[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.581 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
brilsmurfffje schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:42:
of je kan niet tegen je verlies :P
Probeer eens hardcore, voordat ze de rocket launcher hebben gepakt zijn ze dood
Op zo'n manier verliezen is gewoon te kansloos. Zeker met die Gustav, die heeft echt een ring-of-damage van 10 meter onderhand. Zeker op hardcore.
Goner schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:54:
[...]

Heeft niks met skill te maken ; ik loop ook wel 's rond met die Gustav om bijv. achter een tank te komen (zwakke plek) en als ik dan de hoek omhol en er ineens een enemy voor m'n neus staat : click, BOOM! Niet optimaal, want je kunt jezelf ook behoorlijk beschadigen. Idem voor grenade & smoke launcher, je holt ermee rond en opeens staat er iemand voor je snufferd ... eerst switchen ? Dacht het niet ...
Jammer dat het voornamelijk voorkomt op die sneeuw-map zonder voertuigen _O-.

[ Voor 44% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-03-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

GG---77 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:08:
Voor de trophy "et tu brute"- knife 5 friends. is het dan zo dat je 5 verschillende of 1 friend 5 x moet knifen? Maakt een wezenlijk verschil!
Het is 5 x een friend.. Mag gewoon 5 x dezelfde zijn..

Ik zit op 4 stuks nu.

Wat ik zelf belachelijk vind...

We waren gisteren een paar leuke potjes aan het spelen.. Het werd al laat en de meeste dropten.. Op een gegeven moment alleen wij nog op de server (2 maten en ik , gezamelijk op TS) kun je gewoon nog punten halen en de meeste vreemde combinaties proberen.. Belachelijk dat die punten gewoon blijven tellen.. 4 rondes gewonnen.. 12 x mensen geknifed.. alle com stations opgeblazen..

Gewoon alles wat je kunt proberen hebben we gedaan... en de punten die behaald waren.. Hebben we gewoon mogen houden...

Ze moeten het net als bf2 doen.. minder dan 5 players op server tellen de punten niet

[ Voor 48% gewijzigd door Stronkie op 31-03-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
ZenTex schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 03:48:
Ik vind de hitboxen anders bullsh*t. OVer het algemeen is mijn 1e schot, over welke aftsand dan ook, altijd een headshot. Zelfs die schoten waarvan ik bij het afvuren ervan denk, "kut, mis", is het vaak nog een headshot.

Recon is gewoon te makkelijk. Ik ben nooit een goede sniper geweest, maar door het ontbreken van bewegen van de scope (ademhaling e.d) is snipen zelfs voor mij makkelijk. Zelfs als ik een vijandelijke recon zie die mij blijkbaar op de korrel heeft is het een kwestie van 0.1 seconde mikken, schieten en hopsakee, weer een kill.

Vanavond kwam ik erachter dat ik dus niet alles unlocked heb maar iets mis in de engineer unlocks. Dus ik pak m'n vertrouwde Carl Gustav er weer bij, + explosive dmg speciality en m'n G3 voor korte afstand.
Eigenlijk gewoon sneu, om te zien hoe één of andere assault die ik ff niet gezien had mij onder vuur neemt, ik snel semi-mik met de CG en hem in 1 schot een enkeltje Valhalla geef. Die gasten hebben gewoon geen kans.

Tijd voor een balance.

Mortar: 1/2 damage die ze nu doen. (Recons zijn effectiever in het uitschakelen van tanks dan engineers nota-bene.) Meer beweging toevoegen wanner scoped x12 (ademhaling enz, zoals in BF2142)
40mm GL: 2/3e van de damage die ze nu doen.
GC: 2/3e van de personnel damage dat het nu doet. En wat meer powerrrrrr voor de standaard engineer wapens, of een iets grotere magazine.

Verder:

Verdubbelen van aantal punten als je een M-com armed én als íe ontploft. (M-com armen staat bijna gelijk aan zelfmoord.)
Wanneer een vehicle "dodelijk"getroffen word, geef dan de inzittenden geen tijd om er uit te ontsnappen.
(Engineer vs. tank -= veel risico, weinig punten als de inzittenden er gewoon uit kunnen springen)

Geef de mogelijkheid om te M1 Garand uit te rusten met een Scope. Ongeloofelijk hoe nutteloos dat wapen is.

En vanavond eindelijk Admiral Anal's dogtag kunnen bemachtigen zonder rare fratsen van zijn kant. >:)
Met het dikgedrukte helemaal eens. Ben alleen bang dat DICE weinig gaat aanpassen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Gamebuster schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:12:
[...]
Er staat toch duidelijk "Knife 5 friends" en niet "Knife a friend 5 times".
I rest my case :+
Stronkie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:48:
[...]
Het is 5 x een friend.. Mag gewoon 5 x dezelfde zijn..

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelvaud
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
Speek schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:56:
[...]

Ik speel het op de PS3, maar volgens mij is er geen hulp bij het aimen hoor. Misschien net iets grotere hitboxes? Volgens mij geen assistant of whatsoever.
Oefening baart kunst, zelfs shooters met een controller ;)
Ik weet het zeker. Laatst zat ik nog ergens achter een muurtje en kwam er iemand aangelopen zie je mijn crosshair een beetje naar rechts trekken en ik zat echt niet aan de controller. Bij mw2 is het helemaal duidelijk, daar had ik weleens dat ik de persoon pas zag, omdat de autoaim in werking treedde.

Ik zeg trouwens niet dat ik het nodig heb, omdat ik anders niets raak; ik zeg alleen dat het er is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik zal er eens op proberen te letten. 't is mij nog nooit opgevallen in ieder geval, zelfs niet bij MW2.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07-2021
Jackal131 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:21:
Ik zal er eens op proberen te letten. 't is mij nog nooit opgevallen in ieder geval, zelfs niet bij MW2.
mij ook nog nooit echt opgevallen, wel vind ik het aimen op de ps3 moeilijker dan op de pc. op de pc was ik al geen sniper, maar op de ps3 bak ik er helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb het ook nooit meegemaakt dat ik hulp kreeg bij het aimen op de PS3. Alleen bij de singleplayer had ik dat maar bij de multiplayer heb je dat echt niet, ik weet het 100% zeker.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ervaring met bad company 2 op een alienware M17x 2,93 ghz i5 met dual ATI Mobility Radeon HD 4870?
neemt de game al vol benut van sli / crossfire?
volgende week in bezit van de bovenstaade laptop en ik ga er van uit dat bad company 2 vlekkeloos kan draaien maar als iemand ervaring heeft, deel het graag:)

dan schaf ik hem aan via steam. bijna al mijn games zitten daarin dus lekker makkelijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand aan het spelen op dit moment en op welke server

Net de veteran status kunnen unlocken na veel proberen en die garand is eigenlijk wel nog een cool wapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanacht 2½ uurtje Bad company 2gespeeld en daarna 2½ uurtje modern warfare 2.
En vind dat modern warfare makkelijker is. Ik eindigde daar minimaal 1 keer in 3 potjes op de 1ste plaats.
En bij Battlefield ben ik in 4 dagen tijd nog maar 6 keer bovenaan geeindigd.
En vind het wel leuk dat heel veel mensen aan het zeuren waren over de claymored bij mw2.
Maar over die pokkemijnen hoor ik bijna niemand hier. terwijl ik die toch persoonlijk een stuk irritanter vind.
Maar ik raakte M W 2 zat omdat ik alle maps wel kon dromen na 3 maanden tijd.
Heb battlefield nu 4 dagen en kan alle maps daarvan nu al dromen .
Vind persoonlijk dus MW2 wel een stukje beter vanwege het stuk variatie.
Maar kwa de rest zijn het gewoon dezelfde games(op uitzondering van de tanks.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
redbullgsxr schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:55:
[...]

mij ook nog nooit echt opgevallen, wel vind ik het aimen op de ps3 moeilijker dan op de pc. op de pc was ik al geen sniper, maar op de ps3 bak ik er helemaal niks van.
Als je eenmaal doorhebt hoe je goed moet mikken, dan is ook het snipen niet al te moeilijk.

