[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 41.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Angeloonie schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:16:
Typisch:

Team stats
NameWinsLossW/L Ratio
Attacker47147.00
Defender4330.12

Volgens mij kan ik beter blijven aanvallen :P
Je doet zeker veel conquest dan? Volgens mij ben je daar aanvaller als je wint en verdediger als je verliest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-05 08:24
CptChaos schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:27:
Hier ben ik ook benieuwd naar, er was trouwens ook eerst een derde optie, maar sinds de update is die ook weg. Google levert mij ook niet echt bruikbare resultaten op, iemand een idee? Ik start nu via snelkoppeling op bureaublad, dan start hij gelijk.
Ik heb een shortcut gemaakt op mijn desktop via steam, via die shortcut krijg ik niet zo'n menutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:42

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 153298 schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:55:
[...]
Je doet zeker veel conquest dan? Volgens mij ben je daar aanvaller als je wint en verdediger als je verliest :9
De laatste tijd steeds meer Rush, dus het is wel een gedeelte Conquest ja, maar misschien 40% Rush.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Anoniem: 153298 schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:55:
[...]
Of hij verlaat vlak voordat ze gaan verliezen het spel. Het kan gewoon niet dat je maar 1x hebt verloren. Kan gewoon niet.

Mijn stats:
Wins ---- Loss ---- W/L Ratio
Attacker 68 ---- 73 ---- 0.93
Defender 125 ---- 53 ---- 2.36

[ Voor 8% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-04-2010 14:33 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:06:
Weet iemand of het met de Steam versie ook mogelijk is het eerste Steam window met "launch Battlefield Bad Company 2" en "view support information" standaard te skippen?
Gewoon de exe runnen. Of de beta installeren, heb dat nooit in ieder geval.
Voor no intro heb ik een patch gemaakt, deze staat wel op GCW.

Als je leaved voordat een match eindigt, telt ie dan wel mee als win of loss?

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 04-04-2010 14:58 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Net een zeer goede game gehad met Bananenspin en Fanatix, op verzoek de screendumps:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/x5zbya.jpg

En tja dit was gewoon vreemd, had 2 dezelfde pins (niet pins, maar die andere 8)7 ), de Squad Teamwork Ops, maar 1 werd er niet meegerekend, had dus 5k meer punten kunnen verdienen..

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/eg77fs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Striptease schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:32:
[...]

Of hij verlaat vlak voordat ze gaan verliezen het spel. Het kan gewoon niet dat je maar 1x hebt verloren. Kan gewoon niet.
:z

Ik leave de server pas als het spel klaar is, en wissel nooit van team.

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

SNDRT schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:55:

En tja dit was gewoon vreemd, had 2 dezelfde pins (niet pins, maar die andere 8)7 ), de Squad Teamwork Ops, maar 1 werd er niet meegerekend, had dus 5k meer punten kunnen verdienen..
Gebeurt wel vaker. Heb het ook wel ns met Gold Stars. Die krijg je dan gewoon dubbel te zien, terwijl je er eigenlijk maar 1 gehaald heb. Je hebt dus niet 5k meer punten verdient oid. Zo'n insignia (zo meen ik dat ze heten) kun je ook maar één keer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SNDRT schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:55:
Net een zeer goede game gehad met Bananenspin en Fanatix, op verzoek de screendumps:

[afbeelding]

[afbeelding]
Nee, dan ben je toen je die insignia kreeg dood gegaan, bij je spawn zie je dat opnieuw maar dubbele score zit er niet in.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zojuist mijn eerste disconnect gehad, was lekker bezig op een server, had volgens mij een redelijke k/d ratio en toen ineens bam zwart terug naar het hoofdmenu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

Vanmorgen maakte ik 100 kills / 24 deads in Laguna Presa (Rush mode) waarbij ik voornamelijk als Engineer speelde. In het begin stormde ik meteen met mijn tank richting de 'bombs' en detoneerde er eentje. Was echt kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 13:47
Er zitten wel nog wat irritante zaken in de game die na de beta wel verholpen mochten zijn..

Als de killcam uitgeschakeld is op de server, kan je - bij het kiezen van squad mate in het spawn menu - niet zien (visueel dan) waar deze zich bevindt en of hij al dan niet in the heat of the action zit...

EDIT:
@SNDRT: Hoe geef je orders aan je squad? Wist niet dat dit kon :o
Zo dus:
Eerst kijk je naar de "A" dan druk je op Q, dan zegt je poppetje iets van "Let's attack this position!"
Daarna doe je dit ook maar dan als defender, dan zegt je poppetje iets van "Let's set up a defensive parimeter here!".
Als je dat een paar keer doet dan krijg je de pin als het goed is

[ Voor 40% gewijzigd door Asgaro op 04-04-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Phyxion schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:38:
[...]

Nee, dan ben je toen je die insignia kreeg dood gegaan, bij je spawn zie je dat opnieuw maar dubbele score zit er niet in.
Soms krijg je de score wel meerdere malen. Dat was in ieder geval direct na de release zo. Het halen van een waardevolle beloning gevolgd door snel na elkaar dood gaan was een populair trucje om snel punten te halen. Als je het een beetje goed deed (of doet want weet niet of het nog steeds werkt) kreeg je de reward meerdere keren uitgekeerd.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Striptease schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:32:
En wáárom zou het niet kunnen dan? Dat iets 'niet kan' zegt natuurlijk niets en is zeker geen onderbouwing. Zou zeggen, zorg dat je erbij bent, dan weet je het pas 100% zeker. Vooroordelen toch ook altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
CptChaos schreef op zondag 04 april 2010 @ 13:27:
[...]

Eigenlijk ook wel jammer om te zien dat er MW2 termen in BC2 gebruikt worden...
[...]
Bedoel je UAV?
Die zat er al in met bf2...

