[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:55:
[...]

Niet lurken, GoT tag voor je naam plakken en meespelen!
:) GoT ervoor zal ik eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:46
l0n3w012ph schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 07:49:
Mensen, geef Tsurany wat krediet en ruimte om zijn mening te ventileren. Ondanks dat ik het totaal niet eens ben met hem want ik vind het een heerlijk spel en heb geen last van bugs of wat dan ook, vind ik zijn kritiek en daarmee jullie reacties erop ge-wel-dig om te lezen! Zoals nu in de trein levert mij dat weer een grote grijnzzzzzz op :)

De arrogantie van eRa zit me meer dwars: alsof hij zelf niet weet dat er een online community met clans bestaat als je een kd ratio van 4 of 6 hebt... Nee, dit was ff posten van "kijk hoe goed ik ben"... Dan heb ik liever 10 Tsuranys! :D
Haha, nu ik dit zo lees krijg ik ook een grijns :*) , omdat je natuurlijk gelijk hebt, maar Tsurany heeft genoeg ruimte gehad dacht ik zo? En als er nou echt 10 mensen waren dan zou er waarschijnlijk "echt" iets mis zijn met de game. Maar nu lees ik ook genoeg positieve dingen. Dus ik ga eindelijk (zodra m'n salaris binnen is) de game kopen :D

Mensen nog goed advies voor de ps3 versie?
En zijn er mensen die met de SVU spelen? Want daar speelde ik in de beta constant mee maar dat wapen schijnt anders te zijn afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:46
Is er ook een GoT clan voor de consoles trouwens? Of is dat puur voor Steam?

Anders een idee om samen met wat Gotter's samen te spelen via de X-Box.

Mijn gamertag is: iMadski trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:54

d_star

Maharadja of the Year :-/

Anoniem: 218650 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:23:
Dat geneuzel over K/D ratio's.
Sorry hoor, maar als je dat bezighoudt dan heb je geen flikker van dit spel begrepen. Ik ben van mening dat je dan beter FFA van MW2 (of iets soortgelijks) kan gaan spelen.
BFBC2 heeft objectives- en squadbased gameplay, elke class is hier op ingesteld. Zelfs de recon, hence de scope om te spotten.

Maar goed, iedereen moet het uiteraard lekker zelf weten (ik word er zelf alleen af en toe een beetje leip van, als een groot deel van mijn team op wookie hill blijft zitten met de nodige gevolgen)
^^Eensch, maar vervolgens met je hele team het andere team gaan baserapen is imho not done. Dan verlaat ik de server en zoek een andere op. Eigenlijk niet eens omdat mn eigen K/D-ratio eraan gaat, maar meer omdat de rest z'n stats lekker aan het padden is over mijn lijk. No way.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik in andere games zoals MW2 wel degelijk op m'n ratio let. Bij dit spel betrap ik mezelf er soms wel op, maar ik probeer zoveel mogelijk op m'n team te letten. Ziet iedereen op wookie hill in Port Valdez? Prima, probeer ik wel langs de bomenlijn rechts achter de linies te sneak terwijl de heule verdediging z'n aandacht heeft op die heuvel. Altijd wel goed voor een paar sneaky kills + een M-COM arming. Vaak zie je wel dat als een paar mensen het goede voorbeeld geven, de rest ook wat meer van die heuvel af durft te komen.

En echt: ik heb pas amper zes uur in totaal in dit spel kunnen stoppen, maar ik heb er al veel meer teamwork in gezien dan in bijvoorbeeld MW2.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 21:13
[b]Tsurany schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:49:
16vs16 is wat anders dan iemand die nog durft te switchen bij 16vs14 waardoor het dus 17vs13 word, die mensen mogen ze per direct perm bannen van alle online spellen van EA. Dat zijn dus wel teringhonden. Verpesten het dus effe voor 13 anderen.

Ik vind dat je als consument het recht hebt om te klagen over een spel als je gewoon 4x een server moet joinen voordat het a: lagvrij en b: eerlijke teams heeft.
Ik vind dat ik als consument de vrijheid moet krijgen om met mijn maatjes te kunnen spelen. Als die mogelijkheid me voor opstarten van een spel niet geboden wordt, ga ik ingame switchen, om alsnog samen een squad te kunnen beginnen. Wat lone wolfs (waar jij er blijkbaar eentje van bent) daar van vinden, zal me werkelijk aan mijn aarsgaatje roesten.

Gamen is voor mij o.a. ook een stukje gezelligheid, en die gezelligheid wordt bevorderd wanneer we samen in een squad zitten.

[ Voor 0% gewijzigd door DFKT op 02-04-2010 09:56 . Reden: type-o's ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Weet iemand wanneer je die isigne krijg voor All Weapon Bronze stars? Ik heb nu overal bronze sterren voor (behalve voor die tracer gun, maar daar kun je niemand mee doden), maar krijg die niet vrijgespeeld :?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Hadden ErA en Tsurany niet door dat het nu al 2 april is 8)7

zonder gekheid: na een drukke week of 2 8) is het vanavond weer eindelijk tijd voor een potje grof BFBC2 geweld voor mij.

En ik, Lewt die altijd helemaal doodgespamt wordt op steam -ja ErA je hebt nog wat te leren- met berichtjes of ik mee kom gamen. vanavond is het dan weer zo ver, en mijn "mad skillz" zijn echt geen kers op de slagroom met daaronder een heerlijke fruitsorbet...

Kortom ik heb er zin in! Denk Laguna Presa en Arica Harbor in SQDM om te beginnen.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
BlizzarD schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:59:
Weet iemand wanneer je die isigne krijg voor All Weapon Bronze stars? Ik heb nu overal bronze sterren voor (behalve voor die tracer gun, maar daar kun je niemand mee doden), maar krijg die niet vrijgespeeld :?
Ik had em al bij een stuk of 10 bronze stars. zelfs die voor de gold stars had ik al na het krijgen van een gold star voor de eerste vier assult rifles samen met de tube en mss nog een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Dat is een goede vraag, ik weet niet hoe het op de pc zit, maar op de 360 is de Thompson bugged, kills die je met de M1 Garand haalt tellen als Thompson kills. Ik hoorde van iemand dat het daarom onmogelijk is om die isigne te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 97471 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:35:
[...]

