[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.582 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net wel een mooi moment bij conquest.
Ik speelde als engineer en zag 1 persoon staan in een bijna kapot huis.
Dus ik schiet er een rpg naar toe.
Pleurt heel dat huis naar beneden.
Zaten er gewoon 6 mensen in te campen.
Was wel mooi momentje.
Ik had daarna wel een soort van roos op men kop omdat iedereen op mij ging jagen.maar het was het waard.haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wow en het lijkt alsof iedereen de CG gebruikt op de PS3. Elk ronde word ik er wel mee gekillt, wat een kut wapen zeg. Moet wel zeggen dat ik er een tripple kill mee heb gemaakt xD

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
DeepSeven schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:37:
Ik heb nog geen recon gespeeld, maar kits blijven liggen toch? Ik krijg vaak nog punten voor bijv. een med pack terwijl ik al geswitched ben naar assault. Dus je zou in feite met recon kunnen beginnen als defender, je motion sensor op een goede plek gooien en dan switchen naar een andere class?
Dat kan inderdaad, er zit volgens mij een bepaalde hoeveelheid in die medic & ammo kits. Als die op is zijn ze weg.

Wat ook handig is: als je iemand gedood hebt, of een teamgenoot gedood is, kan je ook de spullen van diegene oppakken. Als het bijvoorbeeld een recon is, kan je die motion sensor gooien en daarna weer je eigen spullen oppakken.

Doe ik regelmatig als ik als assault medic nodig heb en er is net geen één in de buurt :+

[ Voor 8% gewijzigd door Tankiej op 01-04-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Inderdaad erg handig, ik pak willekeurige kit's op en dan tyf ik, of een ammo, medic-box, motion-sensor en dan pak ik me eigen kit weer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Heb gisteren in mijn laatste Mumble-potje van de avond samen met Descriptor aardig wat kills weten te maken dankzij de Motion Sensor.

Ik Recon, Descriptor was Soldier. Zaten we vlak bij een mcom op een stuk rots in de bosjes, ik bleef maar van die Motion Sensers gooien dankzij de ammo box van Descriptor, uiteindelijk na een paar minuten pas gespot, lang nadat de struiken om ons heen weggeblazen waren.

Ben inmiddels bijna lvl 6, met een k/d van 0,7 geloof ik :P
k/d doet er verder voor mij niet toe, als ik in een squad zit met Descriptor/Psycho (gipsy-hater :) )/Bananenspin/Fanatix/Proxx/etc. merk ik dat het spelen in een team met mics een stuk leuker en intenser is dan het in je eentje rondrennen. En mijn aantal kills komt hierdoor ook ver boven mijn aantal deaths uit.

Zit nu helaas op m'n werk, kan pas vanaf half 8 weer spielen, maar gelukkig is het zaterdag t/m maandag weekend, kijken of ik dan tot lvl. 10 kan komen :P

Nog een gal tot slot: de Veteran site is nog steeds niet beschikbaar om games toe te voegen, bummer :(

Edit: wtf er vallen Lemmings naar beneden in m'n Firefox scherm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

SNDRT schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:42:
Edit: wtf er vallen Lemmings naar beneden in m'n Firefox scherm _/-\o_
Poeh, gelukkig ! Ik dacht effe dat het aan mij lag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Is er iemand die de Ati 5770 kaart gebruikt?
Hoe presteerd deze? Ik gebruik nu nog een 4850 maar heb allerlei problemen (zie problemen topic).

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:54
Sneezzer schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:31:
Hoe presteerd deze? Ik gebruik nu nog een 4850 maar heb allerlei problemen (zie problemen topic).
Jep, ik speel zelf op 1920*1080, loopt heel aardig icm mijn phenom 2 x3 720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:39
Ik gebruik de ATI 5770 kaart, speel alles op high behalve anti aliasting staan beide op 1 x niet geprobeerd om hoger te zetten trouwens. alleen de resolutie staat op 1600 x xxxx tja 1900 x xxxx was net iets te veel van het goede dan moest ik een aantal settings op medium zetten maar ik ben tevreden.
Als de Ati kaarten wat goedkoper worden koop ik er 1 bij om in crossfire te zetten dan zal de resolutie wel omhoog kunnen denk ik.

Overige specs: Phenom2 955
4 gigabyte geheugen
2 sata schijven in raid 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

XanderDrake schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:40:
Wat denken jullie: Magnum Ammo of LMG Specialization?

Ik twijfel hevig, ik merk namelijk maar weinig van de LMG Specialization...
Wanneer heb je daar het meeste van? Als je rennend schiet ofzo?
Goede vraag, ik merk ook maar weinig van specializations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empyreum
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08 15:59
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:01:
Verdomme. Net voor de zoveelste keer gekicked door de Admin van een server. Waarschijnlijk gewoon omdat ik dik bovenaan sta. De admin van net deed het net voordat we de laatste basis op zouden blazen. En dan kan je dus mooi fluiten naar je ca. 1500 punten aan awards + sterren. Jezus. De macht van een admin, die is pas overpowered.
Hoe weet je dat je gekicked bent door de Admin? Krijg je daar een specifieke melding van?
Gisteren was het bij mij namelijk weer een disconnect-drama. Ik krijg dan de melding op het hoofdscherm: check je network-settings (juist in de GoT-servers)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

empyreum schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:47:
[...]

Hoe weet je dat je gekicked bent door de Admin? Krijg je daar een specifieke melding van?
Gisteren was het bij mij namelijk weer een disconnect-drama. Ik krijg dan de melding op het hoofdscherm: check je network-settings (juist in de GoT-servers)..
Dat staat er dan gewoon bij. Ongeveer zoals jij het al schrijft: "Kicked by Administrator".
Het is mij alleen nog maar overkomen terwijl ik zwaar bovenaan stond. Dat zorgt echt voor frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emyreum , ik zat toen in je squad en je bleef maar wegvallen ... sucked wel voor je.

