd op een ATI, even voor het idee: Q@3600mhz, 8GB, ATI5870.
Ping tijden zijn goed te noemen en liggen rond de 120 to 200ms.
Maar ik heb ook het idee dat servers soms niet veel goed maken.
Ik heb dezelfde grafische kaart >:)
Gecombineerd met een i7 920 en 6GB

Wat die pings betreft, ik pak nooit een server met een ping van boven de 100.
Meestal ligt die ergens rond de 30, probeer dat eens uit zou ik zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 04-04-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik er absoluut niet rouwig om ben dat die 40mm nade echt "raak" moet zijn. Scheelt mij een hoop frustraties van mensen die het halve level door schieten zonder echt te mikken en daardoor weer een one-shot-kill halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:34
Scavy schreef op zondag 04 april 2010 @ 07:08:
360?

Intelligente antwoorden |:(
Nou ja, hij heeft natuurlijk wel een punt. Een hoop van de klachten die ik hier hoor heb ik absoluut geen last van (ik dan op de PS3 in plaats van de X360).

Trouwens, gisteren tijdens een episch potje op Laguna Presa voor het eerst meer dan 10.000 combat points (dus zonder bonus) in een potje gehaald. Op bijna elk punt moesten wij als verdedigers nog maar ~5 kills maken om te winnen, maar telkens haalden de attackers toch het punt. Het rondje duurde wel een half uur ofzo :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AR10
Op de PS3 heb ik ook weinig klachten. Gisteren alleen een bug in een chopper toen ik per ongeluk als passagier het binnenwerk sloopte door mijn XM8 MG. Toen sloeg mijn PS3 vast.

Verder een SUPER spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
@AR10

Ik heb daar helemaal geen last van.
PC?

@Cheiron
Zie je nou hoe achterlijk dat klinkt.
Is hetzelfde als dat iemand vraagt waarom zijn ferrari stotterd bij het wegtrekken en iemand anders roept dan:
DAF

Moet je weer typisch console gamers voor hebben om zo kort door de bocht te zijn.
En nee ik heb niets tegen consoles want ik heb zelf ook een ps3 maar verder kijken dan je neus lang is blijkt wel moeilijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soms ga ik gewoon lekker gebouwen slopen :P Vind dat zo mooi en dan dat donderende krakende geluid in de bas en dan stort alles in :P Echt geniaal :D Alleen ging het van de week een keer fout toen ik met een grote groep in een groot gebouw zat en die toen door mijn toedoen instorte :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 09:34
Scavy schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:53:

@Cheiron
Zie je nou hoe achterlijk dat klinkt.
Is hetzelfde als dat iemand vraagt waarom zijn ferrari stotterd bij het wegtrekken en iemand anders roept dan:
DAF

Moet je weer typisch console gamers voor hebben om zo kort door de bocht te zijn.
En nee ik heb niets tegen consoles want ik heb zelf ook een ps3 maar verder kijken dan je neus lang is blijkt wel moeilijk 8)7
1) Ik ben geen "typische consolegamer"...
2) op de eerste vraag na (Dx9, Dx10) zijn alle vragen breed genoeg om ook voor een console te kunnen beantwoorden. Ja, dan is "x360" een beetje simpel, maar als je daar van maakt "nee, op de x360 geen last van" lijkt het mij gewoon een valide antwoord.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Ze hebben die bug met dat instortende gebouw nog steeds niet getest op die herfstachtige rush-map.

Ik zat laatst trouwens vast onder een ingestort gebouw. Een teamgenoot liet het gebouw instorten en ik kon er niet uit rennen (terwijl het gebouw nog gewoon stond en ik er makkelijk uit zou kunnen rennen)

Gebouw stort in en ik zit vast in een enorm brokstuk. Normaal hoor je dood te gaan, maarja :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb wel iets dergelijks meegemaakt. Ik stond voor een groene dumpster, enemy komt eraan en vuurt een 40mm af op mij die mist en die dumpster raakt. (Ik schrok me helemaal lam van het geluid dat een kapotgaande dumpster maakt, geen idee dat dingen überhaupt kapot konden.) Ik heb verder geen damage eraan overgehouden, maar ik stond wel precies voor die dumpster en had in principe gewoon dood moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Weet iemand of het met de Steam versie ook mogelijk is het eerste Steam window met "launch Battlefield Bad Company 2" en "view support information" standaard te skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Typisch:

Team stats
NameWinsLossW/L Ratio
Attacker47147.00
Defender4330.12

Volgens mij kan ik beter blijven aanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
cheiron schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:33:
[...]

1) Ik ben geen "typische consolegamer"...
2) op de eerste vraag na (Dx9, Dx10) zijn alle vragen breed genoeg om ook voor een console te kunnen beantwoorden. Ja, dan is "x360" een beetje simpel, maar als je daar van maakt "nee, op de x360 geen last van" lijkt het mij gewoon een valide antwoord.
Ok ik geloof dat je geen typische console gamer bent, had ik ook wel anders mogen zeggen.
En wat dat laatste betreft heb je ook gelijk want er wordt gevraagd ofdat er iemand anders ook last van heeft, ofdat degene die er om vraagt iets mee op schiet is ten tweede maar gelijk heb je dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Defineer in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic wat dan een lange laadtijd is... Dat is voor iedereen verschillend.
Jep, ervaar ik ook wel eens
En ook dit heb ik wel eens, soms explodeerd hij niet, terwijl de afstand lang genoeg is.
Had ik alleen in de beta last van, sinds release niet meer last van gehad.
Elke UAV heeft net zoveel health, dus daar kan het zeker niet aan liggen. Het probleem zit hem in iets wat ik steeds minder zie gebeuren: het spotten. Zo gauw als een UAV gespot word, is hij meestal heel gauw neer, tenminste, in mijn ervaring. Dat jouw UAV dan snel neergeschoten word, zit hem dus in het feit dat hij gespot is en jij wellicht niet goed vlieg met het apparaatje. :)

Eigenlijk ook wel jammer om te zien dat er MW2 termen in BC2 gebruikt worden...
Bor de Wollef schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:06:
Weet iemand of het met de Steam versie ook mogelijk is het eerste Steam window met "launch Battlefield Bad Company 2" en "view support information" standaard te skippen?
Hier ben ik ook benieuwd naar, er was trouwens ook eerst een derde optie, maar sinds de update is die ook weg. Google levert mij ook niet echt bruikbare resultaten op, iemand een idee? Ik start nu via snelkoppeling op bureaublad, dan start hij gelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 04-04-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 21:01

Stronkie

Where wind is Trouble

Dames en Heren,

Ik heb ook nog een Teamspeak 3 lopen. Misschien ook wel eens leuk om op te spelen.

Ip: 87.208.35.87

Gebruik standaard poort...

en voor mensen die de PC versie spelen. Voeg me toe als vriend : Stronkie ;) hoe kan het ook anders
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.