TepelStreeltje schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:49:
[...]
i beg to differ!
net team perfect kunnen ondersteunen door alles van de mcoms af te snipen of een mortar strike er op te gooien. en ook daarmee vrij zieke score: 39-6 gehaald.
hele tijd op 3deaths gestaan, maar omdat ik over ging op assault (snipen heeft niet altijd zin

) paar keer dood gegaan (nades terugkoppen lukt me nog niet)
had totaal die ronde 21444 punten

(2x zon badge van 5k)
ben wel schuldig geweest aan ENORM campen, heb eigenlijk alleen maar in de vuurtoren gezeten
ook nieuw record gehaald met snipen, 270marksman punten :Pvanuit de vuurtoren naar de jungle. naar een na laatste Mcom setje.
Meh, dan heb je mazzel gehad dat ze je niet zijn komen opzoeken in die vuurtoren...Als ik recon speel en ik zit daar zelf, dan is het meestal eerst cqc met tegenpartij, dan een paar kills en maken dat ik wegkom

. Als ik een andere class speel, is 1 van de eerste dingen die ik doe, checken of er lui in die vuurtoren zitten, aangezien je van daar praktisch de hele map kunt overzien...Maar prachtig dat je van daaruit zoveel kills hebt kunnen maken, als de tegenpartij er niets aan doet is het hun eigen domme fout

.
Merkwaardig dus ook, dat ik vaak merk, dat mijn eigen team, of de tegenpartij niets doet aan snipers op dergelijke plekken

.
Laatst trouwens ook een leuke, in Valparaiso, bij de eerste mcomm set, heb je die bosrand, waar het vaak stikt van de spelers, zowel vijandelijk als je eigen teammembers. Je kan daar dus aardig huishouden als je flanked en richting de bergwand loopt, waar je ook zo'n perfecte sniperspot hebt...Welnu, ik liep daar dus heen en wat kom ik tegen, 2 vijandelijke snipers en een eigen teammember die daar vrolijk op een rijtje zitten te snipen

. Op dat soort momenten is het jammer dat je op PS3 geen screenshots kunt maken.
Ook een grappige, als je weet dat in een hutje/toren/whatever vijanden zitten, granaat naar binnen en hopen dat ze door de juiste deur naar buiten komen rennen, om ze vervolgens 'op te vangen'

.