Nog iemand die met de Garand speelt ? Zal wel nostalgie zijn maar ik vind het echt geen slecht wapen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

XanderDrake schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:40:
Wat denken jullie: Magnum Ammo of LMG Specialization?
Van die Marksman Training heb ik ook niet veel gemerkt. Maar de Magnum Ammo heeft duidelijk effect, vooral met assault rifles maak ik meer/sneller kills ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Kits switchen is idd handig
heb alleen wel dat als je niet geswitched bent en je wil gelijk naar je medpack toe dat er een soort van delay in zit. Ook heb ik vaak dat op zulk soort momenten net iemand langs komt lopen en me neerschiet of knived.
Merk zelf ook niks van marksman kan beter magnum ammo doen idd.

[ Voor 11% gewijzigd door phosporus op 01-04-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Goner schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:11:
[...]

Van die Marksman Training heb ik ook niet veel gemerkt. Maar de Magnum Ammo heeft duidelijk effect, vooral met assault rifles maak ik meer/sneller kills ...
Er stond in het vorige topic ook een link naar een site, waarop de modifiers werden getoond. Kan de link even zo snel niet vinden, maar anders post ik deze hier alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Laatst online: 14-09 02:35
Marksman training werkt wel degelijk, maar dat is pas merkbaar op de langere afstanden omdat de spread op korte tot middellange afstand niet zo extreem is. Modifier is 23%. Magnum bullets zijn altijd merkbaar. (scheelt ook 23% ofzo). ICM een LMG kan marksman spec wel een valide optie zijn als je van lange afstand support geeft.
Zeker voor assault is magnum ammo bijna verplicht. Eigenlijk is de enige klasse waarbij ik niet voor magnum ammo kies de Engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Het is niet de orginele link, maar hier staan wel alle modifiers e.d. op. Misschien ook iets voor in de TS, zodat iederen kan opzoeken wat de wapens en specs. doen?

Overzicht modifiers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
ZenTex schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:36:
Marksman training werkt wel degelijk, maar dat is pas merkbaar op de langere afstanden omdat de spread op korte tot middellange afstand niet zo extreem is. Modifier is 23%. Magnum bullets zijn altijd merkbaar. (scheelt ook 23% ofzo). ICM een LMG kan marksman spec wel een valide optie zijn als je van lange afstand support geeft.
Zeker voor assault is magnum ammo bijna verplicht. Eigenlijk is de enige klasse waarbij ik niet voor magnum ammo kies de Engineer.
Engineer kies ik meestal verdubbeling van explosiefen en sterkere explosieven.
Gebruik verder de rpg/cg/die andere niet voor personen tenzij op zeer lange afstand op snipers, maar dat kan je makelijk ontwijken als ze zouden opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem :

Ik heb dus een xbox 360 gekocht, incl battlefield bc2, nu wil ik online en moet ik een account aanmaken.
Reeds heb ik een account op de ps3, en nu krijg ik steeds te zien als ik mijn mailadres ingeef om de account aan te maken dat hij dat niet kan op een of andere manier.

Weet iemand hier een oplossing voor, heb me achterover gezocht maar kan het niet vinden.
Nieuw mailadres aanmaken werkt overigens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
phosporus schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:51:
[...]

Engineer kies ik meestal verdubbeling van explosiefen en sterkere explosieven.
Ik uiteraard ook, vandaar "behalve voor engineer". :p

Oh, en een CG (de langzaamste RPG) kun je als sniper amper ontwijken hoor, ook op lange afstand niet.
Je ziet zo'n ding gelanceerd worden (kleine kans). Reactietijd in acht genomen ben je niet ver genoeg voordat dat ding inslaat.
Inderdaad een perfekt wapen tegen snipers in dekking. Desnoods 2 afvuren, sniper verkassen maar zeer zelden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:52:
Probleem :

Ik heb dus een xbox 360 gekocht, incl battlefield bc2, nu wil ik online en moet ik een account aanmaken.
Reeds heb ik een account op de ps3, en nu krijg ik steeds te zien als ik mijn mailadres ingeef om de account aan te maken dat hij dat niet kan op een of andere manier.

Weet iemand hier een oplossing voor, heb me achterover gezocht maar kan het niet vinden.
Nieuw mailadres aanmaken werkt overigens ook niet.
Als je online wil spelen met je Xbox moet je een Live Gold account hebben. Dus maak een Live account aan en gooi daar een Gold abonnement overheen. Daarna kun je met elk spel online spelen. de PS3 heeft hier vrijwel niks mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
ZenTex schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:56:
[...]

Oh, en een CG (de langzaamste RPG) kun je als sniper amper ontwijken hoor, ook op lange afstand niet.
Je ziet zo'n ding gelanceerd worden (kleine kans). Reactietijd in acht genomen ben je niet ver genoeg voordat dat ding inslaat.
Inderdaad een perfekt wapen tegen snipers in dekking. Desnoods 2 afvuren, sniper verkassen maar zeer zelden. :p
ach het is ook een keuze om de hele tijd op dezelfde plek te blijven zitten als recond.
En in het echt worden posities van snipers ook wel met zware wapens bestookt(saving private ryan waarin die sniper en die gozer achter die mg neer worden geschoten door die tank.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Acid__Burn schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:39:
Het is niet de orginele link, maar hier staan wel alle modifiers e.d. op. Misschien ook iets voor in de TS, zodat iederen kan opzoeken wat de wapens en specs. doen?

Overzicht modifiers e.d.
handige post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZenTex schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:56:
[...]

Ahum? Dat ding komt er aan, zie hem in mijn scope, loop weg en mis.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Vannacht nog weer eens de map Valparaiso gespeeld op een andere server. Zat in 1e instantie bij de attackers maar geswitched naar defenders omdat die te weinig mensen hadden en het als attacker te makkelijk ging. Ze hadden me ook een te grote bek... Vanaf dat moment werd het voor hun erg lastig. Niet dat dat nu door mij kwam maar wel omdat iedereen maar als assault liep rond te rennen en niemand dus de tanks kon uitschakelen. Dus ik naar engineer geswitched met... de anti-tank mijnen :)

Wat zijn dat een heerlijke dingen! TipJ gooi ze alle drie bij elkaar op het pad. De eerste levert vehicle damage +30 op en de tweede blaast hem helemaal op... Vooral in Valparaiso moeten ze bij de hilltop wel een pad nemen en het liefst de minst steile. Leverde me 4 vehicles opgeblazen op. Ze bleven maar komen en ik weet zeker dat ze gevloekt hebben :D Een keer leverde me het ook meteen een triple kill op omdat ze er fijn met 3 man tegelijk in zaten. In totaal 4 vehicle destroy pins opgeleverd, dus 16 vehicles destroyed op. Heerlijke pot, wel verloren maar slechts nipt. Voor mij als engineer het beste wapen aangezien de rpg en de andere raketwerpers een te lange reloadtijd hebben.