Als de tegenstander bijvoorbeeld ver weg zit, dan moet je iets boven het hoofd mikken. En als deze persoon ook nog eens beweegt van A naar B, dan moet je ook iets voor hem/haar mikken.

Beetje oefenen. Als het kwartje valt, dan zul je merken dat er niet zo heel veel aan is. Snipen in bijv. MW2 is een stuk lastiger >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:54
Hmm.. Ik was gister aan het spelen en kreeg een pin voor 7 kills met submachine gun, maar toen ik die 7e kill maakte werd ik ook gekilled. Toen ik weer leefde stond er nog een keer dat ik die pin voor 7 kills verdiend had, aan het einde van de ronde stonden er ook echt 2 pins daarvoor in het lijstje. Terwijl ik maar 10 kills had in totaal, dus het is niet dat ik hem 2 keer verdiend had :+
Lijkt me een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:09
Jackal131 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:37:
[...]

Als je eenmaal doorhebt hoe je goed moet mikken, dan is ook het snipen niet al te moeilijk.

Als de tegenstander bijvoorbeeld ver weg zit, dan moet je iets boven het hoofd mikken. En als deze persoon ook nog eens beweegt van A naar B, dan moet je ook iets voor hem/haar mikken.

Beetje oefenen. Als het kwartje valt, dan zul je merken dat er niet zo heel veel aan is. Snipen in bijv. MW2 is een stuk lastiger >:)
Snipen in MW2 is gewoon 10x zo niet 100x zo makkelijk als in BC2. Dit komt doordat in BC2 de afstanden wel wat groter zijn. Het hoofd is groter en zodoende ook het raakvlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:39:
Hmm.. Ik was gister aan het spelen en kreeg een pin voor 7 kills met submachine gun, maar toen ik die 7e kill maakte werd ik ook gekilled. Toen ik weer leefde stond er nog een keer dat ik die pin voor 7 kills verdiend had, aan het einde van de ronde stonden er ook echt 2 pins daarvoor in het lijstje. Terwijl ik maar 10 kills had in totaal, dus het is niet dat ik hem 2 keer verdiend had :+
Lijkt me een bugje.
Dat is heel erg vaak zo. Je krijgt alleen geen dubbele punten, dus een echte bug is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
@Hogader.
Die ervaring heb ik persoonlijk niet. In MW2 raak ik vrijwel niets, terwijl ik in BC2 juist de ene na de andere headshot maak. Ik zal wel problemen hebben met even inhouden van mijn adem in MW2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 02:35
Gamebuster schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:06:
[...]

Lol, als ze de GC of 40mm 2/3e damage geven heb je 3 granaten nodig om iemand te doden :P Ze doen nu maar ~100 damage tegen personen. Ze zouden beter de range aanpassen, maar ik vind het wel goed zo.

Mortar is helemaal niet makkelijk. Ik vind 'm waardeloos. Je moet als tank gewoon niet stilstaan. Dat is zo'n beetje het enige wapen tegen campers, wat misschien zal werken... moet die ook nog zwakker worden?

Meer beweging is niet nodig, maar een paar pixels horizontal-sway zou wel toevoegen aan realiteit. (ipv recht omhoog/naar beneden)

De engi-wapens zijn ook prima in orde. Pak eens de PP2000 of AK74u. Als je die wapens sterker maakt is er geen meerwaarde meer bij assault en gaat iedere assault-gast gewoon als engineer en zijn tanks volkomen waardeloos.

Vergeet niet dat engineers maar 1 nut horen te hebben: voertuigen opblazen & repareren. Dat wapen dat je meedraagt is niet bedoeld voor assault maar voor zelfverdediging. Als je engineer-wapens te zwak vind moet je lekker als assault gaan spelen, want dan gebruik je je kit niet waarvoor-ie bedoeld is.

Als engineer kan je alleen een aanvallende houding hebben met een assault of medik aan je hand. Is er geen assault of medik in de buurt, blijf dan in voertuigen of ga zelf als medik of assault spelen.
Ja, GC doet 100 damage, een soldier heeft 100 health. 2/3e daarvan betekent dus niet 3 nades.
GC is een kill met een te grote radius. Je hoeft amper te mikken zo. Misschien is 2/3e van de dmg te weinig (al kun je nog steeds supersnel naar je AR wisselen om de klus af te maken) maar feit blijft gewoon dat de GL te simpel en krachtig is. Hier moet ik bij zeggen dat ik een fanatiek gebruiker van dat ding ben, en als de situatie er om vraag er ook af en toe flink mee kan spammen. en velen met mij, dat ding is te populair juist omdat het te krachtig en te simpel is. Hoe dan ook, de resupply tijden uit de ammo box moeten drastisch omhoog.

De mortar is zeker te krachtig. De meeste tanks rijden amper weg. En dan nog, een goed geplaatste mortar richt enorm veel schade aan een zware tank aan, en dat is IMHO niet de taak van een recon, laat de engineers dat klusje klaren, daar zijn ze voor. Als engineer kom ik vaak zelden aan tankkillen toe omdat mortars het klusje sneller klaren, en met amper enig risico voor de recon.
Jij vindt ze het enige wapen tegen campers? WTF? Je speelt recon, je bent het wapen tegen campers.
En het slaat nergens op dat de mortar wanneer goed gemikt op een groepje vijanden gegarandeerd een kill is en vaak zelfs meerdere. Gisteren nog een paar mortars losgelaten waarbij het aantal kills belachelijk hoog was. Persoonlijk vindt ik dat de mortars een supressie wapen hoort te zijn, om pockets vijanden uiteen te drijven en pas kills maakt als ze blijven zitten/low health zijn. Geen easy kills wapen.
Vooral ook omdat in sommige maps het gewoon continue mortars regent.
Als jij mortars waardeloos en te moeilijk vindt moet je er maar eens mee oefenen want het merendeel van de recons weet er zeer zeker effectief mee om te gaan er dodelijk mee.

Over de engineer: De sub machineguns mogen zeker wat geboost worden. Vergeet niet dat er mensen zijn die engineer als hun vaste klasse hebben en er zat maps zijn zonder, of te weinig voertuigen. Speel je actief mee in een squad zal je de squadmemebers ook moeten volgen. Weliswaar niet op de voet, maar dichtbij genoeg om ze te kunnen ondersteunen en dat betekent dat je genoeg mano a mano actie zult meemaken.
Nu is het zo dat deze engineers naar de Carl Gustav grijpen. Ik ben gisteren ook CG's wezen spammen en het is gewoon belachelijk om vijandelijke snipers met 1 semi-gericht schot over extreme afstanden uit te kunnen schakelen. Helaas is de CG ook het zwakste wapen tegen voertuigen.
Geef de engies gewoon een degelijk red-dotted wapen zodat ze ook zonder de CG op voertuigloze maps effectief kunnen zijn.
Zelf grijp ik meestal naar de G3, prima wapen, maar helaas alleen met iron sight. Echter is de level voor dit wapen veel te hoog om als engineer mee te kunnen levelen.