Eigenlijk zou je het dan andersom moeten zeggen, ware het niet dat het een bestaande term is en dus niet bedacht door Dice of Infinity Ward...

[ Voor 23% gewijzigd door PearlPumpkin op 04-04-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Hey, Is er iemand die op DirectX 11 speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Safaci schreef op zondag 04 april 2010 @ 17:23:
Hey, Is er iemand die op DirectX 11 speelt?
Ja, vol open met die hap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Na MW2 is BFBC2 een verademing wat betreft de ergernissen. Beetje jammer alleen dat veel ergernissen die ik had tijdens BF2 gewoon weer in ere hersteld worden. Hallo DICE!!! Hoe moeilijk is het om spawn protection in te bouwen?! Rij je met een tank de vijandige (niet over te nemen) basis in dan moet je gewoon dezelfde melding krijgen als dat je het slagveld dreigt te verlaten. En meteen 500 punten in mindering anders leren die rapende kutkinderen het nooit.

En als ze dan toch bezig zijn mag de recon van mij ook wel omgekat worden. Die class heeft echt geen nut behalve campen. Sniperrifle inruilen voor een SMG ofzo en lekker vlaggen plakken en tanks kapot maken met C4. En dat noemen we dan een spec ops of iets dergelijks. Om te kunnen spotten heb je echt geen sniperrifle nodig. Ik kan vijanden over de hele lengte van een map spotten met mijn pistool.

einde stoom afblaas modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-05 18:29
Tjoekie schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:18:
Na MW2 is BFBC2 een verademing wat betreft de ergernissen. Beetje jammer alleen dat veel ergernissen die ik had tijdens BF2 gewoon weer in ere hersteld worden. Hallo DICE!!! Hoe moeilijk is het om spawn protection in te bouwen?! Rij je met een tank de vijandige (niet over te nemen) basis in dan moet je gewoon dezelfde melding krijgen als dat je het slagveld dreigt te verlaten. En meteen 500 punten in mindering anders leren die rapende kutkinderen het nooit.

En als ze dan toch bezig zijn mag de recon van mij ook wel omgekat worden. Die class heeft echt geen nut behalve campen. Sniperrifle inruilen voor een SMG ofzo en lekker vlaggen plakken en tanks kapot maken met C4. En dat noemen we dan een spec ops of iets dergelijks. Om te kunnen spotten heb je echt geen sniperrifle nodig. Ik kan vijanden over de hele lengte van een map spotten met mijn pistool.

Onzin, Recons zijn er om tanks en ander addergebroed uit de weg te ruimen. Ga maar vaker spelen, je zult zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:00
Op welke mumble server zitten jullie? Ik keek net op die uit de OP maar daar is niemand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik vraag me af hoe het dan weer met die nieuwe autobalance geregeld is. Wordt je dan in je uppie uit je squad getrokken in het midden van de strijd en kan je dan opeens bij het andere team gaan spelen? Zou wel jammer zijn.

Zou trouwens ook fijn zijn als ze bij het respawnen iets ingebakken zouden hebben dat je gedurende 5 sec. niet dood kan maar ook niemand kan killen, dan heb je nog enigsinds tijd om je even te oriënteren nadat je respawnt.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Spawn protection? Alleen op base zou dat wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

BastiaanN schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:41:
Ik vraag me af hoe het dan weer met die nieuwe autobalance geregeld is. Wordt je dan in je uppie uit je squad getrokken in het midden van de strijd en kan je dan opeens bij het andere team gaan spelen? Zou wel jammer zijn.

Zou trouwens ook fijn zijn als ze bij het respawnen iets ingebakken zouden hebben dat je gedurende 5 sec. niet dood kan maar ook niemand kan killen, dan heb je nog enigsinds tijd om je even te oriënteren nadat je respawnt.
Wat zou je anders in gedachten hebben dan? Dat als je kiest een spelletje te spelen er een grote gespierde man je huis binnenkomt en je in elkaar slaat als je kiest de game te vertrekken voor hij af is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Pheace schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:45:
[...]

Wat zou je anders in gedachten hebben dan? Dat als je kiest een spelletje te spelen er een grote gespierde man je huis binnenkomt en je in elkaar slaat als je kiest de game te vertrekken voor hij af is?
Bijvoorbeeld ;) Of gekoppeld aan je squadscore. Hoe meer je samenwerkt met je squad hoe minder kans je hebt dat je geswitched wordt. Dan zullen alleen mensen geswitched worden die toch solo spelen.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:22

Audione0

Strijdt der titanen

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om screenshot te maken? Als ik dit doe en ik laad er eentje in paint dan krijg ik een witte achtergrond.. Of is hier een sneltoets in het spel voor?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 14:06
BastiaanN schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:46:
[...]

Bijvoorbeeld ;) Of gekoppeld aan je squadscore. Hoe meer je samenwerkt met je squad hoe minder kans je hebt dat je geswitched wordt. Dan zullen alleen mensen geswitched worden die toch solo spelen.
Ze zouden gewoon clanmates in hetzelfde team moeten laten en users zonder clantag naar de andere kant gooien.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Macros4 schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:28:
[...]

Onzin, Recons zijn er om tanks en ander addergebroed uit de weg te ruimen. Ga maar vaker spelen, je zult zien :)
Dat zeg ik ook, sniperrifle inleveren en met je C4 en mortier tanks opruimen en vlaggen pakken. Maar hoe dan ook die sniperrifle inleveren want dat ding nodigt alleen maar uit tot campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
V OPT icm de UAV is erg lekker, ik maak sinds ik die combo heb ontdekt zowaar frags met 't ding en ik kan gigantisch veel meer spotten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Audione0 schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:55:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om screenshot te maken? Als ik dit doe en ik laad er eentje in paint dan krijg ik een witte achtergrond.. Of is hier een sneltoets in het spel voor?
Gebruik gewoon FRAPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:58
Tjoekie schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:58:
[...]