Maar hier blijkt wel weer uit dat een uitgebalnceerd team/squad toch wel erg belangrijk is.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Tsurany schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:37:
[...]

Ahum? Dat ding komt er aan, zie hem in mijn scope, loop weg en mis.
Ja, jij ja. Maar de meerderheid van de BC2 spelers zijn muppets.
Je moet de RPG maar net afgeschoten zien worden, en gelijk reageren. Darnaast heeft dat ding een enorme splash damage radius, dus vandaar mijn reactie dat een 2e CG evt de boel moet afmaken. Maar jij ben een van de weinigen die snugger genoeg is om van plek te wisselen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZenTex schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:01:
[...]

Ja, jij ja. Maar de meerderheid van de BC2 spelers zijn muppets.
Je moet de RPG maar net afgeschoten zien worden,
Precies, maar als je hem ziet, zoals jij stelde, dan lukt dat wel.
en gelijk reageren.
If rocket at face then run, vrij simpele vergelijking, zo opgelost :P
Darnaast heeft dat ding een enorme splash damage radius, dus vandaar mijn reactie dat een 2e CG evt de boel moet afmaken.
Then you has been headshotted to death.
Maar jij ben een van de weinigen die snugger genoeg is om van plek te wisselen. :p
Fixed! :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Mij headshot je niet zomaar. Ik zit/sta vrijwel nooit stil. Vooral niet als ik aan't CGen ben, want dan is precies mikken van ondergeschikt belang.

Maar ik blijf me suflachen om die snipers die, nadat ik ze ge-headshot heb, even later weer terugkeren naar exact hetzelfde plekje, om vervolgens scoped naar mij te zoeken. En lekker stilzitten ook. Niet alleen nsipers trouwens.
Als medic ben ik wat vaker de pineut, LMG's hebben een fikse hip/movement penalty. ;(
Don't fix it if it ain't broken.
Al slaat jouw fix op de meeste situaties.

[ Voor 18% gewijzigd door ZenTex op 01-04-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

2 dingen die ik me trouwens afvraag:

1. Waarom zijn er zoveel GoTters actief in deze topic reeks, maar zit er slechts een select aantal van ongeveer 10 GoT'ters in de Mumble server?

2. Wanneer verdwijnen die vallende Lemmings? 2 april? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Sneezzer schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:31:
Ik gebruik een 5770 samen met E8400 @ 3.25 en zo uit m'n hoofd draai ik 1920*1080 alles op high. Ook al die AA en dingen op max keer staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Dutch Lion op 01-04-2010 17:01 . Reden: wut vergetuh ]

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Thanx! :)

Daarom zei ik al, misschien handig voor in de TS. Daar zie je dus alle wapens, specs., gadgets, enzovoort. Alle damage overzichten, reload, damage radius, enzovoort! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Tsurany schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:06:

If rocket at face then run, vrij simpele vergelijking, zo opgelost :P
hey hoe kom jij aan de broncode van het spel?? :o

Verder is het idd voor de een wel mogelijk en de ander niet ik denk vooral als je met een 12x scope zit te kampen en dus totaal een andere kant op zit te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SNDRT schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:56:

1. Waarom zijn er zoveel GoTters actief in deze topic reeks, maar zit er slechts een select aantal van ongeveer 10 GoT'ters in de Mumble server?
Omdat ik het dan helemaal moet downloaden, installeren en de server zoeken terwijl ik een angst heb voor spreken in het openbaar.
Ik wil ze ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09

kan wel mumble joinen maar heb geen mic aangesloten.

en welke Lemmings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Voor vallende (en exploderende) lemmings: Gebruik firefox en wacht af.

Oh, en 10 man op de Mumble is wel de max. Anders lult iedereen door elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Tsurany schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:09:
[...]

Omdat ik het dan helemaal moet downloaden, installeren en de server zoeken terwijl ik een angst heb voor spreken in het openbaar.

[...]

Ik wil ze ook!
Je hoeft je nergens voor te schamen, 8 van de 10 keer wordt er onzin door de mics geschreeuwd "(COCK(asion)", "F*CKING GIPSIES!", "Lets get on the Fail Bus", "Ploemp-gun" en dat soort onzin, je kan online lekker de Anon uithangen, have no fear 8)

Spelen met wat GoTters en 1 of 2 Engelsen gewoon gezellig, en het spelen van de game in een team waarin iedereen gebruikt maakt van Mumble maakt het zoveel leuker.

Mumble is trouwens zeer gebruiksvriendelijk: download de .exe, maak verbinding met de server van Arie Kanarie en je kan beginnen, in 2 minuten is de hele mikmak klaar voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
SNDRT schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:32:
[...]

Je hoeft je nergens voor te schamen, 8 van de 10 keer wordt er onzin door de mics geschreeuwd "pas op, sniper in de toren", "M-Com geaarmed, mortar erop graag!", "pas op, groepje flankers van links", "Tank incoming" en dat soort onzin, je kan online lekker de Anon uithangen, have no fear 8)
Mijn beurt om te fixen. :p
Dit is dan wel op de Kanarie server.

[ Voor 4% gewijzigd door ZenTex op 01-04-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Niet iedereen speelt op PC? Ik ben redelijk actief... Post btw niet al te veel, maar goed volg het wel, zo goed als het kan.

Ik speel btw op PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SNDRT schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:42:
Nog een gal tot slot: de Veteran site is nog steeds niet beschikbaar om games toe te voegen, bummer :( [/b]
Ik zat met hetzelfde probleem tot ik de volgende link onderin langs zag komen: http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran , gewoon inloggen met je EA account en je kan je games toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
WTH..?
Gisteren eindelijk de game gekocht en daarnet (on pc) geïnstalleerd.. maar ik heb al van bij het begin een ammo box! :o
(Ik denk dat in het weapons unlock menu de ammo box nog altijd als 'locked' staat. Zal ik vanavond/vannacht is checken.)