Elke klasse zou in elke map z'n nut moeten hebben. Het is toch idioot dat je je vaste klasse moet inruilen om effectief te zijn in een bepaalde map. Recon, Medic en Assault zijn een pre op elke map. Waarom engineer niet?
Het is zeker niet zo dat als je de engineer wapen iets boost iedereen ineens als engineer gaat spelen? De ammo pack en GL zijn een flinke bonus voor assault. Hoe dan ook zullen voertuigen dan niet nutteloos worden, want dan zijn er ook meer engineers om een tank te repareren.
Grappig hoe in de eerste fase van Arica harbour (die met 5 tanks) er vaak veel te weinig engineers zijn. Probeer als beschadigde tank maar een repair te krijgen. Dat is nu typisch zo'n recon heaven. Engineers hebben daar amper meerwaarde ondanks de hoeveelheid voertuigen.

[ Voor 3% gewijzigd door ZenTex op 31-03-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Laatst online: 12-09 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:46:
[...]

Dat is heel erg vaak zo. Je krijgt alleen geen dubbele punten, dus een echte bug is het niet.
Volgens mij had ik wel dubbele punten.. Zal er eens opletten of ik het weer zie volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je BC2 speelt met een vaste class, dan ben je in mijn ogen volledig verkeerd bezig.
Ik stem mijn class in ieder geval af op de map en de samenstelling van mijn squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Ik wissel ook veel, hetzij omdat ik zin heb een bepaalde klasse te spelen, of omdat de map of situatie daar om vraagt. Maar als Medic, Assault of Recon is het geen probleem om die klasse als vaste klasse te hebben. Vooral Assaults en medics heb je bijna nooit teveel van. Waarom zou dat met engineer niet mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:03:
[...]

Als je BC2 speelt met een vaste class, dan ben je in mijn ogen volledig verkeerd bezig.
Ik stem mijn class in ieder geval af op de map en de samenstelling van mijn squad.
In jou ogen ben je verkeerd bezig, ik zie het zelf dat je na een tijdje je favo class/kit hebt samengesteld en je daarmee gewoon het dodelijkst/beste voor je team bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Nou ja. Zo straf zou ik het ook niet willen stellen. Feit is gewoon dat in sommige situaties er gewoon geswitcht moet worden omdat er bijv. amper medics in het aanvallende team/squad zitten. Je bent vaak meer waard als "redelijke" medic als goede assault in zo'n geval.

Maar inderdaad, iemand die een vaste klasse heeft is over het algemeen een goede/ervaren speler in die klasse.

Buiten dat is het een spel. Als jij dit spel het leukst vindt als bepaalde klasse moet het spel dat wel mogelijk maken en je niet dwingen een andere klasse te spelen die je niet ligt/waar je slecht in bent/je geen ruk aanvindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Laatst online: 15:16
Ik switch inderdaad ook vaak tussen kits. Maar dat is vaak omdat ik dan kijk naar wat er nodig is op dat moment. Laatst zat er een hele heuvel vol met Recon's, stuk of 5 toen ben ik maar Medic gegaan en een quad gepakt en naar achter geraced xD had er zo 4 te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Pausie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:34:
Ik switch inderdaad ook vaak tussen kits. Maar dat is vaak omdat ik dan kijk naar wat er nodig is op dat moment. Laatst zat er een hele heuvel vol met Recon's, stuk of 5 toen ben ik maar Medic gegaan en een quad gepakt en naar achter geraced xD had er zo 4 te pakken.
Is het een domme vraag als ik je vraag waarom je daar per se een medic voor nodig hebt gehad? :?

EDIT: los van het feit dat ik het ermee eens ben dat wisselen vaak zeer effectief is en ook nog eens leerzaam.

[ Voor 10% gewijzigd door speek1984 op 31-03-2010 15:37 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:32:
Heb vanacht 2½ uurtje Bad company 2gespeeld en daarna 2½ uurtje modern warfare 2.
En vind dat modern warfare makkelijker is. Ik eindigde daar minimaal 1 keer in 3 potjes op de 1ste plaats.
En bij Battlefield ben ik in 4 dagen tijd nog maar 6 keer bovenaan geeindigd.
En vind het wel leuk dat heel veel mensen aan het zeuren waren over de claymored bij mw2.
Maar over die pokkemijnen hoor ik bijna niemand hier. terwijl ik die toch persoonlijk een stuk irritanter vind.
Maar ik raakte M W 2 zat omdat ik alle maps wel kon dromen na 3 maanden tijd.
Heb battlefield nu 4 dagen en kan alle maps daarvan nu al dromen .
Vind persoonlijk dus MW2 wel een stukje beter vanwege het stuk variatie.
Maar kwa de rest zijn het gewoon dezelfde games(op uitzondering van de tanks.)
Jij begrijpt duidelijk niet waarvoor BC2 bedoelt is. Je begint over de 1ste plaats, MW2 is vele malen makkelijker en vereist ook helemaal geen teamplay, bij BC2 draait het juist om teamplay en niet om de 1ste plaats halen. Ook is er met de mijnen van BC2 vrij weinig mis. Als je daardoor veel gekilled wordt doe je echt iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zelf toch stiekem wel een beetje mis, is de directe tweakbaarheid van je character. Ik bedoel qua looks, kleding en camo enzo. Het hoeft niet uitgebreid te zijn, maar bijvoorbeeld zoiets als in MAG. gewoon een aantal simpele opties. (nu kom ik uit het rpg genre, dit is praktisch mijn eerste shooter, dus dat zal het verklaren.)

De laatste dagen (4-5) speel ik voornamelijk assault en dan met de m416 en man, wat zou ik daar graag een demper op hebben.

Een setje als dit lijkt me wel wat;

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/90/SOPMOD_2-2005.jpg

Nu weet ik dat dit wishful thinking is, en dat dit ook een ander wapen betreft, maar toch ;) . Ik denk dat er voor de mannen van DICE wat dat betreft nog wel wat winst te behalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Mwah, nog steeds zijn er zat spelers die BC2 "solo" spelen.
Maar als iemand de top van de ranglijst weet te bereiken neem ik aan dat diegene meer dan gemiddeld bijdraagt aan het team, vooral als assault die als "hoofdtaak" kills maken heeft.
En uiteindelijk is en blijft het een shooter met, tadaa, de focus op killen.

Maar ik begrijp wel dat positie op de scoreboard staan wel degelijk iets te maken heeft met de moeilijkheidsgraad van het spel.
Speek schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:36:
[...]
Is het een domme vraag als ik je vraag waarom je daar per se een medic voor nodig hebt gehad? :?
Vanwege het speciale mes van de medic natuurlijk, is een unlockable. Daarmee heal je jezelf een beetje met elke knife-kill.

[ Voor 27% gewijzigd door ZenTex op 31-03-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
ZenTex schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:49:

Vanwege het speciale mes van de medic natuurlijk, is een unlockable. Daarmee heal je jezelf een beetje met elke knife-kill.
Ah thanx voor de enlightenment :) Weer wat geleerd.. Maar ik begreep dat ie ze dood had gereden met zijn jeep. Hij repte niet over een wapen namelijk, vandaar dat ik me afvroeg waarom 'ie daar speciaal een medic voor nodig had. :)

[ Voor 33% gewijzigd door speek1984 op 31-03-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Speek schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:36:
[...]