Dat zeg ik ook, sniperrifle inleveren en met je C4 en mortier tanks opruimen en vlaggen pakken. Maar hoe dan ook die sniperrifle inleveren want dat ding nodigt alleen maar uit tot campen.
Nee hoor! Je moet alleen een beetje durven om met dat ding mee te lopen met je squad. Maar als je dat eenmaal doet dan kun je heerlijk spelen. Jij schiet 80% eraf ofzo, en je squad mate maakt het af met 1 a 2 kogels. Je kunt het zelfs nog zo doen. Je schiet met bijvoorbeeld dat eerste sniperwapen, pakt je pistool en maakt het af met 1 schot. :9

Wat ik zelf wel jammer vind, (heb het spel net één dag) is het aantal punten wat je voor het laatste wapen moet halen dat was in de Beta wel 10 keer meer ofzo en dan had je iets om na een poosje nog steeds voor te sparen.

Weet iemand ook hoe de headset werkt? op de Playstation 3?

En zijn er nog mensen die graag samen willen werken, een headset hebben en op de playstation 3 spelen? Zoja zouden die mensen mij dan toe willen voegen, ik wil het ook wel doen geef maar een gil hier op got. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Hoe worden de weapon stats berekend als je een wapen oppakt die je nog niet hebt unlocked? Tellen de kills mee op de achtergrond van het te unlocken wapen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 20-05 14:22

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Even een banner gemaakt ;)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/14jvls2.png

Zat gister in de Squad One server, Komt de hele tijd tekst midden in het scherm te staan. Best hinderlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-05 20:46
Jullie Tweakers mogen ook wel gebruikmaken van onze Clan Teamspeak. Graag als jullie dat doen wel GoT voor jullie naam zetten zodat het duidelijk is. Indien gewest zal ik ook een GoT Channel maken voor jullie.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/193.93.44.99:10084/b_560x95.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Audione0 schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:55:
ik gebruik fraps. geeft ook je fps en de mogelijkheid om filmpies op te nemen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 22:34

djidee

Mr. Slungel

Tjoekie schreef op zondag 04 april 2010 @ 20:58:
[...]

Of mcoms aanpakken... c4 met de juiste opties (x2 aantal en extra kracht) en een mcom, of een geheel gebouw is al nagenoeg down..
Altijd leuk bij de 2e fase van Port Valdez, punt B (geloof ik, dat huis in elk geval)... Als recon het eerste huis in, naar boven toe, c4 door het raam heen tossen tegen het andere gebouw aan en click... Zeker als hij al damage heeft (meestal wel, door tanks of rpg's die proberen hem neer te halen) gaat hij vrij snel al neer... En helemaal leuk als er net nog een 3/4 man van de verdedigende partij zich erin bevind (als je de c4 naar binnen gooit, ligt hij rondom het trapgat, waar meestal de defense ook plaats neemt) :+

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:12

ManiacsHouse

Scheisse!

Ligt het nou aan mij? Of is het gewoon een k*tspel? Zo'n spel waarbij degene met een uberpc elke keer net iets sneller of flitsender zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 12:07
ManiacsHouse schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:14:
Ligt het nou aan mij? Of is het gewoon een k*tspel? Zo'n spel waarbij degene met een uberpc elke keer net iets sneller of flitsender zijn?
Dan beschouw elke moderne fps-shooter maar als een kutgame. Maar om het ook maar in andere woorden te zeggen, het ligt dus aan jou, oftewel je PC.

Natuurlijk onzin. Tenzij je een heel erg slechte pc hebt ligt het gewoon eraan waar je richt en vervolgens schiet, op elke pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-05 22:34

djidee

Mr. Slungel

En al zou het uitmaken, dan heb je in de BF series meer kans door het tactisch anders aan te pakken. De mappen bieden daar ruimte voor, en als je die samen met een squad goed gebruikt kun je zonder extreem goed te kunnen mikken toch een pot winnen, of het ze in elk geval extreem moeilijk maken...

BF = Right Squad, Right Weapon/Vehicle , Right Place en een beetje mikken

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Laatst online: 30-01 20:13
Ik lees dat mensen hier fraps gebruiken. Zelf gebruik ik het voornamelijk om de frames per second (fps) te meten.

Met wat voor fps spelen jullie BFBC 2? (minimaal / gemiddeld)

Als ik bijvoorbeeld naar een grote stedelijke omgeving kijk van bovenaf dan heb ik minimaal 45 fps. Meestal draait die rond de 70 á 75. In de multipayer zit ik meestal rond de 70 á 80 en soms zakt die naar 60 fps.
(Settings: 1920x1080, advanced, 4 x AA, 8x AF. vsync off)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Necros schreef op maandag 05 april 2010 @ 02:21:
Ik lees dat mensen hier fraps gebruiken. Zelf gebruik ik het voornamelijk om de frames per second (fps) te meten.

Met wat voor fps spelen jullie BFBC 2? (minimaal / gemiddeld)

Als ik bijvoorbeeld naar een grote stedelijke omgeving kijk van bovenaf dan heb ik minimaal 45 fps. Meestal draait die rond de 70 á 75. In de multipayer zit ik meestal rond de 70 á 80 en soms zakt die naar 60 fps.
(Settings: 1920x1080, advanced, 4 x AA, 8x AF. vsync off)
Ongeveer dezelfde FPS als jij daar hebt. Gaat prima, beter dan op de consoles iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353758

En spelen jullie ook in dx11
Ik zelf speel met 40-80 fps gemiddeld 60 fps
4xAA dx11 alles aan en op het hoogste 1920x1080 5870 core i7 920 4ghz

Over de game is er één GoT server? Zojah welke dan kan ik hem tussen mijn favo's zetten.
Thnx

Edit ik hebnog een vraagje. Vanaf welk level krijg ik sterkere wapens en eindelijk eens een scoop
die ik op mijn wapens kan zetten ?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 353758 op 05-04-2010 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 22:16
Even een vraagje. Kan je je eigen teammaten doden door destruction? zo ja gaat er dan punten bij jou af of niet? Ik zat namelijk in een gebouw laatst die werd opgeblazen door mijn eigen teammaat....