Dat is een goede vraag, ik weet niet hoe het op de pc zit, maar op de 360 is de Thompson bugged, kills die je met de M1 Garand haalt tellen als Thompson kills. Ik hoorde van iemand dat het daarom onmogelijk is om die isigne te halen?
Ik heb de star ook niet terwijl ik alles wel bronze heb, behalve de M1 Garand want die stats werken niet op de PC. Vervelend dat ze dit nog steeds niet gefixed hebben.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Stewie! schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:52:
Er was een kleine hick-up in de backend, als je nu inlogt is alles weer snel en zoals vanouds
Fijnz ... en de DirectX9 bug, wordt dat ook nog gefixed zodat het weer wordt als vanouds, in de Beta dus ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205774

Phyxion schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:39:
[...]

Ik heb de star ook niet terwijl ik alles wel bronze heb, behalve de M1 Garand want die stats werken niet op de PC. Vervelend dat ze dit nog steeds niet gefixed hebben.
Yup dit is een bekende bug. EA/Dice erkent het ook.
of en wanneer er een fix komt weet ik ook niet :P
For all the weapons bronze star you need a bronze star for all the weapons, simple as that. Ammo boxes, med kits, tracers etc aren't a weapons and you can't get any starts for them. The reason you don't have the Insignia is because you are missing the M1 Garand star, which is currently broken and can not be obtained.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Levizuus schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:27:
[...]

Ik had em al bij een stuk of 10 bronze stars. zelfs die voor de gold stars had ik al na het krijgen van een gold star voor de eerste vier assult rifles samen met de tube en mss nog een andere.
Denk dat je je vergist met de Get 10 bronze star insigne.

Met de M1 kan ik sowieso geen bronze ster halen, omdat ik geen veteran ben. Bij de pc versie worden de sterren voor de Thompson wel gewoon goed gegeven :)
Anoniem: 205774 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:03:
[...]

Yup dit is een bekende bug. EA/Dice erkent het ook.
of en wanneer er een fix komt weet ik ook niet :P

[...]
Ah oke duidelijk :) Dan maar afwachten tot ze dit gaan fixen O-)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touwkop
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik speel deze game nu 3 weken (ja,ja voornamelijk op GoT-servers :-) en vind het een zeer vermakelijk spelletje. Al veel 3d-shooters gespeeld en was na zo'n 12 jaar online knallen een beetje uitgekeken op het genre. Vooral dat overspannen geknal in de COD-serie werd ik op een gegeven moment een beetje flauw van (zal de leeftijd wel zijn denk ik). Maar, ik moet zeggen dat ik deze shooter erg leuk vind om te spelen. Ik ben niet zo'n geweldige speler, maar het fun-gehalte is hoog. Vooral als je een clubje treft waar het mee "klikt". Probeer elk type soldaat wel te spelen, maar Recon ligt mij duidelijk het minste en Medic en Assault het meeste. Veel punten scoren vind ik leuker dan een hoge K/D-ratio. Deze laatste komt dan ook zelden boven de 1 uit.

Meten = Weten = Denken = Doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 12:38

Sorbo

Uw hulp in huis!

BlizzarD schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:07:
[...]

Denk dat je je vergist met de Get 10 bronze star insigne.

Met de M1 kan ik sowieso geen bronze ster halen, omdat ik geen veteran ben. Bij de pc versie worden de sterren voor de Thompson wel gewoon goed gegeven :)
Log dan even in op www.battlefield-heroes.com met het EA account waar je ook BFBC2 op speelt, en je krijgt BFH als veteran game erbij :) En aangezien je maar 1 extra game nodig hebt om de M1 te krijgen...

Ik zeg: Doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Sorbo schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:23:
[...]

Log dan even in op www.battlefield-heroes.com met het EA account waar je ook BFBC2 op speelt, en je krijgt BFH als veteran game erbij :) En aangezien je maar 1 extra game nodig hebt om de M1 te krijgen...

Hehe nice thanks :D Vind die Thompson en M1911 sowieso goede wapens, misschien dat de M1 Garand me ook wel bevalt 8)

Schiet me trouwens nog iets te binnen: over de M14 zegt EA dat ie een "20 round semi automatic battle rifle compatible with telescoping stock making it ideal for long range combat." is. Als ik m ingame gebruik heeft ie toch echt maar 10 kogels. Das sowieso beetje weinig aangezien die nou niet bepaald sterk is imho.

[ Voor 25% gewijzigd door BlizzarD op 02-04-2010 12:09 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Sorbo schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:23:
[...]

Hmm ik had BF heroes al.. En als ik op mijn EA account kijk zie ik dat ook wel staan.. Maar toch heb ik die garand niet..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:51

Stewie!

Keen must die!

Phyxion schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:41:
Stewie, gaan ze die autobalance nog eens fixen? :(
Auto balance is in R9 gefixed, deze heeft i3d nu in beta, als alles goed is wordt deze vrijgegeven aan de hosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

gisteren was er een enorm lekker teamwork om een uur of 1 's nachts op een GoT rush server. Ik heb genoten! ;)

Een passende hoeveelheid medics en engineers die goed hun werk doen en je vlamt over die map heen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205774

Hey Stewie, heb jij meer info over een Client patch. of en wanneer deze eraan zit te komen.
begint nou wel irritant te worden die crases en bugs.

En zit er nog een server sided mod aan te komen voor server beheer. Voornamelijk mbt Clanmatches. ?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 205774 op 02-04-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stewie! schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:23:
[...]

Auto balance is in R9 gefixed, deze heeft i3d nu in beta, als alles goed is wordt deze vrijgegeven aan de hosters.
Super, bedankt voor de info :)

Zijn er ook al servers waar we dit kunnen testen?