EDIT: los van het feit dat ik het ermee eens ben dat wisselen vaak zeer effectief is en ook nog eens leerzaam.
SMG minder snel reloaden, is imo wel zo handig als je weet dat er veel kampeerders zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZenTex schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:49:
Mwah, nog steeds zijn er zat spelers die BC2 "solo" spelen.
Maar als iemand de top van de ranglijst weet te bereiken neem ik aan dat diegene meer dan gemiddeld bijdraagt aan het team, vooral als assault die als "hoofdtaak" kills maken heeft.
En uiteindelijk is en blijft het een shooter met, tadaa, de focus op killen.

Maar ik begrijp wel dat positie op de scoreboard staan wel degelijk iets te maken heeft met de moeilijkheidsgraad van het spel.
Ik speel wel in squads alleen het communiceren onderling binnen een squad is erg lastig aangezien je in difficult times gewoon gekilled kan worden terwijl je iets wilt tpen tegen je maten... wat mij aardig vaak is overkomen :X ... wat ik dan doe ik meestal zo snel mogelijk de vijand zijn mcom proberen te bereiken en deze even goed te spotten en met geluk dat er een paar squad mates merken dat ik daar zit op mij spawmen en zo de MCOM chargen om deze even van een charge te voorzien... ofwel geheel teamwerk is te betwijfelen in mijn geval... maar dit is wel meestal wat ik doe! Kortom ik mis wel de korte oné liners van BF2 bijvoorbeeld van i need a ride/ attack this target enzovoorts...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Pausie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:55:
[...]

SMG minder snel reloaden, is imo wel zo handig als je weet dat er veel kampeerders zitten
Again: Hij repte niet over een wapen namelijk, vandaar dat ik me afvroeg waarom 'ie daar speciaal een medic voor nodig had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Speek schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Ah thanx voor de enlightenment :) Weer wat geleerd.. Maar ik begreep dat ie ze dood had gereden met zijn jeep. Hij repte niet over een wapen namelijk, vandaar dat ik me afvroeg waarom 'ie daar speciaal een medic voor nodig had. :)
Oeps. ! April is morgen pas. Sorry! :+
Dus nee, er is niets bijzonders aan het medic mes. :p
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:57:
[...]

Ik speel wel in squads alleen het communiceren onderling binnen een squad is erg lastig aangezien je in difficult times gewoon gekilled kan worden terwijl je iets wilt tpen tegen je maten... wat mij aardig vaak is overkomen :X ... wat ik dan doe ik meestal zo snel mogelijk de vijand zijn mcom proberen te bereiken en deze even goed te spotten en met geluk dat er een paar squad mates merken dat ik daar zit op mij spawmen en zo de MCOM chargen om deze even van een charge te voorzien... ofwel geheel teamwerk is te betwijfelen in mijn geval... maar dit is wel meestal wat ik doe! Kortom ik mis wel de korte oné liners van BF2 bijvoorbeeld van i need a ride/ attack this target enzovoorts...!!
Ja, ik had ook graag wat meer opties voor communicatie in squads gezien. Spotten is te simpel, Q'en als je in een tank zit en een repair wilt is te lastig om maar wat te noemen, en ik zou dolgraag een optie willen dat er een squadleider is die marker op de map kan plaatsen met opties als "move here" of "attack/defend here". Juist omdat dit een "teamplay shooter"is.

Maar met bekenden op mumble spelen helpt ook. :)

[ Voor 57% gewijzigd door ZenTex op 31-03-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
hahaha xD epic

offtopic: zouden jullie even kunnen kijken bij BC2 problemen topic

Thx bai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
ZenTex schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:03:
[...]

Oeps. ! April is morgen pas. Sorry! :+
Dus nee, er is niets bijzonders aan het medic mes. :p
Verdomme, waarom heeft het GoT forum geen button om min-kudos uit te delen :9
EDIT: dus eigenlijk is mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Of gaat iemand nu nog opmerken dat een Medic betere driving-skills heeft :+

[ Voor 18% gewijzigd door speek1984 op 31-03-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien toch eens handig als mensen wat meer out of the box gaan denken over de recon class. Recon =! sniper. Beslist niet alleen de taak campers te killen als je het mij vraagt. Sterker nog, een recon is erg waardevol in een groepje met een assault en medic om vroeg targets te spotten en M-COM's van dichtbij onder vuur te leggen. Overigens ook veel leuker. Echt aan te raden voor de recon's die altijd op de heuveltjes zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Speek schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:05:
[...]

EDIT: dus eigenlijk is mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Of gaat iemand nu nog opmerken dat een Medic betere driving-skills heeft :+
De enige reden die ik kan bedenken is dat hij aanvankelijk Recon was en dus minder kans had de snipers te bereiken (ivm weinig efficient op korte afstand mochten de recons hem opmerken)
Of als íe onderweg gewond raakt, om zichzelf te healen.
Het grote magazijn van de LMG (100 of zelfs 200 kogels). Erg handig ivm met vijanden vanachter af te maken zonder te herladen.
Of gewoon zomaar. :p

Ik had in dit geval ook voor Medic gekozen denk ik, ivm met magazijn.
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:11:
misschien toch eens handig als mensen wat meer out of the box gaan denken over de recon class. Recon =! sniper. Beslist niet alleen de taak campers te killen als je het mij vraagt. Sterker nog, een recon is erg waardevol in een groepje met een assault en medic om vroeg targets te spotten en M-COM's van dichtbij onder vuur te leggen. Overigens ook veel leuker. Echt aan te raden voor de recon's die altijd op de heuveltjes zitten!
Kloopt als een bus. De meeste Recons hebben dat trucje met M-com mortaren wel door. En spelende met GoTers op mumble word er door de recons ook altijd wel een Mortar of 2 op een net gearmde M-Com geplaatst. Zéér effectieve teamplay.

Helaas word er nog steeds zo goed als niet gepot door de heren recons. (mine mine mine miiiine!!!)

Zelf begin ik echter inmiddels een zeer bedreven Anti-camper recon te worden. Vaak spot ik dan zelf inderdaad ook niet want zo gauw als ik een campertje zie mik en schiet ik zo snel mogelijk en kost spotten teveel tijd. En meestal had het spotten dan ook geen nut gehad. :+
Meestal haal ik wel een kill reeks van 5 á 6 vijandelijke recons alvorens ik zelf dood ga. (meestal niet door een recon trouwens :p)
Al het andere, vooral bewegende targets en op kortere afstand spot ik werkelijk alles. En heel soms, doe ik eigenlijk niets anders dan spotten. Als ik een groepje flankende vijanden zie bijvoorbeeld.

[ Voor 48% gewijzigd door ZenTex op 31-03-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Speek schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:05:
[...]

Ik kan geen reden bedenken. Hij had beter recon kunnen gaan voor de camouflage outfit, lijkt me nuttiger als je behind enemy lines mensen wil knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Ja vanwege het magazijn.. 200 kogels... het was een klein spray & pray maar zoals ik al zei had er 4 dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:57:
[...]

Ook leuk als je squad bestaat uit jij en 3 snipers, je switched naar het andere team en die heeft dan mij, 1 engineer en 2 snipers en iets later weer uit 3 snipers bestaat vs boel snipers.
Ben daarna maar van servers geswitched.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
MeNTaL_TO schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:22:
[...]
Ook leuk als je squad bestaat uit jij en 3 snipers, je switched naar het andere team en die heeft dan mij, 1 engineer en 2 snipers en iets later weer uit 3 snipers bestaat vs boel snipers.
Ben daarna maar van servers geswitched.
Bring it on!
Wanneer iedereen ineens sniper gaat is het aanvallende team meestal zwak en word het zo nog zwakker. Als verdediger is het dan extra interessant om dan die meestal oneveraren snipers te sniperen. Free kills. :9
Ook omdat je als assault dan vaak weinig te doen heb en de kogels je continue om de oren vlieegen (defender).