Kan dit komen doordat ik in de beta zat? Want m'n rond de 100 dogtags heb ik ook nog.

M1 Garand heb ik ook precies, dus bij mij werkt dat Veteran gedoe wel naar behoren. :P

Btw, de server browser werkt hier redelijk goed. Na een minuut - maximum - komt de lijst tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

scorelord schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:55:
Kan iemand mij eens verklappen hoe de crosshairs werken van de sniperguns op de xbox360? Vooral met de guns met de dakjes ^^^ crosshair? Welke button voor wat etc. Ik kan slecht oefenen live zeg maar want dan ben ik al uit de verschoning geknifed. :(
Zoek gewoon een gebouw op de gewenste afstand, richt daarop en onthoud waar je streepje van je sniper op gericht staat. Vuur het schot of en kijk dan opnieuw waar de kogel is ingeslagen. Zo weet je de bullet drop.
En nog een tip: De M24 is de beste sniper totdat je de GOL of de M95 hebt. De andere zijn niet echt geschikt voor lange afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09

Omdat ik altijd in TS zit met vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
brilsmurfffje schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:36:
[...]

Zoek gewoon een gebouw op de gewenste afstand, richt daarop en onthoud waar je streepje van je sniper op gericht staat. Vuur het schot of en kijk dan opnieuw waar de kogel is ingeslagen. Zo weet je de bullet drop.
En nog een tip: De M24 is de beste sniper totdat je de GOL of de M95 hebt. De andere zijn niet echt geschikt voor lange afstand.
Als je je fire-button ingedrukt houdt, dan blijft ie ingezoomd, tenminste op de PC :)
Wel handig voor de bulletdrop dacht ik zo maar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 11:52
brilsmurfffje schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:36:
[...]

De M24 is de beste sniper totdat je de GOL of de M95 hebt. De andere zijn niet echt geschikt voor lange afstand.
Als je altijd de M24 gebruikt hebt en dan oppeens switched naar de GOL valt het vies tegen :) Vandaar dat voor mij nog altijd de M24 het beste is, gewoonweg omdat ik er meer aan gewend ben. Verder maakt het weinig verschil in damage. De M95 doet beduidend meer damage maar is zo anders mbt tot aim/inzoomen dat hij niet echt aantrekkelijk is voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.

Ik heb battlefield heroes wel eens gespeeld dus dan kan ik mij ook inschrijven bij die veteran site toch?
Wil die m1 gun wel eens proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Laatst online: 07-09 11:52
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:38:
vraagje.

Ik heb battlefield heroes wel eens gespeeld dus dan kan ik mij ook inschrijven bij die veteran site toch?
Wil die m1 gun wel eens proberen:)
Ja dat kan, maar dat is een paar berichten hiervoor ook al genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow O-)
Dan heb ik niet goed opgelet...Gaat ook zo hard hiero met de topic..
Nog bedankt voor de snelle antwoord _/-\o_
Novi schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:40:
[...]

Ja dat kan, maar dat is een paar berichten hiervoor ook al genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:02:
[...]

Ik zat met hetzelfde probleem tot ik de volgende link onderin langs zag komen: http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran , gewoon inloggen met je EA account en je kan je games toevoegen.
_/-\o_

Heb nu BFBC2 en BF:H in het lijstje staan en dus al de M1 Garand unlocked, ben nu 3 demo's aan het downloaden in de hoop dat ik die toe kan voegen :)

De M1 Garand is het enige wapen dat je kunt unlocken voor BFBC2 right?
Heb nu, door simpelweg mijn verloren GameSpy account op te vragen, ook gelijk Battlefield 2 aan de lijst toe weten te voegen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Statiegeld op 01-04-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik gooi vrijwel altijd de motion sensors, maar als er dan geen Assault is om mij te voorzien van nieuwe motion sensors houdt het ook érg gauw op en is de fun zo voorbij, spijtig genoeg, want het is juist verrekte handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik loop ook altijd tegen recons te roepen dat ze ze moeten droppen, en geeft hun dan ook een ammo box (A)
Ik speel ook weleens als medic, maar dan haal ik maar 4 à 5 kills. Ik vind het dan leuk om in de achterlinie snipers en andere spelers "op te rapen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Iemand enig idee hoe ik een server adres ergens kan ingeven in het spel. Ik zag in de openingspost een lijstje van servers maar heb geen idee hoe ik er kom. Als ik de naam overtik vind ie niks. Copy paste werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Zoep op GoT of [GoT]. Pas op, case sensitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in een map vlogen steeds 2x van de AH60 helis..paar keer goed gemikt met de M95 sniper kit , en ja hoor 2x headshot :D Woww ..bleef het nog enkele keren proberen maar dat lukt niet zomaar..je moet ook wat geluk hebben wil je iemand uit een heli neermaaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Recruiten van leden voor je clan is niet toegestaan, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 02-04-2010 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al die vuile teringhonden die perse van team moeten wisselen, zo is er echt geen zak meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ze moeten zorgen dat als je joined, je pas kan switchen als er een nieuwe map komt. Dit om te zorgen dat iedereen verplicht attacker en defender moet zijn. Nu heb je altijd van die pussy's die switchen naar het winnende team om zo beter te campen...
Triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee je moet uberhaupt niet kunnen switchen tenzij het andere team minder spelers heeft, anders slaat het nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

soms wil je bij een maatje van je in het team, dan is het wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Tsurany schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:03:
Nee je moet uberhaupt niet kunnen switchen tenzij het andere team minder spelers heeft, anders slaat het nergens op.
Als ik join en waar ik mee speel zit in het andere team en we zitten beide op ts wissel ik wel direct,

Het is een spel om met elkaar te spelen.
Soms gebeurd het dat je veel beter bent, maar ook regelmatig anders om. Maak me er niet echt druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Ja, er zijn inderdaad heel veel mensen die snel switchen. Tot nu toe heb ik nog geen enkele keer geswitched. Mijn win/verlies ratio is dan ook negatief. Nu is switchen opzich niet zo'n probleem, maar de manier waarop dit nu gebeurd vormt wel een probleem.