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 02-04-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:46

Grozno

acts without consequence!

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:26:
gisteren was er een enorm lekker teamwork om een uur of 1 's nachts op een GoT rush server. Ik heb genoten! ;)

Een passende hoeveelheid medics en engineers die goed hun werk doen en je vlamt over die map heen! :D
Was dat dat potje wat we uiteindelijk net niet gewonnen hebben op Port Valdez?
Daar heb ik wel flink lol gehad in ieder geval :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 22:27
ErA schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:26:
In alle eerlijkheid, het niveau is gewoon laag, ik wals over alle servers heen met standaard 4:1 of hoger. Om over hardcore nog maar niet te spreken waar ik gemiddeld 6:1 of hoger speel (ja arrogant jah). Mijn KD zal dan ook snel naar 3 waarna ik zoiets heb van: "en nu". (lage KD komt omdat ik met 1e assault wapen heb gespeeld gedurende mijn oefenfase)
Wat is je naam dan?

Kijken of je wel zo goed bent. Volgens mij ben je ook zon persoon die alleen maar speelt om hoog te eindigen. Je mist in je hele posts nog iets wat 90% van de spelers toch belangrijker vind en dat is FUN in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Ik heb een überslechte K/D ratio van 0.61 ofzo maar max fun in de game :)

Wat boeit mij dat verder nou 8)7 Koop een game om plezier mee te hebben, niet om hoog op een lijstje te scoren, dat vind ik IRL dan weer iets belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:41
[...]

Dank je voor de info Stewie, heb je enig idee wanneer R9 word vrijgegeven?
R8 heeft namelijk mijn servers zo goed als omzeep geholpen, servers worden niet goed meer gelist en crashen om de haverklap :(
Spijt van dat ik niet gewoon R7 er zo lang mogelijk op heb laten staan.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Grozno schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:00:
[...]

Was dat dat potje wat we uiteindelijk net niet gewonnen hebben op Port Valdez?
Daar heb ik wel flink lol gehad in ieder geval :)
dat potje speelde ik ook in mee was indd jammer dat we niet wonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

partyondude schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:12:
Ik heb een überslechte K/D ratio van 0.61 ofzo maar max fun in de game :)

Wat boeit mij dat verder nou 8)7 Koop een game om plezier mee te hebben, niet om hoog op een lijstje te scoren, dat vind ik IRL dan weer iets belangrijker.
Of je bent gewoon slecht en probeert dat te verbloemen door over Fun te spreken >:)

Ik ben gewoon aan het jennen , ter info mijn KD is ook maar 0.70 dus was met mezelf ook aan het lachen , ik speel voor de objectives en fun die KD kan me gestolen worden

Ik ben het type dat steeds in de vuurlinie gaat rondlopen om onmogelijke charges te doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-06 08:26
Hogader schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:06:
[...]

Wat is je naam dan?

Kijken of je wel zo goed bent. Volgens mij ben je ook zon persoon die alleen maar speelt om hoog te eindigen. Je mist in je hele posts nog iets wat 90% van de spelers toch belangrijker vind en dat is FUN in de game
Eradicator heet íe ingame.

En nee, hij bakt er wer-ke-lijk niets van. Free kill elke keer weer. Raakt nog geen tank als taat íe er 1 meter voor!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

R9
* admin.say command implemented
- the output currently looks a bit funky on the game client, like so: Player: [Server]:
but with the next game client it will look like: Server:
* admin.yell to squad has changed (you need to specify both team and squad)
* squad numbering has changed – the “no squad” squad has ID 0, and real squads are 1 and up.
* Autobalance improved, it shuffles people both during and between rounds now, and does a better job. No way to turn it off via admin interface yet I think.
* mapList* commands reworked
* banList* commands reworked
* listPlayers command added
* admin.listPlayers command reworked (GUID, kills, deaths, ping and score added)
* Players have non-PB GUIDs now (these are distinct from PB GUIDs)
* onChat event reworked
- now it specifies target player subset as well
- shows text before profanity filtering
- client-originated chat messages starting with “/” make it to the server, and broadcast via onChat, but are not broadcast to other game clients
- use “/!” if you want to be able to send commands to your homemade rcon tools without showing the commands to other players
* player.onAuthenticated added (it’s triggered when a player receives GUID)
* player.onSquadChange, player.onTeamChange implemented
* Couple of crash fixes
* Support for “region” setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:36:
[...]
Ik ben het type dat steeds in de vuurlinie gaat rondlopen om onmogelijke charges te doen |:(
Herkenbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
hoe gebruik je die verrekijker van de recon klas eigenlijk. Hoe kan je nu een mortar strike doen. Ik zie alleen een leeg half cirkeltje als ik er door heen kijk. Links of rechtermuisknop doet niks.

Hebben meer mensen last van disconnect waarna BFBC2 blijft zeggen "updating your stats"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Mortar: Linker muisknop ingedrukt houden. Dan begint ie te piepen en als dat 1/2 cirkeltje vol is issie geactiveerd. 3 seconden later breekt de hel los.

Tip: pas op voor takjes in beeld.

Bedankt phyxxion voor de quote.
Maar hier moest ik even om gniffelen:
* Autobalance improved, it shuffles people both during and between rounds now, and does a better job.
WTF? improved? does a better job? Die AB deed helemaal niks, nakkes nada!

Afwachten dus.

[ Voor 43% gewijzigd door ZenTex op 02-04-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom heet mijn clan ook Trash (geen reclame aan het maken he jongens O-) , we spelen het spel op onze volledig eigen manier , met een ongerechtvaardigde grote mond en de idiootste acties eerst.

Fun dus , ik kan me een breuk lachen met al die mannen die het zo bloed serieus oppakken >:) Die in game chat is soms grappiger dan een aflevering van mijn favoriete sit com.

Op de Got server heb je er ook wel een hoop die eens een chill pill kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:44:
Mortar: Linker muisknop ingedrukt houden. Dan begint ie te piepen en als dat 1/2 cirkeltje vol is issie geactiveerd. 3 seconden later breekt de hel los.