Niets is leuker dan sniper na sniper na sniper om te leggen om ze 20 seconden later naar het zelfde plekje te zien terugkeren. Ongetwijfeld in de hoop dat zij jou dit keer wel gaan zien. 8) (<--Ray charles Recon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizardz schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:38:
[...]

Jij begrijpt duidelijk niet waarvoor BC2 bedoelt is. Je begint over de 1ste plaats, MW2 is vele malen makkelijker en vereist ook helemaal geen teamplay, bij BC2 draait het juist om teamplay en niet om de 1ste plaats halen. Ook is er met de mijnen van BC2 vrij weinig mis. Als je daardoor veel gekilled wordt doe je echt iets fout.
Dat is wel waar ja,maar je heb het over teamplay.
Tenzij je met een groepje vrienden speelt is dat juist ook hier ver te zoeken.
Ik speel bijna alleen maar conquer en squad deathmatch.
De teams bestaan altijd minimaal de helft uit snipers die alleen maar voor eigen succes en de teamgenoten letterlijk gewoon mogen doodvallen.
En over die mijnen mischien is het lomp dat ik daarin rij. maar datzelfde is toch met die claymores uit MW2?
Vind het niet erg dat ze gewoon in het midden van de map liggen ofzo.
Maar wel dat ze bij jou eigen kamp.onder de net gespawnde tank liggen.
Dat vind ik irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:06:
Gisteren ook weer even aan de slag geweest op Bishamon's server volgens mij. De SVU in combi met 4x scope ontdekt en op dit moment denk ik mijn favo wapen. En het is weer eens wat anders dan op een heuvel te zitten. :D

Op zich ook goed m'n mannetje gestaan op alle maps behalve Arica Harbour. Met name het stedelijke stuk op die map is altijd funest voor mijn voortbestaan. Een GoT-er had daar trouwens een erg verraderlijke sniperspot! GoT Minkie.(o.i.d.?) Volgens mij wel 3 keer het stof gebeten voor ik je gevonden had! :P Ook veel te veel geowned door Tepelstreeltje trouwens! ;)
hhehe, sorry ^^
misschien een troost, maar men dogtag is niets meer waard omdat ik teveel zit te snipen, iedereen heeft em al :P
OxiMoron schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:24:
[...]

Had ik ook, tot ik ergens las dat je de serial niet met je numerieke pad moest intoeten..
Klinkt raar, maar ik heb het dus gedaan met de nummers boven de letters zeg maar en toen deed ie het wel. :S
bij mij werkt ook dit niet.
wel knap dat hij zegt dat ik BC1 op de playstation heb... Welke playstation echt? heb alleen een PC staan ^^
zal die BF 2 dinges nog ff proberen, en evt mailtje sturen dat ik 1942 ook er in wil gooien. denk niet dat het helpt though :/
iemand dit toevallig al geprobeerd? zoja, heb je reactie gehad en wat was deze?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
bij mij werkt ook dit niet.
wel knap dat hij zegt dat ik BC1 op de playstation heb... Welke playstation echt? heb alleen een PC staan ^^
Heb Bad Company 1 op de PS ook unlocked staan, maar heb ook nooit een PS gehad. Dat samen met BF:H zorgt ervoor dat ik nu ook gewoon een M1 kan gebruiken. Mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

ZenTex schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:27:
[...]

Bring it on!
Wanneer iedereen ineens sniper gaat is het aanvallende team meestal zwak en word het zo nog zwakker. Als verdediger is het dan extra interessant om dan die meestal oneveraren snipers te sniperen. Free kills. :9
Ook omdat je als assault dan vaak weinig te doen heb en de kogels je continue om de oren vlieegen (defender).

Niets is leuker dan sniper na sniper na sniper om te leggen om ze 20 seconden later naar het zelfde plekje te zien terugkeren. Ongetwijfeld in de hoop dat zij jou dit keer wel gaan zien. 8) (<--Ray charles Recon)
In dit geval speelde ze het helaas heel slim, met 1 helicopter en 1 tank, we konden als engineer gewoon niet in de buurt komen van de tank om te taggen (snipers en tank zelf) en schutting zoeken heeft geen zin door helicoper,tank en mortieren. Het is helaas wat BC2 opzich afroept door het punten systeem, mensen willen zo snel mogenlijk stijgen en geven blijkbaar alleen om de kd rating, want ondanks een 0.2 vaak op de server, sta ik qua punten wel erg vaak in de top 5. En Tsunary (schrijf ik het goed) wil me ook graag als schietschijf gebruiken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Ow, ja, de heli op die Isla innocentes map. |:(
Een piloot en gunner die er mee om kunnen gaan zijnd e koning van het slagveld in dat ding als ze de hele tijd achter dat heuveltje heen en weer vliegen.

Maar als ze er een tank bij hadden betekent het dat ze die gejat hebben. :p
Enfin, zo'n tank kun de desnoods nog mortarspammen.

Gister met wat mede gotters inderdaad op die map op het laatste gedeelte flink in het stof moeten bijten. Vooral vanwege die heli, maar ook omdat het vijandelijk team ijzersterk was. (overwegend spelers van 1 clan),

Maar goed, toen die heli eenmaal neerging klonk op mumble ineens kreten van ällemaal aanvallen nu!" DMV een mass-rush toch nog aardig dichtbij weten te komen maar het mocht niet meer baten.

Dus ja, teamplay roeleert.

Maarreh, je kunt prima teamplayen en wel een goede KD ratio houden hoor. Maar inderdaad zijn er situaties waarin het systeem tegen zich werkt. Zoals het armen of disarmen van een M-Com wat vaak een gegarandeerde death betekent.

Daarom was in de Beta ook geen K/D ratio te zien er werd er fel geprotesteerd tegen het invoeren van de K/D. En inderdaad zorgt het voor het ontstaan van "spiperteams". "Ojee, m'n K/D ratio in dit potje is 0.5, laat ik even wat gaan sniperen om m'n ratio wat op te krikken.
MeNTaL_TO schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:58:
[...]
En Tsunary (schrijf ik het goed)
Tsurany.

[ Voor 30% gewijzigd door ZenTex op 31-03-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Laatst online: 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Kan ik BF: Heroes uberhaupt als veteran-game toevoegen op battlefieldbadcompany.com/veteran/ ? Hij staat wel in het lijstje met veteran games, maar ik kan vervolgens niet zoals bij de andere games op add game klikken.

Het zou natuurlijk wel een hele makkelijke manier zijn om veteran te krijgen, maar toch. Boven het rijtje games waar BFH in staat, staat wel mooi "THE BATTLEFIELD GAMES BELOW WILL ADD TO YOUR VETERAN RANK."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Ik heb dat dus Sorbo :p

BF BC2 + Heroes = 2 dus lvl 1 veteran :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Pausie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:23:
Ik heb dat dus Sorbo :p

BF BC2 + Heroes = 2 dus lvl 1 veteran :P
Allemaal heel leuk en aardig, maar hoe? Ik zie nergens een optie om m toe te voegen. En een gratis M1 is natuurlijk niet mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een Heroes account aangemaakt onder mij EA-account en ik heb de veteran status al, Heroes is nog bezig met downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:36:
Ik heb net een Heroes account aangemaakt onder mij EA-account en ik heb de veteran status al, Heroes is nog bezig met downloaden :P
Dat was m ja. Ik heb voor BFBC een nieuwe EA account aangemaakt, dus de beide accounts stonden niet onder dezelfde EA account. Nieuwe BFH account aangemaakt en ik heb de veteran status binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Sagaris schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:57:
[...]