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Nu ik wat meer gewend ben aan dit spel haal ik als atacker ook steeds meer kills gelukkig en wordt het redelijk speelbaar. Andere wapens doen wonderen in dit spel, jammer dat ze de beginners niet een iets meer 'random' wapen geven, zodat ze niet direct een negatief beeld hebben :)

Maar heb wel een vraag over de Squad-TDM optie. Hierbij kan ik mijn unlockte wapens dan weer niet kiezen, hoe zit dat?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk omdat het dan voor iedereen gelijk is en eerlijker.
Ik vind het maar brak dat je tegen iemand speelt met een heel goed wapen en jij zelf heb
nog de begin wapens en je word er vaak door gedood. Ik vind het heel moeilijk om op dit moment een goede kill dead ratio te krijgen.
meestal ben ik net zo vaak dood als datik kills heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Lizardz schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:23:
Jullie Tweakers mogen ook wel gebruikmaken van onze Clan Teamspeak. Graag als jullie dat doen wel GoT voor jullie naam zetten zodat het duidelijk is. Indien gewest zal ik ook een GoT Channel maken voor jullie.

[afbeelding]
Ik dacht dat iedereen al gebruik maakte van mumble? Dan is ook nog een teamspeak server een beetje overbodig lijkt me..

@ Crazymonkey: leuk dat je een banner maakt, maar de paar keer dat ik op die server gekeken heb was er niemand daar.

Welke mumble server zitten jullie wel? Er is regelmatig de vraag om op 'de' mumble server te komen, maar welke?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:32
cheiron schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:35:
[...]
Trouwens, gisteren tijdens een episch potje op Laguna Presa voor het eerst meer dan 10.000 combat points (dus zonder bonus) in een potje gehaald. Op bijna elk punt moesten wij als verdedigers nog maar ~5 kills maken om te winnen, maar telkens haalden de attackers toch het punt. Het rondje duurde wel een half uur ofzo :D
Heerlijk potje was dat inderdaad. Volgens mij hebben we gebruik gemaakt van elke seconde dat een potje kan duren :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inwelke game mode krijg je het snelste punten?
Ikzelf denk squadplay maar kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tankiej schreef op maandag 05 april 2010 @ 10:07:
[...]

Ik dacht dat iedereen al gebruik maakte van mumble? Dan is ook nog een teamspeak server een beetje overbodig lijkt me..

@ Crazymonkey: leuk dat je een banner maakt, maar de paar keer dat ik op die server gekeken heb was er niemand daar.

Welke mumble server zitten jullie wel? Er is regelmatig de vraag om op 'de' mumble server te komen, maar welke?
8)7
Voor mij persoonlijk, ik heb TS2, TS3 en vent, en ga daar niet ook nog mumble aan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 20-05 14:22

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

[...]

8)7
Daarom probeerde ik er duidelijkheid in te maken ;) Normaal zit er een man of 5 in en s' avonds wel eens een man of 9. Is een 50 Slot server, dus kom kijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
gisteravond op de server van duiveltje666 gespeelt. En daar word ook geregelt het adres van mumble gespamt. Voor het eerst met mumble gespeelt maar het is wel ff wenne maar wel hoop lol gehad.

ok nu ff een vraagje. Als iemand met lagere settings speelt ziet die overal het struikgewas en de bomen als iemand wie met volle settings speelt?

oww en daar was ergens zon config tool voor bc2. Heeft iemand daar nog een link van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

[...]
niemand daar.

8)7
Je hebt een PM

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ManiacsHouse schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:14:
Die mensen zijn wel veel eerder op de map waardoor mensen die geen uberpc hebben in veel conquest mappen pas spawnen als de vlaggen allemaal al ingenomen zijn.
Maar 1op1 maakt het weinig verschil, tenzij je je opties te hoog heb ingesteld waardoor het gewoon hapert, maar dan moet je het gewoon lager zetten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Tsurany schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:24:
[...]

Die mensen zijn wel veel eerder op de map waardoor mensen die geen uberpc hebben in veel conquest mappen pas spawnen als de vlaggen allemaal al ingenomen zijn.
Maar 1op1 maakt het weinig verschil, tenzij je je opties te hoog heb ingesteld waardoor het gewoon hapert, maar dan moet je het gewoon lager zetten.
Ik ben ook regelmatig als eerste maar heb geen super pc (Q6600, 2GB, 8800GT) denk dat het meer de disk is, heb er sinds kort een F3 inzitten.
Wel relaxed want je kan pakken wat je wilt haha :)

Ik was gister ook even op die GoT server, ging wel goed. (Nick =RBN=)
Niveau van samenspelen is wel hoger dan normaal wat natuurlijk leuker is.

[ Voor 10% gewijzigd door Redje op 05-04-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Redje schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:32:
[...]