Tip: pas op voor takjes in beeld.
lol , krijg je hem dan vol op uw knikker ?

twee berichten na elkaar , sorry 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 291970 op 02-04-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:46:
[...]

lol , krijg je hem dan vol op uw knikker ?
Afghankelijk van waar dat takje zich bevind ten upzichte van u, (:p) in de meeste gevallen ja dus.

Wat zijn we weer vriendelijk in de bananenspin mumble server trouwens. Vraag je op welke server ze spelen, is het antwoord "op die ene server". De 3e keer al trouwens.
Stelletje nep-GoTers

[ Voor 26% gewijzigd door ZenTex op 02-04-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

1 van de redenen dat ik daar niet meer kom op die mumble ;) zitten ze heel gezellig te spelen, maar jij krijgt maar niet te horen waar, omdat iedereen druk is met zn KD :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:49:
[...]

Afghankelijk van waar dat takje zich bevind ten upzichte van u, (:p) in de meeste gevallen ja dus.

Wat zijn we weer vriendelijk in de bananenspin mumble server trouwens. Vraag je op welke server ze spelen, is het antwoord "op die ene server". De 3e keer al trouwens.
Stelletje nep-GoTers
Erg eigenlijk , ik moet zeggen dat jij ,Hogader, empyreon (of zoiets) , goner en Tsurany (op zijn aparte manier) altijd aangenaam zijn maar er zitten er toch ook wel paar andere tussen ...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:10
Anoniem: 291970 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:36:
[...]
Same here. Heb alsnog een redelijk goede K/D (1.3) maar ik ben altijd in beweging. Ik kan gewoon niet stil zitten met een sniper rifle. Levert soms wel briljante game play op. Gisteravond op een rush map waar de M-com in het midden van de vuurlinie stond en het gebouw eromheen al aan puin was. Vuurgevechten over en weer en op een gegeven moment zeg ik tegen een maatje... dek me ik ga dat ding armen.... ren er al zigzaggend heen en arriveer er heelhuids.... arm de m-com en ren als de sodemieter terug naar het huisje waar mn team buddy ook nog stond. Veilig plekje achter de helft van de muur die er nog stond en ons team begon massaal de omgeving van de M-com te nuken. Nades, tubes, clips legen op aanstormende vijanden die de m-com wanhopig probeerde te bereiken... rook overal... lawaai van alle soorten wapens die overal om je heen afgaan en een welgemeende YESSS. op het moment dat de m-com opgeblazen wordt. Dit zijn de potjes waar je het om doet en als dingen dan ook nog lukken dan heb je wel dat gevoel van victorie! :)

Ook als ik met iemand speel die wat meer "camper" is dan vraagt ie de hele tijd op TS waar ik nu weer ben. Ik ben altijd aan het flanken en er is ook niks leukers dan ongezien achter de linie komen en iedereen rustig af te knallen terwijl ze zich veilig wanen achter een muurtje.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 21:13
Hey engnek, ga jij eens terug naar dat EF forum van je! :+

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

JohnnyV76 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:06:
en ons team begon massaal de omgeving van de M-com te nuken.
Had gisteren ook zo'n moment op Isla dinges, ziet er spectaculair uit als iedereen in de buurt met 40mm en gewone nades en evt. nog een recon die een mortar overheeft dat loslaat op zo'n MCOM. Je ziet de arme (stukjes) tegenstanders alle kanten opvliegen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohnnyV76 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:06:
[...]

Same here. Heb alsnog een redelijk goede K/D (1.3) maar ik ben altijd in beweging. Ik kan gewoon niet stil zitten met een sniper rifle. Levert soms wel briljante game play op. Gisteravond op een rush map waar de M-com in het midden van de vuurlinie stond en het gebouw eromheen al aan puin was. Vuurgevechten over en weer en op een gegeven moment zeg ik tegen een maatje... dek me ik ga dat ding armen.... ren er al zigzaggend heen en arriveer er heelhuids.... arm de m-com en ren als de sodemieter terug naar het huisje waar mn team buddy ook nog stond. Veilig plekje achter de helft van de muur die er nog stond en ons team begon massaal de omgeving van de M-com te nuken. Nades, tubes, clips legen op aanstormende vijanden die de m-com wanhopig probeerde te bereiken... rook overal... lawaai van alle soorten wapens die overal om je heen afgaan en een welgemeende YESSS. op het moment dat de m-com opgeblazen wordt. Dit zijn de potjes waar je het om doet en als dingen dan ook nog lukken dan heb je wel dat gevoel van victorie! :)

Ook als ik met iemand speel die wat meer "camper" is dan vraagt ie de hele tijd op TS waar ik nu weer ben. Ik ben altijd aan het flanken en er is ook niks leukers dan ongezien achter de linie komen en iedereen rustig af te knallen terwijl ze zich veilig wanen achter een muurtje.
Hehe klinkt inderdaad als my kind of play , wij doen dat ook altijd , proberen flanken en suicide runs doen op de opbjectives of sniper heuvels gaan bestormen. Je hebt echter wel een team nodig dat goed op elkaar is ingespeeld anders dien je als kannonenvlees (hence mijn 0,7 KD ratio)

daarom vind ik Rush wel nog een aangenaam speltype , al heb ik nu ook de squad deathmatch ontdekt als afwisseling. Das ook wel nice als vorm van random clan battle als ik met mijn clan mates samenspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Laatst online: 28-04 14:18
ik kreeg gister dit : :|

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/5k3atv.jpg

raarrrrrr

edit:(niet mijn foto maar ik kreeg dezelfde melding)

[ Voor 39% gewijzigd door Mighty_Mike33 op 02-04-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295829

je bent slechter gaan spelen, nu is je skill level omlaag gehaald. Dat is wat er in feite staat.

ow ja en nu terug naar het slagveld en eraan gaan werken.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 295829 op 02-04-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

[...]