Sinds een paar dagen speel ik ook met de engineer. Totaal andere speelstijl. Ik heb nu vaak zoiets dat ik niet eens de moeite meer neem om met de pp2000 te richten (rechtermuisknop). Werkt perfect.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
  • Laatst online: 14-09 14:44
WTF? Log ik net in om een potje rush te spelen zijn al mijn wapens en gadgets weg. Ik heb nog wel steeds rank 15 maar zoals het er nu naar uitziet kan ik weer opnieuw met de standaard wapens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tito129 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:10:
[...]

Als ik join en waar ik mee speel zit in het andere team en we zitten beide op ts wissel ik wel direct,

Het is een spel om met elkaar te spelen.
Soms gebeurd het dat je veel beter bent, maar ook regelmatig anders om. Maak me er niet echt druk om.
En nog een paar van zulke asociale mensen erbij en voor het andere team is het opeens geen zak meer aan. Nee leuk hoor, dat jij met je maatje kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
aex351 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:13:
Ja, er zijn inderdaad heel veel mensen die snel switchen. Tot nu toe heb ik nog geen enkele keer geswitched. Mijn win/verlies ratio is dan ook negatief. Nu is switchen opzich niet zo'n probleem, maar de manier waarop dit nu gebeurd vormt wel een probleem.

Sinds een paar dagen speel ik ook met de engineer. Totaal andere speelstijl. Ik heb nu vaak zoiets dat ik niet eens de moeite meer neem om met de pp2000 te richten (rechtermuisknop). Werkt perfect.
Ik heb (op de ps3) nog nooit geswitched. Beginnen en uitrijden die handel en zo goed mogelijk samenwerken.
Voor het spelen met vrienden (samen) is het wel handig.
Snipen kan wel veel voldoening geven als je het eenmaal onder de knie hebt (gebeurde vanavond voor het eerst :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Huh? Ik log in op de 360 en zie dat al mn stats weg zijn? Ook ingame lijk ik lvl 1.
Zie in het menu dat mn dogtags nog wel bewaard zijn.

Is dit een lelijke 1 april grap of is er iets anders aan de hand?

Is dit de reden dat iedereen uit mn friendslist ineens weer modern warfare 2 aan he doen is?

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 01-04-2010 22:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stewie, gaan ze die autobalance nog eens fixen? :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Autobalance word de eerste betaalde DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:46:
Al die vuile teringhonden die perse van team moeten wisselen, zo is er echt geen zak meer aan.
Noem mij dan maar een teringhond (lekker gefrustreerd weer, Tsurany), maar ik switch wèl als ik voor de zoveelste keer in een aanvallend rushteam zit dat voor 95% uit snipers bestaat. Dan is het 16 tegen 16, en dan ben je constant met 2 of 3 man hopeloos aan het proberen de MCOM's te armen. Dat heb ik toch iets te vaak meegemaakt, en dan switch ik gewoon.
Ik ben niet iemand die switcht om te winnen ofzo. Want wat maakt dat nou voor een verschil? W/L ratio? Haha, lekker boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De fun van de matches variëren in tegenstelling tot andere shooters wel enorm. Van supertof tot helemaal compleet ruk. Als het andere team veel meer spelers heeft of simpelweg veel sterker is, dan is eigenlijk de enige optie een nieuwe server zoeken. Zelfs als je dan in het "winnende" team zit, is het niet leuk.In rush win je als attacker binnen no-time met amper gevechten, in de volgende ronde als defender lukt het ze niet eens om 1 m-com op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:12:
[...]

Noem mij dan maar een teringhond (lekker gefrustreerd weer, Tsurany), maar ik switch wèl als ik voor de zoveelste keer in een aanvallend rushteam zit dat voor 95% uit snipers bestaat. Dan is het 16 tegen 16, en dan ben je constant met 2 of 3 man hopeloos aan het proberen de MCOM's te armen. Dat heb ik toch iets te vaak meegemaakt, en dan switch ik gewoon.
Ik ben niet iemand die switcht om te winnen ofzo. Want wat maakt dat nou voor een verschil? W/L ratio? Haha, lekker boeiend.
laat hem lekker janken om die game :P hij heeft altijd wel wat te zeuren, get a life :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch wel benieuwd waarom Tsurany uberhaupt nog BFBC2 speelt... Als het toch allemaal zo ruk is als jij doet geloven, waarom blijf je het dan spelen? En steeds weer hier je onvrede uiten over alles wat los en vast zit in BFBC2?

Tuurlijk de game is niet perfect, maar voor alle "niet bugs" waar jij toch aardig over loopt te klagen steeds zijn zat goede redenen te bedenken waarom het geimplementeerd is zoals het is.

Maar goed ieder zijn mening en zijn ding, maar verwoord je onvrede voortaan eens wat genuanceerder aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peakaboo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:15:
[...]

laat hem lekker janken om die game :P hij heeft altijd wel wat te zeuren, get a life :Z
Het is toch te idioot voor woorden dat zoiets simpels als een autobalance niet in het spel zit?
Geen idee hoe jij dat durft te rechtvaardigen maar ik absoluut niet.
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:40:
Ben toch wel benieuwd waarom Tsurany uberhaupt nog BFBC2 speelt... Als het toch allemaal zo ruk is als jij doet geloven, waarom blijf je het dan spelen? En steeds weer hier je onvrede uiten over alles wat los en vast zit in BFBC2?
Het is een leuk spel als je eenmaal in een game zit, enkel die keren dat het daadwerkelijk goed gaat zijn vrij schaars.
Tuurlijk de game is niet perfect, maar voor alle "niet bugs" waar jij toch aardig over loopt te klagen steeds zijn zat goede redenen te bedenken waarom het geimplementeerd is zoals het is.
De game is niet perfect? Er zitten dezelfde bugs in als in BF2, dat is toch echt te idioot voor woorden?
Maar goed ieder zijn mening en zijn ding, maar verwoord je onvrede voortaan eens wat genuanceerder aub.
Vind het vrij genuanceerd hoor.
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:12:
[...]