Ik ben ook regelmatig als eerste maar heb geen super pc (Q6600, 2GB, 8800GT) denk dat het meer de disk is, heb er sinds kort een F3 inzitten.
Wel relaxed want je kan pakken wat je wilt haha :)
Ik ben er soms als één van de eersten en soms als er al 2 vlaggen ingenomen zijn (bij conquest), geen idee waar het aan ligt. Het is niet alsof de configuratie van mn pc elke keer veranderd :')
(E8500 @ 3.8Ghz, HD4870, 4GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 09:26
Kr44nVogel schreef op maandag 05 april 2010 @ 09:39:
Even een vraagje. Kan je je eigen teammaten doden door destruction? zo ja gaat er dan punten bij jou af of niet? Ik zat namelijk in een gebouw laatst die werd opgeblazen door mijn eigen teammaat....
kan inderdaad -15 punten teamkill ;)
dus je kan teamkillen in een no hardcore server >:)

Verder vind ik het jammer dat er zoveel mensen hier zitten te bitchen enzo.
Sorry dat het me opvalt, maar heel veel mensen zitten oftopic te zeuren op consolegamers, snellere of langzamere pc's en meer van die onzin.
Dit topic gaat over ingame dingen. Niet of je met een 8800gt wel op high kan spelen of zoiets(daar is het problemen topic meer voor). Ow en het zoveelste gezeur over snipers en m60's hebben we na 10 topics nou ook wel gehoord hoor. :+

Ik speel verder op de xbox (Phosporus) en heb vaak met een klasgenoot over bfbc2 en hij speelt op de pc.
Heb het gevoel dat daar meer mensen de m60 pakken. Heb er op de xbox weinig last van. Sowiezo denk ik dat het gamen op de xbox fijner is qua gameplay(My god alstjeblief geen bitchfight hier over controller vs muis...Ik zeg gameplay niet bestuuring) of de pc gamers zijn gewoon meer aan het zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-05 21:41
Wat me opvalt op de PC versie is dat er zoveel mensen hacken zeg !! In bijna iedere server die ik join zie ik berichten van punkbuster dat mensen gebanned worden voor aimbot en dergelijke hacks.
Zo te zien is punkbuser dan een erg effectieve anticheat. Kan ik niet van VAC zeggen in spellen zoals Counter-strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

B-BRAIN schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:09:
ls iemand met lagere settings speelt ziet die overal het struikgewas en de bomen als iemand wie met volle settings speelt?
Als ik op 'low' speel zie ik wel alle struikgewas en bomen, maar niet zo gedetailleerd. Pas als ik dichterbij kom komt er meer detail ...
oww en daar was ergens zon config tool voor bc2. Heeft iemand daar nog een link van
er zijn er 2, heb zo gauw geen links, maar wel namen :
Gossamer's Bad Company 2 Launcher
Liseda's BFBC2 Configurator
Preddie schreef op maandag 05 april 2010 @ 09:43:
Maar heb wel een vraag over de Squad-TDM optie. Hierbij kan ik mijn unlockte wapens dan weer niet kiezen, hoe zit dat?
Zal wel een server-setting geweest zijn, de keren dat ik Squad Death Match speelde, kon ik kiezen wat ik had.

[ Voor 22% gewijzigd door Goner op 05-04-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-05 22:03
Goner schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:29:
[...]

Als ik op 'low' speel zie ik wel alle struikgewas en bomen, maar niet zo gedetailleerd. Pas als ik dichterbij kom komt er meer detail ...
Zal anders wel vreemd zijn, iemand die high detail speelt gaat achter een struik/boom zitten en iemand in low detail kan je zo dood maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Niet online

Recon + shotgun reporting in.

Speel echt 100x beter/fijner dan met een sniper waarbij je wel moet campen (tenzij je goed bent in close combat ermee). Vooral leuk als je samen met een Assault gaat flanken die telkens je motion sensors aanvult O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

Woei!

Afbeeldingslocatie: http://img26.imageshack.us/img26/5940/bfbc2game20100405135346.png

Wel een beetje de lol ervan af. Mijn favo setup: M24 + M1911 + C4 heeft nu voor 2/3 platinum... Whats next?

Zojuist die type88 sniper icm 4x scope geprobeerd, best geinig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
maar gaan er nog mensen naar http://drome.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Haha drome ben ik heel vaak geweest toen het nog bij ons in het expo center werd gehouden.
Erg vet was dat om gewoon met 40 bekenden aan 4 rijen te zitten.
Jammer dat het nu zo ver weg is anders had ik me natuurlijk weer aangemeld.

Maarja op welke servers ( pc ) spelen de tweakers het meeste dan ?
Heb wel weer ens zin om met wat bekenden te spelen.De servers in de beginpost staan veelal leeg als ik ze opzoek.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvaud
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
phosporus schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:03:
[...]

Sorry dat het me opvalt, maar heel veel mensen zitten oftopic te zeuren op consolegamers, snellere of langzamere pc's en meer van die onzin.
Dit topic gaat over ingame dingen. Niet of je met een 8800gt wel op high kan spelen of zoiets(daar is het problemen topic meer voor). Ow en het zoveelste gezeur over snipers en m60's hebben we na 10 topics nou ook wel gehoord hoor. :+
AMEN! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:03
Ik ga dit weekend naar drome, maar is het mogelijk BF DC2 te spelen in lan?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:52

flessuh

Set sail for fail!

The_Greater schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:03:
[...]

Ik ga dit weekend naar drome, maar is het mogelijk BF DC2 te spelen in lan?
zat er niet in volgens mij?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flythe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Er is geloof ik wel een crack voor oid, maar officieel kan je het niet over lan spelen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-05 17:07
Anoniem: 353758 schreef op maandag 05 april 2010 @ 09:59:
Ik denk omdat het dan voor iedereen gelijk is en eerlijker.
Ik vind het maar brak dat je tegen iemand speelt met een heel goed wapen en jij zelf heb
nog de begin wapens en je word er vaak door gedood. Ik vind het heel moeilijk om op dit moment een goede kill dead ratio te krijgen.
meestal ben ik net zo vaak dood als datik kills heb.
Grappig.