Stelletje nep-GoTers
Nou dan kan ik ook wel met mijn vraag bij jou terecht.. Wat is het adres van die mumble? Kan hem nergens vinden in de TS. Die in de TS staat is altijd leeg..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Laatst online: 28-04 14:18
Anoniem: 295829 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:17:
je bent slechter gaan spelen, nu is je skill level omlaag gehaald. Dat is wat er in feite staat.

ow ja en nu terug naar het slagveld en eraan gaan werken.
ja dat snap ik, maar bij mij stond er degraded to 0

en het was 160 ofzo, ik vraag me af waar ze dat op baseren aangezien ik bijna altijd wel ergens boven in het lijstje sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:39:
[...]

En nee, hij bakt er wer-ke-lijk niets van. Free kill elke keer weer. Raakt nog geen tank als taat íe er 1 meter voor!

;)
Als hij zo heet is z'n totale K/D "maar" 1.57... en accuracy niet geweldig.
http://bfbcs.com/stats_pc/Eradicator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Redje schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:31:
[...]

Als dat werkelijk zijn naam is dan kloipt zen verhaal van eerste wapen van assault ook niet. je krijgt niet echt veel slechtere k/d als je 41 minuten met een gun rondloopt

Verder lijkt hij dan ook op zon M60 spelertje. Als je daar geen hoge k/d van haalt dan bak je er niet veel van in mijn ogen.

Achja, genoeg gepraat nu weer lekker spelen. Even het laatste medic wapen unlocken, daar 25 kills mee scoren en dan kijken of ik die get all bronze weapon stars krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
DFKT schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:06:
[...]

Hey engnek, ga jij eens terug naar dat EF forum van je! :+
Hehehe hee hooi DFKT :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mighty_Mike33 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:19:
[...]

ja dat snap ik, maar bij mij stond er degraded to 0

en het was 160 ofzo, ik vraag me af waar ze dat op baseren aangezien ik bijna altijd wel ergens boven in het lijstje sta.
Dat gebeurt dacht ik na rank 22, je skill level wordt dan gereset, omdat je alle standaard unlocks hebt en het dan pas begint eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:41
ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:39:
[...]

;)
Redje schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:31:
[...]

Eradicator is niet zijn naam luitjes want met die naam kom ik op een Russische IP uit bij PBBans.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Is er (op de xbox) een manier om te zien hoe je verbinding is? Ik ben al paar keer tegen gruwelijke lag aangelopen dat ik ineens 20 meter werd terug gezet in het level.

Verder sinds gister lekker aan het spelen. Het oude BF2 gevoel komt weer terug in de conquest mode. Verder vind ik het erg cool dat teamplay ook echt beloond wordt. Een enemy spotten levert je je nu bijvoorbeeld ook gewoon punten op als iemand anders hem af maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
[...]

Stelletje nep-GoTers
toen we wouden zeggen waar we zaten was je weg. en trouwens ik heb jou en don in de lijst staan :X dus kleine moeite om zo te joine

dat het al de 3e keer zo is kan ik niks aan doen :o

[ Voor 6% gewijzigd door Proxx op 02-04-2010 16:01 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 23:25

aex351

I am the one

Het is ook erg irritant wanneer medics solo spelen. Ze hebben de kans om de linie te versterken door mensen te reviven, maar nee hoor. Ze lopen je zo voorbij. Het is ook grappig om te zien dat er een toch best groot verschil is met mensen die een hogere rank hebben.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07-2021
super spel, maar toch mis ik de commander zoals die ook in bf2 en bf2142 aanwezig was. iemand die het spel overziet en de verschillende squats van orders voorziet. Verder mis ik de ingame communicatie zodat je om een medic pac kan vragen/munitie, of ondersteuning op een bepaalt puntb als je bv een flag aan het overnemen bent. en het spotten loopt ook nog niet helemaal soepel, soms kan ik drukken wat ik wil, maar de spot komt er niet, en soms spot ik zo ineens 2 mannetjes terwijl ik er maar 1 zag.
maar blijft echt een gruwelijk spel. speel op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Proxx schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:00:
[...]

toen we wouden zeggen waar we zaten was je weg. en trouwens ik heb jou en don in de lijst staan :X dus kleine moeite om zo te joine

dat het al de 3e keer zo is kan ik niks aan doen :o
Volgens de friends list was jij niet online. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Oke... net ontdekt dat de get all weapon bronze stars en get all bronze stars bugged is. Aangezien daar iig nog de M1 bij moet en die is bugged. Ik heb dus van alle weapons (behalve tracer en M1 (eigenlijk wel maar telt hij niet)) de bronze star maar dus niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hogader schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:35:
[...]

Als dat werkelijk zijn naam is dan kloipt zen verhaal van eerste wapen van assault ook niet. je krijgt niet echt veel slechtere k/d als je 41 minuten met een gun rondloopt

Verder lijkt hij dan ook op zon M60 spelertje. Als je daar geen hoge k/d van haalt dan bak je er niet veel van in mijn ogen.

Achja, genoeg gepraat nu weer lekker spelen. Even het laatste medic wapen unlocken, daar 25 kills mee scoren en dan kijken of ik die get all bronze weapon stars krijg
Ik speel meestal als Medic met mn M60 en heb als ik naar de stats kijk een ratio van 0.99 ofso. Maar ik sta altijd achter de attackers zodat ik ze kan reviven en dan is er ook een groot kans dat je ook dood geschoten word. Ben ik nu opeens slecht omdat ik minder mensen dood en mijn teammates wil helpen ? En op de PS3 lopen er alleen maar debielen rond die niet een weten wat ze in een helicopter moeten doen als ze de gunner zijn etc etc..