16vs16 is wat anders dan iemand die nog durft te switchen bij 16vs14 waardoor het dus 17vs13 word, die mensen mogen ze per direct perm bannen van alle online spellen van EA. Dat zijn dus wel teringhonden. Verpesten het dus effe voor 13 anderen.

Ik vind dat je als consument het recht hebt om te klagen over een spel als je gewoon 4x een server moet joinen voordat het a: lagvrij en b: eerlijke teams heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 01-04-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

AversusZ schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:16:
WTF? Log ik net in om een potje rush te spelen zijn al mijn wapens en gadgets weg. Ik heb nog wel steeds rank 15 maar zoals het er nu naar uitziet kan ik weer opnieuw met de standaard wapens :(
Er was een kleine hick-up in de backend, als je nu inlogt is alles weer snel en zoals vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Tsurany schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:49:
[...]

Het is toch te idioot voor woorden dat zoiets simpels als een autobalance niet in het spel zit?
Geen idee hoe jij dat durft te rechtvaardigen maar ik absoluut niet.

[...]

Het is een leuk spel als je eenmaal in een game zit, enkel die keren dat het daadwerkelijk goed gaat zijn vrij schaars.

[...]

De game is niet perfect? Er zitten dezelfde bugs in als in BF2, dat is toch echt te idioot voor woorden?

[...]

Vind het vrij genuanceerd hoor.

[...]

16vs16 is wat anders dan iemand die nog durft te switchen bij 16vs14 waardoor het dus 17vs13 word, die mensen mogen ze per direct perm bannen van alle online spellen van EA. Dat zijn dus wel teringhonden. Verpesten het dus effe voor 13 anderen.
Nou van wat ik ervaar gebeurd dat switchen het meest van de keren als een rondje voorbij is. Dan switch ik zo dat maakt me niet uit. Ik snap jou frustraties ook wel. Maar om t nou zo te uiten.. Als je gewoon VRIENDELIJK, dus niet mensen "teringhonden" noemen, vraagt om t even gelijk te maken zul je zien dat t binnen no time weer fair is.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenomorphh schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:54:
[...]

Nou van wat ik ervaar gebeurd dat switchen het meest van de keren als een rondje voorbij is. Dan switch ik zo dat maakt me niet uit. Ik snap jou frustraties ook wel. Maar om t nou zo te uiten..
Als het in de helft van de games voorkomt?
Als je gewoon VRIENDELIJK vraagt om t even gelijk te maken zul je zien dat t binnen no time weer fair is.
_O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 20:09
Ik vind dat je als consument het recht hebt om te klagen over een spel als je gewoon 4x een server moet joinen voordat het a: lagvrij en b: eerlijke teams heeft.
Ik weet niet wat voor games jij joint, maar ik heb lagvrij en 99% van de tijd eerlijke teams bij de eerste server die ik join. Anders maak ik er wel eerlijke teams van. Zowiezo vind ik het niet eens erg om tegen een overmacht van de enemy te spelen. Meer targets voor mijn kogels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoT server regelmatig, 24/7 rush server lagde zwaar vanavond. En daarna willekeurige games uit de serverlijst, zolang ze maar uit de EU komen vanwege de lag en ik ze kan joinen, want de helft van de servers zijn niet joinbaar. En ik merk het echt overal, op de GoT servers maar ook op willekeurige andere servers, enorm veel vuile switchers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ook voor de 16 andere, bedoel, een closegame winnen geeft IMO toch veel meer voldoening dan weten dat je met een grote meerderheid iemand wegvaagt.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Tsurany schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:12:
GoT server regelmatig, 24/7 rush server lagde zwaar vanavond. En daarna willekeurige games uit de serverlijst, zolang ze maar uit de EU komen vanwege de lag en ik ze kan joinen, want de helft van de servers zijn niet joinbaar. En ik merk het echt overal, op de GoT servers maar ook op willekeurige andere servers, enorm veel vuile switchers
Vent, als je alleen maar loopt te bitchen kom hier dan gewoon niet en speel het spel dan gewoon niet.
Volgens mij schiet je gewoon geen kip raak en probeer je dat hier af te reageren.

Ontopic; Erg weinig last van ongebalanceerde games, als je merkt dat je zwaar verliest moet je zelf gewoon wat slimmer spelen, gewoon veel beter verdedigen vlakbij de MCOM, of heel sneaky aanvallen, ook al verlies je dan misschien uiteindelijk, daar haal je dan echt wel een kick uit.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorkick schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:19:
[...]

Vent, als je alleen maar loopt te bitchen
Lees eens verder, schrijf genoeg over leuke potjes. Kan er niks aan doen dat de negatieve kanten zo overheersen.
kom hier dan gewoon niet en speel het spel dan gewoon niet.
Bepaal ik zelf wel denk ik?
Volgens mij schiet je gewoon geen kip raak en probeer je dat hier af te reageren.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 21:14

ErA

Mjah, vanavond maar weer even BC2 gedaan.

Ik weet het allemaal niet meer, ik mis toch wat variatie.

In alle eerlijkheid, het niveau is gewoon laag, ik wals over alle servers heen met standaard 4:1 of hoger. Om over hardcore nog maar niet te spreken waar ik gemiddeld 6:1 of hoger speel (ja arrogant jah). Mijn KD zal dan ook snel naar 3 waarna ik zoiets heb van: "en nu". (lage KD komt omdat ik met 1e assault wapen heb gespeeld gedurende mijn oefenfase)

Niemand interesseert zich in mij hoe goed ik ook ben, omdat er 1000en stats padders zijn die de stats van goede spelers doen verbleken.

De teamplay is echt ver te zoeken, en in alle eerlijkheid niet nodig. 1 goede speler kan het verschil maken.

Dus ik heb nu echt zoiets van: is er iets waarvoor ik speel.

Nu vraag je je natuurlijk af: mischien voor de lol?