Ik ben, na op m'n eerste soldier alles geunlocked te hebben, begonnen met een nieuwe. Lvl 0, geen unlocks, gewoon de newb wapens.
Daarmee haalde ik een prima K/D ratio en deed ik gewoon mee in de top van de scoreboard. Ja, met de betere wapens was ik wel hoger geëindigd, en had ik 1 vs 1 wss net wat meer kills gemaakt, maar skill en ervaring zijn belangrijker. Als een vijand met een goed wapen op jouw lichaam mikt, en jij met een zwak wapen op z'n hoofd, legt hij het toch echt af.
Buiten dat, de 1e sniper en het 2e assault wapen zijn prima wapens, en ook de 1e medic LMG doen amper onder voor latere wapens. Alleen als engineer zul je het in het begin wat moeilijker hebben qua wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174005

Op onze server krijgt men gewoon een waarschuwing + kick als je dat doet (moet er natuurlijk wel admin online zijn), er is weinig aan te doen helaas en zeker bij rush: omdat je als defender achterblijft als een basis verloren wordt moet je op z'n minst tijd hebben om weg te rennen/gedood te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Wat vinden de Assault guys hier van de AN-94 ABAKAN versus de M16A2?

Op de meeste fora ondervind ik dat het overgrote deel de voorkeur geeft aan de M16A2.
Bij mij is het net omgekeerd: ik maak duidelijk veel meer kills met de AN-94.

Hier stats van http://battlefieldbadass.com/equipment/assault/
Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/9730/capturezm.jpg

AN-94: accuracy 70
M16A2: accuracy 80
Heb hier toch niet veel van gemerkt. Die 3de kogel bij de 3-round burst van de M16A2 is meestal een misser als je gaat voor een headshot. Ook al richt ik op de nek of borstkas.
Bij de AN-94 is het 2-round burst dus die kogels raken wel allebei het target. Ook als je naar het hoofd mikt.

M'n stats
Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/2298/capture2wr.jpg
M'n accuracy is dus wat in strijd met zoals het zou moeten zijn.

Er is ook 10points verschil in damage. Wrsl is het daardoor dat ik er meer kills mee maak?

Dus mensen die mij kunnen vertellen waarom ze tóch de M16A2 boven de AN-92 verkiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hogere vuursnelheid is in close combat wel een stuk fijner. Twee kogels met burst is ook niet ideaal op short-medium range, als je op de chest mikt dan kan je op relatief korte afstand met de M16A2 alle drie de kogels raak schieten waar je bij de AN-94 maar twee kogels raak schiet. Dan is het 140 damage vs 150 damage voor respectievelijk de AN-94 en de M16A2.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Tsurany schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:50:
Hogere vuursnelheid is in close combat wel een stuk fijner. Twee kogels met burst is ook niet ideaal op short-medium range, als je op de chest mikt dan kan je op relatief korte afstand met de M16A2 alle drie de kogels raak schieten waar je bij de AN-94 maar twee kogels raak schiet. Dan is het 140 damage vs 150 damage voor respectievelijk de AN-94 en de M16A2.
Maar bij een game zoals deze heb je toch meer situaties op medium range dan close combat? Dan kom je er met de AN-94 wel, ervaar ik.
Mij valt het ook niet echt op dat ik suck in close combat, ook al schiet ik dan in de chest meestal. Snel switchen naar m'n pistol of kniven is ook een optie.

Als iemand op medium range voor mij voorbij loopt, heb ik toch nog altijd het gevoel dat die 3de bullet niet raakt. Meestal moet ik dan 3 à 4 bursts uitvoeren.
Bij m'n AN-94 is dit maar 2 à 3 bursts: er is geen 3de bullet die kán missen, en de damage/bullet ligt hoger. :)

Hoe gaat het bij jou op medium/long range met de M16A2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf, als je voor Mcom's gaat en die zijn in gebouwen dan speel je wel veel op close combat, in ieder geval op een afstand waarbij alle drie de kogels raak gaan als je met de M16A2 op chest mikt.

Zelf geef ik echter de voorkeur aan de M416, op long range vergelijkbaar met de M16A2 en de AN-94 maar je beschikt over full auto en dat kan op alle afstanden een flink voordeel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Nog zo'n middag en BFBC2 gaat een heeeele diepe la in ... hebben ze die autobalancer wel getest ??
Ik kwam alleen maar in van die bezopen 11 tegen 5 games terecht ... en dan zeg je wat, wisselt er eentje en dan wordt het 12 tegen 4 !! Of je krijgt een grote muil van zo'n kutpuber ... ik ga STALKER spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01
Na een tiental potjes gespeeld te hebben op de PC zijn dit de dingen die mij opgevallen zijn.
Positief:
1. Alles kapot kunnen schieten zorgt voor dynamische potjes. Elke keer is het weer net even anders..
2 Alles kapot kunnen schieten brengt weer nieuwe tactische mogelijkheden met zich mee(t.o.v. shooters waar dat niet kan.
3.De engine draait redelijk soepel

Negatief:
1. Ingame browser zuigt weer eens hard. Te weinig filters en te weinig nagedacht over gebruiks gemak.
2 HDR en bloom. Bloom kan je uitzetten via de .ini(waarom niet bij options?) en HDR kan helemaal niet uit(gewoon irritant)
3.Laden duurt nogal lang
4.Geen spawnproction suckt.

Uiteindelijk vind ik het een leuke game maar de 'polish' mist. Ergens heb ik er ook spijt van dat EA beloon om weer gepruts op te leveren. Veel van de negatieve punten zijn volgens mij vrij simpel op te lossen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stewie van I3D gaf aan dat een werkende autobalance in de nieuwe patch zat voor de servers, R9, die getest werd.

[ Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 05-04-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@iedereen net in [GoT] Where tweakers are being born .. and killed | Rush 24/7: _O_ _O_

Wat een meesterlijk potje was dat zeg, supersnel, superspannend en teams die aan elkaar gewaagd waren:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/05/1270472706-230.jpg

Veruit m'n beste potje ooit:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/05/1270472727-810.jpg

19 pins :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 05-04-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
tooter schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:47:
....