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Laat 'm maar lullen, striptease. Sommige mensen denken nog steeds dat de M60 beter is dan een AR met ook nog eens ongelimiteerde 1-hit-kill grenades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Laatst online: 04-06 08:57
Dag allen, ik erger me erg aan het feit dat VOIP bij mij niet werkt. Ligt het alleen aan mij of is het een bekend probleem? Bestaat er een soort oplossing? Ik heb vaak de behoefte om mijn teammaten wat te vragen of te helpen en met typen gaat het allemaal erg traag en tot je uitgetypt bent is de situatie al gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:58:
Laat 'm maar lullen, striptease. Sommige mensen denken nog steeds dat de M60 beter is dan een AR met ook nog eens ongelimiteerde 1-hit-kill grenades.
Vergelijk die 1 hit kill grenades eens met de carl gustav. tubes moeten nog in de richting zijn die carl gustav niet. Niet dat ik er beister veel op tegen heb aangezien de engineers gewoon niet echt super goede normael wapens hebben. Verder bedoelde ik dat als je met de m60 speelt en dan ook echt flink schiet dat je dan wel een k/d van 2 of hoger hebt. Als medic doe ik altijd schieten medpacks droppen en reviven waar nodig zo snel mogelijk. Alleen maar erachter hangen sta je soms tijdje niks te doen terwijl covering fire ook heel erg nuttig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:00:
[...]

ja het was niet zo bedoeld ofzo

hoe meer zielen hoe meer vreugd =]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 13:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net op een GoT server Rush gespeeld in Hardcore mode, en ik moet zeggen dat het toch een stuk leuker is :) Ook dankzij mijn nieuwe Type 88 Sniper :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

dit gaat een domme vraag worden, maar hoe gebruik je defiblerator/med packs? ik kan ze niet selecteren? ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Anoniem: 145259 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:29:
dit gaat een domme vraag worden, maar hoe gebruik je defiblerator/med packs? ik kan ze niet selecteren? ....
Ben je net begonnen met spelen? je moet die eerst unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net begonnen? Dan moet je ze nog unlocken :)

Spuit 11 }:|

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 02-04-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

Angeloonie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:31:
Net begonnen? Dan moet je ze nog unlocken :)

Spuit 11 }:|
wtf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Ben net een paar keer gekicked van een franse hardcore server, omdat ik waarschijnlijk te goed was of teveel punten had. Erg frustrerend, dan connect je opnieuw en wordt je direct al weer gekicked zonder uitleg. Erg kinderachtig is dat. Maar ja, dat krijg je ook wanneer de clan bestaat uit een stel nerds (lees: mensen met geen leven) of kinderen. Nouja, op naar de volgende server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

ZenTex schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:00:
[...]

Ik wist zelf de server naam ook niet.. dus enige manier is dan om iemand te joinen :) Denk niet dat iemand het slecht naar jou toe bedoelde hoor!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Xenomorphh schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:54:
Als je gewoon VRIENDELIJK, dus niet mensen "teringhonden" noemen, vraagt om t even gelijk te maken zul je zien dat t binnen no time weer fair is.
Dan ben ik benieuwd op welke server jij zit, want op de meeste servers waar ik het vraag, krijg ik altijd gezeik en gedoe terug. Ik ga daar geen moeite meer in steken en verlaat de server. Dan maar een loss voor mijn statistieken (like I care). Ik ben geen politie agentje om te zorgen dat de gameplay in orde is. Wat dat betreft ben ik het met Tsurany eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik snap er niets van. Ik probeer de link http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran, maar ik krijg mijn BF2 niet geregistreerd. Hij vraagt om mijn gamespy-account, maar verder gebeurt er nada niets. Ik wil mijn Garand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Bruut spel! Maar wel heel moeilijk om in te komen nu, vind ik. Heb het via de EA Manager gedownload en werkte prima maar kun je dan nog ergens een manual vinden want ik zie die nergens :\
Sommige dingen snap ik niet helemaal maar om nou de hele tijd te zeiken op de chat daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

CptChaos schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:25:
[...]
Dan ben ik benieuwd op welke server jij zit, want op de meeste servers waar ik het vraag, krijg ik altijd gezeik en gedoe terug. Ik ga daar geen moeite meer in steken en verlaat de server. Dan maar een loss voor mijn statistieken (like I care). Ik ben geen politie agentje om te zorgen dat de gameplay in orde is. Wat dat betreft ben ik het met Tsurany eens.
Ik speel meestal op: -=GXG=- German eXtreme Gamers.

Als het daar niet eerlijk is en je vraagt het word het bijna altijd gebalanced. Gebeurd dat niet gaat een admin wel een broadcast bericht naar iedereen versturen dat je moet balancen of je krijgt een kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

Waarom lukt het mij niet altijd om een 'defend-order' te geven? (xbox360) Vaak ben ik medic, en leg ik een medic-kitje bij de mcom station. Vervolgens een defend order, en dan lopen de punten echt binnen. Maar soms kan ik geen defend order geven. (soms lukt het ook niet bij attack-order).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29

MeNTaL_TO

The future is not set

CptChaos schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:25:
[...]
Hoop dat dat eindelijk opgelost is in R9, lame ass switchers |:(
Zat er net nog 1 op een GoT server, partij mooi balanced, attacking is aan het winnen, dus hop 2 man over naar de andere kant. Zeg er nog wat van, maar men doet net alsof men opeens blind/doof is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Spel ook binnen en net de eerste minuten gespeeld, leuk spel, tactischer dan MW2, maar wel moeilijker volgens mij... wel de eerste kills gemaakt :)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 13:42
Wat een spel, ik ben verslaafd :). Nou heb ik een pc op mijn werk die hem perfect draait, maar thuis lukt het niet goed. In de pc thuis zit een Geforce 7800 GT kaart. Is dit te weinig, is daar ervaring mee? Ik weet dat het het minimum is.
Verder ben ik een keer achter zo'n pc gaan staan om met een kleine heli te vliegen. Hoe stijg je in godsnaam op? Ik kreeg het niet voor elkaar.
Nog iets wat me niet duidelijk is. Heb je vanaf het begin met de sniper al de beschikking over de verderkijker om alles te op te blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
siemed schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:59:
Wat een spel, ik ben verslaafd :). Nou heb ik een pc op mijn werk die hem perfect draait, maar thuis lukt het niet goed. In de pc thuis zit een Geforce 7800 GT kaart. Is dit te weinig, is daar ervaring mee? Ik weet dat het het minimum is.
Verder ben ik een keer achter zo'n pc gaan staan om met een kleine heli te vliegen. Hoe stijg je in godsnaam op? Ik kreeg het niet voor elkaar.
Nog iets wat me niet duidelijk is. Heb je vanaf het begin met de sniper al de beschikking over de verderkijker om alles te op te blazen?
Mag jij gewoon gezellig BC2 op je werk spelen, vet waar werk je ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:26
Ik heb van de week toch maar de knoop doorgehakt en Bad Company 2 voor de PS3 gekocht. Ik was een redelijk fanatieke MW2 speler, maar vind dat spel toch soms wat eentonig en frustrerend (terwijl ik redelijk goed kan meekomen). In de korte tijd dat ik BC2 heb (drie dagen) heb ik er toch al aardig wat uurtjes op zitten en ik vind het echt een vet spel. Veel meer teamwerk enzo, echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
Striptease schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:12:
[...]