Ja tuurlijk, maar een stukje erkenning is natuurlijk ook fijn,

Ik speelde overigens voor het eerst hardcore vanavond.... nou, vooruit, ik dacht ik ga eens mijn recon score omhoog halen :X point-dood-point-dood-point-dood

Daarna mijn geliefde AN94 + 4xopt erbij gepakt. mjah, dat was nog erger.

Waar Hardcore mode in MW2 echt iets toevoegd, maakt het het voor de betere spelers wel HEEEEl makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:26:
Niemand interesseert zich in mij hoe goed ik ook ben, omdat er 1000en stats padders zijn die de stats van goede spelers doen verbleken.
Who cares? Alsof iemand iets om jou stats geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Tsurany schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:27:
[...]

Who cares? Alsof iemand iets om jou stats geeft.
Nope, daar ben ik me meer dan van bewust. En dat vind ik ook jammer, de anonimiteit.

Ik speel graag om de beste te zijn, in een potje, op een server, of wat dan ook.

In games als UT, Q3 etc was er een community, waarin je toch een naam kon vergaren.

In BC2 ben je volledig anoniem.
Al knal ik 250-0, een potje later is iedereen me vergeten, en dat vind ik toch wel jammer.

(en ja ik ben er me ook van bewust dat mijn vorige post druipt van de kapsones, maar goed ik vind mezelf dan ook gewoon goed in BC2, basta)

[ Voor 11% gewijzigd door ErA op 02-04-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je wilt kennelijk dat iedereen dat vind omdat je op zoek bent naar constante bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49

XanderDrake

Build the future!

ErA schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:32:
Nope, daar ben ik me meer dan van bewust. En dat vind ik ook jammer, de anonimiteit.

Ik speel graag om de beste te zijn, in een potje, op een server, of wat dan ook.

In games als UT, Q3 etc was er een community, waarin je toch een naam kon vergaren.

In BC2 ben je volledig anoniem.

Al knal ik 250-0, een potje later is iedereen me vergeten, en dat vind ik toch wel jammer.
Dan moet je de community opzoeken, niet andersom. Als je een vaste stek hebt (wat kan bij BC2, dankzij dedicated servers) dan zal je op ten duur zeker mensen herkennen en mensen jou.
Zoek een clan ofzo, ga in tournaments, speel met vaste squadmembers. Daar zit al de erkenning.
ZenTex schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:36:
Hmm ok.
Toch raar dat je het niet gebruikt bij engineer, daar is de standaard damage vrij laag.

Ikzelf hou het liever op magnum, zeker omdat het bij elke class beschikbaar is.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Tsurany schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:36:
En je wilt kennelijk dat iedereen dat vind omdat je op zoek bent naar constante bevestiging?
Ik ben nogal aandachtsgeil ingesteld jah, zeker als het op gamen aankomt.

Maar goed, Xander maakt een goed punt. Het is inderdaad aan mij de community wat meer op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

XanderDrake schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:38:
[...]

Dan moet je de community opzoeken, niet andersom. Als je een vaste stek hebt (wat kan bij BC2, dankzij dedicated servers) dan zal je op ten duur zeker mensen herkennen en mensen jou.
Zoek een clan ofzo, ga in tournaments, speel met vaste squadmembers. Daar zit al de erkenning.
[...]

Hmm ok.
Toch raar dat je het niet gebruikt bij engineer, daar is de standaard damage vrij laag.

Veel engineers kiezen voor explosive damage. Omdat daar natuurlijk je kracht ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
Tsurany schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:36:
@ Tsurany, je zal best een chille gast zijn maar ik wordt soms wel een beetje moe van al dat negatieve gedoe rond bc2. En als ik dan een post zoals hierboven van je lees dan denk ik kom op, jij wilt toch ook constant bevestiging dat er allemaal mankementen aan bc2 zijn en dat je dat niet vind kunnen en dat je er verdomme toch voor betaald hebt! Oké i get it. Net zoals die andere honderden lezers hier. :>

Misschien een beetje frustratie en nuanceer ik het straks in een stiekeme edit, maar oké. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoVaRaGnA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 13:27
walletje-w schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:52:
[...]

@ Tsurany, je zal best een chille gast zijn maar ik wordt soms wel een beetje moe van al dat negatieve gedoe rond bc2. En als ik dan een post zoals hierboven van je lees dan denk ik kom op, jij wilt toch ook constant bevestiging dat er allemaal mankementen aan bc2 zijn en dat je dat niet vind kunnen en dat je er verdomme toch voor betaald hebt! Oké i get it. Net zoals die andere honderden lezers hier. :>

Misschien een beetje frustratie en nuanceer ik het straks in een stiekeme edit, maar oké. :+
mee eens.
Tsurany, bekijk het eens van een positieve kant, het is een spelletje.

Groetjes en fun @ Gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Tweak15KW schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:26:
[...]

Ik heb (op de ps3) nog nooit geswitched. Beginnen en uitrijden die handel en zo goed mogelijk samenwerken.
Voor het spelen met vrienden (samen) is het wel handig.
Snipen kan wel veel voldoening geven als je het eenmaal onder de knie hebt (gebeurde vanavond voor het eerst :P )
Op de PS3 kan je ook niet switchen :P

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer paar uur BC2 gedaan, maar denk toch niet dat deze game zolang meegaat als BF2 voor mij hoor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Mensen, geef Tsurany wat krediet en ruimte om zijn mening te ventileren. Ondanks dat ik het totaal niet eens ben met hem want ik vind het een heerlijk spel en heb geen last van bugs of wat dan ook, vind ik zijn kritiek en daarmee jullie reacties erop ge-wel-dig om te lezen! Zoals nu in de trein levert mij dat weer een grote grijnzzzzzz op :)

De arrogantie van eRa zit me meer dwars: alsof hij zelf niet weet dat er een online community met clans bestaat als je een kd ratio van 4 of 6 hebt... Nee, dit was ff posten van "kijk hoe goed ik ben"... Dan heb ik liever 10 Tsuranys! :D

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Mensen met hoge k/d ratio zijn vaak degene die hun tank nooit uitkomen, snipers of cg/tube newbs.
Ik speel 't liefst assault met saiga shotgun/c4, succes dan nog een hoge k/d te halen. Met 2:1 houd 't vaak wel op :)
Ik ben iemand die speelt om de objectives, en niet om de stats. Blaas mijzelf ook regelmatig op als ik weet dat ik meerdere meeneem.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 02-04-2010 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
l0n3w012ph schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 07:49:
Mensen, geef Tsurany wat krediet en ruimte om zijn mening te ventileren. ...
Ruimte en krediet is er. Maar soms is het gewoon wat teveel van het goede.
De arrogantie van eRa zit me meer dwars: alsof hij zelf niet weet dat er een online community met clans bestaat als je een kd ratio van 4 of 6 hebt... Nee, dit was ff posten van "kijk hoe goed ik ben"... Dan heb ik liever 10 Tsuranys! :D
Mja, arrogant? Eerder geen valse bescheidenheid. Iedereen heeft wel eens, na een goed potje gespeeld te hebben, zoiets van "kijk mij nou bovenaan staan op het scorebord"!