Maarja op welke servers ( pc ) spelen de tweakers het meeste dan ?
Heb wel weer ens zin om met wat bekenden te spelen.De servers in de beginpost staan veelal leeg als ik ze opzoek.
Ik speel 's avonds veel op de '[GoT] Where tweakers are born & killed' ofzoiets.. Die zit 's avonds meestal vol, maar 's middags (op een doordeweekse dag) is die meestal leeg inderdaad.
Als ik de tijd heb om wel 's middags te spelen dan zoek ik gewoon een willekeurige server uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Goner schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:09:
Nog zo'n middag en BFBC2 gaat een heeeele diepe la in ... hebben ze die autobalancer wel getest ??
Ik kwam alleen maar in van die bezopen 11 tegen 5 games terecht ... en dan zeg je wat, wisselt er eentje en dan wordt het 12 tegen 4 !! Of je krijgt een grote muil van zo'n kutpuber ... ik ga STALKER spelen.
Ik ondervind niet echt veel problemen.
Wat ik altijd doe: in serverbrowser sorteren op aantal spelers.(sorteren op ping werkt hier toch niet. En heb ik ook in bv. CoD nooit toegepast.)
Vervolgens server uitkiezen waar de max player count op 24 of 26 players ligt. (32 vind ik iets te veel van het goede. Omdat ik dan nauwelijks tactisch kan spelen of wat kan sneaken, doordat er te veel volk is.)
Dan een server uitkiezen dat voor 90% vol zit. (eenmaal dat een server goed vol zit, zal die minder rap terug leeglopen in vlg met een 50% volle server. En tegelijkertijd wéét je al dat de teams balanced zijn op dat moment, aangezien er te weinig speling kan zijn.)

@Tsurany: Ja, de M416 ga ik vanavond eens uitvoerig testen. Maar ik vraag mij wel af of full auto veel nut heeft in deze game? Het wordt toch aangeraden om altijd in bursts te schieten - toch bij de XM8 - of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 14:06
Ik had net gewoon 30.000 punten aan awards en 2000 ingame score. Enorm veel knife-kills (15-20 knife kills) (squad deathmatch, 4 players, FFA)

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277804

Haha! Angeloonie, wat heb jij mij gefrustreerd dat potje man! Al die 40mm''s van je maakte me flink pissed :p

Gelukkig heb ik je dogtag als souvenir megenomen :)

edit aan hieronder: Jep!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 277804 op 05-04-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 277804 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:24:
Haha! Angeloonie, wat heb jij mij gefrustreerd dat potje man! Al die 40mm''s van je maakte me flink pissed :p

Gelukkig heb ik je dogtag als souvenir megenomen :)
Pistol Pete I presume :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik heb Bloom uitstaan, maar toch zie ik met momenten toch nog veel dust. Vooral bij Panama Canal.

Is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Kunnen er bij een server plaatsen gereserveerd worden ofzo?
Ik zie regelmatig bij een server staan 28/32 bijv. en dan wil ik joinen en zegt ie dat ie vol zit,
als ik dan de lijst refresh blijft er staan dat er maar 28 inzitten. Dit is best frustrerend, je weet dat hij niet vol zit maar toch kan je er niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Tankiej schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:30:
Kunnen er bij een server plaatsen gereserveerd worden ofzo?
Ik zie regelmatig bij een server staan 28/32 bijv. en dan wil ik joinen en zegt ie dat ie vol zit,
als ik dan de lijst refresh blijft er staan dat er maar 28 inzitten. Dit is best frustrerend, je weet dat hij niet vol zit maar toch kan je er niet in :(
Ja, ik heb vorige maand in een bf bc2 gerelateerd topic gelezen dat dit kan, zo 'reserved slots' aanschaffen.
Wist tot dan zelfs niet dat dit systeem bestond. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:24:
@Tsurany: Ja, de M416 ga ik vanavond eens uitvoerig testen. Maar ik vraag mij wel af of full auto veel nut heeft in deze game? Het wordt toch aangeraden om altijd in bursts te schieten - toch bij de XM8 - of heb ik het mis?
Het mooie van full auto is dat jij bepaald hoe groot je bursts zijn, is het 3 kogels? 5 kogels? 10 kogels? En als je wilt is het gewoon het hele magazijn leegpompen in een of meerdere vijanden. Dat is het grote voordeel. In close combat is full auto gewoon chill.
Asgaro schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:33:
[...]

Ja, ik heb vorige maand in een bf bc2 gerelateerd topic gelezen dat dit kan, zo 'reserved slots' aanschaffen.
Wist tot dan zelfs niet dat dit systeem bestond. :>
In BF2 was dat er ook ja, maar stond het achter de server zodat je het wist. Erg zuigend systeem op deze manier, je weet niet of het nou werkelijk reserved slots zijn of niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 05-04-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tsurany schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:34:
[...]

Het mooie van full auto is dat jij bepaald hoe groot je bursts zijn, is het 3 kogels? 5 kogels? 10 kogels? En als je wilt is het gewoon het hele magazijn leegpompen in een of meerdere vijanden. Dat is het grote voordeel. In close combat is full auto gewoon chill.
/eensch

Zonet met de AN-94 Abakan flink huisgehouden, maar er waren een paar momenten waar ik een full auto wapen nodig had, 2 vijanden in een kleine ruimte is fijner met full-auto dan 2-round burst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Tsurany schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:34:
[...]

[...]

In BF2 was dat er ook ja, maar stond het achter de server zodat je het wist. Erg zuigend systeem op deze manier, je weet niet of het nou werkelijk reserved slots zijn of niet.
Ahja das idd wel handig! Vanavond wordt het een M416 try-out dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, dan is het echt fijn.