Mag jij gewoon gezellig BC2 op je werk spelen, vet waar werk je ?
Ik werk voor mijzelf :) en werk samen met mijn broer. I.p.v. de vrijdagmiddag borrel hebben wij vanaf 16.00 uur het BF2 BC2 uurtje. Maar dan wel elke dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:24

ErA

Earzz schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:49:
[...]

[...]

Eradicator is niet zijn naam luitjes want met die naam kom ik op een Russische IP uit bij PBBans.
Wordt ik eindelijk genoemd, is het in verwarring met iemand anders inderdaad ;)

Anyways,
Ik ga gewoon kijken hoe ik de paar minpunten die ik BC2 vind hebben kan oplossen. Simpelweg omdat het puntjes zijn waar ik me aan stoor en niet iedereen.

Denk dat dat voor een heleboel ergernissen geldt in dit spel; Je kan ze ook uit de weg gaan / zelf oplossen.

En voor diegene die het dan toch willen weten... het is ErAdiCToR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
siemed schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:30:
[...]

Ik werk voor mijzelf :) en werk samen met mijn broer. I.p.v. de vrijdagmiddag borrel hebben wij vanaf 16.00 uur het BF2 BC2 uurtje. Maar dan wel elke dag :)
Dan is het makkelijk. Ruil de computer op het werk om met die van thuis. Opgelost.

Enne, nee. Een gF7800 gaat het niet draaien. Koop een nieuw kaartje, een 5770 van 100 Euro ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
Als de 5770 voldoende is dan ga ik kijken waar ik die op de kop kan tikken. Als ik ga ruilen dan kan ik niet meer op mijn werk spelen :). Kan iemand mij nog vertellen hoe je met de kleine heli moet stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 07:40
Staat in je keyboard settings. Standaard is dat met 'r' voor stijgen en 'f' voor dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 11:38
siemed schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:52:
Als de 5770 voldoende is dan ga ik kijken waar ik die op de kop kan tikken. Als ik ga ruilen dan kan ik niet meer op mijn werk spelen :). Kan iemand mij nog vertellen hoe je met de kleine heli moet stijgen?
Mijn 5770 heeft geen enkele moeite met deze game (alles op max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

siemed schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:52:
Ken iemand die heeft een 5770 (i.c.m. C2D-E8200, 4GB geheugen), die speelt op 1920x1080 alles op maximaal. Ook AF en AA op 4x als ik t goed heb en draait perfect. Ook bij grote drukte/explosies etc. Voor weinig geld een goede kaart zou ik zeggen :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pffff net op Dutch Cheese gezeten, ging echt dramatisch in mijn team, alle ronden verloren.. Ik was lekker aan het spotten en snipen.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/02/1270233494-970.jpg

4 savior kills, 2 avenger kills, veel meer dan 7 assists, allemaal ten behoeve van mijn team, maar toch telkens verliezen. Op een gegeven moment even Assault gegaan en toen hadden we binnen een paar minuten weer 2 van de 3 controlpoints in handen, helaas te laat. Had deze map overigens nog nooit gespeeld.
Zaten ook heel veel noobs op, 1/10 score aan het einde etc.

Durf te wedden dat als dit Hardcore was geweest, ik meer dan 25 kills had gehad, telkens 2 schoten raak, en dan net die derde niet :(

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 02-04-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Angeloonie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:51:
Pffff net op Dutch Cheese gezeten, ging echt dramatisch in mijn team, alle ronden verloren.. Ik was lekker aan het spotten en snipen.
[afbeelding]

4 savior kills, 2 avenger kills, veel meer dan 7 assists, allemaal ten behoeve van mijn team, maar toch telkens verliezen. Op een gegeven moment even Assault gegaan en toen hadden we binnen een paar minuten weer 2 van de 3 controlpoints in handen, helaas te laat. Had deze map overigens nog nooit gespeeld.
Zaten ook heel veel noobs op, 1/10 score aan het einde etc.

Durf te wedden dat als dit Hardcore was geweest, ik meer dan 25 kills had gehad, telkens 2 schoten raak, en dan net die derde niet :(
Ofwel, conclusie, ga gewoon spelen ipv snipen.... en daarmee bedoel ik dat snipers weinig toevoegen aan deze game (als noob merk ik dat nu al), een paar goede medics in de buurt en snipers zijn alleen maar voor de sier, goede snipers rennen mee... (en gaan serieus ook wel eens dood! ) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Paniohitus op 02-04-2010 23:20 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Volgens mij stond jij telkens tussen de lijst met 2/10 score :P

Snipers heb je ook nodig, een goede balans tussen samenwerkende aanvallers en goed ondersteunende sniper kan enorm goed werken. Gisteren constant gewonnen door te spotten en te snipen.
Spotten kan echt heel belangrijk zijn voor je team, als je net die ene vijand mist die je vlag wil veroveren, en iedereen is onderweg naar de volgende vlag, dan heb je als team dus een probleem. Spot ik die tegenstanderd, en de aanvallers schakelen hem uit, dan heb je een goede samenwerking.