Heb Bad Company 1 op de PS ook unlocked staan, maar heb ook nooit een PS gehad. Dat samen met BF:H zorgt ervoor dat ik nu ook gewoon een M1 kan gebruiken. Mij hoor je niet klagen.
mij hoor je ook niet klagen hoor! ^^
wil alleen wel eigenlijk vet 3 worden, puur omdat het kan (heb tenslotte bf1942 hier liggen)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

De Recon class steekt in principe heel simpel in elkaar, 3 dingetjes en je draagt enorm bij voor je team.

Spotten als een malle! Alles waarvan je denkt dat je het zelf niet neer krijgt, spotten.
Airstrikes op de juiste momenten (voornamelijk rond M-Com)
Kill alles wat stil staat.

Helaas doet de meerderheid van de Recons enkel het laatste. Waardoor je wel kills maakt maar niet de voortuitgang van de tegenpartij stopt.

[ Voor 20% gewijzigd door ormagon op 31-03-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme. Net voor de zoveelste keer gekicked door de Admin van een server. Waarschijnlijk gewoon omdat ik dik bovenaan sta. De admin van net deed het net voordat we de laatste basis op zouden blazen. En dan kan je dus mooi fluiten naar je ca. 1500 punten aan awards + sterren. Jezus. De macht van een admin, die is pas overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:01:
Verdomme. Net voor de zoveelste keer gekicked door de Admin van een server. Waarschijnlijk gewoon omdat ik dik bovenaan sta. De admin van net deed het net voordat we de laatste basis op zouden blazen. En dan kan je dus mooi fluiten naar je ca. 1500 punten aan awards + sterren. Jezus. De macht van een admin, die is pas overpowered.
Tellen je punten in een ronde dan niet meer mee, als je voortijdig met t spel stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
ormagon schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:49:
De Recon class steekt in principe heel simpel in elkaar, 3 dingetjes en je draagt enorm bij voor je team.

Spotten als een malle! Alles waarvan je denkt dat je het zelf niet neer krijgt, spotten.
Airstrikes op de juiste momenten (voornamelijk rond M-Com)
Kill alles wat stil staat.

Helaas doet de meerderheid van de Recons enkel het laatste. Waardoor je wel kills maakt maar niet de voortuitgang van de tegenpartij stopt.
Ok spot altijd eerst, ook al schiet ik hem daarna zelf neer.. mocht ie toch niet dood gaan dan pakt iemand anders hem misschien :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Gewoon een goede server vinden zonder admins die hun macht misbruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyS_ErroR schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:08:
[...]

Tellen je punten in een ronde dan niet meer mee, als je voortijdig met t spel stopt?
Je Combat Score telt wel mee. Maar de punten die je ontvangt voor de awards, die worden pas aan het einde van het potje toegekend. Deze mis je dus als je voortijdig de server verlaat.

Het is mij al 4 à 5 keer overkomen, en ik vind het behoorlijk triest.
Gelukkig niet op de GoT servers :P , maar daar is al de hele dag niemand te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Dice zou een Battlefield spin-off moeten maken waarin je alleen maar mag snipen. Hopelijk dat al die kids met een sniperrifle in BC2 dan aftuigen.

Moet wel zeggen dat er steeds leuker gespeeld wordt (ik speel vnl Rush). Ik zie steeds meer sniperhunters, mijnenleggers, squads die samenspelen, gasten die een heli kunnen besturen, etc. Complimentjes voor de rushmappen trouwens, die zijn stuk voor stuk prachtig (op nelson harbour na, die is saai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Plankton schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:49:
Dice zou een Battlefield spin-off moeten maken waarin je alleen maar mag snipen. Hopelijk dat al die kids met een sniperrifle in BC2 dan aftuigen.

Moet wel zeggen dat er steeds leuker gespeeld wordt (ik speel vnl Rush). Ik zie steeds meer sniperhunters, mijnenleggers, squads die samenspelen, gasten die een heli kunnen besturen, etc. Complimentjes voor de rushmappen trouwens, die zijn stuk voor stuk prachtig (op nelson harbour na, die is saai)
Het aantal snipers verschilt een beetje qua modus.
Conquest -> paar snipers
Rush -> meer snipers
Hardcore -> nog meer snipers

Ik heb er niet zo'n moeite mee, zolang je maar blijft bewegen is het voor hun was lastiger.
En vaak wint een sniper het niet van m'n AR/LMG op afstand.
Reloaden is gewoon heel traag waarna je genoeg tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:44:
[...]

Je Combat Score telt wel mee. Maar de punten die je ontvangt voor de awards, die worden pas aan het einde van het potje toegekend. Deze mis je dus als je voortijdig de server verlaat.

Gelukkig niet op de GoT servers :P , maar daar is al de hele dag niemand te bekennen.
Je krijgt de punten van je awards onmiddelijk en niet pas aan het einde van de ronde. Ik ben al eens een lvl omhoog gegaan in het midden van een ronde toen ik de award kreeg van 24u spelen.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Geen last van op de PS3 :Y)

Toen straks voor de eerste keer Laguna Presa gespeeld in Rush-mode. Man man man wat een chaos daar in die jungle, me likey! Gelijk ook even mijn personal best score verbeterd:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/16ao5s7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Net even een mooi moment meegemaakt. Gelijk bewezen dat een M95 weldegelijk een vehicle kan uitschakelen. Een black hawk vliegt met vrij veel damage dus ik los 2 schoten erop en bam.... Destroy Vehicle

Leuk moment moet ik zeggen

net ook nieuw record voor mij kwa marksman headshot. +174 op valparaiso

[ Voor 14% gewijzigd door Hogader op 31-03-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan dat wapen ook ja, tegen quads werkt hij nog beter.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik heb laatst per ongeluk met m'n M24 een piloot uit de heli geknalt :P

Was ook leuk moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Lazy schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:13:
[...]

Geen last van op de PS3 :Y)

Toen straks voor de eerste keer Laguna Presa gespeeld in Rush-mode. Man man man wat een chaos daar in die jungle, me likey! Gelijk ook even mijn personal best score verbeterd:

[afbeelding]
Hey heb je niet effe een shot kunnen maken van mijn score jeetje wat ging dat hard zeg :P
55/22 had ik, niet normaal zeg en dan gewoon nog verliezen omdat je team niet meeloopt :/

Pixel "chaos" toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:03

aex351

I am the one

Engineer vond ik in het begin niet leuk, maar als je er eenmaal in zit is het best een leuke class. Het was dan ook de laatste class waarvan ik alles nog moest unlocken. De pp-2000 is best een fijn wapen. Verder vind ik het wel erg verslavend om steeds meer punten te behalen om zo een hogere rank te halen, ondanks het eigenlijk niets toevoegd. Ook het unlocken van wapens is verslavend. Je denkt steeds dat de volgende wapen beter is, maar vaak is dat helemaal niet het geval. Zo speelde ik met recon bijvoorbeeld een lange tijd met de m24. Met assault speel ik ook vaak met de aek, iets waarvan veel nieuwkomers zeggen dat het een slechte wapen is.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

TepelStreeltje schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:49:
hhehe, sorry ^^
misschien een troost, maar men dogtag is niets meer waard omdat ik teveel zit te snipen, iedereen heeft em al :P
Een beetje sniper kan horen als er iemand achter hem loopt en snel omdraaien om een 1 shot 1 kill te maken =]
Zelfs in hc zonder crosshair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 02:11

Minkie

Groazers Unite.