Maar ik denk dat die erkenning er wel degelijk is. Zo heb ik enorm veel respect voor andere, echt goede spelers. Vooral als ik in een potje tegen Tepelstreeltje, Era en ook Tsurany moet spelen. :p

Maar wat verwacht je nu eigenlijk? OK, als GoTer zul je hier op het forum zo nu en dan een opmerking erover tegenkomen hoe goed speler X nu wel niet was in Y potje. Maar verwacht niet dat je van een andere anonieme speler ineens fanmail gaat krijgen ofzo. Dan moet je inderdaad de community opzoeken.
Zoek een clan ofzo.

Ook ingame zal ik niet even intypen van "xxx, je gaat lekker man". Om te typen ingame is er geen tijd, vooral niet omdat je vaak midden in de actie spawnt, en in het spawnmenu kun je niet typen (vindt ik persoonlijk een enorm nadeel.
XanderDrake schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 00:38:
Hmm ok.

Wat Era zei, als engineer ligt je kracht in explosive damage.
Buiten dat kunnen die submachineguns stevig van zich afbijten met hun snelle RoF. Het probleem is dat dit alleen vanaf zeer korte afstand is vanwege het missen van een scope. En vanwege de kleine clips ga ik dan ook meestal voor de G3.

[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 02-04-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:13

d_star

Maharadja of the Year :-/

Gisteren nog meer mensen last gehad van het feit dat de je stats niet geupdated werden? Had gisteravond na een slecht begin een aantal heule sterke potjes (toffe server gevonden met Squad Rush, mán wat is dat spannend!!) gehad, maar ik weet zowat zeker dat die punten/kills/deaths niet bij mijn stats zijn opgeteld...

Heeft dat te maken met die sputterende back-end waar jij het over had, Stewie! ?

Normaal gesproken speel ik overigens altijd Rush, maar gisteravond eens een poging gedaan om wat andere gametypes te proberen.. Squad Deathmatch is voortaan een no-go bij mij.. wat een ondynamisch speltype zeg, iedereen blijft met zn squad in een gebouwtje zitten, rush ik eruit om uberhaupt kills te halen (je weet wel, het _doel_ van het gametype), wordt er me toch een partij gebaseraped jongens... Nou goed, na het vierde potje waar ik de hele tijd gespawnkilled werd toch maar een ander speltype geprobeerd..

Of doe ik iets fout in dit speltype en heeft er iemand pointers voor me??

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
d_star schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:11:

Normaal gesproken speel ik overigens altijd Rush, maar gisteravond eens een poging gedaan om wat andere gametypes te proberen.. Squad Deathmatch is voortaan een no-go bij mij.. wat een ondynamisch speltype zeg, iedereen blijft met zn squad in een gebouwtje zitten, rush ik eruit om uberhaupt kills te halen (je weet wel, het _doel_ van het gametype), wordt er me toch een partij gebaseraped jongens... Nou goed, na het vierde potje waar ik de hele tijd gespawnkilled werd toch maar een ander speltype geprobeerd..

Of doe ik iets fout in dit speltype en heeft er iemand pointers voor me??
Gisteren even met wat andere GoTers voor het eerst Squad deathmatch gespeeld, en verdomd, we deden het nog goed ook. Vooral de eerste potjes. Ondynamisch? Integendeel.
Als squad moet je gewoon in beweging blijven, anders weten de andere squads je te vinden. Wat we deden is gewoon als squad de hele map afstruinen en zo kan het voorkomen dat andere squads vlak langs je heenrennen omdat ze niet verwachten dat je inmiddels op een andere plek zit en kun je ze zo neerknallen.

Als je dus inderdaad op dezelfde plek blijft weten ze je te vinden en kom je dus onder vuur van de 3 andere squads. Dan kun je beter flanken, de 3 squads elkaar laten afmaken terwijl jij ze ook nog eens op de korrel neemt.

Nee, ik heb me zeer goed vermaakt. Maar door alle hektiek kan het wel een beetje vermoeiend zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Leuk topic dat ik al weken volg. Alleen is er één persoon met een erg grote mond die zo onderhand toch wel eens een waarschuwing van een mod/admin mag krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Dispenzer schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:53:
Leuk topic dat ik al weken volg.
Niet lurken, GoT tag voor je naam plakken en meespelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stewie! schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:52:
[...]

Er was een kleine hick-up in de backend, als je nu inlogt is alles weer snel en zoals vanouds :)
En mijn vraag wanneer ze de autobalance eens gaan fixen? Wordt nu wel hoogtijd, zie steeds meer mensen ragequiten en die waardeloze autobalancers die mensen kicken werkt ook niet voor een meter, moven wil je, niet kicken!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geneuzel over K/D ratio's.
Sorry hoor, maar als je dat bezighoudt dan heb je geen flikker van dit spel begrepen. Ik ben van mening dat je dan beter FFA van MW2 (of iets soortgelijks) kan gaan spelen.
BFBC2 heeft objectives- en squadbased gameplay, elke class is hier op ingesteld. Zelfs de recon, hence de scope om te spotten.

Maar goed, iedereen moet het uiteraard lekker zelf weten (ik word er zelf alleen af en toe een beetje leip van, als een groot deel van mijn team op wookie hill blijft zitten met de nodige gevolgen)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 09:24 . Reden: spelvaut ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.