Ook bijv. bij Rush kunnen snipers het verschil maken, als ik een bommenlegger kan uitschakelen die mijn teamgenoten niet kunnen bereiken, of andersom, als iemand de bom onschadelijk maakt, dan kan een sniper je de overwinning bezorgen.

Ik speel overigens ook genoeg assault hoor.

[ Voor 59% gewijzigd door Angeloonie op 02-04-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

weet iemand hoe je met de UAV, de guns gebruikt die er op zitten? Ik kan alleen maar de raketten afvuren lijkt het wel.
Ik speel overigens het spel op de PS3.

En heeft dit forum ook een probleemtopic voor dit spel? Met name voor de connectie?

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Probleem is echter dat je TE vaak teveel snipers krijgt, dan zie je dat je als team zo overlopen wordt als defender zijnde en te weinig switchen dan van klasse om het spel om te draaien, jammer maar waar :"( . Ik speel alleen Rush + team deathmatch btw.
Tristal schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:39:
weet iemand hoe je met de UAV, de guns gebruikt die er op zitten? Ik kan alleen maar de raketten afvuren lijkt het wel.

En heeft dit forum ook een probleemtopic voor dit spel? Met name voor de connectie?
Je moet de laatste vehicle unlock vrijspelen (en equippen uiteraard :p)

[ Voor 46% gewijzigd door aramdin op 02-04-2010 23:41 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 23:42
Tristal schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:39:

je moet een bepaald level zijn om de alt gun te unlocken, maar dan nog doet het ding maar 10 damage per kogel. Dus 10 kogels raak voordat een kereltje neergaat (gemiddeld). Daarbij komt dat de aim belabberd is, is het eigenlijk een echt teamwapen om die verschrikkelijke tanks uit te schakelen, of om een sniper een raket in zijn oor te duwen :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350391

ErA schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:32:
[...]

Nope, daar ben ik me meer dan van bewust. En dat vind ik ook jammer, de anonimiteit.

Ik speel graag om de beste te zijn, in een potje, op een server, of wat dan ook.

In games als UT, Q3 etc was er een community, waarin je toch een naam kon vergaren.

In BC2 ben je volledig anoniem.
Al knal ik 250-0, een potje later is iedereen me vergeten, en dat vind ik toch wel jammer.

(en ja ik ben er me ook van bewust dat mijn vorige post druipt van de kapsones, maar goed ik vind mezelf dan ook gewoon goed in BC2, basta)
Stiekem begrijp ik wat je bedoeld.
Met UT ben ik gek verslaafd geweest. En wilde ik ook herkenning.
Dat deed je in de bekenste servers die ook via [clanbase] werden voorgeschreven.
Zelf speelde ik instagib en zat ik de de clans [hele oude] H2D en even later in WfH [warlocks from hell]
En heb 2 weken met 1 on 1 eerste gestaan met instagib.
Man dat was me wel een tijd vol zweet en bijna tranen whaha
Nu begin ik wel wat beter te worden met bf bc2 en speel alleen hardcore. vind het wat beter spelen dan dat je eerst je magezijn moet leeg schieten om iemand neer te poffen. Maar goed iedereen zijn eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:14

Poekie McPurrr

Mreoww~

Vind het ergens wel jammer dat door een lege Rush map te enteren je heel rap level upgaat (incl diverse unlocks)...

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Hoe ga je dan in rank omhoog op een lege server? niemand is er toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Je kunt keihard door de m-com's heen rushen en zo de map completen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Preddie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:18:
[...]

Ofwel, conclusie, ga gewoon spelen ipv snipen.... en daarmee bedoel ik dat snipers weinig toevoegen aan deze game (als noob merk ik dat nu al), een paar goede medics in de buurt en snipers zijn alleen maar voor de sier, goede snipers rennen mee... (en gaan serieus ook wel eens dood! ) :)
Dit maakt voor mij alleen maar duidelijk dat je inderdaad geen idee hebt waar je het over hebt (noob zijnde). Snipers zijn op sommige maps echt heel erg belangrijk om de vijand te onderdrukken, anders rennen ze maar wat rond. Ze moeten juist zo bang zijn dat ze maar met moeite van achter een muurtje komen.

Dat er dan te veel van zijn, *dat* is een probleem inderdaad. Maar dat is heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 15:04

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok mijn mening over snipers...

Elk klasse heeft zijn voor en nadelen. Maar de meeste snipers die ik zie doen niet mee met de samenwerking van het team. Ze staan er alleen maar om kills te maken en niet om gekilled te worden zodat ze lekker kunnen pronken.

Echte Snipers.. Zijn RECON .. DWZ die balletjes die je bij je draagt.. Gooien.. Spotten.. Enemy movement doorgeven aan je mede squad genoten aan het front van de linie.. alleen vuren als er op je geschoten word en in uiterste noodzaak daar elk schot dat je als recon lost je positie verraad.. Je bent er voor het team.> Spotten Spotten en nog eens spotten.. Daarom heet het ook RECON kit...

Maar zoals gezegt de meeste snipers zijn killing hoeren.... Pardon my French....

Maar ja dat is mij mening.... Snipers zijn er niet om de vijand te onderdrukken...... ze zijn er om de positie door te geven zodat de rest van de squad members de gespote target kunnen uit kunnen schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Preddie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:18:
[...]

En toch ben ik van mening dat één of twee goede snipers RECONS in je team het spel kunnen bepalen.

Dan heb ik het niet over die kamperende k/d pussies, maar Recons die het overzicht houden door constant te spotten, mortar strikes/C4 op de juiste plek plaatsen en motion sensors bij mcoms/vlaggen te gooien. En als het even kan kills te scoren door bijvoorbeeld de enemy die je mcom aan het armen is uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Die sterren krijg je toch niet voor kills, maar de punten die je ermee scoort? Zo ja, met een tracerdart scoor je ook punten, ik dacht 80 punten per keer dat je raak schiet. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.