Ik heb volgens mij ook al een x een Bradley ofzo uitgeschakeld met de recon klasse.
Schoot een paar x achter elkaar op zo'n schermpje/doosje die er bovenop zitten en toen stond der dat ik hem vernietigd had.
Wist niet dat dat kon :s

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Sorry voor de server crash net guys, begin deze week problemen gekregen met de stabiliteit van alle twee mijn servers.
Heb al meerdere tickets geopend bij gameservers maar tot nu toe geen echt antwoord gekregen wat het kan zijn :(

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:44:
[...]

Hebben XBox-servers hier ook 'last' van of is het echt een PC-issue?

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Realtec schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:17:
[...]

Een beetje sniper kan horen als er iemand achter hem loopt en snel omdraaien om een 1 shot 1 kill te maken =]
Zelfs in hc zonder crosshair
geluid van BF gaat over men boxxen, maar heb beetje te goeie headset op voor Teamspeak. let er dus zelf nooit echt op :P
we zitten non stop te ouwehoeren en nare plannetjes te verzinnen :P (UAV vol met C4, of een quad, etc etc )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Op dit moment is VIP #2 mappack live voor alle PC gamers volgens het spel.
En zojuist joinde ik Laguna Presa Rush mode _/-\o_

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:48
TepelStreeltje schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:48:
[...]

mij hoor je ook niet klagen hoor! ^^
wil alleen wel eigenlijk vet 3 worden, puur omdat het kan (heb tenslotte bf1942 hier liggen)
kunnen jullie al op die veteran site van EA kijken? Volgens mij klopt er bij mij ook iets niet. Als ik nu ingame ga heb ik veteran level 7, met 1942 en Road to Rome, BF2 en special forces, 2142 en northern strike en Heroes. Tellen add ons nu dus ook voor 1 punt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
TepelStreeltje schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:13:
[...]

geluid van BF gaat over men boxxen, maar heb beetje te goeie headset op voor Teamspeak. let er dus zelf nooit echt op :P
we zitten non stop te ouwehoeren en nare plannetjes te verzinnen :P (UAV vol met C4, of een quad, etc etc )
Wat ook een fijne tactiek is, meteen met de quad naar de 2de vlag. Deze veroveren, c4 op de grond gooien. Zoek een fijn plaatsje om te schuilen wacht tot de vijand met tank of squad komt en kaboom....werkt 90% van de tijd bij mij, minstens 2 kills of meer...

Ik heb dan wel het geluk dat ik altijd in een nieuwe ronde als eerste spawn en dus ook als eerste bij de vlag ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
C4 op een uav is echt uber fun. Deed het ongeveer een week geleden op een got server met een vriend. op panama canal hij zit in de uav ik plak er 3 c4 op en hij vliegt weg, land heel mooi tussen 2 tanks en geeft via TS het teken om op te blazen. Bam.. 2 tanks kapot. Andere keer ook leuk. hij vliegt en stapt eruit als hij nog hoog vliegt. dat ding valt en ik time precies op tijd als er een tank onderdoor rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:48
Hogader schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:51:
C4 op een uav is echt uber fun. Deed het ongeveer een week geleden op een got server met een vriend. op panama canal hij zit in de uav ik plak er 3 c4 op en hij vliegt weg, land heel mooi tussen 2 tanks en geeft via TS het teken om op te blazen. Bam.. 2 tanks kapot. Andere keer ook leuk. hij vliegt en stapt eruit als hij nog hoog vliegt. dat ding valt en ik time precies op tijd als er een tank onderdoor rijd.
En als FF uit staat gaat die UAV zeker ook niet kapot? Of door de explosie van de tank wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
uav ging iig kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
marijnhak schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:02:
[...]

Hebben XBox-servers hier ook 'last' van of is het echt een PC-issue?
Had in de eerste week wel dat het spel vast liep( op 12 uur gamen 3 keer meegemaakt), maar heb het nu al een tijdje niet meer gezien.
Verder kan ik iedereen aanraden om samen te werken. Het maakt het hele spel gewoon zoveel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
phosporus schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:59:
Verder kan ik iedereen aanraden om samen te werken. Het maakt het hele spel gewoon zoveel leuker.
En daarbij is dan de kans dat je wint én meer punten scoort groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
zo genoeg gespeeld voor vandaag, heb weer een aantal insignes erbij en ben bijna lvl 29.

Iemand trouwens de toekomstige maps al gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=okqEVeNqBhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik wordt echt megagefrusteerd van die gasten die bang zijn dat hun kd/ratio stuk gaat.

Wordt er een mcom gearmed 9 van de 10 keer dat het alleen gotters zijn die erop afgaan.
Niet normaal zeg, vanmiddag was echt een top voorbeeld laguna, laatste site.

Sta daar samen met Lazy dik te deffen de rest van het team staat boven B.
B wordt gearmed en niemand loopt erheen.

En niet alleen de nieuwe spelers maar ook de spelers met rank ruim over de 20 heen.
Van mij mogen ze dat hele kd-stat verhaal eruit slopen.
Hogader schreef op donderdag 01 april 2010 @ 00:32:
zo genoeg gespeeld voor vandaag, heb weer een aantal insignes erbij en ben bijna lvl 29.

Niet grappig :(

[ Voor 23% gewijzigd door TRAXION op 01-04-2010 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
Hogader schreef op donderdag 01 april 2010 @ 00:32:

Nah... Fijn....
Make me CRY....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Headshot met de M95 dat geeft een kick, niets is leuker dan dat maar ik speel vaker met assault is weer een ander verhaal. Ik heb nu alle wapens geunlocked alleen niet die van Medic, daar speel ik nooit mee. Misschien een dagje de dokter uithangen voor de unlocks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 05:56:
Headshot met de M95 dat geeft een kick, niets is leuker dan dat maar ik speel vaker met assault is weer een ander verhaal. Ik heb nu alle wapens geunlocked alleen niet die van Medic, daar speel ik nooit mee. Misschien een dagje de dokter uithangen voor de unlocks :)
Ik heb zelf nog niet als medic gespeeld, maar het is toch erg prettig om wat Medics om je heen te hebben. Ze reviven je (essentieel voor aanvallende partij) en je kan even snel een medic pack krijgen.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen jammer dat het hoofd niet explodeert zoals in reallife zou gebeuren :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
TRAXION schreef op donderdag 01 april 2010 @ 00:40:
Ik wordt echt megagefrusteerd van die gasten die bang zijn dat hun kd/ratio stuk gaat.

Wordt er een mcom gearmed 9 van de 10 keer dat het alleen gotters zijn die erop afgaan.
Niet normaal zeg, vanmiddag was echt een top voorbeeld laguna, laatste site.

Sta daar samen met Lazy dik te deffen de rest van het team staat boven B.
B wordt gearmed en niemand loopt erheen.

En niet alleen de nieuwe spelers maar ook de spelers met rank ruim over de 20 heen.
Van mij mogen ze dat hele kd-stat verhaal eruit slopen.

[...]