Speel nu medic, XM8 van zilver naar goud, daarna MG36 van zilver naar goud en dan de MG 3 van niks naar goud brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Tsurany schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:38:
Idd, dan is het echt fijn.

Speel nu medic, XM8 van zilver naar goud, daarna MG36 van zilver naar goud en dan de MG 3 van niks naar goud brengen.
Ik ben eerder iemand die zweert bij een bepaalde class.
Assault in mijn geval dus >:) :
Afbeeldingslocatie: http://img532.imageshack.us/img532/8316/capture3s.jpg

Ik haal niet echt voldoening uit wapens te unlocken bij classes die je niet graag speelt.
Veel liever een beperkt aantal wapens goed masteren. En tegelijkertijd je tactiek per map leren te vinden, als je altijd éénzelfde class speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is imo dus een slechte speelstijl, juist door andere classes ook te spelen weet je hoe ze werken en waar je voor op moet passen. Bovendien is er niet een tactiek die altijd werkt. Mijn tactiek past zich per ronde aan en veranderd per minuut.
Ik master gewoon elk wapen, de assault rifle, LMG en de sniper. Engineer is basicly Assault met een assault rifle maar dan de helft van de damage en het dubbele aan vuursnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-05 20:46
Duurt het bij anderen ook zo lang om bij de veteran website je wachtwoord op te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Goner schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:09:
Ik (acci77) grapte wat vlak vlak voor je kapte met spelen om daarna zeggen wel te willen switchen (ook gedaan)

mgoed je was iets eerder weg dan dat ik mn 2e bericht kon typen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Tsurany schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:47:
Dat is imo dus een slechte speelstijl, juist door andere classes ook te spelen weet je hoe ze werken en waar je voor op moet passen. Bovendien is er niet een tactiek die altijd werkt. Mijn tactiek past zich per ronde aan en veranderd per minuut.
Ik master gewoon elk wapen, de assault rifle, LMG en de sniper. Engineer is basicly Assault met een assault rifle maar dan de helft van de damage en het dubbele aan vuursnelheid.
Mee eens.

Stel er is een medic nodig? Of een engineer?
Zit je daar met een tank in je basis omdat je niet als engineer wilt spelen.
Leuk dat je zelf lekker speelt met één class maar het is een team game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woot gouden ster voor de XM8, nu de MG36 nog. Heerlijk wapen die MG36, 4x scope heeft enkel een red dot om mee te richten, heerlijk chill. Bovendien nauwkeurig en lekker hoge vuursnelheid.

Edit: MG36 ook op gold star, was maar paar kills voor nodig. Nu de MG 3, en dat is pas een zuig wapen.

Edit 2: Jup MG 3 zuigt echt, zeker als de vijand bestaat uit noob tubers en gustav noobs, dan maak je geen kans met dat kansloze kut ding. Na de eerste 5 kogels gaat alles wat je daarna afvuurt standaard mis. Je maakt meer kans de vijanden achter je neer te schieten dan die voor je.

[ Voor 53% gewijzigd door Tsurany op 05-04-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:42

ye-roon

knaak

Tsurany schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:07:
Woot gouden ster voor de XM8, nu de MG36 nog. Heerlijk wapen die MG36, 4x scope heeft enkel een red dot om mee te richten, heerlijk chill. Bovendien nauwkeurig en lekker hoge vuursnelheid.

Edit: MG36 ook op gold star, was maar paar kills voor nodig. Nu de MG 3, en dat is pas een zuig wapen.

Edit 2: Jup MG 3 zuigt echt, zeker als de vijand bestaat uit noob tubers en gustav noobs, dan maak je geen kans met dat kansloze kut ding. Na de eerste 5 kogels gaat alles wat je daarna afvuurt standaard mis. Je maakt meer kans de vijanden achter je neer te schieten dan die voor je.
scopes werken niet op de mg36, die heeft altijd een red dot sight :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar een 4x scope upgrade geeft wel een betere zoom dan de standaard scope volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Redje schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:06:
[...]

Mee eens.

Stel er is een medic nodig? Of een engineer?
Zit je daar met een tank in je basis omdat je niet als engineer wilt spelen.
Leuk dat je zelf lekker speelt met één class maar het is een team game.
Maarja, bij de meeste matches zijn de 4 classes goed verdeeld vind ik.
Assault guys zullen er nooit als piet snot bijlopen: hun taak is en blijft voornamelijk om kills te maken, en enemies geraken niet uitgeput :P
Bij Engineer word je verondersteld om ook tanks op te blazen en te repairen; bij Medic om mensen te reviven, etc...
Ik wil dus NIET zeggen dat ik liever op mijn eentje werk (wat zelfs nooit zou kunnen werken in een game als deze). Ik bedoel gewoon dat ik wil meehelpen maar op een manier waar ik het meeste plezier aan beleef.

Vergeet niet dat er ook wel een categorie van gamers bestaat die gewoon heel de tijd kills kills kills willen maken, maar tegelijkertijd zeker en vast willen helpen het team te laten winnen!
EDIT: Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over K/D ratio whores.
Zelf heb ik ook sinds een paar dagen de spot-smaak te pakken.

In een squad heb ik ook nog nooit meegemaakt dat het 4 Assaults zijn. Net om het feit dat iedereen niet per sé Assault wil zijn. Ik - en ongetwijfeld ben ik niet alleen - rekenen er op dat anderen de taak van Engineer/Medic/Recon op zich nemen, en zolang deze strategie blijft werken ben ik tevreden. :)

Maarja, genoeg hiervan. Strax play time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is [GaT] iets nieuws en hips en insider iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

hoezo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja vroeg t me af, zie opeens mensen met dat lopen en was benieuwd waarom.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.