Niet grappig :(
Rustig, rustig, Pixel...haha :D (ben je weer aan het sleutelen geweest? hehe)

Kan me inderdaad voorstellen dat het frustreert. Persoonlijk denk ik nooit aan mijn K/D ratio, maar dat kan ook niet als je zo noobish speelt als ik :o (K/D ratio ligt ver onder de 1)
Maar ik probeer wel mijn squad/team te ondersteunen daar waar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Kan iemand mij eens verklappen hoe de crosshairs werken van de sniperguns op de xbox360? Vooral met de guns met de dakjes ^^^ crosshair? Welke button voor wat etc. Ik kan slecht oefenen live zeg maar want dan ben ik al uit de verschoning geknifed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Haha, als ik mijn K/D ratio serieus zou nemen dan kan ik nu wel stoppen met dat spel want deze is bij mij echt om te huilen. Heb mijzelf erbij neergelegd dat ik gewoon (nog) slecht ben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Teamplay = meestal win

Log gister aan op TS... 1 maatje online. Hoor hem klagen dat er geen teamplay aan zn kant is en iedereen maar zit te snipen ook aan de andere kant. Plek op de server dus ik zeg... ik kom wel even "helpen".
Kom de server in en het was echt heel erg. mortar strikes bij de begin spawn, sniper fire aan alle kanten als je de base uit probeert te komen en noem maar op.

Even later wat meer bekenden online waaronder mn vrouw :) (afblijven she's mine)
Wij dus nu met 5 man aan een kant en alle 5 op TS. Vanaf dat moment sloeg het helemaal om in die server. We hadden meestal alle vlaggen omdat de meeste tegenstanders zaten te snipen langs de zijkant van de map. Mooie van samenspel is dat je zo die 3 vervelende snipers een lesje kunt leren en als de tegenstanders zich niet aanpassen win je gewoon. Gevolg was dus ook dat de 6 potjes daarna op rij gewonnen werden en de tegenstanders (veelal rank 22+) geen enkele kans maakten. Wij met z'n 5-en zijn echt niet de beste fraggers maar de andere partij had geen enkele kans meer sinds we met zn 5en op die map kwamen.

edit: Het mooiste vergat ik nog. Na het zoveelste winnende rondje hang ik ineens... en paar seconden later terug in server browser scherm met de pop up: You have been kicked from the server. Even later volgde de rest. Kennelijk vond de verliezende admin het niet zo leuk om op zn broek te krijgen :)

[ Voor 12% gewijzigd door JohnnyV76 op 01-04-2010 09:52 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 05:56:
Gaat niet lang duren kan ik je vertellen, ik had me al die tijd al afgevraagd hoe mensen zo veel hoger rank waren als mij met dezelfde tijd maar een medic is gewoon een punten farm.

Valparaiso +/- 4000 Medic punten voor bijna alleen maar te healen/reviven, echt ongelooflijk. Een dagje gedaan en heb alles behalve de laatste unlock, en dat is omdat ik toch vaak weer switchte naar mijn andere classes/Conquest.

Gewoon Rushen en het is zo gebeurt >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
scorelord schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:55:
Kan iemand mij eens verklappen hoe de crosshairs werken van de sniperguns op de xbox360? Vooral met de guns met de dakjes ^^^ crosshair? Welke button voor wat etc. Ik kan slecht oefenen live zeg maar want dan ben ik al uit de verschoning geknifed. :(
Die met de dakjes zijn volgens mij niet de bolt action(na elk schot herladen) wapens.
Daar is het sowiezo moeilijk om een headshot te maken.
Probeer rustig te mikken en al doende leert men. Verder zijn die dakjes voor elke zoveel honderd meter maar verwacht niet dat je met een niet bolt action rifle heel ver een headshot maakt. Die wapens zijn meer voor iets dicherbij zeg maar.
Kill death ratio mag zeer zeker uit het spel gehaald worden
Eigelijk vind ik dat je alleen in squad deathmach mag zien hoeveel kills en deaths je hebt gemaakt, maar daar zullen er wel een heleboel niet mee eens zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door phosporus op 01-04-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
phosporus schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:19:
[...]

Die met de dakjes zijn volgens mij niet de bolt action(na elk schot herladen) wapens.
Daar is het sowiezo moeilijk om een headshot te maken.
Probeer rustig te mikken en al doende leert men. Verder zijn die dakjes voor elke zoveel honderd meter maar verwacht niet dat je met een niet bolt action rifle heel ver een headshot maakt. Die wapens zijn meer voor iets dicherbij zeg maar.
Kill death ratio mag zeer zeker uit het spel gehaald worden
Eigelijk vind ik dat je alleen in squad deathmach mag zien hoeveel kills en deaths je hebt gemaakt, maar daar zullen er wel een heleboel niet mee eens zijn ;)
Juist, het is voor de niet bolt action rifles. Maar ik heb geen idee met welk dakje ik moet mikken op welke afstand. Ik zie de inslagen niet. En als ik al oefen wordt ik zo omvergeblaft, Het poppetje waar ik op mik is dan ook al weg en ik heb geen referentie meer. Als iemand nog een betere uitleg heeft hoor ik het graag. Graag voor de xbox360. Als ik zoek zie ik voor de pc wel oplossingen met zoomen etc .. Werkt niet met de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
ik speel zelf op de xbox en volgens mij zit je met de sv98*Kuch* kutwapen *Kuch*(of iets in die riching) te schieten.
ik prefereer de m24 of de Gol magnum. Het ligt een beetje aan de afstand maar voor vrij dichtbij dan mik je gewoon in het midden van de scope. Bijvoorbeeld bij port valdez als attacker op de sniper/apen heuvel zit en je moet in die soort van flat met die mg en tow iemand neerschieten dan moet je een ietsiepietsie boven zijn hoofd mikken
Zit je bij de 2e sets mcomms en je probeerd dan iemand neer te schieten die bij die flat waar de apache staat dan moet je een stuk verder boven zijn hoofd mikken.Die dakjes horen te helpen maar dat is alleen in real life is mjn persoonlijke ervaring.

Ow en een bericht naar alle recons: Gooi alsjeblieft wat meer van die sensor balletjes. Ze zijn super handig voor de andere spelers en je krijgt er ook nog punten voor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:27
die reconmotion mines zijn super om te gebruiken.
gooi ze bij een mcom neer,maakt niet uit of je verdedigd of aanvalt.
je scherm ziet er vaak ook redelijk oranje uit,en als je een goed squad of mee werkend team heb dan lopen de punten hard op.
300 punten heb ik geregeld als ze met 2 squads de mcom aanvallen :)
kleine moeite om te gooien en na uitgewerkt gewoon even over de ammobox heen lopen.

na 100 squad motion mine assists,krijg je nog 5000 pnten voor een insigne ook.

[ Voor 11% gewijzigd door ozziestroker1 op 01-04-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Hierboven staat precies beschreven waarom ik erom vroeg
Kleine moeite groot plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Die motion sensors zijn idd zwaar handig, als ik recon ben probeer ik ze tegenwoordig zoveel mogelijk neer te gooien, al is het maar voor de puntjes :) Vooral handig om hem in bepaalde mappen net over een heuveltje heen te gooien, ah, daar staat dus het hele team :D
Werkt natuurlijk niet altijd, vooral als ik op langere afstand zit.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Motion sensors zijn idd erg handig. Alleen schieten ze vaak bij mij nog even door, het lijken net stuiterballen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik heb nog geen recon gespeeld, maar kits blijven liggen toch? Ik krijg vaak nog punten voor bijv. een med pack terwijl ik al geswitched ben naar assault. Dus je zou in feite met recon kunnen beginnen als defender, je motion sensor op een goede plek gooien en dan switchen naar een andere class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:49

XanderDrake

Build the future!

Wat denken jullie: Magnum Ammo of LMG Specialization?

Ik twijfel hevig, ik merk namelijk maar weinig van de LMG Specialization...
Wanneer heb je daar het meeste van? Als je rennend schiet ofzo?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Maar je hoort het ook als er een motion sensor in je buurt gegooid wordt want dat ding piept en dan weet je ook dat er een recon in de buurt is. Voor mij meestal een teken om te gaan rennen en die sniper zo snel mogelijk uit te schakelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.